Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
W Chile zwyrodnialec ma większe prawa niż ofiara !
szulcik  13-07-10, 07:24 Zgłoś
+ 472 -
Dodano: 2013-07-10, 07:24:50   przez: szulcik
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 472  Zgłoś nadużycie
65
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  To skandal!!! Jak drogi mogą komukolwiek służyć?
  •  Jedyne media, które nie kłamią
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  Tak się okrada nieświadomego kierowcę
Ukryj komentarze(132)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
beeveer
    Ocena: 46 (glosow:64)
2013-07-10 10:23:43
Łatwo ograniczac takie wypadki. znajdź sobie w necie wywiad rzecznika policji z oslo. Wszystkie gwałty dokonane w Oslo w ciągu ostatnich 5 lat były dziełem bliskowschodnich imigrantów z reguły wyznających allacha. cywilizacja i brak religii (islam traktuje kobiety jak szmaty, chrześcijaństwo tworzy seksualne frustracje) jest odpowiedzią. Breivik ma rację, tylko metoda była zła. czy cena gwałtu 86 kobiet warta była wpuszczania ciapatych do miasta?

salmaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-30 11:53:24
no to faceci już czas najwyższy na zamianę miejsc i aby taki jeden gwałciciel wam sie do tyłka dobrał i zrobił wam dzieciakia juz widzę jak chetnie chodzicie w ciąży potem rodzicie karmicie i wychowujecie to dziecko no juuuuuuż to widzę !

h3h3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-14 01:06:12
A jakie według Ciebie prawa ma ten zwyrodnialec szulciku, bo nie mogę się doczytać?

jaro0700
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-13 17:56:22
komentarz usunięty przez moderatora

maarcink1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-13 12:57:59
komentarz usunięty przez moderatora

maarcink1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-13 12:56:42
komentarz usunięty przez użytkownika

ManiexJSA
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-13 03:02:39
komentarz usunięty przez moderatora

skorpion1969
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-13 00:47:44
a co cie obchodzi chile?w polsce musza rodzic chlopcy -gwalceni przez waszych prorokow!(ksiezy-czarna zaraza),nie mowiac o dziewczetach!?

Illidan21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-26 16:49:06
Nasi używają gumek:)

conan.mysliciel
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-07-12 22:10:35
jak jej rozerwie narządy to trudno się mówi a może nie rozerwie , może z czasem zostanie super mamą która będzie pomagać innym dziewczynom w podobnej sytuacji więc po raz kolejny zamknijcie mordę faszysci !!

pablos6
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-07-12 17:56:55
Wiocha dla zamieszczającego ten obrazek i jego komentarz! Dziewczynka chce urodzenia dziecka, tylko tzw. dalsza rodzina chce zabicie nienarodzonego dziecka. Poczytajcie sobie szczegóły sprawy.

zbysiula154
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-07-12 17:42:48
Ciekaw jestem ile szlajających się nastolatek lub ich kochanych mamuś zgłosiło by się pod pretekstem psełdo gwałtów po cichudku żeby tylko usunąć dziecko, żeby nie było wstydu przed rodziną lub sąsiadami. Trzeba przedewszystkim surowo karać gwałciciel to jest moim zdaniem jedyne sprawiedliwe wyjście inaczej dojdzie do nadurzyć i prawie karzda nastolatka w polsce bedzie twierdzić że padła ofiarą gwału.

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-12 17:18:43
Bo niema kar dla pedofili

cezaros
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-07-12 15:42:52
Przecież w polsce jest dokładnie tak samo ofiara nie ma zadnych praw.

Spetro
    Ocena: -14 (glosow:14)
2013-07-12 12:57:44
komentarz usunięty przez moderatora

tedbundyx12
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-12 20:51:18
Mój też bracie :) Andriej Czikatiło również miałby niezłą zabawę z nią ^^

cipkakurwy1
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-07-12 12:55:27
chory kraj, ważniejsze jest życie 11-latki a nie dziecko pedofila, powinni sie zgodzić na aborcję.

theadixd
    Ocena: 17 (glosow:17)
2013-07-12 12:23:48
Mówicie, że te dziecko w łonie matki jest niewinne ale ta 11 letnia dziewczynka czym zawiniła? Ona ma 11 lat ludzie i ma prawo do normalnego dzieciństwa. Według mnie powinna być tu zastosowana aborcja, ponieważ życie dziewczynki jest zagrożone. Co niektórzy piszą, że cesarka i wszyscy szczęśliwi ale to dziecko może nie dotrwać do porodu! Ciało 11 letniej dziewczynki nie jest do tego przygotowane!

