lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Komentarz zbędny
główna
Dodano: 14.02.2014, 19:28:17   przez: deadvlad
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 842  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(86)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
zucker64
2014-02-14 19:45:34
Ocena: 129(glosow:145)-+
Zgadzam się z nim w tej kwestii w 100% . Wiele z jego poglądów uważam za własne widzimisię , ale zdrowy rozsądek mimo wszystko jest na pierwszym miejscu .

Edek_Kotek
2019-02-01 09:21:30
Ocena: -1(glosow:1)-+
Cała prawda o pisowskich posłach.

m_a_c_i_e_k_85
2015-06-28 23:10:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
A czytał ktoś może książkę Wojciecha Sumlińskiego pt. "Niebezpieczne związki Bronisława Komorowskiego"? Jeden wielki układ mafijny. Nie napisze, że Polska z poczucia patriotyzmu.

djphantasma
2014-02-21 22:06:12
Ocena: 2(glosow:2)-+
Cejrowski dobrze mówi!!!!!!!!! Polscy politycy to NIEROBY i ZŁODZIEJE

Franusss
2014-02-20 15:19:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
Po pierwsze taka ustawa musiała by przejść w sejmie ^^ czyli nie ma bata.

munios123
2014-02-19 10:54:29
Ocena: -6(glosow:8)-+
Co za brednie! Ludzie zastanówcie się, czy jakiś poseł by 2 miesiące w sejmie zasiadał? Czyste oszołomstwo!

Marek-irl
2014-02-18 22:57:45
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wdowa20.6
2014-02-18 10:51:41
Ocena: 2(glosow:4)-+
Dobrze gada!

bierut1
2014-02-17 09:57:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Mendzio84
2014-02-20 19:09:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

malegal
2014-02-17 08:33:57
Ocena: 2(glosow:2)-+
Tylko kto by tam dotrwał do końca?

cielak12345
2014-02-17 03:26:58
Ocena: 7(glosow:9)-+
Pan Cejrowski chociaż by wyrżnął 80% Polaków za to co noszą albo mówią (lub nie chodza do kościoła) to jednak czasami ma dobre pomysły. Chociaż w Polsce (zauważone po 8 latach obserwacji) ludzie mają wywalone na to i zawsze jest a byle ktokolwiek był, bo się nie chce na wybory iść. Ale do narzekania pierwsi Ci którym się nie chciało iść.

fazill
2014-02-17 00:58:06
Ocena: -8(glosow:16)-+
fanatyk religijny..zresztą dla niego, większą zbrodnią jest bycie dziwkarzem niż przestępcą

bigredsedd
2014-02-17 23:02:19
Ocena: 3(glosow:5)-+
To wo co wierzy to jego prywatna sprawa, a że oddaje się swoim poglądom w 100% to akuratnie dobrze o nim świadczy. Dla mnie może wierzyć nawet w kolorowe kutasy.

sebololo
2014-02-17 00:32:43
Ocena: 2(glosow:8)-+
W tym przypadku akurat ma rację ale słyszałem też jak mówił, że księża z chwilą wyświęceń powinni dostawać immunitet. Więc zdrowy to on raczej nie jest.

rafalp13
2014-02-17 00:21:06
Ocena: 0(glosow:4)-+
No ok. Jest główna, jest Cejrowski, ale brakuje mi tu wiochy(nie licząc budynku w tle). deadvlad pomyliłeś portale.

Maslakkk
2014-02-18 11:01:38
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie pomylił, większość głupków tylko tu zagląda więc jest to jedyne miejsce żeby im uświadomić takie rzeczy.

Kokota22
2014-02-16 22:33:33
Ocena: -2(glosow:2)-+
bo głosując na konkretnego kandydata jednocześnie podpisujesz się pod konstytucja....Twój wybór będzie zawsze Twoim i tylko Twoim wyborem...zmieńmy konstytucję a potem narzekajmy.

miraz70
2014-02-17 13:09:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ciekawe jak? Przecież to oni muszą, sami sobie skrzydeł nie przytną.

