lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 14.06.2014, 17:39:44   przez: versetty
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 141  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(107)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
czlowiek_kciuk
2014-06-15 13:25:00
Ocena: 54(glosow:64)-+
wina leży po stronie koreanskich meteorologow

irek285
2016-12-28 09:16:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
Sami Macierewicze.

kamel50
2014-06-16 22:23:11
Ocena: -17(glosow:19)-+
Wina kierowcy, nie patrzy w lusterka. A motocykl moze sobie w korku tak jechac. Tyle w temacie

Jarewa
2014-06-19 12:25:12
Ocena: -2(glosow:4)-+
W lusterku zawsze są martwe punkty ale widocznie nigdy nie jeździłeś samochodem.

lougramm
2014-06-22 11:29:14
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ks.proboszcz
2014-06-16 20:45:46
Ocena: -4(glosow:20)-+
Oczywiście winny jest tępy dawca!! Mnie, stojąc w korku, też czasami kuszą drzwi :)

gadrianoo
2014-06-16 15:39:27
Ocena: -1(glosow:13)-+
Ja pierd*le jakie durne ludzie glupoty pisza , wina goscia z auta , motocykl w korku moze swobodnie jechac ten na filmiku nawet zap*erdalal a nie jechal . Sam uzytkuje motocykle i wiem ze czesto jazda jest ryzykowna , nie kazdy widzi w lusterku jadacego 150-200/h motocykliste taka jest prawda, fakt nie zawsze winny jest tez motocyklista sam mialem przypadek gdzie siurdaki w golfie taty zepchneli mnie z drogi bo na luku drogi w czasie wyprzedzania mnie wyjechala im kobieta z naprzeciwka . Ale ten filmik pokazuje cwaniactwo i konsekwencje jakie sie ponosi gdy nie uzywa sie muzgu .

wiocha3009
2014-06-16 14:35:20
Ocena: 1(glosow:9)-+
Bobuniek-doczytaj dokladnie przepisy. Auto stalo,ten co sie porusza jest winny, czy to auto czy motocykl czy inny pojazd.

DkNG
2014-06-16 14:14:52
Ocena: 4(glosow:8)-+
No cóż jeśli chodzi o nasze prawo drogowe to na pasie ruchu może znajdowac sie jeden rząd pojazdów wielośladowych wiec motocykl przy zachowaniu ostrozności może sobie miedzy nimi jechać... co do otwierania drzwi odsyłam do artykułu 45.1.3 tl:dr - wina jest po stronie kierowcy (tzn nie wiem jak w Rosji ale u nas tak by to było)

ks.proboszcz
2014-06-18 23:33:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
" na pasie ruchu może znajdowac sie jeden rząd pojazdów wielośladowych więc motocykl przy zachowaniu ostrozności może sobie miedzy nimi jechać"-troszku sam sobie i logice przeczysz. Motocykl to nie rower i K.D. obowiązuje jak ch#j!

Sebam
2014-06-16 13:11:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bierut1
2014-06-16 10:26:06
Ocena: -8(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

redgun
2014-06-16 07:59:53
Ocena: 6(glosow:6)-+
W polsce winny kierowca. Już zapłaciłem za coś podobnego. Zona wysiadała w korku z prawej strony na chodnik, a okazało się że wyprzedzał nas wariat po chodniku. i uciekł. On dostał 100 zł wtedy za ucieczkę i 50 za jazdę po chodniku, a ja 200 za spowodowanie kolizji. Na nic było tłumaczenie że nikt się nie spodziewał samochodu pędzącego chodnikiem. On naprawił auto z mojego OC a ja musiałem robić sam. Takie mamy prawo.

ns1007
2014-06-16 02:10:01
Ocena: -7(glosow:21)-+
Wina motocyklisty bezsporna, po co się pchał, powinien stać w kolejce jak inni. Nie zachował bezpiecznej odległości od omijanego pojazdu i nie zachował odpowiedniej prędkości, nie mówiąc o tym, że wogle nie miał miejsca na wymijanie, bo i drugi pas był zajęty. i tyle, zabrać mu prawo jazdy.

gironka
2014-06-16 06:37:22
Ocena: -1(glosow:11)-+
Oj zawistny z ciebie człowiek, bo co ktoś inny mam mieć lepiej od ciebie, tez byś tak pewnie zrobił.

