lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Polski zasiłek 646,70 zł brutto, Irlandzki zasiłek 720 euro - 3200 zł
główna
Dodano: 08.02.2014, 15:51:07   przez: walteros61
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 613  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(100)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
drvector
2014-02-08 17:26:18
Ocena: 12(glosow:56)-+
A zasilek bierzesz w Irlandii a mieszkasz w Polsce ze przeliczasz na zlotowki?

wiocha37260
2014-03-01 08:53:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
nieznajomość przepisów robi debili - debili, którzy porównują jedną z druga instytucją - nieznajomość przepisów się kłania....nawet pracodawca prowadzacy działalność w Polsce i zatrudniający pracownikow wysyłający w delegacje za granicę np do budowlanki - wykończyły by go ubezpieczenia i byłoby to dla pracodawcy niekorzystne...PRZEPISY!!! małoogarnietych jest ludzi na tym swiecie...i poza tym to tak smo jakbyscie wynagrodzenie porównywali jakie jest za granica i w polsce-różnica-PODATKI

wiocha37260
2014-03-01 08:50:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
tylko czego nie wexmie nikt pod uwagę że tam są wyższe składki - jeszcze wyższe niż u nas w Polsce?? im wyższe tym lepsza kasa. Czemu osoby, które np. prowadzą działalność gospodarczą i wyjezdżające świadczyć usługi za granicę przychodza do ZUSU o poświadczenia formularza żeby tu opłacać składki??BO ZAGRANICZNY ZUS BY ICH WYKOŃCZYŁ....poczytajcie troche przepisów!!!!!a dopiero póxniej się wypowiadajcie :)

itil
2014-02-10 20:57:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
Zaskoczę was. Im wyższy zasiłek dla bezrobotnych tym większe bezrobocie.

pluton
2014-02-10 20:00:13
Ocena: 0(glosow:2)-+
646,70 to wysokość zasiłku dla bezrobotnych, który wypłaca Urząd Pracy, a nie ZUS debile

clubrevers
2014-02-10 10:14:15
Ocena: 0(glosow:4)-+
idiotowo przeciez irlandczyk nie przelicza swojego zasilku na zlotówki tylko musi zyc a te 700 euro tak jak polak za 650 zł, równie dobrze mozna powiedziec ze zasiłek w chinach to 200 jenów a w polsce 650 zł i co przeliczasz to na pare tys jenów?? pierdolisz bzdury

lordatanazy
2014-02-10 10:10:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jakby w Polsce były zasiłki po 3000 toby 90% ludności nie pracowało.

KrwaweOko
2014-02-10 09:45:29
Ocena: 1(glosow:3)-+
no poparz , za to mamy ładne budynki , szkoda tylko ze z naszych pieniędzy . Dlaczego ktoś porównuje nas do Irlandii tam nawet lepiej siedzieć we wiezieniu niż u nas pracować

memo1
2014-02-10 09:34:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
drvector wiekszosc tak kiedys robila. Rozpiescili waszystkich a teraz do roboty ciezko zaciagnac :)

ommnom
2014-02-10 01:17:02
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zajcew26
2014-02-09 23:52:00
Ocena: 2(glosow:6)-+
Co to za durne przeliczanie. Szkoda mi takich ludzi. To, że ZUS to kpina - wiem, ale trzeba myśleć trochę. Przelicz sobie na walute w którymś z biednych Państw w Afryce to okaże się że jesteś milionerem głombie.

tomi2000
2014-02-09 22:55:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jak widzę taki budynek jak w Polsce to mnie c*uj trafia. Jak widzę taki zasiłek jak w Irlandii, to się cieszę, że mamy tylko taki budynek

kosula
2014-02-09 22:13:37
Ocena: 0(glosow:2)-+
no to porownywalne kwoty zasiłkow. Tam mieszkasz i wydajesz w euro to po kiego na zlotowki to przeliczac? tam zarabiasz 1500 euro tutaj 1500 zlotych.

pawlo987654321
2014-02-10 08:39:06
Ocena: 0(glosow:2)-+
tak? tam 1L benzyny 1,5 euro w polszy 1L benzyny 5,5 zł i co teras? nie przeliczaj 1=1 bo to ciulowo wychodzi jakby nie patrzył na polske

puszczyk82
2014-02-09 21:27:21
Ocena: 5(glosow:5)-+
to jest dopiero wiocha i marnotrastwo pieniedzy podatników ku...y i złodzieje nie umiejacy inwestowac cudzych pieniedzy won mordy!!!!

