lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Oni zawsze mają ciętą ripostę.
główna
Dodano: 02.03.2014, 11:38:08   przez: Ghost78
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 248  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(83)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Czupur82
2014-03-10 18:32:34
Ocena: 35(glosow:49)-+
Idę wziąć długopis i zeszyt...bo będę wstawiał absurdy na wiochę ;>

Rutles
2014-04-06 15:42:59
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ale czerstwy fake > >

kastus
2014-03-11 17:43:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
Też mialem takich sasiadow. Tylko oni troszke bardziej sie rozpisali i wyszla z tego niezla rozmowa. Wszystko przez rozporzadzenie "wspolnoty", ze cisza nocna jest od 22-8. Sasiad o 7 rano juz nasuwal wiertarka, a drugi dostawal szału :)

caleanka
2014-03-11 15:57:33
Ocena: -2(glosow:6)-+
Czy to bezrobotni wiesniacy minusuja? Holoty nie brakuje, dlatego jest jak jest i bedzie.

ggaajjaa
2014-03-11 14:47:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
ja mam psa i po nim sprzatam, jak za dlugo szczeka to go uspokajam i chcialabym, zeby dzieciatka kochane rowniez nie sraly poza domem ani nie darly ryja jak cos chca tylko kopsnely sie do domu po ta rzecz co to jej wlasnie potrzebuja

tomek123219
2014-03-11 14:03:10
Ocena: 2(glosow:2)-+
mam dość mycia butów mojego czterolatka który bawiąc się na podwórku wchodzi w psie miny bo są wszędzie nawet w piaskownicy

adi.wozniak83
2014-03-11 16:04:28
Ocena: -4(glosow:6)-+
dobra nie gadaj glupot zamiast do piaskownicy lazisz w niewiadomym celu i wlazicie w gowna.w piaskownicy psy nie sraja nie rob na sile afery

mukrowa
2014-03-11 09:20:27
Ocena: 1(glosow:9)-+
a czy ktokolwiek z was pomyslal co jest bardziej szkodliwe,psia kupa czy woreczek ktory bedzie sie rozkladal gdzies tam na wysypisku kilkadziesiat lat bo to zwykla folia jest

bezpieczna123
2014-03-11 18:51:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
a w czym to przeszkadza ze bedzie sie dlugo rozkladac?niech sie rozklada milion lat a komu sie z tym spieszy?

Ferencyvoros
2014-03-12 09:26:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Ferencyvoros
2014-03-11 08:19:53
Ocena: 3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

komputerek9
2014-03-11 00:15:48
Ocena: 2(glosow:6)-+
Popieram ripostę

dombek81
2014-03-11 08:40:37
Ocena: 5(glosow:13)-+
Popierasz?? a jak ty byłeś mały to nie darłeś ryja?? non-stop spałeś?? każdy dar ryja i to jest normalne i trzeba to zrozumieć. A z tymi psami to prawda jest taka że właściciel ma w doopie gdzie pies nasrał. Czy w windzie czy na klatce schodowej - bez różnicy. Wlepić mandat 500 zł to następnym razem by posprzątał.

manamanam
2014-03-11 09:33:36
Ocena: -2(glosow:10)-+
Dombek. Wszystko ma swoje granice. Dziecko drze ryja, to trzeba je uspokoić, a nie pier*dolić się z nim, jak z sadzonką.

zyryy
2014-03-11 13:19:53
Ocena: -2(glosow:6)-+
Dombek : dziecko płacze i to jest normalne, a pies sra i też to jest normalne. Zbieranie gówna z trawnika jest nie normalne bo gówno nawozi trawnik i trawnik nie jest do chodzenia. Pies nasra na trawnik i gówna nie ma po kilku dniach wtf. Sztuczne problemy sobie robicie. U mnie ludzie się wprowadzali na osiedle z łąkami w okół i psy miały gdzie srać, ale wybudowano wszędzie bloki i już nie ma gdzie srać. Jak nie zostawili mądrzy zarządcy kawałka łąki na tego typu rzeczy, to do nich tylko można mieć pretensje i tyle.

bezpieczna123
2014-03-11 18:53:13
Ocena: 3(glosow:3)-+
@zyry, a do czego sluzy trawnik i po co on komu jesli nie wolno na niego wejsc? kwiatki czy krzewy rozumiem ale trawa taka cenna i ozdobna ze po niej chodzic nie mozna, zielona kuweta dla psa?

Aniolek1989
2014-03-12 08:06:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
manammanam - nie zawsze da się dziecko uspokoić. Rozumiem, że Ty byś załatwił/a sprawę tak samo jak Katarzyna W. ??

