Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
PenetratorDmzn  13-05-12, 21:55 Zgłoś
+ 555 -
Dodano: 2013-05-12, 21:55:32   przez: PenetratorDmzn
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 555  Zgłoś nadużycie
163
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Budujesz, Remontujesz... Kombinujesz...
  •  Brawo logice
  •  Karny Kut**
  •  Tak się okrada nieświadomego kierowcę
Ukryj komentarze(145)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
yhyhm
    Ocena: 57 (glosow:63)
2013-05-12 22:12:33
Tolerancja to szanowanie czyichś poglądów. Po prostu "mam na to wyje...ane" i to jest dla mnie tolerancja. Paradoksalnie wśród środowisk, które proszą o tolerancję panuje jej brak :P

Andorian
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-24 19:19:13
komentarz usunięty przez moderatora

picnawode35
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-11 21:58:19
NYAN CAT!

meekoos
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-06-08 22:32:06
nie ma takiego słowa w języku polskim jak gej, jest pederasta.

meekoos
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-26 16:12:58
oo..widzę ,że pederaści minusują

kaiman1910
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-06-07 10:47:49
ja nie jestem tolerancyjny i niGdy nie byłem dla odmiencow... chetnie bym tą pedalska flage spalił.

zacieszorek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-06-17 03:30:18
No to się wal na ryj. Ja jestem lesbijką i jestem z tego dumna :)

Moxi2MaKutasa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-19 21:11:13
ja też jestem i wylizałabym zacieszorowi rodzyn ;)

MeganU
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-05-30 20:44:58
- Nie mam nic do normalnych wierzących. Do zaślepionych fanatyków już tak. A geje to normalni ludzie.

Obserwatorekk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-16 22:38:39
i tu sie mylisz zapraszam do ksiązek a nie tv się gapić

CaliforniaGirl
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-05-28 23:53:37
Bez sensu absurd. Każda zniewaga jest karana nie zależnie kogo obrażasz. Gej jest takim samym człowiekiem jak chrześcijanin i odwrotnie. Nigdy nie będę stawiała jednego wyżej od drugiego, chyba, że któryś z nich nie będzie zasługiwał na szacunek. Ja oceniam ludzi za to jacy są dla innych, co robią dobrego dla drugiego człowieka. Jeśli gej będzie chamem to mu to powiem niezależnie od tego czy jest coś cool czy nie wypada. Jeśli katolik odniesie się chamstwem postąpię podobnie.

bewaking
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-28 19:43:51
Tolerancja to cnota ludzi bez przekonań.

dzieci_proboszcza
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-28 01:02:52
Sral na to pies. BYleby arabow wytluc.

jurek0112
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-05-28 00:18:44
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-05-28 01:05:03
Dla ciebie już jestem BOGIEM.

lucy123
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-05-28 01:21:17
Za dużo Paktofoniki chłopaki..

Obserwatorekk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-16 22:40:28
jestes pedał i tyyke taka prawda ;_)

MiMi123321
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-05-27 21:53:51
Nie rozumiem czemu w ludziach jest tyle nienawiści. Gdy ktoś jest w mniejszości, nie chodzi już nawet o inną orientacje,ludzie próbują go zniszczyć jak śmiecia. ,,Kiedy jesteś nieszczęśliwy, szukasz kogoś, kto jest w gorszym położeniu niż ty..". A jeśli chodzi o ten absurd, za obrażenie osoby homoseksualnej nie ma więzienia, za obrażenie chrześcijaństwa jest kara i w niektórych przypadkach też i więzienie.

bobodeath
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-27 21:26:02
komentarz usunięty przez moderatora

karcinko
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-27 21:16:33
Znasz jakiegoś geja ?? na stówe nie ja znam trzy lesbijki i dwóch gejów i są to normalni ludzie , oglądaj dalej se ukryta prawde i inne takie badziewia to daleko dojdziesz . bo na stówe nie odróżniasz homoseksualisty od transseksualisty . nie znasz się na pogladach i gadasz takie głupoty ;-/ żal mi cie . a co do tego absurdu jest on głupi i nwm po co on wgl jest na głównej do więzienia się idzie w Belgii jak się obrazii geja w polsce tego nie ma i mam nadzieje że tego nie bedzie . a chrzescjaństwo tez nie jest obrazane .

bodan
    Ocena: -7 (glosow:7)
2013-05-27 18:06:29
Racja.Pederasci moga wszystko,obrazanie katolikow jest niestety akceptowane.smutne.....

