lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Gdyby to było moje dziecko psa bym zatłukł na miejscu a właściciela posłał do więzienia
główna
Pies bez kaganca zaatakowal dzieckoYTPlay
Dodano: 18.05.2014, 11:28:22   przez: kreoo1
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 165  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(93)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
mikiiras
2014-05-18 13:24:24
Ocena: 53(glosow:65)-+
A ja odwrotnie - psa bym wrzucil za kratki a wlasciciela zatlukl!

traffick
2014-05-24 17:13:47
Ocena: 2(glosow:8)-+
kagance na mordy tych cholernych kundli, czasem przejsc spokojnie sie nie da. Ludzie myslcie-to nie boli.

sayaha
2014-05-23 21:20:22
Ocena: 3(glosow:5)-+
Napad vuka na devojčicu u Beo Zoo vrtu, Atak wilka na dziewczynkę w zoo w Belgradzie... A potem wieść się szerzy chyża, że ludzie i psy to jak ogień i woda. Fakt, kaganiec trzeba mieć ale w 70% pies nie zaatakuje bez powodu. To też zależne od wychowania. W wy już lincz planujecie na psie... Trochę oleju w głowie. Pies to nic innego niż stworzenie, które zachowuje się na tyle "ludzko" na ile nauczą go tego jego właściciele...

turtli89
2014-05-25 11:10:20
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nic dodać, nic ująć :) Wielu ludzi jest tak mało kompetentnych i ma tak małe pojęcie na temat zwierząt, że powinny być przeprowadzane testy nim dostaną w swoje ręce jakiegokolwiek pupila, poczynając od królika na koniu kończąc. Później cała wina zwalana jest na zwierzę zamiast na mało doedukowanego właściciela.

placyno22
2014-05-23 14:58:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

oleczka661
2014-05-22 15:42:54
Ocena: 5(glosow:5)-+
A ja kolejny raz wyśmieję wszystkich właścicieli psów, co chodzą i pieprzą teksty typu: Po co mojemu psu kaganiec? Ja go znam, on by nigdy nikogo nie ugryzł! I pies to nie jest dzikie zwierze, jest udomowione i to właściciel jest zobowiązany,aby psa wyprowadzać w sposób nie stanowiący zagrożenia dla innych! Bo co? Teraz widząc psa mam robić w okół niego 2-kilometrowe kółko, żeby PRZYPADKIEM go nie SPROWOKOWAĆ?!

lola8940
2014-05-22 21:03:33
Ocena: 1(glosow:3)-+
Zgadzam się, pies to zwierzę i to specyficzne, zauważyłam, że niektóre osoby jakoś tak potrafi wyczuć, nie wiem dlaczego i reaguje jak wyżej. Moim zdaniem niezakładanie kagańca tak dużym psom jest skrajną głupotą. Ja raz miałam sytuację, że na mojego psiaka taki ogromny skoczył... Oczywiście mój też wariat, ale w kagańcu chodzi i go pilnuję (nigdy nie zbliżam się do ludzi). Dlaczego innym tak ciężko zrozumieć tak proste rzeczy?

manamanam
2014-05-22 15:01:01
Ocena: 2(glosow:6)-+
Opiekunka głupia zagapiona w telefon, a babcia nie lepsza. Bo przecież zawsze do dzikiego zwierzęcia z bachorem się podchodzi.

zizu89
2014-05-22 14:26:02
Ocena: 3(glosow:5)-+
Ludzie wiem ze nie czytacie informacji ale to byl wilk i jesli dobrze pamietam to w ogrodzie zologicznym gdzie zazwyczaj sa zamkniete ale wtedy opiekunka wyszla z nim na smyczy zeby pokazac ludziom z bliska. To byl glownie blad opiekunki ktora stala z blisko ludzi z tym wilkiem ale tez dyrekcja zoo za to ze wogole dala taka zgode. Warto tez wspomniej o bez myslnosci rodzicow zeby przechodzic kolo "dzikiego zwierzecia" z tak maly dzieckim i tak blisko...

