lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Jakieś priorytety...
poczekalnia
Dodano: 16.05.2016, 23:31:44   przez: panikracy111
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 69  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(47)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
panikracy111
2016-05-17 01:50:20
Ocena: 8(glosow:16)-+
A czy publikacja orzeczenia TK, który uznał za niekonstytucyjne przepisy nowelizacji ustawy o TK (!), zmniejszy kolejki, sprawi że ludzie nie będą wyjeżdżać, banki i firmy wrócą w polskie ręce itd itd... ? Typowa lewa logika !!! ;]

spitulis
2016-05-20 12:15:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
Oby Kaczyński olał KE

plemiona1234
2016-05-17 07:55:48
Ocena: -1(glosow:3)-+
dobry gostek zarabiając 1,5k mając co najmniej dwoje dzieci dostał 200k kredytu i jeszcze zaoszczędził w ofe 100k

zawisza82
2016-05-17 08:15:07
Ocena: 4(glosow:8)-+
Jedyne czego możesz się przyczepić plemiona1234 to oszczędności w ofe. Reszta jest do uzasadnienia i jest prawdą. Rozwalony kraj i fanatycy co myślą, że PiS tylko, a nikt inny nie namieszał w konstytucji... Potęga głupoty karmiona zależnymi mediami typu tvn. Dzisiaj nie musimy bać się rozbiorów bo już mamy takowe w imię demokracji o którą trąby typu SWETRU RYSZARDUS i alimenciarze się biją...

plemiona1234
2016-05-17 08:25:23
Ocena: 1(glosow:5)-+
to weź 200k kredytu w banku mając 1500 na rękę

zawisza82
2016-05-19 09:26:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Z reguły kredyty brały rodziny na domy lub mieszkania. Tam były dwie osoby o takich zarobkach.

bodan
2016-05-17 07:25:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bodan
2016-05-17 07:20:23
Ocena: -2(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

plemiona1234
2016-05-17 08:05:50
Ocena: -1(glosow:7)-+
bodan a ty w REALNYM życiu masz jakieś zajęcie czy jedynym jedynym twoim zajęciem/frajdą (i to nie przerwaną/codzienna)jest obrażanie ludzi w internecie i to takich których nawet nie znasz ale którzy maja to nieszczęście, że maja inne poglądy niż ty - no chyba , że ci za to płacą to wtedy wszystko jasne

junoxx
2016-05-18 00:37:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
dorabia do emeryturki ubeckiego konfidenta

S221
2016-05-17 06:56:41
Ocena: -2(glosow:8)-+
Dostał kredyt 200 tys z zarobkami 1500 zł miesięcznie ? Chyba w SKOK u

plemiona1234
2016-05-17 07:56:58
Ocena: -2(glosow:2)-+
ale na kampanię wyborczą ?

PapierowyKrasnal
2016-05-17 07:58:27
Ocena: -1(glosow:3)-+
I 100k pln na ofe uzbierał !!

zofia749
2016-05-17 02:58:28
Ocena: -1(glosow:9)-+
Przestań marudzić, nie bądź malkontentem, ciesz się "wreszcie wolną Polską", podziękuj Wałęsie za "obalenie komuny", bohaterom "podziemnej opozycji niepodległościowej" za 25 lat ich rządów i zniszczenie dorobku socjalizmu, pokrzycz sobie "precz z komuną", spal budkę przed "ruską" ambasadą, zwal wszystko na Putina, rozpieprz pomnik ruskich żołnierzy, sprawdź ile wynosi "średnia krajowa", sprawdź ile Twoja i ciesz się tym, że wreszcie masz WOLNOŚĆ, którą wywalczyli Ci za kasę z CIA i wywiadu RFN, bohaterowie z "piękną kartą opozycj

kodololo
2016-05-18 23:11:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

robson1966
2016-05-17 01:17:52
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

camovi
2016-05-17 01:15:38
Ocena: -5(glosow:9)-+
Czyli jeśli wyroki nie będą publikowane (nie będzie demokracji - trójpodziału władzy), to nagle skrócą się kolejki do lekarza, dzieci nie będą wyjeżdżały z Polski, banki i firmy wrócą w polskie ręce itd...? Typowo PiSdzielska logika!!!