Samwise_Gamgee
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-28 02:07:58
najpierw prosze mi podać źródło kiedy ktos poszedł siedzieć za obraze geja, po drugie dla katolików pobrazą jest dosłownie wszystko, brak zgody innych na finansowanie waszej religii- atak, zgłoszene molestowanai przez księdza- atak, itd, również nie kocham paderastów i jestem przeciw adopcji dzieci przez takie pary( co robiś w łóżku mnie nie intersi) ale nienawidze hipoikryzjii i zakłamania, a ostatnio strasznie sie tu manipuluje malolatami w sprawach światopoglądowych, bardzo dużo nowych nicków, które manipulują informacjami

tashunkewitko
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-27 16:52:38
Czyli jak krytykuję pedofilię w kościele i machloje kleru to już obrażam Chrześciaństwo? Autorze tego "absurdu" wklep sobie w YT - The Insanity of Christian Zionism by Representative Dr. David E. Duke, Ph.D. to zobaczysz kto obraża Chrześciaństwo, tylko ciekawe czy będziesz miał jaja żeby obrazić tych, którzy najbardziej plują na twoją religię.

bajubaju
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-05-27 12:19:57
A masz jakieś statyski czy tak tylko pierdu pierdu?

I-like-trains
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-27 19:44:47
ten komentarz nabiera duchownego znaczenia z twoim awatarem =^.^=

damian.szefo
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-27 11:46:02
Tolerancyjni nie są samo geje! nie tolerują tego że większość społeczeństwa tolerując ich jako takich ale nie toleruje ich żądań odnośnie małżeństw i adopcji dzieci. Nazwanie osoby homoseksualnej inaczej niż gej jest od razu traktowane jak atak i przejaw nietolerancji. Tolerancja nie jest zgadzaniem się na wszelkie żądania mniejszości bo wtedy jest to dyktat tej mniejszości!

miszcz82
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-05-27 10:09:44
komentarz usunięty przez użytkownika

Butryk
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-27 13:50:45
Likwidować trzeba agresje, bo to ona budzi wojny. Jesteś dosłownym przykładem kogo tak naprawdę trzeba likwidowac. Agresorów, albo przynajmniej leczyć ich z agresji.

I-like-trains
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-27 19:47:16
Co do "agresorów": Ich trzeba leczyć na nogi bo mózgu już nie mają. Aż dziwi mnie, że żyją będąc bezmózgowcami.

karcinko
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-27 21:12:18
takich homofobów jak ty trzeba likwidować . nie znasz się na pogladach i gadasz takie głupoty ;-/ żal mi cie . a co do tego absurdu jest on głupi i nwm po co on wgl jest na głównej do więzienia się idzie w Belgii jak się obrazii geja w polsce tego nie ma i mam nadzieje że tego nie bedzie . a chrzescjaństwo tez nie jest obrazane .

extremetube
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-05-27 07:48:13
Nie mówi się "geja" tylko "pedała" :)

karcinko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-27 21:15:04
Znasz jakiegoś geja ?? na stówe nie ja znam trzy lesbijki i dwóch gejów i są to normalni ludzie , oglądaj dalej se ukryta prawde i inne takie badziewia to daleko dojdziesz . bo na stówe nie odróżniasz homoseksualisty od transseksualisty .

soroka
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-05-27 02:19:37
Radzę pozaglądać do słowników TOLERANCJA- Przyzwolenie na zło. :) Ciągle gimbazjaliści to mylą... :)

Onczao
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-27 01:07:55
Od kiedy za obrażanie geja idzie się do pierdla???

martin987
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-27 00:28:20
Od kiedy za obrazenie geja idzie sie do wiezienia?

dave1978
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-26 23:38:57
nie wiem czemu moderator usunął mój wpis ??? Są w tym kraju większe problemy i wali mnie to czy jedni latają z tęczą na fladze czy drudzy z krzyżem po Krakowskim Przedmieściu.

dave1978
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-26 23:32:35
komentarz usunięty przez moderatora

stach121
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-26 23:11:45
Zakaz pedałowania!

