lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
A może ktoś ma inne zdanie ?
główna
Dodano: 13.01.2012, 01:39:50   przez: gugulka
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 2180  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(114)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Z1mna
2012-01-13 01:51:13
Ocena: 18(glosow:26)-+
To nawet nie wiocha,a prawdziwa tragedia.Nie taka wyimaginowana,jak niedojeb w damskich szmatkach,czy przysmażona dziunia.A taka prawdziwa,a my nic nie możemy na to za radzić. Przykro...

daniox3
2012-02-25 22:03:31
Ocena: 0(glosow:2)-+
żal to nie wiocha tylko tragedia . moja ciocia jest chora na raka i też jest łysa !

gugulka
2012-06-17 20:01:56
Ocena: 2(glosow:4)-+
@daniox3,zastanow sie nad opisem tego zdjecia,a potem ,wpisz cos sensownego.

gugulka
2012-02-24 22:13:54
Ocena: 3(glosow:7)-+
smutna prawda

greenpower1
2012-02-19 20:41:08
Ocena: 4(glosow:4)-+
Dzisiejsza wersja przysięgi Hipokratesa "Zdrowy pacjent, to żaden klient"

szpila9975
2012-02-06 19:09:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
Lekarstwo na raka zostało opublikowane przez pewnego człowieka nie wiem w jakim to kraju człowiek który wynalazł lek na raka miał dostać łapówke w wyskokości miliardów aby nie opublikował tego w mediach,,,lecz nie przyją pieniędzy,,,po opublikowaniu w mediach zaginął bez śladu,

Ptysio19
2012-02-02 15:03:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
Kapitalizm=wiocha...

xgalileo
2012-01-30 04:54:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
Terapia Gersona? Łahahaha, wielkie mi odkrycie o zdrowym odżywianiu... Gdyby, rzeczywiście istniał cudowny lek, który leczy raka ot tak po prostu to nie sądzicie, że odkrywca takiego leczenia dostałby nobla?

AjatollahAlKwas
2012-01-26 15:19:31
Ocena: 2(glosow:2)-+
Poczytajcie sobie coś na temat witaminy B17. Firmy farmaceutyczne oddadzą wszystko żeby taka informacja nie "poleciała" w mediach na szeroką skalę.

arek12345p
2012-01-22 20:57:45
Ocena: 3(glosow:3)-+
zabrać wszystkim POSŁOM pensje i zostawić im tylko po 1000 zł na miesiąc a resztę przeznaczyć na leki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ElyzQ-xD
2012-01-19 22:24:43
Ocena: -3(glosow:3)-+
Czzłowieku.! WTF!? Co ty.! Takie cos na wwiocha.pl.?!Weś moze sb tak wystaw! a nie chorą osobe! Ciekawe czy ty bys tak chcial zeby jak bys był chory na raka i bym zrobila ci zdj. i dala na wioche i sie śmiała..!rak ro choroba a ty sie smiejsze...! chory jestes na glowie...!

gugulka
2012-06-17 20:12:51
Ocena: 2(glosow:4)-+
@elyzQ-xD, widze ze logika to obce slowo dla ciebie jest,troche smutne,ale jak nie umiesz inaczej,to ci wybaczam i odpuszczam.

stobraw
2012-01-18 22:09:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
ale to jest prawda. jest lekarstwo na raka od ladnych paru lat

gugulka
2012-01-18 21:20:38
Ocena: 3(glosow:7)-+
bo czlowiek stal sie srodkiem do celu.....zrobienia jak najwiekszej kasy

kubus.mama
2012-01-18 12:32:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
Taka jestb prawde a kto tegpo nie doswiadczyl to nie moze nic o tym powioedziec!

