Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
acer326  13-07-31, 08:51 Zgłoś
+ 343 -
Dodano: 2013-07-31, 08:51:20   przez: acer326
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 343  Zgłoś nadużycie
91
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Bez komentarza
  •  Bajki uczą.
  •  Wykopki
  •  To skandal!!! Jak drogi mogą komukolwiek służyć?
Ukryj komentarze(174)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
segal226
    Ocena: 38 (glosow:60)
2013-08-01 22:50:53
tlenowygonzo Ciekawe co byś powiedział jakbyś się wybrał do lasu z dziećmi na wycieczkę rowerowa i twój 12 letni synek ucieszony z nowego "górala" nagle przeciął by sobie na takiej oto lince swoją wątłą delikatna szyjkę i stracił głowę . Bo pojechał szybko bo droga wolna ,bo las ,bo nie hałasuje i nie ma aut pod które by mógł wpaść wiec sam byś mu pozwolił poszarżować po lesie żeby sie chłopak z "górala" poradował ,a nagle pach i głowy nie ma.

michal1127
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-07 23:06:13
ok rozumiem ten ból ludzie nie powinni wieszać tych linek ale i wy pomyślcie kiedy jezdzicie tymi quadami itd przez lasy i polne drogi ze one mogą słuzyc jako dojazd jakiemuś rolnikowi do pola a wy rozjezdzacie te drogi co nawet uniemożliwia ten dojazd :(

jednorozec69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-05 21:37:29
komentarz usunięty przez moderatora

Brst
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-08-05 18:20:39
linka rozwieszona w lesie to przesada ale jak kilka razy w roku przyjedzie do mojej miejscowości banda uprawiająca ten "sport" (głównie bogaci ludzie urzędnicy prawnicy) i przez godzinę niszczą drogę przed moim domem (mieszkam przy lesie gdzie akurat upodobało im się jeździć) a potem łąkę i okoliczne pola bo jazda po drodze to chyba zbyt mała atrakcja to sam mam ochotę im coś wysypać żeby opony im szlak trafił to może nauczą się pracę i własność zwykłych szarych ludzi bo policja jakoś porządku nie potrafi z tym zrobić juz od kilku lat.

zolwo
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-05 09:23:46
Jak by nie szalał po lesie i nie niszczył całej ściółki to by nie było problemu. Chcesz szaleć quadem to jedź na jakiś tor albo po swojej działce. Nie masz to sobie kup. Debile na quadach nie patrzą na innych to po co się ktoś ma nimi przejmować?

SLAWCIU666
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-08-03 22:19:52
A co mi tam jeszcze ponarzekam. Mój tata jest trochę majętny, też lubi ten sport, on mnie tym zaraził. Chciał żebym jako 14 mógł jeździć i nikomu nie przeszkadzać. Nie łamać prawa, nie hałasować nikomu, świetne rozwiązanie. Kupił działkę jakieś 5 km od mojej miejscowości i jeszcze dalej od innych. Po środku niczego. Postanowił wybudować tam mi tor. Po 4 latach odpuścił. A co do koni to mówię że powinny jeździć koło stajni, bo prawie wszystkie stajnie mają takie miejsca do uprawiania tego sportu. Po co wyjeżdżać na drogi ?

SLAWCIU666
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-08-03 22:13:20
Pójdźmy dalszym tokiem rozumowania o złych uczestnikach ruchu. Jakie nieodpowiedzialne i bez wyobraźni jest poruszanie się dziecka na rowerze bez karty rowerowej. ja żeby jeździć na quadzie muszę mieć przeglądy co pół roku, zarejestrować muszę go, mieć prawo jazdy, muszę domontować do quada kierunkowskazy i coś żebym mógł trąbić. A mamusia z tatusiem uważają że ich 7 letnia córeczka powinna pojechać z nimi drogą asfaltową na wycieczkę i jest wszystko fajnie :)

SLAWCIU666
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-03 22:01:33
Wkurzają mnie tutaj komentarze typu: Quady i crossy są złe bo niszczą lasy, hałasują. Uprawiam ten sport od 6 lat i wyjazd do lasu oznacza tak na prawdę jazdę po polnych/leśnych drogach, które są na mapach więc jestem uczestnikiem ruchu. Gdy chcę jechać gdzieś się zakopać to jadę na bagna, do rzeki a nie środkiem lasu. Jak widzę więc np. psa bez smyczy mogę go przejechać i nie spotkają mnie za to żadne konsekwencje, bo to jest droga. Piesi mają od tego POBOCZE czyli obszar obok drogi ewentualnie mogą iść po jednej stronie drogi, dopiero jak zejdą do lasu mogą chodzić jak im się podoba. Prost

SLAWCIU666
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-03 22:07:52
Mnie wkurzają mamy z dziećmi, które chodzą sobie wszystkimi drogami w mojej miejscowości, w której nie ma chodników. Skoro nie ma chodników, pomimo że jest to wieś nie powinno się tu spacerować, lecz tylko przemieszczać. To jest niebezpieczne. Od spacerowania są parki, jest ich pełno w porównaniu do torów motocrossowych. Jak nawet jadę na poligon to są tam SWEETSIXTEEN, które muszą sb zdjęcia porobić i mam im nie kurzyć... Wkurzają mnie jeszcze grille po 22, które przeszkadzają mi w ciszy nocnej, też hałasują. Czemu nikt nie zacznie na ich organizatorów najeżdżać?

bloggerka
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-08-03 18:16:00
komentarz usunięty przez użytkownika

Fredra
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-03 16:30:57
Rower rowerem. Raz wpadłam na takiego geniusza, który przez polną drogę wywiesił metalową linkę. Wpadłam na nią jadąc konno. Koń "kolana" miał poharatane, ja wypadłam z siodła, łeb rozbity. Są nie tylko na tym świecie szalejące quady

lizusisko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-07 15:49:24
jak koń sobie nogi poharata to nic, lepiej jest się wywalić z koniem trafiając na taką "niespodziankę" w czasie galopu .... ;/

acorn
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-03 15:46:05
w lesie rzeczywiście nie koniecznie.. ale jak ktoś już wspomniał, są dwie strony medalu. Mam działkę, kilka hektarów. Fajna, zadrzewiona, z drogą 'w gąszczu drzew'. Działka jest ogrodzona z jednej str. siatką, bram metalowych czy murowanych nie ma. Z obu stron 'wjazdowych' jest bramka, drewniana, napis nie wchodzić itd. Co roku gdy nas tam nie ma (dom jest na razie letniskowo-przemieniany-w-zwykły) droga jest rozjeżdżona kładami, drzewka są pouszkadzane, bramki są roz***. Czy miałabym skrupuły postawić taką 'pułapkę' gdzieś na środku naszej drogi? Nie.

