Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Szkody "całkowitej" wg PZU
maestronet77  13-06-04, 12:59 Zgłoś
+ 519 -
Dodano: 2013-06-04, 12:59:28   przez: maestronet77
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 519  Zgłoś nadużycie
58
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Turyści w ataku.
  •  NAJLEPSZE BURAKI TYLKO Z WIEJSKIEJ
  •  Poprzedni dziadek do orzechów służył 30 lat
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
Ukryj komentarze(36)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
zorik
    Ocena: 19 (glosow:27)
2013-06-06 10:36:27
Na kartce ktoś napisał "całkowita likwidacja szkody", a nie "szkoda całkowita". Jeżeli to dla Ciebie to samo, to nie mam uwag... . Ale radzę zastanowić się nad sensem tekstu, zanim zaczniesz kogoś obrażać.

tomek229
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-09 14:44:41
coś ta opona dziwnie jajowata .. czyżby photoshop ?

kiceq43
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-08 00:06:31
Zgadzam się z Zorikiem, nie ma czegoś takiego jak "całkowita likwidacja szkody", chyba że chodzi o Czeską Skodę - jedną to sam zlikwidowałem jak zaczęła brać oleju więcej niż ja żłopać piwa, po prostu była nie ekonomiczna:B

prezi
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-06-07 22:55:46
PZU złodzieje, reklamują się że ubezpieczają od szkody nazwanej i nienazwanej, a jak z dachu ubezpieczonego w PZU budynku spadły elementy konstrukcyjne na moj samochód, to stwierdzili że nic nie wypłacą bo wiał wiatr wiejący z siłą huraganu. A był zwykły pogodny dzień. NIE POLECAM NIKOMU PZU, chyba że chcecie mieć problemy z wypłatą odszkodowania.

igorw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-07 21:16:11
Z kartki wnoszę, że autor nie bardzo wiedział o co chodzi, a i nie bardzo rozumiem skąd pretensje do PZU - o AC stanowią Ogólne Warunki Autocasco i wariant w jakim zawarto polisę.

bingo73
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-07 07:41:18
Czegoś nie rozumiem. Jeśli to całkowita likwidacja szkody, to przeciesz nie PZU za to odpowiada, tylko warsztat lub osoba dokonujaca naprawy, a PZU tylko za to płaci. A w takim przypadku za taką kartkę PZU może podać za zniesławienie i mówienei nie prawdy. Jeżeli jednak autorowi chodziło o szkodę całkowitą (co z opisu kartki nie wynika), to też nie wiem, gdzie jest wiocha - bardzo często starsze samochody nawet przy niewielkich uszkodzeniach sa kwalifikowane na szkodę całkowitą. Pomijając fakt, że na zdjęciu widać tylko uszkodzenia blacharskie, a nie widac, jak wyglada zawieszenie i mocowanie

bingo73
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-06-07 07:43:01
koła, które prawdopodobnie też zostało uszkodzone. a tam nawet milimetr przesunięcia kwalifikuje auto na złom.

sekens
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-07 00:40:01
ciesz się że to polska bo w innym kraju już by poszedł na złom

h4cker
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-07 00:02:19
Przecież to nie jego wina, że blacharzowi skończyła się szpachla ;)

edyy91
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-06-06 21:59:02
ja mam ubezpieczenie z PZU i jakos jestem zadowolony

JackCola
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-06 22:20:55
ja też mam. Jakoś nie narzekam, jest okej.

Camper21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-06 21:49:39
zgadzam sie z Zorik.szkoda całkowita to jest to;]Taka historie powiem.Koles uderzyl VW bora zawieszeniem,oczywiscie nie z jego winy,poszedl wachacz itp...koszt naprawy bory mozna powiedziec byl smieszny ale wlasciceil powiedzial ze auto chce miec naprawione w serwisie na oryginalnych czesciach.Auto bylo warte okolo 8-10 tysieci.ubezpieczalnia wystawila szkode calkowita-kasacja;D bo im sie nie oplacala naprawa tego auta;] Auto bylo caly czas na chodzie i jezdzace;]

szulcik
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-06-06 21:00:13
Jest takie rozwiniecie skrótu PZU ... ,,PIERD...TY ZAWSZE UŚMIECHNIETY"

I-like-trains
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-06-07 21:53:26
Pracuj, Zapłać, Umrzyj!