PaniKitsune
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-07-12 11:51:38
NIE DA SIĘ KOCHAĆ DZIECKA Z GWAŁTU.

conan.mysliciel
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-07-12 12:31:13
a skąd ty to możesz wiedzieć ? znasz wszystkie ofiary gwałtów które urodziły dzieci ?

conan.mysliciel
    Ocena: -14 (glosow:16)
2013-07-12 08:51:14
Będę je bardzo kochać, niech się dzieje co chce. Nawet jeżeli pochodzi od mężczyzny, który bardzo mnie skrzywdził, będę je kochać tak samo” – powiedziała. „Dziecko będzie dla mnie jak lalka, którą będę nosić na rękach”. więc przestańcie płakać już lewaczki :)

Aniolek1989
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-07-12 11:02:00
"Dziecko będzie dla mnie jak lalka, którą będę nosić na rękach"- a czy ktoś tej dziewczynce powiedział, że ta "lalka" płacze, robi w pieluchę, nie daje w nocy spać etc.?? Fajnie, że tak powiedziała, ale naprawdę myślisz, że to "dojrzała" decyzja?? Bo ja myślę, że po prostu ona nie ma innego wyjścia i wszyscy jej wokół wmawiają, że musi urodzić...

PaniKitsune
    Ocena: 14 (glosow:14)
2013-07-12 11:48:54
Umrzyj. Co za ku*wa bzdury, 11 latka którą brutalnie zgwałcono tak niby powiedziała? Ciekawe czy będzie je nosić jak lakę jak jej zwyczajnie rozerwie narządy i się wykrwawi. Wiesz ile dziecko waży? Lalka ku&wa, idź się utop lepiej.

zwierzak250477
    Ocena: -12 (glosow:24)
2013-07-12 05:28:37
komentarz usunięty przez użytkownika

poli0
    Ocena: 12 (glosow:20)
2013-07-12 07:35:15
Dawno nie czytałem czegoś tak głupiego! Idź się leczyć kościelny pajacu!

Aniolek1989
    Ocena: 14 (glosow:20)
2013-07-12 08:17:15
ale bzdury wpisujesz- bezdyskusyjnie powinna mieć prawo do aborcji. Ty wiesz co to znaczy być w ciąży?? Jak chcesz, to Ci opiszę swoje doświadczenia z tego czasu. Ty wiesz co to znaczy być zgwałconą w wieku 11 lat??No tego Ci nie opiszę, bo ja zgwałcona nie byłam. Dlaczego w obliczu takiej tragedii nikt nie myśli o tej dziewczynce.Każdy mówi o jej dziecku.A ta dziewczynka już żyje, ona ma 11 lat.Ona może nie donosić tej ciąży, bo organizm może nie wytrzymać. Pewnie jesteś bardzo wierzący - ja też jestem. Ale pomyśl trzeźwo. Czy jakby ktoś zgwałcił Twoją 11 letnią córkę, tak samo byś myślał ??

martin987
    Ocena: -14 (glosow:16)
2013-07-12 09:24:58
zwierzak250477 w pelni popieram i nie musze byc wierzacy jak tu twierdza coniektorzy zeby chronic ludzkie zycie. To ze lekarze mowia ze dziewczynka 'moze nie przezyc' jest tylko usprawiedliwianiem i wymuszeniem aborcji w tym kraju. Ci co tak bardzo sa za ta aborcja sami powinni znalezc sie w tym lonie by inni mogli decydowac czy maja zyc lub nie

PaniKitsune
    Ocena: 13 (glosow:13)
2013-07-12 11:49:57
Tak, super. Rozpruj dziecku brzuch, niech się cieszy super blizną na przyszłość, o ile nie umrze w czasie chodzenia w ciąży. Katol.

zwierzak250477
    Ocena: -7 (glosow:9)
2013-07-12 17:26:51
komentarz usunięty przez użytkownika

renia161
    Ocena: -14 (glosow:14)
2013-07-12 04:56:01
komentarz usunięty przez użytkownika

hujowemeble
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-07-12 04:03:26
i dopsze jej tag

