Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
freedom80  13-03-22, 22:12 Zgłoś
+ 681 -
Dodano: 2013-03-22, 22:12:03   przez: freedom80
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 681  Zgłoś nadużycie
358
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(123)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
yosh
    Ocena: 16 (glosow:22)
2013-03-29 12:12:18
Jak mi się czasem cieplej na sercu robi i jeszcze łza w oku zakręci jak widzę że zostało na tym świecie kilka osób potrafiących samodzielnie przeanalizować sytuację a nie rzucać się automatycznie za każdym stadem ujadającym pod adresem tych czy tamtych. Dziękuję!

Wmen13
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-04 18:55:20
komentarz usunięty przez moderatora

maphius1986
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-04 00:38:00
A jak "ofiarę" składasz co miesiąc w postaci ponad 30% pensji na różne podatki i nic z tego nie masz to cię nie w*uriwa? I wtedy nie ma nawet opcji, że "Nie mogłem złożyć ofiary bo..."

bombelsk
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-02 23:38:30
najbardziej denerwuje mnie wciskanie kitu że jeżeli wierzę a nie chodzę do kościoła to nie będę zbawiony:)a co to nie mogę się modlić w domu, nie na pokaz??wiem że mnie ktoś zhejci już za to że jestem katolikiem ale mnie to j.... sądze że lepiej pokazywać to że się jest katolikiem dobrze czyniąć na codzień, niż na pokaz w niedziele iść do kościoła

asasyn2
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-03-31 00:03:11
komentarz usunięty przez moderatora

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-01 20:36:13
asasyn2, Ty prowokatorze.

gutek44
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-03-30 22:33:39
i teraz weź człowieku chodź do kościoła jak tam takie cyrki, chcą z nas zrobić maszynki do robienia kasy

grog
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-03-30 09:52:43
zobowiazuje sie dobrowolnie... do tablicy tez mnie wzywali na ochotnika...

szulcik
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-03-30 07:11:44
nie daje !! i zyje !

admin1944
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-03-30 05:22:27
APEL DO KOMPLETNYCH IDIOTOW - NO ALE W POLSCE TAKICH MAMY DUUUUUZO !!!!!.

masterpe
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-30 01:18:18
komentarz usunięty przez moderatora

Plecostomus
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-03-30 00:00:05
sepy je ba ne , brak slow

KIKI1010
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-29 23:39:40
komentarz usunięty przez moderatora

mijek
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-03-29 23:11:09
Miejsca typu kościół (budynek rzecz jasna) wg Biblii w ogóle nie powinno być. Do tego polecam dokument HBO o księżach pedofilach. Legal mafia forever

ilus20
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-03-29 21:53:25
A mnie drażnia wszelkie deklaracje darowizny, nie tylko te koscielne ale takze szkolne, denerwuje mnie ze musze sie deklarowac ile bede m-c przeznaczac na szkole, jak kase mam to moge dac wiecej, jak nie to mniej, a nie m-c w m-c dokładna ta sama sume- czuje jak by mnie wrobili w dodatkowy rachunek, a nie dobrowolna darowizne...

jamez
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-03-29 20:45:40
mi jakoś w banku za "bóg zapłać" kredytu nie dali, a tym wieprzom to się w dopach przewraca ,niech spie..alają pasożyty do roboty podkłady kolejowe wymieniać to se zarobią na kopułę

drLOUBITCH
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-03-29 20:43:29
Jak dla mnie to czysta paranoja. Ofiary daje ten kto chce i tyle ile chce. Nie rozumiem po co takie ankiety. Kościół powinien być miejscem, gdzie ludzie przychodzą się pomodlić i poczuć więź z Bogiem. A wszelakie datki i ofiary powinny być dobrowolne.

ellisiv
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-03-29 20:29:29
i co z tego? skoro parafianie chodzą do Kościoła, korzystają z niego, to niech postarają się go zbudować wspólnymi siłami. to akurat normalne. Bycie hipokrytą, który chodzi do kościoła jedynie po to, żeby sąsiedzi nie gadali nie zwalnia z urzędu z obowiązku płacenia na budowę. dla mnie to proste i logiczne: chodzisz - płacisz, nie chodzisz - g.... cię to obchodzi.

