Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
NIE dla budowy kolejnych meczetów w Polsce!
Liwia88  13-07-06, 14:36 Zgłoś
+ 919 -
Dodano: 2013-07-06, 14:36:21   przez: Liwia88
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 919  Zgłoś nadużycie
298
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Ktoś tu ma większe kompleksy
  •  Na jesienne chłody
  •  Tak to wygląda.
  •  Z cyklu szalone pomysły polityków
Ukryj komentarze(246)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
MINTOR
    Ocena: 81 (glosow:97)
2013-07-06 17:16:55
Na krótką metę może nie, ale lepiej zapobiegać niż leczyć. Nie dajmy się zadomowić u siebie tej zarazie. Islamizacja może przebiegać krokami, a w innych krajach postawili właśnie już parę kroków dalej.

land0
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-06 11:47:48
Trzeba zrobić tak jak w hiszpani, zabić świnie na tej ziemi, a uznają ziemię za zbeszczeszczoną

foytaz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-08 18:14:27
Roz****dolić zanim oni roz****dolą nas!

Via_del_Wiocha
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-26 22:42:09
Starożytny Rzym i jego imperium - gdyby się rozwijało dalej i było rządzone przez odpowiednich ludzi to w kosmos zapewne polecielibyśmy ok roku 1000-1200, ale wygrała religia, postęp został zniszczony i piętnowany jako herezja , najgorzej było w średniowieczu, kiedy świat cofnął się o tysiąc lat wstecz. Teraz jest nieźle, nawet Kościół Katolicki wiele rozumie i idzie z postępem ale jeśli nie zatrzymamy islamu, to opanuje cały świat i znowu będą stosy, maczety, obcinanie głów za "herezje" i znowu cofniemy świat do średniowiecza

alwexim
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-17 18:39:40
No ładne cacko będzie :)

gurool
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-26 19:34:31
sracko nie cacko, ładnie to dopiero będzie wyglądało jak zapłonie...

rawmix
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-17 18:06:53
przegnac kozojebców z Polski

Talges
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-07-15 23:42:48
a co wy rzeźni nie macie w tej warszawie czy co? polejcie im te fundamenty świńską krwią lub ryj świni tam wrzućcie i po sprawie. nawet budy dla psa tam nie zbudują.

Marta0408
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-15 23:06:31
Na wzrok raczej nie narzekam...

sarna
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-15 21:35:16
przecież ta dzicz jest nieobliczalna ja tego nie rozumiem czy władze nie czują żadnego zagrożenia z ich strony ? ;/

zizo
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-07-13 21:38:09
Mam nadzieję, że jak tylko powstanie (jeśli powstanie) to ktoś się za to weźmie i wyburzy to gówno. NIE DLA ISLAMIZACJI EUROPY!

ada1981r
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-07-13 19:29:37
Ludzie islamu sa chorzy na punkcie religii , nie pozwolmy w Polsce na rozprzestrzenianie sie tego. W Anglii mnoza sie jak mrowki a w mosq ich kaplan kaze mi robic wiecej dzieci zeby przejac rzady w tym panstwie . Duze prawdopodobienstwo ze kiedys rzeczywiscie zaczna rzadzic w Anglii. Precz zarazie

Kurkadziurka
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-07-13 19:29:28
Tak pozwalajmy sobie dalej w d... wchodzić nawet ciapate nas jadą Zginął DUCH NARODU ;(

miha1945
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-13 19:22:35
JE*BAC ISLAM:p KRUCJATA

ada1981r
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-07-13 19:22:05
Stanowcze NIE dla tej zarazy NIeeeeeeeee

jaro0700
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-07-13 18:03:52
Muslim, katol czy inne Swietopelki wszystko ten sam zabobon. Przedszkola i szpitale k*rwa budowac, a nie jakies j*bane talizmany ze miliardy zlotych!!!

xDziadekKiepski
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-07-13 17:21:29
Widać i na wiocha.pl mamy wyznawców islamu. dowód minusują mój komentarz i nie tylko mój

dagmik
    Ocena: -12 (glosow:16)
2013-07-13 10:15:23
komentarz usunięty przez użytkownika

posiew
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-07-13 08:22:31
spalić im to, albo za wczasu poupychać bekon gdzie się da

skorpion1969
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-07-13 01:04:14
za twoje pieniadze ,czy co?dales na mleko,a oni meczet zbudowali,to cie rozumiem,ale tak poza tym,to czym sie przejmowac,i tak zydzi to wysadza w poietrze!-kiedys.martw sie lepiej tym drugim ...kolego-kolezanko.

jaro0700
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-13 18:05:09
Oczywiscie, ze za moje pieniadze!! Ale skoro wg ciebie cala wiedza swiata jest w jednej ksiazce to sie nie dziw, ze cie maja za debila i katola

framberg
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-07-13 00:04:41
Jak nie zdechną ci, którzy dla kasy (inwestycje, inwestycje) wpuszczają do Polski tę zarazę to ich rozliczymy.

Marta0408
    Ocena: -9 (glosow:11)
2013-07-12 23:02:04
Jeśli mają Polskie obywatelstwo to mają 100% prawa do własnych kościołów i co jeszcze tam sobie chcą. Katolicy też się wszędzie rozsiewają :)

margolcia73
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-07-12 23:10:19
I tu się mylisz oni nie pozwolą na wybudowanie u nich kościoła, więc dlaczego my mamy się godzić na meczety?!

Joanna0701
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-07-15 16:50:16
margolcia, a tutaj ty się mylisz ;) w Emiratach Arabskich czy Algierii są kościoły ;)

Marta0408
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-07-15 23:05:08
Kościoły katolickie są w każdym państwie poupychane więc dajmy im też sobie postawić :)

xarlor
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-07-12 19:01:01
I gdzie teraz są mochery? Gdzie fale protestów ? spójrzmy prawdzie w oczy, poddaliśmy się bez bitwy.Jak postawili jeden to teraz pójdzie jak po maśle.A tu to se możemy bełkotać.tylko czyny, może jeszcze nie jest za póżno

killerek32123
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-07-12 17:18:23
Tam gdzie kończy się tolerancja , zaczyna się islam .

RobertK20
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-07-12 16:54:06
i tu jest potrzebny GRANAT !!!

cerber111
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-07-12 19:23:15
raczej C4

liseklisek6666
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-07-12 14:01:36
Wyganiać trzeba tych imuslimów z Polski. A meczet to wysadzic zanim sie skonczy budowa. Zaraza cholerna już tu się przenosi. Gnać brudasów do siebie i niech se tam stawiają u siebie meczety jeden po drugim. Tak traktować trzeba ich i meczety, jak oni traktują nas i kościoły. Stop cholernej islamizacji

Marta0408
    Ocena: -9 (glosow:11)
2013-07-12 23:00:20
Pomyśl zanim się wypowiesz bo czytając takie głupie wypowiedzi można stracić kilka szarych komórek... a co do stwierdzenia "brudasy"- nie mierz wszystkich swoją miarą (zalecam częstsze prysznice). Pozdrawiam.,

omega4relay
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-12 12:55:15
To idź i wysadź to w powietrze - użyj ich broni. Takie wstawianie obrazków i pisanie NIE nic nie da...