Domel40671
2012-01-17 17:42:09
Ocena: 2(glosow:2)-+
Potrafimy prawie wszystko. Latamy w kosmos, budujemy coraz lepszą broń. Mamy nowe technologie, które są cały czas ulepszane. A tak naprawdę to nie mamy nic, żadnej broni, lekarstwa, poza nadzieją i siłą woli przetrwania, które może nas uratować przed takimi chorobami.

ostryzawodnik
2012-01-17 14:19:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
lekarstwa na raka nigdy nie będzie, ponieważ każdy nowotwór jest inny, nie bez powodu lekarze mówią "jaki człowiek taki rak", niestety wiem to wszystko z własnego doświadczenie, wiele razy rozmawiałam z lekarzem który leczy bliską mi osobą na nowotwór...

mardan03
2012-01-17 17:55:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Lekarstwo na każdego raka jest od czasu jak my jesteśmy tylko mamy narzucone i wbite w głowę,że nie ma! Poszukaj info o WIT. B17 znajduje się w pestkach np. moreli,jabłek itp. - medycyna tego nie akceptuje bo jak można zarobić na pestkach? Poszukajcie,poczytajcie. / Terapia Gersona - też ciekawe.

braknickow
2012-01-17 10:08:40
Ocena: -1(glosow:1)-+
moja młodsza siostra choruje na raka kości. Miło wiedzieć, że Ciebie to bawi. Pozdrawiam Twoją głupotę.

gugulka
2012-01-17 15:51:38
Ocena: 4(glosow:10)-+
juz misie niechce apelowac o chociaz odrobine logiki,nierozumiem agresywnosci niektorych z was i nieumiejetnosci prawidlowego odczytywania przekazu tego demota :(

gugulka
2012-01-17 15:57:21
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pusia227
2012-01-16 22:24:56
Ocena: -6(glosow:6)-+
i ty myślisz że to wiocha żal mi ciebie człowieku jak można takie coś wstawić na wioche mam nadzieje że kiedyś zapłacisz za to chorobą

gugulka
2012-01-16 22:34:26
Ocena: 3(glosow:7)-+
wstyd mi za ciebie

gugulka
2012-01-16 22:41:01
Ocena: 2(glosow:8)-+
oj pusia,pusia

TheZlota
2012-01-16 21:38:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nasz cały rząd to jedna wielka wiocha

rafwch
2012-01-16 21:15:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ta nasza Pani Ewa Kopacz i nasz obecny rząd są najlepsi.

max707
2012-01-16 20:24:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
A ma ktoś jakikolwiek dowód, że taki lek istnieje?

braknickow
2012-01-17 10:09:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
albo operacja (amputacja), albo chemia, albo jest już za późno

mardan03
2012-01-17 18:23:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
wit. B17 / Terapia Gersona - wygooglujcie sobie i poczytajcie

jajas85
2012-01-16 19:52:34
Ocena: 1(glosow:9)-+
wiocha to ta osoba która te fotkę tu umieściła,trzeba być naprawdę pustym tepakiem żeby nabijać się z ludzkiej tragedii

gugulka
2012-01-16 20:49:06
Ocena: 1(glosow:7)-+
wspaniala konkluzja,az sie plakac chce

dugi91
2012-01-16 15:16:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
moja mama musi raz w tygodniu kupować lek który kosztował 15 zł teraz kosztuje 500zł ...Nie wyobrażam sobie tego...będzie ciężko :((

ZajacNoob
2012-01-16 16:38:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
Też kosztował 500 jeśli nie więcej, tylko teraz będzie płacić z własnej kieszeni a nie podatnika. Tak się składa że firmy farmaceutyczne doją dużo więcej pieniędzy za leki refundowane gdyż państwo w przeciwieństwie do konsumenta nie pyta o cenę tak więc można wciskać po cenie dowolnej.

xkuzynx
2012-01-16 10:51:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
ten demot to święta prawda!!

seop1988
2012-01-16 08:00:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
szyderca lek juz byl opracowany wycofali go pozniej opracowali lek na raka na szczurach czy tam myszach ktory zabijal wszystkie komurki rakowe badania przerwano

delafleur
2012-01-16 14:54:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
I oczywiście wyczytałes to w necie... W bajki wierzysz? komórki pisze sie przez ,,ó'' dzieciaku

delafleur
2012-01-16 02:10:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie wierzcie we wszystkie bzdury które czytacie w necie. Steve Jobs jak się okazało leczył się soczkami z warzyw (terapia Gersona) i pestkami (Lateril). I co??? Nie pomogło!!!

AnonimowyPremier
2012-01-16 03:38:22
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ZajacNoob
2012-01-16 16:33:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
@AnonimowyPremier Jakim tajemniczym "im"?