szerszennn
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-29 19:26:56
komentarz usunięty przez moderatora

dorkar
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-03-29 18:52:28
...i nie byłoby w tym nic dziwnego - bo planować jakąkolwiek inwestycję zaczynając od analizy czy ? lub za jaki czas stać będzie ją przeprowadzić - to raczej chwalić... ale forma czyli deklaracja kojarzy mi się z "deklaracją śmieciową".. no i to tłumaczenie dlaczego "nie złożę ofiary" ... to lekko pachnie mi szantażem emocjonalnym ze strony ks. ... a przez to lekki niesmak...

jw12
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-03-29 18:32:19
ja bym mu napisał, żeby pocałował mnie centralnie w dupe!

StachTraktorzysta
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-03-29 17:34:06
W moim mieście nowy proboszcz jak poczuł kasę z unii, to kazał zerwać stare pokrycie dachowe. Była to blacha miedziana. na to miejsce położyli nową blachę miedzianą. Ale już nie położyli jej tak starannie jak tamtą starą. Rynny były miedziane. to też je wymienili. Ale na stalowe, tylko je pomalowali farbą w kolorze miedzianym. Tamta stara blacha była kładziona w 1879r. A przecież miedziane dachy robi się po to, żeby przetrwały wieki. W Krakowie są zabytkowe budynki, gdzie miedź na dachu na 400 lat. Ale tam na takie prace trzeba mieć zgodę od miejskiego konserwatora. Po co była ta cała robota ?

StachTraktorzysta
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-03-29 17:40:00
Poprawiam. Blachę miedzianą poprzednim razem kładli w 1979r. Proboszcz tak się rozpędził z remontami wszystkiego co się da, że kazał skuć tynk z kapliczki. Nie było żadnych do tego powodów. Oni znaleźli sobie źródło dochodów, bo przy każdym remoncie coś się ukradnie.

siwythc666
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-03-29 17:48:09
proboszcz umie liczyc.... kilo miedzi na zlomowisku to 20 zl.nie dosc ze unia odnowila kosciol za darmo czym proboszcz sie bedzie szczycil to jeszcze na lewo zarobil ladnych pare tysiaczkow jak nie parenascie za zlom. z czego nikt go nie rozliczy bo to odpady niby byly a babcie uwierza.

kazsu
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-03-29 17:34:00
Niech lepiej napisze prawdę, że musi zmienić samochód na większy bo do "starego" się nie mieści. Ale dawajcie, dawajcie.

zgredoll
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-03-29 17:07:06
no gnoju i roboty... a nie po piniąrze ... drugi tusk rosnie....

NeK6683
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-03-29 16:28:21
ten kler to już sobie za dużo pozwala

Arakiel666
    Ocena: 5 (glosow:13)
2013-03-29 16:28:15
Nie mogę złożyc ofiary dlatego, że macie wypier.alać z Polski sekciarze i złodzieje. To między innymi przez Was jest bieda w tym kraju.

C2ShadowMan
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-03-29 19:23:50
biedę zawdzięczasz ludziom bezbożnym, którzy żyjąc na kocią łapę 20 lat, aby wygrać wybory, w przed dzień wyborów biorą ślub kościelny. Tacy ludzie mając w dupie wiarę, mają też w dupie i ciebie i ten kraj.

C2ShadowMan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-29 19:25:01
komentarz usunięty przez użytkownika

pushq
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-03-29 21:01:09
Panie arakielu, wytlumacz w sposob konstruktywny i merytoryczny dlaczego przez nich jest bieda w kraju.

Arakiel666
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-03-29 21:02:50
C2ShadowMan bueheheheehehehehehehehehehehe.

Arakiel666
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-03-29 21:05:05
pushq np parę miliardów rocznie które dostaje kościoł od Państwa. Do tego sprzedawane ziemie za bezcen mimo, że tzw utracony przez kościół majątek został już dawno zwrócony z nawiązką. Wystarczy?

JebajSieNaRyj
    Ocena: -8 (glosow:8)
2013-03-29 22:02:17
Nie, nie wystrarczy! głoś wiecej tego satanistycznego belkotu niewierna su#o

Arakiel666
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-03-30 12:24:15
Je.ajSieNaRyj myślaleś o odwiedzinach psychiatry?

pushq
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-03-30 13:46:40
Tylko, że te miliardy to z tego co mi wiadomo to zwrot podatku, który kościół jakby palikot nie mówił płaci ;) i z tymi miliardami to bym nie przesadzał.

