Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Talita  13-04-24, 14:42 Zgłoś
+ 817 -
Dodano: 2013-04-24, 14:42:51   przez: Talita
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 817  Zgłoś nadużycie
863
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  WTF!!! Hahaha. No Comment
  •  To skandal!!! Jak drogi mogą komukolwiek służyć?
  •  Zielona wyspa, dobra zmiana, teraz niebo-dla kogo to
  •  ZUS zabrał rentę niewidomemu bo dorobił za dużo.
Ukryj komentarze(149)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
dedede66
    Ocena: 17 (glosow:35)
2013-04-25 20:00:28
Te komixxy to jakis portal dla osob z dysortografia?

GMOzabija
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-04 19:06:11
organism nie jest glupi jezeli dna dawcow np jest zniszczone przez spozywanie GMO albo organizm zatoksyczniony nie zajdzie w ciaze kropka, oszukiwanie natury ma krotkie nogi i zawsze konczy sie tragedia przyszlych pokolen

MAREK6801
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-29 16:59:45
komentarz usunięty przez moderatora

kasioolaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-26 21:49:01
komentarz usunięty przez moderatora

INRI
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-04-26 21:37:48
Wielu z was mówi o adopcji zamiast in vitro, a ja zapytuję: ilu TY adoptowałeś? Ilu dałeś miłość ojcze wielebny? Ilu?

PAN_BOG
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-04-27 15:19:09
SYNU, MÓWIŁEM CI , ŻE TO CIĘŻKA PRACA. LUDU MOJ, CZY NIE ROZUMIESZ, ŻE DALEM WAM IN VITRO, ABYŚCIE MOGLI CIESZYĆ SIĘ WŁASNYMI DZIECIĄTKAMI? NIE PO TO JE STWORZYŁEM , ABY SIAĆ MIEDZY WAMI NIENAWIŚĆ. ROZCZAROWUJECIE MNIE :(

Talita
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-27 15:42:45
brakuje tylko Maryi w tej wymianie zdań:D

sodoms1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-27 15:45:19
A jednak nie. Jedna się znalazła

Talita
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-27 15:57:45
w sensie, że ja?:D

Matka-boska-Maria
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-04-27 19:28:29
Moi chłopcy prawdę głoszą... Synu i mężu, ludzie już nie wierzą w wasze dobre słowo, jesteście zbyt słabi by ludzie Was wysłuchali. Me serce krwawi z rozpaczy...

KRYG.DESIGN
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-26 19:36:19
zaraz zaraz o ile pamietam sam chrystus uzdrawial chorych wiec co ma przeszczep z INVITRO wspolnego? jak to mozna wogole porownywac? jezeli ja i moja zona nie moglibysmy miec dzieci (naturalnie), zdecydowalibysmy sie na adopcje - tyle dzieciakow potrzebuje kochajacych rodzicow !!!!!

INRI
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-04-26 21:30:23
co by było, gdyby...jaki z ciebie katolik, skoro mogąc utrzymać biedną sierotę, a nawet kilka, decydujesz się tego nie robić, bo możesz mieć własnych dzieci ile zapragniesz, boś płodny. Gdzie miłość bliźniego? Samolub z ciebie i megaloman!

lucy123
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-27 15:04:59
Nie kazdy chce wychowywać obce dzieci, to nie to samo adoptować, co nosić w sobie dziecko 9 miesięcy. Poza tym, Jezus na bezpłodność też pomagał, tak samo jak na inne choroby. Teraz nie ma Jezusa, ale jest medycyna i ona pomaga jak może.

Talita
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-27 15:44:40
a poza tym Matka Boska też została zapłodniona "in vitro" obłudnicy:)

INRI
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-04-27 22:12:11
Matka Boska została zapłodniona w systemie in wiadro. Duch święty spuścił się do wiadra, a mama w nie usiadła i powstałem ja cha cha!

Matka-boska-Maria
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-28 12:37:07
Dziecko moje, nie bluźnij. Ludzie już tego nie zrozumieją, nie jest winą moją i Twego ojca, że inni tworzą wymysły potrzebne dla własnych celów. Tylko ja i Twój ojciec wiemy jak było naprawdę.

Ascotka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-26 19:32:34
komentarz usunięty przez użytkownika

didek_b
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-26 18:24:41
sprzeciwiać decyzjom a nie decyzją,,, bułkę w bibułkę...

hindukusz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-26 17:19:16
komentarz usunięty przez użytkownika

closterable
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-26 17:03:49
To jest logika kościoła wg. palikota po roku 2010.

antony
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-26 16:25:52
Naprotechnologia Jest metodą diagnozowania i leczenia niepłodności polegającą na prowadzeniu dokładnych obserwacji kobiecego organizmu i tworzeniu na tej podstawie indywidualnych wytycznych dla każdej pary. Opiera się na tzw. modelach płodności Creightona.Diagnoza nie leczy Wyobraźmy sobie, iż pewnego dnia budzimy się z silnymi, napadowymi bólami w okolicach prawego żebra. Udajemy się do lekarza, który przeprowadza wywiad, kieruje nas na badania i na tej podstawie wydaje diagnozę: atak kolki wątrobowej. Odtąd musimy przestrzegać diety, jeść powoli, wzbogacić naszą dietę o większą ilość bło

