Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Strój imprezowy.. - dosłownie.
zenzik  11-06-14, 23:33 Zgłoś
+ 342 -
Dodano: 2011-06-14, 23:33:35   przez: zenzik
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 342  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kopciuszek tuz po północy
  •  Woreczek niezbędny, ubogacenie
  •  Taka prawda
  •  Kobieta i telefon
Ukryj komentarze(46)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
edd20328
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-07-11 11:48:47
tak się właśnie lansują panienki...sądząc po uszach królika była na panieńskim... i na pewno żeby po soczku grzecznie iść o północy grzecznie spać...a pózniej chcą być szanowane !!!

buuuuuxp
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-20 20:30:04
Ona i bez tego ma branie ;p każdy w promieniu około 30km, jak nie więcej wie, jaka jest ;] no nie szanuje się jednym słowem;] to i jej nie szanują ;d

sasanik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-06 17:03:38
Ładna :)

buuuuuxp
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-05 15:26:45
Ona tak właśnie się 'szanuje' ;] Wiem, bo znam ;d Może ma figurę ale to nie powód żeby tak się ubierać, są przecież lepsze sposoby na to?? Brawa dla autora ;D

PilaTangooo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-02 01:09:38
przykro mi, zenzik, lecz kamuflażem troszeczkę pogardziłeś... ;] następnym razem nałóż tego różowego trochę więcej :D. znam kolesiówę nie od dziś, nie mylicie się (opinie i komentarze). ale i tak uważam, że wstawienie tego na główną jest grubą przesadą.

GosiakaxCiech
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-07-25 21:28:50
Jacy Wy jesteście jeb*** szkoda mi tego kogoś co to dodał masakra.. może swoje foto wystawisz ? ;> Lepiej poczytaj sobie kodeksy prawne skarbie ;)

GosiakaxCiech
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-07-25 21:29:37
+ o ile umiesz czytać bo jak na moje to zachowujesz sie gorzej niż 10 letnie dziecko ;) Paszczaku ;D

lelen1
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-07-23 00:05:05
Nie widze tutaj wiochy...

xxblondasekxx
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-07-18 11:34:05
ona ma po prostu zwykłe gacie na tyłku no to sory ale to raczej przesada ...

jacek400
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-07-17 14:05:37
a co miala na impreze babcyna spodnice ubrac i sweter z welny

xxblondasekxx
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-13 13:49:08
no racja zenzik, święta racja :P

zenzik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-13 00:27:41
a co do pasztetu ;p to przykro mi, nie jestem płci żeńskiej :D

Danger_Girl
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-07-13 12:02:04
ku*wa, już Cię lubię ;D.

goguch
    Ocena: -3 (glosow:11)
2011-07-12 12:15:56
Tak to juz jest , jak laseczka ladna to te wszystkie wiesniary i lambadziary jej zazdrosza i ja krytykuja! Kroliczku sliczna jestes!!!

DuzyChyba
    Ocena: -5 (glosow:9)
2011-07-12 11:04:59
Zazdrościcie jej figury pasztety? dlatego na wioche ja daliście ojjj... Pozdro dla paszczurów co zazdroszcza

hasyh
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-11 23:41:52
Jest 11.07 :D

hasyh
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-11 23:42:36
@cinnku jak coś ;)

gumisiu14
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-11 22:54:30
Do gazu.

Ramuelek
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-07-11 22:20:01
Laska konkretna , figura , buźka no ale jakiś przychlast wrzucił to zdjecie nie wiadomo po kiego bata . Chyba dlatego ,zeby inne pasztety mogły sobie poużywać bez powodu.

Samarka
    Ocena: -6 (glosow:6)
2011-07-12 20:40:56
Święte słowa!Pasztety zamiast wziąć się za siebie leczą kompleksy dodając atracyjne dziewczyny.Niedługo każda laska co jest ładna,szczupła i pomalowana będzie uznana za''plastik'',bo jakieś obleśne beki nie potrafią dbać o wygląd tylko ZAZDROSZCZĄ!

