Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Sami "teoretycznie" nie mają dzieci i innym na siłę nie pozwalają
szatano999  13-06-05, 22:30 Zgłoś
+ 601 -
Dodano: 2013-06-05, 22:30:55   przez: szatano999
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 601  Zgłoś nadużycie
246
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Szkolana łazienka
  •  Edukacja
  •  W temacie
  •  Bajki uczą.
Ukryj komentarze(170)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
slesz
    Ocena: 27 (glosow:63)
2013-06-11 11:02:00
W Bibili, święty Paweł w sowich listach pisze że każdy ma swoje powołanie i dobrze jest mieć żonę, ale dobrze też jest być bezżennym i wielbić Pana. Po kiego mieszasz pedofilie z celibatem? Czy poza tym co widzisz na okładach, nagłówkach gazet i wiadomości masz jakąś wiedzę w temacie? Wątpię tylko puste hasła. Jak polityk.

wyborowa_14.09
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-16 16:25:36
Pedofilia nie jest złamaniem prawa natury. Jest jedynie odchyleniem od przyjętej normy. W średniowieczu (a nawet później) dziewczynki w wieku 10 lat brały ślub z mężczyznami starszymi od siebie nawet o 25 lat. Ingerowanie w naturę jest grzechem złamania prawa natury, a nie robienie czegoś, co było na porządku dziennym od początku istnienia człowieka.

Olka102
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-15 13:31:49
komentarz usunięty przez moderatora

china-man
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-15 08:36:47
No ale faktem jest, ze podczas in vitro umieraja komorki ktore moga byc potencjalnymi dziecmi... A od celibatu badz pedofilii sie nie umiera...

szaruga
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-06 12:31:56
Nikt nie niszczy zapłodnionych komórek, są albo zamrożone i czekają na inny swój czas, albo oddane do adopcji innym starającym się.

Izolda_10
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-06-14 18:22:51
Gdyby zabronili In Vitro, kto by wam zasrane chrystuśki składał nie wiadomo jakie ofiary do koszyczków? Zresztą cudze szczęście jest również ważne :)

manek1973
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-06-14 14:31:35
Jestem z Przemyśla tak jak ten Michalik i chyba muszę zacząć się wstydzić.... że nasza przemyska ziemia nosi coś takiego...

srakadupaka
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-06-13 21:13:25
było nie brać tabletek antykoncepcyjnych za młodu to teraz mają szmaty

adrian810201
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-06-13 19:32:34
Dzięki moderator! prawda w oczy kole, czy sam w seminarium byłeś?

adrian810201
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-13 19:29:32
komentarz usunięty przez moderatora

lejn
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-06-13 07:56:24
CO jak co, ale księża są objęci celibatem, ale NIE SKŁADAJĄ ślubów czystości, czyli wstrzemięźliwości seksualnej

stach1947
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-13 07:13:39
Oj szatano999, naraziłeś się sukienkowym!!

manamanam
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-06-12 23:15:06
Czyli pan Michalik, jak zachoruje, nie będzie przyjmował leków, bo to także łamanie praw natury.

Anetolij
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-06-12 19:50:10
Ten ksiądz jest pedofilem? A skąd autor o tym wie?

Untraceable
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-06-12 20:03:39
komentarz usunięty przez moderatora

Jozinox111
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-06-12 22:22:20
untraceable >>>>> to ty masz naje*ane we łbie, bo oszukujesz samego siebie, wierząc w istoę, króra nie istnieje

Untraceable
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-06-13 18:47:52
komentarz usunięty przez moderatora

manamanam
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-14 15:03:50
Patrz, ku*wa, na głupią stronkę wyśmiewającą JP II to się obrażają. Hipokryci jeb*ni

Untraceable
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-06-12 19:49:09
komentarz usunięty przez moderatora

kermitzaba87
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-06-12 18:09:51
Grzech grzechem ale ludzie umierają na raka bo nie dostają wsparcia, cukrzycy mają pod górkę ostatnio i leki są coraz droższe - tym się zająć a nie jakieś in vitro. 10 lat tego nie było i jakoś nikt nie był pokrzywdzony przez los, w dupach się Wam poprzewracało! Na drogi nie ma, na wały powodziowe, na emerytury nie ma pieniędzy a in vitra Wam się zachwiało! Są ważniejsze rzeczy w tym kraju!

Talges
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-14 20:01:47
nie mogę mieć dzieci z naturalnego poczęcia. wchodzi w grę inseminacja lub in vitro. problem niepłodności dotyka coraz więcej ludzi. mogą się drzeć pod same niebiosa że nie wolno ale ten problem przybiera na sile.

kermitzaba87
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-15 12:13:07
ok, rób sobie te in vitro ale kur*wa za swoje pieniądze! Ja na lekarza czekam półtorej roku żeby mi powiedział na co mam alergie :/

wiosenka0
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-06-12 15:33:56
mam to w dupie, i tak zrobię co będe chciał a nie to dyktuje kler

sunday789
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-06-12 15:10:15
Pomieszać celibat z pedofilią, to jeszcze trzeba było dodać celulit - też ładnie brzmi. Jak już to podpis powinien brzmieć: "noszenie okularów = złamanie prawa natury", skoro Bóg chciał abyś nie widział to czemu korzystasz z dobroci techniki i nosisz okulary. Tak samo jest z in vitro, jakby Bóg nie chciał aby bezdzietne małżeństwa nie miały dzieci to nie pozwoliłby wymyślić tej metody.

Terfice
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-27 23:46:00
okulary akurat ułatwiaja funkcjonowanie człowiekowi a czy inwitro jakoś ułatwi życie ?jeśli chca miec dzieci to niech zaadoptują tyle dzieci czeka na nowe rodziny a jak sie jest lub chce byc prawdziwym rodzicem to sie dzieci nie kocha za swoje geny a jesli tak uważacie to nie dorośliście do rodzicielstwa^^

LikeYou
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-12 13:55:09
Zanim przeczytałam sobie napis pod spodem właśnie sobie zadałam to samo pytanie związane z celibatem. Ze wszystkich zachowań człowieka pod względem seksu najbardziej nienaturalny jest celibat. Naturalnie to i nawet masturbacja występuje wśród zwięrząt, krowy się znaczą (krowa wskakuje na krowe i uprawiają "seks[?]"), a dwa młode psy płci męskiej też się dymają.