Gitim
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-26 14:29:04
komentarz usunięty przez moderatora

pyahoo
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-04-26 14:08:31
kłamstwo powielane to chyba lewackie metody na porażenie mózgowe mas. Tak samo jak in vitro nazywają metodą leczenia bezpłodności - czy po tym "leczeniu" para jest już płodna? Nazywajcie rzeczy po imieniu "produkcja dzieci a nie leczenie bezpłodności!

lucy123
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-04-26 14:23:32
Nie, para nie jest juz zdrowa, ale ma upragnione dziecko, jest spełniona i szczęśliwa. to nie jest produkcja dzieci, bo produkuje się rzeczy a nie ludzi. Zresztą nie zrozumie tego nikt, kto nie będzie bezpłodny i z całego serca nie będzie pragnął dziecka, a nie będzie mógł go mieć. Nie życze Ci tego, ale gwarantuje , że jakby Cię to spotkało, pisałbyś zupełnie inaczej.

Diez
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-04-26 16:52:02
luucy123 a ja jestem facetem i chce miec duze ladne piersi, pelne usta i dlugie wlosy do pasa tak samo jak zgrabne nogi. Niestety urodzilem sie facetem a zawsze chcialem byc kobieta. Jesli bylbym bezplodny to istnieje cos takiego jak Adopcja. Ludzie maja zbyt latwy dostep do techniki co miesza w DNA a skutki dopiero za 50 lat wyjda tak naprawda :)

hindukusz
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-04-26 17:12:37
*pyahoo - 100% racji. Nazywajmy rzeczy po imieniu i nie dajmy sobie wlewać medialnego szamba do głowy. Tak jak w przypadku Kościoła, tak samo w przypadku np. kibiców czy motocyklistów, media coś uogólniają, nie chcąc wyjaśnić, o co tak naprawdę chodzi, albo skupiają się na jednym szczególe, najczęściej na jakimś skandalu i zaczynają huczeć. A potem gimbaza, która i tak nie wie o co chodzi, tworzy takie komiksy.

metalkuba11
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-04-26 13:04:47
Nie powinno być in vitro bo to jest mord dziesiątków zarodków , które mogły by żyć .A jeżeli ktoś tak bardzo chce mieć dziecko a nie może to w domach dziecka jest masa dzieci ,które chciały by mieć rodzinę .A gdy robimy przeszczep to nikomu nic nie robimy tylko ktoś może żyć dalej.

Gabararara
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-26 14:23:48
Ale dzieci z domu dziecka to głównie potomkowie alkoholików i puszczalskich dziwek. Adoptujesz takiego malca, a potem przez całe życie się dziwisz, że mimo korepetycji, chęci i pomocy przy IQ=80 dzieciak dalej nie potrafi odróżnić lewej strony od prawej.

riv77
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-26 15:05:27
Gabara to lepiej sprawdź ty czy nie jesteś z domu dziecka bo idealnie do tego swojego opisu pasujesz.

hindukusz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-26 17:51:41
*Gabararara, w klasie w Technikum (hotelarskie) miałem jedną koleżankę, którą adoptowano z domu dziecka w wieku 10 lat. Miała najlepsze wyniki w szkole i jako jedyna z mojej klasy pracuje teraz "w zawodzie". Jest kierowniczką pionu gastronomicznego w hotelu czterogwiazdkowym.

hindukusz
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-26 12:53:47
Kościół popiera transplantację organów wewnętrznych człowieka. Nie tak dawno czytany był list propagujący "bycie świadomym dawcą", czyli Ogólnopolską akcję promującą transplantację. Sam jeżdżę motocyklem i mam zawsze ze sobą dokument (małą karteczkę właściwie), informującą, że w razie gdyby "coś poszło nie tak" mogą zabrać moje narządy. Ową karteczkę odebrałem już dawno w kościele. Autor komiksu najwyraźniej jest nie douczonym gimnazjalistą. Jeśli zaś chodzi o in vitro, to fakt, Kościół na to zgody nie daje. Ale zezwala na NaProTECHNOLOGIĘ, także "medyczny sposób

informatyk26
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-26 14:53:51
Naprotechnologia niczego nie leczy, jest to po prostu zaawansowany kalendarzyk małżeński za grube tysiące złotych. Jeżeli istnieją poważniejsze przeszkody medyczne do zajścia w ciążę to pomoże tyle co okadzenie się kadzidłem.

riv77
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-26 15:07:19
Informatyk in-vitro także nie leczy i jest to metoda za grube tysiące złotych kretynie

agentfoxmulder
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-26 21:57:30
Słuchałem ostatnio ciekawej audycji, w której uczestniczyli naukowcy. Byli tam zarówno zwolennicy jak i przeciwnicy in vitro. Ciekawa rzecz (nie negowana nawet przez przeciwników) - wiele kobiet, które zajdą w ciążę dzięki in vitro i urodzą pierwsze dziecko - w przyszłości zachodzi w ciążę już bez in vitro.

