Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
sito89  13-08-16, 19:47 Zgłoś
+ 585 -
Dodano: 2013-08-16, 19:47:22   przez: sito89
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 585  Zgłoś nadużycie
1598
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  W rosyjskim tańcu na lodzie
  •  Uczciwa konkurencja
  •  Siekierezada w wersji hard
  •  Wymuszenie
Ukryj komentarze(106)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
struz007
    Ocena: 59 (glosow:151)
2013-08-17 01:42:51
Gówno prawda. Jeśli facet sypia z wieloma kobietami jest taką samą dziwką jak kobieta sypiająca z wieloma facetami. Mówię to jako Mężczyzna, brzydzę się takimi "maczo" co chwalą się ile to dziewczyn nie przelecieli, dla mnie są to zwykłe DZIWKI!

reiushanra
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-14 15:36:10
Podazajac ta sciezka, warsztat odwiedzany przez wiele samochodow to dobry warsztat, natomiast samochod muszacy korzystac z wielu warsztatow to gowniany samochod. Powyzsze wyjasnienie z kluczami tylko pokazuje jak ciezko niektorym samcom alfa pogodzic sie z faktem, ze oni tez moga byc zdobywani przez kobiety - choc na tym polu panie musza sie starac znacznie mniej.

Marik123
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-09-08 16:13:15
Do każdego samca tłumaczącego się zwierzęcą naturą i przekazywaniem genów : Tak,każdy samiec w świecie zwierząt dokładnie taki ma cel ;) Człowiek również jest zwierzęciem,niemniej jednak samiec gatunku ludzkiego kopulujący z jak największą ilością samic nie robi tego raczej w celach rozpłodowych,ba,cenne 'geny' tegoż przedstawiciela najczęściej lądują w śmietniku razem z zużytą prezerwatywą ;) Co więcej,taki samiec powoduje przyrost samic nazwanych ku*wami i jeśli coś przekazuje,to choroby weneryczne.

nichtsmacher
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-09-08 12:43:01
Czajnik może wlać wodę do wielu szklanek jednocześnie, ale do jednej szklanki nie lejesz z kilku czajników jednocześnie - kiedyś taką wersję słyszałem. Można to też tłumaczyć naturą (zapominając, że człowiek nie powinien kierować się instynktem): mężczyzna po to ma ciągle spermę, żeby mógł zapłodnić wiele partnerek. Kobieta ma okres raz na miesiąc i po zapłodnieniu jest niedostępna dla innych. Takie trochę zwierzęce zachowanie. Od razu zaznaczam: jestem za monogamią oraz wiernością.

Robertski_OG
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-08 11:44:53
Ból dupy.

rusure
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-09-08 01:36:31
Złota łopata dla autora!!! I indeks na archeologie mimo że dopiero jest gimbusem.

Megajra
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-09-07 22:43:35
Bardzo dobrze, ze wyladowalo to na wiocha.pl bo jest to wiocha. Dziwka to dziwka, meska czy zenska dla mnie nie ma roznicy. Ludzie powinni sie szanowac a nie tylko kobiety. Nie chce klucza ktory pasuje do wszystkich zamkow bo kto wie w jakim brudzie sie krecil i jakiego rodzaju rdze zlapal.

sonik123
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-09-07 19:34:59
struz007 napewno jestes gejem :D

benq51
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-09-07 18:19:43
komentarz usunięty przez użytkownika

jaro0700
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-07 16:41:47
Ha ha widac, ze pierszwy muslim dorwal sie do internetu ha ha :D albo naczelny katol kraju nad Wisla :D

zbysiula154
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-09-07 16:31:41
Ilość naprawde nie jest niczym wielkim badziewia wszędzie pełno współczesne laski szybciej nogi rozkładają niż się zamek błyskawiczny w spodniach rozsówa. Jakość się liczy, a tych zawsze będzie mniej

Marik123
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-09-08 15:58:26
rozsuwa*.