Antykleryk
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-06-12 13:48:46
To atak na kościół!...:)

Orchidka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-12 11:07:01
znasz znaczenia owych terminów czy tak se usłyszałeś w rozmowie z dorosłymi i chciałeś zabłysnąć :>? Polecam stronkę wikipedia...

jabialy
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-06-12 08:59:00
Najważniejsze jest słuchać siebie, swojego serca. Za dużo jest ludzi mącących. Jestem za in vitro jeżeli ta decyzja będzie ostatecznym wyjściem.

lago1987
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-06-12 08:21:41
Najgorszym łamaniem praw natury jest usilne podtrzymywanie przy życiu niedorobionych dzieci i starców, w naturze jest tak, że słabe jednostki umierają takie sztuczne trzymanie przy życiu a potem ciągniecie pieniędzy na fundacje jest bez sensu to tylko pogłębia psychiczne i fizyczne osłabianie się społeczeństwa. Na miejsce jednego życia przychodzi następne i tylko silne zdrowa, w pełni rozwinięta istota jest w stanie przetrwać. Nie jestem nie czuły na ludzką krzywdę ale to postęp jest za nią odpowiedzialny.

raadzi
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-06-12 04:57:07
skoro tak wszyscy narzekacie to po uj tam łazicie , pewnie nie znalazłby sie tutaj człowiek który nie ochrzciłby dziecka,wszyscy pitolą jaki kościół jest zły ale w niedziele rano pucowanie fury i wbijają się w garniak i lezą tam nie dlatego że wierzą ale tak mają wbite do łba że trzeba albo żeby we wsi nie gadali i na tace byle więcej od sąsiada niech cham widzi że jest bogato,rzygać się chce!!!

angry
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-06-12 02:24:24
Celibat to zobowiązanie; jest możliwy do osiągnięcia przy oderwaniu się od popędów; to nie kwestia łamania praw natury, ale rozwoju duchowego, do czego nie każdy potrafi dojść. Pedofilia to przestępstwo, ciężkie, wymagające jak dla mnie kary najwyższego stopnia.

agata.r.11
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-06-11 22:37:16
Gdzie jest wogóle napisane,że to grzech???

adrianac79
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-06-11 22:01:45
Księża przeciwni in vitro, bo sami z niego nie mogą korzystać, tylko po kryjomu płodzą dzieci, tylko drogą naturalną :)

bandi81
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-06-11 21:47:54
A MAŁŻEŃSTWA I ADOPCJA PRZEZ GEJÓW NIE JEST GRRZECHEM? ŚWIAT NA PSY SCHODZI. W CIĘŻKICH CZASACH PRZYJDZIE ŻYĆ NASZYM DZIECIOM.

szulcik
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-06-11 21:07:34
Obłudnicy cholerni !! Czarne padalce zakrywajace swoja prawdziwa twarz za krzyzem !!

gekon80
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-11 20:55:13
Teoretycznie nie mają, w praktyce bywa rożnie.

jaro0700
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-06-11 20:18:54
Ku**a co za dekle!! Albo religia albo natura!! Ludki ze skrzydlami, dziewice w ciazy i trzydniowe zombi to jest wlasnie natura :D

Zezol-Czupakabra
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-06-11 19:38:53
Tak samo kościół był przeciw sekcji zwłok i transplantacji organów a teraz? Twierdzą że przeszczep jest największym darem jaki człowiek może dać bliźniemu...

INRI
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-06-11 18:55:55
A kto ich słucha? Ilu z Was: nie współżyje przed ślubem, nie stosuje antykoncepcji, jest wielodzietnych, etc. A w sprawie in vitro to każdy mądry i proponuje innemu adopcję, a jak przyjedzie co do czego, to do ginekologa idziecie, czy do księdza?

kbrowarek
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-06-11 18:53:18
KOSCIOL ZA BARDZO SIE WPIE...LA DO SPRAW LUDZKICH SZKODA ZE JEGO STARA MOGLA ZAJSC W CIAZE NIE BYLO BY WTEDY TAKIEGO DEBILA NA TYM I TAK CHORYM SWIECIE

SzpakDziobak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-16 22:55:37
To samo można by powiedzieć o tobie bo ten świat ma już dość egoistów twojego pokroju którym wydaje się że wszystko im się należy po trupach do celu nieważne jakim kosztem ważne że mi się należy wszystko jest fajnie jeśli to nikomu nie szkodzi z jednej strony nawołujecie do in vitro a z drugiej krzyczycie o prawie do aborcji jesteście zakłamani i sprzeczni w swoich poglądach a co ci przeszkadza że kościół potępia in vitro skoro to parlament podejmuje decyzje a to że ludzie ich słuchają to takie jest prawo każdego człowieka i nie tobie o tym decydować kto jakie ma mieć poglądy i odczucia moraln

Terfice
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-06 23:24:30
hahaha kbrowarek akurat Kościół Rzymsko Katolicki jest jenym z bardziej tolerancyjnych i najmniej ingerujacych w życie ludzi , popatrz na islam czy judaizm w państwach w których one sa religiami "narodowymi" inni wyznawcy czy ateisci nie maja racji bytu sa wyrzynani w pień a ty narzekasz... żal mi cie

wampircio
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-11 18:26:16
Ludzie ogarnijcie się dziwicie się, że Polska jest wyśmiewana wśród innych narodów. Skoro doszukujecie się takich rzeczy. Nie każdy ksiądz jest pedofilem,a po za tym Oni godzą cie na celibat. Nikt do zostania księdze nie zostaje zmuszony. To jest wolna wola.

