Zaloguj przez FBZaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Jak Radziwił, który uważa, że maryśka to mimo wszystko narkotyk i stanowisko ...nie bo nie...
główna
Dodano: 2017-03-21, 11:47:13   przez: maxicoveri
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 174  Zgłoś nadużycie
1
share Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(84)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Ratto
    Ocena: 21 (glosow:29)
2017-03-21 13:26:19
Mało tego, walczy z bezrobociem, zmniejsza emisję freonów, przeciwdziała powodziom, cofa astygmatyzm, zrasta kości, nie zawiera glutenu i jest laicka !

GMOzabija
    Ocena: 1 (glosow:1)
2017-03-26 21:52:36
dla mnie marycha smierdzi, kazdy murzyn tym jedzie i nie jest to nic przyjemnego, powinna byc dozwolona w szpitalach jak najbardziej ale nie dla mlodzierzy

Townsville
    Ocena: -1 (glosow:7)
2017-03-23 02:08:58
Napisalam pozytywny komentarz o marihuanie leczniczej . Ale moderowi sie nie podobalo. Pozdrow Jarka

Townsville
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-03-23 01:48:14
komentarz usunięty przez moderatora

Townsville
    Ocena: 1 (glosow:1)
2017-03-23 01:47:12
Moderator sypia z ministrem zdrowia :)

Townsville
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-03-23 01:44:50
komentarz usunięty przez moderatora

Townsville
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-03-23 01:41:13
komentarz usunięty przez moderatora

szikaka09
    Ocena: -3 (glosow:5)
2017-03-22 22:11:55
Palą prawnicy, palą lekarze, palą dyrektorzy firm ale co wy tam możecie wiedzieć wasza biedna świadomość kończy się na obszczymurach spod żabki.

barbaralIa123
    Ocena: 1 (glosow:5)
2017-03-22 22:05:54
komentarz usunięty przez moderatora

Zerino
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-03-22 19:26:22
komentarz usunięty przez użytkownika

psx85
    Ocena: 0 (glosow:8)
2017-03-22 18:43:47
Konopie to nie wytwór człowieka, a matki natury. Wielu o tym zapomina porównując to do "narkotyku",którym dziś jest np. białe ścierwo czy wódka.

Liberte
    Ocena: 3 (glosow:9)
2017-03-22 20:24:45
psx85@ poważnie? Wódka to destylat ziemniaków lub zbóż koka rośnie sobie połaciami w Boliwii hera w sumie tez jest syntezowana z opium i tak w zasadzie wszystkiemu można by przypisać naturalne pochodzenie lub choć korzenie. Dalej to co jest tworem natury nie jest jednoznaczne z tym, że jest to zdrowe... życęe smacznego w konsumpcji np muchomora sromotnikowego:)

psx85
    Ocena: -1 (glosow:3)
2017-03-23 13:57:22
Poważnie. Wszystko o czym napisałeś nie mogło by się odbyć bez interwencji człowieka (destylacja, syntezowanie). Marihuana nie potrzebuje człowieka, aby podzielić się z nim swoimi właściwościami. Jak szukasz dobrego przykładu to liście koki są tu najodpowiedniejsze, a muchomora możesz skonsumować sam,bo nikt tu nie twierdził,że wszystko co naturalne jest zdrowe.

TommyAtommy
    Ocena: 0 (glosow:6)
2017-03-22 17:48:40
Wystarczy się przejechać do kiepskiej dzielnicy jakiegoś angielskiego miasta, a szybko mozna się przekonać, jak pięknych, zdrowych i inteligentnych ludzi produkuje głęboka przyjaźń z marychą. Ciekawe, czy producentom marychy zależy na pomocy ludziom, czy po prostu gula im skacze, że koncerny farmaceutyczne mają wiecej kasy... Jedni drugich warci.

