Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Elbing  13-08-26, 18:22 Zgłoś
+ 326 -
Dodano: 2013-08-26, 18:22:57   przez: Elbing
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 326  Zgłoś nadużycie
40
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kto normalny chodzi w zimę w chodakach ?
  •  Doda, Duda i ...
  •  Równość społeczna w/g Morawieckiego
  •  Dziewczyny efektownie zakończyły imprezę
Ukryj komentarze(52)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
vacarius
    Ocena: 9 (glosow:13)
2013-08-28 21:35:12
Pieska czy dziewczynę?

dzieci_proboszcza
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-26 09:27:49
Alez ma figure...

taigatrommel
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-09-11 19:01:57
Panowie, co tu dużo mówić, niby każdy po niej jeździe, ale nie ukrywajcie, że chcielibyście ją puknąć ;)

zapachfekaliow
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-29 23:07:26
Courtney Stodden, skończyła dzisiaj 19 lat

AlexJSteel
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-08-29 16:50:36
Moze i tak ale prawda jest taka, ze kazdy facet skonczy na byciu z taka wierna i normalna dziewczyna, ktora nie bedzie sexbomba. Bo kiedy ludzie sie starzeja, a uroda przemija jedyne co im pozostaje to ich wzajemne towarzystwo i dlugie rozmowy. A z taka? Popukasz, po kilku latach Ci sie znudzi, zmienisz na inna, kolejna popukasz moze nawet wezmiesz z nia slub ale i tak sie rozwiedziesz bo to nie ma sensu byc z pustakiem itd itd ALE oczywiscie co kto lubi i kazdy ma prawo wyboru.

jaro0700
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-08-29 15:15:14
Natepny obrazony na caly swiat pedal... To tylko pies!! Zwierze, ktore nawet nie rozpoznaje siebie w lustrze. W przeciwienstwie do swini, ktora wlasnie zresz...

C2ShadowMan
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-29 09:37:37
grzmociłby aż do wytryska

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-29 09:20:41
Co jak co, ale gdyby nie te kokardki to by miała śliczne podkolanówki.

BelYaal
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-29 09:12:18
Farbowałbym... dziewczyne

kermitttt
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-29 08:54:34
To też jest pewnie jakaś choroba psychiczna. Ktoś ma wnosie, czy mowi się o nim dobrze, czy źle, ale koniecznie chce zwrócić na siebie uwagę. Jak się nie ma żadnego talentu, to się robi z siebie idiotę na siłę. To nakręca "Wiochę" w sumie:)

marcin1975rm
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-29 08:50:27
Parasol wielofunkcyjny

deathmind
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-29 08:37:08
Prawda jest taka, że wielu z Was po prostu sobie na taką blond nie może pozwolić. Pewnie jest głupia i próżna, ale jeżeli ktoś po prostu lubi sex to po co mu mądrzejsza kobieta? Takiej dasz samochód, forsę na zakupy i masz ją z głowy. Nie znam faceta z grubym portfelem i wyglądem dającymi szansę na sex z taką laską, który powiedziałby: "wolę prostą dziewczynę, z którą będę mógł spędzić resztę życia". Takie bajki tylko w bollywood gdzie bogaty książe woli brudną wieśniaczkę od hot laski.

deathmind
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-29 08:42:08
A co do sexu jako jakiejś szczególnej wartości w związku - zwierzęta bzykają się dla prokreacji. Człowiek potrafi oddzielić sex od uczucia i traktować to jako rozrywkę. Czy to moralne? A walenie konia przy porno z internetu jak to robi większość nastolatków - jest moralne? Jednym pasuje potulne życie z rodziną w ciszy i spokoju, a drugi nie wyjdzie z klubu póki nie załatwi sobie nocy z kobietą jak na zdjęciu powyżej. Co nie zmienia faktu, że jakaś doktor ekonomii też może być niezła w łóżku.

Mike_83
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-29 08:45:47
I tu masz rację,przyznaję się bez bicia.Nie mogę sobie na taką pozwolić.