wiejskalala
2014-05-22 12:57:13
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

wiejskalala
2014-05-22 12:54:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

annasand
2014-05-22 06:37:27
Ocena: -2(glosow:24)-+
a ja bym rozwaliła glupiego bachora za majtanie łapskami psu przed nosem. Mnie też by to wkur..... A jakby ktoś mojego psa tknął tobym zabiła.

bartosz.zajac.982
2014-05-22 08:36:49
Ocena: -1(glosow:3)-+
Popieram

Draudzia
2014-05-22 11:51:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
Z tym, że to dziecko niczym mu nie majtało przed nosem -.-

gogo32
2014-05-22 15:28:14
Ocena: 2(glosow:14)-+
Odejdź od komputera i wyjdź się dotlenić bo Ci już poszło na oczy. Chyba kutasem Ci ktoś przed oczami macha. Tempa dzida -.-'

oleczka661
2014-05-22 15:45:16
Ocena: 3(glosow:5)-+
Dziecko normalnie przeszło obok psa i nawet na moment nie podniosło reki. Szkoda, że Ciebie jeszcze nikt nie rozwalił, bo takim myśleniem nigdy do niczego nie dojdziesz.

jamez
2014-05-22 16:38:06
Ocena: 2(glosow:4)-+
annasand ale ty głupia jesteś, jeszcze gorzej niż ten pies

crazybread
2014-05-22 05:49:34
Ocena: -1(glosow:1)-+
OOO Koohwa, zlapalbym skkoohwiela i rozmahal w kolo i o ziemie, i skoczylbym jak bruce lee na Bola.

cegwa
2014-05-21 23:40:17
Ocena: 7(glosow:7)-+
To nie wina psa tylko właściciela, a potem ludzie narzekają że to kraj samosądów.

masakra01
2014-05-21 23:36:09
Ocena: 7(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mateo133
2014-05-21 23:08:31
Ocena: 9(glosow:9)-+
Jaki pies bez kagańca? To jest w ZOO a ten pies to wilk.

Zniszczyciel
2014-05-21 23:07:56
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dobrze, że za kurteczkę złapał a nie za rękę czy nogę. Jak miałem 4 lata to młody rottweiler rzucił się na mnie i rozszarpał mi rękę. Dobrze, że moja ciotka jest pielęgniarką. Nienawidzę psów.

annasand
2014-05-22 06:41:54
Ocena: 1(glosow:7)-+
A ja nienawidzę głupich dzieciaków zaczepiających zwierzęta. Ale tępota ciemnoty polskiej nie zna granic

Draudzia
2014-05-22 11:53:28
Ocena: 2(glosow:2)-+
Annasand- gdzie Ci tu dziecko cokolwiek sprowokowało-.- Kocham zwierzęta i też uważam, że nie należy ich prowokować, ale no wybacz - to maleństwo nie zrobiło nic, co mogłoby wyprowadzić zwierzę z równowagi.

jamez
2014-05-22 16:40:40
Ocena: -2(glosow:2)-+
annasand biłbym cię i kopał razem z twoim kundlem

szulcik
2014-05-21 21:14:03
Ocena: 0(glosow:12)-+
Szczerze to zawsze opowiadam sie ,by szanować zwierzeta ,ale tutaj gdzie dziecko zostało zaatakowane ,to pies by został skopany ,pózniej tępa włascicielka !

Bolec1980
2014-05-21 19:58:15
Ocena: 6(glosow:6)-+
Nad psem bym się zastanowił, ale właściciela zajeb.ał!!! - to nie wina psów, że kretyni wyprowadzą na spacerek bez kagańca!!!!

crazy_zdzich
2014-05-21 19:57:02
Ocena: -4(glosow:8)-+
Patrząc na właścicielkę psa widać że zajęta jest bardziej klepaniem w telefon niż pilnowaniem zwierzęcia. Ale z drugiej strony co za pinda przechodzi z małym dzieckiem obok takiego bydlaka. Powinna być bardziej ostrożniejsza. Karny kutas dla jednej i drugiej strony.

dywizjon23
2014-05-21 18:41:01
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jk112
2014-05-21 17:47:55
Ocena: -6(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora

annasand
2014-05-22 06:42:57
Ocena: -3(glosow:3)-+
zagazować ciemniaka. wiadomo że zwierzeta nie lubią biegania (gwałtownego ruchu) obok siebie. gratuluje.