AnonimowyPremier
2012-01-17 14:19:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

delafleur
2012-01-16 01:45:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
Gdzie to lekarstwo pytam sie? Ktoś je kiedyś widzał??? Narazie nie ma jednego skutecznego lekarstwa na tą straszną chorobę (oby wynaleźli jak najszybciej). Co wy za głupoty wypisujecie? Naprawde myślicie że coś takiego istnieje a chciwe korporacje nie go nieujawnią bo by nie zarobiły??? Naiwni jestś

blank2
2012-01-16 19:02:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak myślę.

paweleclg
2012-01-16 01:15:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
Lek na raka byl niby skuteczny juz ale farmaceutyka za duzo by stracila badania wycofano... samochod na wode nie problem... lecz ci z góry dbaja o to zeby nie bylo tak latwo... ;] wazny jest pieniadz

AnonimowyPremier
2012-01-16 00:32:53
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

AnonimowyPremier
2012-01-16 00:35:13
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

alex51
2012-01-16 00:31:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
Macie i nie macie racji - jest 8 lat po nowotworze mózgu i żyję, jedna dawka cisplatyny kosztowała 8 lat temu 25 000 zł i dostawali to ludzie, było i tak że pacjent doczekał się kolejki... i zmarł. Pieniądze większe czy mniejsze są, ale są wykorzystywane tak chaotycznie że głowa mała :(

TheDarkSide
2012-01-15 23:34:04
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ja mam inne zdanie. Wiocha to delikatnie powiedziane. To skur**syństwo. I to nie jedyna choroba na którą się umiera bo leki na nią są tak drogie,że nie stać na nie zwykłych śmiertelników.

klaudynkaa89
2012-01-15 23:15:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
niestety jest to smutna i tragiczna prawda , wiem coś o tym bo sama ponad rok temu walczyłam z NFZ o przyznanie mi leku tzw. "anty-rak" . Nieważne czy człowiek młody czy stary oni poprostu mają to gdzieś. Więc obawiam się że teraz w NFZ będzie jeszcze gorzej niż ponad rok temu :(

alinkarammka
2012-01-15 22:45:33
Ocena: 0(glosow:2)-+
taka jest prawda. teraz tylko liczy się dla rządzących kasa, a nie zdrowie i zycie innych. ale mam taką nadzieję że to zło które wyrządzają do nich wróci kiedyś.

blank2
2012-01-15 22:24:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
To prawda niestety.

Azaazel13
2012-01-15 21:27:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
taka prawda, szpitale nie chcą w pewnej chwili leczyć chorych, a dlaczego? bo najważniejsza jest kasa. Wiem co mówię, bo przyszło mi wchodzić w dorosłe życie bez matki, zdawać maturę, iść na studia... Ciężko patrzeć na powolną śmierć ukochanej osoby i rozkładanie rąk lekarzy!

Azaazel13
2012-01-15 21:29:28
Ocena: 0(glosow:2)-+
a raczej wyciaganie rąk lekarzy po nastepna kase... A jak nie masz to mowia "przykro nam ale juz nic sie nie da zrobic, prosze matke/zone zabrac do domu, badz hospicjum" ku*wy je*ane

ZajacNoob
2012-01-15 20:45:22
Ocena: -3(glosow:3)-+
Takie pier***nie, jakby ktoś odkrył lekarstwo na raka to przecież olałby 'leczących' i zgarnąłby miliony.

mmmalaga
2012-01-15 20:21:10
Ocena: -1(glosow:1)-+
smutna prawda

wert000
2012-01-15 17:30:33
Ocena: 2(glosow:8)-+
Słyszał ktoś kiedyś o witaminie B17?? inaczej lateril? W internecie można znaleźć film o tym, że ta witamina jest lekarstwem na raka "świat bez raka" a jak poszukacie "skazany za pestki moreli" to się wyświetli film o gościu który tą witamina się wyleczył i firmy farmaceutyczne wsadziły go do pudła

gugulka
2012-01-16 00:01:31
Ocena: 1(glosow:5)-+
tak, i masz umnie duzego plusa za ta wypowiedz,to niestety smutna prawda ze medycyne alternatywna w dalszym ciagu niektorzy uwazaja za szarlatanstwo...