TotalnaWiocha11
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-29 03:35:27
Courtney Stodden - bardzo sympatyczna, jest teraz w Angielskim Big Brotherze

freak4life
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-29 00:10:44
Z cyklu "Modowe przestępstwa"...

grougar
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-08-28 23:51:15
A ten lizak to niech se w ci*ę wetknie !!

matrix-9
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-28 23:13:52
komentarz usunięty przez moderatora

matrix-9
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-28 23:12:12
komentarz usunięty przez użytkownika

konsternacja
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-28 22:49:32
Też dostała awans.

h4cker
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-28 22:49:12
Fajna suuuka :)

matrixxxxx15
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-28 22:46:09
Figury zazdroszczę i owszem, ale takiego rozumu to współczuję.

harley81
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-28 22:06:02
widac ze z siusiorem jej do twarzy a w reku trzyma urzadzenie do zrywania gwintu w dupie:)

gdzieztymryjem9
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-28 22:04:58
Z jakiego to pornusa?

jurekgrajek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-28 21:46:09
tak pieskowi mogla odpuscic a le laska super jak drzewo tartaczne akurat do rżniecia

LordStyrax
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-28 21:07:20
fajna lalka ale szkoda psa naprawdę

martinoz6
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-28 21:04:59
No mogła odpuścić, ale pewnie nie dała sobie przegadać

wdowa20.6
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-08-28 21:02:52
Figurka jak moja :)spódniczka fajna, podoba mi sie.

Gjegublok
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-28 20:52:33
komentarz usunięty przez moderatora

vacarius
    Ocena: 9 (glosow:13)
2013-08-28 21:35:12
Pieska czy dziewczynę?

enter69
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-28 22:01:58
wiaderko??

brunoganz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-29 07:40:35
jedno i drugie

Untraceable
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-28 20:52:15
komentarz usunięty przez moderatora

Szpadelek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-28 20:51:53
Brakuje tylko napisu "bitch"...

hiahiahia
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-28 20:50:35
figura świetna ale twarz nie za bardzo .

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-28 20:44:08
zajeb..ta laska

FabulaYo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-28 20:43:54
Ladne bo plastikowe xdddd

thecreative123
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-08-28 20:24:06
komentarz usunięty przez użytkownika

prezi
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-28 20:09:58
skarpetki do sandałów

vacarius
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-28 20:05:08
Wszystkie psy wyewoluowały od wilka! To jak psy dziś wyglądają to wpływ ludzkich właścicieli. Ta rasa była pewnie tak dobierana aby była dobra w lizaniu piczki. I w ten sposób z wilka powstał taki kurdupel.

ilee
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-28 20:05:01
fantastic plastic - lalkos barbios;)

jagoda.z.g
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-28 19:40:53
np cóż..tak to już jest jak róż wypchnie resztki tego co nazywamy rozumem

tomek113pysia
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-28 19:35:06
fajny plastic

maximax
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-28 18:53:56
komentarz usunięty przez użytkownika

Race225
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-28 18:56:35
Może cień tak dziwnie pada... Choć muszę przyznać, że w pierwszej chwili też jakieś "dziwne" podejrzenie mi się na myśl nasunęło ;D

adolfoch-1
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-28 18:52:37
komentarz usunięty przez moderatora

x17luty1983
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-28 18:47:10
Z wyglądu ździra, ale kto by na to patrzył.

devey
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-27 13:10:30
Lindsay Lohan?:S

Elbing
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-27 19:02:38
Courtney Stodden.

tyran60
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-28 20:39:06
Courtney Stodden. Tego pieska to już profanowała nie raz.

DandziuPl
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-08-26 19:12:43
Plastik-Fantastik dla łysych pendrylów o znikomym poziomie inteligencji.

Race225
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-28 18:42:45
Z wyglądu mi się nawet podoba... Fajne kształty itd... No, ale również zgadzam się z autorem, że nie musiała poddawać swojego zwierzaczka takiej... metamorfozie ;P

golden2912
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-28 22:11:52
figura piwrwsza klasa ;] twarz troche z grymasem :P


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400