Zaloguj przez FBZaloguj się  lub  Nowe konto
toggle menu
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
andrzejsl1970  16-10-05, 21:32 Zgłoś
+ 117 -
Dodano: 2016-10-05, 21:32:40   przez: andrzejsl1970
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 117  Zgłoś nadużycie
91
share Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(48)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
gruzawik
    Ocena: 6 (glosow:8)
2016-10-05 23:19:41
stanley, zależy przez kogo i kiedy: do wiernych klecha się zwraca w ten sposób być może bez ukrytej intencji obraźliwej, a na pewno wierni wierzą również i w to. natomiast cała reszta jak nazwie kogoś parafianinem, albo zachowanie określi parafiańszczyzną, to raczej jednoznacznie niepochlebnie. świat nie zaczynasię i nie kończy na kruchcie z brudną wodą do maczania paluchów...

Marek2020
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-05-30 21:25:30
A jak Was klerycy traktują? Całujecie ich w rękę? Dlaczego mówicie "proszę księdza", zamiast "pan" do zakonnicy mówicie "siostra", a do koleżanki katoliczki "pani". Jezus powiedział "wszyscy jesteście braćmi". to w takim razie mówcie do księdza po imieniu, albo "bracie", wtedy i do zakonnicy będziecie mówić "siostro".

diskorelax
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-05-30 14:02:32
Zawsze myślałem, że to definicja Polaka...

PoPisDa
    Ocena: -3 (glosow:7)
2020-05-30 12:10:38
Ktoś sobie wziął kościół na cel a on przetrwał do teraz i was też przetrwa, co wy myślicie że do tej pory nikt go nie negował? Walka z kościołem to jak walka z wiatrakami, ludzie w większości to baranki z małym mózgiem nawet jak mają się za mądrych i zawsze w momencie tragedii zwrócą się do wyimaginowanego świata, i zawsze tak było i zawsze tak będzie i trzeba się z tym pogodzić bo tak już jest a kto tego nie rozumiem to sam jest barankiem, a co do parafian to idealnie obrazuje, że od dawna część ludzi gardzi kościołem a dokładniej wiernymi, taka jest lewacka tolerancja

jakub1975wawa
    Ocena: 3 (glosow:7)
2020-05-30 11:37:41
Nie bez przyczyny dla każdego katabasa parafianie to trzoda. Jak to pasterze wypasają ja chronią przed wilkami lgbt, ale najchetniej strzygą, a co ładniejszą i młodszą owieczkę to chętnie bumbumbumbumbumbumbumbumbum.

koreperytor12
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-05-30 13:40:15
komentarz usunięty przez moderatora

jakub1975wawa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-05-30 22:12:13
Tu chodzi na pewno o porównanie do owiec. Chętnie swoich parafian nazywają trzódka lub owczarnią. Te debile w koloratkach mają tak nasrane w łbach przez lata seminariów że na prawdę wierzą w to ze bez ich swiatłego przewodnictwa nie poradzimy sobie w życiu i wyginiemy jak dinozaury

zielunahaluna
    Ocena: 2 (glosow:6)
2016-10-06 17:11:13
Słownik prawdę ci powie.

malgolina
    Ocena: 4 (glosow:14)
2016-10-06 14:01:00
Było, i było dyskutowane o tym. Opis odpowiada zamierzchłym czasom, dziś nieco się to zmieniło, choć można się zgodzić, że znajdzie się wśród parafianów obraz człowieka pasującego idealnie do opisu.

stanley206
    Ocena: 0 (glosow:8)
2016-10-06 16:44:10
Cyt.Gmina Parafianów - dawna gmina wiejska istniejąca do 1939 roku w woj. nowogródzkimw w Polsce. Siedzibą gminy było miasteczko Parafianów (453 mieszk. w 1921 roku)

diabelek71
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-10-06 13:08:41
komentarz usunięty przez moderatora

kumanek666
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-10-06 11:27:13
komentarz usunięty przez moderatora