Steel
    Ocena: 1 (glosow:5)
2017-03-22 17:42:40
Może inicjować proces psychotyczny, wywołuje zespół amotywacyjny

antraxcdt
    Ocena: 0 (glosow:4)
2017-03-22 17:13:48
Jak rapował Sokół "Jontów nie pale, ale jestem pierwszy za legalem", ale prosił bym o badania naukowe? Konkretne potwierdzone. Populizm można szerzyć wszędzie i o wszystkim ( uryno terapia, na ten przykład ). Ja wychodzę, z założenia, że moje ciało moją własnością! Więc wszystkie używki powinny być legalne!! Ale "państwo" ich nie zalegalizuje bo zbyt duże ma naciski z lobby przestępczego na sobie. Wyobraźcie sobie jakby wszystko było legalne, z czego "mafie" miały by żyć?

kurwamac02
    Ocena: 1 (glosow:3)
2017-03-22 21:59:58
komentarz usunięty przez moderatora

Zerino
    Ocena: -1 (glosow:1)
2017-03-22 17:00:56
W leczeniu są stosowane ekstrakty z marihuany np. Olejek RSO, a nie skręty czy jointy. Dodatkowo używa się olejków bogatych w cbd, a nie thc, a takie rośliny są tworzone specjalnie do leczenia chorób i naturalnie nie występują w środowisku. Nie wyleczy padaczki, ale zmniejszy ilość napadów. Sa w stanach dzieci, które miały napady 5x dziennie, a po olejkach 1x na tydzień. Ale po co się edukować i czytać wyniki badań jak można siedzieć na kanapie i pisać głupoty na zasadzie "mi się wydaje" nie mając pojęcia o temacie.

carmamir
    Ocena: -2 (glosow:8)
2017-03-22 15:49:41
Tia, do tego PALENIE zielska jest 30x bardziej rakotworcze niz papierosow. Po ledwo kilku latach IQ obniza o 10%, nie wspominajac o natychmiastowych efektach jak otepienie, gorsza koordynacja, pozniej obnizenie ambicji, itp. itd. Ogolnie robi z ludzi kawaly miech o IQ swini

krol_julian123
    Ocena: -1 (glosow:3)
2017-03-22 16:24:25
tak u nas firma przyjmowała ludzi którzy byli uzależnienie miedzy innymi od maryski(w ramach terapii podpisali umowę z ośrodkiem na probe), szczerze z nimi nie dało się pracować oni mieli swój świat, po prostu ameby umysłowe

Zerino
    Ocena: 1 (glosow:3)
2017-03-22 16:47:14
Widzę, że propaganda działa jak należy ;) marihuana posiada większą ilość substancji smolistych ale wchłaniają się w mniejszych ilościach niż z tytoniu. Marihuana nie zabija szarych komórek, otępienie działa ale gdy jesteś na haju lub palisz cały czas(efekt jest odwracalny), nie wyleczy raka ale zmniejsza skutki uboczne po chemioterapii. Zanim zaczniesz wypisywać głupoty to poczytaj wyniki badań. Wg. Who marihuana jest znacznie mniej szkodliwa niż alkohol i tytoń, które są legalne. Dodatkowo w Holandii młodzi ludzie rzadziej sięgają po marihuanę, a przecież wydawałoby się, że będą chodzacymi z

willager666
    Ocena: 0 (glosow:2)
2017-03-22 16:58:58
Prawda i nie prawda. Amerykanie kiedyś dowiedli, że osoby palące jedynie tytoń, mieli płuca bardziej zanieczyszczone od tych którzy palili tytoń i marihuanę. Nie należy tego rozumieć opacznie, jakoby marihuana oczyszczała płuca ze smoły. Po prostu zauważono taki efekt. Twierdzenie, że jest 30x bardziej rakotwórcza (źródło?) również nie jest do końca prawdą. Marihuanę pali się raz na jakiś czas, zaciągając kilkukrotnie. Papierosów dziennie wypala się czasami kilkanaście -dziesiąt. Ciągnąc jak smok przez filtr którego skuteczność jest znikoma, a służy poprawie wizerunku koncernów tytoniwych.

antraxcdt
    Ocena: -1 (glosow:3)
2017-03-22 17:27:29
Zerino - że co? jaka wchłanialność substancji smolistych? jestem za legalizacją ale takich idiotyzmów nie mogę znieść... Substancje smoliste Ci się nigdzie nie wchłaniają! One osadzają Ci się na płucach! I tak jak napisał willager666 wątpię byś potrafił wypalić 20-40 gram marysi w jeden dzień ( papieros to około 1-2g tytoniu ) a wypalenie paczki fajek to nie sztuka dla "konesera". Więc sam nie siej debilnej propagandy poducz się, i niszcz przeciwników wiedzą a nie debilizmem!