MAKACAKA
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-11 18:05:16
prawa natury byly negowane przez kosciol przez blisko 2000 lat a przez blisko 200 na przekor nauce.mowie tutaj o teorii ewolucji.

Metysboski
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-06-11 18:00:07
W dawńych czasach Kościół dokładnie to samo mówił o SZCZEPIONKACH a dzis pokazie mi księdza ktory nie ma szczepionki :) Przejdzie im i w przyszłości bedą przepraszać tak samo jak za inkwizycje i palenie niewinnych kobiet na stosach.

tomo84
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-06-11 17:38:43
a ja tam pier*ole co mowia te pedofile w sutannach ,robie tak jak mi sie podoba:)

kazsu
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-06-11 17:27:07
Ten rzeczywiście może się wypowiadać. Tytko dziedziny mu się pokręciły. Ma facet problem ze sobą.

dimateusz
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-06-11 17:03:35
Ludzie, piszecie takie bzdury że aż się rzygać chce. In Vitro polega na rachunku prawdopodobieństwa. Zapładnianych jest mnóstwo komórek jajowych z czego tylko jedna zostaje wychowana. Reszta zostaje zamrożonych czy zabitych stąd jest to traktowane przez kościół jako aborcja i dlatego kościół jest przeciwny (tak jak i tabletkom wczesnoporonnym). Zero wiedzy tylko bezmózga nagonka - bo kler to trzeba zjechać. Żałośni jesteście.

dlugi1974
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-06-11 17:42:16
Ale jeśli kościół nie chce In Vitro to niech nie stosuje, ja chce i mam gdzieś że to grzech!!!!! dlaczego ktoś ma mi tego zabronić ?? A może właśnie Bóg dał nam tą wiedzę i to jego zasługa?? No chyba że człowiek jest mądrzejszy i potrafi zrobić to czego nie potrafi Bóg??

dlugi1974
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-06-11 17:47:45
dimateusz nie chcesz nie stosuj!!! ale nie zabraniaj innym bo osobiście gó....no mnie interesuje czy Ty uważasz to za grzech , ja nie uważam tego za grzech i wszyscy cywilizowani ludzie nie uważają że In-Vitro jest sprzeczne z naturą tylko ciemnogród. Według Was leczyć też się nie powinno bo to sprzeczne z prawem natury?? przecież Bóg widocznie chce aby ktoś umarł skoro zachorował??

dave1978
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-11 22:39:18
Dimateusz twierdzisz, że zabijanie zarodków to grzech bo to już człowiek. A co jeśli kobieta poroni np. 3 miesiącu ciąży ??? Tak mały i nierozwinięty płód powinien mieć pogrzeb katolicki ?? Przecież wg kk to już człowiek.

dimateusz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-12 14:49:56
Próbowałem wyjaśnić dlaczego kościół jest temu przeciwny. To już jest sumienie każdego z osobna jak traktuje uśmiercenie płodu - ja bym się z tym źle czuł, i to nie ze względu na to co mówi mi kościół, tylko właśnie na własne sumienie. Wolał bym już adoptować dziecko. Najgorsze jest to że większość ludzi, tak jak długi1974, twierdzi że ktoś mu czegoś zabrania (zarzut jest do mnie) i uważam że taki ktoś nie ma mózgu i swojego zdania. Inaczej by tak się nie obruszał i robił to co chce mając w dupie inne opinie.

dave1978
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-15 23:12:11
dimateusz, jestem szczęściarzem który ma dziecko poczęte w naturalny sposób...ale nie rozumiem dlaczego próbuje się blokować szerszy dostęp do in vitro. Nie wiem jakbym się zachował jakby in vitro było moją jedyną szansą na posiadanie swojego dziecka. Jest różnica między potępianiem a zabranianiem. KK lobbuje w sprawie in vitro. A powinien tylko pouczać wiernych, że to grzech. Reszta niech robi zgodnie ze swoim sumieniem.

pablo2731
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-06-11 16:31:51
wszyscy tu jada na zorra a jak przyjdzie po koledzie to raczki mu calujecie i koperte wpychacie .jeb..any ciemnigrod a oni sie bawia za wasza kase

pablo2731
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-11 16:30:08
komentarz usunięty przez użytkownika

bingo73
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-11 16:26:55
Kościół, ze względu na wiarę, będzie przeciwny wielu rzeczą, którym Państwo nie będzie. A zerwanie celibatu czy pedofilia w kościele to też nie masowe zachowanie wszystkich księży - tak samo, jak nie każdy Polak jest złodziejem, chociaż w oczach Niemców tak jest ...

babkaceska
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-11 17:09:30
ale 90% jest

Agatkaaa123
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-06-11 16:10:03
ja nie rozumiem nagonki na in vitro...czyli antykoncepcja czy masturbacja tez sa zle bo nie ma dziecka z tych wytryskow?! w takim razie czemu jest celibat? ksieza maja kochanki na boku (albo kochankow, to juz w ogole bo z kochankami nie beda mieli dziecka ;p) Kościół to brednie i zakłamanie, zaprzeczaja samym sobie...

cipun666
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-06-11 15:53:31
tak wsadzanie w dupala ministrantom lub klerykom jest " zgodne z naturą " szczególniie księży kk , jakoś w innych wyznaniach ekscesów pedalskich jest dużo mniej...