Butryk
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-05-26 22:55:16
Obrazisz chrześcijaństwo to też jest kara. Jak zwykle ktoś "inteligentnie" próbuje pokazać homoseksualistów w złym świetle, tak jakby tylko oni byli nie do ruszenia i sa przez to źli.

zwierzak250477
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-05-26 22:48:26
komentarz usunięty przez użytkownika

leticiaxx93
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-05-26 22:48:23
nie gej, tylko waginosceptyk

heejt
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-26 21:33:11
ludzie sa oderwani granatem od rzeczywistosci .

frania3
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-05-26 21:23:54
Dzisiaj tolerancja popadła w skrajność.Nie zamierzam nikogo wytykać palcami ale jak ktoś się narzuca albo na siłę pokazuje jaki jest "inny", to wtedy jest to bardzo wkurzające...

GotoToiletXD
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-05-26 19:51:08
obrazisz islam zostaniesz ukamienowany

XXXAdaXXX
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-26 22:17:31
Chyba zbombardowany.

jacek.jacek
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-26 19:48:23
a co to za gówniana chorągiewka ?

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-05-26 19:51:31
W kościele jej nie zobaczysz więc co cię to interesuje :)

hopek20o
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-05-26 19:45:51
"nikt jeszcze nie poszedł do więzienia za obrazę geja" tak ale jak robactwo się rozprzestrzeni to wtedy zobaczycie za co można iść do więzienia w nowoczesnej europie.

tub00sh
    Ocena: 3 (glosow:15)
2013-05-26 19:05:48
Kto trafił do więzienia za obrazę geja? Kiedy? Gdzie?

rbk17
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-26 21:43:41
No i Młodzież Wszechpolska i Ruch Narodowy milczą...

tub00sh
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-05-27 00:09:41
Lepiej żeby zamknęli pyski, niż bredzili jak to oni mają w zwyczaju.

kriss92
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-26 19:02:20
Moderatorze ofiaro losu nie usuwaj moich wpisów tylko dlatego,że masz inne zdanie niż ja !!!!!!!!!!!!!! Mam swoje zycie nie obchodza mnie ani jedni ani drudzy,geje jak chca niech sie w kakao wala,kosciol mnie tez wali. A o pojsciu do wiezienia za obraze geja to ja jeszcze nie slyszalem...

kordian2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-26 18:56:54
komentarz usunięty przez moderatora

Gruber
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-05-26 18:13:31
Nikt jeszcze nie poszedł do więzienia za obrażanie geja.

jacek.jacek
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-05-26 19:46:34
mylisz się parówo

insan3
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-05-26 18:05:42
Mała poprawka bo obrazić geja można bezkarnie, a obrazić katolika to może pozwać do sądu za obrazę uczuć religijnych... a ja sobie poczekam aż Bonim zajmie się trybunał Praw Człowieka bo pewna religia mu nie pasuje. Ramen :)

heejt
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-26 17:17:11
wysyp idiotow

ncaso
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-05-26 16:53:53
Sympatyczna manipulacja - nikt nie idzie do więzienia za obrażanie geja ani nikt nie mówi że obrażający chrześcijaństwo jest cool. Nikogo nie powinno się obrażać - ot co...

porcupine
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-05-26 16:20:59
Nie pieprzcie, ludziki - za obrazę uczuć religijnych można iść do więzienia, za obrazę osoby prywatnej, nie!