Draudzia
2014-05-22 11:55:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
Annasand - zwierze może sobie nie lubić, ale to nie oznacza, że człowiek ma nie biegać, nie mówić, nie ruszać rękami, albo najlepiej nie oddychać. Psa trzeba pilnować. Koniec kropka. A przy dużych psiakach to i tresować. I to nie człowiek ma się dostosować do zwierzęcia, a zwierzę do człowieka. Sama miałam od zawsze owczarki niemieckie i jakoś nie ustawiałam ludzi pod psa.

lukas81
2014-05-21 17:22:32
Ocena: -3(glosow:7)-+
Ale przecież ten pies nie gryzie pierwszy raz to zrobił takie są tłumaczenia tych głupich właścicieli a psa może podrażnić gwizdek który ma dziecko jakiś zapach perfum czy mydła i inne rzeczy a tego nie idzie przewidzieć kiedy psu odbije

noigel
2014-05-21 17:14:36
Ocena: -1(glosow:9)-+
masakra, biedny piesek

Agona
2014-05-21 17:08:38
Ocena: 5(glosow:17)-+
mogli jeszcze blizej podejsc. przewidywac tez ttzeba potrafic.

Agona
2014-05-21 17:06:22
Ocena: 4(glosow:4)-+
wlasciciel winny a nie pies.

cavefalcon
2014-05-21 16:59:34
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

artiomka1
2014-05-21 22:25:28
Ocena: 5(glosow:5)-+
to k. idź na policję i zgłoś to albo zadzwoń wtedy, a nie oczekuj, że policja pojawi się jak wróżka i obroni Ciebie. Jak mnie denerwuje takie gadanie.

izka67
2014-05-21 16:35:07
Ocena: 8(glosow:8)-+
Nie bronie psa, ale prawda jest taka że zapłaci za błędy człowieka :(

Cipkozaur
2014-05-21 16:30:12
Ocena: 2(glosow:8)-+
"Pani się nie boi, piesek tylko tak się bawi przecież".

zbyszek1986
2014-05-21 16:20:03
Ocena: -4(glosow:12)-+
To byla nieuwaga rodzicow bo pies stal sobie z właścicielem na smyczy...

RobertK20
2014-05-21 16:33:40
Ocena: 4(glosow:8)-+
a gdzie kur.wa kaganiec?

Gizm0
2014-05-21 17:29:32
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nie, no qrwa jeszcze powiedz, że wina dziecka!

Gizm0
2014-05-21 17:53:41
Ocena: 3(glosow:3)-+
Też miałem psa i wiem, że z upilnowaniem go jest cała masa problemów, ale w większości sytuacji można przewidzieć jego reakcję albo w porę powstrzymać, jeśli jest się czujnym, stosuje smycz i kaganiec, zna się reakcje i zachowanie czworonoga. Przecież na tym filmiku widać idealnie, jak ta p!nda zamiast psem bardziej zajęta jest komóreczką.

smugglersun
2014-05-21 18:29:34
Ocena: -1(glosow:9)-+
polskie prawo nie nakazuje zakładania psom kagańców na ulicy oprócz poszczególnych ras, co innego w tramwaju. Pies zrobił bardzo dobrze.

cavefalcon
2014-05-21 20:41:37
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Gizm0
2014-05-21 20:47:19
Ocena: -1(glosow:5)-+
Dobrze zrobił, że up!erdol!ł dziecko w rączkę? No to zajebiście.