Arakiel666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-03-31 15:09:19
pushq jakiego znowu podatku? Poszukaj w necie, że miliardy.

brauerei
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-03-29 16:10:51
teraz to sam debilizm w kościele tylko patrzą jak od ludzi pieniądze wydrzeć i molestować.totalna porażka

acucell
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-03-29 16:10:29
Z siebie się śmiejecie, wy Wojtyłomaniacy. To wasz fanatyczny brak krytycyzmu ośmiela księży do takich próśb. Wy wciąż będziecie wierzyć w "dobrego cara i złych bojarów".

ettest
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-03-29 15:59:51
Jakie kurw... salki katechetyczne... przeciez juz nigdzie nie ucza religi przy kosciele, ale w szkole i jeszcze darmozjady za to budzet skubia... jestem i bede przeciwny placeniu za nauke religi... ksiadz to nie zawod to powolanie... i powinien jej uczyc za miske ryzu... albo za Bog zaplac

bacabaca
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-03-29 15:24:01
...płacić, płacić!...a i tak to wszystko będzie własnością KK nie wspólnoty...przyjdzie coś do czegoś, KK wystawi salkę na licytację i w dup...ie wasze pieniążki...

mijagi52
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-03-29 15:11:56
dobrowolne to poco zobowiązanie jak będę chciał coś im dać to dam a poco te nazwiska

szatano999
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-03-29 14:41:54
teraz to z PIT-em będziecie chodzić załatwiać coś w kościele żeby księżulo sprawdził czyście procenty odpisali na kościół....przy okazji ksiądz oglądnie sobie wasze zarobki...i będzie dobrze wiedzial na ile was stać

abcd12345abcd
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-03-29 14:39:19
przecież jesteście wierzący, więc w czym problem? Płaćcie, nie narzekajcie !

kriss92
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-29 14:32:13
Czy to ten Międzychód koło Sierakowa? ;)

MoonDance
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-03-29 15:20:34
Miasto kradzionych części samochodowych. Jeżeli zginął Ci samochód to prawdopodobnie jest pocięty, a jego części znajdziesz w Międzychodzie.

hemi10000
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-03-29 14:19:16
ciekawe jaką drukarką wydrukowane

siwythc666
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-03-29 14:16:46
w sasiedniej parafii jest nowy proboszcz o dziwo mlody i nie chciwy... zalozyl dla parafi konto otwarte w banku sp. kazdy moze pojsc do banku i sprawdzic jakie jeest saldo wplywy wydatki i takie tam. a co lepsze taca z kazdej mszy jest liczona i na koniec mszy przedstawiwna kwota wiernym. mozna mozna. tylko czemu inni nie wezma z niego przykladu. kler sam sie pograza przez swoja chciwosc. naprawde jest malo ksiezy z powolania ktorzy sa dla wiary a nie dla kasy

Kastor27
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-03-29 13:53:12
MAJĄ ROZMACH SKU*WYSYNY !

ROBI00000000
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-03-29 13:31:40
Szanowny klecho w załączniku do twej listy oczekiwań dołączam swą.Po pierwsze potrzebuję dobrze płatnej posadki,po drugie kredyt na budowę domku lub zakup mieszkania,po trzecie gwarancji że nie stracę pracy zanim spłacę kredyt,po czwarte może małe autko aby do pracy dojeżdżać,po piąte opiekunki do dzieci abym mógł-mogła zasuwać na ten cały kram,po szóste partnera życiowego który nie walnie mnie w rogi lub partnerki która nie przyprawi rogów,po siódme większość tych pobożnych życzeń jest nie wykonalna w PL.

wisniewski022
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-03-29 13:02:56
no ciekawe ile z tych pieniedzy na kosciol faktycznie pojdzie a ile do kieszeni na nowa furke wspomagajcie mafie!

piotrek2011m
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-03-29 12:59:27
"Nie mogę złożyć ofiary dlatego, że..." brzydzi mnie zabijanie zwierząt.

rzyletka
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-03-29 12:25:49
To jest moim zdaniem dobre rozwiązanie. U nas ksiądz przynosił gotowce, bezrobotny 5zł, pracujący 10zł m-c/osoba. I nie było możliwości wymówienia się, bo nie mam, czy coś. Zresztą, jak ktoś chodzi i korzysta, to powinien się dokładać.

tashunkewitko
    Ocena: 2 (glosow:16)
2013-03-29 12:23:27
Kościół to taka sama zaraza jak komunizm. Pasie się na ciemnocie, ignorancji i niewiedzy... w dodatku za pieniądze podatników (6-7 mld. rocznie z budżetu).