Rei_Ayanami
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-05-26 16:57:30
odpowiedz tylko na proste pytanie czyich uczuć religijnych ? bo ostatnio katolikom można powiedzieć dosłownie wszystko, darci Biblii i robienie na nią za przeproszeniem kupska jest normalne, wystarczy nazwać to sztuką. Brak grzywny, brak więzienia, za to nazwanie homoseksi peda*łem grozi grzywna i to całkiem wysoka. Sprzeciw wobec adopcji przez nich dzieci to ograniczanie ich wolności :D :D :D i co tu więcej powiedzieć?

tub00sh
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-26 19:07:08
Darcie biblii było na zamkniętym koncercie, nikt kto nie chciał tego oglądać nie musiał. A nawet nie mógł, bo trzeba kupić bilet na koncert, tym samym wyrażając chęć uczestnictwa w tym.

porcupine
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-05-26 20:40:19
Doda za stwierdzenie że autorzy Biblii byli nawaleni, dostała grzywnę, Nieznalska za rzekomą obrazę krzyża była ciągana po sądach przez ok. 10 lat, Nergal - wiadomo. A jak sobie kupię Biblię, to mogę ją potargać na milion najdrobniejszych kawałeczków, spalić je, a resztki spuścić je w kiblu i wara od mojej własności.

pitek599
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-05-26 16:14:27
a obrazisz muzułmanina to ci leb utna przy samej dup.ie

Magruder
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-26 17:24:28
W WĄCHOCKU NA RYNKU

davidstar
    Ocena: 4 (glosow:14)
2013-05-26 16:10:27
komentarz usunięty przez użytkownika

pally
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-05-26 16:56:54
... albo pederasta.

notyourbusines
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-26 21:34:00
Pedał to jest w rowerze.

davidstar
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-26 21:56:37
komentarz usunięty przez użytkownika

IlluminaSilvere
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-05-26 22:39:08
Ty ale jesteś dziwny gościu-skoro tal to dlaczego nie masz ksywki dawidgwiazda tylko tak jak masz?Co za baran.

I-like-trains
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-27 19:35:56
"Kolega" gwiazdorzy, zjadl za dużo snickersów.

Magruder
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-26 15:58:07
ZARAZ MNIE ZAMKNĄ,ALE CO TAM,HIHI.GEJE TO PEDAŁY!

SzalonyMagazynier
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-05-26 15:43:09
Strzał w dziesiątkę drogi autorze!

kkedmonton
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-05-26 15:32:09
I jeszcze jedno, dzieci wychowane przez pary homo maja jeden główny problem - dręczenie przez policję "moralną" społeczeństwa. Osoby wychowywane w związkach homo są tak samo skłonne do homoseksualizmu jak osoby wychowane w związkach hetero. Zachowujecie się jak by widok tęczy nagle nakazał każdemu mężczyźnie ssać koledze penisa. Zachowanie Homo Sapiens nie jest takie czarne i białe. Radykalna i zorganizowana religia jest prawdziwym złem. Popatrzcie na historię.

Antykleryk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-26 15:29:42
Za obraze katocholizmu w Polsce idzie się do paki.

kriss92
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-26 15:19:33
komentarz usunięty przez moderatora

kkedmonton
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-05-26 14:56:44
Patrzę jak zachowuje się polskie społeczeństwo i tutejsze (mieszkam w Kanadzie od roku 1984). Coś Wam siadło na mózgu. Chyba macie za mało problemów w życiu bo praktycznie są tutaj pełne prawa dla związków osób dorosłych i świadomych przez ponad 9 lat (dziecko, kot, pies nie są osoba świadomą!)a jakoś kraj nie upadł, a wręcz przeciwnie, rozwija się bardzo dobrze. Pierdzielenie o wymarciu ludzkości poprzez "promocje" homoseksualizmu jest tak mądre jak promocja niebieskich oczu. Żenada. Ciemnota.

