Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Race225  13-03-28, 07:57 Zgłoś
+ 540 -
Dodano: 2013-03-28, 07:57:17   przez: Race225
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 540  Zgłoś nadużycie
100
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  Edukacja
  •  Siekierezada w wersji hard
  •  Ktoś tu ma większe kompleksy
Ukryj komentarze(251)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
EMERSION
    Ocena: 24 (glosow:32)
2013-04-06 18:03:15
Nic nie mam do homo, ale oni zaczynaja juz coraz wiekszy syf z tego robic, kiedys ktos byl ze soba i bylo git, teraz protesty, nawolywania itp. Jestes gejem/lesbijka to sobie badz i nie rob z tego wielkiego halo.

MAREK6801
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-29 23:12:59
komentarz usunięty przez moderatora

SuperGL
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-12 15:37:19
@kamer95 Po pierwsze: wykształciło się w drodze ewolucji kilka raz ludzkich różniących się najbardziej od siebie kolorem skóry. Tak chciała natura i nie ważne czarny, biały, żółty czerwony czy w ciapki - jest zdrowym człowiekiem z prawidłową orientacją seksualną Po drugie: homoseksualizm to choroba/zaburzenie, ponieważ ci ludzie są innej orientacji seksualnej, podczas gdy niemal wszyscy przedstawiciele każdej z ras ludzkich mają właściwą (naturalną) orientację.

PostAmerykanka
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-04-09 11:43:20
100 tys. i przeciw małżeństwom. Autor - idiota.

Galford
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-08 06:40:38
yeti1992 no właśnie większość z tego tłumu to te parchy...

yeti1992
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-04-07 19:53:27
Brawa dla francuzów. Jeszcze tylko parchy w turbanach wystrzelajcie i będziecie moimi idolami.

gelerth35
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-07 20:19:55
Musieliby sobie jaja wyhodować, bo jak pokazuje historia akurat ten naród ich nie ma!

michalng
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-23 19:30:47
Za co brawa ? Za małżeństwa homo i adopcje dzieci dla par homoseksualnych ? ;-)

JanIISobiesky
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-04-07 18:48:23
A ja tak przekornie: o jakie prawa walczy większość? Prawo do ograniczania mniejszości? I znowu przewrotnie: większość boi się widoku całujących się homo na ulicy? To może tak zostanie w domu i nie będzie wychodzić na ulicę?

kamer95
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-08 23:33:27
komentarz usunięty przez użytkownika

SuperGL
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-12 15:44:05
Prawa do właściwego zachowania w miejscu publicznym. Gdy ja wyjdę ze swoją dziewczyną i na ulicy zacznę się z nią lizać to muszę się liczyć z tym, że zobaczy to policjant i muszę szykować kasę na mandat. Natomiast homopederaści mają poparcie w mediach, media lasują nam mózgi żebyśmy się do tego przyzwyczaili, oni na ulicy robią co chcą i nic na nich nie wolno nam powiedzieć.

qwerty12345679
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-04-07 11:30:01
Nie przeszkadzają mi homoseksualiści , niech sobie żyją. Chcą mieć równe prawa ? OK. Chcą wziąć ślub ? OK. Ale jeżeli chcą dziecko to niech sobie zrobią , ale NIE MOGĄ ADOPTOWAĆ DZIECI W WPAJAĆ IM ZBOCZEŃ SEKSUALNYCH , bo inaczej tego nazwać nie można.

kamer95
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-04-08 23:27:17
komentarz usunięty przez użytkownika

Nejtl
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-15 11:51:05
Jak byś wiedział tępaku to rodzina homoseksualistów może wychować dziecko tak samo jak rodzina hetero. Poczytaj na wiki a nie robisz z siebie jeszcze większego tępaka.

Luker88
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-04-07 11:28:18
gówniana wiocha, jak to trafiło na główną? walczysz o SWOJE prawa ? ktoś Ci kazał być gejem że musisz walczyć, żeby nim nie być ? :D zmień otoczenie albo dilera

damian.szefo
    Ocena: 3 (glosow:17)
2013-04-07 09:23:04
Zauważyłem że jeżeli ktoś jest przeciwny homosiom i jeszcze pisze że jest wierzący to go niemiłosiernie minusują, widać że propaganda gejowska działa albo jest specjalna dłużynka homosiów do minusowania. Ciekawe czy będziecie tacy odważni jak byście stali nie przed katolikiem tylko przed wyznawcą islamu cwaniaczki?

bxumm
    Ocena: 6 (glosow:16)
2013-04-07 08:16:57
ja jestem przeciw bo od małżeństwa do adopcji niedaleka droga, nie chce myśleć co dzieciom dwojga gejów w szkole by się przytrafiało od "kolegów"

DarekGr
    Ocena: 3 (glosow:23)
2013-04-07 02:35:39
Trzeba być nie lada demagogiem żeby z odmawiania ludziom innej orientacji seksualnej podstawowych praw co jest sprzeczne z elementarnymi zasadami demokracji robić sobie żarty i pisać o prześladowanej większości.To takie typowe dla Polskich Katolików że prawa mniejszości są dla nich prześladowaniem

tomas_ok
    Ocena: 3 (glosow:19)
2013-04-07 03:12:07
Schowaj się z takimi komentami. A ci wynaturzeni ludzie nie powinni mieć prawa do zakładania związków a tym bardziej adopcji dzieci. Nie deprawujmy narodu.

gelerth35
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-04-07 20:22:14
Pedofilom też przyznasz prawa?

drax658
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-08 16:58:16
Ludzie odmiennej orientacji są przede wszystkim chorzy, nie ważne czy to przez wydarzenia z dzieciństwa wpływ środowiska czy inne czynniki. Bycie homoseksualistą nie jest normalne i nie wiem jak by się starali o akceptacje nie zmienią faktu, że bycie gejem/lesbijka kłóci się z samą naturą. Chcą być ze sobą i nie leczyć się ? Niech sobie będą ch*j im w dupę ale niech nie domagają się adopcji dzieci i małżeństw.

kamer95
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-11 15:25:32
komentarz usunięty przez użytkownika

saqigar
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-04-07 01:41:13
Nie 1,5mln, tylko kolo 100tys. Nie zwiazkom, tylko malzenstwom. Tak malo slow, a jaka roznica....

amperomierz
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-04-07 01:35:49
I dobrze niech protestują przeciwko pedalstwu :)

SuperGL
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-04-07 00:45:34
Ciekawe co na to media, które od lat chcą nam zresztą skutecznie wmawiać, że homoseksualizm jest niczym nadzwyczajnym.

marko3237
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-04-06 23:28:09
francja sie przekonala co są warci zboczeńcy i u nas będziemy ich gonić tylko patrzeć

bosiak25
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-04-06 23:20:17
Ja jestem przeciwko legalizacji związkom homoseksualistów. I mam nadzieje ze nie dojdzie do legalizacji tego;)

rozzx
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-04-07 00:13:56
Wszystko fajnie, tylko z formalnego punktu widzenia nie masz racji. Legalizacja związków homoseksualistów nie ma sensu, bo te związki są i zawsze były legalne. I nikt nigdy nie chciał ich delegalizować, no chyba, że w krajach arabskich. Chodziło o nadanie tym związkom formuły prawnej, czemu też się sprzeciwiam. Brak formuły prawnej nie odbiera homoseksualistom żadnych praw.

opuncja
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-06 22:59:11
La Copa de la Vida.

ster000
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-07 00:24:01
brzydko śpiewasz i fałszujesz, widać Ci ubytki w zębach. Masz chrype i kapie Ci z nosa.

opuncja
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-21 20:07:27
Nieprawda. :)

grog
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-04-06 22:05:30
pedaly maja takie same prawa jak my a normalni jestesmy wszyscy oprocz Breiwika czy jak tam temu bydlakowi na imie...

sangre666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-06 22:19:43
jeszcze wykluczamy pedofilów, morderców, gwałcicieli i inne tego typu męty społeczne... zastanawiam się: jak bardzo trzeba być chorym żeby strzelać do bezbronnych ludzi. nie ważne w imię czego strzelał! ważne do kogo strzelał! z tego co wiem na tej wyspie głównie przebywały osoby młode między 14 a 20 rokiem życia...

rozzx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-07 00:16:09
komentarz usunięty przez moderatora

Beatmaker24
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-07 00:30:19
sangre666,jedz do islamistow,zrob cos przeciw ich wierze..dla nas bedziesz niewinny itp,ale powiedz to im w ost.sekundach swojego zycia;).

ploki007
    Ocena: 0 (glosow:18)
2013-04-06 20:54:33
Zmierza do normalności - przez walkę z patologią i zboczeniem !!, przecz sodomici !

suspect99
    Ocena: 13 (glosow:23)
2013-04-06 20:20:29
Won z tym całym homoseksualizmem...tzn jeśli są tacy, którzy nimi są niech sobie żyją i mieszkają razem ale bez propagowania tej odmienności !!

drLOUBITCH
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-04-06 20:11:37
Nic tak bardzo nie oburza ludzi i nie prowokuje do serii pasjonujących dyskusji jak homoseksualizm.