Vis41
2014-02-09 21:00:39
Ocena: 2(glosow:4)-+
Byście tylko lenie na zasiłkach jechały,do roboty!

johntailor
2014-02-09 20:33:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dokładnie zasiłku jest 188 euro tygodniowo, czyli 752 euro miesięcznie.

kriskamila
2014-02-09 22:22:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
tak w lutym

Antek999
2014-02-09 20:15:12
Ocena: 2(glosow:6)-+
Wogóle nie powinno być żadnych zasiłków bo to tylko hoduje patologię. Nieroby są nagradzane zasiłkami a pracujący są karani podatkiem dochodowym.

condziu
2014-02-09 18:55:37
Ocena: -2(glosow:6)-+
a? mnie ?al za dupe ?ciska jak czytam o zasi?kach i porwnywanie ich do innych krajw. osobi?cie mieszkam w irlandii p?nocnej i ka?dego polaczka co przyjechal na zasi?ku wiedzie? bym od razu wys?a? z piwrotem do polski przez takich niedobr i debili mamy tutaj taka opini?. a zamiast narzeka? ze za malo ci w polsce daj? za siedzenie na dupie i ogl?dania polsatu sport wez sue kuwa za robot? darmozjadzie. bo inni musz? ci??ko zapierdzielac zeby co? posiada?.

ommnom
2014-02-10 01:21:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

asiek890
2014-02-09 18:48:54
Ocena: 1(glosow:3)-+
And? Zapierniczać do Irlandii w takim razie. Wiadomo, ze za granica jest lepiej. Dlatego bo państwo walczyło zamiast narzekać na wiocha.pl

serpenzor
2014-02-09 17:52:19
Ocena: -2(glosow:4)-+
Biali Polacy ,Rodacy z przykrością oświadczam że ;Polska umarła ,Wojna przegrana ,nie macie już co tu szukać ,gdyż zostaliśmy doszczętnie obrabowani przez obce mocarstwa ,którym jest bardzo na rękę pogrążyć w ubóstwie szerokie rzeszę ludności kraju ,który w swej odległej historii był potężnym mocarstwem środkowej Europy .Dziś ,i w przyszłości ,ta obca chucpa dołoży wszelkich starań ,byśmy się już więcej nie podnieśli :Jako Naród ,który potrafi zrobić coś ,co innych napawa obawą o swoją dominację ,nad nami Słowianami .Uciekajcie teraz.

solar7018
2014-02-09 16:14:57
Ocena: 2(glosow:6)-+
Wkurzają mnie nieroby żyjące z zasiłków i jeszcze marudzące, że są za niskie. Jak myślicie skąd się biorą zasiłki? z nieba?, otóż nie. Ci, którzy ciężko pracują odprowadzają podatki i z tych podatków wypłacane są zasiłki.

tonsil89
2014-02-09 23:24:26
Ocena: 2(glosow:2)-+
No wiesz, żeby dana osoba zasiłek w Irlandii dostała to nie wystarczą ciężko pracujący inni ludzie! Najpierw owa osoba musi odpowiednią ilość podatku odprowadzić, ażeby później zasiłek dostać, jeśli tego warunku owa osoba nie spełnia musi spełniać inne kryteria, np. mieszkać w irlandii ciągiem bodajże 2 lub 3 lata.