Arkadiusz432
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-07-12 12:49:42
Nie za moje i nie na moim więc ch mi do tego. Poza tym mamy wolność religijną. Z islamską zarazą trzeba walczyć poprzez ograniczenie systemu socjalnego, a nie poprzez walkę z meczetami. Zaraza tkwi nie w budynkach lecz we łbach psów pustynnych.

majsterdomowy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-12 09:42:44
chybo niedugo z chopakami przyjadymy do stolicy na wycieczko integracyjno,ale sie boimy,co by nom "prymier" podtka za to integracjo nie dowalił...

adrian.g92
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-12 09:29:53
komentarz usunięty przez moderatora

buchtozdrowie
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-07-12 09:29:49
świątynia przyszłych Pedofili, Terrorystów i Morderców!! Pozdrawiam Warszawe;)

caleanka
    Ocena: -6 (glosow:8)
2013-07-12 09:50:03
Czy jestes z Bialostockiego? Tam podobno jest najwiecej neofaszystow.

caleanka
    Ocena: -10 (glosow:12)
2013-07-12 09:04:21
Widze ze Polacy to taki dziwny narod, nie lubia, zadnego innego a nawet samych siebie. To sie nazywa katolicka tolerancja.

buchtozdrowie
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-12 09:34:27
Nie jesteś Polakiem! Gówno kogo to obchodzi co ty widzisz! xD

renegat1
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-07-12 09:03:32
Oblać budynek świńską krwią i po sprawie :)

fundik
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-07-12 08:50:36
Zdelegalizować, uznać jako organizacje terrorystyczną i problem rozwiązany.

tomazz00
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-12 09:26:59
Racja, ale jeśli jakiś pie.dolony w doopę saudyjczyk "posmaruje" komu trzeba i tak nic nie zrobimy.

czilal
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-07-12 04:18:34
Zakopać na terenie budowy świńskie truchła i wylać świńską krew. Zrobić zdjęcia i wysłać budowniczym. Miejsce zostanie uznane za "nieczyste" i po meczecie. Problem solved.

malpka222
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-07-12 02:18:19
Allah jest wielki jak możecie obrażać go wy świnie będziecie sie smażyć w piekle i ja i moja maczeta was tam wyślemy.

policjant84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-12 23:49:23
allah is yok gay

M44RC1N
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-07-12 02:09:50
niech NIKT nie poda adresu tego gniazda szerszeni. niech NIKT nie zbierze się na odwagę i da nam przykładU jak to zrobić. niech NIKT nie sprofanuje tego miejsca, niech NIKT nie rozgłosi tego na cały świat. niech NIKT nie odważy się sprzeciwić się ubójowi psycho-rytualnemu. NIC nie róbmy. PRZEPROŚMY ukraińców , muzułmanów że im przeszkadzamy i żyjemy. DAJMY sobie poderżnąć gardła. jak powiedziała kidawa-błońska: śmierć to śmierć . i TYLKO o tym piszmy zamiast to ZROBIĆ .C*

Trakol
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-12 02:08:49
Davidstar dzięki, że jesteś na wiosce! Oby więcej takich ludzi

Marta0408
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-07-12 23:05:04
Widzę kolega potrzebuje wsparcia...

Trakol
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-13 00:04:29
To ślepa jesteś

lotr123456
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-07-12 01:17:12
komentarz usunięty przez użytkownika

miszcz82
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-12 08:46:20
komentarz usunięty przez użytkownika

buchtozdrowie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-12 09:40:12
Gupi jesteś

wottson
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-07-12 00:43:18
STOP ISLAMIZACJI EUROPY !!! Czekam tylko kiedy WRESZCIE wyjdziemy na ulicę i to nie tylko w tej sprawie!

stevenson
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-07-12 00:27:21
komentarz usunięty przez użytkownika

Vis41
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-12 00:17:07
wysmarujcie budynek świńską krwią lub rzuccie do środka kawałek schabu lub czegoś innego ze świni

burtono
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-11 23:46:58
To to ma byc meczet? Oni kiedykolwiek jakikolwiek meczet widzieli na oczy ? Do ch**a to niepodobne !

ares27113
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-11 23:24:40
niech spier... do siebie dalej na kozach jezdzic a nie u nas beda sie rozmnazac jak karaluchy won!!!!!!

davidstar
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-07-11 23:21:46
komentarz usunięty przez użytkownika

Komsomolec
    Ocena: -6 (glosow:12)
2013-07-12 00:26:00
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-07-12 00:32:57
komentarz usunięty przez użytkownika

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-07-12 07:29:39
Komsomolec zobaczysz bedziesz inaczej piszczesz jak twój łeb będą rżnąć na srodku ulicy w środku miasta , naszej stolicy Polski ,miasta Warszawa !1!!! Opamietaj sie !

Marta0408
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-07-12 23:07:08
Nie panikujcie oni chcą miejsca do modlenia a nie waszych łepków. Strach ma wielkie oczy:) nic wam żaden meczet nie zrobi :)

margolcia73
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-12 23:16:02
oj Marta...Marta albo jesteś naiwniutka albo masz chłopaka Araba...

Marta0408
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-15 23:11:02
Mój chłopak jest polakiem :) Po prostu nie potrafię przejść obok takich chorych faszystowskich teorii spiskowych :)

arti2405
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-11 23:01:23
W Warszawie kupcie koran, zbierzcie muzułmanów i spalcie na ich oczach, prace na 100 % zostaną zatrzymane :)

Synapsse
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-07-11 22:39:26
pytanie kto dał zezwolenie na budowe tego islamskiego klopa?

mateusz1980
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-11 22:37:36
Islam, Judaizm, Prawosławie, Ewangelizm, Katolicyzm, Buddyzm TAK. Większość to ludzie dobrzy...ekstremizm NIE to gangrena tocząca każdą wiarę

Youpidou
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-11 22:37:22
Interesujące jak przebiegała inwenstycja meczetu... (dot)fronda(dot)pl/a/wyrosnie-kolejny-meczet-w-warszawie,20635(dot)html.

Youpidou
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-11 22:33:57
komentarz usunięty przez moderatora

wahol
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-07-11 22:11:32
Krótko i na temat :) Podpalamy !!!! !!!!!!!!

szulcik
    Ocena: 13 (glosow:21)
2013-07-11 20:43:40
a dalej buduja budynek mieszkalny dla tych scierw ! No kur..wa mać ,a rodacy kur..wa pod mostami !! Pierd..na jeb..na paranoja !! Gronkiewicz ty kur..wa sie doigrasz od ludu !!!

mcbartus
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-07-11 20:46:43
Szkoda, że tylko jeden "plus" mogę dać

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-07-11 21:14:41
Smutne to ... Nie za taka Polską waczyli Nasi PraDziadowie ;( Mam nadzieje ,ze Lud zrobi porządek z ta pseudo wladzą w Polsce ! W Elblagu przykład wyszedł teraz czas na Warszawe !

annejm
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-11 22:06:02
komentarz usunięty przez moderatora

tomazz00
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-07-12 08:58:47
Ja was zplusuję, bo widzę że tu jakiej lewackie pro islamskie koorwy grasują i minusują zdrowo myślących Polaków. Wypad z mojego kraju wy islamskie śmieci!!