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -2 (glosow:14)
2013-03-29 12:18:18
Powinni zbierać na dzieci które są ofiarami ich zboczeń

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:17)
2013-03-29 12:21:42
Oni zbierają na tuszowanie spraw dotyczących ich zboczeń...

jacek.jacek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-30 19:28:05
a dlaczego zbierać na twoje ofiary...zboku

astaii
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-03-29 11:59:22
Nie mój portfel,nie mój interes!

yanek6819
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-03-29 11:56:29
Tuskowi niech wyśle on ma dużo kasy

north0000
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-03-29 11:52:39
Taki dokument powiniem mieć pieczątkę parafii.Dla mnie to FAKE

PanDawid
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-03-29 11:49:30
Comiesięcznej OFIARY jak to brzmi

Rexik
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-03-29 13:52:49
Jak kredyt hipoteczny zaciągnięty na dożywotkę.

BombowyAhmed
    Ocena: 1 (glosow:19)
2013-03-29 11:43:46
W gruncie rzeczy nie jest to bez sensu. Sprawa dotyczy należącego do wiernych kościoła, a nie domu parafialnego. Jest opcja odmowy, jest możliwość prośby o wsparcie. Odbudowa kościoła też jest za coś, a ustalenie określonych rat przybliża kwotę, jaką można na remont przeznaczyć. Ale oczywiście najlepiej psioczyć "bo to ksiądz", a gdyby to był dyrektor szkoły, prawdopodobnie mało kto by zwrócił uwagę. A co jeśli akurat ten ZUYYYY ksiądz jest dobrym człowiekiem? Sama mam dużo zastrzeżeń do działań kleru, ale patrząc obiektywnie, akurat w tym wypadku wydaje mi się dość logiczna taka pro

witawu
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-03-29 11:29:19
wojtage organista podobne listy roznosił :D

xxxdraco
    Ocena: 8 (glosow:16)
2013-03-29 11:15:30
Księża to ludzie jak każdy inny. Czy to, że w społeczeństwie są pedofile, gwałciciele, mordercy i złodzieje to oznacza, że wszyscy tacy jesteśmy? Jak dla mnie ksiądz zachował się w porządku, bo dał możliwość odmowy wpłat. Zresztą nie każdy zdziera, zależy od księdza. Mnie ślub dał za darmo, za chrzciny dwóch dzieciaków powiedział co łaska - i jak się to ma do waszego twierdzenia, że KAŻDY ksiądz to ździerca? A co do remontów itd, to nikt wam nie każe do kościoła chodzić, prawda? Nie chodzisz, nie płacisz. Ale nie domagaj się później kapłańskich posług, skoro sam z nich rezygnujesz.

mariom460
    Ocena: 4 (glosow:20)
2013-03-29 11:02:20
Gdzie tu jest wiocha? Nikt nikogo do niczego nie zmusza.

majorero
    Ocena: 0 (glosow:18)
2013-03-29 11:10:42
Niestety zmusza.W takich sytuacjach jak ta(prośba o datek) i to nie anonimowa prośba o uzasadnienie odmowy jest psychicznym zmuszaniem. Często stosowany chwyt w psychologii społecznej do zniechęcenia ewentualnie odmawiającego.Ta sama metoda stosowania w czasie przesłuchań. Nie chcesz powiedzieć? A dlaczego? Dla odmawiającego na tyle trudna sytuacja,że lepiej coś dać, niż odmówić.