rafalbdg
2012-01-15 17:26:19
Ocena: 3(glosow:13)-+
Można napisać też tak ludzie nie dostaną samochodu na wodę bo na paliwie zarabia się miliardy,Tylko problem w tym że na razie nie ma samochodu na wodę

ForeVerka1988
2012-01-15 18:46:18
Ocena: 2(glosow:4)-+
Wpisz sobie w google "samochód na wodę" i poczytaj :)

rafalbdg
2012-01-15 17:18:52
Ocena: 2(glosow:10)-+
jak dla mnie to ten dopisek na dole jest bzdurą,nie ma na razie lekarstwa na raka,to jak ktoś ma go dać

klaudynkaa89
2012-01-15 23:11:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
każda próba leczenia nowotworu dla takich ludzi jest już w jakimś stopniu lekarstwem

Tundra
2012-01-15 17:09:15
Ocena: -1(glosow:1)-+
Akurat w Polsce posiadamy dostęp do najbadziej zaawansowanych metod walki z rakiem (poczytajcie o naświetlaniu). Co do lekarstwa, to zacznijmy od tego, że pracują nad tym miliony ludzi na świecie, ale rak nie jest typową chorobą. Proponuję się douczyć.

silverman
2012-01-15 17:45:49
Ocena: 2(glosow:4)-+
chyba na świecie co za barany nie dają leku którego niema co??????????????

Tensor
2012-01-15 16:33:51
Ocena: -2(glosow:4)-+
Na szczęście rak w mojej rodzinie nigdy nie istniał.

bziunda
2012-01-18 21:52:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
Też mi się tak wydawało...jeszcze w październiku.

hexun
2012-01-15 16:08:11
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jako, że nie mogę edytować to dopiszę. Kolejnym nonsensem są płace telewizji publicznej. Płaczą, że ludzie nie płacą abonamentu.. Więc pytam się, na co mam płacić? Na gigantyczne pensje/odprawy/etc prezenterów? Chłopaczek 3 minuty posiedzi na wizji i powie pogodę i ma z tego ~25k zł. Gdzie tu logika

hexun
2012-01-15 16:03:15
Ocena: 0(glosow:2)-+
Prawdziwą wiochą to jest osoba, która dopuściła do zaistnienia takiej sytuacji w Polsce. Wielkie sarkastyczne: dzię-ku-je-my... Niestety takich 'wioch' i nonsensów jest w Polsce pełno.

zoltanka
2012-01-15 19:11:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie tylko w Polsce!!Takie sytuacje sa na calym swiecie

natalia2116
2012-01-15 15:37:21
Ocena: 3(glosow:3)-+
to przykra rzeczywistość a nie wiocha....

goophy
2012-01-15 15:23:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
Czemu dzisiejsze urządzenia elektroniczne tak często się psują? ---> google

Blaabu
2012-01-15 22:54:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
To akurat wiadome :/ stare telefony komórkowe do dziś działają i 1 sprzed może 9 lat używa moja babcia, a obecne fony się już nawet po roku zaczynają psuć.. Tak samo inny sprzęt elektr

gugulka
2012-01-15 15:06:26
Ocena: 1(glosow:5)-+
mysle ze twoja wypowiedz w koncu ! zrozumia niektore "barany"

Pancio2010
2012-01-15 14:52:13
Ocena: -7(glosow:9)-+
Administrator/ka to dopiero musi być wieśniak żeby ludzi chorych na wiochę dawać to ładnie musi mieć naje*ane w głowie

gugulka
2012-01-15 15:03:26
Ocena: 12(glosow:14)-+
czlowieku,to nie zdjecie jest wiocha...troche logiki by sie zdalo

anno5
2012-01-15 14:34:06
Ocena: 3(glosow:3)-+
tak.. dr burzyński.. wlasnie się z nim skontaktowałam... wynalazł lek na raka a zamiast go wspierać rząd USA sądzi się z nim i stracił juz 60mln... muszę uzbierać fortunę żeby polecieć do stanów i wykupić lek który nie chcą refundować w Polsce...Umrę przez nich bo mnie nie stać. a mam dopiero 25 lat