antraxcdt
    Ocena: 0 (glosow:2)
2017-03-22 18:28:28
Zerino jeszcze jedna sprawa. Skąd informacje, że w NL młodzi ludzie sięgają rzadziej po marihuanę? Mieszkam w NL od 6 lat i nie zauważyłem by sięgali mniej po m. Palą tak samo jak piją, zależy od tego co kto woli... Kolejne Twoje "badania" wyciągnięte wraz z przerwanym papierem podczas podcierania!! KUrde chcesz legalizacji myśl co piszesz! Popieraj się dowodami. Bo na razie szkodzisz swojej idei!!

antraxcdt
    Ocena: 1 (glosow:1)
2017-03-22 18:31:10
Zerino jeszcze jedna sprawa. Skąd informacje, że w NL młodzi ludzie sięgają rzadziej po marihuanę? Mieszkam w NL od 6 lat i nie zauważyłem by sięgali mniej po m. Palą tak samo jak piją, zależy od tego co kto woli... Kolejne Twoje "badania" wyciągnięte wraz z przerwanym papierem podczas podcierania!! KUrde chcesz legalizacji myśl co piszesz! Popieraj się dowodami. Bo na razie szkodzisz swojej idei!!

Zerino
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-03-22 18:44:11
"Tarthat is absorbed by the lungs can cause lung cells to die" - quitnow gov au "Lungs are like giant sponges and they can absorb a lot of tar" gasp org uk

Zerino
    Ocena: -2 (glosow:2)
2017-03-22 18:50:26
"The study surveyed 11, 13, and 15 year olds, and found that not only do Dutch children smoke, drink, and have less sex than most of their European peers, but they have even cut back since the last survey in 2009." Dutchnews nl Takich przykladow jest znacznie wiecej, chcesz to poszukaj zanim zaczniesz kogos beltac z blotem

antraxcdt
    Ocena: -1 (glosow:1)
2017-03-22 18:51:50
Zerino - asfjhsdlafjhsld vor ahodao ich asdklakd szalalala in szalalal jestem super siallal hakuna makunamattata.. serio coś Ty teraz wkleił ??

antraxcdt
    Ocena: 0 (glosow:2)
2017-03-22 19:04:36
Zerino... konkretne strony konkretne badania a nie cytaty z papieru toaletowego spod podtarcia się!! Myśl co piszesz jak chcesz bronić swoich racji! jestem "ZA" ale nie przez takich impotentów intelektualnych jak Ty bo wtedy inni myślą, że też jestem takim debilem!!

antraxcdt
    Ocena: 1 (glosow:1)
2017-03-22 19:09:17
Zerino... konkretne strony konkretne badania a nie cytaty z papieru toaletowego spod podtarcia się!! Myśl co piszesz jak chcesz bronić swoich racji! jestem "ZA" ale nie przez takich impotentów intelektualnych jak Ty bo wtedy inni myślą, że też jestem takim debilem!!

Zerino
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-03-22 19:24:40
Ty chyba chcesz badania jak dzialaja pluca jezeli myslisz, ze nie absorbuja substancji, kup lepiej podrecznik do biologii, klasa 3 gimnazjum. Masz ostatni cytat ze strony, ktora jest organizacja non profit. Jak nie potrafisz odnalezc zrodla majac cytat i nazwe strony to nie moja wina.

Zerino
    Ocena: 0 (glosow:2)
2017-03-22 19:29:19
Some of the compounds in tar are adsorbed through the lungs and enter the bloodstream. Once there, they promote a chemical transformation of the cholesterol in the blood that makes it much more likely to form plaques on the walls of arteries, including the coronary arteries -- livestrong com

bydloszewski
    Ocena: 1 (glosow:3)
2017-03-22 14:57:54
komentarz usunięty przez moderatora