Grafit00
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-07-11 20:15:38
Mam nadzieje że graficiarze się nim zaopiekują ;D

meczun
    Ocena: 6 (glosow:14)
2013-07-11 20:07:25
Ci wszyscy tzw. tolerancyjni i poprawni politycznie powinni pomieszkać chociaż parę tygodni w Londynie, Luton, Birmingham albo we Francji, w dzielnicach gdzie 90 procent populacji to muslimy! Gwarantuję ze zmieniliby zdanie na temat muslimów i pogoniliby to bydło z Polski.

payperday
    Ocena: -9 (glosow:15)
2013-07-11 20:31:42
komentarz usunięty przez użytkownika

szulcik
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-07-11 21:16:10
muslim jesteś ?? kozojebca ? Lepiej nawet sie nie odzywaj !

qarla
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-07-11 22:44:45
Swieta racja, zapraszam do Paryza, 5 metrow nie przejdziesz bez bezczelnego zaczepiania i obrazania przez pieprzonych muslimow i zydow.

burtono
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-07-11 23:50:55
Przesada ! Mieszkam we Francji i jakos nie mam negatywnego zdania na ich temat> Wiekszosc z nich to normalni ludzie, czasem nawet bardziej uprzejmi od katolikow tudziez polakow cebulakow ! Tylko ekstremisci sa powaleni ! Przestanmy generalizowac !

payperday
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-07-12 15:22:38
komentarz usunięty przez użytkownika

Antykleryk
    Ocena: -11 (glosow:21)
2013-07-11 19:42:48
1 meczet=afera. 100 000 kościołów - norma.

tomo84
    Ocena: 13 (glosow:21)
2013-07-11 19:38:55
sasiedzi tego zasranego meczetu powinni isc do rzezni,kupic za piwo wiadro swinskiej krwi i opie**olic sciany tego zasranego meczetu ta krwia,a kozojebkow z oko0licy przegnac w piz*u... fu*k ISLAM,Mahomet obciagla dla osła:}

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-11 20:40:20
popieram ;)

majksrajk
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-07-11 21:07:52
licz sie ze słowami! mój pies ma na imię Mahomet!

Podlasiak1977
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-11 19:22:35
niech ktos z Warszawy rzuci na teren budowy swinski leb i pojda sobie w piz..du

mcbartus
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-11 20:49:34
To by było za proste. Albo z tą krwią wyżej...

Matesh
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-11 19:06:00
A na drzewach zamiast liści będą wisieć Islamiści... Macie nowe hasło bojowe z komuna dziadkowie wygrali, to my musimy z tym g*wnem wygrać. Szkoda, że nie mieszkam w Warszawie, już bym coś działał w zatrzymaniu budowy tej szkoły samobójców :)

Darkrybol
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-07-11 18:52:08
niech wybudują i podłożą tonę trotylu !!

raifel
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-07-11 18:45:17
spalic to !!!!!!

saphatov
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-07-11 18:43:12
Warszawiacyy nie dajcieeeeee sie !!! Stop izlamizacjii!!

Jar0sz
    Ocena: 10 (glosow:12)
2013-07-11 18:25:59
Apel do ludzi, który mieszkają w pobliżu budowy. Proszę idźcie do mięsnego, kupcie chociaż kawałek wieprzowiny i rzucajcie za płot. Ciapate będą się modlić na świniakach :D

metiu6
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-07-11 18:19:09
Jaki meczet kto na to pozwolił !? Ja wiem że trzeba mieć tolerancje ale ta nacja to wyjątek i gonić to na cztery wiatry , u siebie mają tysiące hektarów pustyni niech tam stawiają swoje świątynie !!!

Youpidou
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-11 22:28:51
Sami sobie Warszawiacy na to zasłużyli, mogli się sprzeciwić budowie tego meczetu, chociaż "teoretycznie". Istnieje tak zwany dokument " miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego " i są 3 wyjścia: albo inwestor informuje pobliskich mieszkańców, albo w Urzędzie "wywiesi ogłoszenie" o planowanej inwestycji, albo na stronie internetowej wywiesi owe plany inwestycyjne. Ale potem płacz i zgrzytanie zębów, że człowiek nie wiedział... Chodzi się też na spotkania wspólnot mieszkaniowych. Ludzie POBUDKA!

Dune
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-07-11 18:00:54
Nie jesteśmy w stanie poradzić sobie ze złodziejskim POwskim żydostwem... to jeszcze ci się pchają.

Dune
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-11 17:58:19
komentarz usunięty przez użytkownika

WD-40
    Ocena: 15 (glosow:17)
2013-07-11 17:53:31
ciekawie będzie przeczytać że w Warszawie zawalił się niedawno wybudowany Ośrodek Kultury Muzułmańskiej,zginęli wszyscy muzłumanie.

szulcik
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-07-11 20:42:09
Pieknie to by było przeczytac na WP ;) ,a jeszcze lepiej uszłyszeć w RMF ;)

Carat
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-07-11 17:51:04
Czytam te Wasze wypociny i ... muślinów nam nie trzeba. Zarżniemy się sami :(

ZEUS6666
    Ocena: 6 (glosow:14)
2013-07-11 16:50:49
Niech islam wypierdala do siebie!!! Chrześcijaństwo i islam. To dwie najgorsze religie. Ile krwi przelano za głupią ideologię? Obie te religie powinno się skasować!!!

Tajniak15
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-07-12 17:46:50
Ale skoro już chrześcijaństwo jest powszechnie tolerowane, to dlaczego budowa jednej świątyni dla mniejszości religijnej budzi taki powszechny sprzeciw?

thakanori11
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-07-11 16:46:15
jeżeli to meczet, to gdzie niby miejsce na kozy? :)

makrel1234
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-07-11 16:46:02
To chyba żart jakiś !!!! Niech wracaja i buduja do siebia...czyli do Anglii !!