LepszyMaysterek
2012-01-15 14:00:23
Ocena: 4(glosow:4)-+
Nie mogę ogladac takich rzeczy, bo odrazu mam ochote wysadzic jakiś zus, nfz, sąd. Do tego wszystkiego umacnia się we mnie uczucie bycia otoczonym z każdej strony gównem i złodziejstwem, ludzmi z brakiem kompetencji. WIĘCEJ MARMURÓW ZZUSWYSYNY!!!!!!

axe12
2012-01-15 13:45:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
NO niestety ale taka jest prawda

Tschus
2012-01-15 13:35:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Aż się płakać chce;(

d_kath
2012-01-15 13:33:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Już nie muszę wchodzić na demoty, wystarczy że zajrzę na wiochę...

patryk_kuki
2012-01-15 13:33:01
Ocena: 1(glosow:3)-+
Myslicie ze rodziny chorych na raka nie oddaly by wszystkiego co maja zeby wyleczyc swoich bliskich?! przeznaczyly by sumy tysiac razy wieksze niz przeznaczaja teraz zeby ich rodzina mogla zyc. Pomyślcie zanim napiszecie bo wychodzicie na półmózgie stowrzenia.

goophy
2012-01-15 15:16:46
Ocena: -3(glosow:3)-+
namida zostales wyslany przez masonow czy faktycznie "obiektywne" wrzechwiedzące media tak Ci narąblały w głowie?

namida
2012-01-15 15:40:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
Rozczaruję Cię. Nie oglądam TV, nie czytam popularnonaukowej prasy, gdzie nie odróżniają informacji genetycznej i kodu genetycznego, stosując te dwa pojęcia zamiennie. Jestem biologiem i akurat bardzo dokładnie przestudiowałam wiele artykułów naukowych (nature, phimd, pbk), gdyż akurat to był temat

namida
2012-01-15 15:41:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
mojej pracy naukowej. A i jestem kobietą.

kawalrafala
2012-01-15 14:09:39
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

namida
2012-01-15 14:53:20
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nic nie wiecie o nowotworach, a się wypowiadacie. To wasze komentarze są wiochą, gdyż piszecie takie głupoty, że rzygać się chce. Każdy typ nowotworu to inna grupa leku. Każdy nowotwór to inna mutacja. Inna mutacja inne inhibitory na zablokowanie wadliwego szlaku ekspresji genów. c.d.n

namida
2012-01-15 14:53:48
Ocena: 1(glosow:3)-+
Zanim wprowadzi się lek musi on zdać testy, które trwają kilka lat. Ustalenie optymalnej dawki (która jest różna dla każdego pacjenta), różne skutki uboczne działania leku. Nowotwór to zmutowane komórki naszego ciała, a lek niszczy nie tylko te zmutowane, ale również te zdrowe. c.d.n

namida
2012-01-15 14:54:36
Ocena: 1(glosow:3)-+
Są pacjenci, którzy nie są w stanie podjąć się skutecznego leczenia, gdyż ich organizm bardzo źle reaguje na dany efektywnie działający lek. Np. wymioty, niezdolność do przyjmowania pokarmu, odwodnienie, zbyt wysoka gorączka po wzięciu leku, itd., itp. c.d.n.

namida
2012-01-15 14:55:09
Ocena: 1(glosow:3)-+
Gówno wiecie o tym, a się wymądrzacie. Nawet nie wiecie, że 70% ceny leku jest pokryciem kosztów wynalezienia leku. Jednak jak badania trwają ponad 10 lat (uwierzcie, że szybciej się nie da, jest to związane z procedurami, aby nie zrobić krzywdy chorym) to miliardowe koszty, które trzeba jakoś pokry

namida
2012-01-15 14:55:50
Ocena: 1(glosow:3)-+
Pieniądze z nikąd na te badania się nie wezmą. Dlatego tyle to kosztuje i nie będzie mniej kosztować, bo nikt nie da naukowcom na wykrycie leków na nieuleczalną chorobę odpowiednich odczynników, materiału badawczego za darmo. A to jest bardzo drogie, stąd te koszty. C.d.n.

