lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 24.02.2014, 20:09:19   przez: harlem
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 556  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(119)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
krzysiekpli
2014-02-26 15:31:58
Ocena: 10(glosow:18)-+
jeżeli starca ci kasy to nie mysl że tak zawsze będzie,bogaci ludzie upadali a co dopiero tacy mali jak ty

gangnam10
2014-03-01 04:25:30
Ocena: -1(glosow:5)-+
Jak nie wie jak to niech nie bierze się za robienie dzieci. Dlaczego niby premier ma mu powiedzieć. Niech się weźmie do roboty. Jak jest mało ogarnięty to żaden premier mu nie pomoże...

pigbull
2014-02-28 07:46:31
Ocena: 3(glosow:5)-+
niezaleznie od rzadow glupim niezaradnym ludzikom zawsze bedzie zle i niedobrze bo przeciez ci co maja i sobie radza maja obowiazek im dac...paranoja ta polaczkowa swiadomosc roszczeniowa

GMOzabija
2014-02-27 19:45:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
wszystko idzie na konta w szwajcari

mazowieckiewoj
2014-02-27 17:47:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

nightmares
2014-02-26 22:00:42
Ocena: 3(glosow:5)-+
Jeśli ojcem, to tylko Rydzykiem.

hrywny
2014-02-26 21:54:34
Ocena: 0(glosow:6)-+
Poczekajcie jak kaczor z rydzykiem będzie u steru jestem ciekaw jakie będą zdjęcia i jakie komenty

cebulak666
2014-02-26 21:12:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
eee jak przez pan to nie jest tak źle

cebulak666
2014-02-26 21:16:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
jeszcze ojca mala litera a reszta.... ale zrobiles rewolucje

rafal8
2014-02-26 19:51:45
Ocena: -2(glosow:16)-+
mimo ze fotka z 2006 roku jak rzadził Kaczynski to i tak temu panu odpowiem na pytanie jak? Wez sie za robote bo stanie na chodniku z tablica i oznajmnianie wszystkim ze jestes pisda społeczna to tylko daje wstyd twojemu dziecku...kombinuj a nie czekaj az ktos Ci przyniesie...

boras2424
2014-02-27 00:33:00
Ocena: 3(glosow:5)-+
ciekawe kiedy w 2006 pojicja miała takie sprintery:)

owcazogorkowca
2014-02-27 09:51:51
Ocena: -3(glosow:5)-+
rafal8 zaje...any tłuk i leming. Absolutna elita na wiocha.pl

Dune
2014-03-01 08:11:19
Ocena: 1(glosow:3)-+
Super. Nasza policja porusza się mercami zamiast takowe trafią do produkcji. A tak poważnie - rafałek - powinno się ciebie ubezwłasnowolnić.

hanauer
2014-02-26 18:46:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

sarna
2014-02-26 18:24:55
Ocena: 0(glosow:8)-+
to nie być! aż szkoda dziecka wydawać na ten świat wiedząc jak jest w Polsce bo szkoda go skazywać go na harówę za 1200 zł które i tak pójdzie na rachunki ;/ na tym transparencie powinno być nie urodzę panu nowego niewolnika podatnika panie Tusku

caleanka
2014-02-26 18:43:03
Ocena: -4(glosow:6)-+
Widocznie 28 lat temu bylo lepiej, bo inacze bys sie nie urodzila i nie pisala bzdur.

Zolar86
2014-02-26 19:43:47
Ocena: 2(glosow:6)-+
Sam powinieneś wiedzieć, że dla szarego Kowalskiego było lepiej, bo towarów nie było w sklepach, ale ludzie kombinowali. Mieli za co kupić, czym zahandlować... Teraz towaru w brud, a spora część ludzi 10 ma wypłatę, a 11 jest już przed wypłatą. 10- Matki Boskiej Pieniężnej, a 11- Gorzkie Żale. Przy czym te 1200 zł to raczej zasiłek dla pracujących przy obecnych cenach.

sarna
2014-02-26 19:47:08
Ocena: 2(glosow:4)-+
bzdury? to idź uczciwie pracować na kasę w markecie i spróbuj za to utrzymać całą swoją rodzinę zwłaszcza gdy jedno z małożonków zmarło albo zostawiło Cię z dzieciakiem na lodzie

Zolar86
2014-02-26 19:58:41
Ocena: 2(glosow:4)-+
Na umowach śmieciowych bez żadnych świadczeń, stabilności zatrudnienia czy choćby możliwości wzięcia pożyczki (nie licząc Providentów i innych złodziejskich firm).

caleanka
2014-02-26 20:18:51
Ocena: 0(glosow:4)-+
@sarna i @Zolar - Wiem ze nigdy sie nie zgodzicie z tym co bym napisal. Sa ludzie ktorzy zawsze sobie radza i tacy ktorzy zawsze widza wine i przyczyne swoich niepowodzen, gdzie indziej. Pewnie tak jest najlatwiej.