Polacca
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-04-06 19:58:26
ale o jakie swoje prawa walczą ci, którzy nie chcą równych przywilejów dla homoseksualistów?

miszcz82
    Ocena: 3 (glosow:19)
2013-04-06 19:57:34
komentarz usunięty przez użytkownika

tomi2000
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-06 22:08:53
Nabij takiego na pal i powiedz "byłeś bardzo, bardzo niegrzeczny" Z Ciebie miszczu to widzę erotomanek

StachTraktorzysta
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-04-06 19:47:41
Są tematy, które zawsze się sprzedają. Rządzący jeśli mają jakąś ustawę, którą chcieliby przeprowadzić po cichu, to wtedy uruchamiają właśnie takie tematy zastępcze dla ciemnych mas. Nie tylko jest to ustawa o związkach partnerskich. Bo również ustawa o aborcji. Dodatkowo co jakiś czas pojawiają się tematy tymczasowe, ale absorbujące uwagę, jak np. mama Madzi. To są tzw. pewniaki. Jak się zacznie o tym mówić, to na pewno nie przejdzie to bez echa. A wtedy po cichu można zrobić swoje. Rządzący wiedzą o tym i się śmieją. Jak tępy naród łyka wszystko co im się poda. Demokracja to fikcja.

suspect99
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-06 19:33:37
komentarz usunięty przez użytkownika

szulcik
    Ocena: 9 (glosow:25)
2013-04-06 19:15:13
Trzeba walczyć o to by nam nie wcisneli tego pedalstwa do kraju !! Won z pedalstwem !! Gorsze to niż amerykanska stonka na polskich ziemniakach !!

Bogini-Katz
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-04-07 01:41:56
Won z szulcikiem - wszyscy mamy już ciebie dość. Psujesz dobrą atmosferę wiochy...

szulcik
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-07 09:27:08
Zobaczysz jak bedziesz cienko piszczec jak ci z dupy zrobią jesien średniowiecza, kartofle bedziesz gubić z każdym wesołym podskokiem. Głuptaku ty !!

tashunkewitko
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-04-06 18:56:14
Głosują przeciwko związkom homoseksualnym, a z drugiej stony wybierają rządy socjalistów - to jest dopiero kuriozum.

mmcs
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-04-06 18:38:19
nie myscie ze to zdjecie to jakis fotomataz , mieszkam 7 lat w paryzu i takich tlomow jak na tej demonstraji nie widzialem nigdy pedaly won

hetera
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-04-06 19:03:39
Nic dziwnego. To zdjęcie zostało zrobione w 98r. :)

jamez
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-04-06 19:09:44
to autor też się pomylił bo napisał 21 wiek

pajakpajak
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-06 20:17:58
Antycypował ;)

jamez
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-06 20:25:50
coś poszło jednak nie tak

ster000
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-06 23:55:21
jednakże się starali:)

danielm1985
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-06 18:17:17
W Polsce na protest nikt by nie przyszedł, bo nie dostał by wolnego w pracy a bałby się że ją straci :/

kudzik1902
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-04-06 18:13:24
Jesli w naszym kraju zalegalizja homo-patologie to na pawde wyprowadzam sie z polski i zmineiam obywatelstwo BRAWO FRANCUZI

grog
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-04-06 22:12:33
to spadaj na jaja homofobie, mi tam peadaly dyndaja kalafiorem i moja przyszlosc nie bedzie zalezec od ich widzimisia, leje tez na francuzow ktorzy tak ci sie podobaja a ktorych nie znasz jak i ja

meraja
    Ocena: 1 (glosow:15)
2013-04-06 18:10:22
"21 wiek. wiek w którym to większość walczy o swoje prawa". O jakie prawa walczą heteroseksualiści? Ktoś nam ostatnio jakieś odebrał ze względu na orientację? Ci ludzi protestowali przeciwko związkom homo, a to wielka różnica....

Jachociacho
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-04-06 19:43:10
Morda pedale!!!

meraja
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-06 21:35:44
Jakiż przemyślany i inteligentny komentarz. Nie dyskutuję jednak z bezmózgimi pacanami. Ach! Literka "a" na końcu nicku o czyms świadczy baranie:)

damian.szefo
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-04-06 18:04:42
Szacuje się, że osób o orientacji homoseksualnej jest około 0,5-1% społeczeństwa, czyli m.w. tyle co mniejszości niemieckiej w RP. W związku z tym wnoszę o ustanowienie języka niemieckiego jako urzędowego obok polskiego. Przecież szanujecie prawo mniejszości, prawda? To naturalna kolej zmian cywilizacyjnych!

EMERSION
    Ocena: 24 (glosow:32)
2013-04-06 18:03:15
Nic nie mam do homo, ale oni zaczynaja juz coraz wiekszy syf z tego robic, kiedys ktos byl ze soba i bylo git, teraz protesty, nawolywania itp. Jestes gejem/lesbijka to sobie badz i nie rob z tego wielkiego halo.

sangre666
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-04-06 22:22:18
EMERSION wiesz że wróciła mi wiara w ludzi? Powiedziałeś to bez nienawiści, bez wyzywania, wulgaryzmów. Wykonałeś coś co jest już rzadkie w internecie - wypowiedziałeś się bez nienawiści.

Venti
    Ocena: -6 (glosow:18)
2013-04-06 17:55:29
Co was obchodzą geje, co robią w łóżku i z kim?. Porównywać ich do pedofilów?, mnie to je*bie kto z kim śpi. Dla mnie mogliby się żenić, ale w Polsce jest jeszcze masa zacofanych ludzi, którzy by im nie dali żyć.

jamez
    Ocena: 3 (glosow:15)
2013-04-06 18:00:30
to niech robią to w łóżku a nie obwieszczają całemu światu że dupa jest od ruchania a nie od srania

meraja
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-04-06 18:13:22
Idąc takim tokiem myślenia heteroseksualne osoby też nie powinni sie obnosić ze swoja seksualnością a to robią cały czas... Każdy człowiek powinien okazywać swoje uczucia w domu a nie na ulicy.

sangre666
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-06 18:26:27
maraja i tu się z Tobą zgadzam! nie ważne czy homo czy hetero - i jedno i drugie wygląda ohydnie jak na chodniku sprawdzają sobie wzajemnie czy migdałki są na miejscu!

jamez
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-06 19:05:50
sangre666 jak migdalenie pary hetero jest dla ciebie ohydne ,(pomijając pary homo bo to mniejszość o których nawet nie warto wspominać) to ty jakiś dziwny

meraja
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-06 21:39:15
jamez- dla mnie to ohydne a poza tym baaardzo osobiste i intymne. Wraz za swoim partnerem okazuję sobie uczucia wyłącznie w domu, na ulicy trzymamy sie co najwyżej za ręce. Napiszę od razu- jestem kobietą, żebyś mnie przypadkiem od pedałów nie zaczął wyzywać... Było juz takich kilku.

jamez
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-04-06 22:25:15
owszem masz rację, ale mi osobiście to nie przeszkadza o ile do czynienia mamy z hetero-kobieto :)

ster000
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-07 00:01:42
meraja Ty pedale?;):))) To chyba przez ten awatar:)

Kamyk0123
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-04-06 17:25:11
Tak, a za chwilę pedofile wyjdą na ulice i będą ubiegać się o swoje prawa. No co, przecież tacy się urodzili, a że podniecają ich dzieci? Bądźmy tolerancyjni. Obłęd, co się w tym kraju dzieje. To nie jest normalne, że osoby tej samej płci się parują. Na szczęście natura sama eliminuje takie osobniki. Nie mają zdolności do przedłużenia gatunku i po prostu umierają. I niech tak zostanie...

Pierogen
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-07 02:16:48
Po pierwsze twój cynizm jest nie na miejscu. Po drugie możliwe, że nie zdajesz sobie z tego sprawy ale w przyrodzie (ta sama "natura" która to rzekomo eliminuje takie osobniki) występują przypadki zwierząt "parujących" się o tej samej płci. Therefore i find your argument invalid. DEAL WITH IT.

samzi
    Ocena: 5 (glosow:15)
2013-04-06 17:24:22
tępić pedalstwo ! i tyle połowę tej strony tez by trzeba było wytępić :)

kriss92
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-04-06 16:59:07
Wedle mnie niech sie wala w kakao tylko niech to robia dyskretnie bo widok pedałow jest obrzydliwy zapewne.Adoptowania i wychowywania dzieci prawa nie powinni miec bo to nie jest normalne,z tego dziecka potem wyrosl by jakis kryminalista albo Bog wie co...

cotca
    Ocena: -4 (glosow:18)
2013-04-06 16:54:55
"Większość walczy o swoje prawa"? Z tego co ja widzę, to ta większość walczy o to, żeby mniejszość nie miała podstawowych praw. Nie rozumiem dlaczego 2 osoby (nie ważne czy homo)nie miałyby mieć prawa do zawarcia formalnego związku.

JackCola
    Ocena: -2 (glosow:16)
2013-04-06 16:51:43
J**ać wszystkich gejuf! albo nie, to dla nich za duża przyjemność. Lepiej J***ać młode baby i starych policjantów hah;)

XXXAdaXXX
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-04-06 16:45:34
A ja jestem ZA homoseksualizmem. I mam w dupie wasze zdanie

Jachociacho
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-06 19:47:42
W dupie masz też dildosa, bo dla Ciebie lesbo kutas jest obrzydliwy :P

pally
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-06 16:18:04
I jeden szczegół wzrok Twój przykuł Ogromne morze ludzkich głów A spiker cedził ostre słowa ...

