Zaloguj przez FBZaloguj się  lub  Nowe konto
toggle menu
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Vs kierowca ciągnika siodłowego.
główna
torna  15-03-07, 17:51 Zgłoś
+ 122 -
Dodano: 2015-03-07, 17:51:18   przez: torna
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 122  Zgłoś nadużycie
91
share Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(76)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Lukasz_wa
    Ocena: 37 (glosow:99)
2015-03-07 18:49:25
Kierowca ciężarówki także do inteligentów nie należy. Jedzie ze stałą prędkością a kiedy ktoś chce zmienić pas ruchu przyspiesza.

madein7
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-03-19 10:41:01
Pewnie ze ja widzial, uciekal na pas zieleni zeby jej nie uderzyc jak byla jeszcze blizej niego niz jak zaczela zmieniac pas ruchu, ch**j i tyle.

Viasseq
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-03-14 07:46:43
Pier... Glupoty az sie sluchac nie chce ktos wzia pod uwage ze ten kierowca z "Tira" mogl jej wgl nie zauwazyc jak pokazala sie tak blisko :) jest jeszcze cos takiego jak martwe pole :)

paul_dill
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-03-13 13:25:34
Kretyn ciezarowka jechal ze stala predkoscia. Passat zasygnalizowal prawidlowo podjezdzajac do osi jezdni , bylo wystarczajaco miejsca na wykonanie zmiany pasa, rozpoczal manewr zmiany pasa ruchu. Kierowca ciezarowki przyspieszyl zeby to utrudnic i powinna byc jego winna bezsprzeczna. Niestety nie ma stosownych regulacji na takich baranow jeszcze. Jedyne prawo jakie istnieje muwi o nie przyspieszaniu podczas wyprzedzania.

herayo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-14 10:33:24
Prawidłowo??, a od kiedy kurde się z prawej strony wyprzedza? wystarczająco miejsca?? sprawdź sobie jaka musi być odległość między samochodami na drodze ekspresowej czy autostradzie, i jeszcze jedno jak już "passat" łamie przepisy i wyprzedza z prawej strony, to powinien zachować szczególną ostrożność i patrzeć w lusterka, a nie wpychać się na chama, "bo muszę zjechać na inny pas, bo nie mogę zwolnić przed autem przede mną"

paul_dill
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-13 13:24:19
komentarz usunięty przez użytkownika

djklusek
    Ocena: 3 (glosow:11)
2015-03-10 15:41:47
Kolejny temat morze.Pragnę wytłumaczyć po 1.Zajmował lewy pas bo sam chciał wyprzedzić, 2 Po co miał by wpuszczać tego passata (załączenie kierunku nie uprawnia do zajeżdżania drogi).Ale czego w sumie Ja wymagam,większość komentujących to typowi mistrzowie teorii który albo naoglądali się za dużo w internecie albo maja prawo jazdy poniżej roku lub całe życie jeżdżą trasy typu dom-kościół-dom lub dom-Praca-dom

kontroler
    Ocena: 2 (glosow:12)
2015-03-10 11:04:22
Boże wpuściłby tega passata i byłoby po sprawie.

przemek5d
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-03-10 07:10:55
u nas najgorzej jest ze wschodnią hołotą-jedzie CI taki w nieswoim kraju i mysli że jest panem bo ma 40ton pod sobą. Kiedyś chciał mnie staranować tylko dlatego że wyprzedzając go rozdzieliłem go z kumplem przed nim.

hwd4rp
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-03-09 23:07:11
Kierowca siodlowca jest delikatne mowiac rude... Mogl uniknac zdarzenia i moim zdaniem jest wspolwinny. Nawet horna nie uzyl.

tomiko2881
    Ocena: 5 (glosow:17)
2015-03-09 20:35:51
Ewidentnie widać, że kierowca ciągnika to debil do kwadratu. Gdyby nie przyspieszył to wszystko udałoby się jak w zegarku. Takim powinni od razu prawko zabierać.