michal4444
2014-02-11 14:31:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
Właśnie, i dlatego wkurzają mnie ludzie, którzy tego nie wiedzą a tu zrzędzą.

susza89
2014-02-09 16:04:39
Ocena: 4(glosow:6)-+
Dalej wierzcie w opiekuncze panstwo . Socjalistom naprawde chodzi tylko o wasze dobro , wcale nie chca waszej kasy

hanauer
2014-02-09 15:41:54
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Nagasukaaa
2014-02-09 15:28:52
Ocena: -3(glosow:5)-+
No chociaż jakoś wygląda xD a te budownictwo na wyspach zwykle takie smętne i nudne... chyba udziela im się marna pogoda

roger_zdw
2014-02-09 13:58:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
ZUS w Zduńskiej Woli

tonsil89
2014-02-09 13:36:02
Ocena: 9(glosow:11)-+
Bez względu na to czy się przelicza czy się nie przelicza eura na złotówki, to i tak w Irlandii żyje się lepiej. Tak więc nie piszcie, że zarobki czy też zasiłki są porównywalne w obu krajach, bo wcale tak nie jest! A czemu tylu Polaków siedzi w Irlandii i nie myśli o powrocie do kraju?? Przecież nie przeliczając wychodzi to samo...Polska to złodzieje i oszuści, którzy swoich rodaków okradają, a Irole traktują Polaków na równi ze sobą, w każdym jednym urzędzie w Irlandii Polak traktowany jest lepiej niż u siebie w kraju, nawet jak dobrze nie zna języka spotyka się tam mimo wszystko z życzliwoś

rustynail
2014-02-09 13:24:10
Ocena: -1(glosow:1)-+
z MOPS-u jest jeszcze dużo mniej niż te 646,7 brutto więc nie rozumiem czemu się unosicie skoro sens tego zdjęcia jest zupełnie inny!

zbiczeek
2014-02-09 13:21:53
Ocena: 1(glosow:7)-+
Absurd do d@py! Po pierwsze Social Welfare nie jest odpowiednikiem ZUS tylko MOPS (opieka spoleczna), po drugie 700e w IRL ma mniej wiecej wartosc/sile nabywcza 700zl w PL.

mingus33
2014-02-09 13:29:46
Ocena: 1(glosow:11)-+
ale do**ałeś ta wartością nabywczą... 700zł= 127 litrów ON, tymczasem 700e= 520 litrów ON. to samo jest z żywnością, odzieżą itp. 700e to naprawde dużo na utrzymanie.

zbiczeek
2014-02-09 13:58:07
Ocena: -2(glosow:12)-+
Przcietna cena nieruchomosci w IRL w 2013r to 171 tys e, najtansze obowiazkowe ubezpieczenie samochodu przy pelnych znizkach ok 300e, wizyta u lekarza 50-60e (specjalisty min. 100-120e). Nie samym dieslem zyje czlowiek. 700e miesiecznie to jest kwota ponizej progu uznawanego w IRL za skraj ubostwa, wystarczajaca na WEGETACJE, o ile nie ma sie zadnych wydatkow i bardzo dobre zdrowie.

payperday
2014-02-09 14:24:42
Ocena: 2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mingus33
2014-02-09 15:17:40
Ocena: -3(glosow:7)-+
nikt nie musi kupować nieruchomości, wynajęcie mieszkania jest tansze, z auta można zrezygnować. mam w irlandii kuzynke, kilka lat mieszka z facetem i dwójką dzieci i nie narzeka- wynajmują pół domu, mają samochód a do pracy idzie któreś z nich, gdy szykuje sie jakiś większy jednorazowy wydatek. nie wiem ile otrzymuje zasiku ale nie wygląda mi to na wegetację. nie bez powodu polacy osiedlili sie tam całymi rodzinami.