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-06 15:49:42
komentarz usunięty przez użytkownika

fbvip1
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-04-06 15:45:48
I bardzo dobrze, że protestowali! ich się nie toleruje!

vacarius
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-06 15:39:09
Dużo tych muzułman w Paryżu. Koran: "Kiedy mężczyzna dosiada mężczyznę tron boga trzęsie się"

marguyu
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-04-06 15:36:01
Niepotrzebnie rajcujecie sie informacjami zastepczymi z Francji. Najnowsza afera to wywalenie z rzadu na zbity dziob Jérôme Cahuzac, bylego juz ministra budzetu. Wylecial, za posiadanie konta w szwajcarskim banku oraz za to, ze w zywe oczy zapieral sie publicznie iz go nie posiada. Nie dosc, ze wylecial, to groza mu sankcje prawne. W polskiej prasie nie ma zadnej wzmianki na ten temat. Dlaczego? Dlatego, ze jest skorumpowana i chodzi na partyjnych paskach. Prawica i lewica sa zgodne, bo temat jest zbyt grozny dla panoszacej sie w rzadzie i Sejmie kliki.

sangre666
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-04-06 15:46:00
nie ważne czy u władzy jest Tusk, Kaczyński czy Mikke - tak na prawdę wszystkim chodzi o jedno - kasa, władza, likwidacja tego co im nieprzychylne. Nie popieram nikogo z tej trójki. Również już daaawno przestałem popierać Palikota. W chwili jak zaczął atakować religię. Chciałem wolnej, dobrej Polski, a żyje w środku wojny polsko-polskiej...

bololubomia
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-04-06 15:29:19
lezby i pedaly na odstrzal ich wszystkich

Spetro
    Ocena: -2 (glosow:16)
2013-04-06 15:23:28
komentarz usunięty przez moderatora

hahahaczykk
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-04-06 15:18:40
Dlatego też nie uważam, że słowo nie związkom partnerskim byłoby jakimkolwiek ograniczeniem wolności ludzi, a tylko i wyłącznie naturalnym procesem tworzenia przez wspólnotę prawa, które ma zapewnić jak najlepszy rozwój dla kraju. Spójrzcie na naszą Ojczyznę, jak wiele związków się rozpada - za mało jest małżeństw i jeszcze tworzyć coś takiego jak związki partnerskie, to jest jakby tylko wsparcie dla tego procesu wyniszczającego relacje między ludźmi. Związek partnerski brzmi jak związek symbiozy między ukwiałem a rakiem pustelnikiem. Małżeństwo to trudna droga, którą muszą odbyć wspólnie kobi

hahahaczykk
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-06 15:17:22
Prawo jest w końcu tworzone w demokratyczny sposób, więc nagle demokracja - gdzie większość decyduje jest czymś złym? No proszę. I to,o że mamy ustalone, że zabicie kogoś jest złe to chyba powstały zakaz zrodził się z prawa moralnego, chyba większość właśnie jest za tym, aby zabijanie było zakazane? Dlatego też uważam, że niestworzenie w prawie takiego elementu jak legalne, oficjalne i funkcjonujące na równi z małżeństwem związki partnerskie, wynika z zasad moralnych takich a nie inych, które uznaje właśnie owa na szczęście większość i pewnie równie ważnych ekonomicznych przesłanek, które ew

hahahaczykk
    Ocena: 1 (glosow:15)
2013-04-06 15:16:12
Róbcie sobie co chcecie w sypialni, ale w naszym kraju, naszym prawie, konstytucji nie będzie zapisu kłamliwego, jakoby związek homoseksualny był legalny i traktowany na równi wobec prawa z małżeństwem, czy choćby był nazwany związkiem partnerskim (nie chodzi tylko o związki homoseksualne, a inne, protestujący najwyraźniej są za solidną podstawą - rodziną, która przeżywa kryzys i proste) i miał z tego tytułu przywileje takie jak rodzina. Bardzo przepraszam, ale małżeństwo to małżeństwo i nikt tego nie zmieni. A dalej żyjcie sobie jak tam chcecie.

foytaz
    Ocena: 9 (glosow:39)
2013-04-06 14:45:22
Nie może być zgody, żeby margines społeczny(5-7%) złożony z wykolejeńców i dewiantów dyktował większości swoje wynaturzone żądania. Sodomia to dewiacja na równi nekrofilią i zoofilią nie zależnie od bluzgów lobby gejowskiego o rzekomej jej "normalności". Mogli się parzyć bezkarnie w swoich norach to zachciało im się ekshibicjonizmu - muszą się liczyć z konsekwencjami swoich działań!!!

Ereszkigal
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-06 18:59:23
"dyktował żądania"?

damian.szefo
    Ocena: 1 (glosow:29)
2013-04-06 14:33:14
Nie wykończyły nas wojny i epidemie a wykończy pedalstwo. Te związku w pełni jałowe są niebezpieczne dla ciągłości narodu. tylko rodzina daje życie narodowi. Promowanie tych niby związków spowoduje że nagle coraz więcej osób "odnajdzie swoją naturę". Homoseksualizm to takie same zboczenie jak pedofilia i nekrofilia, różnią się tylko sposobem realizacji. Dziś o swoje prawa walczą geje, jutro pedofile i inne zboki, bo czemu mają być oni dyskryminowani. W wyniku, jak kto woli iskry Bożej, czy ewolucji człowiek został tak ukształtowany heteroseksualnie, odstępstwo od tego jest upośledzen

sangre666
    Ocena: -4 (glosow:14)
2013-04-06 14:41:14
chwila - jeżeli Bóg nie chciał by homo to przecież nie stworzył by ich? i kto jest większym zagrożeniem - ktoś kto zakazuje aborcji nawet jeśli matka i dziecko umrze? jeżeli przeżyje matka może potem np. urodzić trójkę zdrowych dzieci. jałowe to są Twoje słowa. a księża pedofile to nie robią jałowych związków z 13 letnimi chłopcami? anie - pedofilia jest OK, bo to robią księżą a oni są OK

lucy123
    Ocena: 3 (glosow:15)
2013-04-06 14:52:43
Po pierwsze Bóg nie istnieje więc niczego nie tworzył, po drugie homoseksualizm stworzyła natura , a po co? A po to aby ograniczał naturalnie rozmnażanie zbyt licznych gatunków. Homoseksualizm występuje w każdej grupie zwierząt, w mniejszej i wiekszej ilości, nasila sie w momenci, kiedy populacja jest zbyt duza, zagrażająca innym. U nas jest coraz więcej homoseksualizmu , z tego właśnie powodu , tylko ludzie nie przyjmuja tego do wiadomości, zwłaszcza Ci homo bo uważaja sie za kogos lepszego niż reszta zwierząt, a przecież jesteśmy jednym z wielu gatunków, niczym więcej.

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-04-06 14:55:17
Pedofilia jest bezsprzecznie zła, nie ważne kto to robi. Zło jest złem! Jeżeli powodem aborcji jest zagrożenie życia matki, jeżeli tak jest, nie można jej tego zabraniać ale nie można i kazać. Jeżeli aborcja jest wynikiem tego że dało się dupy nie temu co trzeba a później się skrobać to to jest złem w czystej postaci. Aborcja tak motywowana jest przejawem czystego sku...syństwa, zabić niewinnego człowieka za swoją głupotę. Nie używam argumentów religijnych tylko ludzkich ale idąc tą drogą to Bóg dał nam silną wolę i to my o sobie decydujemy. Czy Bóg stworzył Hitlera, nie, on wybrał taką dro

sangre666
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-04-06 14:57:10
damian.szefo - ale Bóg i kościół potępia każdą aborcję. Kobieta z Brazylii została ekskomunikowana z kościoła za to ,że podpisała zgodę na aborcję u zgwałconej 11 czy 12 letniej córki. Więc odpowiedz sobie sam - kto jest większym zagrożeniem - mniejszość która się nie powiększa i, czy większość która chce dominować bez względu na ilość trupów?

damian.szefo
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-04-06 15:01:14
Czy Bóg istnieje to kwestia wiary każdego człowieka. Homosiów jest więcej bo to stało się wręcz modne! Owszem wśród zwierząt są też takie przypadki ale świadczą tylko o tym, że to jest nieprawidłowość w rozwoju. gdyby to było ok to gatunek by wymarł. Nikt im nie zabrania żyć wolnymi ale po co domagają się czegoś co jest zarezerwowane dla rodziny? Dlaczego rodzina ma takie prawa? To rodzina daje dzieci - a to one przedłużają nasz gatunek, pracują na nasze emerytury itd.

lucy123
    Ocena: 2 (glosow:12)
2013-04-06 15:02:05
Ten Wasz Bóg potępia każdą aborcję po to żeby potem niewinne dzieci obdarować rakiem i skazać na śmierć w męczarniach. Oh jaki on dobry. To że kościół ukarał matkę za to że podpisała zgodę na aborcję u zgwałconej 11 letniej córki swiadczy tylko i wyłącznie o jego głupocie.

Moxi2MaKutasa
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-04-06 15:05:02
lucy123 a tobie odj*bało ca? ty gruba ściero , ateistyczna spaŚona wywłoko, prostytutko wioskowa hahhhhh za te słowa, ze Bóg nie istnieje, twoja picza powinna przezyć 3 letniom susz, przed tym jednak, ostro bym cie walnął w pupe , bo wiem że tego nie lubisz hahahahaha. nigdy krowo nie masz chłopaka i trollujesz na wiocha wpi***ając zrobione przez mamusię pierożka RUSKIE. Powinnaś się przezucuić na dania w 5minut ;> hahhhhaahhh albo poszukac wreszcie jakiegoś kogucika , który będzie ci te dania wkładał do mikroweli . hihi :>

damian.szefo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-06 15:05:31
komentarz usunięty przez moderatora

dedede66
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-04-06 15:05:39
Ten nasz Bog dal nam zasady, ktorymi mamy sie kierowac. A to, ze nie potrafimy sie do nich dostosowac i popelniamy grzechy jest tylko i wylacznie nasza wina.