Makaron666
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-07-12 02:09:28
cóż znaczy śmierć 1000 dziewczynek wobec życia zgodnie z naukami JP2 tylko on da nam zbawienie

lotr123456
    Ocena: -22 (glosow:28)
2013-07-12 01:02:07
komentarz usunięty przez użytkownika

Aniolek1989
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-07-12 08:20:35
ona ma 11 lat.

devey
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-07-12 08:53:40
Módl się, żeby tobie nigdy nikt niczego nie wsadził...

miszcz82
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-07-12 09:52:32
komentarz usunięty przez użytkownika

vacarius
    Ocena: 15 (glosow:17)
2013-07-12 00:48:17
Tego samego chciał PIS w Polsce, aby zgwałcone dzieci musiały rodzić.

jurek1102
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-07-12 03:15:37
i nadal chce

malamimimimi
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-07-12 12:57:27
Nie całe PiS tylko jeden debil. PiS tego nie poparło. Jeden idiota wyskoczył z takim durnym pomysłem.

normalna87
    Ocena: 20 (glosow:22)
2013-07-12 00:18:20
Ja się zastanawiam, co mają na myśli Ci wielcy przeciwnicy aborcji, którzy twierdzą, że dziecko nic tu nie jest winne, a potencjalna (11-toletnia!!!) matka będzie żałowała swojej decyzji... No ża-łos-ne!!! Pomijając fakt, że to 11toletnie dziecko może stracić życie, to przede wszystkim ona nie jest gotowa do bycia matką! A zakazanie jej usunięcia dziecka zwyrodnialca i prześladowcy to ograniczenie jej praw i nic więcej!

Komsomolec
    Ocena: 8 (glosow:16)
2013-07-12 00:23:08
komentarz usunięty przez użytkownika

refael72
    Ocena: -14 (glosow:16)
2013-07-12 07:20:31
A prawa nowego człowieka w jej łonie? Tamten człowiek TEŻ NA PRAWO DO ŻYCIA!

poli0
    Ocena: 13 (glosow:17)
2013-07-12 07:37:15
Ciekawe Rafael jakby cię ktoś wydymał to pierdzieliłbyś dalej takie głupoty!

Aniolek1989
    Ocena: 9 (glosow:15)
2013-07-12 08:23:11
Komsomolec, proszę Cię. Nie wrzucaj wszystkich katolików do jednego worka. Ja też jestem katoliczką, wierzę w Boga i co tydzień chodzę do Kościoła. Ale uważam, że bezdyskusyjnie ta dziewczynka powinna być poddana zabiegowi aborcji.

Aniolek1989
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-07-12 08:59:18
przepraszam, źle się wyraziłam. Bezdyskusyjnie powinna mieć prawo do dokonania wyboru.

refael72
    Ocena: -11 (glosow:13)
2013-07-12 10:50:20
Aniolek1989 - skoro zgadzasz się na bestialskie zamordowanie tamtego dzieciątka, to tylko chodzisz do kościoła, ale katoliczką NIE JESTEŚ. Przez popieranie zamordowania tamtego dzieciątka sama wykluczyłaś się z Kościoła.

Aniolek1989
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-07-12 11:03:55
refael72 .... nie Tobie oceniać poziom mojej wiary ...

Aniolek1989
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-07-12 11:28:25
refael72.... nam wszystkim tutaj łatwo jest decydować i wypowiadać swoje zdanie na ten temat. Wszyscy obrońcy życia poczętego uważają, że ta dziewczynka powinna urodzić. Ale nikt nie przejmuje się tą dziewczynką i jej tragedią. Mam wrażenie, że w KK jest zasada "a ch** że została zgwałcona, ch** że ma 11 lat...ma urodzić - koniec kropka". Postaw się w sytuacji kobiety, która została zgwałcona i jest w ciąży, a teraz pomyśl, że ta kobieta to dziecko 11-letnie, które powinno "bawić" lalki w wózeczku a nie dziecko w wózku. Albo pomyśl sobie, że ta 11-latka to Twoja córeczka..

Assmann
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-12 17:15:06
Dokładnie, skoro każdy ma prawo do życia, to czy nie jest paradoksem zostawienie ciąży zagrażającej życiu dziewczynki?

annluis
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-07-12 00:07:22
Nie potrafię sobie wyobrazić tego wszystkiego.OKRUCIEŃSTWO!