adra1992
2014-02-09 15:35:00
Ocena: 0(glosow:6)-+
Dokładnie. Tym bardziej, że jeśli ktoś odbiera zasiłki to raczej jest w tej niższej klasie, a wtedy wizyta u lekarza jak i leki są za darmo (bodajże 50centów za recepte wprowadzili kilka lat temu, wcześniej było całkowicie darmowe). Dodatkowo, jeśli jest się na tym "niższym standardzie życiowym" dopłacają jakąś tam część za ogrzewanie, czynsz, itp. Książki dla dziecka uczącego się w Irlandii, w takiej sytuacji też są za darmo - dostaje się bon z jakimś tam limitem. A na dziecko przypada 25 euro tygodniowo zasiłku. Teoretycznie może jesteś biedny, ale jakość życia jest znacznie le

payperday
2014-02-09 15:55:30
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

q222
2014-02-09 15:59:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

q222
2014-02-09 16:00:47
Ocena: 3(glosow:9)-+
a ja i tak wolę wegetować za 700 euro w Irlandii

krzychoo33
2014-02-10 14:37:53
Ocena: 2(glosow:4)-+
mingus33- "maja samochód a do pracy idzie któreś z nich, gdy szykuje sie jakiś większy jednorazowy wydatek" - Buhahaha. W zyciu nie slyszalem lepszego dowcipu. A czym to sie kuzynka z mezem zajmuje, ze pracuja kiedy chca ? :D Przestan chlopie glupoty pisac, bo za granica, to moze byl ktos z Twoich znajomych i Ci pieknego kitu, a Ty to powtarzasz :D

mingus33
2014-02-10 22:05:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
krzyś... ja wiem lepiej gdzie mieszka i jak żyje moja rodzina. jesli akurat tobie wyszło w życiu inaczej to przykro mi.

mingus33
2014-02-10 22:08:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
a, i jeszcze coś, pewnie dorabiają sobie do socjalu na czarno, nie powiem że nie, ale nie dlatego że nie ma na chleb tylko że chcą sobie zmienić auto albo meble itp. ale da sie żyć godnie.

krzychoo33
2014-02-11 10:34:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jezeli chodzi o mnie,to nie narzekam.Mowie tylko,ze nie znam i nie slyszalem o nikim,kto tak zyje.Jaka to praca pytam,do ktorej mozna isc wtedy kiedy sie chce(nawet na czarno)?W Irlandii jest problem z robota jakakolwiek,zwlaszcza dla Polakow,a Ty wyskakujesz z takim tekstem.Prosze Cie,nie rozsmieszaj ludzi.Powtorze jeszcze raz.Ktos Ci kity wstawia, a Ty w to wierzysz.

mingus33
2014-02-11 22:53:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
ty nie słyszałes a ja owszem. nie powiedziałem ze praca jest w 5 sekund, tak? faktycznie musza sie za nią nałazić, bo jest trudno coś znależć, ale zmierzam do tego że radzą sobie spokojnie bez tego żyjąc z zasiłku, i żyją normalnie bez wiekszych wyrzeczeń. nie wydaje mi sie żeby mnie moja kuzynka okłamywała, bo ma dokąd wracać.

mingus33
2014-02-09 13:21:06
Ocena: 6(glosow:10)-+
ale sie ludziska rzucili mu do gardła... ale nikt k...a nie raczył zauważyć istoty sprawy- polski zus buduje pałace i wynikiem tego wypłaca głodowe i żenujące renty emerytury i zasiłki. tymczasem zachodni odpowiednik ma siedzibe w zwykłym szarym budynku, a zasiłki pozwalają na godziwy standard życia. płacą czynsz, a za 720 euro opłacasz liczniki, auto, i normalnie funkcjonujesz do następnego 1-go.

payperday
2014-02-09 14:31:18
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mingus33
2014-02-09 15:08:12
Ocena: 1(glosow:5)-+
dane są z życia wzięte, ja mieszkam w hamburgu i tu kupuję żarcie, opłacam liczniki, tankuje, ubieram sie itp. gdy ktoś jest na zasiłku to ubezpieczenie placi mu urząd pracy, czynsz też, reszta czyli np 390e na samotnie żyjąca osobe to dużo, za 100 tygodniowo nie odmawiasz sobie niczego (nie wliczając alkoholu). 720 + rodzinne, na małą rodzine to nie jest źle. daleko do luksusu ale nie jest źle.