Zubkownik
2014-06-16 07:51:13
Ocena: 2(glosow:20)-+
Przez takich przygłupów bez wyobraźni giną ludzie lub stają się kalekami. Nikt tu nie jest zawistny tylko co najwyżej poirytowany głupotą kierowcy jednośladu który powinien przewidywać pewne manewry według zasady ograniczonego zaufania.

fwio
2014-06-16 10:17:19
Ocena: 3(glosow:9)-+
gira... kodeks drogowy też masz własny, to co to robi motocyklista jest wykroczeniem drogowym, choć twoja głupota nim nie jest...

Alfonsina
2014-06-15 21:58:15
Ocena: 3(glosow:5)-+
Ocet jest winny.

loponez
2014-06-15 21:49:55
Ocena: 5(glosow:13)-+
art. 45 ust 1 pkt 3 ustawy z dnia 20.06.1997 r. prawo o ruchu drogowym w naszym kraju winny kierowca otwierający drzwi, no chyba że nazywa się Kornacki i wali w autobus.

paczekmaster
2014-06-15 20:37:26
Ocena: 0(glosow:8)-+
To nie jest w Polsce. W Polsce dozwolona jest jazda motocyklem w korku jężeli linja na drodze jest przerywana.

kaja_101
2014-06-15 19:53:23
Ocena: -2(glosow:6)-+
Zrobiłam kiedyś tak samo, stojąc w gigantycznym korku, w 30 stopniowym upale, ponieważ zrobiło mi się słabo i niedobrze.Otworzyłam gwałtownie drzwi, bo myślałam, że zwymiotuję. Na szczęście nic mnie nie omijało z boku.

chochlikhero166
2014-06-16 10:27:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
było szybę otworzyć

pitt_99
2014-06-15 19:17:46
Ocena: -2(glosow:20)-+
Ewidentna wina motocyklisty.

Tarboszek
2014-06-15 19:54:10
Ocena: 7(glosow:17)-+
niestety wina jest kierowcy samochodu, bo nie można sobie otwierać drzwi kiedy się chce. Ale motocyklista bardzo się przyczynił zapierdal4jąc między autami.

indegrie
2014-06-15 19:10:36
Ocena: 4(glosow:4)-+
@kresto92, sam napisaleś " z zachowaniem szczególnej ostrożności" rozumiem że ten motocyklista zapierdalając między autami zachował ostrożność? nie mam nic przeciwko motocyklom i innym jednośladom, sam wole rower niż auto bo w mieście jest poprostu mniej męki, niech jedzie tym środkiem, nie ma problemu, ale niech to będzie 10 czy 15 ale nie 30 km/h.

Figoo
2014-06-15 17:09:38
Ocena: 0(glosow:24)-+
Przepisy ruchu drogowego jednoznacznie określają poruszanie się pojazdów po drodze. Motocyklista złamał wszystkie i oto skutki.

stoney
2014-06-15 18:03:46
Ocena: -2(glosow:4)-+
zacytuj, bo nie mogę znaleźć

Jenc_Braun
2014-06-15 18:43:02
Ocena: 1(glosow:3)-+
Widać jak znasz przepisy ruchu.

pitt_99
2014-06-15 19:19:36
Ocena: 4(glosow:14)-+
@stoney. Przy wyprzedzaniu innego pojazdy jadącego w tym samym kierunku trzeba zachować przynajmniej 1 m odległości.