KotSchrodingera
    Ocena: -2 (glosow:2)
2017-03-22 14:44:47
Jest wiele badań naukowych na temat leczniczego działania marihuany. Kto chce znaleźć, poszuka w wujku google. W niektórych szpitalach korzysta się z tego zioła z bardzo dobrymi skutkami w przypadku różnych rodzajów nowotworów (w tym w ostatnich stadiach białaczki), epilepsji i parkinsonie. M.in szpital w Lublinie niedawno stosował maryśkę wobec epileptyków. Na bóle na tle rakowym stosowała maryśkę m.in królowa Wiktoria. Maryśka łagodzi też skutki uboczne chemioterapii oraz jaskrę

mikmas
    Ocena: 3 (glosow:3)
2017-03-22 16:05:38
Nie leczy jedynie kokluszu i gradobicia

chocomp3
    Ocena: -1 (glosow:11)
2017-03-22 13:50:28
Nice try ćpuny. Czego to wy nie wymyślicie, żeby usprawiedliwić swoje jaranie.

bigszu99
    Ocena: 3 (glosow:7)
2017-03-22 13:39:21
Ja, w przeciwieństwie do autora wstawki, miałem do czynienia z młodymi ludźmi palącymi to świństwo każdego dnia. To co oni sobą prezentowali to był dramat. Dramat dla otoczenia i ich rodzin. Pamięć - zero, odpowiedzialność - zero, logiczne myślenie - zero, agresja bez narkotyku - + 10, wesołość - + 5, dziury w bani - +10. Jeśli to pomaga terminalnie chorym to im trzeba to refundować, ale pozwolenie na wolny handel tym narkotykiem jest idiotyzmem. Ale czego się spodziewać po lewaku?

willager666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-03-22 16:55:11
Zgodzę się i nie zgodzę. Mam 39 la i palę od 19. Co prawda moje palenie to co dwutygodniowy piątkowowieczorny relaks, w którym ani żona, ani dzieci mi nie przeszkadzają. Po prostu moje dwa dni w miesiącu, kiedy zamykam się w swoim gabinecie i proszę aby mi nie przeszkadzano. Słucham muzyki, porozmawiam ze znajomymi na portalach społecznościowych, czasami nawet zagram w jedną z wielu gier jakie posiada mój syn. Jako osoba paląca przez dwie dekady mogę śmiało powiedzieć, że nie jest z tym paleniem tak kolorowo jak mówi ta wstawka, ani tak źle jak jęczą przeciwnicy. Na rozwinięcie, za mało znaków

bigszu99
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-03-23 16:02:32
Ty użytkujesz to z głową bo masz już swoje lata i wiesz, co jest dobre a co nie jest. Ale czy 17latek mają do tego nieograniczony dostęp będzie myślał tak samo jak Ty? Odpowiedź znasz.

nettai
    Ocena: -1 (glosow:3)
2017-03-22 13:37:14
Bo nie chodzi o to żeby wyleczyć tylko żeby leczyć. Pacjent wyleczony jest bezwartościowy bo nie wydaje kasy na leki.

Rycerz1990
    Ocena: 2 (glosow:2)
2017-03-22 13:18:02
Jakieś rzetelne dowody na te niesamowite właściwości marihuany?

corvus_pl
    Ocena: 10 (glosow:10)
2017-03-22 13:17:46
Dodana do paliwa sprawia, że samochód całkiem inaczej się zachowuje. Jest tak jakby weselszy i chce mu się bardziej.

futroalba
    Ocena: 3 (glosow:3)
2017-03-22 12:44:14
maxicoveri bożek wiochy znowu odleciał. Może powinieneś opublikować pełną listę tego, co twoje zielsko leczy? Może usuwa prezesa sprzed oczu?

zwierzak250477
    Ocena: -1 (glosow:3)
2017-03-22 12:43:08
Tak wygląda właśnie współczesna, nowoczesna medycyna. Ostatnio w radyjku słuchałem audycji o rozpoznawaniu i leczeniu depresji. Pani dumnie opowiadała o tym, jakie to postępy w leczeniu tej choroby poczyniła medycyna, tj. stwierdzono, że u osób chorych na depresję występuje obniżony poziom hormonu wazopresyny. Wg tej mądrej pani LECZENIE polega obecnie na podawaniu choremu wazopresyny. Moim zdaniem to jest kpina, a nie leczenie. Raczej łagodzenie objawów.

