Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Liwia88  13-07-16, 14:24 Zgłoś
+ 484 -
Dodano: 2013-07-16, 14:24:24   przez: Liwia88
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 484  Zgłoś nadużycie
177
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(82)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Liwia88
    Ocena: 49 (glosow:77)
2013-07-17 00:15:25
ostatnia nowelizacja ustawy – Prawo o ruchu drogowym, która weszła w życie 21 maja 2011 r. dopuszcza co prawda jazdę rowerów obok siebie po jezdni, ale tylko wtedy, gdy nie utrudnia to poruszania się innym uczestnikom ruchu albo w inny sposób nie zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego. Oznacza to, że rowerzyści mogą tak jechać np. na całkowicie pustej drodze. W momencie gdy pojawia się pojazd, który np. chce ich wyprzedzić, rowerzyści powinni ustawić się w kolumnie.

manamanam
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-12 13:51:54
Jeżdżenie rowerem powinno być w Polsce surowo zakazane dopóki Polacy nie nauczą się kultury jazdy. I na chodniku i na ulicy ciągle banda oszołomów. Z resztą po komentarzach poznać ile idiotów jeździ i zagrożenie stwarza.

dzikiew
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-12 21:41:05
Tak samo jak pisanie na wiocha pl przez takich lamusów jak ty

krisu007
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-07 10:59:15
obserwuję komentarze i stwierdzam, że cokolwiek by się nie napisało i tak zostaniemy zahejtowani przez jakiegoś rudego, zapryszczonego lamusa.

asiulkabossss
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-20 22:06:04
Kierowco ! Przerzuć się na Rower :]

Mateo_23
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-07-20 17:21:59
Rowerzyści mogą jechać obok siebie ponieważ też są uczestnikami ruchu, a jezdnia nie jest tylko dla samochodów. Co mądrzejszy kierowca wie o tym i zwalnia jak jestem w trasie z kimś. Dla bezpieczeństwa pokazuje się kierowcy jadącym za nami czy może nas ominąć, bo my(rowerzyści) widzimy pierwsi zakret. Wszystko kwestia zdrowego rozumu. Jak ktoś jedzie tylko do sklepu 500m niech nie komentuje. Na drodze jest inaczej. Wiem to z doświadczenia.

raadzi
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-07-20 07:58:46
ja zawsze zwalniam otwieram okno i mówię żeby się jeszcze za rączkę złapali, z reguły słyszę sory i już jadą jeden za drugim.

exmerso5
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-19 17:20:15
Tak tak ,a bezpieczna odglość to jest ok 1m od kraweżnika lub pobocza jeźni , a musisz rowniez zachowac odstep od wyprzadzanego roweru , juz to widze, kiedy jade metr od kraweznika , i ty mi wyprzedzasz z odpowiednia odlegloscia, i nie zmieniasz pasu , brawo za logike !

DkNG
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-07-19 11:36:32
Leżąc z rozbitym ryjem w rowie też będziesz taki kozak? A jak bedziesz jechać po jezdni mając obok ścieżkę rowerową (stały numer rowerzystów-kozaków) to bądź pewny że taka jedna mała czarna skodzina wjedzie Ci w dupsko jak Rocco Siffredi w kakao Sashy Grey :D Masz możliwość jazdy po jezdni pod warunkiem przestrzegania prawa o ruchu drogowym - nie przestrzegasz to nie możesz liczyć na poszanowanie ze strony kierujących

pulok123
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-07-18 18:47:30
drodzy rowerzyści stosujcie się do tego co wyzej jest napisane bo mi zdazylo się zahaczyć nie jednego przy prędkości nieraz 70-90 km/h. nie wiem jak wtedy konczycie bo nawet sie nie zatrzymuje ale w koncu ktos musi egzekwowac przepisy dotyczące rowerzystów

Artik1993
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-07-18 22:18:56
dobry nick do takiego chu*a jak ty co cykasz dupę sie potem zatrzymać bo by cie wje***

lsnx
    Ocena: 0 (glosow:16)
2013-07-18 18:16:23
Wiecie czemu będę jeździł parami z kolegą? BO MOGĘ. I skoczcie mi. Możecie trąbić, wściekać sie, ale nie radze sie zatrzymywać...