riv77
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-27 20:46:41
Agencie Mulder czy ty się sam słyszysz bo chyba ci agentka Scully nie dał dzisiaj leków na poprawę funkcjonowania mózgu.

agentfoxmulder
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 01:08:37
Skoro mówili o tym ludzie, którzy są specjalistami w tej dziedzinie, a przeciwnicy in vitro temu nie zaprzeczali (chociaż kłócili się w wielu sprawach)to chyba musi coś być na rzeczy. Nie chce mi się wgłębiać w ten temat, ale ciąża ma duży wpływ na kobietę i wywołuje różne zmiany w jej organizmie. Także nie jest dla mnie to jakieś zadziwiające czy niemożliwe by część kobiet zapłodniona in vitro po ciąży i urodzeniu dziecka stawała się zdolna do zapłodnienia w sposób naturalny.

hindukusz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-26 12:52:18
komentarz usunięty przez użytkownika

paker58
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-26 11:24:23
Było.

s0nar
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-04-26 10:23:06
Uważam, że kategorycznie powinno się zabronić publikacji memów zawierających błędy ortograficzne a jeśli już jakiś gamoń takiego gniota wstawi to powinien on być bez ostrzeżeń i wyjątków kasowany przez adminów. Młode gimbusy potem patrzą na takie wypociny z błędami i im się utrwala. Autor niech wraca do podstawówki nauczyć się podstaw ortografii a dopiero potem niech się bierze za jakąkolwiek twórczość!

zabijasty_return
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-26 09:19:40
JA popieram in vitro, gdybyśmy słuchali się Kościoła to do dziś leczyli by wszystko upuszczaniem krwi.

agentfoxmulder
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-26 22:00:34
.... a wszelkie choroby psychiczne byłyby leczone poprzez wypędzanie diabła, a jak by diabła nie udało się wypędzić to taki chory skończyłby spalony na stosie.

lucy123
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-04-26 01:02:00
Po 1. Dlaczego przeciwników kościoła nazywa się palikociarnią? Czy przed palikotem nie było ateistów i anty kleryków? Po 2. Jak prawdziwie wierząca osoba, może bronić kościoła i tego co się w nim wyprawia Po 3.Obrazek przedstawia prawdę, skoro Bóg chciał żeby kobieta czy mężczyzna, byli bezpłodni, to tak samo chciał aby ksiądz miał chore serce. Po to są lekarze, aby pomagali i bezpłodnym i chorym na serce, czy inne choroby, bo choroba to choroba i jeśli się da, TRZEBA ją leczyć.

lucy123
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-04-26 01:06:06
I po 4 najważniejsze. Skoro kościół zarodek uważa za człowieka a in vitro zabójstwem zarodków, to dlaczego kiedy kobieta poroni przed 3 miesiącem życia kościół nie zezwala na pochowanie go na cmentarzu, ziemi świętej, bo wtedy człowiekiem jeszcze nie jest? To lekka paranoja jak dla mnie. I nie o błędy w tym obrazku chodzi, tylko o przesłanie. Problem tylko taki, że każda strona będzie stała przy swojej racji murem, zaślepiona swoimi poglądami.

Talita
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-26 09:01:24
poza tym, kościół nie tylko nie zgadza się na pochówek takiego dziecka na cmentarzu ale też nie zgadza się na ochrzczenie go w łonie matki tłumacząc to tym samym - nie jest jeszcze w pełni człowiekiem, dlatego tym bardziej zastanawia fakt obłudy zabraniającej pomocy

lucy123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-26 14:19:16
Chciałabym żeby jakiś zwolennik, anty in vitro, albo jakiś zagorzały ksiądz mi to wytłumaczyli. Poważnie. Bo ja totalnie nie rozumiem takiego podejścia...

Talita
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-26 15:08:27
nie chcę Cie martwić ale odpowiedź jaką teoretycznie możesz dostać będzie: "bo tak", albo moje ulubione "bo Bóg tak chce":D

milorda
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-26 15:35:56
Coś ty- ja ateistką zostałam dopiero jak Ruch Palikota zarejestrowali.

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-26 15:36:47
Kazdy normalny ksiadz urzadzi pogrzeb takiego dziecka bez zadnych problemow. Uogolnienie, uogolnienie, uogolnianie...

lucy123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-26 16:05:36
Dede, ale tak jest w prawie kościoła. Że poniżej 3 miesiaca nie pochowają, spytaj się u siebie w parafii. Ja nie uogólniam, wiesz że tego nie lubię.

dedede66
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-26 16:39:38
I uwazasz, ze ksiadz widzac zaplakana rodzine ma serce odmowic pochowku takiemu dziecku? Zapewniam Cie, ze nie. Chyba, ze jakis popi.erdolony, stetryczaly klecha.