T_ensor
2014-02-16 21:59:58
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

anubisgd
2014-02-16 21:37:50
Ocena: 7(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

artek02
2014-02-16 20:57:53
Ocena: 2(glosow:2)-+
to nie realne, sami siebie nie wyrzucą, ale jestem za

danuta1981
2014-02-16 20:53:16
Ocena: 4(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mirga
2014-02-19 08:18:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zostałby politykiem i też trzeba by go zmienić dość szybko

szulcik
2014-02-16 20:05:34
Ocena: 2(glosow:4)-+
Szczera prawda!

homunkulus
2014-02-16 19:55:03
Ocena: -9(glosow:9)-+
UWAGA!!! 33 sekunda- przekaz podprogowy !!! Wojciech wnika Ci w umysł!!!

brunon699
2014-02-16 19:51:26
Ocena: 5(glosow:5)-+
gdyby tak było to niesiołowski od dwudziestu paru lat żarł by szczaw i mirabelki, a nie pluł się w parlamencie pod różnymi sztandarami partyjnymi

evertos
2014-02-16 19:50:04
Ocena: 2(glosow:2)-+
no mowi dobrze ale czy to cos zmieni? na pewno nie

Cobra24
2014-02-16 19:27:52
Ocena: 6(glosow:8)-+
Człowieku ja bym cię wybrał na prezydenta ,ty jesteś tym którego naród lubi i by słuchał nooo chyba że byś się zepsuł ale nie sadzę

MetalGearPsycho
2014-02-17 02:12:27
Ocena: 3(glosow:3)-+
Podobne poglady ma Korwin, mozesz zaglosowac na KNP

tomi2000
2014-02-16 19:12:33
Ocena: -9(glosow:11)-+
Nie zgadzam się. Rozliczamy posłów i senatorów co cztery lata. Może za rzadko, może nie, to temat do innej dyskusji. A z obietnicami wyborczymi jest tak, że składa się je w pewnych warunkach. Przykładowo, wygrywam wybory obiecując, że będę ciął wydatki na armię i nagle w połowie kadencji ktoś na mój kraj napada. I co? Mają mnie wyrzucić, bo się zbroję na potęgę?

darek1708
2014-02-16 17:59:35
Ocena: 2(glosow:6)-+
to cala prawda o naszych politykach

zucho91
2014-02-16 17:50:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
Pan Wojciech ma świętą rację w tej kwestii.

Fenix966
2014-02-16 17:48:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jestem z Tobą !

boczek88
2014-02-16 16:47:10
Ocena: 0(glosow:4)-+
Uwielbiam Gośćia:)

jacek.jacek
2014-02-16 14:51:13
Ocena: 6(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

sqnx77
2014-02-16 14:25:33
Ocena: -4(glosow:8)-+
Bycie dziwkarzem jest złe? Oo

bigredsedd
2014-02-17 23:13:03
Ocena: 2(glosow:2)-+
Spytaj żony.

ajeszewa7
2014-02-16 14:23:52
Ocena: 5(glosow:7)-+
Gdyby miało tak być wybory przeprowadzalibysmy co niedziele :P

bocian314
2014-02-16 13:05:49
Ocena: 16(glosow:20)-+
Mało tego. Niedotrzymanie obietnicy przedwyborczych powinno mieć odzwierciedlenie w Kodeksie Karnym. Powinno być traktowane jako przestępstwo. 5 lat i czarny chleb i czarna kawa.

olkaa2108
2014-02-16 12:43:50
Ocena: 2(glosow:6)-+
Brawa wielkie brawa za to co mówi...

axal
2014-02-16 12:39:01
Ocena: 1(glosow:7)-+
Widzisz Cejrowski, nawet mądrze gadasz, tylko żeby to obowiązywało również "jedynej prawdziwej polsko katolicko smoleńskiej" partii. Wtedy jestem w stanie uwierzyć w prawdziwość tych słów.

quanticox
2014-02-16 12:34:18
Ocena: 15(glosow:15)-+
Dodałbym jeszcze likwidację odpraw - to ile zgarnęła Mucha oraz pożal się Boże były minister transportu - to brak słów. Rozumiem, zasłużyli się dla społeczeństwa i w nagrodę po odbyciu kadencji dostają odprawę. Natomiast u nas jest na odwrót: są niekompetentni, zrobią burdel, przyznają się do tego i ODCHODZĄ na własny/premiera wniosek i co? ODPRAWA! dziesiątki, a nawet setki tysięcy złotych? skąd? z naszego portfela!

