lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Oddaje honory pomocnikowi aptekarza bez insygniów wojskowych i państwowych a na dokładkę przygłupowi i idiocie???
główna
Dodano: 2017-01-22, 17:36:15   przez: andrzejsl1970
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 486  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(104)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
masiusz
    Ocena: 67 (glosow:109)
2017-01-22 17:56:57
Zwierzchnikiem sil zbrojnych jezeli chodzi o osoby cywilne jest minister obrony narodowej i prezydent i tylko im oddaje sie honory, Z tego co powszechnie wiadomo ten niedoksztalcony jegomosc nie jest zadnym z nich. Ale widocznie w kaczystanie obowiazuja inne reguly......... Szkoda

pawelorek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-04-07 19:16:59
na podstawie swojej wrodzonej inteligencji...dzięki temu jest dzisiaj pracującym generałem...

kuli76
    Ocena: -1 (glosow:1)
2017-01-29 14:09:31
Ponowie mysle ze Pan Pułkownik przedstawił się tylko dla mnie jest to wyśmienity żołnierz oraz dowódca

jaantonio
    Ocena: 1 (glosow:3)
2017-01-25 09:12:21
Przecież to Kaczafi przebrał się za Szwejka . Razem z Miśkiem bawią się w wojnę , brakuje tylko Antka wybuchowego .

oggi21
    Ocena: 1 (glosow:1)
2017-01-24 20:35:34
Mam nadzieje, że każdy żołnierz służby zasadniczej w razie "W" będzie mu salutował w terenie otwartym po pięć razy, mając cichą nadzieję, że czai się gdzieś snajper...

logan21
    Ocena: 4 (glosow:6)
2017-01-24 10:52:34
Bo jakby nie oddał, to skarga do ministra wojny i degradacja.

stanlej741
    Ocena: 0 (glosow:2)
2017-01-24 02:16:18
Ty moderator to ty usuwasz czy komputrer?

stanlej741
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-01-24 02:14:44
komentarz usunięty przez moderatora

stanlej741
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-01-24 02:09:21
komentarz usunięty przez moderatora

soldier1987
    Ocena: 4 (glosow:4)
2017-01-23 22:46:16
SethAngel honory oddaje się do nakrycia głowy a nie do orzełka. Nie wiem skąd ty wziąłeś takiego newsa. A jeżeli o absurd chodzi to honory oddaje się prezydentowi, prezesowi rady ministrów, marszałkom sejmu i senatu itp. O rzecznikach nie ma mowy...

SethAngel
    Ocena: 1 (glosow:1)
2017-01-24 21:24:59
Co ty .... Czyli do czapki z daszkiem, babcinego bereta czy też czapeczki z pomponem salutujesz???? Salutuje się do Orzełka który znajduje się na nakryciu głowy.

SethAngel
    Ocena: 2 (glosow:2)
2017-01-24 21:30:45
Dodatkowo salutuje się tylko jeśli masz nakrycie głowy. Bez niego nie hu hu. Stąd chyba twoje przekonanie oddawanie salutu do nakrycia głowy.

soldier1987
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-01-27 22:38:48
Wiem bo mam z tym do czynienia na codzień. Regulamin mówi że honor oddajemy do nakrycia głowy o orzełku nie ma mowy. Nie mówię o czapce z daszkiem itp. mówię o rzeczach które wchodzą w skład umundurowania np. czapka zimowa.

adam.z
    Ocena: 0 (glosow:2)
2017-01-23 22:35:12
I tu się w całej rozciągłości myślisz. Zasady oddawania uhonorować się zmieniły. To czy Ty masdz nbaskryciue głowy zmienia sposób oddawania honorów. Dobrze ze jestem w takiej JW gdsziue nie ulkegamy vtakim cyrkon.