lucy123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-26 16:42:17
Poważnie Ci mówię że tak jest, zapytaj sie ksiedza. To nie moje widzi mi się. Są przypadki że i z 6 miesiąca nie chcą pochowac dziecka. Piszę z doświadczenia.

dedede66
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-26 16:48:24
Wierze Ci na slowo, ale jestesmy przede wzystkim ludzmi i jak juz wspomnialem kazdy normalny ksiadz nie bedzie robil z tym problemow. Wierzcie mi lub nie, ale sa tacy.

hindukusz
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-26 17:27:48
Musisz zrozumieć (nie chcę cię za coś karcić, jakby co), in vitro nie jest leczeniem niepłodności, tym zajmuje się Naprotechnologia. In vitro to "stworzenie" w probówce kilku zarodków i wybranie tego najlepszego. To zabieg jednorazowy. Nie sprawi, że dzięki temu o następne dziecko małżonkowie będą mogli się starać w sposób naturalny.

hindukusz
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-26 17:35:31
Co do chrztu dziecka w łonie matki. Chrzest jako sakrament musi składać się nie tylko ze słów, ale także z symboli. Podczas chrztu dziecko, z resztą dorosłego też, trzeba namaścić Krzyżmem, bo to jest kluczowe w tym sakramencie. Jeśli zaś chodzi o pochówek dzieci nienarodzonych, lub zmarłych przed 3. miesiącem życia, to fakt, przepisy tak mówią, ale coraz więcej księży pogrzeb taki odprawi. Robią to idąc logiką Jezusa - najpierw człowiek, potem przepisy.

Antyprawik
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-04-25 23:58:24
Jak tępym trzeba być, aby być przeciwko in vitro?

porcupine
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-26 09:18:57
Wystarczy być katolikiem. Chociaż to w większości wypadków na jedno wychodzi.

sylwester2712
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-26 09:32:21
jestem katolikiem , jestem za zapłodnieniem invitro , nie podoba mi sie tylko niszczenie zapłodnionych komórek , po co ich tyle tworzyć nielepiej tworzyć jedną dla jednej osoby spróbować nie wyjdzie stworzyć kolejną komórkę , wiem będzie drożej i dłużej ale taka nie zamrożona podobno zdrowsza jest później 1 , 2- jeden mężczyzna w takim przypadku nie zostanie ojcem setek dzieci , 3- nie będzie potrzeba żadnych banków komórek spermy i jajeczek a więc trochę mniejsze wydatki i mniejsze nadużycia

luka29.82
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-25 23:46:25
prawda szczera i tak jest

aviga1
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-04-25 23:12:01
Historyjka przedstawia zaciemnionego lekarza, który słucha się księdza zamiast własnej wiedzy i doświadczenia a na końcu zachowuje się jak prawdziwy, dobry, pamiętliwy katolik i z wielką satysfakcją odgrywa się na umierającym...Kurde, jak gimbaza bierze się za politykę to żadnej logiki w tym ...

wiochapl
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-04-25 22:48:09
Pomijając błędy ortograficzne, komiks przedstawia obłudę KK-co mało kto zauważa. Sprzedciwają się invitro-dlaczego?bo to niby zabijanie życia. Sprzeciwiają się prezerwatywom-dlaczego?bo ogrniczają rozwijanie się życia? zapominają że dzięki prezerwatywom można ogranicznyć występowanie AIDS(patrz. szczególnie Afryka). Każda religia to zło, ale KK bezpośrednio dotyczy nas Polaków i moim zdaniem należy pokazywać obłudę KK...przecież to mafia,sekta. Przestańcie dawać się ogłupiać.

slesz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-25 23:00:31
prezerwatywy przeciw AIDS w Afryce to półśrodek - poszukaj informacji. 100% nie daje i powoduje, że ludzie zamiast unikać dowolnych kontaktów seksualnych myślą sobie jest gumka i mnie uratuje. Najlepiej na tym wychodzą producenci prezerwatyw.

bob71
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-04-25 22:19:29
... i nie czepiajcie sie błedów - matoły ! in vitro to leczenie bezpłodności tak jak przeszczep serca to leczenie chorego serca . A poza tym każda kobieta nawet pisuarka w ciagu swojego życia samoistnie roni nawet nie wiedząc ile razy ... poczytajcie troche

opuncja
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-04-25 23:10:50
Czyli błędów czepiają się matoły? Bo intelektualiści są zbyt wrażliwi, by takowe wytknąć, czy może chodzi o coś innego? Jak ktoś nie potrafi zabrać głosu w debacie to niech tego nie robi.

adolfoch1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-25 23:14:56
DO KOZY Z NIMI,PANI PROFESOR I NAGANY DO DZIENNICZÓW

bob71
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-04-25 22:16:39
jeżeli zarodek to człowiek i może sam żyć , to powinien mieć prawo wyborcze i głosować na pisuarów !!! miliony zabijanych zarodków = miliony głosów !!! Pisuary wygrają ... ja ro sław - ja ro sław -ja ro sław

riv77
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-25 22:02:54
komentarz usunięty przez użytkownika

Psychodon
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-25 21:41:21
Ja pierdziele, naucz się pisać. "nie powinno się sprzeciwiać DECYZJOM(nie decyzją) Boga." Brak słów.