C2ShadowMan
2014-02-26 21:52:48
Ocena: 4(glosow:8)-+
caleanka wysoki ZUS, wysokie podatki, wysoki podatek od nieruchomości pod działalność. To jest wina rządu.

Zolar86
2014-02-27 18:00:02
Ocena: 2(glosow:2)-+
A kiedy Ty wreszcie zrozumiesz, że można żyć godnie nawet przy minimalnej pensji? Wystarczy zdrowy rynek i nie interweniowanie państwa w gospodarkę. Wg Ciebie to jest dobre, że byle urzędniczyna może puścić właściciela firmy w samych skarpetkach z powodu niespójności (dowolności w interpretacji) prawa lub własnego widzimisię?

Samsara
2014-02-26 16:55:33
Ocena: -2(glosow:10)-+
Najpierw zawód/specjalizacja, kilkuletnie doświadczenie i wypracowanie sobie pozycji na rynku, dopiero potem dzieciaki. No ale jak ktoś prztyknie na studiach dzieciaka albo jeszcze wcześniej, to potem jest "panie premierze jak żyć?". Poza tym jak pracujesz za 1200zł to sobie tym bardziej nie fundujesz dzieciaka, tylko rozglądasz się za inną robotą.

caleanka
2014-02-26 18:29:19
Ocena: -2(glosow:6)-+
Oczywiscie masz racje, niestety w narodzie dalej panuje powiedzenie: "Dal bog dzieci da i na dzieci" a kobiety bardziej mysla macica niz rozumem.

ann2422
2014-02-26 19:03:36
Ocena: 5(glosow:9)-+
Nie wiem czy wiesz, ale nie wszyscy mieszkają w Warszawie lub innym większym mieście, gdzie można wybierać z ofert. W niektórych regionach Polski zarabia się 1500zł i się cieszy że ma jakąkolwiek pracę. Idąc Twoim tokiem rozumowania, połowa Polaków nie mogłaby mieć dzieci bo nie zarabiają wystarczająco dużo.

zbysiula154
2014-02-26 16:02:05
Ocena: 1(glosow:11)-+
To się nazywa socjalizm demokratyczny, czyli pracujący robotnik ledwo wyrabia na żonę i jedno dziecko. No ale jak mu rząd łupi około 80% dochodów to nic dziwnego.

zbysiula154
2014-02-26 16:05:50
Ocena: 5(glosow:11)-+
Zresztą nie tylko mu mi też, a właściwie to wszystkim ci złodzieje i bandyci grabią bez mrugnięcia okiem, dlatego popieram Janusza Korwina-Mikke.

Samsara
2014-02-26 17:04:56
Ocena: -3(glosow:11)-+
Robotnik zawsze będzie ledwo wyrabiał, bo wykonuje najmniej skomplikowaną pracę, posiada słabe umiejętności i jest pierwszy do odstrzału przy zwolnieniach, więc nigdy nie będzie zarabiał tyle co inne grupy zawodowe, a tym bardziej sam nie utrzyma rodziny. Jeszcze żaden robotnik pracując na nisko płatnym stanowisku nie dorobił się fortuny, co najwyżej problemów ze zdrowiem. Wydawało mi się że korwinowcy trochę myślą, ale widzę że wy chyba tak samo jak inni wyborcy - wierzycie w bajeczki.

caleanka
2014-02-26 17:41:32
Ocena: -1(glosow:5)-+
Zbysiula - moze jakis sutener zabiera Ci 80% "podatku" i nazywasz go zlodziejem i bandyta. Na calym Swiecie placi sie podatki i to wyzsze niz w Polsce. Zanim cos napiszesz to przemysl to.

owcazogorkowca
2014-02-26 17:41:51
Ocena: 3(glosow:7)-+
Samsara nie pier...ol tłuku bo ręce opadają. Przejedź kilkaset kilometrów na zachód do niemiec i zobaczysz ile zarabia ROBOTNIK :D

monster0
2014-02-26 18:09:21
Ocena: 2(glosow:4)-+
@Samsara, ale ty pie*dolisz. Jakbyś pracował jako robotnik, ale wykwalifikowany to mamona by wpadała do kieszeni. Pewnie jesteś z tych co prężnie wspierają branżę IT i gardzą innymi, ale po chlebuś do piekarni to zapie*dalasz.