LepszyMaysterek
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-08-03 10:13:24
Trzeba byc debilem aby robic cos takiego. Jak wjechał gdzie nie trzeba to wezwac policję niech da mandat. Jeżeli jeździ gdzie można niech jeździ. To tak jakby strzelac do aut za przekroczenie prędkości. To pewnie robią ci działkowcy z RODOS. To jest najgorszy sort. Zawziete grzyby. Niby kultura a w rzeczywistosci chamy jakich mało. Swoja działeczka wypieszczona a smieci do lasu i wszystko przeszkadza. Ze się jedzie, że się nie jedzie, że głośno, że cicho, że furtka otwarta. Wszystko źle i mordy non stop pokrzywione.

LepszyMaysterek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-03 12:10:24
Ooo minusy! Ile worków ze smiaciami od początu sezonu już wywiozłes do lasu działkowcu z rodos?

LepszyMaysterek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-03 12:14:13
Wiecie jak działkowiec z rodos segreguje smieci? Na te które pali w dzień i na te które pali w nocy!!

pawlik998
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-08-03 09:02:32
Sam osobiscie doswiadczyłem takiuego czegos :( blizna do konca zycia

robert34
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-08-03 07:11:45
Ja również nie pochwalam takich metod , ale medal ma dwie strony . Crossy,quady i samochody terenowe rozjeżdzają nam lasy bo jeżdzą gdzie popadnie zamiast na organizowanych rajdach .

Pablo_e30
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-08-02 22:52:29
Bardzo chętnie spotkam sie z każdą osobą po kolei i "podyskutuję" z nią na temat ich przekonania co do słuszności takich linek

zucker64
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-03 10:16:23
Żeby Ci tylko te dyskusje na zdrowie nie zaszkodziły

qwerty27
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-08-02 20:41:25
To było chyba na osoby które jezierzą na crossach czytałem kiedyś jakiś artykuł o tym!

memeo
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-08-02 20:18:52
nie wiem co to za geniusz to rozwiesił, ale niech sam wpadnie w swoją pułapkę, będzie mniej debili na świecie.

bully1408
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-02 19:14:06
Paznokcie to sie myje stary ,wiocha!!!!

r.evolution
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-08-02 19:01:14
Wjechać do lasu motocyklem, quadem lub innym wynalazkiem i mieć pretensje... Jest zakaz? Jest. To tak jakby osoba poruszająca się na terenie zabudowanym pędziła ponad 100km/h i miała pretensje o to, że nie wyrobiła i samochód wjechał w słup. Nie mówię akurat o mężczyźnie ze zdjęcia, bo rower za hałaśliwy i szkodliwy dla otoczenia nie uważam.

kastus
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-08-02 19:10:59
Jestes glupi czy udajesz? To ze jest zakaz ma sie rownac z tym, ze zamiast mandatu, kolesiowi taka "pulapka" ma obciac glowe?

TheTerminator
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-02 20:46:54
komentarz usunięty przez moderatora

sangre666
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-08-02 22:27:03
kastus tylko, że nawet 1000zł mandaty nie ostudzą zapałów rozjeżdżających lasy.

r.evolution
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-02 18:57:50
komentarz usunięty przez użytkownika

konvakzn
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-08-02 18:23:22
zazwyczaj tego typu czyny dokonuja prywatni właściciele lasów

konvakzn
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-02 18:22:20
codzienny ,,obchód,, lasu?? toć panowie ze służby leśnej nawet tego nie czynią... chyba masz nerwicę natręctw i patrzysz na przyrosty bieżące. No według ciebie zrywkę drewna należało by przeprowadzic za pomocą roweru dziecięcego? inaczej się tego nie robi jak za użyciem ciężkiego sprzętu. Popatrz jak to się robi w Usa i kanadzie na discovery nadaja programy o tej tematyce i wtedy zobaczysz ze w PL nie jest żle.

KoniuKonecki
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-02 17:41:46
komentarz usunięty przez moderatora

jaro0700
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-08-02 17:36:42
Nastepna debilna dyskusja w stylu "usunac fotoradary" :D Prawo to jest prawo i jak masz jak wol napisane "wypierda**c z quadami" to wypierd***j!! Jak jest ograniczenia do 60 to sie jedzie 60, a nie przypi**ala, ze fotoradar stoi. Jeszcze tylko brakuje zeby barany bez nog pisaly, ze im pole minowe przedluzalo droge do domu...

KoniuKonecki
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-02 17:35:47
Mieszkam na wsi i mam kikanaście hektarów lasu ... i co mam zaiwaniac codziennie na obchód na pieszo ? W większość miejsc nie da się dojechać rowerkiem ... a jak już popada to ... kicha (to info dla tych pseudo ekologów). Używam do tego właśnie quada !!! Jest najlepszy ... praktycznie wszędzie dojeżdżam ... A te gadanie o ciszy ekologii zwierzątkach usłyszałem od pracowników lasów .. notabene wjechali kilkoma cięzkimi ciągnikami i innymi pojazdami ... było ich słychać z kilometra nawet jak jechałem quadem.

DeiVXX
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-02 17:35:05
Tlenowygonzo czy ty jesteś ślepy czy tylko udajesz ? Nie widzisz roweru leżącego obok ? -.- Też miałem taką akcje tylko że nie aż tak . A wy że prawidłowo . Oby każdego co tak pisze coś takiego spotkało

beetlejuicee
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-08-02 17:22:58
hahahaha powinni wiecej takich linek rozwieszac brawo

ja1ja
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-08-02 16:44:12
Szkoda że łba gnojowi nie ucieło

mototo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-02 16:17:15
JAK KTOŚ MÓWI ŻEBY NIE JEŻDZIĆ BO COŚ TAM TO NIKT NIE JEST KURWĄ I NIE JEŹDZI SIĘ KOMUŚ NA ZŁOŚĆ. NAJGORSI SĄ LUDZIE CO TO NA WEEKEND NA DZIAŁKĘ JADĄ