mike5
2014-06-15 19:59:00
Ocena: 1(glosow:13)-+
ale ten samochód w którym zostały wyrwane drzwi, to stał w miejscu. Więc motocyklista go nie wyprzedzał, a omijał. a tu juz nie ma nic o ''1. metrze'' wina samochodu, nie mozna od tak sobie na ulicy drzwi otworzyć, bez upewnienia sie czy jest taka mozliwość... nie sprawdził, drzwi otworzył i mamy skutek. Ale co jak co, motocyklem gość jechał za szybko. pozdrawiam

oczko44
2014-06-16 11:25:09
Ocena: 0(glosow:6)-+
Pitty_99 Spróbuj wyprzedzić kogoś jadącego w innym kierunku heheh a dla ścisłości 1m tylko przy wyprzedzaniu pojazdów jednośladowych i kolumn pieszych w pozostałych bezpieczna odległość. To co robił motocyklista to OMIJANIE, a plusiki to daje ci chyba rodzinka

Kresto92
2014-06-15 16:24:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

mooniekkkk
2014-06-15 16:07:27
Ocena: 16(glosow:18)-+
mógł szybciej jechać, może by zdążył, zanim tamten otworzył drzwi xD

zbysiula154
2014-06-15 15:23:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zbysiula154
2014-06-15 15:21:47
Ocena: 5(glosow:11)-+
Winna jest lezbisko, pedalska manifestacja na skutek czego powstał korek. Dlatego też Putin w całej swej mądrości zabronił blokowania ulic przez to dziadostwo rozpędzając dewiantów pałami.

zbysiula154
2014-06-15 15:32:36
Ocena: 6(glosow:18)-+
Nie jestem motocyklistą, nawet roweru w tej chwili nie mam, ale tylko debil stał by w korku mając możliwość kontynuowania jazdy.

Damiandd23
2014-06-15 15:00:44
Ocena: 1(glosow:27)-+
Oczywiście ze kierowca samochodu podczas jazdy samochodem zabronione jest otwieranie drzwi nawet podczas stannia w korku

bartekhtc85
2014-06-15 14:49:08
Ocena: 1(glosow:15)-+
Niech szybciej zapierdala to na pewno go będzie widać w lusterkach.

zbyszek1986
2014-06-15 14:37:05
Ocena: 3(glosow:5)-+
To akurat Rosja tam nie nie ma winnego...

mateo133
2014-06-15 14:16:56
Ocena: 3(glosow:3)-+
Drzwi są winne ;P

dawid00711
2014-06-15 14:05:01
Ocena: 3(glosow:21)-+
Nie wiem co niektórym przeszkadza w tym ze motocyklista lub rowerzysta nie stoi w korku tylko jedzie między samochodami... ma taką możliwość i nie powoduje zagrożenia dla ruchu to niech jedzie. Ja zawsze stojąc w korku staram się zrobić miejsce aby ktoś taki mógł przejechać. Ja i tak nie dojadę szybciej na miejsce bo korku nie przeskoczę ale jesli ktos ma mozliwosc to niech jedzie ;) Takie jest moje zdanie na ten temat ;) gdybym miał motor tez bym tak jezdził ;) aaaa i pamiętajcie: Motocykle są wszędzie ;)

Nick-T_00
2014-06-15 14:50:36
Ocena: -3(glosow:13)-+
Będę pamiętał o ostatnim zdaniu podcierając tyłek.

cobos18
2014-06-15 13:45:59
Ocena: 2(glosow:20)-+
moim zdaniem wina jest po stronie kierującego motocyklem, omijajac w ten sposób samochody powinien sie liczyc z tym ze moze ktos nagle otworzyc drzwi

poprosturadek
2014-06-22 13:51:57
Ocena: -1(glosow:1)-+
ale na ch*j on otwieral te drzwi na srodku drogi ?