mikmas
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-03-22 16:09:46
Wg mnie pójdźmy dalej - zawsze podawanie leków z zewnątrz w ostatecznym rozrachunku jest rozwiązaniem zgubnym. Czy to dopamina czy testosteron czy [tu wymień miliardy innych substancji] rozleniwia organizm. Nie ma złotego środka.

zwierzak250477
    Ocena: -1 (glosow:1)
2017-03-22 19:43:56
Zgadzam się. Chodziło mi jednak jeszcze o coś więcej - to co współcześnie lekarze nazywają dumnie leczeniem, to przeważnie tylko łagodzenie objawów. Leczeniem jest eliminowanie przyczyn choroby a nie jej skutków. Przykładowo - pacjent nie może ruszać ręką, dlaczego? bo jest złamana, aha to wsadzamy w gips i za miesiąc będzie ok. Przyczyna wyeliminowana. Obecnie nawet głupiego przeziębienia się nie leczy, nie wspominając o grypach czy anginach - podaje się jedynie leki obniżające gorączkę, co z resztą jest błędem.

kurwamac02
    Ocena: -1 (glosow:1)
2017-03-22 20:54:26
komentarz usunięty przez moderatora

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-03-22 22:28:24
komentarz usunięty przez moderatora

zwierzak250477
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-03-23 16:24:43
Ziomuś z gównem zamiast mózgu śmie twierdzić, że ktoś inny czegoś nie wie lub coś wie. Dobre :) I żenujące zarazem. Jak jesteś taki do przodu cwaniaczku, to może napiszesz jak wg ciebie wygląda leczenie depresji, jakie leki się stosuje, jakie jest ich działanie, a przede wszystkim jakie są przyczyny depresji i jak je eliminować. No, pochwal się swoja wiedzą. Jestem pewny, że na tą odpowiedź czeka sporo zaawansowanych doktorów i profesorów medycyny. Ozłocą Cię... o sorry, ozłocą cię.

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-03-23 16:36:56
komentarz usunięty przez moderatora

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-03-23 16:39:33
komentarz usunięty przez moderatora

zwierzak250477
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-03-23 18:43:10
No widzisz "geniuszu" - napisałeś dokładnie to samo co ja. Nieco inaczej, a jednak to samo. Wniosek jest ten sam - współczesna, nowoczesna medycyna gówno wie na temat większości chorób, a tzw leczenie to przeważnie łagodzenie objawów. Ty to nazywasz, może i trafnie - leczeniem paliatywnym. Ja łagodzeniem objawów. No właśnie, jednak nie trzeba się zbytnio wysilać aby "zrozumieć" twój awatar. Najpierw się pultasz, a potem piszesz to samo. Co do pier..ch ignorantów, to pomyśl najpierw o sobie.

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-03-23 19:40:33
komentarz usunięty przez moderatora

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-03-23 19:44:58
komentarz usunięty przez moderatora

zwierzak250477
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-03-23 20:11:02
Kur..a, szczylku, posłuchaj mnie uważnie, bo już irytujący się robisz. W kwestii ubliżania - lamus to co najwyżej cię zrobił i do tego spier..ł. Kolejna sprawa - z twoich wypowiedzi wynika, że jesteś ekspertem ku..a we wszystkim - gratuluję. Niestety w jednym dobry nie jesteś - rozmowa z tobą to jak czytanie poezji baranowi i liczenie, że zrozumie. Nie wiem jaką szkołę ziomuś kończyłeś, może i ogrodnictwa oraz genetyki cię nauczyli, ale z kompleksów nie wyliczyli. Wszystkie twoje wypowiedzi zaczyna się od "Ty jesteś, ku*wa, głupi.", "Gratuluję tak ubogiego toku myślenia."

zwierzak250477
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-03-23 20:13:46
oraz "Co ty pie*dolisz, zwierzak?". Ku..a, geniusz jeb..y albo zakompleksiony szczyl, który musi udowadniać swoją wartość. Spoko. Rozumiem to i już kończę.