clemens.huber
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-09-07 16:10:01
@ struz007 bo sam zadnej nie potrafisz zaliczyc?:-)

emipunky
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-09-07 16:42:21
Samo "zaliczyć" w tym zdaniu świadczy o tobie idealnie. Struz007 ma rację, faceci pieprzą, że panny się nie szanują, ale ktoś te "okropna, nieszanujące się" panienki "zalicza" i myśli, że jest maczo. Mi byłoby wstyd spojrzeć na siebie w lustrze jakbym zaliczała wszystko co się rusza, byle się dowartościować.

aneta..buziaczek
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-09-07 15:48:52
Hej przepraszam wszystkich,ktorych obrazilam wczoraj pod tym absurdem. Jestem po prostu nieszczesliwa. Moja matke 'otwiera kazdy klucz', a taty nie znam. Do tego dochodzi 'nienachalna uroda' i problemy finansowe. Wybaczcie mi ta zalosna probe dowartosciowania sie.

M44RC1N
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-07 21:28:13
oho, błoniasta petunia obrzygała nas swoimi przemyśleniami

ErmIN656
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-09-07 12:21:13
komentarz usunięty przez użytkownika

Daro92Duc
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-09-07 09:53:14
to dobre :D

Daro92Duc
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-09-07 09:52:13
Po prostu Wy kobiety ciągle szukacie tego jedynego... :D P.S. Troche dystansu do tematu :D

caleanka
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-09-07 11:28:36
A jak nie znajda "tego jedynego" to kazdy jest dobry do zaplodnienia i utrzymywania. Nie koniecznie w tej samej osobie. Miedzy 20 a 25 % ojcow nie jest biologicznymi ojcami, mimo ze o tym nie wiedza.

kamilka2461
    Ocena: 4 (glosow:14)
2013-09-07 09:20:30
problem w tym ze wy nie jestescie kluczami a my nie jestesmy zamkami wiec w dupe sobie mozesz wsadzic to inteligentne powiedzenie

shinik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-09-07 07:43:06
mistrzu rzekłeś...

vinyll
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-09-07 06:42:08
Właśnie sie rozstalem z taka co miała wiele kluczy,serce mi pękło,ale ze zdzirą nie będę choć by nie wiem co.....

Inattivo
    Ocena: 5 (glosow:17)
2013-09-07 05:44:08
Tak, tylko klucz, który otwiera wszystkie zamki, szybko się zużywa, rdzewieje i już żaden zamek go nie chce. Zostaje nielojalnym, nieszanującym, niewiernym, jadącym na ręcznym kluczem i umiera w samotności na AIDS.

Talita
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-09-08 09:58:06
poza tym kluczem, który otwiera wszystkie zamki jest najczęściej wytrych używany przez włamywaczy. Porządni obywatele mają jeden klucz pasujący do jednego zamka:)

ptaku110
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-07 00:43:06
właśnie;)

szalala
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-09-06 23:30:00
to już jest tak oklepane, że aż dziw bierze, że dostało się na główną.....

Caibre
    Ocena: 14 (glosow:20)
2013-09-06 22:44:44
Cytując pewną osobę: "Warsztat, który jest odwiedzany przez wiele samochodów to dobry warsztat, ale za to samochód, który odwiedza wiele warsztatów jest po prostu zły". Nie pamiętam tego dokładnie, ale to tym samym tokiem myślenia. :) Ogólnie jeśli ktoś sypia z byle kim to niezależnie od płci jest dziwką. ( Przynajmniej w mojej opinii, bo ja bym nie chciała faceta, który zaliczył wiele panienek) :>

aneta.buziaczek
    Ocena: -10 (glosow:20)
2013-09-06 22:51:07
My wspolczesne kobiety tak bardzo staramy sie upodobnic do facetow, ze uzywamy falszywego sformulowania, iz zaliczamy facetow. Drogie kolezanki troche pokory, to faceci zaliczaja kobiety, my dajemy, oni biora.

Caibre
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-09-07 00:34:00
Jak facet porządny to nawet jak kobieta da to on nie weźmie :)

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-07 09:19:46
Pomyslec ze kobiety wlasnie sie uganiaja za takimi mezczyznami.