Angel1985pn
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-07-11 16:35:00
Polska będzie jednym z nielicznych krajów wolnym od islamu!!!!!!

lexisnexis
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-07-11 16:32:00
Jakoś nikt nie protestuje w kwestii synagog czy przejmowania za darmo przez gminy żydowskie polskich budynków, gruntów! A ludzie zdychają pod szpitalami.

drobniak12
    Ocena: -4 (glosow:18)
2013-07-11 15:31:59
Jestem przeciw islammizacji ale w Polsce mieszkają też ludzie Polacy którzy są muzułmanami i oni w mojej ocenie też zasluguja na wlasną światynie

freedom80
    Ocena: -10 (glosow:22)
2013-07-11 15:46:46
w ocenie niektórych, tylko katolicy mają prawo modlić się w naszym kraju i tylko chrześcijaństwo zasługuje na szacunek... nie rozumiem jak będąc wierzącym można tak najeżdżać na inne wyznanie. Szczyt obłudy.

king_gr
    Ocena: 15 (glosow:21)
2013-07-11 15:54:53
Szczytem obłudy jest bycie obojętnym na zbrodnie islamu i chowanie się za maską tolerancji i poprawności politycznej. Większość z nas, przeciwników islamu wcale nie uważa, że inne wyznania nie zasługuja na szacunek. Tylko z muzułmanami są problemy, które zazynają dotyczyć nas wszystkich. Może tego nie widzisz, może nie chcesz widzieć, ale jeśli nic się nie zmieni będziesz patrzeć na swoje córki, wnuczki służące swoim panom i bojące się podnieść wzrok z podłogi przy mężczyźnie. Tego chcesz dla swoich potomnych?

freedom80
    Ocena: -9 (glosow:17)
2013-07-11 16:01:17
king, ewidentnie nie rozumiesz. Wyobraź sobie, że nie wszyscy muzułmanie to fanatycy. Tak jak nie wszyscy katolicy to katole. W naszym kraju nie widzę problemu islamu i podejrzewam, że jeszcze długo nie zobaczę. A Ty w jakiś konkretny sposób odczułeś na sobie islamizację? Czy idziesz ślepo za paniką którą się sieje głównie w netie?

king_gr
    Ocena: 9 (glosow:13)
2013-07-11 16:15:01
Widzę, że nie znasz islamu. Oni mają koran, mają tafsiry. Dla nich coś jest białe, albo czarne, nie mają szarości. Piszesz o fanatykach. Tych fanatyków, fundamentalistów żaden muzułmanin nie potępia. Bo wtedy byłby przeciwko islamowi. O czym to świadczy? Wiem, że nie wszyscy są fanatykami, ale wszyscy zyją zgodnie z fundamentalistycznym prawem szariatu. Czy odczułem islamizację? Zapytaj się mieszkańców dzielnic muzułmańskich w UK, Belgii, Francji. Są już tam nawet patrole szariatu. Merkel ostatnio powiedziała, że do 2050 roku Niemcy będą państwem muzułmańskim. Chesz z takim państwem graniczyć?

king_gr
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-07-11 16:17:40
freedom80 powiesz mi w końcu, czy jesteś ateistką? I czy byłaś ochrzczona jeszcze.

aniusia2010
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-07-11 16:37:43
Więc ja jestem niewierząca, czy Twoim zdaniem mam prawo najeżdżać na religię, która nakazuje mnie zabić? Czy też nie? Bo to właśnie ateistów należy w 1 kolejności się pozbyć...... Mieszkam w Anglii dzielnica multi-kulti, z nikim nie ma takich problemów jak z muzułmanami, nawet z naćpanymi murzynami, którzy wręcz bronią nas przed szariatem bo jak jakiś muslim podskakuje to ginie w wypadku samochodowym lub nie wyjaśnionej zbrodni ( teren niemonitorowany, muzułmanie sobie nie życzyli mimo , że dzielnica nieciekawa).Nie chce tego w Polsce, naprawdę nie chce.

benex
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-11 20:01:07
king gr: fridomka to podrzutek cygański:P

yoyoyoyoy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-11 15:20:40
na meczet ten budynek nie wyglada

barteksiwyyo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-11 14:57:42
komentarz usunięty przez moderatora

LIIPT0N
    Ocena: 13 (glosow:13)
2013-07-11 14:50:43
Sprobuj postawic kosciol w arabii saudyjskiej ...

SuperGL
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-11 15:05:14
Jak nie będzie mi zależeć na życiu to spróbuję

manamanam
    Ocena: 13 (glosow:15)
2013-07-11 14:44:34
To jest wlaśnie pierwszy etap islamizacji. Budowa meczetów i przekonywanie do swojej religii. Nie łudźcie się, że skoro zasiłki w naszym kraju są biedne, to brudasy odpuszczą sobie Polskę. Oni i tak tutaj przyjadą, to kwestia czasu. Jedyne, co możemy, to od początku uświadamiać ich, że nie są tutaj mile widziani.

movt
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-07-11 14:41:33
jak bym mieszkał w wawie to bym kupił w mięsnym świński łeb i podrzucił go na plac budowy, wtedy dla tych ciapatych miejsce to by było zhańbione :)

cavva
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-07-11 14:35:25
Wybudować, zgarnąć siano a później oddać teren kościołowi katolickiemu w ramach odbioru ziem bezprawnie zagarniętych przez PRL he he he. Wolę chrześcijaństwo od religii której wyznawcy cieszą się za każdym razem jak ktoś wybuchnie.

aniusia2010
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-11 16:30:44
Teren, gdzie został wybudowany meczet dla muzułmanów jest świętą ziemią i nic innego na tej ziemi już nie może powstać.

Theimien2
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-07-11 14:32:01
zaczęło się,zaraz beda chcieli kolejne:/

benex
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-07-11 14:21:11
jak już jeden bedzie to reszta już pójdzie, dziwi mnie tylko że wioskowi "ateiści" nie ujadają przeciwko temu, wg nich istnieje tylko katolicyzm który tępią od rana do nocy, a to może być nie "ateiści"? to jest ok.

SuperGL
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-11 15:07:22
też nie lubię tych dwulicowych oszołomów.

freedom80
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-07-11 15:09:27
i o dwulicowości mówi ktoś kto wychwala swoją religię a inna gnębi... Ja to przynajmniej konsekwentnie żadnej nie toleruje.

SuperGL
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-07-11 15:21:14
ty ciśniesz po mojej religii to ja cisnę po tobie. lubie ateistów, o ile nie sa oszołomami.

freedom80
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-07-11 15:25:07
a jak ciśniesz po cudzej religii to kim jesteś? Tylko wyznawcy mają prawo krytyki? Bo nie rozumiem Twojej logiki.

king_gr
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-11 15:28:26
freedom80 rozumiem, że Ty jesteś ateistką, tak?

SuperGL
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-07-11 15:30:23
ani ja twojej. ty możesz obrazac, a ja nie. Jest tu wielu niewierzących, ale dopóki nie zaczną regularnie pociskac mojej wiary tak jak ty to robisz to ja nic zupełnie do nich nie mam. Ja nikomu nie karzę wierzyć, więc niech uszanują, że mam prawo wierzyć i z tego korzystam.

davidstar
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-07-11 15:31:20
komentarz usunięty przez użytkownika

SuperGL
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-11 15:32:47
Davidstar gdzie to znalazłeś?

davidstar
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-07-11 15:39:53
komentarz usunięty przez użytkownika

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-07-11 15:40:56
Super, ale Ty ciśniesz po islamie. Dlatego pytam czym się różnisz ode mnie? Ja przynajmniej konsekwentnie nie toleruję obu religii i nie życzę sobie by którekolwiek wyznanie panoszyło się w moim kraju. Wiara powinna pozostać w serach i głowach wiernych, a nie mieszać się do polityki.

davidstar
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-07-11 15:46:46
komentarz usunięty przez użytkownika

Talita
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-07-11 15:49:19
no właśnie SuperGlut:D ale masz nick, jak to jest? wy możecie krytykować inną religię, bo nie podoba wam się, że się panoszy w naszym kraju, a my nie możemy krytykować religii, która naszym zdaniem się panoszy?