namida
2012-01-15 14:57:39
Ocena: 1(glosow:3)-+
Więc jak nie wiecie jak to wygląda, to nie wygłaszajcie swoich durnych i niekompetentnych komentarzy. jedyne z czym się nie zgadzam z patryk_kuki: AIDS to choroba wywołana przez HIV. HIV to wirus, AIDS to choroba.

kejor
2012-01-15 12:44:37
Ocena: -5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kucharz1984
2012-01-15 12:33:02
Ocena: -3(glosow:5)-+
Trzeba być prawdziwym kretynem żeby dac na wioche takie zdjęcie, to wcale nie jest śmieszne tylko to jest prawdziwe ludzkie cierpienie. "gugulka" powinna teraz dodać swoje zdjecie na wioche za swoja glupote. Myślcie troche ludzie!

chujiogor
2012-01-15 19:18:48
Ocena: 0(glosow:2)-+
Tylko się ośmieszyłeś i pokazałeś, że to właśnie ty nie myślisz. Tutaj w ogóle nie chodzi o zdjęcie, tylko o to, co jest pod nim!

boy92
2012-01-15 12:28:16
Ocena: -2(glosow:4)-+
I tu się zgodzę normalni ludzie mają po prostu czekać na śmierć a taka zamożna osoba jest wyleczona po kilku tygodniach :-/

Ninurta
2012-01-15 13:16:23
Ocena: 6(glosow:6)-+
patrick swayze czy steve jobs na brak hajsu raczej nie narzekali, ale co im z tego przyszło?

Blenia
2012-01-15 12:27:02
Ocena: -2(glosow:6)-+
zwyczaje nie pomiescili. Wiem ze to okrutne co mowie , ale taka jest prawda, trzeba zachowac rownowage w przyrodzie..

Mundzio84
2012-01-15 12:40:07
Ocena: 1(glosow:3)-+
Mówisz jak najbardziej z sensem, tylko jak musiałaby się czuć chora osoba, z myślą że jest lek na jej chorobę ale go nie dostanie?

Blenia
2012-01-15 12:26:24
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ja mysle ze lekarstwo na raka moze juz nawet jest wynalezione - przez tyle lat znalazlo sie tyle lekartw to czemu na to nie? mimo wszystko nie mozna miec leku na wszystko chociazby przez to ze ludzie po prostu przestaliby umierac [ oczywiscie pomijam wypadki, smierc naturalna] , ludzie by sie

Mundzio84
2012-01-15 12:20:26
Ocena: 7(glosow:7)-+
To się objawia nie tylko w leczeniu raka i ogólnie w medycynie, ale i w różnych dziedzinach życia.Wielkie koncerny i korporacja dążą do tego, żeby jak najdłużej czerpać zyski z tego na co ludzie najwięcej wydają i nie cofną się przed niczym.Żyjemy w czasach, gdy światem rządzą nie ludzie

Mundzio84
2012-01-15 12:22:27
Ocena: 3(glosow:7)-+
ale pieniądze, cyferki, statystyki, skoki czy spadki na giełdach.To jest smutna rzeczywistość, a jeszcze smutniejsze jest to, że jak zwykle dotyka ona szarego zwykłego człowieka, który jest poprostu wobec tego wszystkiego bezradny.

rifox
2012-01-15 11:53:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
pożytecznych technologii .. których nie udostępnia się ogółowi społeczeństwa.. DLACZEGO ? .. bo na nich nie idzie zarabiać ! .. dają korzyść ludziom, którzy zrezygnowaliby z wydawania pieniędzy na obecne - rzekomo jedyne - rozwiązania. Przykre ale człowiek jest najlepszą maszynką ..

rifox
2012-01-15 11:45:48
Ocena: 0(glosow:2)-+
no pewnie.. mordd.. każdy kto ma odrobinę wiedzy wie.. że znaleziono wiele świetnych rozwiązań w dziedzinie techniki czy medycyny.. w sejfach koncernów leżą patenty na ekonomiczne samochody które nie sypią się po 4 latach użytkowania, na tanie rozwiązania energetyczne.. czy wiele innych

rifox
2012-01-15 11:54:04
Ocena: 0(glosow:2)-+
pożytecznych technologii .. których nie udostępnia się ogółowi społeczeństwa.. DLACZEGO ? .. bo na nich nie idzie zarabiać ! .. dają korzyść ludziom, którzy zrezygnowaliby z wydawania pieniędzy na obecne - rzekomo jedyne - rozwiązania. Przykre ale człowiek jest najlepszą maszynką ..