Komsomolec
    Ocena: 7 (glosow:21)
2013-07-11 21:36:33
komentarz usunięty przez użytkownika

Aniolek1989
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-07-12 09:55:46
a skąd Ty wiesz, czego chcą wszyscy "katole"?? Nie wmawiaj nam swoich poglądów.

qqqqqq11
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-07-11 21:21:16
A wy narzekacie na Tusia ^^

karma12345
    Ocena: -23 (glosow:27)
2013-07-11 20:39:33
niech się powiesi i po kłopocie

Illidan21
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-07-11 22:50:58
No wieśniak normalnie...

malamimimimi
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-12 12:59:23
Przepraszam, czy admini tej strony nie reagują na takie komentarze!?!? Jak można zgłosić takiego kretyna???

minimale_ldz
    Ocena: -19 (glosow:35)
2013-07-11 20:25:52
a co to dziecko w jej brzuchu jest winne, że zostało poczęte w wyniku gwałtu? z jakiej racji ma ono ponosić konsekwencje czynów swojego ojca? czy Wy byście chcieli mieć na barkach wszystkie błędy swojego starego? chyba nie...?

king_gr
    Ocena: 13 (glosow:25)
2013-07-11 20:42:31
A czy Ty chciałbyś, aby np Twoja córka patrzyła do końca życia na dziecko, które przypominałoby jej o najgorszych chwilach w jej życiu? Bo ja nie. Aborcja powinna być dopuszczana w przypadku, gdy ciąża jest spowodowana gwałtem lub zagraża życiu matki. A to, czy do niej dojdzie to prywatna kwestia matki. Nikomu innemu nic do tego.

Czupur82
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-07-11 20:49:15
Typowa patowa sytuacja, w której obie strony mają rację, a zarazem jej nie mają...

minimale_ldz
    Ocena: -13 (glosow:19)
2013-07-11 21:54:28
to nie jest "patowa sytuacja", bo ludzkie życie ma większą wartość, niż czyjeś emocje. jak matka nie może patrzeć na swoje dziecko, to niech odda do adopcji. czy zabicie tego dzieciaka ją uszczęśliwi? cofnie to, co się stało? wymaże jej pamięć? Najwyżej się "odegra" na dziecku za zbrodnię jego ojca. a potem sobie uświadomi, co zrobiła i będzie jeszcze gorzej.

Illidan21
    Ocena: 10 (glosow:14)
2013-07-11 22:53:28
Ale nie pojmujesz że owa ciąża zagraża życiu matki,11 letnia dziewczynka nie jest na tyle rozwinięta by było to dla niej bezpieczne tym bardziej bym usunął płód

czywygrywaszczy
    Ocena: 5 (glosow:15)
2013-07-11 23:06:38
zarodek albo płód ale jeszcze nie dziecko ! to wielka różnica !

minimale_ldz
    Ocena: -9 (glosow:13)
2013-07-12 00:07:04
@czywygrywaszczy - różnica jest taka, że "płód" i "zarodek" to są nazwy medyczne, czy bardziej ogólnie - naukowe. a "dziecko" to określenie ludzkie, starsze niż medycyna i jakakolwiek nauka. natomiast rzecz, którą oznaczają te wszystkie nazwy jest jedna i ta sama. jak ktoś się odczłowieczy i przestanie płód uważać za dziecko, to już mu chyba tylko cud pomoże.

Aniolek1989
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-07-12 08:27:04
czywygrywaszczy a kiedy ten płód nazwiesz dzieckiem?? Co musi się stać, żeby ten płód według Ciebie zmienił nazwę na dziecko?? :) Proszę odpowiedz.

refael72
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-07-12 10:51:56
king_gr - a słyszałeś słowo ADOPCJA?

king_gr
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-07-12 13:39:13
@rafael a umiesz czytać ze zrozumieniem? Ciąża zagraża życiu 11-latki. Chciałbyś, żeby Twoja żona/dziewczyna/córka narażała swoje życie dla dziecka psychopaty? Poza tym dziecko może odziedziczyć po ojcu pedofilskie skłonności i krzywdzić w przyszłości inne dzieci. Kto wie, może akurat kogoś z Twojej rodziny.