Gizm0
2014-05-21 20:52:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Art. 77. Kto nie zachowuje zwykłych lub nakazanych środków ostrożności przy trzymaniu zwierzęcia, podlega karze grzywny do 250 złotych albo karze nagany. Wykroczenia tego może dopuścić się każdy, kto trzyma psa – nie tylko właściciel (Wyrok Sądu Najwyższego - Izba Karna z dnia 29 kwietnia 2003 r. III KK 26/2003). Przez trzymanie psa należy rozumieć natomiast zarówno jego chów jak i typowy spacer. Dla przyjęcia odpowiedzialności za to wykroczenie obojętne pozostaje czy posiadacz psa nie zachował należytej ostrożności z winy umyślnej czy nieumyślnej.

wielki_miszcz
2014-05-22 00:05:40
Ocena: 0(glosow:4)-+
smugglersun nie masz zielonego pojęcia o polskim prawie w zakresie zwierząt hodowlanych, w tym psów ... jak 90% ich właścicieli, i wierz że w przypadku gdyby to było moje dziecko ostatnim czym bym się martwił na miejscu właściciela było by prawo

MalyWacek
2014-05-21 15:54:33
Ocena: -14(glosow:16)-+
Ja to takie kundle to lubię truć, grzybkami suszonymi Chalucynkami.

pietruch78
2014-05-22 23:08:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
na szczęście jesteś bezpłodny i nie będą się rodzić tacy jak ty, bohaterze zza monitora

marcianok
2014-05-21 15:08:23
Ocena: 4(glosow:22)-+
jesli byś zatłukł psa to ja bym Ciebie zatłukł debilu

liderka
2014-05-21 15:38:35
Ocena: -1(glosow:15)-+
Pewnie, jakby było do wyboru: zabić psa, czy pozwolić żeby zagryzł dziecko to byś stał, bo psa nie można ruszyć? Bardzo lubię zwierzęta i w ogóle, ale teraz często się zwierzęta stawia ponad życie człowieka. Jakby taki skoczył na Ciebie to pewnie też byś się nie ruszał i czekał, aż Cię za gardło złapie? W USA jak pies jest kogoś atakuje to od razu kulę w łeb zbiera. W Niemczech to samo.

poloos
2014-05-21 16:05:08
Ocena: 2(glosow:20)-+
człowiek przede wszystkim pajacu, a dzieci najważniejsze, kolejny pajac co śpi pewnie z pieskami!!!!

AQ16
2014-05-21 16:15:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
poloos z pieskami to ja też śpie, kocham zwierzęta, ale w sytuacji zagrozenia zycia, nie ma co się czarować... Przykre ale prawdziwe.

jamez
2014-05-21 19:55:33
Ocena: 0(glosow:2)-+
zajemał bym psa właściciela ciebie marcianok i jeszcze paru innych wieśniaków z tego portalu,którzy zaraz sami się będą zgłaszać

marcianok
2014-05-21 21:09:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
pies niewinny, to tylko zwierzę które nie myśli, podobnie jak niektórzy tu wypisujący bzdury. Właściciel ma obowiązek trzymać takiego psa na smyczy i w kagańcu. Jeśli tego nie robi podlega karze

AQ16
2014-05-26 07:21:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Podlega karze. Oczywiście, że tak. Ale pomyśl, czy gdyby wielki pies wgryzał się w szyję twojego dziecka, to stałbyś obok i patrzył? Bo ja bym takiego psa zatłukła gołymi rękami.