Jondra
2014-03-11 00:14:09
Ocena: 3(glosow:3)-+
to te same pismo... już kilka było takich... jak takie coś może wyskoczyć na głównej? chyba, że w opisie by było napisane, że to ściema... to w sumie i tak by sie nie nadawało :d

miodzjo
2014-03-10 23:49:41
Ocena: 4(glosow:12)-+
Najgorsze są mamuśki z dzieciakami na placu zabaw. Wysrywają i wyszczywają bachory pod blokiem, bo do domu za daleko (50metrów).

ojojxoxd
2014-03-10 23:25:30
Ocena: 3(glosow:3)-+
to specjalnie napisane... przed ta sam osobe zalosne

pogromgimbusow
2014-03-10 22:32:23
Ocena: 3(glosow:5)-+
wiocha pl powinna zmienić adres na SYF PL !!!!!!!

Szymas1968
2014-03-10 22:23:23
Ocena: 2(glosow:4)-+
Teraz wystarczy długopis i zeszyt normalnie jak w gimbazie i dodać na wioche .....

huandaml
2014-03-10 22:04:14
Ocena: -9(glosow:15)-+
Tylko stare alkoholiczki z psami porównują dzieci do psów. Być może w takim razie same uważają sie za suki...

eddie00007
2014-03-10 21:58:08
Ocena: -2(glosow:4)-+
mistrz cietej riposty powraca w wielkim stylu

imiele
2014-03-10 21:24:05
Ocena: 5(glosow:7)-+
Jednym długopisem i jednym charakterem pisma,jasna sprawa że to lipa,a ponad 100 ocen na TAK.

butjuch
2014-03-10 21:55:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

butjuch
2014-03-10 22:06:08
Ocena: -3(glosow:5)-+
co za to typek z średniowiecznymi poglądami?: > Po choooj ten kom ? on nic nie wnoś j

bezpieczna123
2014-03-10 23:04:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
wnosi tyle ze sie wszyscy ekscytuja fejkiem i w tym jest wiocha:)

szulcik
2014-03-10 21:13:15
Ocena: -2(glosow:4)-+
ku*wa minus ! Co to ku*wa jest do chu*ja? To ma byc wstawka ? To jest ch*jem pędzone po dzikiej zasranej wsi.

evertos
2014-03-10 21:08:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
no tak bierz kartke i dlugopis napisz cos na temat halasow czy kupy na klatce schodowej odpisz sam sobie. tylko pamietaj pierw drukowanymi zeby sie nikt nie zjarzyl. glowna gwarantowana

prometeush_83
2014-03-10 20:49:45
Ocena: 3(glosow:3)-+
moderator , ogarnijcie ten bajzel , wstyd

anuskam1310
2014-03-10 20:09:14
Ocena: 5(glosow:5)-+
też mi i wiocha, ktoś sobie sam napisał karteczkę, jeszcze tym samym długopisem te riposty dopisane, o tym że takie coś na główną weszło już nie wspomnę...

space13579
2014-03-10 21:21:29
Ocena: 4(glosow:4)-+
Daję plus za spokojną wypowiedź bo jak widzę nie brak tu osób,którzy nie potrafią się wysłowić bez "k*** czy ch***"itd...

caleanka
2014-03-10 19:55:23
Ocena: -1(glosow:3)-+
To jest moze problem "wiesniakow" swiezo przybylych do miasta.

caleanka
2014-03-10 19:40:00
Ocena: 2(glosow:2)-+
Zgadzam sie i popieram. Gdzie tu Wiocha?

VC89
2014-03-10 19:06:27
Ocena: -3(glosow:5)-+
Proponuję coś takiego: Właścicielu nie krępuj się! Rób śmiało, tak samo jak Twój pies!

Czupur82
2014-03-10 18:32:34
Ocena: 35(glosow:49)-+
Idę wziąć długopis i zeszyt...bo będę wstawiał absurdy na wiochę ;>

Ghost78
2014-03-14 15:37:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
Myśląc że wstawiane "wiochy" są ustawką to udowadniasz jakim jesteś laikiem sieciowym ;> tu chodzi o prawdę...