Razor_Wwa
    Ocena: 2 (glosow:2)
2016-10-06 08:56:45
komentarz usunięty przez moderatora

gazetny
    Ocena: -1 (glosow:5)
2016-10-06 03:01:25
Zgadzam się z tą definicją aczkolwiek stawiam na to, że ww słownik był wydany w czasach komunizmu.

stanley206
    Ocena: 0 (glosow:6)
2016-10-06 10:52:50
Cyt. "czasach komunizmu" - to jest prawidłowe określenie posiadanej wiedzy wstawiającego.

stanley206
    Ocena: -3 (glosow:7)
2016-10-06 11:08:46
Przeglądając ich kom. można śmiało powiedzieć, że też wszystkich ludzi, którzy poparli tutaj w swoich kom. wstawiającego.

koreperytor12
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-05-30 13:41:39
komentarz usunięty przez moderatora

jakub1975wawa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-05-30 22:13:24
Byl wydany ale caly czas jest nowelizowany.

jakub1975wawa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-05-30 22:15:09
Definicje podtwierdza słownik Wyrazów Obcych wydany w 1993r. Jak widzimy po dacie nie jest to slownik z lat komunizmu

NiakWies
    Ocena: 4 (glosow:6)
2016-10-05 23:30:00
Słowa zmieniają znaczenia :P Kiedyś np. słowo "kobieta" było obraźliwe, bo pochodziło od słowa "kobyła", natomiast "wiedźma" była kobietą, która posiadała wiedzę tajemną.

Bru_Net
    Ocena: 2 (glosow:8)
2020-05-30 10:20:19
komentarz usunięty przez moderatora

stanley206
    Ocena: 0 (glosow:14)
2016-10-05 22:42:21
Inteligentny, wykształcony człowiek ma naturalną potrzebę poszerzania i ciągłego zdobywania wiedzy m.in. przez czytanie książek. Dziś przy dostępie do internetu jest to łatwe i dużo mniej czasochłonne. To słowo b. często występowało i występuje w naszym społeczeństwie. Jakże niski jest poziom wiedzy wstawiającego, że dopiero po 51 latach swojego życia poznał 2 znaczenie tego popularnego słowa. Wstawiający nie doczytał jednak do końca, gdyż jest to PRZESTARZAŁE znaczenie tego słowa, gdzie mając do dyspozycji internet wyjątkowo się ośmieszył.

andrzejsl1970
    Ocena: 1 (glosow:11)
2016-10-05 23:08:12
Sprawdzałem w trzech słownikach.1.Słownik języka polskiego wydany w 1979 r przez PWN 2.Słownik Wyrazów Obcych wydany w 1993r. przez PWN 3,Słownik Poprawnej Polszczyzny wydany w 1980r.przez PWN wszędzie ma znaczenie pejoratywne; przypisywany ludziom o niepostępowych poglądach;"zacofanie",zacofany,bez ogłady ograniczony,bez wykształcenia,prowincjonalny,zaściankowy... ale pewnie ty masz racje jesteś lepszego sortu

stanley206
    Ocena: 3 (glosow:5)
2016-10-05 23:12:08
Jest to dawne znaczenie i już nie używane, a nie obecne. Czy ty tego nie pojmujesz?

stanley206
    Ocena: 0 (glosow:8)
2016-10-05 23:16:45
Ja się kieruje rozumem i praktyką, a nie tanią sensacją. Obecnie nie używa się tego znaczeni - czy to jest skomplikowane?

gruzawik
    Ocena: 6 (glosow:8)
2016-10-05 23:19:41
stanley, zależy przez kogo i kiedy: do wiernych klecha się zwraca w ten sposób być może bez ukrytej intencji obraźliwej, a na pewno wierni wierzą również i w to. natomiast cała reszta jak nazwie kogoś parafianinem, albo zachowanie określi parafiańszczyzną, to raczej jednoznacznie niepochlebnie. świat nie zaczynasię i nie kończy na kruchcie z brudną wodą do maczania paluchów...