IlluminaSilvere
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-06-11 15:49:28
Znowu jakiś nawiedzony facet w sukience bredzi a ludzie się podniecają.

akr69
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-11 15:17:30
eee to tylko katabas co gada glupoty, mam nadzieje ze nie gwalci chlopczykow?

okmar
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-06-11 14:28:51
Nie wiem o co ta awantura? Jeżeli ktoś nie chce korzystać z in vitro to niech nie korzysta. Nie ma na razie przymusu stosowania z tej metody. Moim zdaniem w każdym demokratycznym kraju obywatele powinni mieć wybór w jaki sposób mają korzystać z usług najnowszych osiągnięć medycyny. A mieszanie do tego Pana Boga to podłe nadużycie i profanacja jego świętości.

xxxdraco
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-06-11 14:16:40
Ktoś, kto nie rozumie, dlaczego KK jest przeciwnikiem in vitro, nie ma pojęcia, na czym in vitro polega. Dlaczego nikt nie podaje, ile dziesiątków zarodków umiera przy okazji jednej próby zapłodnienia kobiety, która - częste przypadki - najpierw latami pasła się hormonami, żeby dziecka niemieć? A pomijając już wszystko inne, to in vitro jest takim samym tematem zastępczym, jak swego czasu aborcja. Tu nagonka na KK, a tam milionowe przekręty, po cichutku, żeby ludzie nie wiedzieli, zajęci pierdołami.

Nasi
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-06-11 14:50:46
tak, niektórzy wiedzą, że zabiją zarodki ludzkie i tak chcą in vitro, nie wiem czy kiedykolwiek ktoś wyznaczy granicę kiedy powstaje człowiek i zaczyna go chronić prawo, nie mam zdania na ten temat, wiem jedno nie chcę płacić za to, w dupie mam to,że ktoś nie może mieć dziecka, jestem egoistką i nie mam zamiaru z MOICH PIENIĘDZY spełniać czyiś marzeń. Utrzymanie dziecka kosztuje, jak Cię nie stać na zabieg to do roboty drugiej lub trzeciej, jak się uczyć nie chciało!

Sebo30
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-11 14:10:45
nie wypowiem sie bo bym został zbanowany albo poszedł siedzieć za obraze

dudus54
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-06-11 13:31:16
moze chodzi o to by nie pomnazac typu szatano999- tak napewno o to chodzi i chwala im za to!

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-11 13:26:56
errata - alkoholu

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-11 13:24:46
Przepraszam -alkoholu.

wahoo1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-11 12:52:08
Sami hipokryci przy władzy...

catarina
    Ocena: -5 (glosow:13)
2013-06-11 12:43:54
nie jest grzechem to, że powstaje nowy człowiek tylko to, że podczas tej metody ginie miliony zarodków!!! debile niedouczone. In vitro to jest czysty biznes, a takie teksty jak powyżej to czyste omamianie ludzi, jak widać poniżej niestety skuteczne

qwerty777
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-06-11 12:34:04
Z igly widly - jak komus nie pasuje katolicyzm i jego zasady to niech sobie na inna religie przejdzie i po problemie. Takie sa zasady tego kosciola i tyle - islam ma gorsze ;)

caleanka
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-06-11 13:08:43
A bez religji nie mozna? Wystarczy troche zdrowego rozsadku. Masz racje w islamie nie mozna pic alkocholu, to musi byc straszne.

dave1978
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-06-11 11:33:41
No to katolicy niech nie korzystają z in vitro, ale niech nie zabraniają robić tego ludziom o innym wyznaniu. I niech każdy katolik zajmie się swoim sumieniem a dopiero później zagląda w sumienie innych osób.

antony
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-11 11:19:34
dlaczego sa wyciagane pedowilia u katolików a protestantów ateistów swiadków jechowy to chowana a jak juz to szybko zakopywana

heejt
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-06-11 12:24:34
badania jasno pokazuja ze odsetek pdofilow wsrod ksiezy katolickich jest malutki. Najwiecej pedofili jest wsrod najblizszej rodziny pokrzywdzonego/pokrzywdzonej i wsrod nauczycieli/pedagogow. Jednak jest jawna walka z kosciolem. Jakos nikt nie mowi aby nei posylac dzieci do szkoly gdy jakies dziecko zostanie skrzywdzone.

slesz
    Ocena: 27 (glosow:63)
2013-06-11 11:02:00
W Bibili, święty Paweł w sowich listach pisze że każdy ma swoje powołanie i dobrze jest mieć żonę, ale dobrze też jest być bezżennym i wielbić Pana. Po kiego mieszasz pedofilie z celibatem? Czy poza tym co widzisz na okładach, nagłówkach gazet i wiadomości masz jakąś wiedzę w temacie? Wątpię tylko puste hasła. Jak polityk.

dave1978
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-06-11 11:35:52
Ale to, że św. Paweł uważał celibat za coś naturalnego nie oznacza że on taki jest...

salata555
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-12 02:06:44
mowia ze in vitro nie jest zgodne z natura? to nature w jakim stopniu ludzie probuja podtrzymac przez ten zabieg. celibat tez nie jest czyms naturalnym....

slesz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-12 10:37:27
wiele rzeczy nie jest naturalnych i nie służy człowiekowi - np. brak ruchu lub jedzenie hamburgerów. Naturalna selekcja - in vitro ją obchodzi. Ale tu najbardziej rozchodzi się o to co się dzieje z nie wykorzystanymi komórkami i jak się je traktuje. Dla kościoła to już jest życie. Dlaczego wielu ma taki problem z tym? Zamiast wielbić in vitro, zastanówmy się też, dlaczego coraz więcej osób ma problemy z płodnością. Podobno lepiej zapobiegać niż leczyć.

semir325
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-12 12:37:53
Kościół bardzo się stara ukryć swoje grzechy bo wie,że ten pic na wodę kiedyś się skończy a tego typu informacje są gwoździem do jego trumny. Do tego czasu jeszcze trochę kasy nagrabi. Kiedyś straszyli inkwizycją teraz mają metody na Tadka Rydzyka itp.

dave1978
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-15 23:17:46
slesz... tu nie chodzi o wielbienie in vitro. Pewnie każdy by wolał żeby nie było potrzebne. Ale niech kk nie próbuje narzucić swojego podejścia do tej kwestii. Niech każdy rozstrzyga to w zgodzie z własnym sumieniem i przekonaniami (tak samo powinno być z aborcją).