mototo
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-08-02 16:14:30
ZASTANAWIA MNIE JEDNA RZECZ MIANOWICIE CZY KTÓRYKOLWIEK ROZWIESZACZ LINEK I Z CZY KTÓRYŚ Z WAS CO TO PRZY NIEDZIELI Z PIESKIEM NA SPACER DO LASU IDZIECIE ROZMAWIALIŚCIE KIEDYKOLWIEK Z QUADOWCEM I CZY POPROSILIŚCIE GO ABY JEŹDZIŁ ŹDZIEBKO DALEJ LUB WOLNIEJ? RACZEJ NIE CO? PRAWDA JEST TAKA ŻE LAS JEST DLA WSZYSTKICH : DLA LUDZI NA ROWERACH, DLA LUDZI Z PIESKIEM CO TO PUSZCZAJĄ PSA BEZ SMYCZY, PIESEK LECI SOBIE POBIEGAĆ A PRZY OKAZJI WYDUSI TROCHĘ ZAJĘCY , KUROPATW ETC. MIESZKAM NA WSI MAM UAZA ZMOTĘ KOLEDZY TEŻ MAJĄ TERENÓWKI , JEST 3 NA QUADACH I JAKOŚ DO TEJ PORY ZE WSZYSTKIMI SĄSIADAMI JEST O

Boruwa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-02 18:53:21
Nie wiem coś ty jadł!?, ale pierd..olisz jak potrzaskany!;|

memeo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-02 20:17:02
proszę, wyłącz caps locka, bo to aż się niemiło czyta.

cali76
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-03 09:48:17
Jeżeli Ty uważasz że spacer po lesie z psem to ro samo co jazda na quadzie to jestes arcy debil i właśnie dla takich jak ty są takie niespodzianki. A poza tym będąc debilem nie zrozumie się nigdy niektorych rzeczy.

LepszyMaysterek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-03 10:29:26
Jeden lubi psem obsrywac drugi quadem trawę zrywac.

kacek5525
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-02 15:03:00
komentarz usunięty przez moderatora

venioo
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-08-02 14:43:05
Kiedyś po zmroku nadziałem się na takie coś NA PARKINGU między choinkami (komuś przeszkadzało, że nikt nie chodzi idiotycznie wytyczonym chodnikiem, tylko ścina przez PUSTY parking między drzewkami?), na wysokości pasa. Idąc dosyć szybko nagle znalazłem się na glebie z bólem brzucha i krwistą pręgą. Gdyby nie skórzany pasek, na którym się drut częściowo zaczepił, pewnie bym miał flaki na wierzchu. Powinni łapy obcinać tym co wiążą takie druty.

trumpor113
    Ocena: -1 (glosow:17)
2013-08-02 13:58:08
A czy wam do cholery nie brakuje wyobraźni ? Na ch** tam wjeźdzacie tym gównem? Wszyscy was kuźwa mają dość! Nie myślicie o zwierzętach czy o ludziach? Ile razy jadąc rowerem skoczyła metr ode mnie sarna, co by było gdybym jechał quadem? Przecież zabił bym to biedne zwierze ale co was debile to obchodzi wy macie przecież ZABAAFFFEEEE ;__;

LepszyMaysterek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-03 10:04:29
No. Lepiej iśc do markietu się zabawic. Szedłem kiedyś pieszo i obok mnie przeleciała mucha. Co by było gdybym poruszał się wtedy autem. Roztrzaskałbym to biedne stworzenie o szybę.

Eclipse1991
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-08-02 13:14:23
Sprawa tych linek jest dość zagadkowa. Wnioskuję, że są rozwieszana aby ludzie na quadach czy crossach nie jeździli po lesie. Zastanawia mnie tylko, czy osoba rozwieszająca je wie, że może być skazana za usiłowanie zabójstwa? Widzimy ranę jaką odniósł rowerzysta. Co by się stało gdyby to był motocyklista jadący cztery czy pięć razy szybciej? Czasami ludziom brakuje wyobraźni.

LepszyMaysterek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-03 10:34:33
Wyobraźni im nie brakuje. Są świadomi tego co robią, pewnie się jeszcze cieszą i są z siebie dumni.

janekk.g
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-02 12:49:54
Przez całe życie mieszkam w pobliżu lasu i bardzo często poruszam się po lasach rowerem (w okresie letnim ok 90 km tygodniowo). Nigdy nie widziałem quada lub czegoś w tym stylu ale linek na drzewach oczywiście od zarąbania i jeszcze trochę. Nie rozumiem czemu na leśnej ścieżce rowerowej są te linki. Na rowerze bez pedałowania można tam osiągnąć koło 35km\h ale niestety komuś to przeszkadza i ustawia tam te linki... dodam że te linki są bardzo słabo widoczne nawet przy mniejszych prędkościach ponieważ zlewają się kolorem z tłem lasu.

elolek
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-08-02 12:30:50
@tlenowygonzo jakbyś zauważył to on jechał rowerem nie quadem czy crossem tak więc -_-

kgz1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-02 12:28:43
To prywatny las?

ashanty21
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-02 12:13:53
o boże. Wy wiecie co to jest ironia? To przeczytajcie sobie jeszcze raz komentarz @tlenowygonzo

k20z4
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-08-02 12:01:51
Kurde, Często śmigam na rowerku po lesie. Mam fajne przelotowe trasy na których rozwija się fajne prędkości. Jeśli wpadnę lub zobaczę kiedyś coś takiego to poświęcę tydzień by namierzyć i otłuc baseballem jegomościa.

venioo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-02 14:45:05
Jak wpadniesz na trasie przelotowej na coś takiego, to tydzień będziesz się w szpitalu budził...

akira44
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-08-02 11:45:56
@tlenowygonzo nie zgodzę się z Tobą.mam na przykład rodzinę,która mieszka na wsi i muszę jechać do nich przez las by się tam dostać.więc mam w Twoim wypadku zostawić samochód przed wejściem do lasu i iść na piechotę 2 kilometry,obładowana tobołami z resztą rodziny i psem?owszem ludzie wjeżdżają do lasu samochodami i tam zostawiają je gdyż idę na grzyby lub jagody.w takim tez wypadku straż pożarna wjechać do lasu nie może skoro twierdzisz,że pojazd nie może wjechać do lasu

sivy1994
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-02 11:27:55
Ludzie wy wiecie o czym mówicie??!! Chyba raczej nie to uświadomię was!! Mówicie o zabiciu innego człowieka (art. 148 §3 KK)!! Jeśli komuś to przeszkadza niech rozwiesi tabliczki TEREN PRYWATNY w tych swoich lasach!!

michaj
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-08-02 11:20:54
dokladnie popieram tez mnie wkurwiaja te walikonie komputerowe on pewnie nawet nie wie jak wyglada las :)

krzysiek071
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-02 14:28:16
Dokładnie jak mówisz sam mieszkam na wsi. a w sąsiedniej wiosce leśniczy ma quada którym jeździ do lasu w nie dostępne miejsca tam gdzie nie da rady wiecheć jeepem żeby np. sprawdzić-naprawić paśnik. Nie rozumiem jak można pieprzyć głupoty o jakimś niszczeniu ściółki czy coś w tym stylu.