Zolar86
2014-02-26 18:30:40
Ocena: 5(glosow:7)-+
@Samsara, to dziwne, bo FACHOWIEC, nawet po zawodówce często więcej zarabia, niż magister filozofii czy innych tego typu kierunków.

ann2422
2014-02-26 19:10:47
Ocena: 2(glosow:2)-+
celanka, pewnie że na całym świecie płaci się podatki, w jednych wyższe w innych niższe niż w Polsce. W Irlandii osoby w związku małżeńskim i wychowujące dzieci płacą niższe podatki niż single. Tusk chciał zrobić drugą Irlandię, ale jakoś mu nie wyszło, a wręcz przeciwnie - bo np. podwyższył podatek na ubranka dziecięce

caleanka
2014-02-26 19:30:05
Ocena: -1(glosow:3)-+
@ann - Opowiem Ci bajke: dawno dawno temu, za gorami.... Moja matka sama szyla mi ubranka i robila na drutach, poniewaz w sklepach nie bylo.

zbysiula154
2014-02-26 20:21:28
Ocena: 1(glosow:3)-+
celinka, ale ty zawsze żyłaś w socjaliźmie podobnie jak ja i innego życia nie znasz. A co do podatku to sobie policz tak lekką rękom i tak na chłopski rozum ze 60-70% wychodzi bez wnikania w szczegóły. Zacznij liczyć od zarobku BRUTTO powiedzmy od 3tysi. Jednego tysia zabierają od razu i masz NETTO około dwójki, następnie do każdego produktu dochodzi 24%vat i już zredukowaliśmy tą pensie do 50%, następnie jest podatek dochodowy, akcyzę na paliwo, alkohol, i fajki,(bo przecież wszystko jest dla ludzi) oraz masa innych mniejszych.

ann2422
2014-02-26 23:38:54
Ocena: 1(glosow:3)-+
Celanka to była odpowiedź na poziomie! Powiem ci tak, moja babcia prała ubrania na tarze w rzece, a 10tys lat temu nasi przodkowie latali z liściami na tyłku, i co to znaczy że mamy się cofać czy iść naprzód. Skoro to ci się podoba to proponuję, że kiedy dorobisz się swoich dzieci, żebyś sama robiła im ubrania, uprawiała swoje warzywa, produkowała pieluchy i zabawki.

caleanka
2014-02-27 08:54:06
Ocena: -2(glosow:2)-+
@zbysiula - Twoj sposob liczenia moze doprowadzic nawet do 110% podatku. Jedni narzekaja i modla sie do boga o wszystko, inni maja wlasne kreatywne rozwiazania i radza sobie w zyciu. Jedni widza mozliwosci inni tylko przeszkody i problemy. Ale niebawem przyjdzie "kaczor" z workiem pieniedzy i wszyscy beda bogaci. Alleluja.

zbysiula154
2014-02-27 16:53:19
Ocena: 1(glosow:3)-+
A co jest złego w tym sposobie liczenia? A ja jestem ostatnią osobą, która jest za dawaniem komukolwiek z budżetu państwa choćby złotówki. Nikomu bym nie dał, ale nikomu też nie zabrał. Jedyne wyjątki to policja, wojsko i sądy więc jakiś podatek oczywiście powinien być

monster0
2014-02-26 15:15:10
Ocena: -1(glosow:7)-+
Ku*wa, sami ich wybraliście to nie narzekać! Będą wybory to wybierzecie pewnie pis i będzie to samo. Znaczy będzie trochę lepiej dla menelstwa bo będzie im 'przysługiwało' multum socjali. W imię państwa prorodzinnego.

ann2422
2014-02-26 19:14:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dzieci tego "menelstwa, któremu będzie przysługiwało multum socjali" w przyszłości będzie harowało na twoją emeryturę. Polityka prorodzinna chyba w każdym kraju Unii czy USA jest lepsza niż u nas o czyn świadczy ujemny przyrost naturalny.

monster0
2014-02-26 19:20:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
@ann2422, wierzysz w to co piszesz czy to był tylko moment chwilowego uniesienia i patriotyzmu? Skąd niby dziecko meneli miałoby pracować na mnie jak musieliby spełnić chociaż taki warunek jak umowa o pracę. Tacy ludzie pracują w szarej strefie albo za granicami.

caleanka
2014-02-26 19:48:58
Ocena: -1(glosow:1)-+
@ann - Czy urodzilas dziecko z mysla o swojej emeryturze?