Talita
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-04-25 22:09:20
nie ja to pisałam, więc trochę luzu

pablos6
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-04-25 21:37:07
Palikociarnia znowu zamieszcza swoje żałosne obrazeczki.

luan
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-25 21:17:44
decyzją - narzędnik l. poj. decyzjom - celownik l. mn. Zapomniałbym - żaden rzeczownik ( w żadnym przypadku) w liczbie mnogiej nie konczy się na ą. Mam nadzieję, że pomogłem - Krzysztof.

jacek.jacek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-25 21:59:52
komentarz usunięty przez użytkownika

ozyrys14
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-04-25 20:54:45
I znowu komentuja i tworza takie pierdoly bezmyslne gimbusy... jaka sprawiedliwosc spotyka ksiedza??? wiecie o co chodzi w invitro? nie kazdy płód jest w stanie przeżyć wiec przez metode prób i błedów ginie mnóstwo dzieci. kosciol sprzeciwia sie dlatego bo sie tworzy sztucznie czlowieka, ktory moze zaraz umrze a moze przezyje. a co do przeszczepu to nikomu nic sie nie dzieje, nik nie umrze itd itp. Zawzyczej wypowiadaja sie na tematy kosciola bezmuzgowcy, gimbusy itd. ktorzy nie maja pojecia o dzialaniu kosciola. jestescie zalosni.

opuncja
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-25 23:12:50
Wypowiadają się też "bezmózgowcy", którym się wydaje, że coś wiedzą.

Eveline
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-25 23:56:27
Kobieta podczas początkowych stadiów ciąży (nawet w późniejszych niż podczas in vitro) traci 1/3 zarodków, które nie radzą sobie (w praktycznie identycznym stopniu jak in vitro) w ciele kobiety i umierają. Starałeś się o dziecko? Najpewniej "dziecko" Twoja kobieta niechcący spuściła w toalecie, myśląc że znowu się nie udało i nigdy w ciaży nie była. Czujesz teraz jakby umarło dziecko? Mam nadzieję, że nie. Normalne zapłodnienie to też "może umrze, a może przeżyje". A że większe prawdopodobieństwo? Myślenie procentami w tym przypadku chyba nie jest najtrafniejsze.

pukpuk357
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-04-25 20:47:46
"Ksiedża" .... "sprzeciwiać decyzją.." jesteś debilem czy co? Przyjechałeś tu z Bangladeszu?

numa
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-04-25 20:36:52
Palikociarnia.

S_a_V_i_K
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-04-25 20:19:54
Antyklerykalizm tego portalu mnie poraża. Już nie mówiąc o gimbusach nie rozróżniających niszczenie życia (niszczenie zarodków) od jego ratowania (przeszczep).

zajcew26
    Ocena: -1 (glosow:15)
2013-04-25 20:37:50
Ty tłuku moherowy ! Przecież jedno i drugie to wola Boga tak ? Antyklerykalizm haha biedny uciśniony nurt ...

minimale_ldz
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-04-25 20:06:18
Autor obrazka nie ma pojęcia ani o logice Kościoła, ani o logice w ogóle. Zabijanie ludzi zostało zrównane z ratowaniem życia, co jest typowe dla "myślących inaczej".

kawalrafala
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-04-25 19:56:09
Tyle że przeszczep to ratowanie życia, a in vitro to zabijanie dużej ilości zarodków ludzkich, które już od poczęcia są CZŁOWIEKIEM. Pomyśl zanim zerżniesz z komixxów i dodasz na wiocha.pl.

dedede66
    Ocena: 17 (glosow:35)
2013-04-25 20:00:28
Te komixxy to jakis portal dla osob z dysortografia?

kawalrafala
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-25 20:25:37
Tak, oraz z ćwierćmózgowiem postępującym:)

milorda
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-04-25 21:30:58
jeśli zarodek jest człowiekiem to niech żyje sobie samodzielnie. Nie może? Więc może jednak nie jest tak do końca człowiekiem?

riv77
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-25 21:53:33
komentarz usunięty przez moderatora

agentfoxmulder
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-04-25 22:00:51
O jakim zabijaniu mówicie. Podczas naturalnych zapłodnień (zgodnch z naukami Kościoła) WIĘKSZOŚĆ zapłodnionych komórek nie zagnieżdża się w macicy. Też możemy ponadawać imiona tym komórkom i biadolić ile to ludzi zostało zabitych przez naturę.

riv77
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-04-25 22:07:27
Angentfox zastanawiam się ile kosztuje taki przeszczep. Bo może trzeba byłoby się tobie dołożyć na przeszczep. Bo widzę że będziesz potrzebował mózgu. Tylko zastanawia mnie jedno jakim cudem przeżywasz przy wielkim wietrze.

kawalrafala
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-25 22:55:36
Morda (milorda), noworodek też nie przeżyje bez matki, a i Ty kiedyś pływałaś w jajach swojego rodziciela. Nie bądź głupiomądra.