Milano1512
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-08-02 11:17:02
@tlenowygonzo tak lepiej siedziec całe życie przed komputerem niż miec pasję i zabawę.

michaj
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-02 11:14:50
komentarz usunięty przez moderatora

lucluc
    Ocena: -2 (glosow:18)
2013-08-02 11:14:13
I BARDZO DOBRZE !! ZA NISZCZENIE LASU I PRZYRODY KARA MUSI BYĆ !! MNIE TAKIE SKUR..... NISZCZĄ LAS, WSTĘPNIE ROZŁOŻYŁEM KAMIENIE I GAŁĘZIE, JEŚLI TO NIE POMOŻE BĘDZIE TAKIE COŚ WŁAŚNIE !

michaj
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-02 11:18:52
komentarz usunięty przez moderatora

LepszyMaysterek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-03 10:37:59
Ogrodź go koorwa betonowym murem z fosą.

tybalt1
    Ocena: 5 (glosow:13)
2013-08-02 10:45:43
z rowerami na ścieżki dla rowerzystów a z quadami na poligony albo na specjalnie do tego sportu przygotowane trasy!

Kuroru
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-08-02 10:15:07
Gdzie ty tlenowy masz tutaj quada? Ja widze rower na drugim obrakzu, nie wiem skądś ty quada wymyślił

aawol
    Ocena: -8 (glosow:10)
2013-08-02 10:07:48
jeśli las jest prywatny to popieram w 100% - pułapka była robiona z myślą o quadach i crossach tak więc przypadkowa to ofiara - gdzie drwa rąbią tam skry lecą!

lolo88888888
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-08-02 09:47:28
tak czytam wasze komentarze i nasuwa mi się tylko jedna myśl "ja pier*ole"... jak można popierać taki debilizm jak rozwieszanie linek w lesie? ludzie pomyślcie trochę. nie popieram jazdy crossem czy quadem po lesie, ale rowerem jak najbardziej. co jest złego w jeździe rowerem po lesie? gość który to rozwiesił ma IQ równe rozmiarowi buta.

Katherina33
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-02 10:00:55
komentarz usunięty przez moderatora

vvvxxxvvv
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-08-02 09:43:13
Trzeba jezdzic w pelnym kasku ze wzmocnieniem na szyje I tyle ;) A tak na powaznie to ten kolo zapierdal.l na tym rowerze dlatego nie wychamowal. Tak samo by niewychamowal gdyby przed nim szly male dzieci ale pewnie zdjecie na wiocha tez by bylo ladne.

Baraak
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-08-02 08:33:17
Szkoda faceta, rowerzyści nikomu nie przeszkadzają w lesie a za zastawianie linek powinno się łeb upitolić przy samej d...e. Z kolei quadowców debili i crossowców trzeba tępić jeszcze mocniej. Oczywiście nikomu nie chce się ich ścigać więc ludzie sami dostali szału i to są efekty.

PETERGRIFFIN
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-08-02 07:53:05
Wszyscy ktorym przeszkadzaja motocyklisci i quadowcy natychmiast do lasu rozwieszac linki zeby lby poucinalo. I tylko czekac kiedy Wasz syn corka zaczna sie jarac wlasnie tymi pojazdami i miejmy nadzieje ze wlasnie czaszki spadna. I co wtedy? co bedziecie pisac? ze mu nie pozwlisz czy ze mu nie kupisz, jak znam zycie nie bedzie potrzebowal Waszej zgody

trumpor113
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-02 14:02:18
Trzeba umić wychować ;] Pokazać las od strony natury a nie od strony torowiska

drazu
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-08-02 02:46:19
za jazdę motorami po lasach powinni karać, a za wywieszanie linek obcinać jaja

smaku1290
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-08-02 01:51:49
Nieważne czy, motocykl,czy rower, czy hulajnoga. Taka linką można zabić. Każdego. (WR250F)

tonarid
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-08-02 00:55:59
chrześcijańska miłość do bliźniego swego - BEZCENNA !

Mr.Spook
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-08-02 08:11:10
Co ma miłość do bliźniego z wpierniczaniem się na czyjś teren bez pozwolenia... mój wuj kupił tereny z lasem ciągle, albo wywalali tam śmieci, albo rozjeżdżali nasadzenia drzew quadami i motorami...

NiziMen
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-08-02 00:22:30
Debile na 2 zdjęciu jest rower ! więc jakim quadem ?? o.O

matrosbum
    Ocena: -7 (glosow:11)
2013-08-02 00:11:21
i bardzo dobrze!!!

gsxr750
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-08-01 23:55:19
Ludzie.. Wy jesteście ślepi ? kto wam powiedział że on wjechał quadem ? Na drugim zdjęciu wyraźnie widać że jechał rowerem.

FloydP4PKing
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-08-01 23:37:18
no i dobrze mu tak

artiee79
    Ocena: 10 (glosow:26)
2013-08-01 23:34:46
Chuj w dupę motocyklistom i quadowcom ryjącym las i powodującym hałas. Wara od lasu i koniec. Nie masz gdzie zapierdalać sprzedaj sprzęt. Rowerzysta oberwał niechcący, wiadomo na kogo te "sidła" były zastawione.

Ferencyvoros
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-08-02 04:57:24
Oj jak ja się cieszę, że chociaż jedna osoba pisze tu z sensem i całkowicie trafia w mój gust. Koło mojego domu jeżdżą na tych quadach i irytują mnie niesamowicie, też takie sidła muszę zastawić chyba.

dropsik21
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-02 10:15:02
Dokładnie popieram Cię w 100%

michaj
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-08-02 11:09:08
chuj w dupe tobie lamusie ciekawe co bys powiedzial jak by twojedziecko jechalo rowerem i trafilo na taka linke.

patro11111
    Ocena: 11 (glosow:17)
2013-08-01 22:56:49
@tlenowygonzo Czlowieku, ty nie widzisz, że na 2 zdjęciu, jest rower? W Polsce nie ma takiego prawa, że nie można jeździć sobie rowerem po lesie. A co ważniejsza nie wolno rozstawiać takich linek. Jeżeli ty uważasz, że to jest w porządku, to nie wiem co w tym kraju będzie za kilka, ba kilkanaście lat! P.S. Pomyśl no może trochę, zanim napiszesz jakiś komentarz...