Caibre
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-09-07 12:27:29
Ja osobiście zwracam uwagę na to ile facet miała przede mną, więc jak kłamie i robi z siebie "macho' to tylko na swoją szkodę. ;)

OmLaures
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-09-06 21:55:27
Taaa... a ja myślę, że jeżeli tylko jedna osoba pije ze studni, to marnotrawstwo.

aneta.buziaczek
    Ocena: -5 (glosow:11)
2013-09-06 22:38:51
no tak, niektore kobiety maja dziury wielkosci studni, skojarzenie swojej psiochy jak najbardziej sluszne :))))

Aniolek1989
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-11 14:42:21
aneto, już Ci w jakimś komentarzu napisałam, że kobiecy narząd płciowy, zwany pochwą jest mięśniem, który się skurcza i rozkurcza, co sprawia, że jak penis wchodzi to się rozkurcza ale jak penis wyjdzie, wraca do swojej normalnej wielkości. Nie pozostaje naruszona i nie staje się wielkim otworem na słoik.

fraaanczeska
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-09-06 21:23:18
komentarz usunięty przez użytkownika

aneta.buziaczek
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-09-06 22:34:48
to nie cytat, drogie dziecko, tylko maksyma.

fraaanczeska
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-09-06 23:30:59
komentarz usunięty przez użytkownika

chinskigong
    Ocena: 3 (glosow:15)
2013-09-06 20:51:32
Założenie w obrazku jest błędne, więc cała hipoteza gówno warta. Klucz, który otwiera wszystkie drzwi też jest do dupy. Wyobraźcie sobie taki klucz w rękach złodzieja... Chwalilibyście taki klucz, czy przeklinali jego istnienie? W końcu otworzyłby też drzwi i do Waszego domu czy garażu... A swoją drogą, jak to ktoś kiedyś powiedział, jeśli samochód często wjeżdża do co rusz innego warsztatu, to znaczy, że jest zje$any, a nie zaje%isty.

aneta.buziaczek
    Ocena: 0 (glosow:18)
2013-09-06 20:39:37
Jeszcze pare lat wstecz, mowiono "SUKA NIE DA - PIES NIE WEZMIE" i nikogo to specjalnie nie dziwilo. Tyle w temacie.

Aria88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-06 20:24:24
komentarz usunięty przez moderatora

Megajra
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-09-06 20:12:31
PO 1: Bzdura PO 2" Było jakie milion razy już?

game_is_over
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-09-06 20:02:26
komentarz usunięty przez użytkownika

Mifkan
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-09-06 20:01:48
do dlaczego kupując zamek do drzwi mam w zestawie 4 klucze?

allejaja
    Ocena: 6 (glosow:14)
2013-09-06 19:52:41
to tak jak z homosiami - 2 kobiety sa spoko, a 2 facetow to feee

dakrma
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-09-06 19:47:26
Jestem mężczyzną, ale drażnią mnie takie seksistowskie wypowiedzi o rozwiązłości kobiet. Ale klucz (czyt. mężczyzna) musi szukać drzwi aby wejść,zaś drzwi (czyt,kobieta) nie muszą nigdzie szukać, prędzej czy później znajdzie sie odpowiedni klucz. Tak więc choć klucze mogą otworzyć wiele zamków, to jednak muszą poświęcić czas na szukanie drzwi, zaś drzwi stoją w miejscu i klucze same przychodzą.

Hugo_Mineta
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-09-06 19:55:03
To dziewczyny sa uczone od dziecka że maja "coś" na czym zależy chłopakom,i to o ne decydują kiedy im to "coś" dać ;P

aneta.buziaczek
    Ocena: -12 (glosow:16)
2013-09-06 20:37:09
a mnie sie zdaje, ze masz male powodzenie u kobiet i zazdroscisz kolegom, ktorzy zaliczaja inne kobiety niczym gwiazdy rocka. Wy faceci tacy wlasnie jestescie, jak pies ogrodnika, sam nie zje, innemu by nie dal.