Arwena22
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-07-12 15:53:06
@rafael - jaka adopcja ?! domy dziecka i tak już są pozapychane więc to graniczy z cudem by przyjęli a po drugie to ona ma 11 lat ! mamy 21 wiek na litość boską i dziewczynka powinna mieć prawo wyboru czy chce urodzić czy nie, tym bardziej że to zagraża jej życiu , a z resztą co wy macie do tej aborcji ? nie wasza dupa nie wasza sprawa co kto z nią robi..

minimale_ldz
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-07-12 19:54:35
Najśmieszniejsze (i najstraszniejsze), że samam matka nie chce żadnej "aborcji". Powiedziała, że urodzi to dziecko i będzie dla niego matką. Szum jak zwykle robią pedało-aborcjoniści, którzy naganiają klientów klinikom aborcyjnym, czyli rzeźniom, w których ubija się ludzi.

zachod
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-30 23:58:18
komentarz usunięty przez moderatora

zachod
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-31 00:05:06
sprawdź sobie jak wygląda kilku tygodniowy zarodek (dosłownie 2 cm) i się zastanów czy ważniejsze jest życie 11 latki czy tego zarodka

sarna
    Ocena: 15 (glosow:23)
2013-07-11 20:11:42
życzlwi ludzie powinni zorganizować wyjazd tej dziewczynce do innego kraju by tam mogła usunąć tym bardziej że jej życie jest zagrożone, ku**a co za debile rządzą tym krajem zeby dla nich zarodek był ważniejszy od już istniejacego człowieka tym samym juz być może ją skazują na wyrok śmierci mordercy zasrani ;/

xxxdraco
    Ocena: 14 (glosow:16)
2013-07-11 20:01:56
Nie tylko w Chile zwyrodnialcy mają więcej praw niż ofiary. Brak kary śmierci jest na to dowodem - bo bandzior ma prawo do życia. A ja pytam: czy ofiary takiego prawa nie mają? Kara śmierci i samosądy powinny być, żeby zwykły człowiek miał świadomość, że ma prawo bronić siebie i swoich najbliższych.

Aniolek1989
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-12 08:28:15
samosądy nie, ale kara śmierci tak

Noxelia
    Ocena: 7 (glosow:17)
2013-07-11 19:59:31
TO JEST TOTALNY HORROR !Współczuję tej dziewczynce... Ciekawa jestem jaką kare poniesie ten pedofil. Popieprzone kato-rządy!

davidstar
    Ocena: 5 (glosow:15)
2013-07-11 20:32:21
komentarz usunięty przez użytkownika

prometeush_83
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-07-11 19:43:40
@@@Zapierdoliłbym tego pedofila ...... pociął bym go skalpelem n drobne kawałeczki i cieszył się z tego jaki ból sprawiam mu ..... na pohybel PEDOFILOM !!!!

normalna87
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-12 00:15:44
a co by to pomogło tej dziewczynce?

Aniolek1989
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-07-12 08:31:08
normalna87.... tej dziewczynce nic, ale uwierz mi, że ciężko się żyje, wiedząc, że w każdej chwili możesz spotkać swojego oprawcę, a w jej wypadku oprawca to konkubent matki. W dodatku matki, która broni tego zwyrodnialca, czego w tym fragmencie nie ma. Czytałam o tym w gazecie.

Edzio3k
    Ocena: -4 (glosow:14)
2013-07-11 19:36:11
Możecie się śmiać z Chile ale prawda jest taka, że oni się rozwijają 10 krotnie szybciej od Polski dzięki tym katolickim rządom. A teraz polaczki przestać narzekać na nasz żydowski rząd i wracać oglądać tvn! no już!!

SuperGL
    Ocena: 2 (glosow:14)
2013-07-11 19:26:16
jakbym czytał o Polsce. A to często tak jak już ktoś mówił sprawka naszych kochanych muzułmanów. tam niech tylko kobieta spojrzy się na mężczyznę i to już jest dla nich podstawa do wywołania zbiorowego gwałtu. A co się tam robi z cudzołożnicami?;) wpuszczamy ten durny naród absurdu do Europy, a niektórzy z nas jeszcze ich popychają, żeby szybciej do nas szli, to jest idiotyzm.

Arakiel666
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-07-11 19:37:11
Chile to katolicki kraj nieuku.