cobos18
2014-07-14 22:05:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
np mógł mu sie samochód zapalić,mógł sie zaczac dusić lub dostał ataku itp.. albo inne bóg wie co ze zaszła nagle potrzeba otworzenia drzwi, oczywiście przed otworzeniem mógł popatrzec w lusterko ale tylko mozemy spekulować

czlowiek_kciuk
2014-06-15 13:25:00
Ocena: 54(glosow:64)-+
wina leży po stronie koreanskich meteorologow

bobuniek
2014-06-15 13:00:17
Ocena: 11(glosow:39)-+
ehhh wszyscy tacy madrzy. wedlug przepisow w Polsce, kierowca motocykla moze wymijac pojazdy ktore sie nie poruszaja, czyli samochody w korku. Jesli kierowca samochodu chce otworzyc drzwi bo mu osa wleciala, musi sie upewnic ze w ten sposob nie spowoduje zagrozenia w ruchu w ktorym uczestniczy, w tym wypadku kierujacy samochodem osobowym nie upewnil sie i bum :-) nie wiem co rosyjskie przepisy na to, ale w Polsce odpowiadal by kierowca samochodu. mozecie sie z tym nie zgadzac, ale takie jest prawo i w taki sposob rostrzygaja sady.

czarnobialykot
2014-06-15 13:24:17
Ocena: 6(glosow:14)-+
Doczytaj te przepisy.

kapitan89
2014-06-15 15:21:09
Ocena: -10(glosow:24)-+
prawo jest takie że motocykl jest takim samym pojazdem i tak samo powinien stać w korku.

ikswohceicjow
2014-06-15 16:01:15
Ocena: 1(glosow:9)-+
bobuniek gratuluję widac ze reszta nie ma prawa jazdy

Kresto92
2014-06-15 16:04:24
Ocena: 6(glosow:12)-+
1/2: Gimbaza, która nie wyrobiła sobie jeszcze nawet karty rowerowej niech nie minusuje "Bobunieka". Poczytajcie kodeks drogowy, dopiero się mądrzyjcie. Prawo o ruchu drogowym w sposób jednoznaczny zobowiązuje kierowców samochodów do: - jeżdżenia możliwie blisko prawej krawędzi pasa ruchu, - nie utrudniania manewru wyprzedzania, niezajeżdżania drogi i stwarzania umyślnego zagrożenia na innych uczestników ruchu, w tym otwierania drzwi bez zachowania szczególnej ostrożności i upewnienia się, że obok nic nie jedzie.

Kresto92
2014-06-15 16:08:42
Ocena: 3(glosow:11)-+
2/2: Kierującemu pojazdem jednośladowym nie zabrania się przy zachowaniu szczególnej ostrożności na omijanie pojazdów stojących w zatorach drogowych. To wszystko wyciąg z kodeksu... Jestem kierowcą zawodowym z prawkiem C+E, i wiem co mówię. Minusujcie dalej haterzy z podstawówki.

Kresto92
2014-06-15 16:22:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Kresto92
2014-06-15 16:33:34
Ocena: 2(glosow:4)-+
Kolejny dowód dla głąbów nieznających przepisów, w komentarzu 3 był link do znaków w Krakowie, które moim zdaniem mogłyby stanąć w całym kraju, nie ma ich np. u mnie w Wwa, a szkoda bo to dobry pomysł. Przedstawiono na znaku jednoślad pomiędzy samochodami w korku, i napis: miejsca starczy dla wszystkich. Te znaki są legalne, ustawione przez prezydenta miasta. Wpiszcie w gogle grafika, wyskoczy wam.

evertos
2014-06-15 12:54:22
Ocena: -11(glosow:21)-+
a od kiedy to mozna w ten sposob sie poruszac i wyprzedzac pojazdy? o czyms nie wiem?

kolos24cm
2014-06-16 10:34:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
nie wiesz, bo na szczescie jeszcze w gimbazie prawa jazdy nie daja. tyle w temacie

fhurer88
2014-06-15 12:46:49
Ocena: 0(glosow:12)-+
do mephinx : poczytaj co to jest zatrzymanie i postój (art 2 PRD), a jak doczytasz, to bedzesz wiedział, że motocyklista nie omijał tylko wyprzedzał, bez względu na to ile samochód stał w korku. Kierujący samochodem ma obowiązek upewnienia się, czy otwierając dzwi nie spowoduje zagrożenia bezpieczeństwa w ruchu drogowym - jednym słowem WINA KIERUJĄCEGO SAMOCHODEM!!