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-07 22:42:32
tez dobre ;)

zorik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-06 17:43:29
deathmind- Tak, tylko "malutkimi " literami napisał, że rzeczoznawca nie uznał szkody na tylny błotnik . Czyli 1 i 2 drzwi tak, a błotnik już nie. Dlatego poszkodowany nie może mówić o całkowitej likwidacji. Inna sprawa, czy ten błotnik został wtedy uszkodzony ?

INRI
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-06 17:22:05
Szkoda 105 najlepszym rydwanem jest!

kriss92
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-06-06 15:46:56
Z tego co widać nic nie zostało naprawiane,a Ty próbujesz zrobić głupków z nas użytkowników wiochy i z PZU a tą wstawką zrobiłeś go tylko i wyłącznie z siebie !

kokosko
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-06-06 15:07:16
typowy polaczek cebulaczkej jeszcze wiekszą wiocha jest jezdzenie ze zdjeciem i placz ze nie naprawili

Falka81
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-06-06 14:59:07
Naprawili,że aż photoshop oponę ku niebu wygiął...

marcin1975rm
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-06-06 12:59:41
Ostatnio wdałem się w dyskusję z agentem ubezpieczeniowym. Otóż szkoda całkowita to sytuacja, kiedy naprawa samochodu przekracza 70% jego wartości. Niby fajnie, tylko później okazuje się, że szkoda wyceniona na 4000 a ubezpieczyciel wypłaca 2500 albo mniej, stosując przeróżne oszustwa. Wszystko w nadziei, że poszkodowany nie pójdzie do sądu. Problem w tym, że rządzący siedzą chyba w kieszeniach firm ubezpieczeniowych...

soldier1987
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-06-06 14:34:36
Szkoda całkowita jest gdy koszt naprawy przewyższa wartość rynkową pojazu. Jeżeli taka sytuacja ma miejsce wówczas dostajesz 70% wartości pojazdu i możesz zachować wrak, albo dostajesz 100% wartości rynkowej pojazdu a wrak przejmuje ubezpieczyciel... Tak to w naszym Państewku wygląda...

grechu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-06 14:44:48
A właśnie, że nie, dostajesz 100% wartości. Ubezpieczyciel wystawia takie auto na aukcję i jeżeli jesto no warte 4000 a ktoś je wylicytuje za 1500 to tobie ubezpieczyciel wypłaca 2500 a za resztę możesz spredać je temu kto wygrał licytację.

lord34
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-06 12:26:26
wystarczy brać pakiet "warsztat" i mieć wszystko w dupie

monterr78
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-06 11:29:39
dobrze dobrany lakier,pełen profesjonalizm

suska85
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-06-06 10:51:00
Krew jasna zalewa i szlak trafia, nie czytacie a od debili wyzywacie. Drobnym drukiem napisane jest że "Rzeczoznawca PZU nie uznał do tej szkody tylnego zderzaka" - to tu jest pies pogrzebany.

soldier1987
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-06-06 10:36:03
Chłopak źle napisał... Chodziło mu o zlikwidowanie szkody w całości, a nie o szkodę całkowitą... Popieprzył pojęcia! Patrząc na zdjęcie powyżej nie jest to zniszczenie kwalifikujące się do "szkody całkowitej", tym bardziej że pewnie żadne podzespoły mechaniczne nie były uszkodzone. Jeżęli chodzi o PZU to trochę z nimi wojen stoczyłem! Bazują na niewiedzy i wprowadzaniu w błąd!!!