Knox
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-07-19 19:31:16
Bo jesteś Gejem? Jeździj sobie z kolegą w parze ale na parady...

LepszyMaysterek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-08 08:06:51
Po chooy sie zatrzymywac. O czym mam z geyem gadac. O pozycji łóżkowej na tandem?

manamanam
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-12 13:47:02
Nikt się zatrzymywać nie będzie, ani prosić, abyś łaskawie zjechał na bok. Po prostu wjedzie ci w dupę i wtedy zaśpiewasz inaczej.

bernadetka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-18 17:38:49
komentarz usunięty przez moderatora

miken1200
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-18 09:25:01
Wiele dróg ma taką szerokość, że zmieści się rower i dwa auta (to z przeciwka zjedzie do krawężnika, to wyprzedzające rower dojeżdża do linii środkowej) - bez zatrzymywania, czy wjeżdżania na lewy pas. Dwa rowery obok siebie to już uniemożliwiają. Na obrazku jest akurat dużo miejsca i mały ruch, ale w mieście przy dużym ruchu ulicznym często nie da się zjechać na lewy pas.

Zibi_13
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-22 07:26:37
Dwa rowery obok siebie zajmują szerokość jednego samochodu. Jakoś nie masz pretensji do samochodów że są za szerokie

miken1200
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-12 11:02:55
Zibi_13 samochody jadą w mieście 50-70km/h, przeciętny rowerzysta jedzie 20km/h blokując ruch. Jesteś aż tak głupi, żeby Ci to tłumaczyć?

sznib
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-07-18 08:43:16
W tej sytuacji z obrazka rowerzysta nie ma obowiązku zjazdu do formacji gęsiego, droga jest szeroka i kierowca może, i powinien, wyprzedzić zjeżdżając na drugi pas, jak wyprzedza się inny samochód. Rowerzysta ma obowiązek zjechać do formacji gęsiego gdy droga jest wąska i jazda obok siebie utrudnia lub uniemożliwia wyprzedzenie. Po wielu komentarzach tu widać jakie ludzie mają pojęcie o przepisach KRD. Takie samo jak autor tego obrazka.

zolwo
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-07-18 08:20:23
Drogi kierowco, Macie w głębokim poważaniu rowerzystów i pieszych, i parkujecie gdzie chcecie, na środku chodnika, na pasach itd, więc nie dziwcie się, że my tez mamy was w tym samym poważaniu.

mar.cio
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-07-18 08:18:50
Przypominam o obowiązku wyprzedzania rowerzysty min 1 metr od rowerzysty, a w takim wypadku większość pasów jest zbyt wąska aby minąć rowerzystę bez zmiany pasa. Więc albo kierowca jedzie zbyt blisko rowerzysty albo musi zmienić pas co nie ma wpływu na to czy jedzie jeden czy 2 rowerzystów

krisu007
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-18 06:49:06
Kodeks drogowy jest i tak liberalny dla rowerzystów bo nie pozwala innym kierującym na jazdę obok siebie i prowadzenie rozmowy.Z doświadczenia wiem, że rowerem bezpieczniej jest jechać "gęsiego" - jestem rowerzysta jak i kierowcą i wiem jak wielu kierowców parzy pedał hamulca bo pchają sie na trzeciego.Wielu matołów do dzisiaj nie wie, ze powinno się zatrzymać lub zwolnić gdy nie ma możliwości kontynuowania jazdy....

borewicz398
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-07-17 23:07:20
fake u nas nie ma takich równych dróg...

domenico86
    Ocena: -17 (glosow:29)
2013-07-17 21:40:38
Autor posta nie zna przepisów ruchu drogowego! Kierowca ma zasrany obowiązek włączyć kierunkowskaz i wyprzedzić rowerzystów w tej sytuacji jak wyprzedza się samochód. Trochę kultury i tolerancji gnoje!

dzikiew
    Ocena: 2 (glosow:12)
2013-07-17 22:27:47
Palancie masz obowiązek jechać gęsiego jak utrudniasz ruch