pawel-wod
2014-06-15 12:11:06
Ocena: 3(glosow:9)-+
nie zachowana odległość podczas wyprzedzania .omijnania .wina motocyklisty. kierujący samochodem powinien się upewnić przy otwieraniu drzwi . był na prawie a reszte sami sobie dopiszcie

gixer
2014-06-15 13:09:27
Ocena: 1(glosow:3)-+
widać że kat A to nie masz :) 1m nie dotyczy jednośladów

czarnobialykot
2014-06-15 13:25:26
Ocena: 1(glosow:3)-+
@gixer kto ci dał prawko?!?!

tommyproshootspl
2014-06-15 11:56:17
Ocena: 3(glosow:19)-+
wina jest kierowcy auta.

neo86
2014-06-15 11:48:18
Ocena: -1(glosow:21)-+
To nie zmienia faktu, że Motocykliści to pojeb@ni ludzie (w większości!!!)

gizmo88
2014-06-15 11:32:35
Ocena: 5(glosow:19)-+
Zawinili obydwaj, samochodziarz nie może otworzyć drzwi przed nosem a motocyklista nie może zajmować więcej niż jednego pasa, czyli nie wolno mu omijać stojących na swoich pasach pojazdów, chociaż robią to nagminnie. Jednego wali się z art.86par.1 KW w zw. z art. 45PRD, drugiego w zw. z art.16PRD a ubezpieczalnia niech się martwi co któremu wypłacić.

falk87
2014-06-15 11:18:13
Ocena: 5(glosow:11)-+
moze i mogl tak jechac ale moim zdaniem jechal zdecydowanie za szybko...wydaje im sie ze są nieśmiertelni

konniox5
2014-06-15 11:05:59
Ocena: -3(glosow:23)-+
pajac na motorynce

soulraver1984
2014-06-15 10:58:26
Ocena: 3(glosow:25)-+
co wy pitolicie... wina kierowcy . Po pierwsze nie otwiera się od tak drzwi na jezdni. To ,że auto stoi w korku nie upoważnia kierowcy do wysiadania i poruszania sie po jezdni.A po drugie jak wysiadasz - zawsze najpierw patrzysz w lusterko!!!

maro1981
2014-06-15 11:43:31
Ocena: -4(glosow:10)-+
Ty w ogóle znasz zasady wyprzedzania?

soulraver1984
2014-06-15 19:56:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
a czy ty wiesz w ogole co to jest wyprzedzanie bo ja tu takiego manewru nie widze

maro1981
2014-06-25 08:45:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
A jaka powinna być odległość między pojazdami?

antylewak
2014-06-15 10:57:45
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Ziomaner
2014-06-15 10:52:41
Ocena: 9(glosow:49)-+
Art. 45 par. 1. ust. 3 Zabrania się otwierania drzwi pojazdu, pozostawiania otwartych drzwi lub wysiadania bez upewnienia się, że nie spowoduje to zagrożenia bezpieczeństwa ruchu lub jego utrudnienia. Pozdrawiam :)

malaczarna34
2014-06-15 11:05:34
Ocena: -3(glosow:7)-+
Otóż to,nic dodać nic ująć!

mephinx
2014-06-15 11:28:55
Ocena: 12(glosow:30)-+
PoRD, art.23 Art. 23. 1. Kierujący pojazdem jest obowiązany: [...] 2)przy omijaniu zachować bezpieczny odstęp od omijanego pojazdu, uczestnika ruchu lub przeszkody, a w razie potrzeby zmniejszyć prędkość; omijanie pojazdu sygnalizującego zamiar skręcenia w lewo może odbywać się tylko z jego prawej strony; Nie zauważyłem tutaj ani bezpiecznego odstępu, ani zmniejszenia prędkości. Unieruchomiony pojazd na dłużej niż minutę (tego nie wiemy, ale po długości korka można tak założyć) należy traktować jako stojący, stosujemy więc manewr omijania, a nie wyprzedzania.