freedom80
    Ocena: 6 (glosow:20)
2013-03-29 11:16:55
Poza tym jeśli nie dasz teraz, to odbiją sobie jak będziesz chciał chrztu, pogrzebu, ślubu. Wygrzebią w papierach, że nie dałeś datku i będą robić problemy z udzieleniem sakramentu. Problem oczywiście zniknie, kiedy dasz "co łaska" :)

xxxdraco
    Ocena: -2 (glosow:16)
2013-03-29 11:22:18
Bo wy to byście chcieli od siebie nic, ale ksiądz ma być na każde wasze zawołanie. Przecież za ogrzewanie, prąd, remonty musi płacić jak każdy inny, a niby z czego? No z datków właśnie. Nasz ksiądz raz w miesiącu podaje ile poszło na to czy na tamto, bo wierni utrzymują kościół i mają prawo wiedzieć. Podatki na państwo musisz płacić, bo jak nie, to po sądach będą ciągać. Jak na tacę nie dasz, to nik was za to nie ściga, wiec co was tak oburza?

mariom460
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-03-29 13:17:45
Skoro się chodzi do kościoła to pasuje się zrzucić, a jeśli się nie jest w stanie to napisać tam powód. Psychiczne zmuszanie? Nie uważam się za jakiegoś twardziela, ale potrafił bym napisać, że nie jestem w stanie cokolwiek ofiarować gdy sytuacja by mi na to nie pozwalała.

sheba
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-03-29 22:45:52
ty byś potrafił napisać, ale skąd masz pewność, ze inni też będą potrafili?

mariom460
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-30 14:09:17
Każdy normalny człowiek potrafi wyjść z takiej sytuacji. Ci którzy nie potrafią robią z tego problem.

majorero
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-30 20:47:42
Po to robi się badania z psychologii społecznej,żeby odkryć z czym większość sobie radzi lub nie, a następnie wykorzystać tę wiedzę do swoich celów.Ja osobiście też sobie z tym radzę,ale nie sądzę,żebym należał do większości.Czasami ludzie nawet nie wiedzą,że się znaleźli w takiej sytuacji.

pedrinho
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-03-29 11:01:11
Tych to już naprawdę poje*ało!!!

hemi10000
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-03-29 10:59:50
Nie mogę złożyć ofiary dlatego, że żyję w Polsce i nie stać mnie na nic, co gorsza sam potrzebuję pomocy.

piotrekkk44
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-03-29 10:48:39
tak, pedoklecha ma obowiązki odprawienia mszy a potem iść na pokera lub dziwki - ku*wa na jakim świecie żyjesz?

Shia
    Ocena: 15 (glosow:61)
2013-03-29 10:39:17
W gruncie rzeczy nie jest to bez sensu. Sprawa dotyczy należącego do wiernych kościoła, a nie domu parafialnego. Jest opcja odmowy, jest możliwość prośby o wsparcie. Odbudowa kościoła też jest za coś, a ustalenie określonych rat przybliża kwotę, jaką można na remont przeznaczyć. Ale oczywiście najlepiej psioczyć "bo to ksiądz", a gdyby to był dyrektor szkoły, prawdopodobnie mało kto by zwrócił uwagę. A co jeśli akurat ten ZUYYYY ksiądz jest dobrym człowiekiem? Sama mam dużo zastrzeżeń do działań kleru, ale patrząc obiektywnie, akurat w tym wypadku wydaje mi się dość logiczna taka pro

Shia
    Ocena: 13 (glosow:23)
2013-03-29 10:41:56
pozycja. Ksiądz nie ma obowiązku sam ze swoich dochodów naprawiać kościoła, cmentarza itd. Uczestnictwo we wspólnocie ma też swoje obowiązki, a skoro dopuszcza możliwość odmowy, to najwyraźniej się z nią liczy.

Shia
    Ocena: 8 (glosow:24)
2013-03-29 10:44:55
I tak, zdaję sobie sprawę, że teraz mnóstwo "oświeconych" z japonkami na oczach będzie moją wypowiedź minusować. Peace and love, ludzie.

yosh
    Ocena: 16 (glosow:22)
2013-03-29 12:12:18
Jak mi się czasem cieplej na sercu robi i jeszcze łza w oku zakręci jak widzę że zostało na tym świecie kilka osób potrafiących samodzielnie przeanalizować sytuację a nie rzucać się automatycznie za każdym stadem ujadającym pod adresem tych czy tamtych. Dziękuję!