Golisty1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2017-01-24 00:20:22
Dobrze że jesteś w JW, tam nie musisz ani pisać ani czytać tylko wykonywać rozkazy. Po jakiemu ty piszesz ?? możesz to przetłumaczyć ?

analny_destruktor
    Ocena: 9 (glosow:11)
2017-01-23 22:29:21
komentarz usunięty przez moderatora

Sigmal
    Ocena: 6 (glosow:6)
2017-01-23 23:02:11
Ciepłym chłopcem Antoniego M.

SethAngel
    Ocena: 3 (glosow:9)
2017-01-23 22:28:12
Polska to nie nie USA, że salutuje się do osoby. W naszym kraju salut oddaje się do Orzełka. Jak byście byli w wojsku to wiedzielibyście, że jeśli w waszą stronę idzie wyższy stopniem i nie ma czapki/beretu z Orzełkiem to nie wykonuje się salutu tylko kiwa głową. Wielu ziomków straciło przepustki zanim się tego nauczyło.

maciejos78
    Ocena: 0 (glosow:2)
2017-01-23 22:35:37
gimby nie znajo...

oggi21
    Ocena: 2 (glosow:2)
2017-01-24 20:17:40
Święte słowa... Po 243 pompkach (oczywiście nie na raz trole) zapamiętałem

Marmur87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-01-25 02:44:30
W USA też nie oddaje się honorów bez nakrycia głowy, także nie nosi się nakrycia głowy w budynkach, jeden wyjątek gdzie nie nosi się go także na zewnątrz to plac na środku Pentagonu, z słynną budką z hot dogami, w którą w czasie zimnej wojny Ruscy i Chińczycy mieli wycelowane pół swoich arsenałów jądrowych :).

cakp
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-01-23 22:09:00
Panie pułkowniku, chyle czoła . Prosze wytrzymać, jeszcze tylko 1017 dni.

cakp
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-01-23 22:05:07
komentarz usunięty przez użytkownika

fxspeed
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-01-23 21:13:20
a na takiej podstawie właśnie że lepiej oddać niż się tłumaczyć z niestworzonych historii........

kurnachatawiocha
    Ocena: 1 (glosow:1)
2017-01-23 21:34:13
Pewnie, może lepiej też się poddać niż walczyć.

ketrab1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-01-23 20:40:55
komentarz usunięty przez moderatora

koreperytor12
    Ocena: 1 (glosow:1)
2017-01-23 19:18:13
komentarz usunięty przez moderatora

jw12
    Ocena: 1 (glosow:1)
2017-01-23 19:05:20
ale jajca ! ten chłop po prawej, chyba nie wie co i jak ! to ma być żołnierz ?

grzegorz49
    Ocena: 3 (glosow:3)
2017-01-23 18:33:27
Wstyd Panie Pułkowniku.

czeskiwafel
    Ocena: 6 (glosow:8)
2017-01-23 18:03:03
Antoni wydał specjalny dekret i zobowiązał aby oficerowie WP oddawali honory jego pupilowi i tyle w temacie....

kawalrafala
    Ocena: -12 (glosow:14)
2017-01-23 18:09:26
komentarz usunięty przez moderatora

endi75
    Ocena: 6 (glosow:8)
2017-01-23 18:24:13
kawalrafala przy każdym poście o Misiewiczu ty robisz uwagi w stylu och-ach. Kręci cię robienie z siebie thebila, czy faktycznie wyznawca PIS?

kawalrafala
    Ocena: -11 (glosow:11)
2017-01-23 18:55:55
komentarz usunięty przez moderatora

kurnachatawiocha
    Ocena: 2 (glosow:2)
2017-01-23 21:36:30
polowa rafala "Póki nie oczyści się sceny politycznej z aparatczyków dawnego systemu, nic się nie zmieni." Taaa... wstawianiem swoich aparatczyków - nawet dawnego systemu byle byli w pisie.

oli345
    Ocena: 6 (glosow:10)
2017-01-23 17:01:50
Pajac aptekarz pobalował w Białymstoku , do kubu miał 350 m a zawiozła go rządowa limuzyna , mało tego zachowywał się jak bóg i urował co to nie on, aż w końcu zabrali osiołka bo ludziom nie bardzo podobało się jego zachowanie . A po kilku lufkach zażądał aby DJ zapodał apel smoleński .