Asmodei
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-26 16:57:24
Życzę Ci syna geja . Najlepiej jedynaka wtedy jako świadomy dziadek będziesz mógł się świadomie cieszyć wnukami .

pally
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-26 17:06:08
"The competition [for this position] is limited to the following employment equity designated groups: aboriginal peoples, francophones, persons with disabilities, racial minorities and women."In other words, no White, English speaking males were eligible for the position (unless, I suppose, they were missing an arm or a leg or something). Ot i twoja kanadolska tolerancja.

rados2
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-26 14:54:53
A Homosie są jeb***te ale przynajmniej nie atakują innych jak katole...

rados2
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-26 14:53:51
Jedno i drugie jest tak samo karane więc nie pier**l. Wiocha z d*py wzięta -.-

Absinis
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-05-26 14:36:35
Homoseksualizm nie jest normalny. To jest niezgodne z prawami natury. Tylko kobieta z mężczyzną może wydać na świat potomstwo. Nie jest ani nigdy nie było inaczej.

kkedmonton
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-05-26 15:35:42
Ale co ma homo z prokreacją? W końcu pary hetero rodzą osoby homo!! Trochę szarych komórek by użyć, czasem!?

Asmodei
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-05-26 17:04:25
Pary homo rodzą też osoby z wadami serca , czy osoby upośledzone fizycznie / psychicznie ... współczuje im wszystkim . Co to za kretyński argument ??

ncaso
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-05-26 17:42:41
ubieranie się też nie jest zgodne z prawami natury...

azja69
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-26 14:26:00
Ten komentarz pod spodem to chyba ktoś się pomylił, bo powinno być na odwrót. przecież żyjemy w katolandzie

Shoogun
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-26 14:24:13
Walczcie z wiatrakami, walczcie. W końcu to lepsze od pilnowania własnego nosa.

Vashieio
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-05-26 14:00:38
Polecam posłuchać "Prawe Skrzydło - Pochód degeneratów" i "Tormentia - Konserwa"... "Do granic absurdu, posunięta tolerancja. Teraz każde dziecko, może dwóch tatusiów mieć.

XXXAdaXXX
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-26 22:22:56
komentarz usunięty przez moderatora

szalonyOrangutan
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-05-26 13:42:56
hehe ale spokojnie, przyjdzie Islam do polski to nie będzie problemu z gejami ani z innymi religiami.

tufaster69
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-05-26 13:25:03
Won z Won z Pedalstwem !!!

Marioxs
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-05-26 12:55:56
Już taka moda że głupotę się obraża....

szalonyOrangutan
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-26 13:40:05
moda jest taka ze głupote się gloryfikuje

szalonyOrangutan
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-26 12:53:02
koejne pokolenia będą walczyc z tą obecną "tolerancją", no chyba ze wcześniej będzie koniec świata, to będzie po kłopocie

cotca
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-05-26 12:48:40
Gej to człowiek, a chrześcijaństwo idea. Tylko ciemny naród nie poddaje krytyce idei. Każdy wolny człowiek ma prawo kwestionować ideę czy religię.

szalonyOrangutan
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-05-26 12:57:23
miałem to skomentować, ale nie warto zniżąć się do twojego poziomu, bo i tak pewnie byś pyskował

mcbartus
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-26 13:02:08
szalonyOrangutan dziękuję, że nie skomentowałeś ;/

cotca
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-05-26 13:31:02
szalonyOrangutan, a ja myślę, że ci zwyczajnie brak kontrargumentów, dlatego obrażasz zamiast wdać się w dyskusję.

coldin
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-26 13:52:36
Masz calkowita racje, ale kwestionowanie czy krytyka a obraza to nie jest to samo. Niestety, faktycznie rodzi sie ostatnio jakas chora moda na wysmiewanie religii pod kazdym katem. Ekipa spod krzyza niewatpliwie sobie na to zasluguje, natomiast co ma do tego ze ludzie sa glupi sama wiara? Wszedzie trafiaja sie bezmyslne jednostki podazajace slepo za tlumem i odstawiajacy cyrki pajace, nawet ateisci i geje nie sa tu wyjatkiem, co nie oznacza ze nalezy pietnowac od razu cala grupe..

abdulabudabi
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-05-26 12:42:10
dzis w radiu wysluchalem audycji i byl tam pomysl PO a konkretnie pani zdanowskie prezydent miasta lodzi aby wprowadzic ulgi dla homosiow byla by to promocja miasta mogli by wowczas taniej korzystac z kin teatyrow basenow czy innych odplatnych atrakcji miasta. pytanie tylko czy nie nalezalo by wprowadzic takich ulg dla dzieci z biednejszych rodzin????