M1CLAY19
    Ocena: -8 (glosow:16)
2015-03-09 22:01:27
Ewidentnym debilem jestes ty .Masz juz karte rowerowa? Nawet głupia gęś rozglada sie zanim wejdzie na droge a tu debil/ka wchodzi pod ciezarowke.Widzac po komentarzach procent debili na tej stronie to zastraszajaca wiekszosc.Zycze powodzenia.Do dzis zwalnialem,wpuszczalem,bylem mily i myslalem za siebie i za was ale po komentach do tego fimu mam was kuvwa dosc debile.Kamera+przepisy i sromotny chooj wam w leb.Przyzekam ze nie bede ryzykowal naruszenia ladunku dla debila ,ktory i tak tego nigdy nie zrozumie.CHWDDebilowizosobowki.

bierut1
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-03-10 09:44:59
MICLAY A czego Ty wymagasz, przecież 40% ludzi tutaj to gimbusy, drugie 40% to ludzie co mają tylko neta i nic więcej. Całe te 80% wmówiło sobie że to się powinno, tego nie, tamto wypada a tak jest niby dobrze i robią niby "tak jak bolek i lolek, jak dzieci z bulerbyn..." ale do tego trzeba trochę samozaparcia, a oni mają trochę mniej jak trochę.

don_pedro_104
    Ocena: 7 (glosow:13)
2015-03-09 20:26:14
Blondyna blondyną, ale ten ciągnik siodłowy nie powinien tak długo zawalać lewego pasa. Osobówki musiały go wyprzedzać od prawej strony.

samthebludger
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-03-09 21:42:53
W Polsce tak w USA można jechać lewym pasem ile Ci się podoba.

MarkusVint
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-03-09 23:46:18
Nie, długotrwała jazda lewym pasem ruchu bez powodu jest złamaniem przepisów drogowych.

samthebludger
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-03-10 19:31:22
Nie w USA.

doman800
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-03-11 15:30:48
komentarz usunięty przez moderatora

samthebludger
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-03-12 18:17:12
@doman800 syna to se zrób? 4 kropki co to niby ma być? Nie ma takiego znaku interpunkcyjnego.

ken299
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-09 20:05:43
a był taki ładny....

Meg2012
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-09 22:01:56
...amerykański;)

hektor1983
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-09 20:03:46
nieźle ją zmielił :)

M1CLAY19
    Ocena: -3 (glosow:9)
2015-03-09 19:53:22
Jak zwykle elita rzeczoznawcoe: najlepszy idiota co wymyslil martwy punkt w Passacie. Gdzie wy widzicie przyspieszanie? Predzej pick-up zwolnil a ciezarowy 99%tras pokonuje na cc.Trzymal lewy bo widzial ze bedzie wybieral i nikogo to nie powinno bolec kiedy max predkosc zestawu nawet na autostadzie jest bardzo podobna jak dla osobowki (lub nie ma roznicy) Dlaczego nikt z was nie krzyczy ze nie mozna wyprzedzac z prawej?Kazdy zawodowiec widzial wiele ale nikt nie przypuszcza ze mozna byc tak glupim by ladowac sie pod zestaw.

fredi444
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-03-11 18:46:38
Tyś to dopiero jest ZESTAW.Wszystkich plag Egipskich w Jednym Idiocie

marekwitkowskp
    Ocena: 1 (glosow:11)
2015-03-09 19:49:03
po pierwsze kierowca to raczej CHAM po co przyspieszał i dlaczego jedzie lewym pasem tak że go trzeba wyprzedzać z prawej

samthebludger
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-03-09 21:44:30
Bo to Stany. Tam możesz jechać lewym.

DeNNiSpro
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-09 18:45:09
komentarz usunięty przez moderatora

yamahahaha
    Ocena: -6 (glosow:20)
2015-03-09 17:27:01
Jak się jest właścicielem VW to nie można wymagać od kierowcy by myślał

bonifacq
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-03-09 17:17:45
Żadna baba nie powinna mieć prawa jazdy

hektor1983
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-03-09 20:02:23
a ktoś kto ma pitbull'a w awatarze nie ma mózgu

chmiel13
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-03-09 22:57:57
a skad wiesz że baba prowadzi??

bonifacq
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-03-12 09:15:07
hektor1983 debilu żeby to jeszcze był pitbull . Nie masz pojęcia ćwierć-mózgu o niczym nawet o rasach psów

mirga
    Ocena: 10 (glosow:16)
2015-03-09 16:47:09
Obydwoje kierowców zasługuje na porządnego kopa w dupę

xxlclub
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-09 16:44:13
komentarz usunięty przez moderatora

armando666
    Ocena: 3 (glosow:21)
2015-03-09 16:02:41
Sami eksperci się tu wypowiadają:) Myślicie matoły, że taki zestaw łatwo wyhamować??? Ta osoba z VW jest chyba ślepa. Koleś z tira zjeżdża do boku ile może, a osobówka dalej się wpycha...i to jest ok?