SuperGL
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-07-11 19:49:55
Myślę, że katolik nie dopuściłby się gwałtu na dziecku.

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-07-11 19:54:57
No chyba że katolicki duchowny ...

SuperGL
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-07-11 19:58:00
duchowny ze mna katolikiem nie ma nic wspólnego.

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-07-11 20:42:16
"Myślę, że katolik nie dopuściłby się gwałtu na dziecku." - mówisz, jakby takich przypadków nie było.

Arakiel666
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-07-11 20:49:05
SuperGL myślę, że nie myślisz. Chociaż w sumie możesz mieć rację. Katolicy nie gwałcą, nie kradną, nie zabijają. W ogóle żadnych przestępstw nie popełniają.

SuperGL
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-07-11 21:38:44
Sory, ale mi w biblii nie pisali "idź w świat i gwałć małe dzieci".

MINTOR
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-07-11 21:49:02
Więc po prostu nie uważasz takich osób za katolików?

SuperGL
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-07-11 22:33:05
tak, prawdziwy katolik by tego nie zrobił.

Komsomolec
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-07-11 22:44:40
komentarz usunięty przez użytkownika

Aniolek1989
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-07-12 08:38:40
Komsomolec, a Ty piszesz tak z własnego doświadczenia?? Bo ja widzę, że Ty posiadasz bardzo dużą "wiedzę" na temat tego, co ma katolik w głowie. Lepiej od nas, katolików wiesz, czego my chcemy i co uważamy. To jest prymitywne.

SuperGL
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-07-12 12:25:23
ten pajac to czyjeś multikonto. czyzby zreinkarnowany ferdus?

Sheereen
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-07-11 18:56:42
Ja uważam, że dziewczynka powinna mieć w tym wypadku wybór, czy chce urodzić, gdyż był to gwałt. PS: Polecam świadectwo Anny Richey na youtube - ta kobieta urodziła dziecko w podobnym wieku, co ta dziewczynka.

PawelJarosz89
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-07-11 18:41:24
i gdzie tu prawa ludzkie ? myslalem ze w polsce jest tak poje***e prawo.

MINTOR
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-07-11 18:35:46
W następnych wyborach PISiory dojdą do władzy, zrobią z Polski kraj wyznaniowy i takie coś stanie się normą bo "aborcja to zuo". Moim zdaniem w niektórych wypadkach aborcja to jednak jedyne słuszne rozwiązanie. Tutaj nie byłaby to żadna obrona życia, a wręcz skazanie na śmierć.

gnida0000
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-11 20:21:38
Wtedy za takie zbrodnie będzie dożywocie lub kara śmierci.

antony
    Ocena: -7 (glosow:11)
2013-07-11 18:34:43
jak będzie miała cesarkę to nie umrze

Arwena22
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-12 18:19:33
ona może NIE DOCZEKAĆ cesarki ! wybór powinien być jej a nie zacofanego rządu który tego zabrania...

Jar0sz
    Ocena: 11 (glosow:13)
2013-07-11 18:28:36
Nie żebym był wredny ale gwałt na córkach kilku polityków w Chile pewnie by wiele zmienił

despero20
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-11 18:31:02
Nie na córkach a najlepiej na nich samych...

Jar0sz
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-07-11 18:35:57
W Polsce posłanka Grodzka zgłasza się na ochotnika ;)

posiew
    Ocena: 5 (glosow:17)
2013-07-10 12:35:18
jak PiSsuary dojdą do władzy to w Polsce będziecie mieli to samo...

aneta.buziaczek
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-07-11 19:19:07
juz nie strasz pedrylu pisem bo zaczynasz być nudny

posiew
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-07-12 07:29:54
zamknij pysk mała kur.wo

BombowyAhmed
    Ocena: -9 (glosow:15)
2013-07-10 12:35:08
przynajmniej dbają o przyrost naturalny i nie wyludniają się jak polska

Rexik
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-07-10 13:30:32
Kocham Cię za ten avatar :D

idler73
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-07-10 10:22:25
W całym cywilizowanym świecie istnieje zasada rozdziału interesów państwo - kościół, w krajach katolickich również, chociaż generalnie jest fikcją. Mamy przykłady z własnego podwórka. Aborcja z całą pewnością jest złem. Jednak czasem trzeba wybrać zło konieczne, lub jak kto woli mniejsze zło.