payperday
2014-02-09 15:10:18
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mingus33
2014-02-09 15:24:54
Ocena: 1(glosow:3)-+
to tylko porównanie co do siy nabywczej miedzy 700e a 700zł, jak chcesz to sobie przelicz na cos innego, np butelki pepsi lub opakowań żółtego sera... po drugie np. w de czy irl możesz mieć samochód, nie drogi ani luksusowy ale możesz mieć. czynsz i ubezpieczenie płacą bez szemrania. twoja broszka to licznik prądu i wody, pozostały szmal masz tylko dla siebie.

payperday
2014-02-09 15:45:56
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

C2ShadowMan
2014-02-09 16:37:46
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

mingus33
2014-02-09 18:48:52
Ocena: 0(glosow:4)-+
payper, nie mówimy o moim aucie, bo ja nie pobieram zasiłku a samochód mam na nr niemieckich. mówimy o zasiłku i standardzie życia, moja sąsiadka (niemka) samotnie wychowująca dziecko ma corsę i dostaje od lat zasiłek, pewien koleżka żonaty 2 dzieci ma vw tiguana, mieszkanie w nowym bloku i zasiłek na normalne życie, inny znajomy ma okolo50 lat, zawodowy bezrobotny, od czasu do czasu coś dorabia w niewielkich kwotach a jeździ mondeo 3.

mingus33
2014-02-09 18:53:56
Ocena: 0(glosow:2)-+
reasumując- 700 zł to kpina, nie wiadomo co zapłacić... tymczasem 700e i zapłacony czynsz to nawet godziwe pieniądze. wystarczy że zus lub jego odpowiednik zrezygnuje z marmurów i wielkich biurowców za niebotyczne kwoty. jeśli uważasz inaczej to teraz ja się pytam: skąd te dane??

payperday
2014-02-09 19:29:20
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

payperday
2014-02-09 19:40:43
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tonsil89
2014-02-09 23:02:30
Ocena: 2(glosow:2)-+
Do mingusa: Za wodę w Irlandii na razie się nie płaci.

AbraGrass
2014-02-09 13:16:06
Ocena: -1(glosow:5)-+
Zamiast myśleć o zasiłkach nieroby weźcie się do pracy!!!

ann2422
2014-02-09 19:05:55
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zastanawiałeś się kiedyś ile z tych twoich zarobków z pracy trafia do ZUS? Zarabiałbyś znacznie więcej, gdybyś nie musiał sponsorować kolejnego pałacu zusowskiego.

enteros
2014-02-09 12:55:21
Ocena: -8(glosow:8)-+
wiocha dla polskich katolików, nie chcą płacić na utrzymanie muzułmanów z zasiłków, pełne nienawiści polaki nie chcą poznać innej kultury i religii, nie rozumiecie, że muzułmanie nie mogą pracować? na zachodzie europy nie mają problemu z zasiłkami dla muzułmanów, ale żyjemy w polskim ciemnogrodzie katolickim, tutaj wszystko ma być tak jak pierdnie klecha.

Vic.Vega
2014-02-11 14:18:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jesteś trollem, bo w poziom takiej głupoty chyba nikt nie uwierzy.

Buahahahah
2014-02-09 12:24:20
Ocena: -2(glosow:8)-+
Durna przykład. 700 EUR to dla Irlandczyka jak polskie 700-800 zł, a nie 3200 zł idioto.