piter-t
    Ocena: 8 (glosow:22)
2015-03-09 16:30:18
nie musiał hamować.... wystarczyło nie przyśpieszać... a jak zaczął zjeżdżać to ją widział cały czas i nawet nie zatrąbił? typowy burak bo duży może więcej... a jakby ją wepchał pod naczepę tego obok zestawu to byłoby jedną osobę mniej. widać żeś ekspert jak kaczyński... zrób prawko najpierw

armando666
    Ocena: 2 (glosow:18)
2015-03-09 16:44:27
Siedziałeś kiedyś w samochodzie ciężarowym (szczególnie z silnikiem umieszczonym z przodu)??? Na tym ujęciu widać VW (ale to ujęcie z kamery), kierowca niekoniecznie ze swojej perspektywy widział ten samochód. Chodzi mi głównie o to, że większość tutaj "najeżdża" na kierowcę tira, wina leży w zdecydowanie po stronie osoby z VW. Poza tym, jeśli osoba z VW widziała tira, to gratuluję...mierzyć siły z tak dużym samochodem:) Ps prawko już mam ładnych parę lat:)

Ingenue87
    Ocena: 7 (glosow:11)
2015-03-09 17:15:45
A czy sytuacja wymagała od niego wyhamowania, geniuszu? Wystarczyło nie przyspieszać.

shellah
    Ocena: -3 (glosow:9)
2015-03-09 17:33:31
Jesteś idiota i się nie przetłumaczy. Facet tirem jedzie i baba się wpierd... na hama bo widzi z przodu kolejnego tira. Gościu z ciężarówki nie musiał nic widzieć i robić bo on ma kilkadziesiąt ton a passat 2t.

tomi_tomi
    Ocena: -6 (glosow:6)
2015-03-09 19:40:43
Facet z ciężarówki na pewno widział osobówkę - dowód przyspieszając odbił w prawo biorąc linię pobocza między koła, powinien ustąpić pojazdowi jadącemu przed nim z prawej strony, który sygnalizował zamiar zmiany pasa ruchu. Jednak nie usprawiedliwiam kierowcy VW, bo ten zmieniając pas ruchu powinien się upewnić, czy nie stwarza zagrożenia (np. czy nie zmusza kierowcy ciężarówki do hamowania). Natomiast @mirga już napisał, że obydwoje nie są bez winy.

shellah
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-11 19:14:22
Pokażcie mi Matoły gdzie wy wszyscy licznik widzicie i macie pewność że facet przyśpieszał? Wszyscy się nadajecie do komisji Macierewcza..

wszystkozajete
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-03-09 15:58:31
Skąd niby wiadomo że to blondynka?!

bananowepole
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-03-09 17:12:41
a moze to pedal albo tranzystor ,nie widze nie pisze

fredi444
    Ocena: -8 (glosow:14)
2015-03-09 15:46:45
Dokładnie tak mili...kierowca tego ciężkiego złoma to typowy idiota wieśniak i głup totalny i jeszcze by dużo epitetów przypisać

grog
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-03-09 15:17:27
slepowron tez moze byc kierowca tira

Sebo30
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-03-09 14:54:29
teraz kierowca wyłączy kamerke i z niby blondynką pójdą na loda

yeromine
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-09 14:44:37
blondyna? no chyba, że to torna

LeSaux
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-03-09 14:22:29
Ten w ciężarówce to jakiś miłośnik lewego pasa.

nerato
    Ocena: -7 (glosow:17)
2015-03-09 13:15:45
kierowca tira nagrał film jak zabić człowieka popełnił dwa wykroczenia poruszał się lewym pasem pozbawiając możliwości płynnego poruszania się po drodze dwu kierunkowej drugie świadomie przyspieszając doprowadza do katastrofy w ruchu drogowym mam nadzieję że zdrowo za to zapłaci

ZackadelaRocha
    Ocena: 12 (glosow:16)
2015-03-09 14:26:10
nie zapłaci. Poruszał się swoim pasem i osoba zmieniająca pas ma obowiązek upewnić się, że może to zrobić.

samthebludger
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-03-09 21:51:37
Nie wiem gdzie Ty tam widzisz przyśpieszającą ciężarówkę? Na 99% koleś jechał z max prędkością więc nie mógł przyśpieszyć. Co do poruszania się lewym pasem to tak dla Twojej wiadomości w USA to nie jest wykroczenie. Pierwsze czego uczą gdy zmieniasz pas to sprawdzanie lusterek i upewnienie się że możesz to zrobić bezpiecznie.

