Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
aaarob  13-05-29, 17:05 Zgłoś
+ 436 -
Dodano: 2013-05-29, 17:05:27   przez: aaarob
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 436  Zgłoś nadużycie
116
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Big News
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
Ukryj komentarze(57)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Lesiu7
    Ocena: 21 (glosow:23)
2013-06-10 15:16:50
NIE CHODZI O LESZCZA ALE O FAKT ŁOWIENIA SIECIĄ !!!! PRAWIDŁOWO GRATULUJE

Internetowy_lowca
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-04 09:58:21
Gdzie ta wiocha i absurd ?? Za malo dostal !!!powinni mu dowalic z 5 tysis do zaplaty jako przestroge dla innych zlodzieji !! Zarybianie lowiska tez kosztuje , utrzymanie pracownikow tez a taki leser pojdzie i kradnie a potem sie dziwicie i narzekacie ze firmy w posce padaja a jak maja nie padac jak sami je rozkradacie i przyzwalacie na to innym !! Stac go bylo na zakup pontonu i sieci to tym bardziej stac go powinno byc na kupienie sobie ryby. BRAWA DLA SADU tylko powinno byc 100 razy drozej!!!!!!!

Somet
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-06-29 16:29:06
komentarz usunięty przez użytkownika

konkep
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-19 14:09:58
No a gdzie tu jakiś absurd? Zwykły kłusownik został przykładnie ukarany.

esoxlucius79
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-14 00:13:21
Co w tym dziwnego? Zwykłe kłusownictwo!!! Brawo tępić takich i karać!!!

Patrykos1990
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-13 21:25:47
co to 4 miechy, ja siedziałem 16 i co z tego? jebło szybko

aaaaniol
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-06-13 00:33:12
A teraz zapłacimy z podatków za jego 4 miesiace odsiadki jakies 12 tysiaczkow na jego utrzymanie w ZK, to dopiero droga ryba dla całego społeczeństwa...

diodek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-12 17:48:28
Popieram wyrok, bo większość spraw kończy się umorzeniem z powodu niskiej szkodliwości, a oni kłusują na potęgę może kilku ten wyrok odstraszy.

match6
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-06-12 00:06:26
marcineight8 - posiadanie narzędzi rybackich przez osoby nie posiadające uprawnień do rybactwa jest wykroczeniem, uzywanie ich to już przestępstwo... więc wysokość/wartość szkody nie ma tu znaczenia

arigold7
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-11 23:30:15
Czy przypadkiem on nie lowil w swoim stawie? Bo slyszalem taka akcje ze rzeka wylala i ze te ryby w stawie tego goscia moga byc z rzeki to dopiero absurd!

szjeee
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-06-11 21:14:07
powinni mu jeszcze grzywne dowalic i to wysoka. przez takich kłusoli jak on nie ma ryb w polskich wodach. autor wstawki jak i czesc komentujacych nie ma pojecia o czym mowi jak czesto tu sie zdarza. wiocha to autor

mocynio01
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-06-11 19:48:05
PARANOJA heh co to za prawo zlikwidowac PZW i tych BUCOW co tu pisza. w szwecji lapie ryby na siatki i jak mi sie podoba tylko w kiosku kupuje karte np na miesiac i to za grosze dajcie ludzia prace i dobre zarobki a nie sadzic i pierdziec w stolki BUCE

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-11 13:51:04
Stanowczo za niska kara.

pingol8
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-06-11 07:00:22
To całe czterech w nawiasie za bardzo kontrastuje się z reszta, widać, że fake-kowane -.- a pozatym nawet kara miesięcznego pozbawienia wolności jest dla ciebie słuszna kłusolu!

kaem84
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-06-10 23:02:13
jedna rybka a facet pójdzie do więzienia skąd nigdy nie wyjdzie taki sam... przez otoczenie może być napiętnowany jako kryminał bo tacy są ludzie. pewnie straci prace. może utrzymuje rodzinę i dzieci i teraz będą głodować. a ryba była czyja? wielki sąd zniósł ikrę i dlatego w majestacie prawa dał taki surowy wyrok? może od razu dożywocie! czy już każdy człowiek który pracuje za biurkiem jako urzędnik państwowy musi być bezdusznym debilem gdzie zamiast mózgu ma przepisy i artykuły?!

Makaron666
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-06-11 13:19:47
kłusował to ma prawidłowo

Internetowy_lowca
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-04 10:07:20
Nie badz "mundrzejszy" od telwizora , kradzez jest kradzieza i nie ma zmiluj musi byc kara a kara musi byc dluga i uciazliwa!! Pomysl zanim napiszesz , myslenie naprawde nie boli wiec pomysl sobie ...... ze to z twojego stawu, ktory sobie za wlasne pieniadze zarybiles , ktos codziennie kradnie po jednej rybce .....co wtedy powiedzialbys na wyrok sadu , ktory oddaliby sprawe ze wzgledu na niska szkodliwosc czynu...... czy wtedy napisalbys taki sam komentarz ??

jacek.jacek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-06-10 22:05:37
dobrze ,że Sawicka wontonu nie używała , bo by jeszcze siedzieć poszła. A tak wogóle złodziejskie pzw razem z ich strażnikami złodziejami nakazałbym zlikwidować . Zezwolenie mogliby wędkarze w kioskach i sklepach kupować na dowolny okres . A za pieniądze zarobione firma zarybiałaby zbiorniki wodne. Precz z tworami prelu

traczek10
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-10 22:57:37
Kasa ze sprzedaży kart wędkarskich przez PZW idzie m. innymi na zarbianie. A co do gościa - złapali go z 1 leszczem a z iloma nie złapali...

marcineight8
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-10 21:41:45
Sory, racja. Nie doczytałem, że chodzi o łowienie, a nie o ryby.