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-04-06 15:09:55
Ten nasz Bóg? Z tego co wiem to wszystkie religie zakazują aborcji. Ludzie się rodzą i umierają od wieków, tysiącleci, twoja sprawa czy wierzysz czy nie. Pewien niemiecki filozof powiedział m.w. W Boga opłaca się wierzyć, bo jak Bóg jest to się dużo zyska, a jak go nie ma to się nic nie straci. Ja wierze i się tego nie wstydze chociaż pewnie wielu nowych ateistów od Palikota to boli :)

damian.szefo
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-04-06 15:12:12
a za co panie moderatorze usuwasz mój wpis? Nie lubisz katolików z własnym zdaniem i którzy mają argumenty.

lucy123
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-04-06 15:12:29
Dedede mi takie zasady dało moje własne sumienie. Smutne , że tak wiele wierzący nie umie zastosowac sie choć w małym stopniu do zasad Boga jakiego tak wyznają.

damian.szefo
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-04-06 15:15:13
Bądźmy tolerancyjny! Dzisiaj dajmy prawa homoseksualistom oni się przecież tacy urodzili i mają do tego prawo. Później dajmy prawa pedofilom, przecież tacy się urodzili. Później nekrofilom, zoofilom. A i wprowadźmy język niemiecki jako urzędowy obok polskiego, mamy przecież mniejszość niemiecką, tak samo wielka jak homoseksualną. Bądźmy tolerancyjni!

lucy123
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-04-06 15:15:47
Czemu jak ktoś nie wierzy w Boga, od razu jest nazywany "ateistom" Palikota? Jeśli o mnie chodzi , to nigdy nie wierzyłam w Boga, a tak definitywnie skończyło się to kiedy szłam na bierzmowanie i ksiadz zamiast odpowiedziec mi na proste aczkolwiek niewygodne pytanie , kazał mi wyjsć ze spotkania. CO do Palikota to nie znam gościa i nie wiem jakie ma poglądy. Szkoda ze zapominacie iz ateizm istnieje tak samo długo jak wiara, a nie odkad pojawił się Palikot...

dedede66
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-04-06 15:19:09
Jestes przeciez tylko zwierzeciem. Sama to napisalas. Czy zwierzeta posiadaja sumienie?

cokolino123
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-04-06 15:21:06
sangre666 ale pierd*** głupoty. księża pedofile to 0,5% wszystkich pedofilów.W większości molestuje rodzina i znajomi rodziny. Po drugie u nas istnieje prawo do aborcji jeżeli ciąża zagraża matce lub dziecko jest poważnie uszkodzone. PO trzecie Bóg na pewno nie chciał by istnieli mordercy, a jednak oni są, wiec nie mieszaj Boga z homosiami.

damian.szefo
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-04-06 15:22:01
Ale Palikot to bóg ateistów, taki furer. Masz do tego prawo, każdy dopowie za swoje czyny na końcu, ja przed Bogiem ty przed robakami! Ja uważam że 95% księży to ignorancji i karierowicze. Ale wiara i kościół to dwie różne rzeczy. A do jakich to zasad niby się nie stosujemy, my katolicy? mamy pozwolić każdemu żyć tak jak chce? To znieśmy prawo. Niech każdy ma prawo gwałcić, zabijać, kraść! Nie zauważacie, że nasze prawo wywodzi się z dekalogu?

damian.szefo
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-06 15:26:45
A poza tym zalegalizujmy związku poligamiczne i monogamiczne, a co? Na pewno jest wielu chętnych. Czemu maja być dyskryminowani, przecież tacy się urodzili co wolą z dwoma, trzema kobietami czy mężczyznami. A czemu agalmatofilom zabronić robić to z pomnikami?

lucy123
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-04-06 15:28:34
Dedede Zwierzęciem które ewoluowało z biegiem lat do stanu w jakim jest obecnie, kiedys , pierwsi ludzie tez nie mieli sumienia , a teraz je mamy, bo jest nam widac potrzebne, tak jak kiedyś pierwsze ptaki nie umiały latać a teraz umieją. To to samo. Ewolucja nic więcej. Damian, piszesz dziwne rzeczy. Nie wiem skąd one Ci sie biora, czy ja gdzies napisałam że mamy pozwolić robić kazdemu co się chce? Ja napisałam że szkoda że się większość katolików do tego waszego dekalogu nie stosuje , jest napisane nie zabijaj, a zabijają i potem idą się spowiadac i płakac. Ateiści oczywiście też zabijają al

lucy123
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-06 15:30:32
ale my w nic nie wierzymy, kieruje nami jedynie sumienie które albo nam na cos pozwala albo nie, więc to się troche różni. Oczywiscie mamy jeszcze prawo ale to tez co innego. Według mnie palikot bogiem ateistów nie jest a wręcz przeciwnie, ośmiesza ich swoim głupim zachowaniem.

damian.szefo
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-04-06 15:32:58
Oczywiście można być "dobrym" ateistą, człowiekiem ale czemu wychodzisz z założenia że wszyscy katolicy nie stosują się do swojej wiary? Znasz wszystkich? Ja nie znam.

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-04-06 15:36:17
To nie to samo. Sumienie, jak dla mnie nierozlacznie wiaze sie z dusza. W jakim celu bylo nam potrzebne? Bedac po prostu zwierzetami jedyne co nam potzrebne to tylko to, zeby zjesc, wypic i poruchac.

damian.szefo
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-04-06 15:36:34
A czymże jest sumienie? Sumienie jest tym co różni nas od zwierząt. Sumienie jest to dar Boga abyśmy mogli postępować tak jak chcemy a ono ma być dla nas takim hamulcem. Dziwne że ateistka mówi o sumieniu. To morze wierzysz, przepraszam, masz przekonanie o istnieniu duszy?

Arthum
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-06 15:38:22
Ludzie, każdy ma własne sumienie i podejmuje własne decyzje. Nikt nie może niczego nikomu nakazać, chociaż osobiście jestem przeciwny związkom homoseksualnym ale niech sobie żyją razem. Dopóty dopóki nikt z nich się do mnie nie dobiera niech sobie tam żyją chociaż nie uważam tego za normalne. Co do argumentu o zwierzętach homoseksualnych, podążają za własnym instynktem i chucią. Czym się wykazuje człowiek który tak samo postępuje zachowując się do tego w sposób nienaturalny dla nas? Czymś niższym niż te zwierzęta nad którymi niby jesteśmy postawieni przez Boga.

sangre666
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-06 15:42:49
damian.szefo ale pedofile już mają swoją organizacje która ich skutecznie chroni! kościół katolicki! zastanów się! bronisz kościoła czy Boga?! bo ja do Boga i wierzących nie mam nic - do czasu kiedy nie słyszę 67 księży pedofilów, a tylko 2 ukaranych prawnie - reszta wysłana na misje lub do innej parafii! Katolicy są fajni - bo kochają bliźnich i pomagają im. Niestety, wady kościoła wychodzą ponad dobrych katolików. jest różnica między wiarą w Boga a chodzeniem do kościoła i modleniem się do krzyża...

lucy123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-06 15:46:50
Damian.szefo ja napisałam że "szkoda , że tak wielu wierzących.." a nie że wszyscy. Czytaj ze zrozumieniem. Dedede doskonale wiesz że w tym temacie bardzo sie różnimy i raczej nie przyznamy sobie racji więc co byśmy nie napisali , jest bez sensu. Szanuje Twoje poglądy Ty szanuj moje i bedzie git :)

damian.szefo
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-06 15:51:21
Pedofilia nie jest domeną księży. To zjawisko stare jak świat, jak homoseksualizm, i dotyka wszystkich księży, polityków, nauczycieli, robotników, nauczycieli, profesorów, rolników itd. Każdy za pedofilie powinien być bezwzględnie kastrowany a księża bez znieczulenia. Nie myl dwóch spraw. Hierarchia kościelna to syf jakich mało i broni tylko swoich, nie wszystkich pedofilii. A uważasz homoseksualizm, różni się np. od zoofilii czy nekrofili? Przecież nikomu nie robi się krzywda

dedede66
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-04-06 15:54:22
NIEEEEEE!!!!!! Nie popuszcze Ci teraz! Bedziemy walkowac ten temat az w koncu przyznasz, ze jedyna i sluszna racja jest mooooojaaaa, mooooojaaa, MOOOOJAAAAA... albo w sumie jak chcesz ;)

damian.szefo
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-04-06 15:56:22
Tak wielu - a ilu? Wiesz ilu jest katolików a ile spośród nich dopuszcza się zła? A ilu ateistów jest ok, a ilu be? Żaden z moich znajomych katolików nie dopuszcza się tego o czym piszesz a znam ich naprawdę sporo. Katolicy mają hamulec, który czasami się "zacina". Ateiści go nie mają bo w nic nie wierzą, chyba że jednak w coś wierzysz? Pisz się ze zrozumieniem.

lucy123
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-06 16:00:47
Tak, codziennie w wiadomościach słysze o wojach gangów, o tym jak matka zabiła dziecko, jak ktoś zamordował dla 50 zł, jak ktoś wparował do szkoły, kina, sklepu i zaczął zabijac ludzi na oslep. JAk na wojnie giną kolejni żołnierze. Jeśli połowa z tych ludzi jest wierząca , a na pewno tak jest, to juz znaczy, ze tak wielu ich, nie stosuje się do dekalogu. Dedede , masz racje! :)

damian.szefo
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-04-06 16:00:54
Prawda jest taka że nasza cywilizacja europejska jest chrześcijańska, czy to się komuś podoba czy nie. nie ukształtowali ją ateiści i co wieżą w bożki. Oczywiście kościół odegrał i negatywna rolę (stosy) ale w ogólnym bilansie wyszło na dużym plusie. To, że jesteśmy Polakami też w dużej części zawdzięczamy kościołowi bo wokół niego gromadzili się patrioci, i chłopi i szlachta - to był element łączący naród. Kto twierdzi inaczej jest ignorantem i nie ma pojęcia o historii Polski i Europy.

damian.szefo
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-04-06 16:08:02
A czy chrześcijanie mają krzyż na czole dla odróżnienia, jak żydzi za Niemca? Ktoś kto zabija nie jest chrześcijaninem bo żadna religia nie uznaje morderstwa, nawet islam chociaż "talibowie" tak go czytają. To że ktoś zdeklaruje się jako chrześcijanin nie zawsze nim jest. Czy waśniewska jest katoliczką? No nie bądź śmieszna. Żołnierze zabiją nie dla przyjemność.Ty milisz szaleństwo, chorobę psychiczna z chrześcijaństwem. Chyba nie wierzysz (jesteś przekonana) do tego co piszesz