Ingenue87
    Ocena: -1 (glosow:17)
2015-03-09 12:45:34
Tak, wina Passata, i co z tego? Debil w ciężarówce mógł nie przyspieszać, to Passat by się zmieścił i nie byłoby problemu. Za kierownicą ciężarówki pewnie siedział jakiś facet, życiowa piz*da, co na ulicy musi pokazać jaki z niego kozak, bo w życiu nie ma takiej możliwości.

olo700
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-03-09 14:22:59
nooo, szkoda tylko, że nie masz bladego pojęcia o przepisach ruchu drogowego

piter-t
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-03-09 16:39:00
olo700 na polskie warunki błędy popełnili oboje. wina oczywiście głównie po stronie passata, ale przyśpieszanie podczas wyprzedzania jest zabronione i bezpośrednio po nim. widać celowe działanie kierowcy ciągnika. oleju w głowie to on nie ma tylko nasze hasło "duży może więcej". jak już widzi, że chce się passat wcisnąć to wystarczyło nie przyśpieszać i wytrąbić... pytanie tylko czy na tamtych drogach wyprzedzanie na drodze dwupasmowej jest dozwolone.. bo u nas nie i tyle w temacie

Ingenue87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-09 16:46:57
olo700 co konkretnie masz na myśli?

maran_hand
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-03-09 11:37:16
Nie sadze ze to byla blondynka. Kobieta raczej by odpuscila..

hedonistka
    Ocena: -8 (glosow:12)
2015-03-09 11:19:10
to logiczne ze wina pasata ale idiotyzm tira widzial samochod zamiast przychamowac to sobie zjechal na lewy pas a w pasacie kierowca mogl miec martwy punkt

nowy_uzytkownik
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-03-09 12:05:11
Kierowca ciagnika tez mogl miec marty punt. To taj jakbys w osobowce nie zauwazyl dziecka na malym rowerku tuz pod prawym blotnikiem.

magic1948
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-03-09 12:27:54
@hedonistka: Co za głupota z tym martwym punktem w VW? Przecież jedzie obok, wie, że ma po lewej ciągnik i się ładuje. No to jaja są normalnie, że ktoś wymyślił martwy punkt w Passacie. To ewentualnie mógł mieć kierowca ciągnika! Poza tym co to za polityka żeby na chama ryć się przed ciągnik? To nie jest człowiek, że zatrzyma się w miejscu i ustąpi. Poza tym Ty nie wiesz co kierowca ciągnika mógł widzieć, bo tutaj mamy obraz mamy z kamery. Poza tym popracuj nad swoją ortografią.

grog
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-09 15:19:05
tylko kamerka nie widziala martwego punktu

Tulio20
    Ocena: 5 (glosow:11)
2015-03-09 10:47:38
Kierowca ciężarówki może nie zachował się najlepiej i do tego jechał lewym pasem ale to kierowca Passerati wjechał w ciężarówkę więc wina jest oczywista Wy specjaliści.

BeneathYou
    Ocena: 14 (glosow:14)
2015-03-09 10:12:57
Gdzie ta blondynka? Swoją drogą jeden kierowca nie lepszy od drugiego. Na bank dwóch mężczyzn przekonanych o swojej wyższości na drodze.

mdzik
    Ocena: 8 (glosow:18)
2015-03-09 10:03:39
Wiocha dla debila w ciągniku. Nie dość że jedzie lewym pasem gdy prawy ma wolny to jeszcze przyśpiesza gdy passat chce wjechać przed niego i go spycha.

Guru6969
    Ocena: -4 (glosow:10)
2015-03-09 11:06:21
Dokładnie! Tu to ewidentnie tirowiec wieśniak bo Ona praktycznie już zmieniła pas i wjechała przed niego a od przyspieszył tylko po to żeby ją staranować jakoś na siłę. Jak tępym Ch*jem trzeba być by tak zrobić??? LoL.

nowy_uzytkownik
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-03-09 12:15:46
Dla mnie wina nie jest taka oczywista. To że ktoś włączy kierunkowskaz NIE OZNACZA, że należy go wpuścić. Passat nie ustąpił pierwszeństwa i nie zachował ostrożności przy zmianie pasa. Pomijając wszystko inne, to co zrobił kierowca Passata to zwykłe wp**rdalanie się komuś pod maskę. Na dwupasmówce trzeba zachować nieco większą odległość przed poprzedzającym pojazdem po to żeby mieć czas na reakcje. Passat wjechał w 'bezpieczną odległość' którą zachowywał ciągnik. Ps. nie jestem za tym aby ciagnik wlekł się lewym pasem- zeby nie bylo.

samthebludger
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-09 21:58:28
Tylko że to USA tam ciągniki często nie mają kagańców więc się nie wleką może to właśnie passat przekroczył dozwoloną prędkość?