deathmind
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-06-06 10:46:27
Szkodę całkowitą określa się na podstawie kosztu naprawy, a nie istotności szkody. Możesz urwać zderzak w tico, ale jeżeli nowy będzie kosztował 1000 zł, a tico zostanie wycenione na 1200 to będzie to szkoda całkowita.

soldier1987
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-06 11:10:53
Masz rację jak najbardziej... Sądzisz że PZU z polisy AC zamontowałoby nowy zderzak do Tico?? Nie ponieważ ubezpieczyciel z polisy AC ma prawo naprawić auto na częściach zamiennych z zastosowana amortyzacją na pojazazd wg tabeli ubezpieczyciela. PZU jeżeli chodzi o polisę AC ma prawo a nawet obowiązek doprowadzić pojazd do stanu sprzed zdażenia do kwoty nie przekraczającej wartości rynkowej pjazdu tak jak napisałeś kolego. Popatrz na samochód o którym mowa i powiedz czy obrażenia jakie posiadał przekraczaja jego wartość rynkową? sądzę że nie. CWANIACTWO ubezpieczyciela i NIEWIEDZA właściciela.

deathmind
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-06-06 10:34:34
Nie no padnę, co za głąb. Przy szkodzie całkowitej teoretycznie możesz sobie auto naprawić, ale instytucja ta polega na tym, że otrzymujesz odszkodowanie w wysokości: wartość rynkowa z dnia zdarzenia - wartość wraku = odszkodowanie. Jeżeli w Twoim przypadku zaniżono wartość rynkową czy też zawyżono wartość wraku to się odwołuj, a nie pieprzysz głupoty.

deathmind
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-06-06 10:37:28
BTW śmierdzi mi tu kwestia szkody całkowitej, bo taką ustala się gdy koszt naprawy przekracza 60-80% wartości auta, a z własnego doświadczenia wiem, że wyklepanie całego boku nawet w drogim samochodzie to koszt koło 3 tysięcy. Twoja rakieta musiałby być więc warta koło 5-6 tysięcy złotych...nie wiem co tu nie gra, ale ktoś tu jest idiotą, który nawet nie rozumie umowy, którą podpisał.

Gucio82
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-06-06 10:24:25
tak to jest jak się tylko zna na wystawianiu głupot na necie. Popieram I komentarz.

wior
    Ocena: -9 (glosow:19)
2013-06-04 14:09:58
komentarz usunięty przez użytkownika

Krystian93
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-06-06 10:35:04
Aż się zalogowałem żeby tobie odpowiedzieć. Więc to nie jest szkoda całkowita tylko CAŁKOWITA LIKWIDACJA SZKODY. Naucz się czytać nieuku.

zorik
    Ocena: 19 (glosow:27)
2013-06-06 10:36:27
Na kartce ktoś napisał "całkowita likwidacja szkody", a nie "szkoda całkowita". Jeżeli to dla Ciebie to samo, to nie mam uwag... . Ale radzę zastanowić się nad sensem tekstu, zanim zaczniesz kogoś obrażać.

malamimimimi
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-06-06 12:58:16
Wior jeśli dla Ciebie całkowita likwidacja szkody i szkoda całkowita to jest to samo to wróżę Ci karierę w PZU :)

deathmind
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-06-06 14:32:00
Zorik widzisz opis? Co jest napisane w opisie? Hm? Jeżeli autor wstawki jest zarazem autorem tej karteczki na szybie to on sam nie wie dokładnie co postanowiono w sprawie likwidacji szkody. Zakładając, że machnął się tylko tutaj, a na karce napisał dobrze to oznacza, że kręci. Czemu? Jeżeli dostał odszkodowanie to na pewno wyższe niż 30 zł na spray. Jeżeli zaś wybrał cesję wierzytelności na serwis to serwis to przecież mógł wybrać sam, ok?


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300