Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
freedom80  13-07-21, 11:22 Zgłoś
+ 284 -
Dodano: 2013-07-21, 11:22:21   przez: freedom80
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 284  Zgłoś nadużycie
39
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  PROSTO
  •  Szkolana łazienka
  •  To skandal!!! Jak drogi mogą komukolwiek służyć?
  •  Głupota wyryta na twarzy u córki i matki.
Ukryj komentarze(73)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
PaniKitsune
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-07-29 09:58:27
W jaki sposób przepraszam bardzo? Która kobieta wchodząc do samochodu napierdziela twarzą w fotel?

adamina85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-12-13 19:06:25
Jak to czupiradła TO WIDZĘ CO MASZ A DOMU NIMONIKU

ramtime
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-11 00:15:48
widziałem dziś coś podobnego na żywo xD

mobiletomek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-01 01:50:23
wyszorować , wytresować od lansowac i na zone beda ok

Istha
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-07-30 09:53:17
Ta blondynka przypomina mi znaną blogerkę Emily Voe. Moż poprostu z kumpelką "dla jajec" się tak odstawiły xD

pigbull
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-07-30 08:42:45
a post jak zwykle zamieszczony przez kobiete...u psychologa leczy sie kompleksy glupia babo

beveryhills13
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-01 14:34:32
a gust użytkowników wiocha.pl nadal niezmienny. :D plastik fantastik, powodzenia w szukaniu miłośći PIGbullu :D

Falka81
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-07-30 01:05:19
Everybody pomarańcze...

Robal152
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-29 22:34:22
O Maczupakabry :D

zajcew26
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-29 22:11:09
Ta po prawej jest śliczna. Szkoda, że pomaranczowa

szulcik
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-07-29 21:33:13
czupiradła czy nie to fajne laski !!

Polucjant11
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-07-29 21:04:08
komentarz usunięty przez moderatora

mamba1983
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-07-29 20:59:43
powstal nowy kolor skory...pomaranczowy

Zabianowski
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-07-29 20:48:05
wargi bladsze od reszty ciała - ja pier..dolę co za matoły!

Ascotka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-29 20:24:20
komentarz usunięty przez moderatora

radomel
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-07-29 20:17:32
komentarz usunięty przez użytkownika

drLOUBITCH
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-07-29 19:17:55
Żadne czupiradła, fajne laski, tylko makijaż festyniarski.

jakub1975wawa
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-07-29 17:40:01
Może i wiocha ale z mordy nie najgorsze tylko hej wyrzucilby je z lozka

PodstenpnyWonsz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-29 17:32:01
RUCHAŁBY

nom20
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-07-29 17:22:12
a moim zdaniem i tak 90% facetów będzie oglądać się za nimi na ulicy ...ta blondyna nie jest zła

matrixxxxx15
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-07-29 15:59:09
To jest dowód na to, że nadmiar tapety piękniejszą kobiety nie czyni.

CraazyGirl
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-07-29 15:07:36
Ta dziewczyna po prawej jest śliczna bez makijażu, zazwyczaj takie zdjęcia ma. :) Myślę, że fota zrobiona dla śmiechu, żeby pokazać ''tapeciarom'' jak słodko wyglądają w tonie tapety na ryju. :)

vantie
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-29 14:56:26
TAK TO JEST Emilie Voe NereNG...MASZ RACJE SLICZNA NATURALNA DZIEWCZYNA = JAK DLA MNIE ZDJECIE ZROBIONE DLA SMIECHU -LATWO JEST WYRWAC COS Z KONTEKSTU i ZASERWOWAC W FORMIE KTORA, PRZEKONA CZYTELNIKA ,ZE JEST TO SMIESZNE, CYTUJE "OBORNIACKIE" CZY TEZ UWLACZAJACE GODNOSCI DRUGIEGO CZLOWIEKA ...CZASEM WARTO SIE ZASTANOWIC I NIE MAM NA MYSLI TU AKURATNIE TEGO ZDJECIA - LECZ OGOL - CZY WARTO??? MOZNA NAPRAWDE KOGOS SKRZYWDZIC ... MOZE TO RONIEZ SPOTKAC CIEBIE ...INTERNET TO STUDNIA INFORMACJI ...BEZ DNA ... WYKORZYSTANIE TWOJEGO WIZERUNKU TO PIKUS...PAN PIKUS :ppp POZDRAWIAM

totylkoja12323
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-29 14:47:21
komentarz usunięty przez moderatora

zygmunt1952
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-29 13:15:37
To jest dowód na to że ewolucja to nie jest wymysł Darwina i działa cały czas.Na naszych oczach powstaje nowy gatunek (Ludopindy).

karolina6987
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-29 13:08:30
Wydaje mi się że ta po prawej to Emilie Voe Nereng ... bardzo ładna dziewucha, ale w takim strasznym makijażu jeszcze nigdy nie widziałam jej zdjęć. Czyżby jakaś przeróbka

JackCola
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-29 12:57:22
wystrzałowe, porwałbym!

Bajabanger
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-07-29 12:31:25
komentarz usunięty przez moderatora

kermitzaba
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-29 13:57:57
zostawiłyby Ci obrączkę na ptaku....