damian.szefo
2014-02-16 12:31:53
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dlatego idąc na wybory bądźmy świadomi na kogo oddajemy swój głos. Wiele osób podejmuje decyzję dopiero stojąc nad listami wyborczymi, robią wyliczankę albo głosują na złość innym. Demokracja to najlepszy ustrój, choć nie doskonały. Gdyby wszedł w życie ten pomysł w życie to pewnie wszystkich trzeba by wymienić bo nikt ale to nikt nie wywiązuje się w 100 % z programu wyborczego. W Polsce, i praktycznie wszędzie na świcie, wybory wygrywa się obietnicami, kto więcej obieca tan wygrywa. Później się dziwicie że nie ma drugiej Japonii, Irlandii, nie zbudowano obiecanych mieszkań itd. Rodacy nie bąd

damian.szefo
2014-02-16 12:33:24
Ocena: -3(glosow:9)-+
bądźcie naiwni to się nie rozczarujecie. Pomysł czysto populistyczny i wprowadzający chaos. Wybierzcie dobrze to będzie dobrze.

plok99
2014-02-16 12:30:13
Ocena: 8(glosow:10)-+
Jeszcze się nie spotkałem z wypowiedzią Cejrowskiego z którą bym się nie zgodził. Zawsze solidna podstawa argumentów owiana logiką i ludzką moralnością.

rafal8
2014-02-16 12:08:09
Ocena: -15(glosow:23)-+
Tacy ludzie chca tylko cofac Polske a nie pchac na przód ale cóz to wyznawca PISu.

molesuaw
2014-02-16 12:28:01
Ocena: 10(glosow:10)-+
Akurat w tej sytuacji orientacja polityczna jest bez znaczenia, bo wprowadzenie tego przepisu to miecz obusieczny! Może pozbawić stołka każdego posła bez względu na opcję polityczną. Człowiek bardzo dobrze prawi, dlaczego ktoś ma być 4 lata na utrzymaniu narodu za garść kłamstw? Myślcie ludzie logicznie, a nie patrzcie kto z jakiej partii co gada.

mmcs
2014-02-16 13:05:07
Ocena: 1(glosow:7)-+
za to tacy jak ty to ja pchna tak do przodu ze hej , tylko uwazaj by nie wpadla do przepasci

michalng
2014-02-16 19:27:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bo ktoś kogo żeśmy wybrali ma realizować "obietnice" tylko glosować zgodnie ze swoim sumieniem dla dobra Polski. Całej Polski a nie tej grupy czy regionu która go wybrała. Nie powinno być tak ze poseł powiedzmy ze Sląska obiecuje Ślązakom wysokie cła na węgiel i realizuje to wbrew interesom całej Polski. A jeśli sytuacja na rynku węgla się zmieni musi czasem nawet zagłosować za obniżeniem tego cła. (Choć w kampanii obiecywał co innego)

michalng
2014-02-16 19:30:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
Możliwość odwoływania posłów to tez pole do działania dla różnego rodzaju lobby. Lokalni "businessmani" namawiali by posłów do wpisania korzystnych dla nich rozwiązań do programu w zamian za "poparcie" w kampanii. Taki poseł potem musiał by forsować rozwiązania korzystne dla businessmana pod groźbą odwołania.

rafal8
2014-02-16 12:06:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

barbarianek
2014-02-16 12:04:48
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dobrze gada, polać mu.

Butryk
2014-02-16 12:03:39
Ocena: -8(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Rycerzyk271
2014-02-16 11:42:07
Ocena: 1(glosow:3)-+
zgadzam się...