ann2422
2014-02-26 23:25:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie urodziłam z tą myślą, ale chyba nie o to chodzi. Trzeba pomóc rodzinie bo dzieci to przyszłość każdego narodu. To oni płacą największe podatki, mają większe koszty. Gdzie będąc bezdzietnym stać by było na zaspokajanie swoich potrzeb nie tylko tych podstawowych. Polityka prorodzinna to nie tylko pomoc dla "meneli" dla nich jest coś takiego jak pomoc socjalna a to dwie różne rzeczy.

caleanka
2014-02-27 09:09:33
Ocena: -2(glosow:2)-+
@ann - przyrost naturalny nie jest ujemny, ilosc mieszkancow stale rosnie mimo emigracji i zbliza sie do 40 milionow. Sa kraje 4 milionowe, 9 milionowe i radza sobie dobrze. Ogolnie Swiat jest przeludniony i najwiekszym zagrozeniem klimatu jest wlasnie czlowiek i jego dzialania. Chcesz rodzic dzieci to Twoja osobista sprawa ale nie motywuj tego troska o Polske.

ann2422
2014-02-27 21:32:38
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ogólnie świat jest przeludniony, a najwięcej ludności jest w Chinach i Indiach z tego co pamiętam. Jeszcze parę lat temu Polska miała ujemny przyrost naturalny, w 2012 roku 0,04 promila a spowodowane jest to prawdopodobnie tym że roczniki z wyżu demograficznego z lat 80tych zakładają rodziny. A co będzie później? Cała zachodnia Europa ma wyższy wskaźnik niż my. Teraz ZUS nie ma na emerytury, a co się stanie jeśli będzie więcej osób w wieku poprodukcyjnym niż produkcyjnym?

ann2422
2014-02-27 21:35:55
Ocena: 0(glosow:2)-+
Po której z moich wypowiedzi pomyślałaś że troszczę się o Polskę? Rodzina - podstawowa komórka społeczna to nie Polska. A nawet jeśli bym tak gdzieś napisała to wolę być patriotką i wierzyć w tradycyjne wartości niż być taką ignorantką jak ty.

caleanka
2014-02-28 10:32:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
@ann - napisalas:"Trzeba pomóc rodzinie bo dzieci to przyszłość każdego narodu." Czy zachodzac w ciaze, myslalas o przyszlosci narodu? Pomoc pochodzi z podatkow, natomiast emerytury to wczesniej zarobione pieniadze, przez obywateli w czasie ich produktywnego czasu. Jestes konserwatywna i wyznajesz tradycje ale spoleczenstwo sie zmienia i rowniez tradycje. Rodzina juz nie jest podstawowa komorka, podstawowa komorka jest obecnie kazdy obywatel. Ilosc rozwodow przewyzsza zawierane zwiazki.

monster0
2014-03-01 21:58:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
@ann2422, cytując " Teraz ZUS nie ma na emerytury, a co się stanie jeśli będzie więcej osób w wieku poprodukcyjnym niż produkcyjnym? " ZUS nie ma na emerytury zwykłych obywateli bo przepie*dala kasę na siebie, swoje potrzeby, nagrody, na emerytury dla politykierów, ubeków i innych gówien jakie chodzą po tej ziemi. Pieniądze na emerytury są, ale oni wolą wciskać te bajeczki żeby obywatel w strachu robił dzieci bo nie będzie miał kto na niego pracować. Głosuj dalej za socjalistami to będziesz do końca życia narzekać na niskie emerytury.

ann2422
2014-03-05 10:24:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
Daleko mi do socjalizmu i wyznawanych przez nich wartości. Z tego co pamiętam ze szkoły to na emeryta zarabiają pracujący. Pracując np przez 30lat i wydając na zus miesięcznie 1tys zl przez cały ten okres uzbierasz 360tys. Myślisz ze dostaniesz z powrotem swoje zarobione pieniądze? Nie wiem skąd ty bierzesz takie dane nt rozwodow, ale są błędne. Nie namawiam nikogo do rodzenia dzieci dla rządu, do bycia rodzicem trzeba dorosnąć. Z tego co wiem to z naszych podatków są opłacane nagrody dla urzędników. A gdyby nasz nieskorumpowany rządrozliczył ubeków i te inne g.. to nie trzeba byloby im placic

ann2422
2014-03-05 10:29:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
tak wysokich emerytur. Idąc waszym tokiem rozumowania, ten kto będzie chciał mieć dziecko będzie je miał, ale jestem przekonana że mając możliwość urodzenia i wychowania dziecka za granicą, wyjedzie.

obcinarka
2014-02-26 15:05:39
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

caleanka
2014-02-26 16:13:20
Ocena: 0(glosow:4)-+
Propaganda polityczna, majaca na celu dorwanie sie do wladzy i pieniedzy.