NicoRobin
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-01 22:56:21
segal226 : popieram w zupełności !

segal226
    Ocena: 38 (glosow:60)
2013-08-01 22:50:53
tlenowygonzo Ciekawe co byś powiedział jakbyś się wybrał do lasu z dziećmi na wycieczkę rowerowa i twój 12 letni synek ucieszony z nowego "górala" nagle przeciął by sobie na takiej oto lince swoją wątłą delikatna szyjkę i stracił głowę . Bo pojechał szybko bo droga wolna ,bo las ,bo nie hałasuje i nie ma aut pod które by mógł wpaść wiec sam byś mu pozwolił poszarżować po lesie żeby sie chłopak z "górala" poradował ,a nagle pach i głowy nie ma.

TheTerminator
    Ocena: -6 (glosow:16)
2013-08-01 22:54:58
komentarz usunięty przez moderatora

XXXAdaXXX
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-02 23:17:41
Od tego są Ścieszki rowerowe. Tam nikt linki nie da.

versaczi
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-08-01 22:50:30
PO 1 nie można jeździć po ścieżkach i tzw. bocznych drogach w lesie. Po 2 można jechać tylko główną trasą przez las, gdzie jeżdżą zwykli ludzie samochodami np. na grzyby. Pozdrawiam Lasy Państwowe

sedziadread
    Ocena: -15 (glosow:17)
2013-08-01 22:45:29
BARDZO DOBRZE RZE JEGO TA LINKA SKSZYWDZIŁA. JAG NIEUMIE JERZDAĆ TO NIECH SE PEICHOTOM CHODZI CH@J

texas_18
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-01 22:43:57
Chyba same GIMBAZY komentują! Gdzie na zdjęciu jest kład? Jest rower. A linkę widać z dwu perspektyw i jest to górka. Jeśli wstawiający miał taki wypadek polecam zgłosić na policję i do straży leśnej. Straż leśna jak się powie, że chyba ktoś kłusował szybko znajdą. Takie linki i karabinki w kiosku RUCHU się nie kupi! Gimbazy spać!

Krazorek
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-01 22:57:27
Jak jesteś taki mądry to podaj choć jeden powód komu przeszkadzał rowerzysta i kto by go chciał tak potraktować? Akcja ewidentnie wymierzona przeciwko quadom. Wyższość nad gimbazą, którą emanujesz jest w tej sytuacji wątpliwa...

albert_1986
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-08-01 22:35:54
Dla mnie życie człowieka jest ważniejsze od kondycji psychicznej dzika czy sarny,na takiej lince trzeba by było powiesić takiego inteligenta.Powinno się takich zamykać za usiłowanie morderstwa.A wina nie jest taka oczywista bo po lesie nie wolno jeździć ale głównymi drogami które nie są zamknięte można.A od ścigania ludzi na motorach czy kładach jest policja i straż leśna która ma możliwości i uprawnienia a nie bezmózgi z minkami.

siecino1
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-08-01 22:11:50
Na drugim zdjęciu, z rowerem, linka jest nisko nad ziemią. Jak rowerzysta mógł o nią zahaczyć szyją ? Chyba, że szedł na czworaka. Natomiast jeśli chodzi o quadowców i crossowców, to przepisy wyraźnie zabraniają wjazdu do lasu. Ponadto stwarzają realne zagrożenie dla życia pieszych czy rowerzystów swoim nieodpowiedzialnym zachowaniem. Dużo jeżdżę na rowerze i spotykam ich tylko w pobliżu miasta-Szczecin,zwłaszcza Głębokie, gdzie się najwyraźniej lansują, dalej , gdzie nie ma ludzi ich już nie ma, bo brakuje publiczności, a dookoła same lasy.

Justinek
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-01 22:05:59
Spoko ze on był tam rowerem-.-

Dave133
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-08-01 21:44:06
dobra czaje, że ktoś znalazł sobie taki sposób na pozbycie się hałaśliwych quadów czy crossów. ale kurcze! tym można człowieka zabić. dobra hałasuje, znajdź inny sposób, bezpieczny. a to, jak już wspominano, może łeb uciąć i dwa, że właśnie w lesie nie tylko jeżdżą na quadach czy crossach, a też na rowerze, czy ewentualnie ludzie biegają. nie daj boże dzieciak, nawet na tym durnym kładzie, utnie sobie głowę i co wtedy? zanim zacznie ktoś rozwieszać te linki, niech zastanowi się nad konsekwencjami i co by było gdyby...

Heruuki
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-08-01 22:42:23
Ale ludzie? Przecież każdy prosi! Nie jeździć w lesie, ale ludzie nie słyszą bo nie chcą, łamią prawo. Ta metoda jest najbardziej skuteczna - nie chcesz stracić głowy? To nie jeździj, proste.

Heruuki
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-08-01 22:46:10
Człowiek biegający doskonale będzie widział takie linki, fakt. Rowerzystów mi szkoda, ale jeśli nie widzą takiej linki, znaczy że za szybko jeżdżą.

kris072
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-08-01 22:52:27
Heruuki jak przekroczysz kiedyś prędkość samochodem to może ktoś ci sypnie kulkę..też będzie ok?

Heruuki
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-01 23:07:07
Ja nie łamię prawa, także nie dostanę kulką w łeb.

cienki_bolo
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-08-02 01:06:07
Moja przyjaciółka biega po lesie nieopodal domu po nocy, opieprzam ją za to, gdyż to mało bezpieczna głupota, jeszcze jakiś zbok ją natrafi, ale wracając do tematu i tak biega i takiej linki by nie widziała, nie przekraczając prędkości. Jak i rowerzysta, który się zagapi, więc lalo z Anime spie**laj ze swoimi teoriami, zdenerwowałaś mnie, serio życzę ci gwałtu dla zmądrzenia durna łajzo.

Heruuki
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-08-02 01:36:15
Kultury młody człowieku, zagapi? Ah no tak... wymówka dla każdego kto coś źle zrobi czyli ZAGAPIŁEM SIĘ. Ponadto w d*pie mam twoją przyjaciółkę. :) I jestem mądra, dlatego nie jadę quadami po lesie.