opuncja
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-25 23:15:29
Noworodek nie przeżyje bez matki? Dlaczego? I kim jest "rodziciel"?

milorda
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-04-25 23:18:27
kawalrafala- mordę to może masz ty i członkowie twojej rodziny ale te projekcje na resztę ludzkości zachowaj dla siebie. Noworodek oddycha, trawi, myśli i czuje. Bez matki przeżyje, bo jest człowiekiem. Zarodek- nie.

kawalrafala
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-26 00:53:36
Milordzie, nie unoś się Waszeci. I Ty byłaś kiedyś embrionem. To może określ odkąd jesteś człowiekiem, bo jeśli nie od poczęcia to od kiedy? Oświeć mnie, żebym wiedział z kim lub czym toczę dyskusję. Aha, członków rodziny zostawmy w spokoju, naprawdę nie zasłużyli na obrażanie. Pewien poziom nawet na wiosze powinien obowiązywać, chyba stać Cię na minimum kultury?

milorda
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-26 12:29:27
No urocze- najpierw zawoalowana obraza, potem odwracanie kota ogonem i nawoływanie do zachowania kultury. Uwielbiam taką hipokryzję... Co nazywasz samym początkiem? Zarodek? Zygotę? Czy plemnik i jajeczko? Kult płodności i gloryfikacja rozrodczości są przerażające, sprowadzają jednostkę do roli reproduktora. Człowiekiem jestem od jakiegoś 15 roku życia, od kiedy samodzielnie myślę.

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-26 12:58:22
Molordo, po pierwsze parafrazując Twój nick obraziłem Ciebie, ale nie wjeżdżałem na Twoją rodzinę, a to malutka różnica. Więc hipokryzji brak. Po drugie, czy do 15 r.ż. byłaś np. paprotką lub drzewem, czy człowiekiem? Czy jako zarodek mogłaś urodzić się np. kotem, czy od razu byłaś człowiekiem? I wreszcie, czy jak miałaś np. 8 lat (zanim zostałaś człowiekiem wg Ciebie) można było Cię przerobić na kaszankę, albo zjeść i nie byłby to kanibalizm??? Zadziwia mnie Twoja logika:)

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-26 14:34:25
Milordo* tym razem pomyliłem się, a nie przekręciłem celowo.

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-26 18:04:13
komixxy kiedyś były zajebiste, a od pewnego czasu, (tzn od kiedy dostałem banana do 4008 roku ;)) zaczęły zmieniać się w kopię kwejka.

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-26 18:49:34
MINTOR, też kiedyś je przeglądałem choć nie miałek konta. Podobało mi się parę, były śmieszne, ale potem zaczęły się jakieś dziwaczne, jakieś niezrozumiałe albo beznadziejne memy i inne wkurzające rzeczy... i w końcu z braku czasu zostawiłem jedynie wiochę.

milorda
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-26 21:52:20
Byłam karotką:) niestety nie zgodzimy się w definiowaniu człowieka, bo dla mnie istota z którą nie ma interakcji człowiekiem nie będzie( nie wspominając o takich szczegółach jak płuca, serce itepe). Jeśli nie uważasz za obraźliwe mówienie do kogoś "morda"- cóż widoczne inne wychowanie odebraliśmy.

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-27 10:39:16
Naprawdę ta "morda" Cię ubodła? Zadziwiające to wychowanie i wrażliwość - z Twojej wypowiedzi wynika, że człowiekiem nie jest ktoś z upośledzeniem umysłowym, demencją starczą, dziecko ani pacjent w śpiączce, ale trywialne określenie twarzy dotknęło Cię do żywego. Albo masz całkiem przewrócony system wartości, albo jesteś skrajnie egocentryczna, bo to Ty obrażasz daleko bardziej wymienione przeze mnie wyżej osoby swoim myśleniem. W wieku 28 lat to już raczej się nie zmieni. Współczuję.

milorda
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-27 13:26:57
To jest coś co nas łączy- ja współczuję Tobie. Smutne, że zakładasz niemożność kontaktu z upośledzonymi czy ludźmi w śpiączce. Ja z doświadczenia wiem, że jest inaczej. Nie nadinterpretuj moich słów. Powracam również do kwestii biologii- ja widzę zasadniczą różnicę między morulą a staruszkiem, z rękami, nogami, płucami, nerkami, gałkami ocznymi, mózgiem i demencją. A teraz idź pogłaszcz po główce zlepek 8 komórek.