SuperGL
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-07-11 16:14:45
Już ci talitko odpowiadam. krytykuje ciebie i freedom, bo ja już nie wiem czy ty tak mowilas, czy ona, czy obie, ze chrzescijanstwo i muzułmanie to jaki sam syf. Wiem, ze lubicie se jezdzic po kosciolku no i se jezdzijcie bo czasem macie racje. Niestety tylko czasem, bo zdecydowanie się zapędzacie, spychacie chrześcijan z innymi smieciami do jednego wora a sami udajecie ze jesteście wyżsi i lepsi

SuperGL
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-11 16:20:35
komentarz usunięty przez moderatora

SuperGL
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-07-11 16:25:45
jeśli chodzi o muzulmanow to obserwując ich widze w nich zagrozenie. w ich własnym kraju jest im zle, bo nie maja kogo nawracać, wiec wchodzą na moje podwórko zwane europa i zaczynają rozrabiac. Sa tu gośćmi, gdyby nie wymagali za wiele to niech sobie będą ale poki co to ja jestem u siebie i jak mi się nie podobają to mam prawo im zasadzic kopa w d... nawet wy jesteście bardzie cywilizowani, bo kiedy wy mówicie ze mój Bóg to skur...iel, ja mowie ze wasz wielki wybuch to skur..iel ale nie zabijacie mnie ani ja was. Sprobujcie to powiedzieć o allahu to się przekonacie o czym pisze.

Talita
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-07-11 16:30:59
po pierwsze SG, nie wrzucamy wszystkich do jednego worka, wiem do jakiej wypowiedzi się odnosisz, ale źle ją odebrałeś. Pisząc, że te dwie religie są złem, mam na myśli, to, że są wykorzystywane do sprawowania władzy, gdyby nie konkretne wydarzenia historyczne, w Europie nadal by szalała święta inkwizycja... poza tym, stary testament pokojem nie grzeszy, a chrześcijaństwo na tym bazuje, więc podstawy tych dwóch religii wywodzą się z przemocy, to od ludzi stojących na szczycie zależy w jakim celu je wykorzystają

SuperGL
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-07-11 17:17:10
Szalała sobie kiedyś, palono na stosach kiedyś, oddawano dziesięcinę biskupom czy tam komus kiedyś i wszystko kiedyś kiedyś kiedyś... A podobno to, co było kiedyś to się nie liczy. I podobno nie ważne kto kim jest, ważne co zrobił. Jeśli ktoś był stalinowskim ateistom i sam zabił 50 tyś ludzi, to nie ważne kim był, ważne co zrobił. Jeśli w piątym wieku naszej ery grupka katolików kogos spaliła to free daje wstawkę jacy to katole SĄ źli i niedobrzy. Absurd. Absurdalne jest to, jak daleko w przeszłość sięgacie, żeby nam przypiepszyć.

Talita
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-07-11 18:41:39
Glucie:) ale historia kościoła ma ogromny wpływ na jej teraźniejszość. gdyby kościół jako instytucja nie był od swoich poczatków nastawiony na zarabianie pieniędzy i władzę to dziś nie byłoby problemów pedofilii, bogatych rydzyków czy biskupów-miliarderów.

SuperGL
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-07-11 19:22:26
ale co maja do tego chrześcijanie wrzucani z nimi do jednego wora? co ma dzisiejsze zwalczanie "wierzących w weze z biblii imbecyli" do ludzi palących innych ludzi 16 wieków temu?

kawalrafala
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-11 19:38:27
Talito, myślisz że gdyby nie chrześcijaństwo to nie byłoby pedofilii? Spytaj jakiegoś imama, guru ciapatych, od kiedy w majestacie ich religii można rozdziewiczyć dziewczynkę. Jednak moje złudzenia co do Ciebie nie ziściły się, mentalnie nie różnisz się wiele od Sridom80.

Talita
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-11 20:20:28
doprawdy tragedia, potraktuję to jako osobistą życiową porażkę:) SG tłumaczyłam Ci wyzej, ze to nie jest kwestia wrzucania do jednego worka tylko ideologii. chrześcijaństwo w Europie miało i ma za zadanie manipulować i rządzić, tak jak islam, w innych wymiarach, ale wciąż to jest kwestia manipulacja ludźmi

SuperGL
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-11 20:51:09
ależ oczywiście że wielokrotnie wrzucacie nas do jednego wora a ja pytam dlaczego? a dlaczego wstawiacie wstawi o tym jacy to katolicy sa waleczni a ateiści wylajtowani i zarombisci? czuje się porównywany do muslimów w takich sytuacjach, choć o religię na ulicy jeszcze nie walczyłem a katolikiem jestem.

M44RC1N
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-07-11 13:48:01
gdzie nasi NARODOWCY??? WRÓG U BRAM !!!!!

Podlasiak1977
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-07-11 19:28:56
bawi cie to? ciesz sie ze u nas jest ich zbyt malo zeby hulac tak jak w anglii czy francji.jak podloza bombe w metrze warszawkim jak zrobili to w londynie rurka ci pewnie zmieknie

M44RC1N
    Ocena: 10 (glosow:10)
2013-07-11 13:45:09
Nigdy ale to nigdy ,przenigdy nie wolno zapaskudzić budowy meczetu świńską krwią albo podrzucić świński łeb i to rozgłosić we wszystkich mediach, bo musieli by wstrzymać tą budowę jako sprofanowaną i nieczystą. Warszawiacy NIE RÓBCIE TEGO!!!bo w tym miejscu już żaden meczet nigdy nie powstanie

ToRnADo147
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-11 13:34:17
Niedoczekanie !!!!!!!!

xDziadekKiepski
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-07-11 13:22:36
SPALIĆ!!!!

ToRnADo147
    Ocena: 10 (glosow:10)
2013-07-11 13:30:44
W powietrze wysadzić - zgodnie z nurtem islamu !!!!

saperpro
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-11 13:18:09
komentarz usunięty przez moderatora

orbit1985
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-07-11 13:15:30
Jeszcze europejczycy będą spi****lać ze swoich krajów, łaknąc swojej ukochanej wolności i pozostaje mieć nadzieje ze nasz kraj będzie bastionem dla nich. Moim zdaniem kraje zachodniej europy są już skończone, to wszystko poszło już za daleko, obyśmy umieli w pore wyciągnąć z tego wnioski, jescze jest na to czas.

xxxdraco
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-11 13:10:18
Liczę, że spokoju to im tam ludzie nie dadzą. Gdzie ta nasza złota polska młodzież? Jak raz się na coś przyda. Ale nie, oni wolą ławeczkę w parku wyrwać, zdjęcie na cmentarzu sobie zrobić. Do ciapatego by nie wyskoczyli.