PETERGRIFFIN
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-08-02 08:04:49
Heruuki pod sciane i strzal w tyl glowy

Ukeee
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-09 00:18:47
Dziewczę, pomyśl czasem, to nie szkodzi. Przekroczyć prędkość? W LESIE? Jak ktoś mądrzejszy wyżej napisał, głupie dziecko, siedmioletnie, szarżuje sobie na tym góralu. Jeb i głowy nie ma. Bo przekroczyło prędkość... w lesie.

Krazorek
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-08-01 21:27:52
Mieszczuch kupił działkę pod lasem. Chce mieć spokojny weekend. A tu wrrrr quadami przez cały dzień... W żadnym razie nie usprawiedliwiam tego człowieka - też twierdzę że powinien zostać ukarany, ale czy nikogo z Was nie bierze k**rwica jak o 23 w nocy jakiś gimbus na swoim wehikule, który generuje więcej hałasu niż użytecznej mocy na pełnym gazie przechadza się koło Waszego domu. Te potłuczone półgłówki, które na swoich maszynach o mocy mniejszej niż kosiarka do trawy, uważają się za królów szos i bezdroży, za nic mając podstawy bezpieczeństwa ruchu drogowego czyhają za każdym krzakiem.

marchfi19
    Ocena: 8 (glosow:16)
2013-08-01 21:07:29
Czytam te wasze komentarze i nie mogę wyjść z podziwu że tutaj co drugiego tak mocno dupa ściska bo "on ma a ja nie mam" więc najlepiej upierdolić ręce, głowę , zgnoić i wysłać na księżyc bo ktoś robi co lubi. A ile tu się nagle zrobiło zwolenników Greenpeace'u, powiedzcie mi lepiej co sami robicie żeby polepszyć naszą planetę a nie pierd***** Hipolicie o innych że niszczą że makulatury nie oddają, ludzie ogarniacie się i zacznijcie wpierw patrzeć na siebie, co wy robicie , co wy sobą reprezentujecie. Co do tej linki, przecież to może uciąć głowę człowiekowi w sekundę, tuż to normaln

zbukzbuk
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-08-01 21:44:49
tak to jest... to że w lesie naj***ne śmieci to nikomu nie przeszkadza... mnie np irytuje jak w lesie chcę wypocząć, legnąć w trawie na polance a tu co każdy turysta nuta z telefonu że nawet nie słychać jak ptaki ćwierkają i jak drzewa szumią od wiatru... co, też mam im wszystkim głowy poupie***lać?

TheTerminator
    Ocena: -6 (glosow:16)
2013-08-01 20:40:22
komentarz usunięty przez moderatora

WyrwiDup
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-01 20:35:48
Było.

TheTerminator
    Ocena: -5 (glosow:11)
2013-08-01 20:23:45
komentarz usunięty przez moderatora

TheTerminator
    Ocena: -9 (glosow:29)
2013-08-01 20:07:59
komentarz usunięty przez moderatora

pawel1304
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-08-01 22:21:07
Ty to co najwyżej dłoń własną ruchasz

TheTerminator
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-08-01 22:48:27
komentarz usunięty przez moderatora

pawel1304
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-08-01 23:13:21
Pewnie masz i z tym bogate doświadczenia. DEBILU.

TheTerminator
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-08-01 23:39:31
komentarz usunięty przez moderatora

wadrian1
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-01 20:04:13
Psa do lasu też nie można wyprowadzać

sangre666
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-01 22:01:19
wolno. zasada ta sama co w parku w mieście. kaganiec i smycz.

manamanam
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-01 19:59:24
komentarz usunięty przez moderatora

trumpor113
    Ocena: 7 (glosow:37)
2013-08-01 19:56:01
Za zapierdalanie quadem/crossem po lesie powinno wam się uciąć ręce przy samej dupie. Nie mówię tutaj o tym chłopaku tylko o quadach w lesie. Ale oczywiście policja nic nie robi, bo po co? Jedzie grupa takich debili, hałasuje jak zarzynana dziwka i jeszcze nie da się spokojnie na spacer z psem wyjść bo ci debile nie dość że hałasują tym quadem to jeszcze się durnie popisują i drą się jak dovny. Ja się nie dziwię że ludzie rozwieszają takie linki. Ale szczerze mówiąc jest to lekko głupota bo jak widzieliśmy koleś na rowerze może też się na nie natknąć.

cycu2188
    Ocena: 8 (glosow:14)
2013-08-01 19:52:38
Akurat jeżdrzę wyczonowo na rowerze i wiem że rowerem po lasach wolno jeździć z tego względu że są szlaki do tego wyznaczone a to ze jakiś poj.b ustawił tam linkę to sam bym mu ręce ujeb.ł

Bajabanger
    Ocena: -6 (glosow:28)
2013-08-01 19:39:55
komentarz usunięty przez moderatora

ombre22
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-08-01 19:43:37
pierdol*ij sie w dynie.To nasza planeta. Przeciez takie akcje to zwykly terroryzm.

stach1947
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-08-01 20:01:15
Ty chyba w kinie płacisz za pól biletu? Bo kasa bierze po 2 dychy od łebka, a ty jesteś półgłówek i masz 50% zniżki. I jeszcze jedno, gdyby głupizna umiała latać, unosiłbyś się nad lasem jak balon.

Bajabanger
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-08-01 20:03:27
komentarz usunięty przez moderatora

TheTerminator
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-08-01 20:06:58
komentarz usunięty przez moderatora

stach1947
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-08-01 20:07:30
Tak kochanieńki, masz prawo do spokoju i dlatego powinieneś dostać kaftanik z długimi rękawkami i osobną, izolowana celę w domu bez klamek.

Heruuki
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-08-01 20:20:07
Ombre22 mylisz się, ta planeta, to planeta zwierząt, ludzie są tylko jej gośćmi którzy śmiecą w lesie, a zwierzęta giną w swym domu. Takie pułapki to dobra rzecz. :)

TheTerminator
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-08-01 20:21:30
komentarz usunięty przez moderatora

Heruuki
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-01 20:23:32
komentarz usunięty przez użytkownika

Heruuki
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-01 20:25:46
Oczywiście że lasy, ale jeśli są wycinane, zniszczono ponad 90% lasów przez takie skurczybyki, zwierzęta giną właśnie w swoim domu, bo ktoś chce sobie postawić tu fabrykę.