mephinx
2014-06-15 11:33:20
Ocena: 9(glosow:9)-+
Idąc dalej... PoRD, art. 16, ust. 4 Jeżeli pasy ruchu na jezdni są wyznaczone, nie może zajmować więcej niż jednego pasa. Nawet przekroczenie linii obrysem motocykla jest wykroczeniem, chyba, że następuje podczas sygnalizowanego manewru zmiany pasa ruchu. Kierowca samochodu tez nie jest tu bez winy, jak już zauważył kolega wyżej, ale motocyklistów rónież dotyczą przepisy

Adamicho
2014-06-15 11:51:54
Ocena: -5(glosow:9)-+
1. Bezpieczna odległość nie jest określona ale chodzi o to aby nie zrobić krzywdy i szkody jadąc zbyt blisko. Kto w tym wypadku zmniejszył ową odległość? 2. Art.16 dotyczy JEDNOCZESNEGO zajmowania dwóch pasów ruchu przez jeden pojazd więc nie trafiłeś z argumentem. 3. Trudno mówić o zmniejszeniu prędkości gdy ktoś NAGLE otwiera Ci drzwi przed nosem (analogia... wtargnięcie pieszego na jezdnię, czy dzikie zwierzę w lesie.

Adamicho
2014-06-15 11:57:21
Ocena: -5(glosow:13)-+
4.Motocyklista może poruszać się równolegle do innego uczestnika ruchu, najeżdżać na linie przerywaną gdy jest to związane z manewrem. 5. Samochód stojący w korku powinien stać najbliżej krawędzi pasa, a nie na środku. 6. Wysiadając z auta należy upewnić się czy jest to bezpieczne. I tyle w temacie dla znaFców i filozofów.

svc2000
2014-06-15 12:23:43
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ale to było u Ruskich, a tam wszystko jest odwrotnie

mephinx
2014-06-15 20:04:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
Adamicho misiaczku, mniej emocji. Art. 16 dotyczy jak to słusznie zauważyłeś jednoczesnego zajmowania 2 pasów ruchu, jadąc po linii (nawet przerywanej) tak się właśnie dzieje, a nawet zbliżając się do niej obrys motocykla "wychodzi" poza pas którym się porusza. Przepis nie mówi o konkretnej odległości, ale mówi, że omijając pojazd trzeba zachować szczegółną ostrożność. Wg mnie jest to m. in. zmniejszenie prędkości, tym bardziej, że omija nie jeden samochód a cały sznur aut. Oprócz tego manewr omijania miał miejsce na przejściu dla pieszych, gdzie należałoby jeszcze większą ostrożność

mephinx
2014-06-15 20:06:51
Ocena: -1(glosow:1)-+
Poza tym nie jestem ani znawcą, ani tym bardziej filozofem, uważam po prostu, że nie była to jednoznaczna wina kierowcy samochodu, ale obu koleżków po równo. Jeden i drugi złamali przepisy, więc na miejscu policjanta wypisałbym drogi kwitek obydwu

ruskihaker
2014-06-15 10:43:52
Ocena: -15(glosow:29)-+
Mototebil winny, zagazować ścierwo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!

kolos24cm
2014-06-16 10:35:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
matka wie, ze cpiesz?

szymas93
2014-06-15 10:43:27
Ocena: 1(glosow:11)-+
Motocyklista - wyprzedzanie z prawej

rokkokko
2014-06-15 10:35:56
Ocena: -4(glosow:16)-+
motocyklista to ćwok

zwierzak250477
2014-06-15 10:28:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

falka21
2014-06-15 10:24:21
Ocena: -5(glosow:11)-+
Jeden i drugi jest wart tych samych pieniędzy.

szulcik
2014-06-15 10:19:51
Ocena: 5(glosow:19)-+
Ku*wa ! Powinine byc szacunek miedzy kierowcami aut ,a motocyklistami ,przecież jestesmy takimi sami uzytkownikami asfaltu ! Do cholery jasnej !

michgur
2014-06-15 10:18:35
Ocena: 4(glosow:28)-+
Miałem kiedyś taką kolizję i sprawa jest jasna. Winny kierowca samochodu. Wg przepisów motocyklista MOŻE wyprzedzać w ten sposób natomiast kierowca SAMOCHODU przed otwarciem drzwi MUSI się upewnić czy może to zrobić.