RozczochranyLep
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-26 13:01:41
Na dzieci z biedniejszych rodzin? pewnie tak. Ale pod warunkiem jeśli będą homo.

rumar72
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-05-26 12:29:09
i bardzo dobrze gej jest człowiekiem a chrześcijaństwo bajką dla naiwnych debili

balangowicz
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-05-26 11:56:50
To pedalska flaga z Black pool

Psikuta74
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-26 11:51:09
komentarz usunięty przez moderatora

versus2001
    Ocena: -16 (glosow:20)
2013-05-26 11:49:35
i BARDZO DOBRZE ZE TAK JEST. chociaz nie lubie gejow, to popieprzonych katojebow nie trawie jeszcze bardziej. moze dozyje takich czasow ze bedzie mozna polowac "na czrnych"

wladsenty
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-05-26 12:07:01
Weź się powieś, lewacki fajfusie.

Mundzio84
    Ocena: 11 (glosow:19)
2013-05-26 12:11:28
Póki co to czarni polują na białych, obcinając im głowy na środku ulicy.

szalonyOrangutan
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-26 13:41:49
to co powiedziałes świadczy tylko o tobiew, nie o katolikach

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-05-26 13:52:34
Kolejny bez wyobrazni .. chyba nie widział islamskich wstawek ,które mielismy okazje wstawic i pokazac tutejszej spolecznosci ,ze lepiej miec moherowe berety niżby miały tu wejsc islamskie brudasy!! Tolerancja jest złem !! Zadnych pedałów ,zadnych islamistów !! Tylko przycisnać bardziej naszych klechów ,by wyczyscic szeregi ze złodziei i pedofilów !!Reszta niech sobie tam bedzie ...

I-like-trains
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-05-26 15:59:57
Złem to jesteś ty popaprańcu.

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-26 18:38:16
złem to takie lewackie scierwo jak ty transie !! własnie przez takich ludzi ,grabi sie majatki państwowe i sprzedaje Kraj ,kawałek po kawałku !! Bo dla takich jak ty liczy sie tylko ,zeby sie wysrac ,zeżreć i lulu po arabskim seksie po kilkugodzinnym meczeniu... Nie jest to denerwujace ,tylko smutne ,smutne dlatego ,ze nie szanujesz Ludzi ,którzy walczyli ,Bysmy mogli stapać po polskiej Ziemi i mówić po polsku ,a nie jak gęsi gęgać!!

tub00sh
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-26 19:19:57
Szulcik, spokojnie, stary. Nikt tu nie mówi o islamistach tylko o tym, że obrazisz geja - więzienie, obrazisz katolika - jesteś cool. Oboje wiemy, że to nieprawda, wyluzuj się. Absurd jest zmanipulowany i nieprawdziwy o czym piszę ja i paru innych kilka linijek niżej. Wiesz doskonale, że nikt za obrażenie geja nie poszedł do więzienia. Inaczej Wałęsa, Korwin Mikke, PAwłowicz i wielu innych polityków już by siedziało.

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-27 07:29:18
Tubosh Kolego ,ale dalej chodzi o tą wybałuszoną tolerancje do wszystkiego !uzytkowniczka/koza *i like trains* to pomiot ,który krzyczy o tolerancji wszelkiego .. Czyli różnych dewiacji wszelkiej maści oraz ludzi ,którzy to propagują ,dlatego moje oburzenie z reszta Sam Kolego widzisz co wypiuje .. eh ;)

tub00sh
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-27 09:46:54
Mimo to nie ma co się wdawać w dyskusje z nią, tym bardziej, że tak bardzo sobie ciebie upodobała. Mnie jedynie chodzi o to, że zarowno za obrazę uczuć religijnych, jak i mniejszości spotkać człowieka może (lecz nie musi) kara, ale NIGDY nie jest to kara więzienia, więc ten obrazek jest przekłamany w obie strony :).