obcinarka
2014-02-26 16:19:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

caleanka
2014-02-26 16:28:33
Ocena: 0(glosow:4)-+
Fakt ze "ktos" zamieszcza informacje i komentuje anonimowo i pod pseldonimem, nie znaczy ze jest osoba prywatna. Moze rowniez reprezentowac organizacje lub nawet partie polityczna, w celu osiagniecia wlasnych korzysci.

ann2422
2014-02-28 08:21:56
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jak ty?

caleanka
2014-02-28 10:46:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
@ann - ja nawet nie jestem obywatelem i od 30 lat nie bylem w kraju. Cwicze tylko jezyk zeby nie zapomniec.

ann2422
2014-03-05 10:30:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
W takim razie po co piszesz o sytuacji w kraju jak nie masz o tym pojecia?

Baron_Sanedi
2014-02-26 14:38:18
Ocena: -2(glosow:16)-+
Tak jest jak nieudacznik zaleje forme...

C2ShadowMan
2014-02-26 14:46:49
Ocena: 5(glosow:11)-+
ty przypadkiem nie należysz do rasy panów lub sekty naród wyborny?

DGTLJNK
2014-02-26 15:26:42
Ocena: -3(glosow:9)-+
@Baron_Sanedi - nic dodac nic ujac, pozdrawiam

krzysiekpli
2014-02-26 15:31:58
Ocena: 10(glosow:18)-+
jeżeli starca ci kasy to nie mysl że tak zawsze będzie,bogaci ludzie upadali a co dopiero tacy mali jak ty

owcazogorkowca
2014-02-27 08:44:47
Ocena: 3(glosow:3)-+
Nieładnie tak mówić o własnym ojcu "Baronie" :]

marmal39
2014-02-26 14:09:13
Ocena: 1(glosow:5)-+
smutna prawda

anubisgd
2014-02-26 13:34:42
Ocena: 4(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

sebix26
2014-02-26 12:48:45
Ocena: -2(glosow:4)-+
trzeba zostać księdzem

jacek.jacek
2014-02-26 12:37:21
Ocena: 0(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

owcazogorkowca
2014-02-28 07:41:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
"Być" a "zostać"! Tak trudno rozróżnić oba słowa... Semantyka się kłania ze szkoły... tylko najpierw trzeba jakąś ukończyć.

murzyn.bambo123
2014-02-26 12:27:41
Ocena: -1(glosow:3)-+
normalnie. Wy m,usiec sie nauczyc ze wasz wies nie was utrzymywac. Wy musiec uprawa pole i jesc. Po co wam smieszny papierki i monetki zwany"pieniadze?"

owcazogorkowca
2014-02-26 12:20:38
Ocena: -3(glosow:11)-+
Dlaczego ryżego nie może wreszcie odwiedzić "seryjny samobójca"? Problem byłby z głowy, dosłownie.

Nick-T_00
2014-02-26 12:05:13
Ocena: -4(glosow:20)-+
Kolejna ofiara losu z pretensjami do wszystkich wokół tylko nie do siebie. Gość w sile wieku i robi z siebie męczennika. Jego dziadek, który przeżył wojnę się w grobie przewraca, że wychował taką ci..ę.

owcazogorkowca
2014-02-26 12:12:12
Ocena: 3(glosow:23)-+
Jego dziadkowi przygłupie nikt nie zabierał ponad 80% dochodów :] Ciężko to zrozumieć lemingu, prawda?

Nick-T_00
2014-02-26 12:28:47
Ocena: -3(glosow:13)-+
Wow, ponad 80% dochodów. Napisz 90% będzie bardziej dramatycznie przygłupie. Ciężko zrozumieć, że podatki są potrzebne? Szczególnie dla takiego biednego i niezaradnego freda jak ty.

krzychoo33
2014-02-26 12:30:39
Ocena: 2(glosow:12)-+
Ktos Ci zabiera 80% dochodow? Moze zmien "opiekuna".

SuperGL
2014-02-26 14:10:24
Ocena: 2(glosow:14)-+
@Nick-T fajny masz awatar. stale wojna w główce, co? Idź na dwór, przewietrz się, zwal se gruchę, znajdź dziewczynę, albo idź z kolegami wypij za błędy na ostatnim sprawdzianie z przyrody. Za mało wiesz o zyciu. Myślisz, że jak ci ojciec skutera kupił za zdanie piątej klasy to znaczy że życie jest kolorowe. Nie jest, będziesz dorosły to zrozumiesz. Życze rychłej blokady na internet.