Bartek1189
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-03-07 22:38:49
Strasznie Ciemna ta Blondynka bo jej nie zauważyłem .. :P

poisonkrk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-09 15:02:39
no dokładnie, wstawiający absurd od razu załozył że to blondynka bo tak było mu wygodniej. Pozdrawiam ---BLONDYNKA ;)

masakrycznie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-07 19:35:38
komentarz usunięty przez użytkownika

falk87
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-03-07 19:22:18
dwoch idiotow na siebie trafilo jeden lepszy od druiego

Lukasz_wa
    Ocena: 37 (glosow:99)
2015-03-07 18:49:25
Kierowca ciężarówki także do inteligentów nie należy. Jedzie ze stałą prędkością a kiedy ktoś chce zmienić pas ruchu przyspiesza.

Guru6969
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-03-09 11:04:29
Dokładnie! Tu to ewidentnie tirowiec wieśniak bo Ona praktycznie już zmieniła pas i wjechała przed niego a od przyspieszył tylko po to żeby ją staranować jakoś na siłę. Jak tępym Ch*jem trzeba być by tak zrobić??? LoL.

dzino2
    Ocena: 1 (glosow:11)
2015-03-09 11:55:53
Ja mu IQ nie sprawdzałem, więc nie wiem czy on do inteligentów należy czy nie. Nie zmienia to faktu, że nie zauważyłem żeby ciężarówka przyspieszyła. Na pewno nie walnął w hebel żeby się zatrzymać, ale tylko wieśniak mógłby tego oczekiwać. Ponad 40 ton tak nie zatrzymasz....TO NIE ROWER. Więc jak się osobówka pchała to nie ma się co teraz dziwić. Ostre hamowanie załadowanego Tira mogłoby wyrządzić więcej szkód niż to co widzimy na filmie. Także BRAWO dla TIRowca za zachowanie zimnej krwi. PS. Nie jestem kierowcą TIRa :-)

magic1948
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-03-09 12:29:55
@dzino2: I tutaj widać głos rozsądku. Ludzie myślą, że ciągnik to ma drogę hamowania i ogólną reakcję jak osobówka, lub rower. To tak nie działa. 40t, lub więcej nie jest łatwo zatrzymać i tak jak napisałeś, gdyby walnął w hampel, to jakby się złożył, to by wtedy mogło dojść do tragedii.

Ingenue87
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-03-09 12:50:31
Jak mogłeś nie zauważyć, że ciężarówka przyspieszyła? Przecież to widać na pierwszy rzut oka.I nikt tu nie mówi o zatrzymywaniu, nie odwracajcie kota ogonem. Lekkie zwolnienie to dla ciągnika aż taki problem, mogący doprowadzić do tragedii? Na prawdę tak myślicie? Do tragedii mogło doprowadzić zachowanie kierowcy jakie tu widzimy.

dzino2
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-10 09:34:41
Ingenue87 ... nie będę się teraz zastanawiał czy on przyspieszał czy nie bo każdy musiałby stać się specem w dziedzinie ruchu drogowego. Powiem tak... można jechać ze stałą prędkością a będzie widać że przyspiesza, można hamować a nie będzie widać światła stopu na aucie z przodu (np skrznią), nie wiemy czy to TIR mały, czy ,oże jeszcze większy niż 40T. TAK CZY SIAK, trzeba być debilem żeby pchać się pod ciężarówkę na suwak przy tej prędkości. Wystarczy, żeby ktoś mocniej przyhamował z przodka i z tego passata ładną harmonijkę by ten TIR zrobił. Także niech się cieszy że żyje.

lukashgl
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-03-07 17:59:06
skad wiesz ze to bladynka?
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kapitan Kamysz
  •  A miało być tak pięknie...
  •  Miało wyjść seksownie
  •  Tymczasem

kawusia facebook hopaj stars

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o.,Netsprint S.A. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.