DzikiTranzystor
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-09-06 20:41:38
A mnie sie zdaje,ze jestes facetem, masz nick kobiety tak wiec prawdopodobnie wystepuje u ciebie maly problem z okreslenim plci. Nie martw sie moze zostaniesz poslem dziw..ko:)

aneta.buziaczek
    Ocena: -10 (glosow:12)
2013-09-06 22:42:47
dziki tranzystor - mnie juz malo rzeczy w zyciu zaskoczy, ale dlaczego swoja matke od dziwe.k wyzywasz, nie dala ci kieszonkowego ???

aneta.buziaczek
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-09-06 22:53:44
dziki tranwestyta - znowu nadaje

DzikiTranzystor
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-09-07 00:59:22
Nie jestes moja matka tepa dziw..ko:D Czytam te twoje komentarze i musze ci powiedziec ze osmieszasz sie a kazdy po tobie jezdzi jak po szmacie:)

MINTOR
    Ocena: 13 (glosow:25)
2013-09-06 19:40:42
Gówniane i krzywdzące dla kobiet porównanie. Facet który rucha na lewo i prawo jest męską qrwą. Wiocha dla autora. Minus.

Infinity23
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-09-07 00:11:10
Zgadzam się :)

Hugo_Mineta
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-09-06 19:38:17
Jeśli facet zarywa dużo lasek,rusza co popadnie ,co sie rusza dosłownie,to wtedy jest nazywany amantem,casanovą.Jesli kobieta zalicza co chwila innego goscia ,to jest nazywana szmatą.Troche to nie sprawiedliwe że nam wolno a im nie.

DzikiTranzystor
    Ocena: 9 (glosow:15)
2013-09-06 19:28:36
Facet,ktory nie szanuje swojego k.utasa i pcha go gdzie popadnie jest meska tania dz..iwka tak samo zreszta jak puszczajaca sie na prawo i lewo kobieta.

aneta.buziaczek
    Ocena: -8 (glosow:12)
2013-09-06 19:33:47
To wytlumacz mi dlaczego kobieta, ktora daje na lewo i prawo, ma opinie szmaty i taniej kur*wki, a faceci omijaja ja szerokim lukiem. Natomiast zaradny, bogaty i poukladany facet, ktory wiadomo, ze zaliczyl wiele kobiet, ma tak duze powodzenie u kobiet i jest dobra partia ?

DzikiTranzystor
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-09-06 20:04:40
Te pytanie zadaj tym ktorzy szanuja facetow ruch.ajacych co popadnie i uwazaja ich za dobra partie, czyli dziwk,,om takim jak ty. I tu kolo sie zamyka:)

aneta.buziaczek
    Ocena: -7 (glosow:9)
2013-09-06 20:32:38
Bez obrazania i obrzucania inwektywami, ludzi myslacych inaczej niz ty, nie potrafisz ? ale coz z prostakiem, nalezy rozmawiac po chamsku i jego jezykiem. Jedyna dziw..ka jaka znam jest twoja matka i nie fikaj, bo gdyby ja nie wyr*chal moj ojciec, to nie byloby cie dzis na swiecie. Dobranoc.

DzikiTranzystor
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-09-06 20:39:47
Myslalas,ze obrazisz mnie nazywajac moja matke dzi..wka? Tylko sie osmieszylas i pokazalas kto tu jest prostym czlowiekiem. Slaba jestes. nawet w gebie, dobranoc dzi..wko:)

Aniolek1989
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-09-06 21:25:43
anetka.buziaczek - tekst o matce był żałosny. Jeżeli ktoś obraża Ciebie - albo zakończ donikąd nie prowadzącą dyskusję albo obrzuć tę osobę inwektywami. Ale nigdy nie obrażaj matki czy ojca. Zwłaszcza, że właśnie obraziłaś własnego ojca - robiąc z niego męską dziw*ę sypiającą z różnymi kobietami. Bardzo niski poziom. A wracając do meritum - jak kobieta ma łatkę taniej i łatwej to mężczyźni do niej lgną ale żaden związku z nią nie stworzy. Każdy tylko w jednej sprawie.

malacath
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-09-06 21:28:13
Anetko zostaw brata w spokoju, przecież macie wspólnego ojca :D

aneta.buziaczek
    Ocena: -9 (glosow:9)
2013-09-06 22:41:26
wzruszylam sie aniolku...naprawde urzekla mnie twoja historia :)))

dedede66
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-09-06 19:22:38
Kiedys, jak juz BYL ten absurd, Lucy bardzo ladnie go skwitowala, ale juz nie pamietam jak.