kawalrafala
    Ocena: -3 (glosow:3)
2017-01-23 18:07:43
komentarz usunięty przez moderatora

oli345
    Ocena: 8 (glosow:10)
2017-01-23 18:33:00
kawalrafala Widzisz znakiem tego zaliczasz się do tej ciemnoty , Ja fieju bazarowy nie ubliżam Polakom , jechałem na po jak mi coś nie pasowało to i będę jechał z pisem a tu pajac aptekarz bawi się na koszt Państwa i to ci pasuje .

kawalrafala
    Ocena: -2 (glosow:6)
2017-01-23 18:57:58
komentarz usunięty przez moderatora

anemik123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-01-23 22:36:34
komentarz usunięty przez użytkownika

unity
    Ocena: 3 (glosow:3)
2017-01-23 16:53:41
ponieważ może wylecieć z roboty na zbity ......(resztę dopowiedzcie sobie sami)

lodazajeansy
    Ocena: 5 (glosow:9)
2017-01-23 16:44:08
Hehe przeszkadzaly wam ośmiorniczki to macie chłopczyka, imprezowicza z klubów studenckich co po pijaku proponuje dziewczyną stanowiska w MON by zaliczyć. Hehe to rzeczywiście macie dobra zmianę z deszczu pod rynnę

andy73
    Ocena: 11 (glosow:15)
2017-01-23 15:18:58
Do wszystkich obrońców PiSu: Nie tłumaczcie swoich wybrańców hasłami "bo inni robili to, czy tamto". Przypominam, że to miała być DOBRA ZMIANA bez oglądania się na poprzedników. Przecież "oni" to zdrajcy więc nie powinni być żadnym punktem odniesienia.

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:15)
2017-01-23 16:35:45
Z braku argumentów odnoszą się właśnie do takiego stwierdzenia. Bo oni robili to czy tamto, wypominanie grzechów innym ignorując własne.

koreperytor12
    Ocena: 14 (glosow:16)
2017-01-23 13:35:15
komentarz usunięty przez moderatora

anabarbara
    Ocena: 7 (glosow:7)
2017-01-23 13:18:45
No coz,jak mowi przyslowie:ryba smierdzi od glowy. W tym przypadku glowa-wiadomo o kogo chodzi chora to i reszta poszla w tym samym kierunku. I to ma byc Wojsko Polskie ktore kiedys bylo chluba wszystkich polakow.Kurwica mnie zalewa jak widze tych debilow co wyprawiaja tylko do czego to wszystko zmierza?,podejrzewam ze chyba nawet sam Miszcz nie wie i nie rozumie co sie wyprawia w tej armii.

kawalrafala
    Ocena: -12 (glosow:14)
2017-01-23 13:11:49
komentarz usunięty przez moderatora

lodazajeansy
    Ocena: 5 (glosow:9)
2017-01-23 16:38:21
Kierując się twoim argumentem to połowa wyborców pisu powinna być karana za obrazę urzędników za rządów PO no co w końcu trzeba być konsekwentnym

egon68
    Ocena: 0 (glosow:4)
2017-01-23 19:36:16
ty znowu z tymi paragrafami,ty mi zajeżdżasz gajcym albo bodanem

durer
    Ocena: 10 (glosow:12)
2017-01-23 11:34:02
Wyraźnie widać, że po dwa piwa tego kelnera po lewej wysyła.