cyc1982
2014-02-16 11:33:28
Ocena: 8(glosow:12)-+
to bardzo mądry człowiek i nie wiem dlaczego jest na wiocha,a po za tym to chciałbym żeby był w sejmie, zaprowadził trochę porządku i odsunął kilka świń od koryta,

mirga
2014-02-16 11:40:34
Ocena: 1(glosow:9)-+
Zaprowadziłby porządek, następnie cofnąłby nas do XIX w, wprowadził państwo wyznaniowe i co niedziela musowo każdy musiałby do kościoła chodzić. Pewnie też chciałby czarownice na stosie palić

thakanori11
2014-02-16 12:42:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
raczej zamieniłby się miejscami i sam by mlaskał z koryta jak najwięcej, nie tacy kozacy już pchali się do koryta

irek285
2014-02-16 11:30:15
Ocena: -1(glosow:3)-+
Oglnie go nie bardzo lubie bo on lubi ponizac ludzi za to ze kiedys sie na nim wyzywali za mlodego.Ale raz na jakis czas mowi bardzo ale to bardza madre rzeczy i wlasnie w tej kwesti sie zgadzam w 1000%.Jak my nie wykonamy polecenia w pracy wywalaja nas.A ci almia notorycznie i nic im sie za to nie robi.Jak by byla taka instutucja to zaczeli by sie z nami liczyc i skonczyla by sie samowolka.

gregoryvictor
2014-02-16 11:29:25
Ocena: 4(glosow:4)-+
W polszy nie ma miejsca na taką uczciwość, donald w elokwentny sposób wytłumaczy że tak nie powinno być.

Psychtic
2014-02-16 11:13:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
Polać mu! Mądrze prawi!

fintek
2014-02-16 11:12:19
Ocena: 4(glosow:6)-+
Następne bardzo mądre słowa tego Pana ( podkreślam Pana przez duże '' P '' ) Bo to jedyny człowiek który ma olej w głowie a nie jak ci ( z małej oczywiście ) którzy mają władzę w naszym kraju. CAŁKOWICIE POPIERAM !!!!!!!

mirga
2014-02-16 11:09:40
Ocena: -6(glosow:10)-+
Wojtek, młodzieniec wstępujący do seminarium i po kilku latach zostając księdzem, zawiera swojego rodzaju kontrakt, że będzie prawym człowiekiem, że będzie przestrzegał przykazań, że nie będzie krzywdził a będzie pomagał. A później często gwałcą ministrantów, młodych w seminariach, rozbijają się po pijaku furami, pycha aż kipi z nich. Może byś się tak wziął za księży-pedofili, za kler, który aż kipi od grzechu, za spasłych księży którzy swoją "misję" gdzieś tam zagubili. A jak nie chcesz się za nich brać, to chociaż ich nie broń.

pionio222
2014-02-16 11:09:37
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

thakanori11
2014-02-16 11:05:25
Ocena: -5(glosow:7)-+
kryptogej i ministrant

rabin777
2014-02-16 10:59:36
Ocena: 2(glosow:2)-+
TYLKO ŻE NIGDY DO TEGO NIE DOJDZIE BO WTEDY WSZYSCY MUSIELIBY BYĆ ZWOLNIENI ZE STANOWISKA POSŁA

kuki06
2014-02-16 10:38:04
Ocena: 7(glosow:9)-+
Qurwa uwielbiam go:-)

czarny_gawron
2014-02-16 10:35:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
0,33 co za wklejka?

agentfoxmulder
2014-02-16 11:04:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przekaz podprogowy ;)

Bolec1980
2014-02-16 10:23:14
Ocena: -10(glosow:14)-+
Prawie się zgodziłem z tym kryptopedałem, ale dlaczego np. bardzo dobra sekretarka, po godzinach pracy nie mogłaby zatańczyć na rurze? Rozumiem, że poseł nie może i tyle, ale osoba prywatna? Taki jest właśnie zawężony sposób myślenia tego kmiota.

cryboc
2014-02-16 10:48:32
Ocena: 2(glosow:2)-+
masz racje ch*ujowy przyklad, ale w gruncie rzczeczy mają racje, popieram propozycje

King_Midas
2014-02-16 10:23:13
Ocena: 4(glosow:4)-+
I ja też bym chciał Panie Wojtku

mirga
2014-02-16 10:20:50
Ocena: -5(glosow:7)-+
Ostatnio wystarczy wrzucić coś na Tuska żeby trafić na główną albo Wojtka, który o Tusku, genderze lub gejach się wypowiada i też na główną. Nudne to się już stało, szukać nowych wioch a nie starych i wciąż tych samych

BOBY102
2014-02-15 18:19:16
Ocena: -2(glosow:4)-+
BOŻE, żyję wśród normalnych ludzi... Same normalne komentarze..widać że weekend urzędasy mają wolne więc nie piszą POgłupot... Super się poczułem dzięki wam!