C2ShadowMan
2014-02-26 14:48:54
Ocena: 3(glosow:7)-+
taki nieudacznik w Polsce, a w Niemczech sam Niemiec caluje w ręce za fachową robotę.

Nick-T_00
2014-02-26 14:57:41
Ocena: -1(glosow:9)-+
Super GL - zawsze jak nie masz argumentów i nie wiesz co napisać zaczynasz fantazjować o życiu innych? Życie jest kolorowe, bo to my mamy kredki we własnych rączkach. Skoro ty masz tylko czarną to współczuję.

SuperGL
2014-02-26 15:54:03
Ocena: 3(glosow:7)-+
używanie argumentów wobec debili prawiących antyobywatelskie sample mija się z celem. Widzę, że dążysz do tego samego, czego chcieli bogaci amerykańscy żydzi wobec ubogich europejskich żydów w czasach drugiej wojny światowej, czyli bogaci niech się bogacą a biedni niech zdychają. Tak jak mówię, wyjdź na dwór, może jeszcze nie jest za późno.

Nick-T_00
2014-02-26 16:31:16
Ocena: 0(glosow:4)-+
Do poziomu rynsztoku mnie nie ściągniesz. Nawet wyzwiskami prymitywna istoto. Żegnam

SuperGL
2014-02-26 16:38:14
Ocena: -1(glosow:7)-+
gratuluje dobrego wyboru rynsztokowy lewaku. Wyszedłeś na dwór, może będzie lepiej.

zyzy33
2014-02-26 17:03:59
Ocena: -2(glosow:10)-+
Super GL, najpierw piszesz, że jest antyobywatelski, za chwilę, że jest lewakiem. Przecież to się wyklucza, zdecyduj się. Widać, że chcesz mu dopiec, ale nie za bardzo wiesz jak. Zresztą wydaje mi się, że on ma to głęboko.

SuperGL
2014-02-26 17:41:13
Ocena: 0(glosow:6)-+
Poczytaj o lewactwie. O tym kto próbuje demoralizować ludzi i innych lewackich zamiarach, dopiero potem zrozumiesz że wszystko co pisze się zgadza.

owcazogorkowca
2014-02-26 20:59:40
Ocena: 3(glosow:7)-+
A co debilki wioskowe liczyć nie umiecie? Odróżnia któryś tłuk dochód od wynagrodzenia? Podatki są potrzebne ale złodziejom w rządzie i socjalistycznym ku...wom żeby mieli z czego kraść i robić z ludzi niewolników. Dalej tłuki wytłumaczcie mi zasadność podatku dochodowego! Śmiało! Albert Einstein powiedział że jedyne czego nie może nigdy zrozumieć to właśnie podatek dochodowy :] Bo to jest niemoralne żeby ludzi karać za to że pracują a dawać pieniądze tym którzy leżą worem do góry... i to wasze pieniądze!

ann2422
2014-02-26 23:57:46
Ocena: 4(glosow:6)-+
Czy to tylko ja się uczyłam na przedsiębiorczości, że dla rządu pracuje się do lipca? Podatki i parapodatki to w Polsce prawie połowa wartości produkcji całego kraju. Płacimy od zarobków, od oszczędności, od zakupów, a nawet podatki od podatków. Kupując samochód musisz jeszcze zapłacić akcyzę, cło, może też od wzbogacenia się, paranoja! Cokolwiek ze swoimi pieniędzmi zrobimy czy zdecydujemy się je wydać, zaoszczędzić, czy zainwestować, będziemy musieli zapłacić kolejny podatek!

owcazogorkowca
2014-02-28 12:23:17
Ocena: 0(glosow:2)-+
@ann dokładnie! Niestety tłuki i troglodyci kalibru Nick-T_00 nigdy tego nie będą w stanie zrozumieć, bo do tego trzeba minimum wyobraźni (nie mylić z fantazją).

owcazogorkowca
2014-02-26 12:03:54
Ocena: 2(glosow:10)-+
Odpowiedź Pana plemiela... A CHU... MNIE TO OBCHODZI! :]

Buahahahah
2014-02-26 11:38:04
Ocena: 0(glosow:14)-+
No właśnie, jak można było być ojcem pod rządami Kaczyńskiego, bezdzietnego starego kawalera, który nie wie co to być ojcem?

owcazogorkowca
2014-02-26 12:15:29
Ocena: 2(glosow:8)-+
Ty nie zostaniesz ojcem nigdy, bo ojcowie póki co, nie mają cipek :]

Dune
2014-02-26 12:38:15
Ocena: 0(glosow:6)-+
Znowu genialny inaczej tekst obłakanego leminga...