Presti
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-07-18 01:29:04
I tu cię zaskoczę pewnie, ale zgodnie z kodeksem drogowym rowerzysta powinien jechać środkiem drogi tak mówi kodeks drogowy. ciesz się, że tego nie robimy, a że czasem się zdarzy, że jedzie dwóch rowerzystów koło siebie jakoś musisz przeboleć tak jak my wasze włączanie kierunku w momencie skręcania ( fajnie by było żebyście robili to, chociaż sekundę przed)

miken1200
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-07-18 09:27:56
Presti, skąd ten kodeks drogowy masz - z Rosji? W Polsce obowiązuje Prawo o ruchu drogowym (a nie kodeks), które wyraźnie mówi, że masz jechać możliwie blisko prawej strony jezdni. Na środek pasa rowerzysta może wjechać na rondzie, żeby kierowcy nie skręcali w prawo przed samym rowerem.

Knox
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-07-19 19:35:25
Czyli co jak jadą dwa ped zie koło siebie 20km/h a z naprzeciwka nadjeżdżają cały czas samochody mam się "wlec" za wami i widzieć jak się robikorek za mną? W końcu traficie na zdenerwowanych dresów w czarnej BMW i wpier dol dostaniecie

Kasztann
    Ocena: 10 (glosow:28)
2013-07-17 20:46:26
Kierowco, gdy widzisz, że jedzie rower, a z naprzeciwka jedzie samochód, zwolnij i poczekaj aż przejedzie, nie jedź na mm i nie spychaj mnie do rowu. Rowerzysta. Specjalnie teraz jeżdzę bliżej środka, aby wymuszać na kierowcach pełny manewr wymijania, bo gdy byłem uprzejmy i jeździłem przy prawej krawędzi były sytuacje, że kierowcy jeździli tak blisko, że czasem mnie aż chwiało -.-'

h3h3
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-07-17 23:22:30
Kierowcy osobówek nie wiedzą, że mają wyprzedzać jednoślady z zachowaniem odległości 1 m -)

metal90
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-18 09:35:32
I dobrze. może się w końcu nauczą. Jako rowerzysta i kierowca wiem co mogę, a czego nie i jak się zachować na drodze. Znam potrzeby kierowców jak i rowerzystów. Wszyscy mamy prawo jeździć po ulicach. Ludzie muszą się nauczyć zasad ruchu drogowego. Wtedy dyskutowanie z takimi ja pan "czarnobialykot" będzie miało sens.

Knox
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-19 19:36:38
Czyli co jak jadą dwa ped zie koło siebie 20km/h a z naprzeciwka nadjeżdżają cały czas samochody mam się "wlec" za wami i widzieć jak się robikorek za mną? W końcu traficie na zdenerwowanych dresów w czarnej BMW i wpier dol dostaniecie

patryk682
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-17 18:14:04
komentarz usunięty przez moderatora

metal90
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-17 17:54:45
Moderator - weno nie kasuj moich postów, jeżeli mówią o zasadach ruchu drogowego i są zgodne z prawdą.

metal90
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-07-17 17:53:45
komentarz usunięty przez moderatora

metal90
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-17 17:52:45
komentarz usunięty przez moderatora

metal90
    Ocena: -2 (glosow:14)
2013-07-17 17:50:02
Szybciej wyprzedzisz dwa rowery jadące obok siebie, niż jadące za sobą. Jeśli masz kolumnę 10 rowerów, to szybciej je wyprzedzisz, gdy się ustawią parami i w ten sposób skracasz drogę wyprzedzania, bo masz kolumnę 5 rowerów ustawionych parami. Czy to takie trudne do zrozumienia? Kierowco, jeśli zobaczysz dwa rowery jadące obok siebie, to zjedź na sąsiedni pas i je wyprzedź zgodnie z zasadami bezpieczeństwa. Dziękuję - Rowerzysta.

czarnobialykot
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-17 19:41:45
Też jestem rowerzystą, ale i kierowcą. Dokładnie zbadałem temat i jest to nie prawdą co piszesz. Nie będę wyjaśniał tego bo każdy człowiek, który jeździ autem to wie. Zwróć też uwagę, że nie ma tu mowy o żadnych dużych grupach więc nie wiem skąd twoja próba argumentacji. Rowerzysto (głównie piszę to do ciebie) stosuj się do przepisów. Niestety koledzy po kole często krzyczą o przestrzeganiu zasad i przepisów przez kierowców, a mają na sumieniu o wiele więcej bo zwyczajnie albo myślą że są panami szosy albo tych zasad i przepisów nie znają.