Czupur82
2014-03-19 19:42:51
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ghost78, za dużo wrestlingu za młodu się naoglądałeś ;]

e-General
2014-03-10 18:29:53
Ocena: -5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bezpieczna123
2014-03-10 18:20:16
Ocena: -3(glosow:23)-+
najsprawiedliwiej by bylo gdyby byl zakaz trzymania psow w blokach. tylko ci co maja wlasne podworka mogliby miec psy i zalatwiac je na wlasnych podworkach, od razu by sie chcialo po pieskach sprzatac, albo przynajmniej nikt obcy nie musialby tego ogladac i wdeptywac.

freedom80
2014-03-10 18:32:14
Ocena: 1(glosow:21)-+
A może najsprawiedliwiej byłoby zakazać posiadania dzieci w blokach? I zwierzęta i dzieci potrafią być uciążliwe.

caleanka
2014-03-10 19:52:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wszystko zalezy od "wlascicieli".

bezpieczna123
2014-03-10 22:36:01
Ocena: -2(glosow:2)-+
jak ktos chce dziecko adoptowac to tez wiele pozwolen potrzebuje i testow. I dla dzieci i dla psa, i dla rodzicow obojga najlepsze wlasne podworko:) nie wyobrazam sobie posiadania ktoregokolwiek w bloku. wolnosc tomku w swoim domku, a w bloku to zawsze u kogos sie jest, i sasiedzi zawsze u ciebie.

manamanam
2014-03-11 09:35:46
Ocena: 3(glosow:7)-+
jestem jak najbardziej za zakazem posiadania bachorów w blokach.

bezpieczna123
2014-03-11 18:55:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
ja osobiscie jestem przeciw mieszkaniu w bloku bez wzgledu na wiek, zero prywatnosci.

Aniolek1989
2014-03-11 20:01:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
manammanam - żartujesz, prawda?

vacarius
2014-03-10 18:12:19
Ocena: 3(glosow:13)-+
Tak to jest gdy wieśniak zamieszka w mieście. Myśli ze podwórko pod blokiem jest tylko jego i ze można tam srać tak jak na wsi srał za domem. A jeśli mu jeszcze hałasy dzieci przeszkadzają to niech wraca wsiok na wieś tam będzie miał ciszej bo sąsiedzi są dalej. Na wsi zawsze też może pogonić dzieci sąsiadów widłami. Ale nie będzie musiał bo smród gówna będzie je odstraszał.

bezpieczna123
2014-03-10 17:58:51
Ocena: 3(glosow:13)-+
A co jesli ktos to napisal od tak na potrzebe wstawki do wiocha.pl i nie jest to autentyczna wywieszka z bloku? tym bardziej ze ta "wymiana" zdan miedzy sasiadami pisana jest tym samym charakterem pisma:)

freedom80
2014-03-10 18:17:17
Ocena: -2(glosow:10)-+
to nie jest tam sam charakter pisma. Spójrz na kreseczkę nad "s", na "j", na "a", na wykrzyknik itp. To dwa różne pisma. Co oczywiście nie wyklucza ściemy. Ale każdy kto żyje w bloku wie, że to możliwe :)

MINTOR
2014-03-10 18:24:14
Ocena: 1(glosow:5)-+
Różne rodzaje pisma? Poprosił kolegę czy to nie jasne?

freedom80
2014-03-10 18:43:19
Ocena: -1(glosow:5)-+
Mintor, "Co oczywiście nie wyklucza ściemy." A czy to jasne?

MINTOR
2014-03-10 19:47:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jak słoneczko qrwa. Nie wiem po prostu jak w ogóle można zakładać że to nie ściema.

freedom80
2014-03-10 20:37:37
Ocena: -2(glosow:4)-+
Mintor, nigdzie nie twierdzę że to nie ściema. Tak szczerze to wali mi kwestia prawdziwości tej wstawki. Twierdzę jedynie, że takie karteczki w blokach się zdarzają. Moja przyjaciółka miała takie o zbyt głośne współżycie, a u mnie w bloku była kartka dotycząca psów. To się zdarza i tyle.

bezpieczna123
2014-03-10 22:40:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
to jest ten sam charakter pisma, nawet ten sam glugopis,wszystkie literki nie musza sie kopiowac zwlaszcza ze poczatek starannie pisany a koncowka wciskana. Ale rzeczywiscie na potrzeby dyskusji zalozmy ze karteczka autentyczna, skoro temat taki wazny:)

freedom80
2014-03-10 17:54:42
Ocena: 2(glosow:10)-+
racja jak zwykle leży gdzieś po środku. I niektórzy właściciele psów i niektórzy rodzicie mają równo nasrane pod kopułkami. I jedni i drudzy potrafią przesadzać. Mój sąsiad kiedyś zwrócił mi uwagę, że pies sika na trawniku przed blokiem. Natomiast słowem się nie zająknął kiedy sąsiadka z 7ego odsikała swojego syna niemal w tym samym miejscu. Ktoś kto nie lubi psów zawsze znajdzie powód żeby się dopierdzielić.