panikracy111
2016-05-17 01:50:20
Ocena: 8(glosow:16)-+
A czy publikacja orzeczenia TK, który uznał za niekonstytucyjne przepisy nowelizacji ustawy o TK (!), zmniejszy kolejki, sprawi że ludzie nie będą wyjeżdżać, banki i firmy wrócą w polskie ręce itd itd... ? Typowa lewa logika !!! ;]

plemiona1234
2016-05-17 07:52:05
Ocena: -3(glosow:5)-+
panikracy111 lepsza taka niż jej brak

PapierowyKrasnal
2016-05-17 08:02:30
Ocena: -2(glosow:4)-+
panikracy111 - nie. Ale sprawi to, że rządzący będą musieli się liczyć z tym, że ktoś im patrzy na ręce. Że nie wszystko co sobie wymyślą będzie przyklepane. Teraz, tak naprawdę, jest jedynym narzędziem w kraju mogącym powstrzymać władzę od autokratyzmu jest TK.

plemiona1234
2016-05-17 08:09:49
Ocena: -2(glosow:2)-+
PapierowyKrasnal masz rację ale panikracy111 nie lubi jak mu się patrzy na ręce i się go powstrzymuje od autokratyzmu

Guardian1486
2016-05-17 08:14:48
Ocena: 3(glosow:5)-+
Zastanawiam się kiedy do was dotrze tępe błazny, że tak zwane wyroki TK nie mają żadnej mocy prawnej i nie ma żadnego nakazu stosowania się do nich. Nie ma. TK działa w trybie orzecznictwa i tylko tyle. Za PO-PSL też nie każdy wyrok publikowano a koalicja rządowa olała 50 z nich bo tak jej było wygodniej. Więc cały ten KOD cyrk nie dość, że kur tępy to jeszcze niedouczony. No ale niektórych boli morda oderwana od koryta. P.S " To próba zmiany wyniku wyborów przy pomocy burd ulicznych" - słowa polityka, który broni DEMOKRACJI razem z wami pajace.

plemiona1234
2016-05-17 08:35:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
Guardian1486 po pierwsze jak się nie ma argumentów to się obraża innych, po drugie zapoznaj się treścią art.190 Konstytucji , po trzecie skoro twierdzisz, że NIE OPUBLIKOWANO 50 wyroków TK to podaj mi cho JEDEN przykład

Guardian1486
2016-05-17 08:47:30
Ocena: 1(glosow:3)-+
plemiona1234 gdzie napisałem, że twierdze iż nie opublikowano 50 z nich? Nie wiem czy czytanie jest dla ciebie umiejętnością zakazaną czy może zbyt trudną ale się właśnie nie wykazałeś w tym temacie. Tak znam treść artykułu 190...pytanie czy ty wiesz co tam jest napisane bo mam wrażenie, że niekoniecznie.

plemiona1234
2016-05-17 08:51:55
Ocena: -2(glosow:2)-+
Guardian1486 CYTAT z twojego postu "Za PO-PSL też nie każdy wyrok publikowano a koalicja rządowa olała 50 z nich bo tak jej było wygodniej." a skoro znasz treść art Art. 190. 1.Orzeczenia Trybunału Konstytucyjnego mają moc powszechnie obowiązującą i są ostateczne. 2.Orzeczenia Trybunału Konstytucyjnego w sprawach wymienionych w art. 188 podlegają niezwłocznemu ogłoszeniu w organie urzędowym, w którym akt normatywny był ogłoszony. Jeżeli akt nie był ogłoszony, orzeczenie ogłasza się w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej "Monitor Polski".

plemiona1234
2016-05-17 08:53:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
to powiedz mi Guardian1486 jak go rozumiesz ? lub czego w tym nie rozumiesz?

plemiona1234
2016-05-17 08:56:11
Ocena: -2(glosow:2)-+
w dalszym ciągu czekam an choć jeden przykład nieopublikowanego wyroku

Guardian1486
2016-05-18 08:22:09
Ocena: 2(glosow:2)-+
A przepraszam mój błąd w kwestii publikacji (chociaż to też dyskusyjne ale nie mam czasu grzebać po necie aż tyle). Publikowano je z dużym opóźnieniem (nie pamiętam ale TK ma chyba 14 dni roboczych na publikację). Niektóre publikowano nawet po miesiącu albo i dwóch. Natomiast nie odniosłeś się do 50 olanych wyroków. A co do punktu 1.Orzeczenia Trybunału Konstytucyjnego mają moc powszechnie obowiązującą i są ostateczne - a i tak w tym sensie, że nie można ich już zmieniać i grzebać przy nich tylko zostają takie jakie przepuścił je TK - Nigdzie nie jest napisane, że trzeba z tym coś robić.