I-like-trains
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-27 19:06:36
Żul-cik: jedynym pomiotem w tej dyskusji to jesteś ty krypto-pedo popaprańcu. co do męczenia - to własnie twój seks polega na męczeniu konika przez kilka godzin. Znajdź sobie babę, bo sperma już ci oczami wychodzi i pokleisz sobie klawiaturę.

blekott
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-05-26 11:37:58
w polskim prawie nie ma żadnego zapisu pozwalającego na wsadzenie do więzienia czy też jakąkolwiek inną kare za obrazę kogoś ze względu na orientację, można się sądzić najwyżej cywilnie za to za obrazę uczuć religijnych jest do wygrania przepiękna grzywna a proces z pewnością bedzie pokazowy tak więc albo autor manipuluje albo się nie zna kompletnie

blekott
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-26 11:43:03
komentarz usunięty przez użytkownika

blekott
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-26 11:44:54
Art. 196. Obraza uczuć religijnych Kto obraża uczucia religijne innych osób, znieważając publicznie przedmiot czci religijnej lub miejsce przeznaczone do publicznego wykonywania obrzędów religijnych, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. Art. 119. Dyskryminacja § 1. Kto stosuje przemoc lub groźbę bezprawną wobec grupy osób lub poszczególnej osoby z powodu jej przynależności narodowej, etnicznej, rasowej, politycznej, wyznaniowej lub z powodu jej bezwyznaniowości, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.

blekott
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-26 11:47:24
zauważcie że w artykule o dyskryminacji nie ma nic o orientacji seksualnej wiec nie podlega to zainteresowaniu prokuratury

clauudia777
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-05-26 11:28:39
kto poszedł za obrażenie geja do więzienia ?

misiek2004
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-26 12:38:10
komentarz usunięty przez moderatora

misiek2004
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-26 12:39:22
Nie wyświetla mi się link. Poszukaj sobie w necie. To głośna sprawa była ostatnio.

qwerty777
    Ocena: 11 (glosow:15)
2013-05-26 11:23:29
Tak samo z zasranymi islamistami. Obrazisz takiego brudasa - rasista. Gdy taki brudas obraza Ciebie to nic mu nikt nie zrobi. To choroba jaka w nas zaszcczepila unia europejska. Musimy sie obudzic. KORWIN PROWADŹ !

freedom80
    Ocena: -2 (glosow:14)
2013-05-26 11:12:26
a kto poszedł do więzienia za obrazę geja ??

aneta.buziaczek
    Ocena: 3 (glosow:15)
2013-05-26 11:33:16
Zapadło już wiele wyroków za obrazę mniejszości seksualnych, nota bene nie używaj słowa gej bo mi się z innym słowem na "g" kojarzy

Mundzio84
    Ocena: 10 (glosow:10)
2013-05-26 11:51:37
A jaka była afera choćby z Wałęsą za to że powiedział parę rzeczy niezgodnych z poprawnością polityczną?Zaraz że homofob, w Stanach chcieli zaraz zmienić nazwę ulicy jego imienia i ogólnie wielkie oburzenie.A dla porównania Palikot i jego pieski w partii wyśmiewają i kpią z katolików i KK przy każdej okazji i jakoś w mediach nie jest uważane to za nic złego.

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-05-26 11:56:38
pytanie było inne. Kto poszedł do więzienia za obrazę homoseksualistów ?

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-26 12:09:42
Nie słyszałem żeby ktoś poszedł za to siedzieć, aczkolwiek w wielu państwach są przewidziane kary wysokiej grzywny lub więzienia za obrazę mniejszości homoseksualnych.W takiej obrazie zawiera się nawet nazwanie geja pedałem i było mnóstwo spraw w sądach o takie coś, aczkolwiek z tych przypadków, o których słyszałem skończyło się grzywną.Ale jednak w teorii prawo przewiduje więzienie za takie coś.

siecino1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-26 12:29:10
Sąd Apelacyjny w Szczecinie 04.02.2010r. skazał kobietę na 5 tyś. zadośćuczynienia dla pederasty, za nazwanie go "pedałem".

freedom80
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-05-26 12:49:39
Grzywna to nie więzienie. A za obrazę uczuć religijnych też takowe są. Moje pytanie pozostaje otwarte.