TheTerminator
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-08-01 20:30:32
komentarz usunięty przez moderatora

Heruuki
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-08-01 20:42:52
Można zapobiec czemuś takiemu. Makulatura jest najlepszym sposobem, lecz nie każdy chce... Ale nieee, bo po co?! Zrobią nowe. I ja się pytam z czego? Jak drzew ku*wa coraz mniej.

miauuu85
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-01 21:44:52
"lasy sa dla zwierzat", a jak taki niedzwiedz czy inny zwierz zawinie sie w zylke, to co?

Heruuki
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-01 22:54:18
Lasy są dla zwierząt, gdyby ludzie nie jeździli, to by nie było linek. Każdy byłby zadowolony.

TheTerminator
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-01 22:56:17
komentarz usunięty przez moderatora

Ukeee
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-08-09 00:24:17
Ludzie to też zwierzęta, tępa dzido. Mamy takie same prawa do tej planety co zwierzęta, jednakże nie da się ukryć, że ich nadużywamy. Heruuki, najlepiej się odstrzel, zawadzasz zwierzętom swoim istnieniem.

tomi2000
    Ocena: 2 (glosow:16)
2013-08-01 19:36:45
Za rozjeżdżanie lasów rowerami, quadami itp poza wyznaczonymi szlakami - nogi przy samej dupie

The-Cham
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-08-01 19:36:09
To są linki na motocyklistów (głównie) z tego co się orientuję to jest nie legalne. Motocyklista jadąc jest na podobnej wysokości jak ten rowerzysta gdzie zahacza szyją i spada z motocykla lub mogą być nisko ustawione na koła, że gdy w nie wjedziemy wylatujemy przez kierownicę.

Funnydragon1
    Ocena: -8 (glosow:8)
2013-08-01 19:31:15
przeskoczylabym to na rolkach-na rowerze nie dal rady...

enter69
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-08-01 22:00:19
zasuwasz w lesie na rolkach??

Pufdudy
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-08-01 19:26:49
na ch**j ta linka na niedźwiedzie ?:D

micek237
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-08-01 19:21:46
Jest to tak zwany "wnyk", czyli pułapka na zwierzęta, skoro została umieszczona na takiej wysokości, to podejrzewam że została zastawiona na Jelenia. Rowerzysta niechcący się na nią nadział, a poruszanie tematu czy można jeździć rowerem czy kładem po lesie pod tym absurdem to jest dopiero wiocha.

Galu
    Ocena: -9 (glosow:9)
2013-08-01 19:16:54
Ja na miejscu gościa wezwałbym policje albo pojechał z tą linką na najbliższy posterunek policji i złożył zawiadomienie.

Hanusiak
    Ocena: 7 (glosow:13)
2013-08-01 19:03:57
Hm, hm, hm... wątpię, że ktoś rozstawił to na drodze, która była na terenie państwowym. Wydaje mi się raczej, że pan rowerzysta/quadowiec wjechał po prostu na czyjś teren przy okazji bez ścieżki. Ktoś sobie nie życzył rozjeżdżania ziemi na jego terenie, to porozciągał linki,a "mądrzy" rajdowcy się na nie nacięli. Peszek.

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:14)
2013-08-01 18:32:03
Wielu quadowców i motocyklistów jest naprawdę bezczelnych, rozjeżdżają lasy, straszą zwierzęta, nie wspominając już o ich niektórych wyczynach w środowiskach miejskich. Ale takie liny to sqrwysyństwo, może się na to złapać niczemu niewinny rowerzysta, i co wtedy? Takie coś mi smerdzi odpowiedzialnością zbiorową, która w żadnym wypadku nie jest słusznym rozwiązaniem.

harystoteles
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-08-01 18:15:25
Już nawet rowerem po lesie jeździć nie wolno?? To mogło skonczyć się dużo gorzej...

brodiii
    Ocena: -9 (glosow:23)
2013-08-01 18:04:25
bzdury! także jeżdze quadem po lesie, mam cichy wydech i jeżdzę tylko po drogach które wcześniej ciągniki zrobiły. Nie wariuję, widząc pieszych zwalniam odpowiednio wcześniej i dopiero po odjechaniu ze 20 metrów ruszam szybciej. WIEC PRZESTANCIE CHRZANIC ZE WSZYSCY QUADOWCY LASY ROZJEŻDŻAJĄ!

tlenowygonzo
    Ocena: 11 (glosow:121)
2013-08-01 19:03:44
do lasu nie wolno wjeżdżać samochodem, a ty quadem wjeżdżasz? Ale PO CO? Ciągnki i pojazdy pracowników leśnych to inna bajka.Oni tam są służbowo, ale żeby quadami, motorami i samochodami jeździć po lesie dla rozrywki?

wertyxal
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-02 18:46:19
zgadzam się z tlenowymgonzo, szkoda że tym razem na papkę przeznaczoną dla quadowców nacią się rowerzysta...`

noigites
    Ocena: -7 (glosow:17)
2013-08-01 18:01:00
Dla mnie to jest osobiście chore bo skoro nie ma miejsca w którym można by było jeździć crossami i quadami to jeździ się po lasach... po drugie ciągniki które co dziennie rano jadą do lasu nie rozjeżdżają drogi ? a później cały dzień słychać piłę motorową ... Zrobili wszędzie po lasach ścieżki rowerowe i końskie pobudowali boiska i hale a nie mają zamiaru udostępnić jakiegoś kawałka nawet zwykłego lasu gdzieś na poboczu gdzie nie przeszkadzało by to ani ludziom ani zwierzynie... Nie ma gdzie jeździć więc jeżdżą po lesie

eMeLJey
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-08-01 18:00:24
Rowerzyści w lesie zwłaszcza w ciepłe miesiące to standard i takie "linowe spowalniacze" na quadowców, moga mieć fatalne konsekwencje nawet przy stosunkowo niedużej prędkości jaką osiąga rower. A co jak będzie jechała rodzinka z dzieckiem na rowerku, które będzie z przodu ? O tragedię nie trudno. To powinien być tez apel do leśników i polijcjalntów aby zrobili z quadowcami porządek. A tych co wywieszają liny, powinno się ścigać kryminalnie..

tlenowygonzo
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-08-01 19:01:12
Tak, ale z drugiej strony:co będzie jeśli wąską ścieżką leśną będzie jechała rodzinka z dzieckiem z przodu, a z naprzeciwka wyleci rozpędzony bałwan na quadzie? dodam, ze nie musisz zgadywać, bo takie wypadki, najczęściej śmiertelne już były opisywane.