pancuronium
2014-02-26 11:33:00
Ocena: 2(glosow:8)-+
normalnie, to się ch..em robi, nie transparentem

owcazogorkowca
2014-02-26 12:16:33
Ocena: 1(glosow:9)-+
Normalnie to w szkole uczą czytać ze zrozumieniem :]

pancuronium
2014-02-26 16:09:06
Ocena: -1(glosow:5)-+
@owcazogorkowca - normalnie to taki przygłup jak ty nie miałby prawa się wypowiadać - niestety wymyślono internet...

owcazogorkowca
2014-02-26 17:36:56
Ocena: -1(glosow:5)-+
normalnie to takie odpady jak ty się skrobie legalnie ratując życie matki :]

LeSaux
2014-02-26 11:31:26
Ocena: 0(glosow:6)-+
Dlaczego rządami z dużej litery ? Zresztą "Pana" też mógł napisać z małej, skoro ma o Donku kiepską opinię.

Kinguska10
2014-02-26 11:12:23
Ocena: 3(glosow:5)-+
JA MAM W DUPIE ZADY W PRZESZŁOSCI,OBECNIE I W PRZYSZŁOSCI.DZIECI IM NIE NAROBIE,PODATKOW NIE PŁACE,NAWET NIE ODDYCHAM POLSKIM POWIETRZEM I ZAJEBISCIE SIE Z TEGO CIESZE.WSZEDZIE JEST LEPIEJ NIZ W TEJ ZASRANEJ POLSCE.ZYJE SOBIE SPOKOJNIE,PRACUJE ,ZARABIAM,ODKŁADAM KASE,ZABAWA,URLOPY,WYJAZDY,DA SIE ZYC NA LUZIE BEZ TEGO POLITYCZNEGO BEŁKOTU ,KTORY W POLSCE SEWUJA OD SNIADANIA DO KOLACJI.ZROBCIE TAK JAK JA I POZWOLCIE SIE IM SAMYM POZAGRYZAC A POTEM WEZMIEMY MOZE TA POLSKE W SWOJE RECE

owcazogorkowca
2014-02-26 12:06:40
Ocena: 3(glosow:7)-+
Sporo ci się mieści do dupy, szkoda że nie dopchnąłeś słownikiem ortograficznym...

marazzzz
2014-02-26 10:53:30
Ocena: -1(glosow:11)-+
A jak być ojcem w Somalii? albo w Czeczenii? tam to dopiero mają problemy, a jednak jakoś się rozmnażają. Obecnie w Polsce rząd mamy jaki mamy, a po nich przyjdą kolejni i wcale nie lepsi. Ale bez przesady - nie jesteśmy krajem trzeciego świata!

net244
2014-02-26 10:39:16
Ocena: 1(glosow:13)-+
w Polsce są ludzie, którzy sobie radzą i to całkiem nieźle i uczciwie, czyli się da. Więc jeśli jedyną rzeczą jaką potrafisz jest noszenie transparentów to nie dziw się żeś biedny

caleanka
2014-02-26 10:35:45
Ocena: -1(glosow:3)-+
Kolejna propaganda na Wiocha?

belrum
2014-02-26 10:27:53
Ocena: -4(glosow:14)-+
trzeba się wziąć do roboty a nie narzekać! Krytykować nierobom jest łatwo. Banda leni.

ulfe
2014-02-24 23:44:04
Ocena: 1(glosow:3)-+
troche sie dziwie, ze sie pcha do tego, po co mu klopoty, ja sobie darowalem i jestem zadowolony

marillion
2014-02-24 22:22:16
Ocena: -3(glosow:13)-+
Robić dzieci z glową. Jak sie robi od razu drużynę do kosza, o potem szuka się winnych.

majorero
2014-02-24 22:01:54
Ocena: -1(glosow:11)-+
Trzeba pukać, a nie po ulicy chodzić. Z tego dzieci nie będzie.

bierut1
2014-02-26 10:52:34
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

owcazogorkowca
2014-02-26 12:09:06
Ocena: 2(glosow:4)-+
Co ma piernik do wiatraka przygłupie? :]

majorero
2014-02-26 13:56:49
Ocena: -3(glosow:7)-+
A co ma Tusk do złej koniunktury? A co ma Tusk do najniższej krajowej?

bierut1
2014-02-26 15:04:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

owcazogorkowca
2014-02-26 21:03:03
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ano ma to tłuku, że jest plemielem twojej socjalistycznej ojczyzny :]

Kwinto
2014-02-24 21:14:41
Ocena: -4(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

BoaKrztusiciel
2014-02-24 20:53:46
Ocena: 1(glosow:13)-+
To Tusk ma Was uczyć dzieci robić? Co Wy pornoli nie oglądacie? LOL