Oliwka557
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-07-11 13:09:20
Nie rozumiem, przeszkadza Wam Kościół Katolicki (Nasz Kościół),nie chcecie Islamizacji- budowy meczetów- Najlepiej przenieście się na inną planete!!będzie spokój....

milorda
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-07-11 13:08:32
ale architektonicznie islamska świątynia bije na głowę katolickie koszmarki ostatnich lat...

zaldbag
    Ocena: -4 (glosow:14)
2013-07-11 13:05:56
NIE dla budowy kolejnych meczetów w Polsce! Ale postawmy jeszcze trzy kościoły, jedną Świątynie Opatrzności i ze dwóch strzelistych Chrystusów.

aniusia2010
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-11 17:00:22
Nie, nie stawiajmy ani jednego, ani drugiego. Kościółki muslimy i tak sobie przerobią na meczety, więc ani jednego, ani drugiego nie potrzebujemy. Muzułmanów w Polsce trzymać nie więcej jak 40-50 tys, obserwować, trzymać podsłuchy w meczetach, nie dać się gettalizować.

Andorian
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-07-11 12:53:38
Niech narodowcy dojdą do władzy to ten metal się lepiej przyda i nie będzie marnowany.

tomazz00
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-12 09:25:07
Korwin by się przydał..ehh

Paindemonium
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-07-11 12:50:33
Jak to powstanie to liczę na wandali ze sprejami w całej okazałości, albo na przeciwko niech postawia krzyż. :)

Tomas93nh
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-07-11 12:49:29
Podłożyć świniaka i do widzenia ;)

TotalnaWiocha11
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-11 12:47:11
Muslimy stanowia 1% mieszkancow warszawy (17tys z 1.7mln mieszkancow) to wiecej niz w Angielskim miasteczku w ktorym mieszkam (0.4% na miasto 95tys)

gniewny
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-07-11 15:39:18
skąd masz takie dane że w Wawie jest 17tys mieszkańców?

maximax
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-07-11 12:34:23
komentarz usunięty przez użytkownika

BombowyAhmed
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-11 12:10:28
PIĘKNY TEN MECZET - U MNIE W MIEŚCIE JUŻ SĄ PROTESTY W SPRAWIE BUDOWY PIERWSZEGO MECZETU, A MIESZKAM W PIĘCIOTYSIĘCZNYM MIASTECZKU, HE HE

rafi102
    Ocena: 10 (glosow:10)
2013-07-11 12:09:31
Panie i Panowie wystarczy iść do rzeźnika kupić z 5 kilo wieprzowiny np. łeb czy nóżki i tuż przed otwarciem meczetu wrzucić tam to mięsko - uwierzcie mi - to miejsce będzie dla muślinów nieczyste i niegodne dla chwały Allaha. Jest sposób? - jest

gurool
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-07-11 11:49:24
współczesny Adolf H. by pewnie posłał wszystkich arabów do gazu

soper
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-07-11 11:47:53
rozkurwić to w pył

miszcz82
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-07-11 12:05:32
komentarz usunięty przez użytkownika

locosPL
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-07-11 11:33:18
niech stawiają będzie co palić :P

miodzjo
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-07-11 11:30:29
A gdzie tu wiocha?

ToRnADo147
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-11 13:33:07
O ! No właśnie ???

miszcz82
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-07-11 11:24:31
komentarz usunięty przez użytkownika

imik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-11 11:18:32
niech ktoś kto mieszka blisko wrzuci tam świnski łeb i po sprawie...

MonsterKing
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-11 11:09:46
Prawda jest taka, że siedzimy tylko przed monitorem i możemy napisać co o tym sądzimy i wyrazić jakieś swoje niezadowolenie, a jest nas zbyt mało aby wyjść na ulicę i w końcu coś zrobić. Polska w końcu musi się zjednoczyć i potrząsnąć rządem i tak samo islamistami,a jeśli tego nie zrobimy szczerze mówiąc zaczynam widzieć marnie nasz los i nie chciał bym kiedyś zobaczyć jak islamiści nas ustawiają po kontach.

jarema88
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-07-11 11:01:21
Płotek nie jest nie do sforsowania. Świński łeb, zakopać i po sprawie, można jeszcze porozrzucać boczek. Ale cóż, warszawiacy to jednak miękkie pipki.

durthu
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-11 10:57:29
Wystarczy kupić świński łeb, zacząć nagrywac nawet komórką, pójść do meczetu, rzucić łeb na środek. Meczet jest nieczysty koniec kropka(ciekawe co by muslimki powiedziały wtedy). Plac budowy to samo, skropić świńska krwia, wedle ich prawa nie moga budować. Imama złapac wsadzic mu wieprzowinki do mordy i juz nie pojdzie do nieba. Po co chcecie walczyć jak można sposobem?

gibek8
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-11 10:53:03
Zawsze można ten meczet rozdupczyć, puki nie jest poświęcony czy coś. Każdy brał by stamtąd po kamyczku i nikt by nikomu nic nie zrobił, bo mała szkodliwość czynu.

djgogo
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-11 10:49:11
Nie wiem jak w W-awie ale u nas we Wro to nawet mamy koczowniczą osadę Romów i nie wiem czy jak Ahmed i reszta ich tu przyjedzie to czy nie dostaną wpier...* z drugiej strony dobrze że jeszcze mamy nasze grupy kibiców i "młodzieży wszechpolskiej" które zawsze nas jako kraj "wspomogą" w wyperswadowaniu Ahmedowi i innym że chyba miejsca tu dla siebie nie znajdą. PS. I nie nie jestem dzieckiem neo ani gimbusem tylko facetem który pracuje w tym kraju i jego zmiany coraz bardziej mnie wkur**.

Sheereen
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-11 12:45:09
Nie martw się, we Wrocławiu jest dużo Arabów, np. studentów medycyny albo kierunków technicznych, tylko widocznie nie są tacy straszni i nic złego nie robią - dlatego nie rzucają się w oczy (na Kasprowicza masz Centrum Kultury Muzułmańskiej). Cyganie, jak mówisz, to największy problem. Państwo powinno im zabrać dzieci, bo zamiast się uczyć, dzieciaki żebrzą na rzecz cygańskiej mafii.

neo86
    Ocena: -8 (glosow:8)
2013-07-11 10:33:04
Kto Wam nagadał takich głupot , że to meczet ?! Idiotami jakimiś jesteście , że w to wierzycie ...

vegaa
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-07-11 10:38:54
A co niby, sexshop?

vegaa
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-07-11 10:30:06
Dziś pozwolisz im wybudować meczet, a jutro oni zabronią ci jeść kanapki z szynką.

Ganjitsu87
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-11 10:29:15
Pamiętajcie że nie religie/świątynie/kolor skóry zabijają, tylko LUDZIE! A jak człowiek głupieje, to diabeł się śmieje....