TheMaciej
2014-06-15 10:32:23
Ocena: 3(glosow:25)-+
Masz rację, podczas nauki jazdy wyraźnie uczą 2 rzeczy: 1) Kat B. Kierowca wysiadając z auta musi się upewnić że nie spowoduje utrudnienia w ruchu drogowym, w skrajnej sytuacji powinien wysiadać prawą stroną auta 2) Kat A. Linia ciągła lub linia podwójna ciągła nie zabraniają wyprzedzania a jedynie najeżdżania na nią - jeśli możliwe jest wyprzedzanie bez najechania na którąś z wymienionych manewr ten jest dozwolony. Ale zdając sobie sprawę że 99% komentujących tutaj porusza się sedesami dostanymi na komunię albo rowerem i nienawidzą motocyklistów bo czują bul dupy... :D who cares :D

galka666
2014-06-15 08:00:28
Ocena: 0(glosow:8)-+
nigdy nie zrozumiem jakim cudem ruscy zostali "światowym mocarstwem". przecież to naród mend i kanalii, co włączę film gdzie jest jakiś problem z d* wiem, że rzecz na 99% będzie się działa w rosji.

akon89
2014-06-14 22:33:27
Ocena: 0(glosow:12)-+
Adamicho ma rację. On nie wyprzedzał tylko OMIJAŁ i na przerywanej linij(na przerywanej tez może jeśli na nią nie najeżdza) Tak więc według polskiego prawa wina bedzie po stronie kierowcy.

Gargamel_80
2014-06-14 18:46:27
Ocena: -5(glosow:49)-+
Zdecydowanie wina motocyklisty bo to On podczas wyprzedzania musi zachować szczególną ostrożność i jechać z taką prędkością aby zdążyć zareagować :)

irekpszk
2014-06-14 20:37:45
Ocena: -5(glosow:19)-+
Poza tym żaden przepis nie zezwala motocykliście na wyprzedzanie "na trzeciego".

Adamicho
2014-06-14 20:47:32
Ocena: 4(glosow:30)-+
Proponuję zapoznać się z pojęciami WYPRZEDZANIE, WYMIJANIE i OMIJANIE. Jeżeli ktoś otwiera 10 cm przed przednim kołem drzwi to żadne zachowanie ostrożności nie pomoże. Poza tym ktos kto wysiada z samochodu w tym miejscu powinien upewnić się czy może to zrobić, spojrzeć w lusterko i zachować ostrożność. Motocyklista w niczym nie złamał przepisów.

Jarewa
2014-06-14 21:26:09
Ocena: -5(glosow:25)-+
A ja tobie proponuje się zapoznać z paragrafami. Szczególnie art. 16, ust. 4 gdzie w Polskim prawie drogowym wyraźnie mówi "Jeżeli pasy ruchu na jezdni są wyznaczone, nie może zajmować więcej niż jednego pasa." Motocyklista w Polsce złamał by kilka praw drogowych.

Adamicho
2014-06-14 21:31:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Adamicho
2014-06-14 21:36:56
Ocena: 3(glosow:19)-+
Niestety nie mogę umieścić odnośnika do stosownego artykułu na ten temat. Motocyklista ma prawo do omijania pojazdów stojących w korku, najeżdżania na linie przerywaną w związku z manewrami, jazdę równoległą z innymi uczestnikami ruchu. Ma w związku z tym zachować bezpieczną odległość... Proponuję zweryfikować swoją wiedzę bo strach jeździć z takimi niedouczonymi współuczestnikami ruchu.

Adamicho
2014-06-14 21:41:19
Ocena: -3(glosow:7)-+
Poza tym cytowany przez Ciebie przepis dotyczy całkiem innej sytuacji...