ziarko1
    Ocena: 3 (glosow:9)
2017-01-23 11:28:38
i tu sie ukazuje wyszkolenie starych oficerów , gdzie nie zna praw i oddaje honory komu kolwiek. To nie wina Nikosia-Misiewicza tylko tego pułkownika gdyz sam nie zna praw i obowiazkow oficerskich

kawalrafala
    Ocena: -12 (glosow:16)
2017-01-23 13:02:24
komentarz usunięty przez moderatora

endi75
    Ocena: 2 (glosow:2)
2017-01-23 18:26:42
Nie stawiamy przecinka przed spójnikami (ani) miszczu

kawalrafala
    Ocena: -3 (glosow:3)
2017-01-23 19:03:11
komentarz usunięty przez moderatora

wavik
    Ocena: -18 (glosow:22)
2017-01-23 11:17:25
oddanie honorów jest także wyrazem szacunku dla drugiej osoby, najwyrazniej w wojsku nie byliście i zasad oddawania honorów nie znacie, o czym mówi ustawa o słuzbach mundurowych a dokladnie deycyzja 188 MON, nie mniej jednak takie wyrażanie szacunku jest sprawą indywidualną mundurowego

kurnachatawiocha
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-01-23 11:48:45
komentarz usunięty przez użytkownika

kurnachatawiocha
    Ocena: 7 (glosow:9)
2017-01-23 11:58:40
W którym miejscu dec 188 jest mowa o sekretarkach ministra? Chyba, że Misiek robi za flagę.

wavik
    Ocena: -4 (glosow:6)
2017-01-23 16:34:32
pkt 37 Oddawanie honorów jest oznaką żołnierskiego szacunku dla tradycji,symboli (barw i znaków) narodowych i wojskowych oraz przełożonych i starszych, a także przejawem koleżeństwa, dobrego wychowania, dyscypliny i spoistości wojska. Oczywiście nie masz nigdzie napisane że musisz oddawać honor Misiewiczowi ale wcale nie jest powiedziane że ów Pułkownik został zmuszony do oddania honoru!!! Miał prawo i to zrobił.

oli345
    Ocena: 2 (glosow:4)
2017-01-23 17:04:16
Honor to można oddać prezydentowi a nie aptekarzowi

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:1)
2017-01-23 18:13:41
komentarz usunięty przez moderatora

oli345
    Ocena: 3 (glosow:3)
2017-01-23 18:35:32
kawalrafala Debilu przeczytaj mój post wyżej, a ode mnie to się odpi... słyszałeś o czymś takim jak apolityczność , czy to jest dla ciebie obce .

JOGI1972
    Ocena: 0 (glosow:0)
2018-07-16 00:49:05
Dec 188/MON już straciła moc. To tak dla informacji.

martin987
    Ocena: 22 (glosow:26)
2017-01-22 21:24:17
Ten polkownik moze wcale nie jest glupi, strategie widze. Znajac polityke politykow PIS gdzie kazdy wchodzi w dupe komu sie da, wszechobecny nepotyzm, ow polkownik liczy na awans na generala (w koncu kilku ich ubylo ostatnio). W PIS przeciez tylko dupowlazy bez godnosci i honoru robia kariere

X_J_R
    Ocena: 3 (glosow:9)
2017-01-23 01:58:25
Pułkownik bierze przykład z tego, któremu oddaje honory. A w głowie ma staropolskie powiedzenie "bądź jak misiewicz"

linaxis
    Ocena: 2 (glosow:6)
2017-01-22 21:11:11
a wygląda jak by się zgłaszał do odpowiedzi

pawelwiktor15
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-01-23 14:44:18
Palce powiniem mieć przy orzełku.

elkomaro
    Ocena: 15 (glosow:19)
2017-01-22 21:10:27
Chłop na bank wqrwiony, że takiej parówie salutuje

linaxis
    Ocena: -6 (glosow:10)
2017-01-22 21:09:55
kur..a jak on salutuje, powinno się salutować do daszka lub jego brzegu , powinno się jego dotknąć. Sami niewykształceni

frutis11
    Ocena: 4 (glosow:8)
2017-01-22 21:58:20
Jaka osobistość takie salutowanie.

tygrrrysiek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-01-23 11:35:35
W furażerce trochę trudno dobić do daszka!! Płk. Andrzej to gość z klasą!!

artek66
    Ocena: 1 (glosow:5)
2017-01-22 20:44:26
bo sam jest przygłup i idiota !

de_vall
    Ocena: 8 (glosow:8)
2017-01-22 20:38:07
żałosne

sphinx125
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-01-22 19:27:10
komentarz usunięty przez moderatora