TYGRYS-1984
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-06 21:43:34
komentarz usunięty przez użytkownika

nowycrteam
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-06 21:32:43
Spalić !!!! Zburzyć i uj im w oko !! tyle w temacie

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-07 01:50:56
A ja bym wygonił kozoyebców, a z budynku tylko wywalił tę wierzyczkęa resztę przerobił na mały hotel czy coś. Budynek jest ładny i szkoda byłoby go rozwalać. A został pewnie zbudowany z kasy podatników więc szkoda, żeby się to zmarnowało.

davidstar
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-07-11 11:05:24
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-06 18:05:03
A obok budują się socjalne apartamenty dla muzułmańskich imigrantów ;P

INRI
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-06 18:11:42
A co niby mieliby oni tu robić? Na socjalu siedzieć? XD Pracować? XD

malgolina
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-07-06 18:22:06
Po kościołami będą żebrać jak nasi Cyganie ;P

rozzbi
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-06 17:17:45
trzeba bylo tam zakopac leb swinski i byloby po ptokach. Mozna teraz ten budynek pooblewac swinska krwia w srodku i tez po ptokach hahaha

Asoru
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-06 16:59:13
Co nam da rozpowszechnianie obrazków i mówienie, czego to nie chcemy - jeśli jesteśmy niczym w tej Polsce, nie mamy władzy ani własnego słowa. Tym nic nie zmienimy - a rząd i tak zrobi swoje. Możemy tylko stać i patrzeć. Bo zupełnie nic tym nie zmienimy.

MINTOR
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-07-06 17:58:38
jest nikła szansa, ze te absurdy zasieją w kimś ziarno islamofobii, a kiedyś może nadejść moment, gdy będziemy musieli kozoyebcom pokazać, gdzie ich miejsce. im nas więcej tym lepiej.

davidstar
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-11 11:04:15
komentarz usunięty przez użytkownika

INRI
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-07-06 15:49:04
Skromny i ze smakiem. Wreszcie walczący z ruskim najeźdźcą, nasi Czeczeńscy bracia, Polscy Tatarscy bracia, a także walczący z islamizacją swoich krajów: Turcy, Egipcjanie, czy Tunezyjczycy będą mieli gdzie się modlić. Nie wrzucajcie wszystkich do jednego wora, bo nie każdy Arab to talib i nie każdy katolik to @numa.

MINTOR
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-07-06 17:20:24
Pewnie, ze nie, ale muslim-fanatyk jest nieporównywalnie groźniejszy od katola-fanatyka.

Talita
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-07-06 18:23:04
słuchajcie się Jezusa, bo jak zwykle dobrze gada:)

INRI
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-06 18:46:20
Mniejsze zło to nadal zło panie @Mintor.

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-06 18:55:21
Ale to mniejsze zło nie zadaje bólu fizycznego ani śmiertelnego panie Jezu ;P Ups...Tobie zadano ten ból wieki temu :(

MINTOR
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-06 19:26:11
Masz rację Jezu, ale mniejsze zło zawsze lepsze od większego ;)

starlotti
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-07-11 10:40:47
@MINTOR, podaj mi konkretne przykłady, w których "muslim-fanatyk" jest groźniejszy od katola-fanatyka? Ja mogę wymieniać przykłady bez końca: krucjaty, inkwizycja (najgroźniejsza organizacja terrorystyczna jaka kiedykolwiek powstała, KKK przy nich to kółko różańcowe i niedzielna herbatka), współcześnie: katolicy w Nigerii (podpalanie meczetów, mordowanie całych rodzin muzułmanów za pomocą maczet), sławny, ale poniekąd już trochę zapomniany Breivik (Boston przy nim to rzucanie petard), Armia Boga (Army of God) w Stanach Zjednoczonych, Armia Bożego Oporu w Ugandzie.. kończy mi się miej

davidstar
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-07-11 11:00:42
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-07-11 11:02:53
komentarz usunięty przez użytkownika

MINTOR
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-11 13:13:34
davidstar, lepiej bym tego nie napisał ;)

aniusia2010
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-11 17:24:09
Starlotti, co ty za idiotyzmy wypisujesz?Wiesz co za piekło przeżywają chrześcijanie w NIGERII?Pojęcia nie masz!Ja pracuje z Nigeryjczykiem,historie jakie opowiada o tym co robią muzułmanie mrożą krew w żyłach! Krucjaty miały na celu odzyskać ziemie świętą skradzioną przez muzułmanów, inkwizycją?A słyszałeś o 548 najazdach muslimów na niewiernych?O kopcach ze ściętych głów wielkości gór?O niewolnicach kradzionych w TYSIĄCACH?

lucy123
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-06 15:11:21
Aż ciarki przechodzą...

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-07-06 15:17:59
serio? ile jest meczetów w Warszawie? Poważnie pytam, bo nie wiem.

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-06 15:31:24
Jeden to za dużo.

freedom80
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-07-06 15:38:37
Aha. Mnie się nie wydaje to przesadną ilością :D

lucy123
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-07-06 15:41:14
Skoro jest jeden będą i dwa i trzy i cztery i....w ch*uj...

Mundzio84
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-07-06 15:41:59
Tatarom wystarczy meczetów.Innych muslimów tu nie chcemy, więc i meczet niepotrzebny.

freedom80
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-07-06 15:49:27
Mundzio, ale konstytucja naszego kraju im to gwarantuje. Takie mają prawo. Wiem, że to Was boli, bo mnie tak samo bolą kościoły nastawiane jeden obok drugiego, ale niestety jedyne co możemy zrobić to się z tym pogodzić.

freedom80
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-07-06 15:50:28
*pogodzić lub wylewać żale w netie :))

ferdal
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-07-06 16:40:16
Warszawianko jeden to jest od 20 lat,budują drugi

MINTOR
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-07-06 16:52:16
free, czemu kościoły wywołują u Ciebie ból dupy a meczety już nie?

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:14)
2013-07-06 16:57:30
mogłabym zadać to samo pytanie innym. Dlaczego meczety wywołują u Was taki ból doopy a kościoły nie? Przecież to jedno i to samo, tylko innego wyznania. Ale odpowiem Ci, bo kulturalna jestem :) - meczetów w Polsce jest 5 a kościołów... sam wiesz. Jeśli meczetów będzie przynajmniej 1/10 tego co kościołów to może zacznę się martwić :)

lucy123
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-06 16:59:43
Pierdziu, jeśli nie zrozumiałeś wypowiedzi, to się nie wymądrzaj. Powtarzam. Jeden to za dużo.

MINTOR
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-07-06 17:03:44
U mnie ból dupy wywołuje jedno i drugie, ale meczety bardziej. Zobacz co w UK, Francji, Niemczech, Holandii wyprawiają ci, co do meczetów chodzą. Nasi Polscy fanatyczni katole są niczym w porównaniu z nimi. A jak meczetów będzie 1/10 tego co kościołów, to już będzie za późno.

freedom80
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-07-06 17:07:33
Mintor w krajach które wymieniłeś nie ma katoli takich jak u nas:) ich nie miał kto bronić. Nam islamizacja nie grozi. Ja póki co nie poddałam się panice, chociaż oczywiście sytuację obserwuje.