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-27 14:35:30
Sama napisałaś że nie jest człowiekiem ktoś, z kim nie ma interakcji. Z głęboko upośledzonym czy autystykiem trudno o kontakt, tak samo jak z osobą w śpiączce. No chyba że mówiąc "interakcja" masz na myśli np. wypalenie fajki z kimś:) Poza tym napisałaś, że człowiekiem stałaś się dopiero w wieku ok. 15 lat, bo wtedy zaczęłaś samodzielnie myśleć. Osoby które wymieniłem nie potrafią samodzielnie funkcjonować (podobnie jak np. wcześniak czy zarodek). I gdzie ta nadinterpretacja? Tłumacz a nie rzucaj ślepo oskarżeniami.

milorda
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-27 22:42:08
Usystematyzujmy: trudny kontakt, inny, ale kontakt( wiem, bo doświadczyłam, z upośledzoną osobą doświadczam dalej). Z 8 komórkami takiego kontaktu nie ma. 15 lat to moja cezura na stanie się 'świadomym' człowiekiem więc nazwijmy to żartem. Pytałeś od kiedy jestem człowiekiem? Biologicznie- od kiedy morfologicznie zaczęłam nim być, czyli jakiś 6 tydzień od zapłodnienia. Wcześniej byłam 'możliwością' homo sapiens.

milorda
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-27 22:45:36
Teraz powrócę do stosowania wyzwisk, bo najbardziej mnie wkurz... Twoje manipulacje. Skoro uważasz, że mówienie do kogoś "morda" nie powinno być uznawane za obelgę, to skąd obraza na moja sugestię, że takową posiadasz Ty i np. Twoja babcia? To jest to wyzwisko czy nie?

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 16:12:40
Ależ o mnie mów co chcesz, lata mi to, ale ja nie napieprzam na Twoją rodzinę i nie życzę sobie tego w odniesieniu do mojej. A serce zaczyna bić ok. 24 dnia życia płodowego, wady cewy nerwowej której niecałkowite domknięcie powoduje rozszczep kręgosłupa powstają ok. 21 dnia życia płodowego... Jak to jest, że człowiek może być chory na coś, co powstało gdy jeszcze NIE BYŁ człowiekiem??? Dałaś ciała swoimi komentarzami w tym przypadku.

milorda
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-28 23:32:42
Ja sobie nie życzę napieprzania na mnie. Jeśli masz czelność nawoływać do kultury, sam stosuj jej zasady( kiedy ktoś mnie wyzywa nie będę się zastanawiała jaką granicę 'kultury' sobie ustalił, bo już przekroczył moją). Część wad jest wpisana w DNA plemnika i komórki jajowej, ale chyba nie nazwiesz ich człowiekiem?

riv77
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-04-25 19:36:54
Trefna wiocha. Jak ktoś chce traktować ludzi z in vitro jako magazyn części zamiennych (bo tak ta wiocha sugeruje) to jego sprawa. Ale in vitro to nie to samo co przeszczep ale tępe chu@je lewackie i tak wszystko zrównają do jednego. Matoł robił tą wiochę i matoły się tą wiochą podniecają.

agentfoxmulder
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-04-25 21:53:44
Wiocha wcale tego nie sugeruje o czym piszesz. Jeżeli kler zabrania in vitro jako coś nienaturalnego i sprzecznego z naukami Boga to tak samo przeszczepy są nienaturalne i niech nie korzystają. Wogóle niech niektórzy nie chodzą do lekarza, jak Bóg będzie chciał to wyleczy, a jak nie to taka jego wola.

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-04-25 19:26:50
Dość trafne spostrzeżenie, niby prosty rysunek ale wymowny z przekazem.

C2ShadowMan
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-04-25 18:56:19
nie bardzo rozumiem. Skoro ktoś chce mieć dziecko z invitro to idzie i robi. Religia tylko wyznacza odpowiedni duchowy kierunek. Nikt nikomu nie zabroni onanizmu, zabijania, gwałtu czy też invitro. Skoro ktoś jest głęboko wierzący, to uszanuje takie reguły. Wiocha to jeb.nym lewakom za najazdy na kościół i brak tolerancji dla czyichś wyznań.

ferdal
    Ocena: -5 (glosow:17)
2013-04-25 19:05:41
Je*bać kościół

Talita
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-04-25 21:26:56
i katoli!

agentfoxmulder
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-25 21:49:28
"Religia tylko wyznacza(...) - przypomnę tylko, że PIS w swoim projekcie ustawy chciał wsadzać do więzienia za in vitro.

adolfoch1
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-25 23:16:41
JE*BAĆ PIS I CAŁĄ PRAWĄ I LEWĄ STRONĘ

opuncja
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-25 23:17:31
Serio, nikt nie zabrania zabijania?

lanzecka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-04-25 18:55:29
Decyzjom, kur. aa, decyzjom, się sprzeciwiasz a nie decyzją!!!

numa
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-25 20:44:24
Lewackie tumansto nie odroznia celownika l. mn. od narzednika l. poj. No ale to juz ofiary przyjaznych szkol a la michnik.

adolfoch1
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-04-25 23:17:47
NUMA TY NIE ODRÓŻNASZ CEWNIKA OD CELOWNIKA,CWELU

rusofil5
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-04-25 18:54:02
komentarz usunięty przez moderatora

keczupik
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-25 18:38:39
Kościół powinien się kierować logiką? - Pismo Święte nie kieruje się logiką. Kolejny, który chce zmienić doktrynę Kościoła, garulację :)

redmario
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-04-25 18:27:26
I to jest wiocha? Co to ma być? Kilka rysunków na poziomie przedszkola to wiocha? Żeby nie było nie chodzi mi o treść ale o forme. Talita, idziesz na łatwizne, gdybyś wrzuciła filmik o takiej treści to rozumiem ale to?