Sheereen
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-09-06 19:15:24
Kobieta, która daje wielu facetom jest dziwką, podobnie jak facet, który śpi z wieloma kobietami.

aneta.buziaczek
    Ocena: -7 (glosow:11)
2013-09-06 19:30:39
wlasnie, dobrze napisalas "kobieta daje", a facet "spi" - sama przyznalas, ze rozwiazla kobieta to (dupo)dajka, a facet po prostu sypia z kobietami.

parafka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-09-06 19:35:33
co wy gadacie, skoro faceci tak chca zaliczac wiele lasek to niech sie ciesza ze kazda nie spi tylko z jednym w zyciu bo wtedy i oni spali by z najwyzej jedna i to maksymalnie...

Sheereen
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-09-06 20:20:08
Napisałam "śpi" by nie używać tego samego wyrazu w jednym zdaniu, anetko. To patriarchalna kultura wpaja nam to, że facet może r*chać ile chce i jest macho, a kobieta, która robi to samo to dziwka. Dlaczego w Islamie, kulturze prymitywniejszej od naszej, można mieć 4 żony, ale już nie 4 mężów?

aneta.buziaczek
    Ocena: -7 (glosow:7)
2013-09-06 20:35:47
gdybys miala wieksze pojecie o swiecie, niz to co wyczytasz w tanich brukowcach, wiedzialabys ze istnieja kultury, gdzie kobieta moze miec wielu mezow, a facet jedna zone. Ale w tych kulturach kobieta musi zadbac o utrzymanie swoich mezow, a w naszej kulturze kobieta po slubie najczesciej zwalnia sie z pracy i zdaje sie na swego meza.

Sheereen
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-09-06 21:49:04
Czytałam o takowych. Jednak prawdą jest, że większość społeczeństw opiera się na dominacji mężczyzn. Nie jestem feministką, jednak uważam, że związek powinien opierać się na partnerstwie - i kobieta powinna pracować, i facet. Nie zgodzę się też, że u nas dużo kobiet zwalnia się po ślubie z pracy, w moim otoczeniu nigdy nie słyszałam o takim przypadku.

aneta.buziaczek
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-09-06 22:46:35
bo w wiekszosci spoleczenstw, przyjelo sie, ze to na mezczyznie lezy glowny obowiazek w utrzymaniu rodziny, wiele z moich kolezanek, tez opowiada sie za rownouprawnieniem, ale oburza je fakt, ze to one mialyby pracowac, a maz mialby zajac sie domem, przy jednoczesnej akceptacji sytuacji odwrotnej. Pozdrawiam jako nieliczna potrafisz merytorycznie rozmawiac. Mnostwo tu bydla obrzucajacego blotem, kazdego kto mysli w inny sposob, o tacy mali faszysci.

mephinx
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-09-06 22:52:20
" Mnostwo tu bydla obrzucajacego blotem" Haha, no nie mogę :) Anetko, nie dość, że bydła to i hipokrytów ;) Przeprosił Cię już ojciec ?

parafka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-09-07 17:07:08
bo sheereen nie mysli wiec jak ma cie orzucic blotem widzisz jej komentarze? nic w nich nie ma sa puste jak butelki na stole w niedzielny poranek. a co do mephinxa to winszuje trafnosci. A co do tematu zloty srodek jest najlepszy, ale u facetow niestety lezy on na osi dwucyfrowej, a u pan na jedno, jesli ktos wie co mam na mysli ;) i zaden wiocho koment nic nie zmieni..