Xanthos
    Ocena: 9 (glosow:11)
2017-01-22 19:19:54
Kakałko było dobre

Ejkum-Kejkum
    Ocena: 17 (glosow:25)
2017-01-22 18:53:43
Każdy ale to każdy, kto ma odrobinę godności po takiej ilości drwin wyczułby niezręczność sytuacji i uciekł gdzie pieprz rośnie, nawet na San Escobar... Takie mamy elity, idące naprzód po trupach do celu, bez krzty honoru czy nawet zwyczajnej przyzwoitości. Trep jak to trep nie ma myśleć, tylko wykonywać rozkazy ale mogę sobie wyobrazić jak to salutowanie komentuje przy wódce z innymi trepami.

latrell
    Ocena: -3 (glosow:3)
2017-01-23 09:36:33
Trep a dowódca subtelna róznica. Napoleon to tez nie myślący trep? Albo Sobieski? Moge wymieniac i wymieniac tych nie myślących trepów. Z resztą się zgadzam.

egon68
    Ocena: 14 (glosow:22)
2017-01-22 18:49:59
Koorwa do czego to doszło aby pułkownik salutował takiemu kiepowi,

SierzantYelonek
    Ocena: -20 (glosow:28)
2017-01-22 20:54:33
Jak wałęsie i Kwachowi bez żadnego wykształcenia wojsko salutowało to wtedy było ok ?

egon68
    Ocena: 11 (glosow:21)
2017-01-22 22:35:49
Z racji twojego młodego wieku przypomnę ci że wymienione przez ciebie osoby to byli PREZYDENCI wybrani przez naród.Swego wykształcenia się nie wstydzili i nie musieli dymać do Torunia się błaznić jak misiek.

JOGI1972
    Ocena: 10 (glosow:12)
2017-01-23 06:43:04
Tylko jest mała różnica. Zarówno Pan Wałęsa jak i Kwaśniewski byli prezydentami a takim osobom wojskowi akurat honory winni oddawać

Leszy
    Ocena: -2 (glosow:8)
2017-01-23 12:13:30
Do egon68 Kwach to się swojego wykształcenia chyba jednak wstydził.

rafal8
    Ocena: 12 (glosow:24)
2017-01-22 18:37:13
Bo musza byc posłyszni bo jak nie to sie teczka znajdzie i zniszcza go, zrobia zniego Zdrajce i antyPolaka!! Poprostu drugga Korea Północna

sphinx125
    Ocena: 7 (glosow:19)
2017-01-22 19:28:55
komentarz usunięty przez moderatora

acer326
    Ocena: 9 (glosow:13)
2017-01-22 18:22:03
Bo wie kogo teraz jest pomocnikiem

aaarob
    Ocena: 6 (glosow:16)
2017-01-22 18:21:49
pij kakałko ,bo sie kożuch zrobi

egon68
    Ocena: 5 (glosow:9)
2017-01-22 18:51:30
mogę krówkę?.....o cztery wziął.

sziwka
    Ocena: 4 (glosow:12)
2017-01-22 18:12:35
misiu może kakałko ???

piotr7333
    Ocena: -2 (glosow:2)
2017-01-23 12:12:22
W kakałko wiedzie Antonio :)

piotrek_12346
    Ocena: 7 (glosow:17)
2017-01-22 18:05:00
Mi się wydaje że ten generał to nie salutuje tylko tylko "misiek" się pyta kto się z nim kakałka napije i on się zgłasza.

kurepetytor
    Ocena: -13 (glosow:37)
2017-01-22 18:01:38
komentarz usunięty przez moderatora

egon68
    Ocena: 11 (glosow:17)
2017-01-22 18:55:05
i znowu de..lu nie na temat,bodan/gajcy napisz coś sensownego a nie tylko wspominasz odległe czasy.Mam nadzieję że zapaliłeś o co mi chodzi jeśli nie to napisz do centrali oni ci szybko dadzą odpowiedz.