poi5on
    Ocena: -7 (glosow:9)
2013-07-10 09:28:24
ehh... czasami wstyd mi za niektóre osoby piszące komentarze... nie mam zamiaru oceniać czy to prawo jest dobre czy złe bo życie ludzkie wymaga głębszego zastanowienia niż czas potrzebny do napisania komentarza, ale zastanawia mnie który miesiąc ciąży już to jest i czy osoby które są tak bardzo na czasie podjęły by się usunięcia dziecka na przykład w 3 trymestrze albo pod koniec 2... i jeszcze słowo do autora co rozumiesz przez to, że w Chile zwyrodnialec ma większe prawa niż ofiara...? ? ? bo w tym wypadku zarówno katem jak i ofiarą będzie 11 letnia Matka która będzie musiała zdecydować po cz

poi5on
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-07-10 09:33:58
części o życiu swoim i swojego nienarodzonego dziecka... a "zwierze" które się do tego przyczyniło poniesie srogą karę, która niestety nie będzie miała żadnego wpływu na dramat rozgrywający się na płaszczyźnie matka dziecko...! ! ! niestety w tej sytuacji nie ma dobrego rozwiązania ponieważ każda opcja będzie zła z moralnego punktu widzenia... chciałbym kiedyś dożyć czasów kiedy prawo nie będzie przygotowane na takie wypadki bo po prostu ich nie będzie...

beeveer
    Ocena: 46 (glosow:64)
2013-07-10 10:23:43
Łatwo ograniczac takie wypadki. znajdź sobie w necie wywiad rzecznika policji z oslo. Wszystkie gwałty dokonane w Oslo w ciągu ostatnich 5 lat były dziełem bliskowschodnich imigrantów z reguły wyznających allacha. cywilizacja i brak religii (islam traktuje kobiety jak szmaty, chrześcijaństwo tworzy seksualne frustracje) jest odpowiedzią. Breivik ma rację, tylko metoda była zła. czy cena gwałtu 86 kobiet warta była wpuszczania ciapatych do miasta?

sangre666
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-07-11 19:03:10
komentarz usunięty przez użytkownika

mickeu
    Ocena: 4 (glosow:20)
2013-07-10 08:57:01
Każdy religijny kraj - nie ważne katolicyzm czy islam to SYF, NEDZA, i UPODLENIE LUDZI !!!

freedom80
    Ocena: 6 (glosow:28)
2013-07-10 08:23:19
No cóż. U nas katoprawica też jest za tym, aby takich ciąż nie usuwać. Mam nadzieję, że tego nigdy nie przegłosują.

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-07-10 12:24:46
Droga Koleżanko nie prawda ! Jestem za aborcją jezeli dochodzi gwałtów ,badz płód zagraza życiu matki ..

tub00sh
    Ocena: 12 (glosow:16)
2013-07-10 13:10:16
Wielu z nas jest, ale są tacy (telikowskie coś np.) dla któych płód jest ważniejszy niż jego matka. Nieważne że łonie dziecka rośnie dziecko zwyrodnialca, które może podczas porodu rozerwać jej nieprzystosowane i zbyt młode narządy - ważne że aborcja to mord. Ech...

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-10 13:16:29
szulcik, a jesteś katoprawicą? :)

szulcik
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-07-10 21:07:16
Prawicowe poglądy jak najbardziej ale czy *kato* ? Katem mógbłym byc dla takich zwyrodnialców ;) hehe

aneta.buziaczek
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-07-11 19:21:46
freedom tobie nie grozi żaden kontakt seksualny, gdyż jesteś tak ohydna że kijem cie nie ruszą, tuboosh też marzy o perwersyjnym sexie z jakimś dorodnym dominem, ale z tego dzieci nie będzie, więc możecie spać spokojnie :)dobranoc

SuperGL
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-07-11 19:28:43
a jak się nazywa ludzi, którzy sa wierzącymi i maja prawicowe poglądy i sa za aborcją w między innymi właśnie takich przypadkach?

Rexik
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-07-11 20:06:53
Ja bym nie usunęła.. i nie chodzi tu już o wiarę, ale wartości człowieka. Nie mogłabym później w lustro spojrzeć.. oddałabym do adopcji.. ale nigdy nie zabiłabym dziecka które jest niewinne.. nawet jeśli było by owocem gwałtu.