damilio88
    Ocena: 8 (glosow:14)
2013-03-29 12:20:15
W pełni popieram, masa oszołomów psioczy na kościół, że tylko by brali pieniądze, a jestem ciekaw ilu z tych "oświeconych przez Palikota" wie, że kościół płaci podatek od każdego parafianina, nie ważne czy chodzącego, czy nie chodzącego do kościoła. A swoją drogą jakby parafianie nie dawali pieniędzy na kościół, to ciekaw jestem gdzie by te msze miały być odprawiane.

sheba
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-03-29 22:27:52
Od razu mówię, że nie mam zamiaru minusować, bo macie inne zdanie, ale nie zgadzam się z wami. Jest to pewien sposób uporządkowania datków, ok, ale wyjaśnijcie mi kilka kwestii, proszę. Otóż po 1. po co imię, nazwisko i adres? To ma być jakiś ranking kto dał najwięcej, czy ustalenie jakich kwot można się spodziewać? Myślę, że anonimowość by wystarczyła. Po 2. trzeba wyjaśniać dlaczego, nie można złożyć ofiary? A co ma napisać biedna, wierząca i praktykująca rodzina? Że nie ma pieniędzy? Że czasem jest pusta lodówka i wolą kupić dzieciom jedzenie? Bez sensu. Po 3. Zaznaczyć sposób skła

sheba
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-03-29 22:30:00
Po 3. Zaznaczyć sposób składania ofiary? Gdyby było napisane, że jest kilka możliwości, okej, ale przepraszam bardzo, po co parafii wiedzieć w jaki sposób poszczególna osoba zapłaciła? Jeżeli mi to wyjaśnicie, przyznam, ze nie mam racji i zgodzę się z wami :)

krematorium
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-03-30 01:29:12
a po to właśnie imię i nazwisko, żeby ktoś sobie nie zrobił jaj... a jak podpisze się normalnie to poczuje odpowiedzialność i potem rzeczywiście zapłaci...

sheba
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-03-31 16:51:12
Znowu się nie zgadzam. Odpowiedzialność wg Ciebie polega na podpisaniu się pełnym imieniem i nazwiskiem na tej deklaracji? Bez tego nie jesteś w stanie być odpowiedzialny/odpowiedzialna? Jeżeli już deklarujesz się na coś, anonimowo czy personalnie, to twoim obowiązkiem jest ponieść odpowiedzialność. Nie trzeba pokazywać całemu światu jakim to się nie jest 'odpowiedzialnym', a w tym wypadku, kasiastym człowiekiem. Dziękuję. Dzięki wam już raczej nie przekonam się do kościoła :)

Dupcio12
    Ocena: 6 (glosow:14)
2013-03-29 10:36:28
No i co w tym dziwnego, jeśli się jest wierzącym to można wspomóc np remont kościoła na tej deklaracji nikt nie sugeruje kwoty jaką mają wierni wpłacać, z resztą jest napisane, że pieniądze są wpłacane dobrowolnie. To jak na WOŚP byś nie wrzucał pieniędzy do puszki tylko mówił, że i tak za to kupią karetkę która nie dojedzie do chorego.

orzel77
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-03-29 10:34:12
komentarz usunięty przez użytkownika

sheba
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-03-29 22:37:48
proste, ale nie wszyscy mają odwagę :)

jacek.jacek
    Ocena: 8 (glosow:14)
2013-03-29 10:31:25
pokazać urzędowe pismo np. na wywóz śmieci tam nikt nie prosi i nikt nie pyta czyś biedny. Albo wpłaty po 10 tyś na kampanie palikota od emerytów i studentów. Lewaccy hipokryci i gmibusy > Wesołych Świąt

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-03-29 10:27:10
Mogło być gorzej. Przynajmniej jest opcja odmowy.

freedom80
    Ocena: -11 (glosow:17)
2013-03-29 10:33:51
Opcja odmowy może grozić odmową udzielenia sakramentów - ślub, pogrzeb itp - tak mi podpowiada znajomość historii KK :)

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-03-29 11:39:03
@freedom80, skoro jesteś taką znawczynią historii KK, to poprosimy o jakieś przykłady sytuacji, na które się powołujesz.