tashunkewitko
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-06-11 10:50:23
Ta czarna wsza zniszczyła życie człowiekowi, tylko dlatego ze dobrze wykonywał swoje obowiązki.

zygmunt1952
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-11 10:43:52
Według abp Michalika celibat,pedofilia i inne zboczenia nie jest,jest natomiast wszystko to nad czym kościół kat nie ma kontroli a co za tym idzie zysków.

ligol626
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-11 10:32:41
nie wiem dlaczego ale nienawidzę szmaciarzy. gorszy od księdza jest chyba tylko polityk i gimbus.

matty1000
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-06-11 10:23:21
no ma rację, że jest złamaniem prawa natury - człowiek nie jest stworzony tak, by rozmnażac się w probówce. Celibat nim nie jest, bo kto powiedział, że człowiek MUSI się rozmnażać. Możesz sie nie bzykać całe życie z własnej woli i gdzie tu łamanie prawa natury? i pedofilia - dotyczy w tym samym stopniu wszystkich żyjących mężczyzn, lekarzy, urzędników itp tylko ich przypadki nie są nagłaśniane, bo media nie widzą w tym sensu, w przeciwieństwie do oczerniania kościoła. Podsumowując - absurd DNO.

martin987
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-06-11 12:28:00
A od kiedy to kosciol nagle zaczal egzekwowac i podazac za prawami natury??(jednym z nich jest np: "silniejszy zabija slabszego"). Zdaje sie ze powinni interpretowac slowo Boze ktore wyraznie mowi o tworzeniu i pielegnowaniu rodziny (nie mowi w jaki sposob ja stworzyc), ale przeciez nie od dzis wiadomo ze spasiony kler interpretuje wszystko jak chce

Pietter
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-06-11 16:22:56
martin987 a co? zabronisz im tego? chyba jeśli oni ustanawiają co wg. danej religii jest dobre, a co złe to żaden "znawca" z wiochy nie za bardzo powinien im dyktować jakie mają mieć zdanie na jakiś temat?

jurek1102
    Ocena: 6 (glosow:14)
2013-06-06 23:56:13
Egzamin: - Co pani robiła, żeby zdać? - Modliłam się, proszę chociaż trójeczkę! - Ale pani nic nie umie! - Oj, nie lubicie wy nas katolików!

bezosobowy
    Ocena: 7 (glosow:13)
2013-06-07 08:57:38
Idą cztery zakonnice do nieba. Spotykają na drodze św Piotra. -Masz coś na sumieniu? -pyta pierwszą. -A no znajdzie się coś. -No np co, dotykałaś męskiego członka? -A no tak jednym palcem -To zanurz palec w tej misie z wodą i idź bez grzechu. Podchodzi druga. -Masz coś na sumieniu? -A no coś by się znalazło. -Dotykałaś męskiego członka? -No ta... Tak całą łapą. -To zanurz dłoń w tej misie i idź bez grzechu. Podchodzi trzecia -Masz coś na sumieniu? W tym momencie odzywa się czwarta. -Jak Ona tam wsadzi d*pę to ja tego nie wypiję! :))

kawalrafala
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-06-07 09:32:35
Doprawdy przednie suchary w wykonaniu oświeconych naukowców (jak nie religia to nauka, jakoś tak działa ten wasz wydumany podział).

bezosobowy
    Ocena: 6 (glosow:14)
2013-06-07 10:38:48
kawalrafala -szkoda że ta wasza bozia nie tylko rozumku wam poskąpiła, ale poczucia humoru też. Współczujemy wam, bo wasze życie musi być wyjątkowo szare i smutne. :D

kawalrafala
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-06-07 12:09:57
A Twoje tęczowe. Każdy będzie rozliczony, tak że się nie martw. A tymczasem baw się kolorowo.

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:14)
2013-06-07 13:02:12
A swoją drogą to ten twój dowcip był zabawny. Jakoś odruchowo zrównałem go z żenującym poziomem dowcipu jurka, który śmieszy chyba tylko jego samego. Poza tym mógł tu użyć słowa KATOLIK w kontekście podziału na katolików i niekatolików, więc pewnie spuścił się przy tym z podniecenia i dodał do kawy.

slesz
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-06-11 11:05:56
O tak, jak ktoś komentuje negatywne wpisy op kościele tak że broni kościoła, wiary i ma coś więcej do powiedzenia wraz z argumentami to zaraz, brak humoru, głupek i ciemnogród, albo że nie zrozumiał tekstu bo on odnosił się do moherów, a nie do kolegi którego mam wśród znajomych, a którego wpis antykościelny obraża.

Cytrusowa
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-06-06 23:09:37
Pedofilia nie jest dlanich grzechem

Pierdzielak
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-06-06 21:30:57
Nauka jest grzechem, bo ciemna masa wiecej daje na tacę...

INRI
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-06-06 17:31:03
Niezgodne z naturą jest trzymanie bąka w dooopie, nie mówiąc o kupie.

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-06-06 22:20:59
lov u :)

tub00sh
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-06-06 16:49:06
Chcesz powrotu do "praw natury", facet? Sciągaj tę czarną kieckę i biegaj po lesie z gołą dupą jedząc korzonki i polując na króliki z dzidą.

bezosobowy
    Ocena: 8 (glosow:16)
2013-06-06 16:41:41
Religia uważana jest przez prostaków za prawdziwą, przez mędrców za fałszywą, przez władców - za użyteczną.

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-06-06 19:01:52
Czyli każdy , kto wierzy w Boga jest prostakiem?

bezosobowy
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-06-06 19:13:15
To nie moje słowa. To słowa Seneka młodszego, retora, pisarza, poety i filozofa w jednym. :D Tak więc nie możesz mieć do mnie pretensji i nie myl wiary z religią. Bo nie mowa o wierze, tylko o religii, a to kolosalna różnica.