kamyczus321
2014-02-15 02:11:51
Ocena: 3(glosow:7)-+
Zawsze mówi mądrze i rozsądnie. Jakby on ustalał prawo, żyło by się nam o wiele lepiej...

dwakranyy
2014-02-15 01:25:07
Ocena: 4(glosow:4)-+
Powiem tak czasami wojtus pieprzy jak potluczony ale tym razem to ma racje.

dolek06
2014-02-14 23:00:16
Ocena: 2(glosow:4)-+
cejro jestes debesciak jestem za toba ogladam wszystkie twoje programy... boso przez swiat ...tylko uwazaj bo jak ktos kometuje wladze np:jak leper i wielu ....to popelnia samobojstwo

emes2133
2014-02-14 21:45:31
Ocena: 4(glosow:8)-+
Wojciech Cejrowski NA PREMIERA !!! i nie musi byc zadnych instytucji ..

dragan-20
2014-02-14 21:15:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
a ja chętnie bym na niego zagłosował, bo to co się dzieje już przestało być śmieszne a jest już tragiczne. żyć się nie opłaca, umierać się nie opłaca a i rodzić również się nie opłaca

michalng
2014-02-14 20:22:10
Ocena: -6(glosow:12)-+
Tylko ze to się kompletnie kłóci z "wolnym mandatem". Poseł stracił by niezależność. Przestał by być reprezentantem narodu a został by zakładnikiem "wąskiej" grupy która go wybrała. I wtedy dopiero by się bajzel zrobił, Opozycja próbowała by odwołać posłów koalicji, opozycja koalicyjnych. i Wydaje mi się ze sam Pan Cejrowski nie chciał by odwoływać posłów na których głosował a tych z przeciwnego obozu ;-)

mirga
2014-02-16 10:23:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jeśli Wojtek wybierał posłów PiSu, to jakim cudem demokratycznie wybranych z innych partii chciałby swoim głosem odwoływać czy zwalniać? Bo mu się nie podobają?

TT135
2014-02-16 12:13:22
Ocena: 0(glosow:2)-+
nie chodzi o to żeby odwoływać posłów z innych partii tylko tych co robią co innego niż obiecali. Jak ktoś by robił to o czym mówił i co obiecał to nie było by podstawy na odwołanie go bo ktoś w końcu na niego głosował.

michalng
2014-02-16 19:07:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przecież wyborca danej partii który popiera ta partie nie będzie odwoływał jej posłów ?W praktyce PIS-owcy próbowali by odwoływać posłów PO a wyborcy PO odwoływać tych z PIS. Jaki by to miało sens ?

mirga
2014-02-19 08:24:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
@michaling zaskoczył, TT135... przeczytaj co pod Twoim komentarzem jest napisane i odkręć się. To co mówi Cejrowski nijak się ma do niczego w zasadzie. Chce odwołać Donka bo wyznaję Pis i odwołuje? Chce odwołać Jarka bo Donek jest moim mentorem i odwołuje? Chyba że Wojtek uważa, że można odwołać tylko tego na którego się głosowało, ale wtedy trzeba zadeklarować się przy wyborach na kogo się głosowało. Niech wystartuje Cejrowski na polityka i sami zobaczycie jak szybko musiałby zostać zwolniony.

linaxis
2014-02-14 20:08:43
Ocena: 6(glosow:6)-+
Jednak te podróże do innych krajów dają mu wiele rozsądku, bo widzi co się tam dzieje,a jak się dzieje u nas. U nas nie ma szacunku dla ludzi.

kajo1502
2014-02-14 20:04:20
Ocena: 3(glosow:7)-+
mądry facet i ma dużą wiedzę na wiele różnych tematów

zucker64
2014-02-14 19:45:34
Ocena: 129(glosow:145)-+
Zgadzam się z nim w tej kwestii w 100% . Wiele z jego poglądów uważam za własne widzimisię , ale zdrowy rozsądek mimo wszystko jest na pierwszym miejscu .
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Sama prawda ...
  •  Nie śmieszno, a straszno
  •  Korzystajmy z doświadczeń mądrych narodów ...
  •  Prawdziwy

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0