stanley206
    Ocena: 4 (glosow:4)
2016-10-05 23:24:56
Jest to gruzawik nieprzemyślana, tania sensacja i nic więcej. Nie warta uwagi.

gruzawik
    Ocena: 5 (glosow:5)
2016-10-05 23:32:15
tania, owszem, ale czy nieprzemyślana? raczej pasienie duszpasterskiego ego swoją obecnością na nabożeństwach i kieszeni ofiarami mniej lub bardziej dobrowolnymi jest nieprzemyślane, a owo nieco starawe znaczenie słowa wciąż gdzieniegdzie funkcjonuje we właściwym znaczeniu. ponieważ słyszysz je obracając się tylko w środowisku chwalącym ubożuchne sługi pana waszego, drugie, leksykalne,wydaje Ci się obce i dziwne. sprawdź jednak źródłosłów. warta uwagio tyle, że ostatnie wybryki przywódców społeczności parafialnej postawiły oczy świata w słup. nawet tutaj gdzie mieszkam.

andrzejsl1970
    Ocena: -1 (glosow:7)
2016-10-05 23:51:09
tania i nie przemyślana sensacja,nie warta uwagi??? to po co te twoje tępe wypociny??? a możne ty księdzem jesteś???

stanley206
    Ocena: 0 (glosow:4)
2016-10-06 10:37:00
Myślący człowiek gruzawik wychwyci, że ja w swoich kom. odnoszę się TYLKO do poziomu wiedzy andrzejsla, a nie wspominam nic o kościele.

stanley206
    Ocena: 3 (glosow:3)
2016-10-06 10:39:05
Inteligentni ludzie bezpodstawnie nie insynuują adwersarzowi, gdyż jest to poniżej ich klasy. Jak pisałem cyt. "Ja się kieruje rozumem i praktyką" i poraziło mnie brak tego u ciebie. Napisałem kom., aby taka czarna owca jak ty nie prowadziła ludzi w przepaść.

gruzawik
    Ocena: -1 (glosow:3)
2016-10-07 22:46:46
w przepaść? a dokąd prowadzi swoje owieczki kościół w Polsce? gorzej, że i innych chce zapędzać. oprzytomnieliby, gdyby parafianie właśnie nie pasowali do tego opisu, a wykazali się samodzielnym myśleniem i dali wyraz swemu niezadowoleniu w sposób najbardziej dotkliwy: po kieszeni. a tymczasem klecha bredzi, a nikt nie wychodzi... łyka jak pelikan, i na tacę rzuca, choć myśli inaczej. jak takiego nazwać?

stanley206
    Ocena: 0 (glosow:2)
2016-10-08 13:41:37
Tematem wstawki jest brak wiedzy katolików. Ja udowodniłem, że to wy macie wiedzę z czasów komuny(2016-10-06 11:08:46). Ty z powodu swojej tępoty intelektualnej wmawiasz mi coś, o czym nie piszę. Porażająca jest twoja tępota, gdyż nie zrozumiałeś mojego kom.(2016-10-06 10:37:00), a z taką wiedzą i zrozumieniem to idzie się prosto w ...

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-10-08 21:13:58
czy w słowniku było "arch."? jeżeli nie, to sam się wykazałeś kompleksem żaby w studni, co niebo całe zna, i gwiazdy policzyła. wykazałeś jedynie, że obracasz się w jednorodnym środowisku jednolicie parafialnym, co w ten sposób się do siebie obraźliwie nie zwraca. powiedziano Ci, że tak jest, to łykasz to. niewygodnie o kościele, to się nie odnosisz, a ja owszem, bo parafia to niby gdzie?

stanley206
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-10-10 11:14:37
Ja wykazałem tylko brak rzetelności andrzejsla. Twoje zdanie o katolikach to twoja sprawa. Aby stwierdzić słuszność, to trzeba spr. jaka jest używalność znaczenia danego wyrazu. Czy w mediach, prasie i potocznych rozmowach (m.in. tu) dany wyraz jest używany w znaczeniu o jakim pisze andrzejsl? Cyt. "obracasz się" - Na zakończenie pytanie do ciebie: Czy twoja rodzina i twoje otoczenie jest wolne od katolików i możesz powiedzieć, że w twoim otoczeniu nie masz z nimi kontaktu? Nie chcę, abyś na te 2 pyt. odp., ale się zastanowił.