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-06 16:13:39
Damian, skoro to kraj chrześcijański jak sam napisaleś to znaczy że chrześcijan jest więcej niż ateistów czy wyznawców innych wiar. Zatem statystycznie, musi chociaż połowa katolików być odpowiedziala za morderstwa popełniane w naszym kraju. No chyba że sugerujez iz tylko ateiści mordują. Ale to by tylko podkreślało Twoje ograniczenie i stawianie swoich racji na pierwszym miejscu bez względu na wszystko.

lucy123
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-06 16:18:13
Czy kiedykolwiek, komuś czegoś zazdrościłeś? Czy ojadałeś się kiedyś bez pamięci pyszną pizza? Czy kiedys kogoś obgadywałeś za jego plecami? Bo to wszystko są grzechy i nie stosowanie sie do zasad Boga, a idąc tokiem Twojego rozumowania jesli choć raz zrobiłeś coś nie zgodnie z tymi zasadami, nie jestes prawdziwie wierząca osobą a jedynie tak gadasz...

damian.szefo
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-04-06 17:33:21
Po pierwsze zdumiewająca =jest to że ateistka wypowiada się na temat religii jej nie znając. Po drugie zwów nie czytasz ze zrozumieniem. To że nasza wywodzi się z chrześcijaństwa to nie znaczy że w europie ono króluje. w europie zaczyna dominować islam. Z chrześcijaninem sobie podyskutujesz z nimi już Wie. Jak tak dalej pójdzie to islamiści nawrócą siłą na wiarę was ateistów. Ciekawe czy wtedy będziesz tak pluła na nietolerancyjnych chrześcijan? Problem twój jest taki że wszystkich wrzucasz do jednego worka.

damian.szefo
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-06 17:44:02
Grzeszyć jest rzeczą ludzką, najważniejsze żeby widzieć że się zrobiło coś złego. Nikt nie jest wolny od grzechu z nas śmiertelników. Ważne żeby starać się już tego nie robić więcej. Dla twojej wiadomości, nie kradnę, nie zabijam, nie cudzołożę, nie mam innych bogów niż tej Jedyny itd. Ale grzeszę, pewnie, każdego dnia bo jestem słaby, bo mam wolna wolę. Nie rozumiesz tego bo nie wiesz co to wiara. Wiara daje siłę, nadzieję! Wiec powiedz po co jesteś na świecie? Jesteś cudem, każdy z nas jest nawet jak jest odporne na wiedzę. Oj ciężko będzie ci umierać, przecież to będzie twój koniec, definit

damian.szefo
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-04-06 17:49:29
Czy jakiś katolik wyrządził Ci jakoś krzywdę że tak nas nie cierpisz, może złamał Ci serce :) Ja nie chce Cię nawracać, nie czuje takiej misji ale mam wrażenie że w druga stronę to nie działa. świat nie jest taki zły jak Ci się wydaje. Wyjdź na dwór, obejrzyj się ile jest dobra i miłości wokół ciebie. Popatrz na matkę ściskającą swoje nowo narodzone dziecko, czy to nie piękny widok. Przestań narzekać bo dzięki katolikom jesteś tym kim jesteś nawet jak się nas brzydzisz.

hetera
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-04-06 20:49:09
Po pierwsze nasza cywilizacja wywodzi się z Grecji i Rzymu. Gigantyczny wkład- można powiedzieć wręcz, że podwaliny- wnieśli ichni filozofowie. Ci zaś bynajmniej nie byli katolikami. Na tym wyrosła kultura i nauka europejska. Gdy KK doszedł do władzy, zaczął skutecznie owe hamować- patrz całe średniowiecze. Po drugie: znajomość. Większość ateistów w Polsce wyrosło w rodzinach katolickich. Owa religia zalewa ich z każdej strony. Wierzący wręcz wciskają ją nam do "gardeł".

hetera
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-06 20:52:43
Poza tym, większość znanych mi katolików nie przeczytało swojego własnego Pisma Świętego. Większość znanych mi ateistów, przeczytało nie tylko ważne księgi dla katolików ale także te ważne dla innych wyznań. Wydaje mi się, że tacy ludzie jak najbardziej mają prawo wypowiadać się na owy temat. Po trzecie: wolna wola. Bóg stworzył świat z całym, kompletnym planem dla niego... obejmującym każde zdarzenie w nim (co za tym idzie każdą Twoją decyzję). Gdzie tu miejsce na wolną wolę? Skoro z góry wszystko zostało zaplanowane?

hetera
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-06 20:59:00
Czwarte: grzechy. Idealnym przykładem jest antykoncepcja. Wasza wiara zabrania jej użycia, jednak gigantyczna grupa "wierzących" jej używa, z pełną świadomością tego, że grzeszy. I zupełnie się tym nie przejmuje. Jeśli w coś wierzysz, to postępujesz z godnie z zasadami jakie ci to narzuca. Nie wybierasz sobie tej części która jest dla ciebie wygodna odrzucając to co jest mniej. Bierzesz w pakiecie całość. Powiedz mi jak nazwać osobę która z pełną świadomością sprzeniewierza się temu w co wierzy, co wyznaje... i na ogół nawet tego nie żałuje?

damian.szefo
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-04-06 21:43:33
I powiesz mi e przeczytałaś Biblie, Koran, Torę i coś jeszcze, przestań :) Twoja ignorancja przejawia się w podstawowej nieświadomości - Bóg stożył świat i dał go ludziom i to od nas zależy jak on będzie. gdyby było tak jak mówisz to nie pozwolił by na wojny, epidemie itd. Wojny nie są dziełem Boga tylko ludzi, podobnie przestępstwa itd. Ignorancja twoja przejawia się po wtóre w nie znaniu różnic między przykazaniami bożymi a kościelnymi. Te drugie kościół zmienia sobie jak chce, np. obowiązek łożenia na utrzymanie kościołów gdy Jezus nie mówił nic o tym.

damian.szefo
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-04-06 21:51:39
Owszem nasza cywilizacja czepie ze starożytnej Grecji i Rzymu ale już w pierwszych wiekach naszej ery chrześcijaństwo odgrywa dominującą rolę, więc mówimy o okresie minimum 1500 lat - czujesz ten czas. Powiem Ci że ja mam owszem bardzo luźny stosunek do przykazań kościelnych ale stosuje się do dekalogu. Lepszy słaby katolik niż ateista. Co za tobą idzie, wiara w co, rozum, naturę? Jedno i drugie powinno być sprzeczne z ideałami homoseksualizmu, a je popierasz. Czy uważasz się za lepszą ode mnie bo w nic nie wierzysz? Czy twój światopogląd popiera aborcję taką z wpadki? Czy jesteś za prawami dl

damian.szefo
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-04-06 21:56:27
pedofilii, zoofilii itd. Odpowiedz? Czy uważasz że mniejszość niemiecka może domagać się j. niemieckiego jako urzędowego w Polsce i jak nie to dlaczego? Czy pozwolić na związki poligamiczne? Naturalną konsekwencją legalizacji małżeństw homoseksualnych jest adopcja przez nie dzieci, później prawa dla zoofilii i pedofilii - tak się dziej na zachodzie i tak będzie u nas. Bo katolicyzm jest w odwrocie i atakowany bezlitośnie, po części z winy samego kościoła, przez zagorzałych ateistów i islamistów.

hetera
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-04-06 22:30:40
Jestem ignorantką, bo nie wierzę w boga? Widzę, że z tobą rozmowy prowadzić nie ma sensu. Albo jesteś trollem albo nawiedzonym kretynem. Ps w tym co wypociłeś(jeśli nie jesteś trollem), w pierwszych zdaniach, wychodzi twoja nieznajomość własnej wiary i jej pism. Nawet nie wiesz, zdaje się, że katolicy z założenia muszą słuchać tego co kościół nakazuje, bo o tylko on jest w stanie poprawnie zinterpretować Biblię. ;) Ci co mają to w nosie mogą się zwać co najwyżej chrześcijanami... Ale to taki tam... szczególik.

damian.szefo
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-04-07 09:11:23
Nie czuje w sobie misji nawracać, nie chcesz wierzyć to nie wierz, jeżeli Ci tak dobrze to tak żyj. Jak pisałem tylko będzie Ci ciężko umierać z świadomością że to koniec, bez nadziei że jest coś jeszcze. Rozmowa faktycznie nie ma sensu bo twoja ignorancja wyraża się w nieświadomości historii i wiary którą krytykujesz. Chrześcijaństwo nie zakłada że los człowieka jest z góry pewny od narodzin do śmierci. nasze życie jest w n naszych rękach, w tym wyraża się wolna wola. Życie to sztuka wyborów. W tym wyraża się twoja ignorancja - nie wiesz o czym piszesz

damian.szefo
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-07 09:16:22
A nazywanie kogoś kretynem czy nawiedzony tudzież trolem świadczy o twoim poziomie, ale to nie jest wspólnego z wiarą tylko z tym jakim jesteś człowiekiem, zapewne stosunkowo płytkim. Tak czy inaczej dziękuje za wymianę zdań i pozdrawiam. Odnośnie tego że katolicy powinni spełniać wszystkie nakazy kościoła jest tak jak z byciem kierowcą - jeżeli choć raz przekroczyłaś prędkość oznacza to że jesteś złym kierowcą, ciekawe czy tak o sobie myślisz. Zapewne nie bo ateistce wolno :)

damian.szefo
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-04-07 11:52:48
A i taka uwaga na koniec - skupiasz się na ataku na katolików za to że popełniają grzechy ale jednocześnie unikasz odpowiedzi na stawiane ci niewygodne pytania. Nie odpowiedziałaś na pytania odnośnie zoofilów itp, mniejszość niemiecką i parę innych. Czyżby były to luki w twoich poglądach. Mi zarzucałaś że jestem nawiedzony gdy tym czasem ja odpowiadałem na twoje pytania a ty praktycznie ich unikałaś, koncentrując się na ataku, więc może to ty masz luki w swoim światopoglądzie. Pozdrawiam

zebra2008
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-06 14:30:43
wyglada jak aleje w czestochowie

MINTOR
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-06 14:26:54
Znowu zrzynka z demotów.

antony
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-06 14:26:50
niewyszło im z komunizmem to teraz lewica atakuje gender czyli gejami i lesbijkami a wszystko po to by ludzie zyli jak swinie stalin był jeszcze za mało radykalny kto czytał marxa i engelsa ten wie o co chodzi

davidstar
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-06 14:39:21
komentarz usunięty przez użytkownika

Bogini-Katz
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-04-06 14:07:24
Co to robi na głównej? Ssie??? Co kogo obchodzi, czy chcą być w związku czy nie. To ich wybór.