Kebabozerca
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-14 00:50:11
Samarka Ty naprawdę jesteś tak mało spostrzegawcza czy tylko udajesz ? Mam wrażenie że widzimy dwa zupełnie inne zdjęcia.Dodam tylko że na moim jest jakaś burdelową lale eksponująca swe cudowne majty w panterkę no i równie cudowne kabaretki.No i jeszcze ten podpis pod zdjęciem.

xxblondasekxx
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-11 21:58:25
haha :-D będzie jeszcze sławniejsza ;-P:-D

EtosVII
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-07-11 20:54:10
Ej co wy chcecie od Sybilli;p Fajna foczka z niej

PornoCat
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-11 19:43:17
fap fap

xdd666xdd
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-07-11 19:24:58
w sumie jakby ta koszulka byla ciut dluzsza to stroj fajny.... ta...teraz przyjdzie moda na chodzenie na dyskoteke w habicie -,-

Kebabozerca
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-07-11 21:20:24
najlepiej w samych majtach i kabaretkach niech idzie. będzie miała większe branie.

orihime11
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-11 19:24:36
jak się pochwaliła, że zdjęcie zrobione przez prywatnego fotografa hehe

Alechandro86
    Ocena: -5 (glosow:7)
2011-07-11 19:21:46
Ludzie ... Śmiejecie się z niej a 3/4 z nas chciało by ją przelecieć ,albo teraz sie ślinią

cinnku
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-11 18:58:08
czemu wszędzie są złe daty? na zdjęciu jest 12.06 a pisze że dodano 14.06...

cinnku
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-11 19:00:39
a jest 11.06...

egocentryczna
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-11 18:01:01
' a, tam takie z zaskoczenia '

grzech31k
    Ocena: -6 (glosow:8)
2011-07-11 17:48:03
nie wiem z czego się tu śmiać,laska zgrabna i ładna

karolinkaaa1207
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-07-11 15:41:03
nie mogę dodać linka;/ ale żal mi jej;d haha

Danger_Girl
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-07-11 14:53:06
haha, Sybilka :D. widać, że autor jej nie lubi ;DD.

zenzik
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-07-11 13:53:31
nie załamujcie mnie... gdybyście ją tylko poznali... ;D

wdrambowd
    Ocena: -6 (glosow:6)
2011-07-11 13:24:24
dla mnie MIÓD...... Ślicznia niunia....... a za dwa tygodnie może wpaść do mnie na balety :).... z koleżankami

FAL1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-11 13:14:39
figurę ma ,a co z resztą ?

paweel22
    Ocena: -7 (glosow:9)
2011-07-11 13:01:47
dupeczka marzenie i do tego zajebiście imprezowo ubrana!!dziewczyny tak trzymać!a ktoś kto to wstawil i mysli ze zaszalał opisem to on jest dopiero wieśniakiem a jak znam życie to zapewne jest to zazdrosna koleżanka bez biustu z krzywymi girami ktora stale modli sie pod figurką!

amamos
    Ocena: -6 (glosow:8)
2011-07-11 12:50:53
zajebista laska i tyle

Zboczeniec666
    Ocena: -6 (glosow:6)
2011-07-11 12:29:30
Fajna :)

vlad27
    Ocena: -6 (glosow:10)
2011-07-11 12:28:58
Ładna dziewczyna, kompletnie ubrana, gdzie tu wiocha?

edd20328
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-07-11 11:48:47
tak się właśnie lansują panienki...sądząc po uszach królika była na panieńskim... i na pewno żeby po soczku grzecznie iść o północy grzecznie spać...a pózniej chcą być szanowane !!!

royksopp
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-07-11 10:38:10
zdjęcie zrobione przez profesjonalnego fotografa? haha profesjonalista nie fotografuje błazenady!

Bass_21
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-15 13:20:05
no imprezowy imprezowy xD doslownie booo znam te dziewczyne :P i nie tylko ostatnio tak byla w klubie xD

zenzik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-15 08:26:34
uwierz mi, że nie jest fajna.. hehe laska ostatnio tak była w klubie ;D

toffi108
    Ocena: -7 (glosow:9)
2011-06-15 08:06:42
majtki majtkami ale pewnie nie jeden z Was by się poślinił jakby miał coś z nią wspólnego!!!! fajna d\iewczyna ;)

emaziuk
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-06-15 01:52:15
dobrze że chociaż majty ma ubrane


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500