C2ShadowMan
2014-02-09 16:39:32
Ocena: -1(glosow:1)-+
Polak zarabia 1000 Euro i jeszcze 700 Euro przywozi do Polski.

szymas93
2014-02-09 12:07:30
Ocena: 0(glosow:6)-+
720 euro to 720 euro a nie 3200zł. Zarabiasz w Euro i płacisz w Euro a nie w PLN. Głupie przeliczanie innej waluty na złotówki

C2ShadowMan
2014-02-09 16:41:27
Ocena: 0(glosow:6)-+
Goebelsie. To po choj przeliczasz w kantorze? Zarabia się 1000 Euro i jeszcze z tego przywozi się do Pilski 700 Euro. Czy w Polsce z 1000 zł zostanie 700 zl oszczędności?

irek285
2014-02-09 11:34:55
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jedynie do czego mozna sie przyczepic i powinno sie to do samych budynkow.Dlaczego w pl nikt nie kontorluje wydatkow na budowe biurowcow dla ZUS-U.

miszcz82
2014-02-09 11:30:23
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

irek285
2014-02-09 11:20:22
Ocena: 1(glosow:9)-+
Q-WA jak chcesz wyliczac to dodaj ile kosztuje tam jedzenie, mieszkanie,oplaty medialne.Bo tak napisac to kazdy moze ja zarabiam 2000euro to jest 8200zl ale za czynsz place 3500zl a cale oplaty wynosza mnie 1400 euro czyli jakies 6000tys zlo w zaokragleniu.Za chleb place 2.39euro to prawie 12 zl nie wspomne o reszcie i co teraz powiesz.Jasne ze jest lepiej i nie narzekam ale w-wia mnie takie gadanie i przeliczanie sa sucho.

fafarafa83
2014-02-09 12:17:09
Ocena: -1(glosow:5)-+
z Twoich wyliczeń wynika ze wydajesz więcej niż zarabiasz wiec wkurza cię to bo nie umiesz liczyć gamoniu

irek285
2014-02-09 12:55:32
Ocena: 0(glosow:2)-+
Czesgo ty ne rozumiesz gamoniu naucz sie czytac ze zrozumieniem a potem kogos wyzywaj!!!

serpenzor
2014-02-09 16:43:37
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jedyne twoje rozwiązanie to ,musisz się nauczyć wypiekać chlebek własnej roboty .

irek285
2014-02-09 18:28:12
Ocena: 0(glosow:2)-+
serpenzor nie wiem dlaczego tak sadzisz.Wybierma drozszy bo lepszy.Sa tez tansze kazdy je co lubi.

PolskiAteizm
2014-02-09 11:09:35
Ocena: -6(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

hajabongo86
2014-02-09 10:49:09
Ocena: -2(glosow:14)-+
Przeciętny polak zarabia 2000 zł i ma 650 zł zasiłku a Irlandczyk 2000 euro i ma 720 euro A w polsce jak przepracowałeś minimum pięć lat a nie leżałeś ujem do góry to masz zasiłku 793zł przez 3 miesiące a jak 20 lat stażu pracy to prawie tysiaka a ja polecam wziąć się za ROBOTĘ a nie na zasiłki liczyć

payperday
2014-02-09 10:57:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

payperday
2014-02-09 11:00:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

szczypak
2014-02-09 11:05:20
Ocena: 3(glosow:3)-+
ja bez zadnej wyższej szkoły wyciągam 2600 zł wciskająć 3 guziki na prasie...

C2ShadowMan
2014-02-09 11:56:11
Ocena: 0(glosow:4)-+
szczypak to masz 600 Euro. Mniej niż zasiłek w Irlandii.

Buahahahah
2014-02-09 12:22:57
Ocena: -4(glosow:6)-+
Nie przeliczaj na polskie idioto. W Euro zarabiasz w euro wydajesz.

C2ShadowMan
2014-02-09 16:34:47
Ocena: 1(glosow:3)-+
Buahahahah cenymamy unijne. A ceny prądu, gazu, ogrzewania wyższe jak w UE. Więc dlaczego mam nie przeliczac na Euro?