Jarewa
2014-06-14 22:13:13
Ocena: -3(glosow:5)-+
No pewnie że ma a kto powiedział ze nie ma prawa? ja tylko zacytowałem artykuł który mówi wyraźnie o takiej jeździe a co za tym idzie są następne prawa o zmianie pasa ruchu. Bo w tym przypadku to on zmieniał ciągle z lewego na prawy i odwrotnie a to już regulują następne artykuły. Które brzmią "bezpieczna odległość" i "SZCZEGÓLNEJ OSTROŻNOŚCI" art.22 i art.23

Adamicho
2014-06-15 00:05:57
Ocena: 2(glosow:14)-+
Mylisz pojęcia i przeczysz sam sobie. Motocyklista MÓGŁ tak sie poruszać. Najwyraźniej pojęcie bezpiecznej odległości też jest Ci obce. Przypominam, że w przypadku motocyklisty nie jest ona określona. Ostrożności nie zachował kierowca auta bo to jego działanie było bezpośrednia przyczyną kolizji. Poczytaj sobie również o obowiązkach kierowców samochodów stojących w korku.

Adamicho
2014-06-15 00:12:39
Ocena: -1(glosow:9)-+
Uwielbiam takie pseudofilozoficzne wywody szczególnie jak taki znaFca po kolizji z jego winy próbuje odgrywać prawnika, sędziego, wyrocznię i kata. Prawa nie zmienisz i Twoje bajdurzenie nic nie pomoże. Lament, gdy trzeba bulić za naprawę motocykla często równowartość auta znaFcy... BEZCENNE.

Jarewa
2014-06-15 08:35:38
Ocena: -1(glosow:5)-+
2) przy omijaniu zachować bezpieczny odstęp od omijanego pojazdu, uczestnika ruchu lub przeszkody, a w razie potrzeby zmniejszyć prędkość

Adamicho
2014-06-15 09:06:54
Ocena: -2(glosow:8)-+
Teraz bez sensu do prędkości się czepiasz? Nikt nie wyhamuje gdy mu ktoś otworzy drzwi bezpośrednio przed przednim kołem. Zarówno z 60 jak i 20 km/h. Szczególnie, że facet z puszki zrobił to z premedytacją.

Jarewa
2014-06-15 10:24:46
Ocena: 2(glosow:6)-+
Widzisz teraz pokazujesz jak motocykliści mają zryte berety, bo ja jadę i mi nikt nie może wyskoczyć. W kolumnie pieszych też będziesz się czepiał pieszego że wyszedł poza kolumnę? Omijać trzeba z szczególną ostrożnością a nawet i się zatrzymać.

amerasu
2014-06-15 10:39:09
Ocena: -3(glosow:5)-+
Wina ewidentna kierowcy auta to raz , 2 to kolego irekpsz radze zweryfikowac sobie wiedze na temat manewru zwanego wyprzedzaniem na 3ciego ;p

Adamicho
2014-06-15 10:56:37
Ocena: -5(glosow:7)-+
Jarewa. Wybacz ale bredzisz. Gdy omijam kolumnę pieszych, a jakiś bałwan nagle wyskoczy mi przed koło to znaczy, że to moja wina? Masz jakieś kompleksy? A może żona Cię zostawiła i uciekła z motocyklistą? Szkoda czasu na taką "rzeczową" dyskusję bo odnoszę wrażenie, że rozmawiam z kimś kto nawet prawa jazdy nie ma.

gizmo88
2014-06-15 11:30:49
Ocena: -2(glosow:2)-+
Zawinili obydwaj, samochodziarz nie może otworzyć drzwi przed nosem a motocyklista nie może zajmować więcej niż jednego pasa, czyli nie wolno mu omijać stojących na swoich pasach pojazdów, chociaż robią to nagminnie. Jednego wali się z art.86par.1 KW w zw. z art. 45PRD, drugiego w zw. z art.16PRD a ubezpieczalnia niech sie martwi co któremu wypłacić.

murinforte
2014-06-14 18:09:29
Ocena: 3(glosow:11)-+
Wina Tuska :)

ObliczeGreya
2014-06-14 18:08:33
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Czekamy, czekamy ale już widać, że się doczekamy
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
  •  Taka informacja zawarta jest w raporcie NIK:
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0