sodoms1
2014-03-10 17:56:56
Ocena: -1(glosow:1)-+
bo brak tolerancji mamy głęboko zakorzeniony w......chyba w doopie

globus0024
2014-03-10 17:58:52
Ocena: -1(glosow:9)-+
ale wysikać dziecko to nie to samo co psie gówno!! po sikach nie ma śladu a psie gówno za 2 tygodnie wniesiesz do mieszkania na butach jak wdepniesz!! A co poradzi rodzic który ma małe dziecko z kolkami???? ma je zakneblować?? Moja siostra ma syna który dostawał kolek do 4 miesiąca życia!! i co??? miała go poduszką przydusić???? a zabrudzanie trawników psimi odchodami jest karalne!! a nic mnie tak nie wkurza jak taki właściciel pieska przychodzi na plac zabaw ze swoim pupilem

bezpieczna123
2014-03-10 18:17:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
pies free tez nasikal.

freedom80
2014-03-10 18:20:12
Ocena: 2(glosow:8)-+
globus, przecież ja o sikach a nie o gównie. Ale jak już przy tym jesteśmy to np porzucone pieluchy na plaży to dosyć powszechny widok nad polskim morzem,nie mówiąc już o obsranych wydmach. Prawda jest taka że nie ma się co dzielić na rodziców i właścicieli psów. Kulturę się albo ma albo nie. A na kolki są takie "patyczki" fajne. Wsadzasz małemu w tyłek i po kolce.

mlw1488
2014-03-10 18:56:00
Ocena: 1(glosow:5)-+
Free troche obiektywizmu, nigdy nie widziałem nad polskim morzem zadnych pieluch (ale wierze Ci, ze sa, po prostu nie jest to czesty widok), natomiast psie gowna sa wszedzie. Czasem odnosze wrazenie, ze na sile probujesz miec odmienne zdanie;)

sodoms1
2014-03-10 19:14:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
free a gdzie ty qwa patyczki masz na kolke w dooopie poosrało cię?

freedom80
2014-03-10 19:21:24
Ocena: 0(glosow:4)-+
sodoms, dobra nie patyczki a rurki antykolkowe. Ja się dowiedziała o tym od znajomych z Czech. I to naprawdę działa, lepiej niż wszystko inne. Więc hamuj trochę. Mlw, wydaję mi się, że stwierdzenie, że racja leży gdzieś po środku i że i po jednej stronie i po drugiej jest trochę racji, jest wystarczająco obiektywne. Może i z tymi pieluchami przesadziłam, ale z obsranymi wydmami nie. I wierz mi, że to nie psy na tych wydmach srają.

sodoms1
2014-03-11 12:08:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
qwa termometr strach wsadzic do doopy a ty byś od razu dziecko orurowała? pfff współczuje twojemu potomkowi:P

freedom80
2014-03-11 12:28:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie no pewnie. Lepiej faszerować środkami farmakologicznymi i pochodnymi zamiast ulżyć dziecku w minute taką rureczką.

Aniolek1989
2014-03-11 20:03:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
jak ktoś chce uderzyć psa to i kij się znajdzie....

globus0024
2014-03-10 17:49:59
Ocena: 0(glosow:12)-+
po opisie wnioskuję że na wiochę wrzucił to ten właściciel psa, bo skoro dla niego sranie swojego pupila jest porównywalne z krzykiem dziecka to gratuluje podejścia do sprawy!! Jakim trzeba być kretynem żeby pod takim zdjęciem dawać łapkę w górę!!! przecież to żadna cięta riposta!!! a zwykły burak którego pies robi klocki gdzie popadnie!!

PaniKitsune
2014-03-10 17:55:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

grzesior90
2014-03-10 17:46:24
Ocena: -3(glosow:7)-+
Bachory są bleee

jacek.jacek
2014-03-10 19:03:14
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Aniolek1989
2014-03-11 20:04:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
to przykre, że rodzice mówili do ciebie bachorze - współczuję ci. Widzę że masz z tego powodu jakieś problemy natury psychicznej. Proponuję dobrego psychologa.

miemik
2014-03-02 12:42:02
Ocena: -10(glosow:22)-+
właściciele psów to ludzie słabi psychicznie, niedowartościowani i ułomni - delektują się tym, że uzależniają od siebie zwierzę, które nie potrafi samo egzystować, dowartościowują się tym, że mają nad nim władzę - są żałośni - i tłumaczą to "miłością" hahaha

bartekm123
2014-03-10 17:44:39
Ocena: 1(glosow:3)-+
aha :) dziękuje Ci internetowy psychologu :D

freedom80
2014-03-10 17:48:24
Ocena: 1(glosow:7)-+
to samo można powiedzieć o wielu rodzicach...