Buahahahah
2014-02-09 16:41:19
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ceny czego unijne? Bo wątpię, byś za czynsz w mieszkaniu płacił 500 EUR plus media 200 EUR. Włącz samodzielne myślenie, a nie biadolenie.

marcpinio
2014-02-09 17:11:24
Ocena: -1(glosow:1)-+
Za 700 euro to masz wynajęty dom w średnim mieście za granicą a nie mieszkanie - no chyba ze mieszkanie w dużym mieście.

Buahahahah
2014-02-09 18:52:40
Ocena: 0(glosow:4)-+
Dom to ty chyba widziałeś na rysunku u babci. Ceny czynszu mniejszych mieszkań w małych miejscowościach typu 40 000 osób liczą się już od 450 EUR bez mediów - czyli minimum 600 EUR za 35-45 m2. O domie za 700 EUR to możesz marzyć na zabitej wsi dechami, gdzie prowadzi jedna droga. Dodaj media to wychodzi 900 EUR minimum. Później dolicz gruntowe, podatki, itd. to w praktyce 1000 EUR miesięcznie jak nic.

ann2422
2014-02-09 19:24:19
Ocena: -1(glosow:5)-+
Skoro Polacy za granicą tak mało zarabiają, to w jaki magiczny sposób tak wiele osób odłożyło pieniądze i wróciło do Polski? I zgadzam się, ceny gazu, prądu, ogrzewania w Polsce są wyższe, paliwo, ubrania też. Tańsze i lepszej jakości mamy może wędliny, ale tego też chcą nam zabronić dzięki naszym ukochanym i kompetentnym eurodeputowanym.

Buahahahah
2014-02-09 20:07:44
Ocena: -1(glosow:3)-+
Dziecko, nie opowiadaj pierdół o cenach gazu jak Kaczyński i jego szajka - po prostu się nie ośmieszaj.

ann2422
2014-02-11 14:10:06
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dzieckiem raczej jesteś Ty, po raz kolejny nie masz żadnych argumentów. Skomentowałeś mnie ale nie odpowiedziałeś na moje pytanie. Tak bardzo boisz się przyznacz, że nie masz racji? To co piszę opieram tylkomi wyłącznie na swoich doświadczeniać, nie są to wymysły czy przypuszczenia jak u ciebie. Tak się składa, że mam rodzinę w paru krajach za granicą i zdarza się nam porównywać ceny rożnych towarów. Więc skończ z pisaniem głupot.

efereze
2014-02-08 20:10:31
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ale za to po wyjściu z naszego ma się wrażenie,że to była tylko zaliczka

drvector
2014-02-08 17:26:18
Ocena: 12(glosow:56)-+
A zasilek bierzesz w Irlandii a mieszkasz w Polsce ze przeliczasz na zlotowki?

drvector
2014-02-08 17:28:12
Ocena: 8(glosow:12)-+
Co nie zmienia faktu ze ZUS to faktycznie bandyci i zlodzieje.

BOBY102
2014-02-08 18:27:00
Ocena: -2(glosow:6)-+
Sorry taki mamy klimat..niby odkładasz sobie w OFE na swoją emeryturę, BUZEK już przejadł pieniądze za laury jakie otrzymał z powstanie OFE, a teraz OFE jest złe bo tam jest kasa do zaj..nnia..i zaj..ali połowe twoich pieniędzy... niby dlatego bo OFE fefe..a Buzek..dlaczego on nadal nie dostał po karku że niby stworzył system który jest zły? Ciul który nie był w IIrlandii w urzędzie nie skuma ze może być normalnie tylko łyka kłamstawa tuska, albo siedzi po drugiej stronie jako urzędas!