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-06-06 23:31:20
A nie czasem SenekI Młodszego? ;) który urodził się w 4 r.p.n.e. I czy czasem te słowa troszkę nie straciły na wartości? W końcu kiedyś lud był bardzo bojaźliwy i ślepo wierzył w to co mówi jego władca czy zwierzchnik duchowy. Dziś mamy inne postrzeganie na pewne sprawy.

bezosobowy
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-06-07 09:03:23
Postrzeganie może tak, ale religia nie zmieniła swojego oblicza i jest taka sama. Skoro straciły na wartości, to powiedz mi czym jest to co robi kaczor i wyznawcy radyjka M.? Takie samo ślepe wierzenie i to bezmyślne. Słowa te jak najbardziej są aktualne, bo religia nigdy nie miała i mieć nie będzie z założenia jakiejś duchowej przemiany, tylko kontrolę nad masami, a właśnie nasz kraj jest jaskrawym przykładem jak wielka to władza i to nad bezkrytycznymi masami.

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-06-07 15:06:43
Bezosobowy, uważasz że pomiędzy wiarą w Boga wg Biblii, a wiarą w to że burza to sraczka Neptuna można postawić znak równości? A jeśli w Biblii Jezus daje przykazania, wg których należy postępować, nakazuje pokorę, modlitwę, umacnianie się w wierze, pomoc bliźniemu itp., to czy takie postępowanie nie prowadzi do duchowej przemiany kogoś, kto nawróciłby się na drogę Jezusa? Coś pierdzielisz ale nie bardzo wiesz o czym.

wirus0666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-11 12:01:31
kawalrafala: właśnie doskonale opisałeś to, w jaki sposób religia staje się narzędziem do kontrolowania tłumu :) Sama mitologia w szanującej się religii to za mało - potrzebne są jeszcze odpowiedzi na podstawowe pytania - tym bardziej podstawowe im bardziej prymitywny jest pytający. Zacznijmy od tego "jak żyć". Więc tak: do znaku równości brakuje bardzo niewiele.

MAKACAKA
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-11 18:15:42
malgolina: kiedys lud byl bardziej bojazliwy i i slepow wierzyl nie w to co moiwil wladca tylko w to co obiecywal "prorok"czyli lepsze "jutro"a azawyczaj to jutro bylo po smierci bo tacy "prorocy"wiedzieli czego lud sie boi.ano boi sie smierci.w naszych czasach mimo strachu przed smiercia zadna ze znaczacych religi nie miala by jakichkolwiek szans na przetrwanie a trwaja przez dziwnie pojeta "tradycje".tradycje o tyle smieszna ze zmieniana przez lata a przez obecnych ludzi uznawana jak swietosc(chocby choinka ktora ma tyle wspolnego z tradycja co "

MAKACAKA
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-11 20:32:01
szklana pulapka w grudniu

mtek9
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-11 23:23:41
Oj bezosobowy :D Dawno się tak nie naklikałem z "+" jak z twoimi komentarzami - Oklaski na stojąco za trzeźwy umysł ;) A co do wiochy - Nie potrafię zrozumieć, że ludzie są nadal tak ślepi/głupi i nie dostrzegają obłudy kościoła... Spowalniają rozwój nauki, żerują na ciemnocie, dyktują ludziom jak żyć i to wszystko tylko i wyłącznie dla swoich zysków i wygody pod przykrywką wiary.

freedom80
    Ocena: 6 (glosow:18)
2013-06-06 08:44:11
Kościołowi zawsze przeszkadzała nauka. Pomyśl sobie, ludzie idą prosto do kliniki zamiast przychodzić do kościoła modlić się za cud poczęcia i wrzucać na tacę ( bo przecież im więcej dadzą, tym modlitwy szybciej zostaną wysłuchane ).

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-06-06 13:47:15
A księża też odprawiają modły jak są chorzy, zamiast iść do lekarza?

freedom80
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-06-06 14:04:54
Oni raczej bezpłodności nie leczą...

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-06 15:42:24
Ale inne choroby tak ;)

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-06-06 15:47:50
mówisz o wenerycznych? ;)) a tak serio, to wierni przecież inne choroby mogą leczyć. Nawet wskazane, bo przecież co kościołowi po wiernych, którzy stracą zdrowie/życie - kto za nich na tacę rzuci ? :)

bezosobowy
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-06 16:34:03
malgolina - oni leczą???? Co i czym. Chyba zdrowaśkami. :D

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-06 16:38:39
Bezosobowy, mówimy nie o leczeniu przez księży, a pójściu do lekarza gdy się jest chorym.

bezosobowy
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-06-06 16:46:04
Dobrze. Tylko gdyby pozwolić "czarnym" decydować o nauce, to do dziś jedynymi lekarzami byliby księża, a poziom oscylował by między 15 a 16 wiekiem. :D Dobrze wiesz co mam na myśli, bo oni są ograniczeniem na każdym poziomie. Ot choćby in vitro jest dobrym przykładem. Banda podstarzałych fagasów, gdzie cała ich wiedza skupia się na własnych dup@ch ma decydować co jest dobre, a co nie? Od początku istnienia oponują nauce, prawdziwej nauce, a nie tej która zgadza się z ich doktrynami.

malgolina
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-06-06 17:05:28
Ograniczeni mogą też być różni ludzie na różnym poziomie wykształcenia, żyjący w bardzo małym społeczeństwie, mający swoje zatwardziałe zdanie wyrobione poprzez nie tylko słuchanie księdza, ale też wychowanie rodziców czy też ograniczoną możliwość przyswajania. A duchowni którzy byli również naukowcami to tylko wymysł? Nie dopuszczasz do siebie faktu,że katolicy również przyczyniali się do rozwoju nauki? A dzisiejsi pracownicy laboratoriów czy naukowcy pracujący na uniwersytetach to sami ateiści czy również katolicy? To, że kościół ma taki stosunek do nauki nie znaczy, że wszyscy...

malgolina
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-06-06 17:06:47
katolicy myślą tak samo. Wielu z nich przyczynia się do rozwoju nauki.

bezosobowy
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-06-06 17:24:22
Nie, nie przyczynia się, a wręcz ją hamuje. Jak można w ogóle mówić o nauce jakiejkolwiek, skoro doświadczenie przeprowadzane od razu z założenia ma mieć, albo nie mieć jakiegoś wyniku. Jeżeli osoba z góry jest ograniczona jakimiś głupimi i wymyślnymi zabobonami, to nie jest ona kompetentna i nigdy nie będzie, bo będzie wszystko interpretować zgodnie z tym co wierzy, albo najzwyczajniej ukryje niewygodne dane. Tak jest, było i będzie robione i dlatego nasza wiedza już dawno by była na dużo wyższym poziomie gdyby nie religie.