MINTOR
    Ocena: 81 (glosow:97)
2013-07-06 17:16:55
Na krótką metę może nie, ale lepiej zapobiegać niż leczyć. Nie dajmy się zadomowić u siebie tej zarazie. Islamizacja może przebiegać krokami, a w innych krajach postawili właśnie już parę kroków dalej.

ferdal
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-07-06 21:47:19
"Warszawianko" gdybyś miała pojęcie to byś napisała dwa,ale ty przecież poza wiochą innego świata nie widzisz.

szpajder
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-07-11 11:39:12
freedom80, dziwna jesteś. Z kościołem katlickim walczysz, a summici Ci nie przeszkadzają. To dwulicowość, głupota, tępota, czy po prostu Twój charakter? A może jesteś muzułmanką? Nie wiem, ale z psychiką masz problem, pomijając mentalność.

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-07-11 15:11:41
szpajder ja mam problem bo obie religie stawiam na równi?! To Wy macie problem, bo jedno gnoicie a drugie wywyższacie.

king_gr
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-11 15:19:41
freedom80 jak stawiasz na równi chrześcijaństwo z religią, która dopuszcza pedofilię, nekrofilię, zabijanie "niewiernych", traktowanie kobiet jak przedmiot to faktycznie masz coś z głową. Napisałas, że zaczniesz się martwić, jak meczetów będzie przynajmniej w 1/10 tyle co kościołów. Dla mnie to jest głupota. Zamiast zapobiegać wolisz leczyć, a z islamu niestety tak łatwo społeczeństwa nie wyleczysz. Może jak będziesz musiała chodzić w burce, otrząśniesz się z letargu.

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-07-11 15:28:00
tiak... bo w KK wymienione problemy nie istnieją... cudze tępicie, swego nie znacie.

king_gr
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-07-11 15:35:10
U nas to są problemy, sporadyczne przypadki, a tam to jest prawo. Poczytaj sobie troszkę o islamie, o prawie szariatu to zrozumiesz. Nie rozumiem, jak kobieta może akceptować i bronić religię, a w zasadzie ustrój polityczny, który kobietę uważa za najgorsze zło. Poczytaj kilka książek, to wtedy podyskutujemy. Tolerancja to nie akceptowanie wszystkiego, bez ruszenia szarymi komórkami. Możesz uważać się za nowoczesną i oświeconą, ale tak naprawdę jesteś tylko pozerką idącą za głupią modą multi-kulti.

freedom80
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-07-11 15:43:10
Ale w którym miejscu ja napisałam, że akceptuje i bronię? Dla mnie i jedno i drugie to taki sam shit, tyle że w islamie fanatyzm ma większy wymiar. A tych sporadycznych przypadków to jest trochę by się uzbierało... poczytaj sobie :)

king_gr
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-07-11 15:50:02
Porównując islam do chrześcijaństwa bronisz ich. To chrześcijaństwo jest podwaliną naszej kultury. Tej w której zyjesz i Ty i ja. To dzięki niemu możesz pracować, ubierać się jak Ci pasuje, słuchać muzyki, wypić piwo itp. Plując na swoją historię, s*asz we własne gniazdo. Nie odpisałaś, czy jesteś ateistką.

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-07-11 15:54:27
A Ty nie widzisz podobieństw w obu religiach? Przecież założenia są niemal identyczne.

king_gr
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-07-11 15:58:49
Nie mówię, że w chrześcijaństwie nie ma problemów. Każdy je widzi, ale chrześcijaństwo nie ingeruje tak w nasze życie, jak ingerowałby islam. Obok chrześcijaństwa możesz żyć, obok islamu nie. Bo albo jesteś z nimi, albo Cie nie ma. Im nie zależy na pokoju, Chcą na całym świecie wprowadzić prawo szariatu. A jak to nastąpi, albo się podporządkujesz, albo pójdziesz do piachu i to nie szybko. W męczarniach i po wielokrotnych gwałtach, bo dla nich jesteś tylko kobietą, czyli nikim.

Ajatollach
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-12 16:41:40
MINTOR ma tu rację i to nie podlega dyskusji. Jeśli ktoś ma wątpliwości i chrapkę na ten cudowny powiew arabskiej wiosny to niech jedzie do nich na pustynię. Najmocniejsze kraje europejskie lecą na łeb i już nie wydobrzeją (za późno), właśnie dlatego, że nie potrafili powiedzieć stop tym wyłudzaczom zasilków i pedofilom z pustyni. Wspołczesne pokolenia arabów wychowały się min. na kazaniach tego z mojego avatara. Zapoznajcie się.

Ajatollach
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-13 01:18:53
Właśnie dlatego kobiety często są ignorowane w tego typu dyskusjach. Zobaczcie ilę komentarzy napisała freedom. Myślała, że jest "gawędziarą z otwartym umysłem". King-gr wykazał jej śmieszność niemal jednym zdaniem. A przecież nie trzeba ponadprzecietnej wyobraźni, aby dostrzec problem. Kobiety jesteście wspaniałe i dzielne, ale nie w takich dyskusjach.

MINTOR
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-06 15:01:46
Całkiem fajny pod względem architektonicznym budynek marnuje się w takim gównianym celu...

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:19)
2013-07-06 14:45:02
i NIE dla nowych kościołów katolickich, bo tych mamy zbyt wiele.

fantazyyja123
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-07-06 14:48:33
niedaleko mojego osiedla wybudowano ostatnio kościół:) cieszysz się?:D

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-07-06 14:49:42
nie, nie cieszę się. Nie sposób się cieszyć na kolejny przybytek zła :)

fantazyyja123
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-07-06 14:59:49
chyba złAAaaaAAaaaAaAa :D a wiesz co jest najlepsze? moje osiedle nazywane jest potocznie "piekłem" :D kościół w piekle:)

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-06 15:06:32
Fantazyjo, ta nazwa to Twoja zasługa? XD

fantazyyja123
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-07-06 15:08:23
heh nie:) ta nazwa to zasługa chyba osiedlowych chłopaków, którzy teraz grypsują.

surtsey
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-06 19:50:52
free jest zasadnicza różnica kościół możesz zbużyć a spróbuj zburzyć meczet

benex
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-07-11 14:23:34
a czy ktoś ci karze chodzić do kościoła? weż tabletki. to że ty wierzysz w internet nie znaczy że każdy musi.

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-07-11 15:19:30
surtsey, to spróbuj zburzyć kościół... gwarantuje Ci lamenty i protesty...

aniusia2010
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-07-11 17:11:06
A ja Ci gwarantuje, że w uk kościoły są przerabiane na meczety i protestów nie ma, a ziemia pod meczetem dla muzułmanów jest święta


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600