Atragon
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-08-01 20:01:54
Mnie taki jeden ynteligent prawie rozjechał swoim "kładem". Nagle wyskoczył zza zakrętu na polnej ścieżynie. Widoczność ograniczały trzciny i niewielkie drzewa, ale jak widać jegomość się tym nie przejmował. Ja w sumie dość szybko odskoczyłem, ale niewiele brakowało, a by mi psa skasował :/

mikudiabl
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-08-01 17:59:17
Ma ktoś sprzedać czołg ?? kupię czołg od ręki i będę miał pretensje tak jak quadowcy kupujący quady i doskonale zdający sobie sprawę, że nie ma jakiś konkretnych tras dla nich.

nexus30
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-08-01 17:55:06
sorki ale widok quada jadaccego po lesie nie jest przyjemny,niszczy sciółke straszy zwierzeta,mieszkam blisko lasu i na weekendach widze co sie dzieje,zwierzeta uciekaja na pola gdzie niszcza plony na drogi gdzie trafiaja pod auta,chcesz pojezdzic ? znajdz spokojne miejsce z dala od ludzi i lasu masz kase na quada to masz i na wache by tam dojechac !a z linkami przesada fakt

noigites
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-01 17:52:33
komentarz usunięty przez moderatora

Burak515255
    Ocena: -6 (glosow:32)
2013-07-31 15:43:21
Quadowcy? Mój syn jeździ quadem po lasach. Chcecie mu głowę uciąć ? A gdzie ma jeździć jak nie po lesie? Chyba do tego zostały stworzone te maszyny. Więc jak u mnie pod domem wyrosła hala sportowa, a ja nie lubię sportu, to też powinienem walczyć ze sportowcami? Polska to ciemnogród i wieśniactwo - w większości. Sam jestem Polakiem.

xaxix
    Ocena: 8 (glosow:14)
2013-07-31 19:10:44
po lasach sie quadami nie jezdzi bo to straszy zwierzyne - a jak taki przestraszony np łoś wyskoczy komus przed maske to przelatuje przez cala kabine osobowki i scina 4 glowy. Lepiej jedna czy 4 ? (przyklad mojego znajomego stroza lesnego - zeby nie bylo na faktach ;/ )

Didox
    Ocena: 10 (glosow:16)
2013-08-01 17:50:13
Czołgi też zostały stworzone do jazdy w terenie, to znaczy że mają jeździć po publicznych lasach? Broń stworzona do zabijania to policja ma sobie strzelać wg uznania? To że coś do czegoś jest przeznaczone nie zwalnia z przestrzegania prawa i prawidłowego użytkowania. Las i park to dom zwierząt, miejsce do cichego odpoczynku i zbierania grzybów. A nie orania lasów crossem czy quadem.

mikudiabl
    Ocena: 9 (glosow:13)
2013-08-01 17:52:45
Skoro wiesz, że nie będzie gdzie jeździć to na co kupowałeś synowi Quada? to tak jak ja bym sobie kupił awionetkę i chciał po ulicy jeździć ;/

wojtek7511
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-08-01 18:28:22
to ,że broń została stworzona do zabijania nie znaczy że muszę chodzić i strzelać.Kup synowi las,pole i niech jeżdzi.

tlenowygonzo
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-08-01 19:05:45
tak, chcemy, chociaż akurat dla quadowca utrata głowy to strata niezauważalna.

Hanusiak
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-08-01 19:07:18
Tak, zdecydowanie. Jaki problem iść do nadleśnictwa/gminy, etc? Trzeba pytać, to się dowie, gdzie można jeździć... No tak, jednak ktoś dba o florę i faunę i zapewne będzie odpowiedź, że nie po lasach, ale co tam.

sangre666
    Ocena: 8 (glosow:14)
2013-07-31 11:12:38
Fajnie, że jeden na 1000 pojedzie na rowerze. Ale quady i motocykle rozjeżdżają lasy. Ba żeby same lasy. Parki narodowe, parki krajobrazowe. Niema ciszy i spokoju. Tylko ciągle "brrrrrr" w środku lasu. Za to powinno im się dłonie upierdzielić żeby nie mieli jak jeździć.

krisiun1
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-07-31 10:47:47
Michaj - Pytanie tylko kto ma te miejsca robić, skoro znajduje się grupa ludzi którzy lubią sobie pośmigać po lasach, to dlaczego nie może znaleźć się grupa ludzi która postara się o znalezienie miejsca do pośmigania nie niszcząc przy tym lasu - natury.A za tą linkę to jajca przy samej d....ie.

michaj
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-07-31 10:40:51
msk2004 chołota to twoja rodzina!!! jak by robili miejsca dla quadowcow i crossowcow gdzie mogli by smigac to by nie bylo jazdy po lasach

Hanusiak
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-08-01 19:05:41
Najpierw to trzeba gdzieś z tym iść i zacząć rozmawiać, a nie żalić się, że takich miejsc nie ma i nie obrażaj rodzin do 9 pokolenia wstecz, bo to świadczy tylko i wyłącznie o Twojej kulturze osobistej.

msk2004
    Ocena: 3 (glosow:23)
2013-07-31 09:32:29
A jaka propozycja dla hołoty szalejącej quadami po lasach?

wojtek7511
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-01 18:29:34
pole?coś na kształt trasy motocrossowej.

zbukzbuk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-01 21:38:49
zamiast wysrywać co kawałek boiska i stadiony do piłki nożnej za moje i innych obywateli pieniądze, mogli by zrobić coś pożytecznego dla innych gałęzi sportu/aktywnej rekreacji... w cywilizowanych krajach to jest normalne.

Gargamel_80
    Ocena: 2 (glosow:20)
2013-07-31 09:25:26
Pretensje można mieć do "Quadowców" i "Crosowców" nie szanujących spokoju ludzi mieszkających w pobliżu lasu. Nie żebym usprawiedliwiał kogoś, bo ten czyn zasługuje na piętnowanie gdyż jest to próba morderstwa. Ale skoro widać grzecznie nie można było :/

bodziu8
    Ocena: 11 (glosow:27)
2013-07-31 09:49:28
Tylko nie wiem, czy zwróciłeś uwagę na zdjęcie nr 2 - ten chłopak jechał na rowerze.

sebastianw1985
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-08-01 19:30:19
To znaczy że w warszawie lub innym dużym mieście, mieszkańcy mają wysypywać gwożdzie na ulicy bo kierowcy nie szanują spokoju ludzi mieszkających w pobliżu??

nicnowego
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-07-31 08:56:50
Stanowczo dusić powoli


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600