Guardian1486
2016-05-18 08:24:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
P.S A co do niezgodności w sprawie 50 wyroków TK i ich niewykonania. Jest stronka, na której pokazany jest status wyroków. Niektóre są totalnie niewykonane i zapewne nigdy nie będą...inne mają "prace legislacyjne"...które mogą sobie trwać...no przyjmijmy, że słowo "długo" jest tutaj dobrym słowem. Wkleiłbym ci ale nie wolno linków.

plemiona1234
2016-05-18 09:07:51
Ocena: -1(glosow:1)-+
Guardian1486 napisałeś " a i tak w tym sensie, że nie można ich już zmieniać i grzebać przy nich tylko zostają takie jakie przepuścił je TK - Nigdzie nie jest napisane, że trzeba z tym coś robić." przepraszam ale o prawie niestety nie masz pojęcia -prawomocne orzeczenie sądowe ma to do siebie , że należy je wykonać i nieważne czy jest to wyrok, nakaz zapłaty czy postanowienie a jeśli twierdzisz , że jest inaczej to powiedz to sędziemu który np. "za coś tam" ukarze cię grzywną, że owszem wyrok przyjmujesz ale go nie wykonasz bo nie musisz - a tak dla twojej wiadomości bo

plemiona1234
2016-05-18 09:24:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
a tak dla twojej wiadomości bo nie znasz pojęć prawniczych - sady orzekają wydając wyrok, postanowienie lub nakaz płatniczy w zależności od rodzaju postępowania. To że jakieś tam orzeczenie nie jest wykonane przez władzę ustawodawczą nie znaczy , że nie obowiązuje jeśli TK wyda orzeczenie o niezgodności z konstytucją np. danej ustawy i określi czas na jej poprawę to po tym terminie ustawa lub konkretny art przestaje obowiązywać - patrz ostatni przykład z lutego - ustawa o inwigilacji/kontroli operacyjnej uchwalana w trybie ekspresowym przez PIS by zdążyć przed datą określoną przez TK

Guardian1486
2016-05-18 12:08:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wiesz w ogóle co to jest orzecznictwo a nie wyrok? To dowiedz się w jakim trybie działa TK bo nie działa w trybie normalnego sądu wydającego wyroki. Mieszasz dwie rzeczy.

Guardian1486
2016-05-18 12:11:29
Ocena: 2(glosow:2)-+
Zreszta nie chce mi się kontynować tej dyskusji. Nie dogadamy się bo możemy się wymieniać argumentami non stop i nic z tego nie bęzie. Więc czegoś byś nie odpisał sorki nie zmienisz mojego zdania. Dla mnie demokratycznie wybrany rząd w wyborach tzn: Sejm, Senat są w Polsce władza najwyższa i PATRZ nawet mówi o tym KOnstytucja. Nie jest nią TK nie jest nią też Rzepliński, który tak bardzo powołuje się na tą Konstytucję w kwestii obrony TK, że paradoksalnie...złamał zapisy też Konstytucji już ze dwa czy trzy razy.

