Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
jiraya10  11-06-11, 23:15 Zgłoś
+ 476 -
Dodano: 2011-06-11, 23:15:52   przez: jiraya10
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 476  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pracowity gość
  •  Wykopki
  •  Gratulujemy Sylwii rozumu.
  •  Co to będzie
Ukryj komentarze(34)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Kroko87
    Ocena: 11 (glosow:13)
2011-06-12 19:06:59
O_O

samanta123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-14 11:15:03
buahahah xD znam je i powiem szczerze nie lubie ich wiec hahah ;P ale 'wiocha' xD

alibabka188
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-08 22:20:38
no i BaNia :D

pepsimaxbezcukru
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-05 23:34:54
Przynajmniej już wiedzą co to antykoncepcja. Im prędzej tym lepiej. Zdjęcie jak zdjęcie. To jeszcze dzieci więc można wybaczyć ubogość umysłu.

keeejjt
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-31 18:08:54
szkoda ze rodzice tego ne widza

sebek5535
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-07-25 11:41:39
powinien tego kondoma na głowe wlorzyć i powinien iść tak na lekcje żeby go wyśmiali

Dipsyy009
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-24 13:30:16
O kurde ! Ja znam tą co to trzyma ! :O ...

RetriveFox
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-07-23 09:48:42
"musiała go mieć w buzi" no bo jak by go nadmuchała...

adrian999
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-22 13:17:48
przecież to jest biecka szkoła Oo uczęszczałam tam do gimnazjum... i znam te dziewczyny...

niuska1608
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-22 12:55:15
A kto by nie znał ;d i oczywiście szkoła nr 1 w bieczu i szatnia damska . Ale wiocha dla szkoły ..

Kinga0312
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-22 00:30:55
i ja je znam . ; x ;/

areczek971
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-21 21:29:02
czy to jest szatnia w szkole nr 1 w bieczu?? ale kompromitacja :|

Ashin
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-07-21 20:42:45
wiecie w ich wieku robiliście pewnie podobne rzeczy, ale internetu nie było wtedy. Nikt nie dmuchał w podstawówce kondoma? : P

nowak501
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-14 20:50:17
taka praeda , dokładnie tylko teraz sie nikt nie chce przyznać :D

jestem-max-heh
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-21 19:32:18
Boże. Oo przecież w tych czasach bardzo łatwo idzie znaleźć kondoma w szkole.. tylko te dziewczyny są na tyle głupie, że robią sb z tym foty. ^^ wiocha jak najbardziej .

pannacudo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-21 15:33:05
oo boże..

MIKA987
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-21 13:26:32
Podnieta ze znalezieniem kondona.. xD wyszukana w półce na bielizne w pokoju swoich rodziców.. rodzice są napewno dumni..

DaRqs1986
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-21 12:22:32
Z dupy do mordy...

sissi77
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-07-21 12:02:35
i to są właśnie dzieciaki, za naukę by się wzięli, bo na lekcjach nie potrafią wskazać gdzie leżą Włochy, albo Kolumb był architektem i wpłynął z Magellanem świat, a busola to instrument muzyczny.... żal...

nelaska
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-07-21 10:57:04
0_0 x 3 xd haah ona to tylko w buzi miala ... :d

Cenzor
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-07-21 10:29:07
Tak kondoma zmarnować ;(

zyrrapg1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-21 06:11:44
żałosne szkoda ze je znam dobrze ze niemam nic z nimi wspólnego tylko sąsiadki przesada co te dzieci robią:)

Ronah65
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-20 22:31:01
ale podnieta

ZyklonB
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-20 21:04:17
Rodzice na pewno są dumni.

Morfinus
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-07-20 19:11:34
no tak, bo przeciez lepiej miec go w buzi.. ;]

tymbark_love
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-20 18:04:59
??????

karolajjjn
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-20 17:57:16
głupota nie boli o_O x 2

kinkla
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-20 15:50:08
Co się dzieje z tymi dziećmi??? LoL A potem dziwić się, że takie głupie społeczeństwo mamy... ;/

nazwakonta
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-07-20 14:46:43
Mam nadzieję, że nie podwędziły tej gumki bratu z kosza na śmieci...

rumianek12
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-07-20 14:25:21
- ssałaś mu? - nie, nie. ja tego nie dotykalam, ja to mialam w buzi. hehehehehehe.............

ZamknijRyj
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-07-20 12:32:32
Kolejne dziewczynki które chciały sobie zapewnić fascynujący powrót do szkoły :)

KochanaCzepialska
    Ocena: 7 (glosow:9)
2011-07-20 12:20:36
podnieciły sie, że mają kawałek lateksu.

wiohmenkur
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-06-12 22:59:53
O.o

Kroko87
    Ocena: 11 (glosow:13)
2011-06-12 19:06:59
O_O

wafloxxx
    Ocena: 4 (glosow:10)
2011-06-12 13:03:13
to ja też skomentuję! hehe ;) 0_o


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400