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-04-06 13:50:09
A dzisiaj w Warszawie , na ulice wyszło 2 miliony ludzi protestować! Walczyli o to, żeby obowiązkowo wprowadzić święto pieroga ruskiego. Myśle , ze im się udało, ja oczywiście protestowałam z przed telewizora bo jestem zbyt leniwa. Piekna idea..

dedede66
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-04-06 14:30:05
A TVN milczy!

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-06 14:47:56
Oszuści i manipulanci !

ster000
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-07 00:11:26
ale na wiec leniwej kluski to byś dupe ruszyła?

Gruber
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-06 13:47:12
Zastanawiam się jakich praw nie ma większość.

Ciagnik999
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-04-06 13:40:33
I nagle temu w środku sie srać zachciało... przeje*ane

Bogini-Katz
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-07 01:51:18
I nagle inni poczuli zapach g**na i im się też zachciało. I to się nazywa PRZEsrane. Tego dnia można było oglądać dno koryta Sekwany.

hetera
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-04-06 13:32:30
Zdjęcie zostało zrobione w 1998r. po jakiejś tam wygranej. Na tej manifestacji było 300 tys. ludzi a nie 1,5 miliona. Manipuluje ten który by potwierdzić swą tezę, przedstawia zdjęcia, zrobione kiedy indziej. Tak, żeby malutcy pomyśleli "druga strona oszukuje, przecież na gołe oko widać, że ludzi było więcej"

dedede66
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-06 13:41:15
Nie jakiejs tam, tylko po zdobyciu mistrzostwa swiata w pilce noznej, po pokonaniu 3:0 Brazylii po dwoch golach Zidane'a i jednej Petite'a. Ale plusiki autor zebral, wiec moze sie brandzlowac.

hetera
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-06 13:50:15
No tak, piłka nożna. Zawsze wzbudza duże emocje :)

opuncja
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-06 22:48:10
To był piękny mecz... I mały Barthez, i łzy Ronaldo... Ach... Suker królem strzelców, a Chorwacja z brązem. Łezka się w oku kręci...

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-07 01:41:00
I moj kochany kurduplowaty Edgar "Pitbull" Davids pokazal wtedy klase, czerwona kartka Bekchama z Argentyna i piekny gol Owena w tymze meczu i moje lzy w oczach po odpadnieciu Holendrow w polfinale. Ten absurd to naprawde temat do dlugiej rozmowy wzbudzajacej w naszych glowach przepiekne wspomnienia.

hetera
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-07 03:10:05
A ja grałam wtedy w karty, zamiast mecz oglądać :>

mr.tick
    Ocena: 6 (glosow:18)
2013-04-06 13:24:37
Większość walczy o swoje prawa? Jakie prawa? Oświećcie mnie, kto wam- jako większości- dał prawo decydowania czy gej może zalegalizować swój związek czy nie? Czy to ogranicza jakoś waszą swobodę? Komuś się krzywda stanie z tego powodu że para homoseksualna będzie mogła się wspólnie z podatku rozliczyć albo podczas pobytu jednego z nich w szpitalu być traktowanym jako rodzina chorego? Więc o co chodzi? Inne dziwne akcje, wymuszanie przywilejów ze względu na przynależność do mniejszości- zdecydowanie NIE, takie coś potępiam, ale podstawowe prawa powinni mieć.

sangre666
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-04-06 13:32:48
prawicy tak piszą bo się najzwyczajniej boją. a nie mają czego... przecież zachowują się tak, jak by im odebrali prawo do małżeństwa, czy oddychania. gadałem z polakiem mieszkającym w paryżu. jak zwykle - organizatorzy zawyżają liczbę, przeciwnicy zaniżają. około 500-600tys ludzi było

Bogini-Katz
    Ocena: 2 (glosow:16)
2013-04-06 14:16:32
"Więc o co chodzi?" - odpowiem wprost: O zwykłe polskie sk**wysyństwo i polaczkową nietolerancję. P**rdolone polaczki chcą dyktować innym co inni mogą a czego nie, zamiast zając si własnymi czterema literami. PS. Chcę 2000 minusów w jeden tydzień - czas start.

sangre666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-06 14:42:26
godzina 14.40 i zaczęły sie sypać minusy na komentarzach. gimbusy wstały z łóżek

davidstar
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-06 14:43:18
komentarz usunięty przez użytkownika

lucy123
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-04-06 14:55:28
Bogini to sie nazywa demokracja, żyjemy w państwie demokratycznym i powinniśmy sie do tego stosować. Jak Ci się nie podoba zycie z "polaczkami" to jako wolny człowiek możesz sobie wyjechać do Holandii.

sangre666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-06 15:01:10
lucy123 tu masz rację - jeżeli np. przeprowadzono by referendum, i okazało by się ,ze np. 60% popiera nie wiem, związki partnerskie np. w Polsce, to czy mniejszość 40% które głosowało przeciw pogodziło by się z tym?? Wydaje mi się, że część z nich pogodziła by się - wybrała większość więc OK, ale część dalej by się tłukła chociaż by był to już tylko 10%. Nie ważne jak będzie, zawsze są grupy zadowolone i niezadowolone.

lucy123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-06 15:19:34
Owszem, zawsze będą zadowoleni i niezadowoleni, jak by nie było wszystkim nie dogodzisz. A obrażanie ludzi spowodowane swoją frustracja i niemocą jest bardzo..."dojrzałe"

Bogini-Katz
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-07 02:24:11
@davidstar: Wacław Cię to obchodzi. @do reszty: Widzę, że popadacie już w histerię z tą własną nietolerancją. Owa nietolerancja przerosła już was i wami zawładnęła. Czyżby nerwica natręctw?

davidstar
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-07 20:07:58
komentarz usunięty przez użytkownika

Ereszkigal
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-04-06 13:13:17
durny demotywator. może w ogóle administracja przerzuci na główną wiochy, główną z demotywatorów? będzie szybciej niż przy kopiowaniu po jednym. gimbusiarski portal.

Bogini-Katz
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-06 14:22:49
też mnie to wk**wia, bo łamane sa tutaj prawa autorskie. Łamany jest regulamin portalu demotywatory pl. Może więc zgłaszajmy to nie tu do admina lecz do właściciela portalu demotywatory???

lucy123
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-06 14:59:40
Ale Ty jesteś tępa.. Przeciez wiocha to ABSURDY POLSKIEGO INTERNETU, a nie własne wymyślone obrazki. Fakt za dużo tu demotów, ale sa one częscią internetu i jesli jakiś jest absurdalny śmiało może trafić na wiochę. Mówisz o prawach autorskich , tym tokiem myślenia to kazde zdjęcie wrzucone tutaj je łamie tak więc może po prostu zamknijmy ten portal albo zacznijmy sami robić zdjęcia swojego autorstwa?

JackCola
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-06 15:56:53
mnie tysz to dynyrwuje :D wpadnijcie do mojej poczekalni, mało fajnych obrazków, ale poczujecie się swojsko. ps. lucy ty nie, bo zbyt szybko sie podniecasz.

gnida0000
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-06 13:09:55
Świetna wiocha, świat idzie na dno!

dohcdohc
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-06 13:02:03
komentarz usunięty przez moderatora

jamez
    Ocena: -5 (glosow:17)
2013-04-06 12:55:28
jakby każdy z demonstrujących zasadził kopa gejowi to by pedalstwu odechciało się jakichkolwiek związków, a jak się chcą jeb@ć t niech się jeb@ą po cichu w piwnicy

kkarpieszuk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-06 12:54:23
komentarz usunięty przez moderatora

kermitzaba
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-04-06 12:49:03
Francuzi dziwkarze Europy sami się wwalili na minę pozwalając przez wiele lat w imię poprawności politycznej na rozpanoszenie się arabusów i najgorszego sortu lewactwa. Teraz niech się nie dziwią, że np. w dokumentach urzędowych nie wolno wpisać "MATKA""OJCIEC", tylko "RODZIC 1" "RODZIC 2", bo jeszcze się urazi jakiegoś geja!!! LUDZIE TEN ŚWIAT NA GŁOWIE STANĄŁ!! TO MY MAMY SIĘ TŁUMACZYĆ I POPRAWNIE ZACHOWYWAĆ??

kermitzaba
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-04-06 12:56:47
i proszę bardzo-powyższa sytuacja to tylko jeden z przykładów,że to jednak większość jest dyskryminowana w imię chorych żądań mniejszości!