Ninurta
2012-01-15 13:14:24
Ocena: 6(glosow:6)-+
wystarczy popatrzeć na elektronikę czy inne lodówki, pomyślane tak, żeby zaczęły się sypać po terminie gwarancji.

SubTomix20
2012-01-15 11:18:19
Ocena: 1(glosow:5)-+
Widać znawca nie wiesz co naukowcy wynaleźli więc nie pisz. Tak samo jest silnik np. na wodę ale nie produkują go bo kraje stracą miliardy z ropy itd. Więc otwórz oczy a nie czytaj kobiecych pisemek.

mordd
2012-01-15 11:06:21
Ocena: -6(glosow:14)-+
Każdy, kto ma choć trochę wiedzy ma inne zdanie. Nie istnieje lekarstwo na raka bo to nie jest 1 jednostka chorobowa. Wiochą jest zamieszczanie takich komentów jak wasze niestety. Niedouczone tumany wierzące w spisek koncernów....

kawalrafala
2012-01-15 14:15:11
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

malgolina
2012-01-15 15:05:55
Ocena: -5(glosow:9)-+
Jakoś lekarstwo na grypę ( szczepionki itd. ) potrafią znaleźć co roku, przy okazji mutowania się wirusa grypy, a tutaj tyyyle lat i nic... I jak tu nie mówić o spisku?

osiniak75
2012-01-13 15:47:59
Ocena: 2(glosow:2)-+
Znają to wszyscy którzy mieli bliskich którzy zmarli na "tą" chorobę, nie chcę jej cytować aby nie zapeszyć.

Kutnapletess
2012-01-13 09:18:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
No niestety, ale to prawda ;/

szczepko
2012-01-13 02:07:26
Ocena: 2(glosow:2)-+
hmmmm a myslałem że rządy wydały nie wyobrażalnie dużo pieniedzy od 1930r na lekarstwo , i też myslałem ze nawet jak lekarstwo zostanie wymyślone to trzeba odczekac 30-40 lat żeby sprawdzić jakie beda efekty uboczne zanim je sie poda chorym , a uwierz mi są straszliwe i bolesne .

Koliber21
2012-01-13 02:04:26
Ocena: 3(glosow:7)-+
WIOCHA to jest z tych ludzi co zarabiają na czyimś nie szczęściu,tragedii:(

gugulka
2012-01-13 02:03:49
Ocena: 2(glosow:8)-+
gwoli wyjasnienia....nie to zdjecie jest dlamnie wiocha...tylko wiocha jest stan faktyczny podany w opisie tej fotki...

jackuso88
2012-01-13 01:54:47
Ocena: 1(glosow:3)-+
...tak, mam inne zdanie...niestety ale to jest cholerna prawda...jesli dla ciebie to jest wiocha to jestem ciekaw jaka by byla twoja reakcja i czy w tedy bys wzucal cos takiego na wioche kiedy by tak wrecz prykra sytuacja przytrafila sie tobie czy komus z twoich bliskich (oczywiscie wypluwam to), (

Z1mna
2012-01-13 01:51:13
Ocena: 18(glosow:26)-+
To nawet nie wiocha,a prawdziwa tragedia.Nie taka wyimaginowana,jak niedojeb w damskich szmatkach,czy przysmażona dziunia.A taka prawdziwa,a my nic nie możemy na to za radzić. Przykro...

gugulka
2012-01-13 02:05:51
Ocena: 2(glosow:14)-+
masz umnie duzego plusa za ta wypowiedz :)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kolejny pisowski przekręt
  •  Kler? nie
  •  Sama prawda ...
  •  Zarabianie kasy na Tik-Toku
I na co te wszystkie asystenty parkowania?
główna
Dodano: 19.07.2018, 17:04:47   przez: endriu343
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 149Skomentuj (28) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0