Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ten świat coraz bardziej idzie na psy...
madafaka2012  13-08-31, 14:03 Zgłoś
+ 211 -
Dodano: 2013-08-31, 14:03:36   przez: madafaka2012
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 211  Zgłoś nadużycie
31
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  A Ty? Byłeś kiedyś tak narąbany...
  •  Pamiętaj słowa matki
  •  Powrót do domu po zakupach
  •  Rzuciła się na niego, więc ją szybko uspokoił
Ukryj komentarze(37)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
drLOUBITCH
    Ocena: 17 (glosow:19)
2013-09-05 21:00:56
Nic mnie tak nie rozwaliło jak dwie różne skarpetki.

fabianzielinski1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-12 12:31:01
komentarz usunięty przez użytkownika

wdowa20.6
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-09 00:17:49
Dupcia zaje bista, ruchałabym. Tylko czemu te dwie inne skarpetki O.o

Straszniesuper21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-08 21:30:09
Osobiscie to uwazam, ze nalezy go zabic. Nie powinien robic takich zdjec ze spiworem i glupimi minami. Jeszcze z posladkiem na wierzchu. Oburzajace. Moze skrzkniemy sie, zeby mu zrobic krzywde? Skoro robi sobie TAKIE zdjecia, zasluguje chyba na cierpienie, tak mi sie wydaje. Zdjecie sa rzeczywiscie bardzo seksowne, ale chyba za bardzo. Nie powinien. Daniel

maaalami91
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-08 13:28:28
On nie jest przypadkiem z Tarnowa?! Fuck, ja go kojarzę..

roman870725
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-07 13:33:22
hahah to jakas nowa moda

bintom
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-07 11:00:26
Jak co to jest ? Pedał , ciota czy gej. Wybierz sobie :)

lodi25
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-06 22:46:47
... a zna ktoś właściwą drogę do centrum dywanu????..pytam, bo od tygodnia to przechodzę...

OperatorWidel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-06 15:36:54
odp jest prosta to jest typowy debil podobno niedlugo ma wziasc udzial w trudnych sprawach albo dlaczego ja

aneczka55551
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-06 10:41:51
a to zakochańce :D jeden drugiemu sweet focie napie***la :D

freak4life
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-06 00:35:46
Koleś na pewno jest fanem Jacykowa i stara się nadążać za jego modowymi poradami.

FuckThatAll
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-05 23:22:23
Cóż za seksowne skarpetki.

PanKlekswKosmosie
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-05 22:59:22
Torreador?!

krzysyna582
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-09-05 22:50:48
Ty pytasz wiec ja odpowiadam. To jest pedał

vacarius
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-05 22:48:45
Jak chcesz madafaka to dam ci na priv linka do strony z gej porno będziesz miał co oglądać cała noc. Tylko mam dzieje ze nie wkleisz tego wszystkiego na wiocha.pl bo serwer padnie.

tomzkee
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-09-05 22:25:33
Jestem tutaj codziennie aby sie posmiac. Pomijajac fakt ze jest to moj brat i jest hetero...tak dobrze czytasz jeden z drugim, HETERO, to jest studentem PWST na wydziale rezyserii:) Odniosl wiele sukcesow itd itd. Zawsze znajdzie sie idiota, ktory powiedzmy nie ma jaj, podnieca sie byle jakimi fotkami puszczonymi na necie. Teraz tak... prawdopodobnie w przeciwienstwie do "kolegi", ktory zamiescil tutaj te fotki, moj brat chcac znizyc do poziomu w/w osobnika musialby sobie wykopac dolek i jeszcze sie w nim polozyc :) I to by bylo na tyle!

marcin1975rm
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-05 22:17:45
Dobrze, że nie jadłem kolacji...

hagen24
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-05 22:04:10
A ja się pytam na jakie Ty strony wchodzisz że takie coś spotykasz?

faille
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-05 22:00:49
się ghłupio pytasz.... toż to zwykła ciota.....;..

stysiaczek3
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-05 21:30:44
drażnią mnie te skarpety nie do pary...

sevroy
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-09-05 21:25:28
Ja pie*dole... nudne juz sa te zdjecia "pedalow" lub "pedalowatych chloptasiow"... Dajcie juz temu spokoj bo nie wiem czy wam to daje satysfakcje czy co ale to jest naprawde zalosne, a i tak nic nie zdzialacie tymi zdjeciami. Chca tak zyc to niech zyja ;f

allejaja
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-09-05 22:59:09
no jak to, latwo punktow nalapac za takie fotki.. a w internecie jest tego pelno wiec jeszcze duzo przed nami ;)

Rozalka_Olaboga
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-05 21:07:12
A ja się pytam jak można śmiać się z kogoś, kogo nawet na skarpety nie stać?

Butryk
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-09-05 21:05:59
Jak dla mnie to hetero z mocnymi odchyłami. Nie wygląda na "pedała", czy "ciotę".

henda
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-05 21:04:20
Ciota jak nic.:)

drLOUBITCH
    Ocena: 17 (glosow:19)
2013-09-05 21:00:56
Nic mnie tak nie rozwaliło jak dwie różne skarpetki.

space13579
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-05 20:44:02
Dla mnie to...Brak godności.Wyrazy współczucia dla tego gościa.

notyourbusines
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-05 20:33:10
Zdjęcia jak zdjęcia ale skąd autor tego posta ma te zdjęcia jest bardziej zastanawiające. Wchodzi specjalnie na tzw. strony dla dorosłych, wyszukuje takie zdjęcie żeby je tutaj umieścić? Czy może z własnego albumu dodaje? Wiocha tutaj nie są zdjęcia tylko osoba która je rozprzestrzenia na resztę internetu zamiast je zostawić tam gdzie były.

malwina2543
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-05 20:29:15
hehehe 4 i 5 zdjęcie najlepsze ;) dobrze pozuje ;p

rychtal
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-09-05 20:23:13
Ja się pytam co to ku*** jest !? A Ja ci kur...a odpowiadam ---PEDAŁ :d

allejaja
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-09-05 19:43:13
on chyba jest uposledzony (i to nie jest sarkazm)

LordStyrax
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-05 19:26:37
to jest Dno

dziurb
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-05 19:24:32
to idiota... dajcie spokój i nie psujcie sobie zdrowia...

Krasnolistka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-05 19:10:03
No fakt. Te skarpetki to mógłby do pary założyć, bo aż bije po oczach.

x17luty1983
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-05 18:53:53
Nie wiem co on brał, ale niech to rzuci.

maximax
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-31 16:13:56
komentarz usunięty przez użytkownika

szczeryham
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-08-31 15:04:35
Co za pedalska obrzydliwość.

laracroft2131
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-31 14:12:52
No co? starych nie ma w domu to sie korzysta nie?


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500