Zubkownik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-10 21:10:07
komentarz usunięty przez użytkownika

marcin02152
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-10 20:39:56
Oj, jak bardzo się mylisz. Proponuję lekturę art.34 §1 KK oraz art.86 §1 KK. A w skrócie: taka kara może trwać od miesiąca do 12(24) miesięcy.

marcineight8
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-10 21:38:02
Ty się mylisz. Tu obowiązuje nie kodeks karny, ale kodeks wykroczeń. Kwota kradzieży nie przekracza 250 zł dlatego odsyłam do art. 20 paragraf 1 KW.

stan1998
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-10 20:31:28
Dobrze że w tym kraju nie ma kary śmierci

kazsu
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-06-10 20:01:00
Sprawiedliwość po Polsku. Nie wiem czy śmiać się czy płakać ale chyba to drugie. Sędzia musi być domny z takiego werdyktu.

WujekMikey22
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-06-10 19:19:34
coś złe informacje podali. Mieszkam na wsi obok tucholi i wiem bo czytałem "Tygodnik Tucholski" gościu łowił W WŁASNYM STAWIE. I nie jest to FAKE

popek70
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-10 18:33:59
komentarz usunięty przez moderatora

StanleyRR
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-06-10 17:20:41
Łapał na siec czyli kłusował, okradał mnie i kilkadziesiąt tys. ludzi którzy opłacają co roku składki na zarybianie, złapali go tylko z tym małym leszczykiem a pewnie tych większych rybek wcześniej było i te w okresie chronionym. To dla mnie nie jest śmieszne, powinni mu dowalić dużo większą grzywnę do zapłaty aby następnym razem taka głupota mu nie przyszła do głowy.

aaaaniol
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-13 00:26:14
A ja pracuje w Zakładzie Karnym i za te 4 miesiace jego odsiadki z naszych podatków pójdzie na niego ok 12 tysiecy na jego utrzymanie,także gratuluje tym wszystkim znającym się na prawie,i załowania złowienia rybki we WŁASNYM stawie ;/

pazurskas
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-06-10 17:19:14
To jest dopiero wiocha dla Sądu. Najlepsze jest to, że gość łowił te ryby u siebie na łące po tym jak wylała rzeka i utworzyły się na jego działce sztuczne sadzawki. Wg. przepisów PZW ma miesiąc na odłowienie ryb w takim przypadku, jeżeli tego nie zrobi ryby stają się włąsnością właściciela gruntu. I tak było w tym przypadku, ale to Polska, nie elegancja Francja.

marcineight8
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-06-10 17:13:14
FAKE!!! I to ostry. Kara ograniczenia wolności trwa tylko i wyłącznie miesiąc. Nie krócej i nie dłużej. Także FAKE!!!

numa
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-10 17:02:51
!!! Mam świetny pomysł!!! Czy jest ktoś chętny, kto założy (kupi) staw, zarybi go, a następnie wszystkim chętnym pozwoli za darmo wędkować i łowić siecią? Czekam na zgłoszenia. Pierwszeństwo do założenia takiego stawu będzie rozpatrywana wg kolejności zgłoszeń.

ushin
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-06-10 16:59:34
to jest patologia, tego już się nie da opisać jakimi pierdołami się zajmują.. biednemu zawsze wiatr w oczy

fati65
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-10 19:08:14
bo kłusownik zawsze pod wiatr idzie

Rebus364
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-06-10 16:02:54
Witamy w Tuskolandi zwanej dla kpiny III RP.Jeżeli chłopie chcesz kraść to tylko miliony i najlepiej jak masz dobre wtyki z władzą, bo wtedy cię nie posadzą.

lola8940
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-06-10 16:22:53
Tusk nie tworzył prawa w 85. Nawet kk nie stworzył. Nie za wszystko on jest odpowiedzialny. Nie to, żeby go broniła, bo gnojka też nie znoszę, ale takie wnioski są po prostu absurdalne.