Bogini-Katz
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-06 14:19:27
Z tego co mi wiadomo ustawa o związkach homo nie zawiera zapisu o adopcji dzieci. Autorze tego postu: PRZEBUDŹCIE SIĘ i walnijcie sobie psychotropy zanim zaczniecie pisać głupoty.

kermitzaba
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-06 16:42:35
sama poczęstuj się lekami, wiem o czym piszę!Ustawa przewiduje sytuację w której jeden z rodziców ma dziecko ze związku hetero,i wchodzi w związek homo - zaprzeczysz że takich sytuacji jest mało? I właśnie w imię "nie ranienia uczuć" takiej parki zmieniono opis opiekunów - TO KTO JEST DYSKRYMINOWANY?? 95% populacji,gdzie jest "Matka" i "Ojciec", czy 5% gdzie jest "Opiekun1" "Opiekun2" i narzuca się to nazewnictwo pozostałym 95% ?????

Bogini-Katz
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-07 02:05:56
@kermitzaba: Weź kolejną porcje leków, bo pierwsza chyba nie pomogła. Ustawa o adopcji (a tylko wtedy ktoś może stać sie rodzicem nie-biologicznym dziecka) przewiduje, z tego co wiem, że nowy rodzic musi być odpowiedniej płci. Jeżeli ma zastąpić biologicznego ojca - musi być mężczyzną, zaś gdy biologiczną matkę - kobietą. Sugeruję więc wykonanie testu na IQ u psychologa.

Bogini-Katz
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-07 02:12:41
Dodam tutaj też, że Anna Grodzka czekała prawdopodobnie tyle czasu na prawną korektę płci z męskiej na żeńską WŁAŚNIE DLATEGO, że miała niepełnoletnie dziecko. Poza tym nawet w takim przypadku, gdy rodzic jest ewidentnie biologiczny - zostaje pozbawiony praw rodzicielskich (sadownie) ze względu właśnie na fakt, że kobieta nie może być ojcem dziecka. Więc nie widzę w ustawie o związkach homo tego problemu. Zanim zaczniesz się wymądrzać - proponuję przestudiuj najpierw prawo, zamiast pisać tutaj wyssane z palca p**rdoły.

kermitzaba
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-10 22:36:34
komentarz usunięty przez moderatora

isri
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-04-06 12:48:40
To znaczy, które dokładnie prawa są łamane przez związki ludzi tej samej płci?

porcupine
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-06 12:52:50
Pewnie chodzi o prawo dyktowania innym, jak mają żyć :)

sangre666
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-04-06 13:36:44
właśnie. nie zauważyłem żeby ktoś zakazał małżeństw hetero Oo więc o co chodzi z tym walczeniem o prawa większości??

Bogini-Katz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-07 02:19:21
Z tego co mi wiadomo tak naprawdę w tej ustawie o związkach homo, chodzi tylko o jedno - aby według prawa te osoby mogły stanowić parę i być uznawane przez Urząd Skarbowy oraz w przypadku pobytu w szpitalu za parę (i mogły się o sobie wzajemnie dowiadywać). Nie widzę tutaj powodu by twierdzić, że ujmuje to praw osobom heteroseksualnym. Śmiem tutaj twierdzić, że prawa człowieka (w tym prawo do tworzenia związku) są ujmowane przez osoby homofobiczne osobom homoseksualnym.

karolex95
    Ocena: 7 (glosow:15)
2013-04-06 12:42:07
związki homoseksualne ujmują praw większości? no nie wydaje mi się...

sonika10
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-04-06 12:37:10
komentarz usunięty przez użytkownika

mlw1488
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-04-06 13:42:10
musisz miec pedalskiego przyjaciela, ktoremu zwierzasz sie ze swoich gimnazjalnych problemow ze takie bzdury piszesz

closterable
    Ocena: 10 (glosow:26)
2013-04-06 12:23:33
Przepraszam bardzo ale ja tu widze wioche w tytule. Większość nie walczy o swoje prawa a jedynie PRZECIWKO prawom mniejszości. A to różnica.

Maverick44
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-04-06 12:23:33
Grubaśny demot! Więcej takich

vonSupremo
    Ocena: -6 (glosow:16)
2013-04-06 12:20:37
tylu homofobów??? proponuję ich wszystkich wysłać na Madagaskar żeby tam szerzyli swoją mowę nienawiści wobec "miłości doodbytniczej".

gnida0000
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-04-06 13:11:00
Pedałów jest mniej, ich powinno się tam wysłać.

vonSupremo
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-06 13:35:15
widząc liczbę minusów muszę chyba zmodyfikować lokalizację zsyłki :-D niech będzie np Malta. tam, będąc blisko siebie mogą zakosztować dotykania się frędzlami i pewnie zmienią zdanie i porzucą swoje zaściankowe zabobony. z czasem może poczują nawet pociąg do okrężnicy?

Astalavista
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-04-06 12:05:58
Francja ma własne problemy. My zajmijmy się swoimi, tymi, które dotyczą lub mogą dotyczyć większości z nas: syf na rynku pracy, umowy śmieciowe, ceny nieruchomości z du*y wzięte, ceny paliw, marnotrawienie środków publicznych ...

misiek2004
    Ocena: -6 (glosow:6)
2013-04-06 12:41:41
Panoszenie się pedałów to także nasza sprawa. Ostatnio zaczęli pluć na kultowe "Kamienie na szaniec" sugerując, że Rudy i Zośka walili się w pupę (To nie żart)

sangre666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-06 13:39:31
misiek2004 niestety, na to właśnie wpadli w pierwszej kolejności uczeni z katolickiej uczelni... dopiero potem pochwyciła to lewica. "historię piszą zwycięzcy a znają przegrani" nigdy nie będziemy wiedzieli czy np. nasza historia z II wojny światowej jest prawdziwa czy też sfałszowana.

Wiliwonka
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-06 11:56:56
Wiochą tutaj jest jeszcze to, że ktoś napisał XXI wiek cyframi arabskimi (21).

acucell
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-06 12:16:40
Coś jest w wyborze rodzaju cyfr. Rzymianie tolerowali homoseksualizm, Arabowie są raczej przeciwni.

YoSoyElDueno
    Ocena: 0 (glosow:24)
2013-04-06 11:55:36
We Francji mieszka 66 milionów, protestowało 1,5 miliona. Więc jaka to większość? To nieliczna grupa homofobów w tamtym kraju, bo większość Francuzów jest tolerancyjna. "tzw związkom homoseksualistów"? a Ty masz "tzw. mózg"? Ludzie, zajmijmy się sobą, a nie zaglądajmy innym do łóżka. Skoro ja mogę odwiedzić żonę w szpitalu, to dlaczego mamy tego zabronić gejom, czy lesbijom?

troll1908
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-04-06 12:01:43
OH TY CWELU:)

greenhunter
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-04-06 12:26:03
@YoSoyElDueno won padalcu srać bezszelestnie gdzie indziej

donkihote
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-04-06 13:04:03
tak zezwólmy im na to a potem na adopcję dzieci, następnie legalizujmy pedofilie i zoofilie na końcu nazwijmy związek człowieka i konia małżeństwem

gnida0000
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-06 13:14:21
A Francja to tylko Paryż?Czy w Paryżu i okolicach mieszka 66mln. ludzi?Kur*a nie sądze.

Ereszkigal
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-06 13:19:00
zapomniałeś jednej szóstki

Ereszkigal
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-06 13:20:14
gnida, przecież to na pewno byli tylko miejscowi...

YoSoyElDueno
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-06 13:28:10
1. Troll miło się nam przedstawiłeś :) Opowiedz psychologowi o tym, jaką rolę miałeś na parafii :) 2.Greenhunter zajmij się robotą, a nie zaglądaj innym do łóżka:) dzieki takim jak ty polska jest sto lat za afryką:) 3. Donkihote nie porównuj orientacji seksualnej z pedofilią, bo homoseksualista NIKOMU NIE ROBI KRZYWDY 4. zapraszam do psychiatryka - leczcie się z agresji 5. Żegnam

greenhunter
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-04-06 13:42:12
@YoSoyElDueno z takich jak ty potem pedofile rosną

Bogini-Katz
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-07 02:36:58
@donkihote: Nie widzę związku pomiędzy związkami homoseksualnymi, a zoofilią, pedofilią i adopcją dzieci. Masz tak zwany "mózg"? Pytam bo mam wątpliwości. A ten swój znak z awataru wsadź sobie w d*pę. YoSoyElDueno: Popieram. @Greenhunter: z takich jak Ty rosną później mordercy i zwyrodnialcy. Nie porównuj pedofilii z tolerancją.

gnida0000
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-07 14:30:02
@ Eraszkigal W zdecydowanej większości byli to miejscowi.Takie jest bynajmniej moje zdanie.

Zeusek
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-04-06 11:51:13
Homoseksualizm zawsze byl jest i bedzie. Dopiero niedawno zaczeto o tym rozmawiac. Troszke irytuje mnie jedynie fakt ze homoseksualisci chca adoptwac dzieci. Moze oni beda szczesliwi ale ich dzieci nie, nawet jesli beda miec zapewnione wszystko. Takie dzieci beda przesladowane przez inne juz w mlodym wieku. W skrocie zwiazki partnerskie TAK, adopcja NIE

sangre666
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-06 13:41:29
dokładnie - związki tak, adopcja nie. chociaż przyznam się, że duuuża część homo sama sprzeciwia się adopcji. np. Ci co chcą adopcji dzieci czy paradują w paradach to taka mniejszość w mniejszości.

Pierogen
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-07 02:31:15
Możliwe, że masz racje że w Polsce dzieci takowe nie byłyby szczęśliwe. Spowodowane byłoby to nie samym faktem iż są wychowywane przez parę homoseksualistów a przez poziom zacofania intelektualnego jak i nietolerancyjności w kraju.