alex51
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-07-17 20:50:10
#czarnobialykot - ogólnie ustępuję, ale jak widzę wypowiedź taką jak Twoja, to mi się odechciewa... Parkuj przepisowo (1,5 m wolnego chodnika), nie wpychaj się na drodze żeby oszczędzić 2,5 sek czasu i inne tego typu wstydliwe sprawy. Jak tu będziesz w 100% w porządku, wtedy możesz robić za boga dróg polskich!

metal90
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-07-17 23:12:39
Panie "czarnobialykot".Też jestem kierowca i wiem, co mówię. Moja próba argumentacji nie wzięła się znikąd. Czy to dwie osoby, czy większa grupa, jadąc parami zajmują mniej "powierzchni roboczej". Jako kierowca powinieneś, przy wyprzedzaniu, zjechać na sąsiedni pas, a nie jechać środkiem drogi. Czy to takie trudne?

Homans
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-07-17 17:44:14
Sam jestem często rowerzystą, a częściej kierowcą pojazdu mechanicznego... I co tu długo gadać? POGLĄD na tą sprawę zmienia się równie szybko jak szybko zmienimy rodzaj pojazdu :-p

miodzjo
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-07-17 16:52:45
W żaden sposób nie utrudniam ruchu, gdyż wyprzedzanie nie jest dozwolone gdy jedzie samochód z przeciwka. A jak nie jedzie to nie ma problemu z ominięciem dwóch rowerów, które zajmują mniej miejsca niż mały samochód.

ToRnADo147
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-07-17 17:14:14
No coś takiego ??

kargul999
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-07-17 16:33:58
W tym temacie napiszę jedynie tyle - może niekoniecznie związane dokładnie ze zdjęciem, ale z komentarzami. Dodam, że sam jestem kierowcom oczywiście nie tylko roweru, ale i samochodu. Jak wiadomo i rowerzyści i kierowcy potrafią być różni, ale nienawidzę takiego obrazka, gdy jedzie sobie spokojnie rowerzysta bardzo blisko prawej krawędzi pasa, a jadący za nim samochód, widząc z naprzeciwka nadjeżdżający pojazd (za nim pusto), na chama pcha się obok rowerzysty, prawie go potrącając, bo nie może zwolnić i poczekać aż drugi pas będzie wolny, by dużym łukiem ominąć rower.

alex51
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-07-17 20:44:47
No i widzę że można obiektywnie spojrzeć na sprawę z obrazka. Brawo!

jesssus
    Ocena: -7 (glosow:17)
2013-07-17 16:28:51
Kierowco jak jeszcze raz na mnie trąbniesz bo jedziemy obok siebie, pierdolnę cię kamieniem.

sex4all
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-07-17 16:25:29
ch00j niech jada kolo siebie ale prosto a nie zygzakiem zazwyczaj jak rowerzysta słyszy zblizający się pojazd to zaczyna wywijać kierownicą jakby ćpał coś

andrzej224
    Ocena: -9 (glosow:15)
2013-07-17 16:23:22
jeśli jadę obok kolegi i nie przekraczamy osi jezdni to możesz mnie w d*** pocałować.

ekwilibryzm
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-07-17 22:20:58
Chyba całowanie w d jest Ci bliżej znane. Zapewne z kolegą, to nie tylko rowerem jeździsz, Andrzeju

Krzakenkovsky
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-07-17 15:40:29
Przeszkadzają ci rowery na drodze? Nie umiesz jeździć ? Przesiądź się na komunikacje miejską. Problem ma kobieta = standard

danioo94
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-07-17 15:11:10
Kierowco! Nie wyprzedzaj innego kierowcy gdy na przeciwnym pasie ruchu jedzie rower czy inny jednoślad, my też jesteśmy uczestnikami ruchu i nie chcemy uciekać w strachu do rowu! PS Mam prawo jazdy, ale nie porzuciłem roweru w 100% i znam bolączki jazdy tymi dwoma środkami lokomocji:)

wieszjak
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-07-17 14:54:10
j*b się złamasie, mam takie samo prawo korzystać z tej drogi jak i ty