Polucjant11
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-29 21:02:41
komentarz usunięty przez moderatora

wiej-ska19
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-29 12:24:51
Żadna normalna osoba nie związałaby się z takim czymś

Kuroru
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-29 12:07:39
komentarz usunięty przez moderatora

Fauna85
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-29 12:05:24
Ta po prawej jest ladna ale nikt nie sluzy jej dobra rada w sprawie wyboru odcienia i tonu pudru do jej karnacji, ze usta czerwone juz lepiej by wygladaly niz zapudrowane trupie usta i rzesy jak odnuza pajaka. Chyba jej kolezankom zalezy zeby straszyla :)

LepszyMaysterek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-07-29 11:56:29
Jak dla mnie to dwa shemale.

LepszyMaysterek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-29 12:01:50
OOoo minus. No wybacz ale tak się umalowałas!!

LepszyMaysterek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-29 12:17:30
Sorry. Umalowałeś.

asiek890
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-29 16:14:53
Ciekawe jak długo będzie trwał ten monolog...

asiek890
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-29 11:03:23
Twarz pomarańczowa, szyja biała, oczy biało czarne, usta białe... Chyba wielkie fanki Johnny'ego Deppa. Jak myślicie, zrobiły charakteryzacje demonicznego golibrody czy Barnabasa Collinsa?

Anya8888
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-29 10:59:29
chyba się wysmarowały pyłem ceglanym :)

wajs85
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-29 10:50:22
El Czupakabra z przyjaciółką :P

rozpruwacz78
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-29 10:54:55
Bardziej Czubaka

marcus346
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-07-29 10:48:16
komentarz usunięty przez użytkownika

henda
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-29 10:41:04
Makijaż makijażem,ale to już jest przesada.:)

turandot
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-29 10:44:19
Włosy mają fajne.

henda
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-29 10:48:23
Włosy tak ale makijaż za ostry.:)

Pierdal
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-07-29 10:50:37
Tak jak wy na katowickiej:}

turandot
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-29 10:53:19
Białe rozświetlenie robi takie wrażenie. Mają tylko mocno wytuszowane rzęsy. Gdyby nie ten biały kolor i pomarańczowy podkład, wyglądałyby jak należy:)

PaniKitsune
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-29 09:56:49
Takie ładne dziewczyny, bez tego syfu byłyby wspaniałe.

bonifacq
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-07-29 09:56:04
Ruchałbym

davidbrian35175
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-07-21 23:25:37
Freedomku, gdzie Ty takie glupotki znajdujesz? :))))

freedom80
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-07-21 23:29:19
w Gościu Niedzielnym :)

davidbrian35175
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-21 23:31:43
Lepszy byl "Czar par" :)))

david.brian.35175
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-07-21 23:33:51
Free, z moim klonem gadasz.

davidbrian35175
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-07-21 23:35:22
Moze z glownego konta cwaniaczku napiszesz?

freedom80
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-21 23:38:07
david wybacz, ale Twój klon jest zabawniejszy ;)

davidbrian35175
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-07-21 23:39:12
Free, z moim klonem gadasz.

david.brian.35175
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-21 23:39:53
Zabawniejszy moze i jest, ale moglby cos samemu napisac, a nie moimi starymi tekstami latac:)

davidbrian35175
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-07-21 23:41:47
Oto slowa medrca :))

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-21 23:42:35
ROTFL :)

davidbrian35175
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-21 23:45:03
Proste i logiczne ;)

MINTOR
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-21 16:42:15
Zmyć tej blondi tapetę i by była ładna baba.

Pierdal
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-29 10:58:04
Babę to masz w nosie.

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-29 15:12:58
Faktyczne. Masz chusteczkę?

liszka91
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-07-21 16:33:01
Przerażające jak można się oszpecić makijażem.

david.brian.35175
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-07-21 16:23:00
Mi sie podobaja :) Wystarczy tapetke zmyc i bedzie ok :)

rafalb103
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-07-21 15:02:08
I wpuść taką do samochodu.Tapicera załatwiona jak nic;)

PaniKitsune
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-07-29 09:58:27
W jaki sposób przepraszam bardzo? Która kobieta wchodząc do samochodu napierdziela twarzą w fotel?

LepszyMaysterek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-29 12:00:31
Zależy od stylu jazdy. Poprzewala się po czarnej skórze i masz całe auto w całunach.

asiek890
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-29 16:16:53
PaniKitsune tirówki.

Savathus
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-21 14:53:40
Paskudne...nie rozumiem co mysla sobie kobiety,które robią z siebie chodzącą lalke Barbie..Makijaż ok,ale nie tapeta że trzeba skrobać..okropności.

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-21 16:19:45
ale widać są i amatorzy takiego wyglądu. Na pewno mają branie.

Savathus
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-21 16:48:01
no wlasnie,podobni do nich..wloski na żel,solarka i gustowny,rooooszooooffy sfffeterek.

godik3mie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-21 12:02:35
Ta po prawej - umyć włosy, zmyć makijaż i będzie całkiem do rzeczy.

mdk83kr
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-21 11:27:01
jak bierzesz od tyłu tapeta nie wadzi, załóż tylko worek na poduszkę jakiś żeby nie zafajdała


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400