Antyprawik
    Ocena: -1 (glosow:21)
2013-04-06 11:48:56
Po pierwsze w aglomeracji paryskiej mieszka ponad 12 milionów ludzi, więc nie wiem jak 1,5 miliona może być większością. Po drugie udział w tego typu protestach w większości biorą muzułmanie, araby, marokończycy i tym podobni "ludzie". Jacy oni są to każdy wie: nietolerancyjni, agresywni, nienawidzący europejczyków, niebezpieczni i zacofani. Aż nie mogę uwierzyć, że tylu polaków nie zauważa, że przez swoją nietolerancję, pruderię itd, stają się mentalnie takimi europejskimi arabami i muzułmanami.

YoSoyElDueno
    Ocena: 1 (glosow:15)
2013-04-06 11:59:20
A Polaczek i tak będzie wolał zająć się propagowaniem nienawiści wobec gejów i lesbijek, zamiast zająć się swoimi sprawami :) Taka nasza mentalność. I póki się to nie zmieni, w Polsce psy będą szczekać du**mi ;)

Jachociacho
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-06 19:58:39
Jaki Ty jesteś głupi to aż boli. To że ktoś myśli to znaczy, że jest "zacofanym arabem". Jestem idioto tolerancyjny. Toleruję homofilów, toleruję arabusów i czarnych. Ludzie nie mają wpływu na to kim się urodzili, ale kim się stają. Dlatego NIENAWIDZĘ osoby walczące o związki partnerskie (niezależnie od tego czy są homo czy hetero).

suszek84
    Ocena: 7 (glosow:15)
2013-04-06 11:19:33
tyle samo powinno wyjśc Polaków na ulice żeby strajkować przeciwko Tuskowi i reszcie okradaczy naszego kraju

devilbu
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-04-06 11:17:06
Ale ten mem to kłamstwo. a zdjęcie z manifestacji popierającej związki. Prawice tylko kłamie żałosne

mlw1488
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-06 13:39:43
no to przybliz moze liczby na kazdej z manifestacji?

artarus
    Ocena: 2 (glosow:28)
2013-04-06 11:09:15
..i MAJĄ RACJĘ ŻE PROTESTUJĄ !!! Dla pedałów powinna być osobna wyspa na której mogliby robić co chcą ! Wszystkie cwele na madagaskar !!!!!!! ( cioty mnie zminusują ale mam na to wyje*bane tak jak i na cioty)

YoSoyElDueno
    Ocena: 0 (glosow:14)
2013-04-06 11:56:56
a ciebie nie powinni wysłać na madagaskar? chociaż nie... taka agresja świadczy tylko o problemach z psychiką :)a pedały to masz przy rowerze.

faille
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-04-06 12:36:27
ale przy rowerze nie ma cweli i ciot gimbusie , obrońco zboczeńców ! PEDAŁY , CIOTY i CWELE do utylizacji !!! Nie powinno być aprobaty dla pedalstwa ! ( normalni mnie poprą ..........cwele zminusują , je*bał pedałów pies...i małe pieski też)

womack
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-04-06 10:46:37
TVN i tak by tego protestu nie zauważył. Mają w tym wprawę.

maa31rrcin
    Ocena: 0 (glosow:16)
2013-04-06 10:43:09
Ciekawe jak takie dzieci będą się kiedyś czuły w szkole jak inni ich będą wyśmiewali że mają dwóch starych.J....e pedalskie samoluby walcie się w kakao ale od dzieci sp.....lać.

irek285
    Ocena: -2 (glosow:18)
2013-04-06 10:43:00
spinacz404, zobaczymy czy za 15 lat bedziesz taki madry jak na kazdym rogu bedziesz widzial calujacych sie facetow wychowujacych dzieci.Do tego zmierza ta cala ideologia homoseksualizmu najpier tylko pozwolmy na zwiazki partnerskie potem na adopcje az w koncu normalna rodzina facet i kobieta beda uwazani za nie normlnych.Sma sie stuknij w leb.

sangre666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-06 13:45:18
irek - wytłumacz mi do cholery jasnej, jak 90% populacji ludzi mogło by zostać uznane za nienormalne przez 10% populacji ludzi?! bo jeszcze takich cudów nie słyszałem od czasów rozmnożenia chleba przez Jezusa. Nigdy większość nie była, nie jest i nie będzie dyskryminowana przez większość. Chyba ,że przez arabusy

tedex81
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-04-06 10:41:48
nie przeciwko związkom a małżeństwom i adpocji przez homo , ot mała róznica

davidstar
    Ocena: 6 (glosow:34)
2013-04-06 10:41:21
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 6 (glosow:30)
2013-04-06 10:47:24
komentarz usunięty przez użytkownika

Asmodei
    Ocena: 0 (glosow:14)
2013-04-06 11:21:34
mhm 40-50% może mają poparcia , ale w gimnazjach ... Gdzie ta ułomność jest modna , ale na szczęście oni głosu nie mają ... poza forami internetowymi

Samarka
    Ocena: 1 (glosow:17)
2013-04-06 11:40:13
Davidstar masz rację!Poparcie 40 czy 50 % dla pedałów to kłamstwo innych pedałów. Gdzie k*urwa 40% poparcia?To jest nierealne!Popytajcie swoich znajomych,przyjaciół,rodziców,dziadków...Kto jest za?Homoseksualizm nie jest normalny i każdy myślący człowiek o tym wie.Jeśli ktoś posiada takie zboczenie niech sam sobie z tym radzi a nie manifestuje to i domaga się praw.

Zeusek
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-04-06 11:47:11
Wiekszosc homoseksualistow zyje normalnie nie udzielajac sie w sprawy polityki ani nie szukajacych rozglosu...Asmodei twoj komentarz jest zalosny ze niby homoseksualizm jest ulomnoscia i jest modna? Pora chyba sie doksztalcic nie mozna sobie tego wymyslic ani zarazic sie tym z tym sie rodzi...

werite
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-06 12:29:50
Zeusek - z zespołem downa też człowiek się rodzi, a dziś czytałem informację, że już praktycznie wynaleziono na tę chorobę lekarstwo...

davidstar
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-06 14:48:55
komentarz usunięty przez użytkownika

Zeusek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-06 16:47:16
@werite jesli dla ciebie homoseksualizm to to samo co zespol downa... no moze lepiej zostawic to bez komentarza :)

Bogini-Katz
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-07 02:42:18
@dawidstar i werite: FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU- jak można być aż tak wyzutym z uczuć. Wy już nie powinniście mieć sumienia nazwać się ludźmi.

davidstar
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-07 20:04:44
komentarz usunięty przez użytkownika

maa31rrcin
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-06 10:40:48
komentarz usunięty przez moderatora

donkihote
    Ocena: 4 (glosow:24)
2013-04-06 10:37:36
skąd ta moda na pedalstwo i inne patologie? nie mogę zrozumieć

bierut1
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-04-06 11:13:27
Kiedyś już pisałem że jest to temat zastępczy dla odwrócenia uwagi od spraw ważnych.

closterable
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-06 12:31:07
komentarz usunięty przez użytkownika

gnida0000
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-06 13:17:53
Closter, dobrze ująłeś swoją osobę- powinieneś mieć pół głosu.

Bogini-Katz
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-07 02:44:53
@donkihote: Ciekawe skad taka moda na taki pop**rdolony avatar. Nadaje się tylko do wsadzenia w d*pę. Patrząc na ten avatar myślę, że odpowiedź najszybciej uzyskasz od swojego ojca. FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-

JanIISobiesky
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-07 18:50:57
Właśnie chciałem cię o to zapytać.

haniaa
    Ocena: 1 (glosow:19)
2013-04-06 10:36:35
Poje..... świat,wszędzie pełno tych zboczuchów.Nie dość że facet pie...... faceta , to jeszcze dzieci chcą adoptować, żenada.

cavefalcon
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-04-06 10:34:44
komentarz usunięty przez użytkownika

YoSoyElDueno
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-04-06 11:57:59
A w jaki sposób geje czy lesbijki ograniczają moje prawa? Czemu ja mam im zabronić dziedziczenia, czy odwiedzania chorego partnera w szpitalu?

Ereszkigal
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-06 13:08:57
ograniczają im prawo do ograniczenia.

spinacz404
    Ocena: 3 (glosow:25)
2013-04-06 10:28:11
Oni nie walczą o SWOJE prawa, tylko o to, żeby ktoś inny nie miał tych praw. Nie rozumiem potrzeby innych ludzi do zaglądania sąsiadowi do łóżka. Poza tym ktoś wstawił zdjęcie jakiegoś większego zgromadzenia (pewnie to nawet nie był żaden protest) i dopisał do niego swoją ideologię. Panie Race225 walnij się pan w dekiel.

michalng
    Ocena: 0 (glosow:16)
2013-03-28 08:52:23
Protest nie przeciwko związkom tylko małżeństwom homo i adopcji dzieci. (Geje mogą we Francji zawierać związki od 1999 roku). Ok 50% Francuzów popiera małżeństwa homo. ok 40% popiera adopcje dzieci przez pary homo. Ustawa umożliwiająca homoseksualistom zawieranie małżeństw prawdopodobnie zostanie przegłosowana.Przeszła już przez Zgromadzenie Narodowe. 2 kwietnia będzie głosowana w Senacie. W senacie większość ma lewica.

kita666
    Ocena: 2 (glosow:22)
2013-03-29 11:02:25
Nie ważne czy to tylko obszar Francji, czy jakiegokolwiek innego kraju bo większością pozostają osoby hetero i niestety coraz częściej są one dyskryminowane. Geje i lezby coraz częściej uważani są za ofiary losu skrzywdzone i wyśmiewane przez społeczeństwo, dostają dzięki takiemu wzbudzaniu wsółczucia coraz więcej "przywileji".

michalng
    Ocena: -6 (glosow:22)
2013-03-31 01:26:31
W jaski sposób osoby hetero są dyskryminowane ? Nawet jak pozwoli się pedałom na małżeństwa i adopcje to nie jest to dyskryminacja heteryków.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.1100