Lesiu7
    Ocena: 21 (glosow:23)
2013-06-10 15:16:50
NIE CHODZI O LESZCZA ALE O FAKT ŁOWIENIA SIECIĄ !!!! PRAWIDŁOWO GRATULUJE

snowyblues
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-06-10 13:56:19
Jako wedkarz, popieram decyzje sadu, powinno sie tepic kłusownictwo, bez wzgledu na to ile tych ryb zlowil, poniewaz nalezy przyjac, ze zlapano go nie pierwszy raz, gdyz za 1ym razem otrzymuje sie kare w postaci mandatu 200PLN, wiec koles pewnie uskutecznial to od dluzszego czasu, pozatym, placimy skladki, udzielamy sie spolecznie przy zarybianiu, sprzatamy akweny na ktorych lowimy, to wszystko kosztuje, a tu pojawia sie zlodziej i wszyscy oburzeni, ze dostal kare w zawiasach. OPrawidlowo, prawidlowo!!

lola8940
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-10 16:24:30
Nie dostał kary pozbawienia wolności w zawieszeniu, tylko karę ograniczenia wolności.

Goviki
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-06-10 13:17:17
Tu nie chodzi o tę jedną rybę tylko to zasrany kłusownik, który potem te ryby sprzedaje u siebie na podwórku. Jeszcze zrozumiałbym gdyby nie miał co jeść i na własny użytek je łapał ale niestety tak nie jest.

fiocha.pl
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-10 12:49:33
gdzie jest punk czwarty?

fiocha.pl
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-06-10 12:19:36
TĘPIĆ KŁUSOLI!! Wtedy złowił leszcza, a może w ciągu roku wyciąga setki kg ryby i sprzedaje. Przez takich kłusoli wędkarz opłacający składki (200zł) wraca z nad jeziora bez brania. TĘPIĆ KŁUSOLI !!! Niech to będzie przestroga dla innych!!

koziol13
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-06-10 11:52:53
I bardzo dobrze że działę dostał. kradzież to kradzież bez względu na obiekt kradzieży, zamieniłbym tylko karę więzienia na karę prac społecznych typu sprzątanie parków po psach w pomarańczowym wdzianku z listą przewinien. to samo karanych za jazdę po pijaku czy alimenciarzy.

Wiatropylny
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-10 16:05:19
Ograniczenie wolności to nie więzienie.

klisza08
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-06-10 11:33:51
widac,ze trzeba jeszcze wiecej tortow na sedziow szykowac..

qwerty777
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-06-10 11:14:48
Potrzebujemy jak najszybciej KORWINA ! Dosc zamiatania wszystkiego pod dywan i nekania obywateli. Zlowil rybe na swojej ojczystej ziemii ! Zakonczmy wspolnie ten absurd ! KORWIN PROWADZ !

lola8940
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-10 16:26:28
Hitler też miał soczyste przemowy i mówił to, co ludzie chcą słyszeć. Zresztą Tusk też tak mawiał, macie efekty. (i nie mówię o kłusownictwie)

amon222
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-06-10 10:59:06
Co ty pleciesz facet, kiedys bylo cos takiego jak niska szkodliwosc czynu i tyle. Powinni ewentualnie obciazyc go mandatem i tyle w sprawie. To w takim wypadku nasi poslowie za przekrety powinni zostac powieszeni na warszawskiej starowce.

maryska2112
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-06-10 10:49:17
niedawno byla tez akcja ze koles lowil ryby w swoim stawiku i zostal oskarzony o kradziez poniewaz jakas rzeka wylala i ryby dostaly sie do tego stawiku.. Polska to poj***ny kraj nic tylko pozabijac wszystkich z sejmu i tyle

zygmunt1952
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-06-10 10:24:02
Facet został przyłapany na kłusownictwie i według mnie za kłusownictwo został ukarany.

hall21
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-10 11:46:42
No takie sa w tym kraju procedury i nie jest to wina ani strazy rybackiej, ani sadow. Takie jest prawo a z pretensjami to do wladz ustawodawczych

wiech1
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-06-10 10:08:13
Ten facet kradł. Za kradzież ta kara nie jest za wysoka. Że udało mu się złowić tylko jedną rybę to znaczy że jest niewinny? Ciekawe jak czuliby się krytycy sędziego, gdyby w ich ogródku został złapany złodziej z wielkim worem (wonton to profesjonalna sieć do łowienia ryb) który przed złapaniem zdążył zapakować tylko kilka pomidorów. Pewnie krytycy "surowego" wyroku albo sami uważają, że coś zwędzić w Biedronce jest OK albo nie mają niczego co zdobyli swoja pracą.

aaarob
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-29 20:26:10
wontonu:)

waldek0093
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-29 19:49:25
Dziwne że się udało coś mu złowić w tym błotku :p

mashallah
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-05-29 18:41:24
1leszcz o wartości 10 zł ? chyba pozłacany

snakecharming
    Ocena: 4 (glosow:16)
2013-05-29 18:01:10
Ciekawe ile razy wcześniej kłusownictwo uszło mu bezkarnie? Bardzo dobrze, nieważne ile ryb złowił nielegalnie, ważne, że nielegalnie i poniósł karę. Może następnym razem pomyśli zanim znów złamie prawo! Stop kłusownictwu!

fiocha.pl
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-10 12:20:50
popieram w 100%, klusole minusują, H*j im w d*pe!

kkkx
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-05-29 17:33:22
komentarz usunięty przez użytkownika


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400