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-03-23 20:37:02
komentarz usunięty przez moderatora

HenryKipper
    Ocena: -1 (glosow:3)
2017-03-22 11:50:31
leczy parkinsona itd....no dalej to juz nawet szkoda czytac po 1. jakies fakty naukowe, badania, cokolwiek? skoro zwykla maryska a takie cudowne dzialanie, to jakiez ma koka, a przeciez tez z naturalnych skladnikow a hera...no ja ciez... a skoro to wszystko takie cudowne, to jakim cudem jednak ludzie choruja, skoro w takiej czy innej formie narkotyki sa znane od stuleci albo I wczesniej, a jednak ludy, ktore ich uzywaly od wiekow rowniez choruja...

Darth.Mietek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2017-03-22 08:42:48
Zapomniałeś dodać, że mówisz o stężeniach nie powodujących stanów euforycznych. :) Pomijam z dupy wyjęte przykłady działań leczniczych.

czupakabra1000
    Ocena: 2 (glosow:2)
2017-03-22 07:23:31
I wszystkie te cudowne cechy ujawniły się dopiero jak PIS doszedł do władzy. Może o jakaś nowa odmiana czy może PO miało to w dupie???

mlodypisto
    Ocena: 3 (glosow:3)
2017-03-21 18:46:41
należy tylko dodać, że jeśli masz zaburzenia psychiczne lub chorobę psychiczną, paląc marihuanę pogarszasz swój stan, osobom zdrowym nic nie będzie

kornas1988
    Ocena: 3 (glosow:11)
2017-03-21 16:58:45
do tego leczy katar i przeziębienie,hamuje wydanie włosów,leczy bezpłodność,leczy zespół tureta,nie zawiera tłuszczy zwierzęcych,nie zawiera cukrów,jest wolna od barwników i chemii ogólnie spożywczej i ogólnie paląc ja stajesz się nie śmiertelny ..walcie się ćpuny nadal to jest nielegalne :D

latrell
    Ocena: -2 (glosow:2)
2017-03-22 08:25:20
więcej naroktyku masz w coca-coli i słodyczach niećpunie. BTW co to jest wydanie włosów?

carmamir
    Ocena: 0 (glosow:2)
2017-03-22 15:51:27
to jest wypadanie. Kolejny przyklad cpunka ktory ma obnizone iq do swinskiego, nie kojarzy faktow i nie mysli. Tylko pierdoly potrafi bez ladu i skladu pisac.

Policov
    Ocena: -2 (glosow:6)
2017-03-21 15:47:07
Zapomniał ktoś dopisać, że po maryśce nikt nigdy nie umarł... Tak jak po heroinie czy alkoholu, ale ciiii, żeby się nie wydało.

kornas1988
    Ocena: -1 (glosow:5)
2017-03-21 17:25:07
chcesz sie zalozyc o to?

Policov
    Ocena: -1 (glosow:3)
2017-03-22 15:23:51
@kornas - przegrałeś już na starcie. Gemma Moss miała 31 lat, ale oczywiście ty powiesz, że to wina jej serca, a nie maryśki. To jeden z tysięcy przypadków śmierci spowodowanej maryśką.

Kalendarium2
    Ocena: 2 (glosow:8)
2017-03-21 14:54:25
komentarz usunięty przez moderatora

bvb1919
    Ocena: -1 (glosow:5)
2017-03-21 14:45:37
chodzisz na?pany,nie odrzniasz rzeczywisto?ci od fikcji,mowa staje sie woljiejsza,parali?uje mzg co? jeszcze ale zapomnia?em

Zerocool
    Ocena: 3 (glosow:3)
2017-03-21 14:06:55
Pogłębia świadomość? Możesz rozwinąć tą myśl?

Yraley
    Ocena: -1 (glosow:3)
2017-03-21 14:06:30
komentarz usunięty przez użytkownika

kurwamac02
    Ocena: -1 (glosow:1)
2017-03-22 20:49:54
komentarz usunięty przez moderatora

koreperytor12
    Ocena: 1 (glosow:9)
2017-03-21 13:48:23
komentarz usunięty przez moderatora

Kalendarium2
    Ocena: 2 (glosow:4)
2017-03-21 14:55:55
komentarz usunięty przez moderatora