Gizm0
2014-05-21 14:23:39
Ocena: 3(glosow:15)-+
Kiedyś miałem taką sytuację. Idę z dziećmi, a tu z klatki wypada pies z właścicielem. Takie małe skundlone gówno bez smyczy i kagańca - od razu z mordą do mojej trzyletniej córki. Błyskawicznie znalazł się przy jej twarzy. Dziecko piszczy ze strachu. Ludzie - w takiej chwili człowiek nie ma czasu na rozważanie, kogo lać - psa czy właściciela! Pies dostał dwa kopy z martensa, i niech się cieszą, że nie z całej siły. I co? W oczach tamtego idioty starego to ja byłem po!ebem! Dostał parę bluzgów i już miałem pięści zaciśnięte, sam nie wiem, jakim cudem się opamiętałem.

cavefalcon
2014-05-21 17:01:42
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

evertos
2014-05-21 14:20:46
Ocena: 7(glosow:7)-+
mysle autorze ze jedyne co bys zrobil. to zdjecie

jacek.jacek
2014-05-21 13:34:09
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jacek.jacek
2014-05-21 20:15:06
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Zbowidowiec
2014-05-21 13:22:28
Ocena: 1(glosow:5)-+
Za zabicie psa jest grzywna 5000 PLN i 2-3 lata w kiciu.

vladziu
2014-05-21 15:32:57
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ale nie za zabicie w obronie życia ludzkiego.

cempra
2014-05-21 13:19:17
Ocena: -2(glosow:14)-+
A ja bym zgwałcił właściciela a psa zjadł na kolację. No i po kolacji zrobiłbym dopiero dziecko

miemik
2014-05-21 13:15:06
Ocena: -6(glosow:20)-+
właściciele psów to ludzie słabi psychicznie, niedowartościowani i ułomni - delektują się tym, że uzależniają od siebie zwierzę, które nie potrafi samo egzystować w środowisku, dowartościowują się tym, że mają nad nim władzę - są żałośni - i tłumaczą to "miłością" hahaha prawda ale plebs nie zrozumie i może minusowa dobra bydło - można hejtować i minusować

Sensualna
2014-05-21 13:34:48
Ocena: 3(glosow:3)-+
zwierze ma sie po to zeby nas uszczesliwiało ze wzajemnoscią ;)

Mariash
2014-05-21 14:14:06
Ocena: 6(glosow:6)-+
Bzdura !!! Ja miałem psa i było nam ze sobą dobrze,bez żadnych durnych podtekstów-miałem kogoś,kto bezwarunkowo mnie kochał i odwzajemniałem się tym samym.Za to,że zwierzaczek w ogóle był.

pietruch78
2014-05-22 23:14:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
przykro mi, że nigdy nie miałeś psa, albo żaden z nich Cię nie chciał, ale to nie oznacza, że ma tak każdy właściciel psów. I nie jesteś pępkiem świata.

dandrusz
2014-05-21 13:09:35
Ocena: -3(glosow:7)-+
Psa uśpić, a właściciela wrzucić do schroniska dla psów.

pietruch78
2014-05-22 23:10:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie będziesz decydował o życiu innej istoty cwelu ze wsi.

kalwin84
2014-05-21 11:37:21
Ocena: -7(glosow:19)-+
wina jest po jednej i drugiej stronie pis powinien mieć kaganiec ale kto idzie z dzieckiem po stronie psa .ta bo babka widzi o jaki duzy pisek i dawaj do niego ..to co zrobil pies to nie jego wina.nie wiem czy to jest wilk i gdzie mialo to miejsce jak w zoo i byl to wilk z treserem na spacerze to kto normalny przechodzi tak blisko z dzieckiem ja sam bym szedł pare metrów od tego psa lub wilka

lougramm
2014-05-21 11:50:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

reunion1
2014-05-21 13:03:16
Ocena: -2(glosow:8)-+
jak ci zeżre twojego bachora to ci się punkt widzenia odmieni

dudi87
2014-05-21 11:17:50
Ocena: 7(glosow:7)-+
TO NIE PIES A WILK i to działo się w zoo, opiekun niepotrzebnie wziął wilka tam gdzie chodzą dzieci !!!!!!!!!!!!!!!!!

ED209
2014-05-21 11:06:36
Ocena: 6(glosow:8)-+
u nas pies by poszedł na terapie, właściciel dostał odszkodowanie, dziecko by zamknęli w poprawczaku a rodziców odstrzelili...