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-06 18:54:51
Jednak jak widać, nauka ma się świetnie bez względu na hamowanie jej przez jakiekolwiek religie.

ferdal
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-06-06 18:58:46
Obecnie Malgo obecnie

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-06 19:06:45
Wiem Ferdziu, wiem, że obecnie ;)

bezosobowy
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-06-07 09:08:29
malgolina - z Twoim podejściem do dzisiaj wierzylibyśmy że ziemia jest w centrum wszechświata, wszystko istnieje nie dłużej niż 6 tys. lat, a człowiek pochodzi od Adama i Ewy. Tym jest Twoja religia, ograniczeniem na każdym szczeblu życia.

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-07 09:18:46
Jakim moim podejściem? A gdzie ja powiedziałam, że to moje podejście? To są wyciągnięte wnioski z obserwacji ;) Ja wierzę w naukę, wiem,że to teoria ewolucji jest prawdziwa, lubię naukę i naukowe wyjaśnienia zjawisk. Ja się nie czuję ograniczona religią, chociażby dlatego, że nie poddaję się jej manipulacji. Nie sądzę aby podobne do mnie osoby ślepo wierzyły w to co piszesz.

bezosobowy
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-06-07 10:55:54
Mam na myśli Twoją pobłażliwość. Należy im się przeciwstawiać, bo będą zawsze robić co robią teraz, jednocześnie prawiąc morały i mówiąc jak żyć. Co do reszty, nauka nie wyklucza boga, religię tak. :D

zenekben
    Ocena: -9 (glosow:13)
2013-06-05 23:58:25
nie ma pieniedzy na leczenie raka i innych chorób a jest na in vitro !

freedom80
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-06-06 08:38:47
albo 95mln na kościół...

szatano999
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-06-06 20:40:07
właśnie w tym sęk że na to in vitro to nie ma....nie znasz uczucia posiadania WŁASNEGO dziecka...więc nie masz co dyskutować

caleanka
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-06-11 13:20:36
Za invitro placa sami zainteresowani. Kosciol moze tylko pomagac rada dziurawienia prezerwatyw.

szaruga
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-12 13:07:24
Ależ to nie jest refundowane, każdy płaci z własnej kieszeni

magsurf
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-06-05 23:17:14
a, gdyby tak, zamiast sztucznie zapładniać i ryzykować, to po prostu adoptować dzieci które inne idiotki wyrzuciły do śmieci... Zaoszczędzić pieniądze podatników, jednocześnie zamiast widzi-misiów egoistek refundować leczenie raka, lub astmy... Od niemienia dzieci się nie umiera...

gugulka
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-06-06 00:23:24
Niniejszym skladam tu moj podpis.Jestem ZA.

klisza08
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-06-06 18:24:49
jest przeludnienie ponoc

Magruder
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-06 19:05:46
A CO STOI NA PRZESZKODZIE ABYŚCIE WY ADOPTOWALI?

szatano999
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-06-06 22:16:43
KAŻDY ale to KAŻDY chciałby posiadać SWOJE dziecko z krwi i kości...a nie niewiadome dziecko które zostało poczęte niejednokrotnie w rodzinie patologicznej...matka pewnie paliła i piła w ciąży...dzieci są obciążone chorobami...bierzesz kota w worku

magsurf
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-06-07 14:03:26
Tu szatano się z Tobą zgodzę, ale dlaczego od razu refundować in vitro? Nie lepiej te pieniądze wydać na leczenie np. raka? A jak ktoś jest zdecydowany na in vitro i bardzo chce mieć własne dziecko, jak napisałeś z krwi i kości to niech włoży w to nieco wysiłku i zarobi na to pieniądze.

szaruga
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-12 13:24:18
Ależ ludzie adoptują dzieci, szczególnie niemowlęta. Nawet nie wyobrażasz sobie ile w tych czasach jest bezdzietnych małżeństw. Na adoptowane dziecko czekasz kilka lat i musisz spełniać wiele wymagań. Sierocińce są pełne, ale więcej tam dzieci z rodzin patologicznych, które maja matkę i ojca-zabranych przez opiekę społeczną, których adoptować nie można bo rodzice nie są pozbawieni praw rodzicielskich

malgolina
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-06-05 23:16:49
A homoseksualizm nie jest grzechem złamania prawa natury? :P

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-06-06 08:41:00
skoro homoseksualizm występuje od zarania dziejów w naturze, to zdecydowanie złamaniem prawa natury nie jest...

tygrysisko130588
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-06-06 09:42:35
Zabijanie także występuje od początku świata i jakoś nie słyszałem aby ktoś mówił że zabijanie ludzi jest naturalne.

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-06 13:52:22
Free, skoro występuje od zarania dziejów to znaczy, że na jakimś etapie ewolucji coś się stało w genach, jakieś odstępstwo od nomy, skaza. U ludzi czy u zwierząt występują choroby genetyczne, niektóre są bardzo rzadkie, bo podczas ewolucji poszczególnych gatunków trafi się jakaś rysa, że tak to nazwę, która objawia się genetycznymi chorobami fizycznymi lub psychicznymi.

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-06 14:02:26
Tygrysisko, mówimy co jest złamaniem prawa natury. To, że drapieżnik zabija ofiarę jest naturalne, niestety.