plemiona1234
2016-05-18 14:58:23
Ocena: -1(glosow:1)-+
po pierwsze w Polsce obowiązuje trójpodział władzy a każda z władz ma obowiązek stosować się do obowiązujących zasad czyli prawa -władza ustawodawcza wybierana przez obywateli może zmienić zasady a nie je obchodzi czy łamać - pis może nawet zlikwidować TK zupełnie ale musi to zrobić zgodnie z obowiązującym prawem - czyli zmieni Konstytucje a wszelki formy naciągania/obchodzenia prawa są niedopuszczalne i tym się właśnie różnimy ty uważasz , że duży może wszystko a ja uważam, że może tylko tyle na ile pozwala mu prawo

plemiona1234
2016-05-18 15:00:27
Ocena: -1(glosow:1)-+
inna sprawa , że masz tendencje do uogólniania , naciągania i powtarzanie nieprawdziwych "informacji"

plemiona1234
2016-05-18 15:38:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie zauważyłem tego wcześniej-napisałeś "Wiesz w ogóle co to jest orzecznictwo a nie wyrok? To dowiedz się w jakim trybie działa TK bo nie działa w trybie normalnego sądu wydającego wyroki. Mieszasz dwie rzec" widzę,że ty nie wiesz o czym piszesz/mówisz i nie masz elementarnej wiedzy-zapamiętaj sobie,że KAŻDY SĄD ORZEKA(to nie jest żaden tryb orzekający)a w zależności od rodzaju postępowania i sądu to orzeczenie może być WYROKIEM (sąd cywilny, karny TK i Trybunał Stanu, POSTANOWIENIEM (j/w + prokurator, komornik, itd) i NAKAZ ZAPŁATY (postępowania niejawne) czas na naukę !!!!

maxicoveri
2016-05-17 00:25:19
Ocena: -4(glosow:10)-+
niech mi ktoś wyliczy jak w OFE dorobił się 100 tys zł przy wypłacie 1500 zł?

junoxx
2016-05-17 00:52:57
Ocena: -8(glosow:10)-+
czary mary a czaruja pisuary

kircholm
2016-05-17 01:03:35
Ocena: 4(glosow:10)-+
Wytłumacz mi, jak wydedukowałeś, że wszystkie punkty tyczą się jednej osoby? Tym bardziej, że tytuł wskazuje na zupełnie coś innego

junoxx
2016-05-17 01:27:04
Ocena: -3(glosow:7)-+
powwinien byc jeszcze podpunkt - to nic ze kasa na ratowanie stoczni znikla w toruniu i to nic ze rabneli mnie w SKOK

kircholm
2016-05-17 01:41:52
Ocena: 2(glosow:8)-+
Fajnie zmieniasz temat, więc nie chodziło o "czary mary", tylko o twoją ograniczoną zdolność rozumowania.

junoxx
2016-05-18 00:40:05
Ocena: -4(glosow:4)-+
pisuary a nie pisuar liczba mnoga- cienko z twoja dedukcja

absur
2016-05-16 23:56:31
Ocena: -1(glosow:7)-+
Ktoś kto zarabia 1500 chyba nie dostaje kredytu we frankach. Przynajmniej ja nie dostałem. To tak jak z tym murzynem, którego nie wpuścili na Titanica

Krzysjan1
2016-05-16 23:41:11
Ocena: 5(glosow:13)-+
Mam dwoje dzieci, nie pobieram pieniędzy z programu 500 +, bo uważam że te pieniądze mogą się bardziej przydać komuś innemu. Na przykład córce byłego prezydenta. :)

miszatka
2016-05-16 23:47:34
Ocena: 0(glosow:6)-+
Prawdziwy altruista. Myślałem, że to wymarły gatunek :)

predi888
2016-05-16 23:37:33
Ocena: 4(glosow:10)-+
czysty paradoks- ludzie nie protestowali gdy ich robiono w uja, ale protestują gdy ktoś im wmówił jakieś pierdoły które de facto ich nie dotyczą.

Myrolq1
2016-05-16 23:37:23
Ocena: 2(glosow:8)-+
Dopisz coś od siebie :) np. "- nic mi się nie chce,to ponarzekam na wszystko."

panikracy111
2016-05-17 01:28:06
Ocena: 4(glosow:4)-+
Taka prawda, taka sytuacja, nic dodać nic ująć, coś w tym jest ;]
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Taka prawda
  •  Projekt ustawy, który zakładał nawet więzienie za krytykę kościoła
  •  Kurski, na rozkaz Kaczyńskiego,
  •  Prawdziwy mężczyzna
A tu proszę jaka miła niespodzianka
główna
Dodano: 01.06.2018, 15:34:26   przez: Saska_Klempa
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 274Skomentuj (67) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0