awwl
2014-03-10 17:49:46
Ocena: 6(glosow:8)-+
no chyba ci mama psa nie chciała kupic jak byłes mały i wnosisz teraz jakieś ułomne teorie

Aniolek1989
2014-03-02 11:42:23
Ocena: -2(glosow:16)-+
Jeśli Twoja mama mówiła do Ciebie bachor - to szczerze współczuję. Jeśli przeszkadza Ci dziecko to się wyprowadź.... Jacy ludzie to debile - dlaczego nikt nie potrafi zrozumieć, że nad dzieckiem nie da się zapanować, a sprzątanie po psie to zasrany obowiązek obywatelski. Sąsiad idiota!!!

urghal
2014-03-02 11:54:51
Ocena: -1(glosow:17)-+
Jestem ciekaw, skoro tak mu przeszkadza, że dziecko się "bawi" to dlaczego nie przeszkadza mu jak sam wlezie w jakieś psie gówno ?!, i dlatego apeluję do Ciebie właścicielu tego pieska nie rozmnażaj się, zaoszczędzisz normalnym dzietnym ludziom wielu nie przyjemności. A odpoczynek będziesz miał po śmierci, bo trzeba żyć a nie leżeć do góry kołami cały czas, bo nie zapomnij, że właśnie ten "bachor" który tak drze "ryja" będzie zapierdalał na twoją emeryturę palancie.

Aniolek1989
2014-03-02 13:13:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
urghal nie bardzo rozumiem Twój komentarz - możesz jaśniej.... Po pierwsze ja nie jestem właścicielem tego pieska, a po drugie przeczytaj jeszcze raz mój komentarz, zwłaszcza sformułowanie " sprzątanie po psie to zasrany obowiązek obywatelski".

urghal
2014-03-02 18:36:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie do Ciebie ani o tobie był komentarz tylko potwierdziłem twoje zdanie dodając trochę więcej dramatyzmu, nie bierz tego do siebie :D

globus0024
2014-03-10 17:54:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
do Aniołek89. opis zdjęcia jednoznacznie wskazuje że wrzucającemu podoba się zachowanie właściciela psa bo napisał że to cięta riposta!! dlatego ludzie to tak odbierają!!

DeeDeeLinka
2014-03-10 18:08:13
Ocena: 2(glosow:4)-+
@Aniołek ... zakładając, że piszesz z własnego doświadczenia i masz potomstwo ... nad dzieckiem nie da się zapanować? Aaaaaaa no to mniemam, że dziecko może robić wszystko, co mu się podoba a Ty jeszcze mu brawo bijesz? Wychowywanie dziecka to Twój zassrany obowiązek rodzicielski!!!

Aniolek1989
2014-03-11 20:10:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Aniolek1989
2014-03-12 08:19:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
urghal - tak, właśnie odebrałam to do siebie - widocznie źle Cię zrozumiałam. DeeDeeLinka - zgadłaś !! Mam potomstwo. Ale moje dzieciątko ma dopiero 5 miesięcy. Zgadzam się z Tobą - wychowanie dziecka (dobre wychowanie) to mój zasrany obowiązek!! Ale niestety nie zawsze da się nad dzieckiem zapanować. Przykład: Moje dziecko miało na początku kolki i płakało od 16 do 1, czasem 2 w nocy. I nic nie pomagało!! A jak będzie starsza to też jej zabawek do podłogi nie przybiję. I nie oznacza to, że będę jej pozwalała na wszystko i biła brawo. Naprawdę masz ograniczone myślenie...

Aniolek1989
2014-03-12 08:21:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Aniolek1989
2014-03-12 08:24:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
...... jeśli uważasz, że dziecko będzie chodziło jak w zegarku, a jak płacze lub jest głośno to na pewno rodzice nic z tym nie robią i biją brawo.... zakładam, że Ty nie masz dzieci i nie masz pojęcia o czym mówisz. I wiesz co?? Dobrze, że Ty byłaś tak wzorowym, cichym dzieckiem, że sąsiedzi nawet nie wiedzieli, że Twoi rodzice mają dziecka w domu....
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wszyscy PiSowscy dyrektorzy stadnin koni arabskich,
  •  Dokładnie tak!
  •  Jakie to jest polskie
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
Praca reportera
główna
Dodano: 13.07.2018, 08:12:17   przez: karen12
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 245Skomentuj (20) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0