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-06 14:07:10
malgo, ale nadal jest to natura. Prawda ?

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-06 15:45:47
Dokładniej - odchylenie od naturalnego porządku rzeczy.

freedom80
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-06 15:54:06
tak, ale w pewnym momencie odchylenie staję się normą. W końcu na tym polega ewolucja. Inaczej można by stwierdzić, że nikt z nas nie jest naturalny i wszyscy jesteśmy chorzy.

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-06-06 16:18:52
malgosiu, homoseksualizm jest rzeczą naturalną a nie żadną skazą. w świecie zwierząt też występuje.

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-06-06 16:35:31
free-ale ja mam na myśli ludzi a nie zwierzęta....chyaba się trochę od nich różnimy, prawda ?

bezosobowy
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-06-06 16:51:59
tygrysisko130588 - marzycielu, a niby czym się różnimy? Tym że do kościoła nie chodzą i nie powielają bzdur jak Ty? To fakt, różnica jest bo w tym są lepsze od Ciebie. P.S. Jak Ciebie czytam to zaczynam naprawdę wątpić w teorię ewolucji, albo najzwyczajniej ona zapomniała o Tobie. :D A nie, nie, Ty przecież jesteś tworem swojego boga, hahahaha.

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-06-06 17:08:42
Bezosobowy, a dlaczego obrażasz ludzi myślących inaczej niż Ty, czyż to nie czasem domena katoli? ;P

bezosobowy
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-06-06 17:31:48
Ale gdzie Ty tam widzisz obrażanie? :-) Przecież napisałem prawdę, że zwierzaki są o tyle lepsze od nas, że nie tworzą wyimaginowanych bzdur i nie żyją nimi potem. Co do reszty, to przecież on sam twierdzi że jest ..... nieodzownym barankiem w trzodzie swojego pana. :D

szatano999
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-06 21:25:02
tygrysisko...pierwszym mordercą był Bóg...bo skazał ludzi na śmierć

mlw1488
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-06-07 02:13:52
freedom, w ktorym momencie odchylenie staje sie norma? wtedy kiedy spoleczne pranie mozgu zaczyna przynosic rezultaty? ok, macie swoje idealy, w cos tam wierzycie ale dopowiedzcie szczerze- czy naprawde uwazacie ze homoseksualizm jest 100% naturalny, nie ma zwiazku z zadnym odchyleniem czy tez zaburzeniem?

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-06-07 08:48:50
mlw, malgo napisała: "na jakimś etapie ewolucji coś się stało w genach, jakieś odstępstwo od nomy" -uważam, że gdyby nie to nadal skakalibyśmy po drzewach. Jeśli to odstępstwo od normy uznamy za wynaturzenie, to wszyscy jesteśmy chorzy.

malgolina
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-06-07 16:43:22
Freedom, pisząc te słowa nie miałam na myśli odstępstwa od normy, "dzięki której" powstał człowiek. Pisząc że coś się stało w genach, miałam na myśli skazę - podczas ewolucji człowieka - z powodu której u niektórych ludzi pojawiły się choroby genetyczne.

freedom80
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-07 17:14:54
Aha, czyli to odstępstwo tworzące człowieka jest dziełem natury, a inne nie ? Trochę to zbyt wybiórcze jak dla mnie.

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-06-07 17:30:22
Bezosobowy....dawno tyle jadu nie widziałem. A ponoć to katole są tacy wredni.

BuRdA
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-06-11 12:41:35
Malgolina o jakiej skazie mówisz? Skaza to może być w genotypie i rodzi się człowiek z 3 nogami. Ewolucja to nie jest coś co trwa 100-200 lat i jeśli homoseksualizm był by jej błędem to już dawno został by wyeliminowany, a tak trwa od dawien dawna. Tak więc pisanie o złamaniu prawa natury jest śmieszne bo większym złamaniem prawa natruy jest wykorzystywanie np. przez księży małych dziewczynek, które nie są jescze w pełni rozwiniete płuciowo czyt. do niczego ewolucji nie są potrzebne.

sebek110974
    Ocena: -7 (glosow:9)
2013-06-05 22:38:36
Szatano takim jak ty jak ja ja odcina się łeb..

Cytrusowa
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-06-05 22:41:59
ANALfabeta

sebek110974
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-06-05 22:50:28
Brawo...brudas czycha....na nas a tu slams..

magsurf
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-05 23:21:10
jest taka książeczka - "Mój pierwszy elementarz" - zajrzyj tam czasami. Może pojmiesz co to zdanie, słowo, interpunkcja... Język polski nie jest trudny....

bezosobowy
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-06-06 16:55:56
magsurf - mój niepełno-sprytny przyjacielu. Widać Ty ją przeczytałeś, tylko czy zrozumiałeś? Myślenie też nie jest trudne, spróbuj kiedyś. :D P.S. Za to Ty masz dużo do powiedzenia, to naszczekaj się i wypad do budy, hahahaha.

fantazyyja123
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-06-05 22:34:36
nie!..pedofilia to namiętność..nie można walczyć z namiętnością....szatano bluźnierco!

sebek110974
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-05 22:42:06
komentarz usunięty przez moderatora

szatano999
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-06-05 22:43:00
pedofilia zostanie podniesiona do rangi sakramentu...."Wniebowstąpienie" przez du**pe

fantazyyja123
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-06-05 22:48:46
ciekawa jestem co ten sebek tam na mnie nabluzgał że admin usunął :P

magsurf
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-05 23:34:40
fantazyyja123 - sebek nie ma za dużo do powiedzenia. Poza tym nie zna podstawowych zasad poprawnej polszczyzny więc pewnie - wnioskuje - zwykły bełkot.

fantazyyja123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-06-05 23:58:11
w sumie racja..pewnie i tak nie zrozumiałabym :P

szatano999
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-06-06 22:31:08
jak ksiądz na kazaniu....


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600