degenerat9
2014-02-09 15:39:28
Ocena: -4(glosow:6)-+
Po co przeliczać? przecież na wyspach ceny są takie jak u nas albo i tańsze. spokojnie można przeżyć za 5 funtów dziennie jedząc jedzenie lepszej jakości niż w polsce :)

krzychoo33
2014-02-10 14:11:18
Ocena: -2(glosow:2)-+
degenerat - za 5£(czy 5€) to sobie zjesz sniadanie. Chyba, ze bedziesz jadl tylko chleb tostowy i fasolke. Dolicz jeszcze ok. 200euro miesiecznie za mieszkanie (pokoj), 50 za prad, lub gaz, dodaj internet, bilety autobusowe 0k.2 euro, srodki czystosci... nie wspominajac o tym, ze czasem trzeba sie ubrac... Nic tylko na zasilu siedziec i kokosy zbijac.

degenerat9
2014-02-10 21:46:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
Krzychoo33 nie wiem gdzie ty mieszkasz ale w londynie jeśli wynajmuje sie pokój z własną łazienką za jakieś 300 funtów to wszystkiego korzysta sie oporowo bo jest to wliczone w cene pokoju

krzychoo33
2014-02-11 10:41:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mowa jest o Irlandii. Poza tym ile masz zasilku w U.K. ? "Jobseeker’s Allowance (JSA) is at least £56.80(16 to 24; 25 or over - £71.70) a week to help you while you look for work. :D Dadza Ci 100(lacznie z dodatkami) tygodniowo ? Zaplac teraz, tak jak mowisz, 300 za chate. Dziekuje.

krzychoo33
2014-02-11 10:45:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Troche balagan sie zrobil, bo nie wyswietla znakow specjalnych, wiec jeszcze raz : "Jobseeker Allowance (JSA) is at least 56.80(Pounds) (16 to 24; 25 or over - 71.70 Pounds) a week to help you while you look for work." Zrodlo ...gov.uk

admin1944
2014-02-08 17:01:05
Ocena: 7(glosow:9)-+
W IRLANDII I INNYCH KRAJACH CYWILIZOWANYCH JEST MNIEJ ZLODZIEI NIZ W POLSCE !!!.TERAZ BEZPRAWNIE ROZSZABROWALI OFE BO ZUS NIE MA NA WYPLATY RENT I EMERYTUR !!!. ZA ROK TYCH Z OFE W ZUS TEZ JUZ NIE BEDZIE.

ann2422
2014-02-09 19:27:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
Już gdzieś zaginęło 19mln

Walcz22
2014-02-08 16:44:13
Ocena: -4(glosow:8)-+
Zasiłek to nagroda za NIERÓBSTWO. Nic dziwnego że do Europy kolorowi emigrują. Nikt nie daje zasiłków za NIERÓBSTWO tylko białe państwa.

ann2422
2014-02-09 19:39:11
Ocena: 2(glosow:4)-+
A mi się zawsze wydawało, że zasiłek można też dostać za to, że pracowałeś przez jakiś czas i odprowadzałeś podatki. Nie uogólniaj! ZUS i cała reszta świń przy korycie oszukuje nas wszystkich, kradna nasze ciężko zarobione pieniądze i smieją się prosto w twarz. A tu gdy ktoś chce pokazać, że jednak można żyć w uczciwym kraju, który o ciebie zadba gdy stracisz pracę, to się gada o przelicznikach, nierobach itp.

carpathian
2014-02-08 16:08:07
Ocena: 5(glosow:9)-+
Co poradzisz?... Tak się w Polsce dzieje. Zus stawia pałace za pieniądze obywateli, a okradani obywatele tylko chodzą i narzekają na głodowe emerytury itp... Prawda jest taka że Polacy potrafią użalać się nad swoim psim losem a brakuje nam wszystkim odwagi żeby zjednoczyć się i postawić tym wstrętnym biurokratycznym gnidom. Takie rzeczy trzeba bojkotować.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Taka kreatura 8 lat rządziła Polską
  •  UUUpppsss
  •  Czapki z głów! Bardzo mądra i szczera mowa.
  •  Tak to wygląda
Najbardziej niebezpieczny, żądny krwi pies wbiega do pomieszczenia, w którym jest jedyny samcem
główna
Dodano: 30.07.2018, 20:00:43   przez: oskaros
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 83Skomentuj (27) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0