BoaKrztusiciel
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-25 19:00:00
A tam, czepiasz się. Zaraz wrzucam Somosię i masz mnie pochwalić, bo jak nie to wciry;)

redmario
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-25 20:08:40
Dobze pse Pani;)

k.oczan
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-04-25 17:59:35
haha ale wy lewacy macie głupią logike az mi sie smiac chce sądząc ze ci z tej historii nie wieżą,a kiedyś umra to na cmentarzu nie spoczną w takim ukladzie ich prochy mozna rozsypac pod Tesco wtedy cala rodzina bedzie odwiedzala ich co tydzien :P

thule
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-25 19:45:36
Wierzą bo odmienia się na wiara czego was uczą w gimnazjum

xx134xx
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-04-25 17:57:19
a adoptowac nie mozna???

rzeznianumer5
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-04-25 17:56:51
W tym przypadku "decyzjom" nie decyzją. Poza tym fajne. +

k.oczan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-25 17:55:37
komentarz usunięty przez użytkownika

Pierdzielak
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-04-25 17:40:30
Filozofia Kalego! Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia (lub leżenia).

ANALNY_LOWCA
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-04-24 21:09:42
Jakiekolwiek łykanie nawet witaminy C świadczy o braku wiary

majorero
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-24 21:20:00
Aczkolwiek łykanie czegoś innego świadczy o wierze w partnera.

freedom80
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-04-24 21:21:10
Czuję się wywołana :)ktoś coś mówił o łykaniu ? :D

majorero
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-24 21:27:23
Wspomniałem nieśmiało. Zaciekawiła mnie Twoja historia, gdy przeglądałem ostatnio jedną z dyskusji pod bardzo uroczym zdjęciem z wystawy.

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-25 17:09:16
komentarz usunięty przez użytkownika

freedom80
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-04-25 17:45:35
Oj,muszę uważać co publicznie piszę :) ale przy analnym tracę głowę - nic na to nie poradzę :)

majorero
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-04-25 18:57:14
Teraz to już trochę za późno. I tak Cię tu wszyscy znają, napiszę prowokacyjnie, z tej strony.A nowi się nie nabiorą:)

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-04-25 19:01:08
majorero, ale przyznaj, że lubisz te moje zbereźne teksty ;)

majorero
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-04-25 21:54:34
Ba no masz:)oczywista oczywistość, cytując klasyka:)

tashunkewitko
    Ocena: 4 (glosow:18)
2013-04-24 20:40:42
Ja bym powiedział tak - w kościele w ogóle nie ma jakiejkolwiek logiki ;) Kościół jest zaprzeczeniem zdrowego rozsądku.

Talita
    Ocena: -6 (glosow:12)
2013-04-24 20:52:41
tym bardziej zaskakuje fakt, że ma tylu zwolenników.

agentfoxmulder
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-25 22:04:36
... w 21 wieku.

Pipowicz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-24 16:25:28
komentarz usunięty przez moderatora

basman123
    Ocena: 3 (glosow:15)
2013-04-24 16:20:44
Oprócz in vitro jest jeszcze naprotechnologia ale to wymaga czasu, a nie każdemu się chcę. Najlepiej za młodu objadać się tabletkami antykoncepcyjnymi a później wyciągać rękę do państwa, żeby dopłacało do in vitro. Można zacząć minusować !

siecino1
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-04-24 17:03:58
A ponadto naprotechnologia jest skuteczniejsza. Ale kto o tym wie...

agentfoxmulder
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-04-25 22:06:53
In vitro stosuje się na końcu jak inne metody (m.in. naprotechnologia) nie pomogą .

IlluminaSilvere
    Ocena: 5 (glosow:17)
2013-04-24 16:13:19
Brawo-bardzo dobra wiocha.

majorero
    Ocena: 1 (glosow:17)
2013-04-24 15:06:24
Najlepsza wiocha jaką widziałem. Jest suspens, jest dramat, są łzy, jest szczęśliwe zakończenie.Jest przede wszystkim mądrość i coś do przemyślenia dla tych, którzy tak się sprzeciwiają szczęściu innych ludzi.

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-04-24 15:27:55
majorero, jak zwykle pięknie napisane :*

Pierdzielak
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-04-25 17:42:22
I może być telenowela: The początek i the koniec

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:17)
2013-04-24 14:50:36
bardzo ładna historia, reasumująca logikę KK :)

Talita
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-04-24 14:56:37
i ze szczęśliwym zakończeniem:D

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-04-24 15:01:48
zakończenie jest takie, że aż mi się łezka w oku zakręciła - uwielbiam kiedy sprawiedliwość zwycięża :)

Talita
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-04-24 20:36:14
i wszyscy żyli długo i szczęśliwie, oprócz księdza:D


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500