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2016-10-15 00:50:46
raczej nie mam, staram się przynajmniej. w potocznych rozmowach jakie prowadzę od czasu do czasu jest. teraz sam się zastanów.

trolik1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-05-30 12:10:24
Inteligentny człowiek ma nieco szersze horyzonty niż wiedza z kilku książek /opracowań. U widzi nieco więcej niż definicję tego wyrazu. Zwłaszcza patrząc na aktualną sytuację w kraju...

andrzejsl1970
    Ocena: 4 (glosow:14)
2016-10-05 22:21:52
Zatem"Moi drodzy parafianie" a teraz "Ogłoszenia parafialne" he he buce w kieckach mają ubaw głosząc te słowa a ciemnota słucha, chodzi i karmi wieprzy

sphinx125
    Ocena: 0 (glosow:6)
2016-10-05 21:50:17
komentarz usunięty przez moderatora

stanley206
    Ocena: -2 (glosow:6)
2016-10-05 22:50:04
Inteligentni parafianie się z tego śmieją, a nie minusują.

bigszu99
    Ocena: 0 (glosow:12)
2016-10-05 21:49:31
O, druga zmiana troli lewicy zaczęła pracę. Parafianie lewicy łączcie się. Tak jak lubicie. Na czczo i bez znieczulenia.

stanley206
    Ocena: 0 (glosow:8)
2016-10-05 23:08:13
Lewacy nich się lepiej wezmą za naukę, gdyż na nią nigdy nie jest za późno, a jak tu widać, to jest wręcz wskazane.

MindanaoMDP
    Ocena: 1 (glosow:11)
2016-10-05 21:46:14
Gość pewnie pisząc coś tak "inteligentnego" pewnie orgazmu dostał...

vacarius
    Ocena: 5 (glosow:7)
2016-10-05 21:44:56
Gdzie tu wiocha przecież to prawda?

stanley206
    Ocena: -1 (glosow:5)
2016-10-05 22:54:13
Gdy się cofniesz w czasie to tak, a teraz to świadczy o ...

MindanaoMDP
    Ocena: 0 (glosow:10)
2016-10-05 21:44:45
Mam nadzieję chłopie że pisząc to aż sie zaśliniłeś bo w sumie to gówno warte:P

gastryk
    Ocena: 5 (glosow:15)
2016-10-05 21:38:09
Takie ewidentne rzeczy tylko parafianin minusuje.

stanley206
    Ocena: -1 (glosow:5)
2016-10-05 22:56:26
Ewidentne dawniej, a dziś to ...

a308273
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-05-30 18:03:51
Stanley. Problem z tym, że nie do końca i w dodatku wraca. Różnego rodzsju są lemingi. Są też tacy parafianie, którzy idealnie pasują. Z reszty parafian większość jest na pokaz albo, żeby rodzina nie truła(w jednym i drugim przypadku poznasz nie po obecności w kościele, ale jadzie sączonym i czynach). Tak więc nie wielu pozostaje nie-lemingów i fałszywek, którzy chcą sie nazywać parafianami. A tak to już jest że obraz całości kreuje większość.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Najbardziej zaraźliwy wirus
  •  Kino akcji. Wzorowa postawa policji.
  •  Wódka się skończyła
  •  Tak powstały słynne utwory
Od jakiegoś czasu wychodził ze sklepu nie płacąc za zakupy. W końcu kasjer zamknął drzwi.
główna
vashek  18-08-31, 17:20 Zgłoś
+ 103 -
Dodano: 2018-08-31, 17:20:51   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 103Skomentuj (15) | Zgłoś nadużycie
12
share Udostępnij inaczej

kawusia facebook hopaj stars

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.