MINTOR
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-03-29 11:48:16
A co mnie obchodzi zasrany ślub kościelny? Cywilny jest skromniejszy, mniej kosztuje i nie ma z nim niepotrzebnego bajzlu. W dodatku ateista biorący ślub kościelny jest dla mniej skończonym hipokrytą. Pogrzeb? Tez istnieje wariant świecki. Nawet lepiej. Wolałbym taki, niż wersję w której księdzu będzie nad moim ciałem pierdzielić swoje farmazony i jeszcze weźmie za to kasę.

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-03-29 12:14:11
Mundzio - wystarczy w googlach wpisać. Mintor - tu nie chodzi o ateistów, tylko o wierzących a biednych, którzy nie mogą zgodnie ze swoją wiarą np. pochować bliskich. Nie mieszaj zatem.

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-03-29 12:16:57
freedom80, a dla kogo jest tam opcja "Potrzebuję pomocy ponieważ..."?

freedom80
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-03-29 12:27:22
to jest tam tylko dla picu :D

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-03-29 12:28:50
Najłatwiej zbyć kogoś powiedzeniem "znajdź se w googlach".Znalazłem w tam przykłady odmowy udzielenia sakramentu przez księdza, ale nie było wśród nich żadnego przypadku, żeby odmówił komuś, bo nie złożył wcześniej jakiejś tam ofiary.Jeśli ty coś takiego znalazłaś, to podaj mi link na PW, chętnie poczytam.

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-29 12:44:33
komentarz usunięty przez moderatora

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-03-29 12:51:19
No dobra podałam linka z przerwami, ale i tak został usunięty :) wpisz sobie "Odmówił pogrzebu, choć na kościół brał" voila :) niestety bardzo często się zdarza, iż księża nie chcą udzielać sakramentów, ale przy podaniu odpowiednio grubej koperty - problem znika.

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-03-29 13:02:11
Tam akurat był przypadek, że ksiądz odmówił pochówku, bo twierdził, że zmarły nie chodził do kościoła i nie obchodził żadnych świąt, ale przyjmował wcześniej od niego pomoc na kościół.Finalnie pogrzeb się odbył.Tyle, że wcześniej twierdziłaś, że jeśli ktoś nie da ofiary, to ksiądz odmawia pochówku.Dlatego, wybacz ale ten przykład ma się nijak do twojej tezy.Tak samo, że ten akapit, odnośnie pomocy jest dla picu.Wyobraź sobie, że znam kilku ludzi, którym pomogły organizacje wspierane przez kościół.Kiedy jeszcze chodziłem do podstawówki, mojej rodzinie też pomogli i nie pytali czy dajesz na tacę

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-03-29 13:06:45
Poza tym mam nieodparte wrażenie, że nie tylko cyckami w avku, ale i takimi absurdami i nie mającymi żadnego pokrycia stwierdzeniami, próbujesz nabić sobie popularność na tym portaliku.Po tym, co piszesz zakładam, że nie chodzisz do kościoła, nie jesteś katoliczką.A jednak ludzie tobie podobni mają zawsze największą wiedzę odnośnie tego, co się dzieje w kościele, co ksiądz robi, czego nie robi itp.Dziwne.

freedom80
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-03-29 13:19:48
"Tomek zginął w wypadku. Nie zasługiwał na mszę?" - voila, tu masz konkret. Faktem jest, iż póki nie dasz kasy to nie chcą odprawić sakramentów. Na moim osiedlu ksiądz odmówił pogrzebu, bo wdowa nie miała kasy ( wg cennika ). Dodam, że jej mąż przez lata dokonywał darmowych napraw na terenie kościoła... :(

freedom80
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-03-29 13:32:47
A ja z kolei mam nieodparte wrażenie, że wydaje Ci się bardzo mocno, że masz jakiś patent na rację...

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-03-29 13:40:31
Nagłówek, mógłby wiele sugerować i właśnie takie jest jego zadanie.Jedak ksiądz twierdzi, co jest napisane na samym dole artykułu, że odmówił pochówku z mszą, bo nie widział chłopaka na kościele.Potwierdzają to też komentarze od osób z tej miejscowości.Pochówek się odbył tak jak chciała rodzina na cmentarzu.Ale według prawa kanonicznego, ksiądz ma prawo odmówić mszy na pogrzebie, jeśli zmarła osoba była niepraktykująca i też to zrobił.Poza tym to jeden i jedyny taki artykuł w necie.A kopałem głęboko i nic podobnego nie znalazłem.Ale oczywiście tyczy się to wszystkich księży, prawda?