Sheereen
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-09-08 12:34:25
Parafka, ja po prostu nie lubię wchodzić w kłótnie na poziomie gimnazjum i nie daję się sprowokować.

parafka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-23 14:01:03
zabawne myslalam ze poziom okresla sie na podstawie innych kryteriow. no tak ty to pewnie jestes juz na poziomie liceum. a moze studiow. bo jak doroslosci i pracy lub o zgrozo doroslosci i bezrobocia to pewnie osiagnelas najwyzszy poziom gry w pokemony intelektualne

robolov
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-09-06 18:55:00
ktoś tu jeszcze nie znał tej głupiej "mądrości"?

praxedes
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-09-06 18:52:54
Jak byłem podlotkiem,pewien starszy jegomość zawsze mi powtarzał - pamiętaj: "Lepsza z q...wy zona niż zony q...wa" - coś w tym jest ;P

sarna
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-09-06 18:51:02
Nick-T_00 to jakby miały działać tzw prawidłowo no to wtedy Ci brzydcy i biedni panowie z bezwartosciowymi genami nie mieliby szan na związki seks i tp...więc zmiast oczerniać kobiety moze powinni być im za to wdzieczni bo inaczej by musieli zadowalać sie gumowymi lalami

aneta.buziaczek
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-09-06 19:26:43
co za bzdury wyglaszane przez gimnazjalistke, kobiety po 20tce nie zwracaja uwagi na to czy facet jest brzydki czy ladny, ale na to czy jest zaradny - zrozumiesz jak wyrosniesz z biebera.

DzikiTranzystor
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-07 03:53:02
Haaaahaahha:D Faceta wypowiada sie w imieniu kobiet po 20,a to dobre:D

sarna
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-07 11:26:03
aneta.buziaczek masz mentalnosć jak u arabów tam też jak wybierają męża swoim córkom to też wybierają zaradnego ze statusem by zapewnił jej tylko byt a już to widzę jak chciałabyś być z kimś kogo nie kochasz i do kogo nic nie czujesz i oddawać sie mu;[ ps gimnazjum skończyłam naście lat temu

ROBI00000000
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-09-06 18:50:15
Każdy samiec chce przekazać swe geny jak największej ilości samic...to już od wiek wieków...i nic się nie zmienia...a samice? Cóż trafiają się różne...wierne i ku..wy..

Marik123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-08 16:08:26
komentarz usunięty przez użytkownika

Aniolek1989
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-10 09:34:13
a o jakim przekazaniu genów Ty mówisz, skoro Ci samce używają prezerwatyw?? Poza tym nawet w świecie zwierząt u niektórych gatunków jest tak, że samiec przekazując geny zapewnia samicy i potomstwu byt. A o jakim zapewnieniu bytu chcesz mówić po zaliczeniu numerku na dyskotece z przypadkową dziewczyną, której imienia nawet nie znasz?? Niestety ale taki mężczyzna według mnie stoi w hierarchii niżej niż zwierzęta....

miodzjo
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-09-06 18:35:21
Tak! mężczyzna lubiący seks, to jest macho, kobieta lubiąca seks, to jest szmata.

aneta.buziaczek
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-09-06 18:41:57
no taki juz jest swiat, nikt nie karze Ci wybierac sobie szmaty na zone.

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-09-06 19:19:48
Z tego co pamiętam to miodzjo bardzo bronił kiedyś homosiów, tak że całkiem możliwe że kobiety mu nie po drodze...

miodzjo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-06 19:47:57
@kawalrafala. Źle zrozumiałeś! Ten wpis ma właśnie bronić kobiet, wyśmiewając taki brak równości "praw" pomiędzy kobietami a mężczyznami.

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-06 21:17:54
Akurat wychwyciłem w tym przypadku ironię.

miodzjo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-07 16:12:09
To o co Ci chodzi?

kroljuljan1983
    Ocena: -6 (glosow:10)
2013-09-06 18:26:28
wreszcie cos madrego

monster0
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-09-06 18:25:10
W czasie 2 lat widziałem to już chyba na każdym portalu niejednokrotnie...

Talita
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-09-06 18:04:50
ale gówno

aneta.buziaczek
    Ocena: -12 (glosow:18)
2013-09-06 18:25:13
no tak, uderz w stol,a "worki na sperme" sie odezwa :-) uwazam, ze wstawka jest bardzo dobra !