Ratto
    Ocena: 21 (glosow:29)
2017-03-21 13:26:19
Mało tego, walczy z bezrobociem, zmniejsza emisję freonów, przeciwdziała powodziom, cofa astygmatyzm, zrasta kości, nie zawiera glutenu i jest laicka !

gruzawik
    Ocena: 2 (glosow:6)
2017-03-21 12:51:40
są też negatywne skutki: psychozy, rakotwórczość... ale uważam, że nic państwu do tego, czym obywatel zamierza się truć. tym bardziej, że fajki nie mają żadnego pozytywnego wpływu, alkohol tym bardziej, a są legalne.

carmamir
    Ocena: -2 (glosow:2)
2017-03-22 15:54:02
cpunie, dopoki panstwo placi za leczenie raka (palenie zielska jest 30x bardziej rakotworcze, przypomnij sobie co wypluwasz) to wazne jest to by takie cpuny byly wsadzane do paki. Nie po to place podatki rocznie, ktore przekraczaja to co przdcietny Polak przez cale zycie zarobi, zeby cpunki wolno biegaly. Kula w leb i do piachu to moja dewiza dla cpunow.

gruzawik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2017-03-22 16:38:31
alkoholiku, nie po to płacę podatki, żeby pijanych i ich ofiary leczono, nawaliłeś się i rozwaliłeś łeb: młotek poprawkowy i do piachu.

Liberte
    Ocena: 0 (glosow:2)
2017-03-22 20:12:18
Głupia dyskusja, bo Panowie proszę sobie sprawdzić jaki wpływ do budżetu Państwa stanowi akcyza od wyrobów tytoniowych i alkoholu. Te wpływy sprawiają, że śmiem twierdzić iż palący i pijący opłacają się w swoim nałogu. Skoro rządowi nic do tego co obywatel zamierza w siebie pompować to dlaczego kokaina, heroina amfa i inne tego typu substancje są nielegalne? Marihuana jest kontrowersyjna bo toczy się dyskusja o jej bilans korzyści do negatywów ale nie zmienia to faktu że THC jest substancją psychoaktywną a wszystkie skutki stosowania "zioła" nie są do końca zbadane....

Liberte
    Ocena: -2 (glosow:2)
2017-03-22 20:17:32
cd... ja jestem za konopiami wykorzystywanymi w medycynie ale jakoś nie potrafię znaleźć powodów by legalizować marihuanę jako używkę. Mam przyjaciela, który był poszkodowanym w zdarzeniu drogowym gdzie sprawca był pod wpływem THC.

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-03-23 09:16:17
nie opłacają się wcale. dlatego, że ich skutki społeczne są dużo gorsze. fakt, że durniom to nawet mleka lepiej nie dawać:)

Liberte
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-03-23 21:30:20
Skutki? Jakie skutki? Jeśli piszesz o kosztach leczenia to zważ że ci palacze w wiekszości także opłacają składki z tytułu ubezpieczenia zdrowotnego itp. Opłacają się, bo akcyza to ogromne pieniądze, znaczna część budżetu i nikt żaden rząd nie zdecyduje się na zdelegalizowanie tytoniu i alkoholu.

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-03-24 17:13:12
bo zdelegalizowanie pasie przestępczość. skutki to również DVT, miażdżyca, POChp, i mnóstwo innych w kwestii fajek, a nieróbstwo, rozbite rodziny, przemoc w kwestii alko. składki a koszty leczenia tak się do siebie mają, jak titanic do góry lodowej.

latrell
    Ocena: 0 (glosow:6)
2017-03-21 12:43:29
mogłes wstawic to za czasów peło, gdy odrzucali postulaty wolnych konopii, a nie szukasz odświeżanej sensacji. Tak samo piś jak i bul komoro(ws)k(i) pragną męczarni dla gojów.

kk1234567
    Ocena: -3 (glosow:5)
2017-03-21 12:00:34
roczne zyski netto z samego raka wynoszą 150 mld $ rocznie
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Święte słowa
  •  W punkt.
  •  ANIOŁKI KURSKIEGO
  •  Porządek musi być
Kiedy to wystarczyl sam płot placu zabaw do zabawy
główna
Dodano: 2018-07-15, 01:41:23   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 155Skomentuj (19) | Zgłoś nadużycie
11
share Udostępnij inaczej

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.