Marmur87
2014-05-21 10:59:30
Ocena: -1(glosow:5)-+
Kolejny wielki bohater z wiocha.pl.Lekcje już odrobione?

wojtekmakaron
2014-05-21 10:46:29
Ocena: 4(glosow:4)-+
Taaa zatłukł byś psa ... poszedł byś do więzienia i siedzieli byście może nawet razem z jego właścicielem o ile Ty nie siedział byś dłużej od niego

Sensualna
2014-05-21 10:45:50
Ocena: -2(glosow:6)-+
winne są obie strony,nie przechodzi sie obok psa ktory nie jest krótko trzymany, i tej wielkosci pies powinien miec kaganiec

Sentrio
2014-05-21 10:40:24
Ocena: 1(glosow:5)-+
Gdyby to było twoje dziecko to postawili by ci zarzut złej opieki. Polska

awi76
2014-05-21 10:39:38
Ocena: 4(glosow:6)-+
pies nie zawinił, tylko własciciel bez wyobrazni, w koncu zwierze to zwierze, nie zawsze przewidzi sie reakcje... to nie 1,5 kg york, który co najwyzej porwie rajstopy..

ozzy1333
2014-05-21 10:32:02
Ocena: 7(glosow:9)-+
Pies widać, ze chce się bawić z dzieckiem. U psów jest to normalne. Więc nie wiem czemu chcesz zatłuc psa ? to jest zwierze!. Właściciel popełnił błąd powinien być ukarany.

LeSaux
2014-05-21 10:27:03
Ocena: 5(glosow:7)-+
W tytule filmu masz napisane "napad vuka na devojcicu u Beo ZOO vrtu". Nie trzeba być poliglotą żeby zrozumieć i tworzyć mrożące krew w żyłach historie "pies bez kagańca zaatakował dziecko". Dlatego daję minusa.

rzeznianumer5
2014-05-21 10:05:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
Niestety drogi autorze "wiochy", w naszym kraju jakbyś zrobił tak jak piszesz w komentarzu to ty poszedłbyś do pierdla i to na długo i jeszcze płaciłbyś odszkodowanie.

Suri15
2014-05-18 18:18:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tak zatukł bys

mikiiras
2014-05-18 13:24:24
Ocena: 53(glosow:65)-+
A ja odwrotnie - psa bym wrzucil za kratki a wlasciciela zatlukl!

jw12
2014-05-18 13:19:36
Ocena: -6(glosow:8)-+
ja bym tego kundla skopał tam na śmierć !

pafcio82
2014-05-18 12:02:32
Ocena: 8(glosow:12)-+
To nie pies tylko wilk... A wszystko dzieje się w ZOO... Wiadomości z pierwszej reki to nie macie :D

schfyo
2014-05-18 20:53:13
Ocena: 0(glosow:4)-+
dookładnie,niestety większość na tym portalu to idioci...

miikee18
2014-05-19 11:51:44
Ocena: -1(glosow:5)-+
A co to za różnica? Czy w takim razie można pozwolić wilkowi rzucić się na dziecko?

mild20
2014-05-18 11:48:50
Ocena: 0(glosow:14)-+
Temu psu co najwyżej opichcił byś laske a zatłuc powinni ciebie za głupote. Pies pomylił dziecko z zabawką nic wielkiego, nic jej nie zrobił. Panikarze.

miikee18
2014-05-18 12:31:57
Ocena: -2(glosow:12)-+
Życzę Ci abyś nigdy nie miał dzieci imbecylu i żeby Ciebie jakiś pies pomylił z zabawką.

maks2001
2014-05-18 12:49:06
Ocena: 1(glosow:7)-+
Mam nadzieję że i ciebie też jakiś pies pomyli z gryzakiem-baranie.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  To katotalib. Czy spodziewaliśmy się czegoś innego?
  •  Bolesna prawda
  •  Nosił wilk razy kilka...
  •  Anżej skończ i wstydu oszczędź

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0