Crazy_Thug
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-17 13:39:03
komentarz usunięty przez użytkownika

Crazy_Thug
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-07-17 13:37:12
peleton to co innego, oni nie mają obowiązku ustawiac się jeden za drugim i mogą zająć cały pas przy zachowaniu szczególnej ostrożnosci. bardziej kierowcy nie znają przepisów PORD niż rowerzyści. ci na rysunku jak najbardziej jadą prawidłowo. tak samo pojedyńczy rowerzysta nie musi jechać przy samym krawężniku bo tam są studzienki kanalizacyjne i inne wyrwy w asfalcie(nie mylić z jazdą środkiem drogi)

Norak
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-17 14:43:10
Dokładnie. Poza tym już widzę pojazd wciskający się obok rowerzysty gdy ten jedzie przy krawężniku. A w tym przypadku kierowca zwolni, poczeka aż będzie mógł wykonać manewr wyprzedzania i wtedy zrobi to bezpiecznie.

babi016
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-07-17 13:02:56
Uprzejmy dla idioty, który nie zachowa bezpiecznej odległości 1,5m od rowerzysty tylko wpi***oli sie na zapałkę ? A co z peletonem 10 rowerzystów ? Lepiej wyprzedzić autobus czy jadące z tą samą prędkością auto osobowe ?

deejaydk
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-07-17 14:14:47
Zgadza się, nawet jak zjedzie jeden za drugiego to co to zmieni? samochód jadący z tyłu i tak musi zmienić pas a nie wpychać się na trzeciego, wiec może i w trzech obok siebie aby mieścili się w pasie, o tym mówi wspomniana ustawa! Dlatego rowerzysta ma prawo jechać swoim pasem a nie jego krawędzią co prowokuje kierowców do spychania roweru ...

werite
    Ocena: -6 (glosow:10)
2013-07-17 12:08:56
W sytuacji przedstawionej na obrazku rowerzysta MOŻE jechać obok drugiego - nie tamuje ruchu.

kulkiss994
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-17 11:58:55
komentarz usunięty przez moderatora

xxxdraco
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-07-17 10:33:09
Nie mam nic do rowerzystów, w końcu sam też na rowerze jeżdżę, ale bezmyślność większości tych ludzi zwyczajnie zadziwia. Nie wiem, może jakieś kursy trzeba by wprowadzić, jak na samochód? Z lekcjami uczącymi, że rower z samochodem nie ma szansy i filmami pokazującymi, co dzieje się z człowiekiem bez kasku na głowie wpadającym na auto nawet to jadące 30 km na godzinę.

DawcioDragon90
    Ocena: -10 (glosow:16)
2013-07-17 10:29:57
Zgodnie z polskim prawem gdy jest co najmniej 2 rowerzystów, mogą jechać w peletonie czyli jeden obok drugiego zajmując cały pas.

martin987
    Ocena: 0 (glosow:14)
2013-07-17 10:42:08
pomylilo ci sie z Tour the France

jabialy
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-07-17 10:27:46
Rowerzyści to "najwięksi podatnicy" w Polsce, mają prawie takie same prawa co kierowca mobila. Nadmieniam nie mam do nich nic, jakoś się mieścimy wszyscy na tych wspaniałych drogach, ale proszę tylko o zakładanie lampek a już w ostateczności kamizelek odblaskowych, sorry jak wymagam za dużo ;)

pawel-wod
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-07-17 10:25:05
każdy użytkownik drogi powinien trzymać się prawej krawędzi drogi czy to tir czy to furmaka albo rower .

jabialy
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-17 16:04:33
a miszcz lejcy pawel-wod może jechać środkiem

mydoc86
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-07-17 10:21:50
Trochę kultury na drodze:), nawet jeśli niektórzy jej nie maja, bądźmy lepsi dla siebie samych!

trampki
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-07-17 09:57:27
Sam jestem kierowcą i rowerzystą, a jadąc na rowerze staram się jechać tak jakbym sam chciał aby jeździli rowerzyści podczas gdy ja jadę ;)

ekwilibryzm
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-17 22:23:33
chwalisz się, czy żalisz?