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-07-11 20:24:54
Rexik moja Droga Kolezanko,wiem ześ Kobitka z sumieniem i tego typu czyn byłby dla Ciebie haniebny,lecz ciaża do 6tygodnia jest jeszce płodem .. Wybór straszny ,choc nie straszniejszy niż gwałt na dziecku !Bym usunał bo nosic pod sercem owoc gwałtu to gorsze niż skrobanka !

Rexik
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-11 20:34:21
Szulciku kochany mój.. nie usunęłabym. No ni huuu bym nie mogła. Urodziłam dwójkę dzieci...w tym jedno niepełnosprawne i uwierz, że gdybym mogła cofnąć czas.. nie zawahałabym się i urodziła jeszcze raz. Nie da się opisać ludzkimi słowami, co czuję kobieta ( siebie mam na myśli) mając świadomość że pod jej sercem rośnie nowe życie. Zamiast aborcji.. można oddać dziecko. Może w przyszłości dałoby szczęście jakiemuś małżeństwu...

freedom80
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-07-11 20:52:16
rexik, a jakbyś miała 11 lat i ciąża byłaby owocem gwałtu? Nie usunęłabyś?

BoaKrztusiciel
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-07-11 21:00:22
Tylko, że 11latka nie ma takiej świadomości. Dopiero co dostała okres, ciąża zagrożona, bliska osoba ją skrzywdziła, ona nawet nie ogarnia co się wokół niej dzieje. Niby czemu jedno życie (przyjmijmy, że płód się rozwinie) ma być ważniejsze od drugiego?

szulcik
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-07-11 21:05:58
Dziecko niepełnosprawne zostało poczęte z miłosci ,a tutaj te ,,poczęcie" ani nie było wynikiem miłosci ,czy aktem seksualnym dobrowolnym obojga partnerów. To był gwałt ,pedofilia i karygodny czyn ,ktory powinno sie pietnowac poprzez powieszenie badz sciecie sprawcy ! A dziecku no cóż .. Ja bym zdecydowanie usunął i zabezpieczył dziewczynke w pomoc psychologów!

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-11 21:09:26
Rexik Droga kolezanko też mam dziecko i wiem co to za radosć ;) Wspaniale jest patrzec jak owoc milosci dorasta ,uczy sie ,nawet broi ;) hehehehe ale takiego ,,owocu" z gwałtu nie chciałbym ,nawet nie chciałbym przekazac komuś innemu ..

Rexik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-11 21:35:13
Fredzia czytaj ze zrozumieniem...piszę co zrobiłaby ja!! Teraz!!! A gdybym miała 11 lat to pewnie nie zrobiłabym nic..za to mój ojciec..pedofilowi sam uciąłby jaja. 11 letnie dziecko nie jest swiadome..co sie z nim dzieje. Szulcik..ja inaczej myśle..ale oki :)

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-12 07:38:40
Rozumiem ,ze Kobieta ,Matka patrzy na to inaczej ... Aby wszystkie Kobiety pałały taka miłoscia do swoich dzieci to zadnych informacji o mordowaniu dzieci bbysmy nie słyszeli .. Olbrzymi szacunek ;) miłego dzionka

Aniolek1989
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-07-12 08:49:51
Rexik zgadzam się. Nie do opisania są uczucia matki, która nosi pod sercem swoje dziecko. Ja jestem w 27 tygodniu. Ale moje dziecko zostało poczęte z moim mężem, z miłości i staraliśmy się o nie. Wydaje mi się, że inaczej jest, kiedy w ciąży jest dziewczynka, która nawet nie myśli o ciąży. Szulcik mówisz, że do 6 tygodnia jest jeszcze płód. Otóż nie, płód z naukowego punktu widzenia zaczyna się od 8 tygodnia. Ale wiedz, że w 3 tygodniu ciąży (21 dzień od zapłodnienia), bije już serduszko. Poczytaj o tym.

henda
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-10 08:01:14
Niestety takie tam jest prawo i nic sie tam na to nie zrobi.:)

szatano999
    Ocena: 0 (glosow:20)
2013-07-10 07:30:57
Popierd**** katolicy

szulcik
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-07-10 07:35:26
Takie prawo im politycy zgotowali ...

Aniolek1989
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-12 08:56:05
jak PiS dojdzie do władzy też będziemy mieli takie "prawo".


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600