masiusz
    Ocena: 67 (glosow:109)
2017-01-22 17:56:57
Zwierzchnikiem sil zbrojnych jezeli chodzi o osoby cywilne jest minister obrony narodowej i prezydent i tylko im oddaje sie honory, Z tego co powszechnie wiadomo ten niedoksztalcony jegomosc nie jest zadnym z nich. Ale widocznie w kaczystanie obowiazuja inne reguly......... Szkoda

lukashhekk88
    Ocena: 1 (glosow:3)
2017-01-23 10:36:14
Oddaje się honory wszystkim ministrom i prezydentowi , ale tu masz rację "Misio" nie jest żadnym z nich . Nie wiedziałem że "kumplom" "Maciara" też trzeba oddawać honory ...

radio9
    Ocena: -7 (glosow:11)
2017-01-23 10:58:57
Jesteście manipulowani. Zdjęcie z d.py jak z TVN i Faktu.Wycieli, zostawili Misiewicza i się podniecają. Na bank koło niego stoi Minister Obrony Narodowej lub Prezydent.

Bru_Net
    Ocena: 4 (glosow:8)
2017-01-23 11:13:07
komentarz usunięty przez moderatora

wavik
    Ocena: -4 (glosow:8)
2017-01-23 11:13:31
oddanie honorów jest także wyrazem szacunku dla drugiej osoby, najwyrazniej w wojsku nie byliście i zasad oddawania honorów nie znacie, o czym mówi ustawa o słuzbach mundurowych a dokladnie deycyzja 188 MON, nie mniej jednak takie wyrażanie szacunku jest sprawą indywidualną mundurowego

JOGI1972
    Ocena: 0 (glosow:0)
2018-07-16 00:56:03
masiusz nie masz do końca racji. Nie tylko Prezydentowi i ministrowi MON żołnierze są obowiązani oddawać honory. Do tych osób należy dodać jeszcze premiera, marszałków sejmu i senatu..... i inni. Jednakże pan Misiewicz do tego grona nie należy

JOGI1972
    Ocena: 0 (glosow:0)
2018-07-16 00:58:52
lukashhekk88 nie masz racji. Żołnierze nie oddają honorów wszystkim ministrom. Tylko Minister ON.

rafi102
    Ocena: 10 (glosow:18)
2017-01-22 17:56:18
Bo do emerytury jeszcze daleko...

kurepetytor
    Ocena: -9 (glosow:35)
2017-01-22 17:50:14
komentarz usunięty przez moderatora

piotrek_12346
    Ocena: 10 (glosow:20)
2017-01-22 17:52:43
A jakim zwierzchnikiem w stosunku do wojska jest aptekarz??? To może generałowie sekretarkom też powinni salutować???

Gorilla1984
    Ocena: 9 (glosow:11)
2017-01-22 18:16:31
Nie udawaj głupszego niż jesteś.....

egon68
    Ocena: 7 (glosow:11)
2017-01-22 18:57:17
i znowu nie na temat.Jeśli szukasz psychicznego to Antek jest odpowiednim kandydatem.

saqigar
    Ocena: 10 (glosow:10)
2017-01-22 19:49:55
Klich był ministrem, Komorowski był prezydentem. W regulaminie nic nie ma o rzeczniku ministra. Może w armii twojego pracodawcy są inne zasady?

JOGI1972
    Ocena: 2 (glosow:4)
2017-01-23 06:47:04
kurepetytor proszę, jeżeli czegoś nie wiesz - dopytaj. Takim wpisem dałeś przykład swojej niewiedzy w tym temacie.

Hehe99
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-01-22 17:40:13
komentarz usunięty przez użytkownika
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Trudne pytanie bo nawet telefon do męża nie pomoże
  •  Czy TY też się z tym zgadzasz?
  •  Prymas
  •  Każdego amatora cudzej własności
"Jeśli nie mieliście z kumplami takiego tripa, to nie znacie życia".
główna
Dodano: 2018-08-04, 18:29:13   przez: adi122002
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 100Skomentuj (16) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.