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-03-29 13:46:51
Mundzio jesteś bardzo trudny. Widzisz co chcesz widzieć, bo oczywiście fragment "Usłyszeliśmy, że nie będzie mszy na pogrzebie, bo nie sprzątaliśmy kościoła i nie płaciliśmy na seminarium duchowne i przez to księża musieli zdychać z głodu." sprawnie omijasz...

closterable
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-03-29 13:47:02
freedom nie spamuj. pisz mądrzej to twoje posty nie beda usuwane spamie.

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-03-29 13:48:54
closterable - spam to masz w spodniach.

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-03-29 14:49:47
No to zawierało się w nagłówku, o którym wspomniałem.Być może księdzu powiedział tak w nerwach, być może rzeczywiście jest zachłanny, a być może to pic na wodę, żeby podgrzać admosferę, przez jakiś szmatławiec.Wszystkie opcje są możliwe, a mało gdzie piszą w sposób obiektywny i taki, żeby nie naprowadzić nas na tok, jakim chcą żebyśmy myśleli.Skoro ja jestem osobą, która widzi to co chce, to ty chyba tym bardziej, bo twoje ukierunkowane w jedną stronę wypowiedzi, dają tego dowód.Jeśli powiedziałbym, że wszyscy homosie, to też pedofile, bo i tacy się wśród nich znaleźli, to przyznasz mi rację?

basman123
    Ocena: 3 (glosow:15)
2013-03-29 10:15:30
Pismo jest skierowane do parafian, czyli z założenia osób wierzących. Jeżeli te osoby chcą wydać własne pieniądze na remont swojej parafii to co wam do tego?? Myślicie, że ksiądz nałoży ekskomunikę na tych co wypełnią podkreślony na czerwono punkt?? A gdzie ta wasza tolerancja?

piotrekkk44
    Ocena: 1 (glosow:17)
2013-03-29 10:29:28
tak a potem z ambony będzie gadał jak mało dostał i kto wogóle nie dał, są też przypadki księży, którzy potrafią odmówić chrztu, komuni, bierzmowania, ślubu czy pogrzebu za to, że "nie wspomogłeś parafi kiedy była w potrzebie" a to, że ktoś ma o wiele mniej niż oni to ich już nie dotyczy. spasione, grube świnie - w taki sposób można ich jedynie opisać

Nick-T_00
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-03-29 10:34:03
piotrekkk44 dużo prawdy jest w tym co piszesz. Słyszałem nawet tekst, że przez jakiegoś parafianina klerycy w seminarium głodem przymierają, bo nie wspomaga.

yanek6819
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-29 10:13:35
komentarz usunięty przez użytkownika

Devlin
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-03-29 10:13:26
Zapewne kolejna prowokacja!!!

Legald
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-03-29 10:12:49
komentarz usunięty przez moderatora

kermitttt
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-03-29 10:12:41
Ale jakoś nikt nie chce zauważyć, że można zaznaczyć, ze samemu też się potrzebuje pomocy.

Legald
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-29 10:11:03
komentarz usunięty przez użytkownika

ncaso
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-03-29 10:08:07
Wszystko fajnie tylko dlaczego te napisy są pozasłaniane? Za upublicznienie tego typu "kwiatków" nie grozi żadna kara, a proboszcz Roman może pomyślałby na drugi raz...

olokaloryfer
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-03-29 10:07:34
wznowic opryski na stonke

adamskij23
    Ocena: -6 (glosow:10)
2013-03-24 18:21:22
Proboszczowi brakuje na drobne wydatki

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-03-24 18:28:09
Nową limuzynę trzeba kupić :)

adamskij23
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-03-24 18:32:46
Maybach_a

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-03-25 11:14:34
Maybach nie jest już w modzie :)

ns1007
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-03-23 15:55:06
Ciekawe czy jakiś upośledzony to podpisał i odesłał?

freedom80
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-03-23 17:39:08
Najważniejsze, iż znalazł się jeden inteligentny który to upublicznił :)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Imigrant myślał ze ubogaci kulturowo Holendra
  •  Facetom
  •  Tymczasem na budowie
  •  Maszynista cicho podkrada się do dwóch dziewcząt


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400