Talita
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-09-06 19:18:52
worki na spermę?:D tak w dzieciństwie na ciebie wołali czy zostało z przyzwyczajenia?

aneta.buziaczek
    Ocena: -9 (glosow:15)
2013-09-06 19:28:09
nie wiem dlaczego, ale ostatnio gdy bylas na dyskotece, faceci krzyczeli "o idzie talita ten worek na sperme"

struz007
    Ocena: 59 (glosow:151)
2013-08-17 01:42:51
Gówno prawda. Jeśli facet sypia z wieloma kobietami jest taką samą dziwką jak kobieta sypiająca z wieloma facetami. Mówię to jako Mężczyzna, brzydzę się takimi "maczo" co chwalą się ile to dziewczyn nie przelecieli, dla mnie są to zwykłe DZIWKI!

Nick-T_00
    Ocena: 0 (glosow:26)
2013-09-06 18:13:31
Owszem, masz rację zakładając, że człowiek różni się od zwierząt. Natomiast świat z którego się wywodzimy (czyli świat ssaków) dobitnie pokazuje, że absurd jest prawdziwy. Samiec zawsze próbuje kopulować z jak największą liczbą samic, aby przekazać swoje geny dalej. Tak jesteśmy zaprogramowani przez naturę. Samice zaś szukają jak najlepszego samca, by zapewnić swojemu potomstwu jak najlepsze geny. Samice, które kopulują ze wszystkimi samcami są źle "zaprogramowane" przez naturę. :-P

Buahahahah
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-09-06 18:16:28
Dobry wpis Agnieszko :) Ale przestań podawać się za faceta.

aneta.buziaczek
    Ocena: -6 (glosow:10)
2013-09-06 18:22:51
świete slowa NICK-T_00 mimo, ze w wielu kwestiach sie z Toba nie zgadzam, tu musze Ci przyznac racje. Facet pomimo, ze sam chcialby zaliczyc jak najwieksza liczbe dziewczyn, to szukajac zony, nie wybiera "goscinnej w kroku". Kobieta przy wyborze meza, nie zwraca przesadnej uwagi na ilosc zaliczonych przez niego kobiet, wazniejszymi cechami jest zaradnosc, kreatywnosc oraz umiejetnosc zaopiekowania sie nia i przyszlymi dziecmi.

Starbreaker
    Ocena: 10 (glosow:12)
2013-09-06 18:57:23
Dobrze, ale człowieka poznasz po tym, że panuje nad swoimi instynktami i ma jakieś zasady, w przeciwnym wypadku bliżej mu do zwierzęcia niż istoty rozumnej.

Aniolek1989
    Ocena: 10 (glosow:12)
2013-09-06 21:19:37
Nick-T_00 poniekąd masz rację, ale niestety współcześni samce (czyt. mężczyźni) także są źle zaprogramowani- prymitywni. Niestety ale im nie zależy na przekazaniu genów, gdyż te marnują się w prezerwatywie. Im zależy bardziej na uznaniu wśród równie prymitywnych kolegów. I mimo, że jesteśmy ssakami, podobno jesteśmy tymi inteligentniejszymi, którzy nie są jak zwierzątka, chcę to muszę. Ja bym nie chciała męża, który przede mną miał wiele kobiet..... brzydziłabym się.

aneta.buziaczek
    Ocena: -10 (glosow:10)
2013-09-06 22:49:15
aniolek a wedlug ciebie facet ma w k...sie licznik ? u kobiety rozwiazlej picza przypomina studnie, a z penisem co sie niby dzieje ?

miodzjo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-07 16:13:46
@struz007, zgadzam się w 100%

Aniolek1989
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-08 13:49:06
aneta... "picza" jest mięśniem, a mięśnie mają to do siebie, że się rozciągają i ściągają, więc bzdury piszesz o studni. A ważniejsze o wyglądu, wielkości i głębokości danego organu jest to, że syfa nie złapiesz.

QLIMAX5857
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-08-16 20:47:07
Ja jestem Mistrz i stwierdzam, że było to już na Wiocha.pl

Maciek256
    Ocena: -4 (glosow:16)
2013-08-16 20:03:12
Mistrz prawde ci powie


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500