Nasi
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-26 13:14:49
Nie lubię narzucania dziwnych praw karzących za obrazę ludzi, jakbym tak miała płacić za każde słowo które wypowiadam to dawno byłabym bankrutem, prawda boli ludzi: powie się pedał- źle, tłuścioch- źle, moherowy katol- źle, za niedługo to tylko będzie można mówić "jak dobrze żyje się w kraju rządzącym przez wolny, tolerancyjny i kochający społeczeństwo rząd" obojętnie kto będzie miał władzę. Idzie w ch... z tymi zakazami.

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-26 15:02:35
Nasi i tu się po części zgadzam. Pejoratywne określenia można przypisać każdemu z nas, z przeróżnych względów: wyznania, orientacji, wykonywanego zawodu, wyglądu itp itd. Nie jestem zwolennikiem karania za wyrażanie własnej opinii. Ja zwyczajnie uważam, że jeśli ktoś wulgarnie wyzywa innych to tak naprawdę daje świadectwo samemu sobie.

tub00sh
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-26 19:10:15
Rzadko bo rzadko - tym razem w 100% popieram fridomkę, absurd jest zmanipulowany i gdyby było odwrotnie to byście mu to wytknęli. Za obrażanie geja nikt nie idzie do pierdla, najwyżej płaci grzywnę - analogicznie jak za obrazę uczuć religijnych. Przykład? Koleś który rzucił czymśtam w "święty" łobrazek u mnie w Oftenhide city.

raadzi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-28 07:10:06
poczekajmy jeszcze trochę a dowiesz się tego z wiadomości.) są taką samą plagą jak turbany.Powoli, z upływem czasu zwiekszają swoje prawa i przywileje ,najgłosniej drą mordy o swojej ,,normalności" o tym że się ich dyskryminuje a póżniej jak urosną w siłę juz nikt nie odważy się ich tknąc.

kokoon
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-05-26 11:11:25
Ale w ogóle o co biega z ta flagą? Jakoś nie kumam.

misiek2004
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-26 12:44:44
Dziecko z Bangladeszu...

mygh
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-26 11:10:46
wiekszej głupoty nie słyszałem. w arabii żyjesz?

julabor
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-26 11:06:04
komentarz usunięty przez moderatora

xxxdraco
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-05-26 10:54:47
Bo panuje tolerancja wybiórcza. Bruksela ustala, co trzeba tolerować i koniec. Sieg Heil!

s0nar
    Ocena: -16 (glosow:16)
2013-05-13 10:03:37
No jeszcze tego by brakowało, żeby zamykali w pudle za obrazę chrześcijaństwa.

aneta.buziaczek
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-05-26 11:34:19
ciebie powinni zamknąć do pudła po bananach i wysłać do Korei Północnej

RozczochranyLep
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-26 13:00:36
Do Afganistanu lepiej. Albo żeby nie tracić pieniędzy wysłać go do psychiatryka do pokoju bez klamek.

yhyhm
    Ocena: 57 (glosow:63)
2013-05-12 22:12:33
Tolerancja to szanowanie czyichś poglądów. Po prostu "mam na to wyje...ane" i to jest dla mnie tolerancja. Paradoksalnie wśród środowisk, które proszą o tolerancję panuje jej brak :P

Youpidou
    Ocena: 11 (glosow:23)
2013-05-12 22:07:06
Nie, to nie tak. Obrazisz geja jesteś homofobem, obrazisz żyda jesteś antysemitą, obrazisz muzułmanina czyha Cie śmierć, obrazisz chrześcijanina jesteś cool.

PenetratorDmzn
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-05-12 22:10:03
komentarz usunięty przez użytkownika

moyzi1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-26 11:51:33
komentarz usunięty przez użytkownika

moyzi1
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-05-26 11:52:47
Freedom jest mistrzem w obrazaniu KK to taki wioskowy TROLL


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400