Steel
2014-02-24 20:44:21
Ocena: -6(glosow:12)-+
Nie wiem skąd te sądy, że akurat teraz w przeciągu paru lat sytuacja w Polsce się pogorszyła na tyle, że ojcem nie można być i wyżyć.

vacarius
2014-02-24 20:27:28
Ocena: -11(glosow:19)-+
A kto ci kazał być ojcem i nie usuwać? Chyba kler a nie Tusk? A więc z pretensjami idź do kleru a nie do Tuska. Tusk to i tak tylko marionetka w Rekach kleru. Polską rządzą Biskupi.

szprocior
2014-02-26 11:38:33
Ocena: 5(glosow:9)-+
Szkoda, że Ciebie nie usunęli przynajmniej takiej sraki byś nie wypisywał

owcazogorkowca
2014-02-26 12:10:50
Ocena: 5(glosow:9)-+
vacariusa skrobali ale przeżył skur...syn :]

hejkumtejkum
2014-02-24 20:27:26
Ocena: 1(glosow:19)-+
Normalnie... ja jestem i nie narzekam! Wystarczy do roboty się zabrać a nie mędrkować! Tyle, że tego trzeba chcieć. Najlepiej jest narzekać kombinować jak dostać zasiłek, dofinansowanie a za robotę zabrać się: no po co niech państwo na mnie płaci...

abdul1975
2014-02-24 20:49:22
Ocena: 0(glosow:12)-+
Ty plpsie koleś nie żebra o zasiłek tyko chcę być ojcem i dać dziecku normalne życie a nie wegetacje nie wiem ile zarabiasz nie moja sprawa ale ile jest wychowawczego na dziecko 50 zł ? a gdzie ubranie opłaty jedzenie jest taki miodek w pl a Tusk chcę dać kase na Ukraine a w pl co tam 40% podatki wprowadzić

paluch102
2014-02-24 21:03:55
Ocena: 0(glosow:12)-+
Nie wszystkim pomagają rodzice, nie wszyscy mają równy start, nie wszyscy mieszkają w regionach gdzie jest praca. Jak czytam Twoją wypowiedź to słychać takie plum w d.pe Donalda T. Ps.dzisiaj jeszcze dajesz rade, nie wiadomo co Donald jeszcze zmieni. Myśl o całym narodzie, a nie tylko o swoje dupie.

hejkumtejkum
2014-02-24 21:07:55
Ocena: -1(glosow:13)-+
To niech się do pracy zabierze... kurw@ narzekać każdy potrafi ale popracować to nie ma komu. Wszyscy "jadą" po rządzących typowa polska mentalność ale samemu zrobić coś to po co, lepiej zbluzgać... typowy wyborca PiSu czy im podobnych jeszcze wam wyjdzie bokiem to ich opiekuńcze państwo jak dojdą do władzy!

majorero
2014-02-26 10:29:52
Ocena: 0(glosow:10)-+
@paluch, jak chcesz żeby było równo, to do Korei albo na Białoruś się przenieś.To ja mam płacić za wychowywanie cudzych dzieci? Mam inne, ciekawsze wydatki.Myśląc o własnej doopie właśnie myślę o narodzie. Myśląc o narodzie, nie myślisz o nikim.

ann2422
2014-02-26 19:36:52
Ocena: 2(glosow:2)-+
Majorero nikt ci nie każe płacić na cudze dzieci. Politycy zamiast rozkradać pieniądze albo np. przeznaczać na rozbudowanie biurokracji i 13nastki (pozostałość po komunie, kiedy to miały być wyrównaniem płac między państwowym a prywatnym, dziś nie wiadomo po co są) mógłby je dać dla szpitali (kolejki by się zmniejszyły) albo dzięki temu obniżyć podatki dla rodzin. Ciekawe kto dla ciebie i tobie podobnych wypracuje emeryturę jak teraz o to się nie zadba.

abdul1975
2014-02-24 20:20:46
Ocena: 5(glosow:47)-+
dlaczego Panie , nie lepiej z grubej rury złodzieju pier....dolony ładnie by było , bo on i tak ma wy.... na Polske szkoda tylko Tych ludzi co ginąc z hasłem Buk honor ojczyzna bo zjawił się Tusk i rozj....bał wszystko z kolegami żałosne
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wszyscy PiSowscy dyrektorzy stadnin koni arabskich,
  •  Karma dla buca
  •  Bolesna prawda
  •  Kilka słów prawdy o potrzebach mężczyzn
główna
Dodano: 22.07.2018, 18:38:38   przez: seroten
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 61Skomentuj (27) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0