sarna
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-07-16 21:02:04
trzeba być kretynem bez wyobraźni by tak jeździć po ruchliwej ulicy ;/sama dużo jeżdżę na rowerze z siostrą i jak juz mamy jechać obok siebie to jedno jedzie po chodniku

edi1346
    Ocena: -3 (glosow:25)
2013-07-16 18:42:24
Kierowco.Jeżeli widzisz rowerzystę to nie trąb jak poje....y tylko zwolnij i wyprzedź z zachowaniem szczególnej ostrożności i odstępu. Trochę kultury na drodze.

aygor
    Ocena: -6 (glosow:10)
2013-07-16 17:59:34
bujaj sie,zwolnij i wymin

makuc35
    Ocena: -18 (glosow:22)
2013-07-16 17:08:28
Drogi kierowco proponuję sprawdzić co na temat jazdy obok siebie mówi Kodeks Drogowy. Pozdrawiam

Liwia88
    Ocena: 49 (glosow:77)
2013-07-17 00:15:25
ostatnia nowelizacja ustawy – Prawo o ruchu drogowym, która weszła w życie 21 maja 2011 r. dopuszcza co prawda jazdę rowerów obok siebie po jezdni, ale tylko wtedy, gdy nie utrudnia to poruszania się innym uczestnikom ruchu albo w inny sposób nie zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego. Oznacza to, że rowerzyści mogą tak jechać np. na całkowicie pustej drodze. W momencie gdy pojawia się pojazd, który np. chce ich wyprzedzić, rowerzyści powinni ustawić się w kolumnie.

cavefalcon
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-07-17 10:39:37
komentarz usunięty przez użytkownika

werite
    Ocena: -5 (glosow:17)
2013-07-17 12:06:34
Czy tamowaniem ruchu jest to, że za para rowerzystów przez 100m pojedzie jeden samochód bo coś jedzie z naprzeciwka? Nie. Tamowanie by było gdyby nie mógł ich wyprzedzić bardzo długo albo gdyby aut było więcej. Powiedz mi jeszcze, że tiry, traktory itp powinny zjeżdżać do rowu bo nie może ich wyprzedzić auto. Oczywiście jeśli mieliby naprawdę ruch zatamować to należy ustąpić, ale jeśli jeden kierowca ciota to jego problem.

jabialy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-17 16:10:46
Jedyny problem w Polsce to mała ilość dróg 2-3 jezdniowych. W taki sposób jedni na drugich strzępią język. Kto był u Niemca, Holendra ten wie o co chodzi. Tam jest 3-4 pasy, nikt nikomu nie przeszkadza, każdy jedzie swoim tempem i jest OK

WiochMan696
    Ocena: -5 (glosow:19)
2013-07-16 16:23:00
A trąbniesz na takiego barana lub krowe to jeszcze pyskuje. Niech wpierdoli sie kiedys pod pociag, tego życze!

WiochMan696
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-16 16:28:39
komentarz usunięty przez moderatora

Morfii
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-17 19:18:47
ty się rozp...dol z pociągiem bo pewnie nawet nie zwalniasz przed przejazdem ze Ci nie jesteś w stanie przyhamować trochę jak jadą rowerzyści

eMeLJey
    Ocena: 2 (glosow:18)
2013-07-16 14:49:11
Drogi kierowco, jak widzisz w nocy jadącego naprzeciw (dodam że oświetlonego) rowerzystę, to wyłączaj tzw "długie światła". Może tego nie rozumiesz, ale to oślepia. Nie chce mi się za każdym razem pokazacyć takiemu delikwentowi "fucka"

ares1717
    Ocena: -7 (glosow:17)
2013-07-16 14:46:17
niestety jest teraz w polsce przepis ze rowerzysci mogą jezdzic obok siebie

acer326
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-07-16 14:27:02
Nie da rady-temat rozmowy trzeba skończyć
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Już niedługo
  •  Bezdomna i wystraszona psina płacze jak człowiek
  •  Odpowiedzialność notariusza
  •  Ale w końcu znalazł


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0200