lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 2017-12-11, 09:20:59   przez: bayguz
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 113  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(18)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
sad_madman
2019-04-13 10:57:02
Ocena: 4(glosow:6)-+
Szczerze mówiąc mam dosyć już tych wrzutek z fragmentami ciał kobiet. A to dupa, a to cycek, a to uśmiech itp. Czy onanisci nie mogą iść z tym na redtube? Chyba gdzieś została zatracona idea tego portalu, no chyba że ideą autora jest to abym patrzył z politowaniem na te cycki.

winkiel22
2019-04-14 15:05:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
Sama natura

wszystkozajete
2019-04-14 00:03:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
Silikonami się tak nie da.

Klakierowicz
2019-04-13 23:19:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
Stuleja.pl

arkadiusz143s
2019-04-13 14:26:58
Ocena: 0(glosow:2)-+
hipnotyzujący widok

Knuddelkugel
2019-04-15 13:45:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak, nawet bardzo hipnotyzujące... Oglądałem w pracy i zorientowałem się dopiero ze coś nie tak jak już 3 kolegów stało przed moim biurkiem i pytało czy wszystko w porządku, bo mówią do mnie od 10 minut a ja bez słowa gapie się w monitor.

gsk08_15
2019-04-13 12:29:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
Myszka Miki gra w guziki, aż jej dołem koszulkę wessało.

mayor1980
2019-04-13 11:01:19
Ocena: 2(glosow:2)-+
A nie zauważyliście, że to facet włożył dwa balony i je giba wackiem.

sad_madman
2019-04-13 10:57:02
Ocena: 4(glosow:6)-+
Szczerze mówiąc mam dosyć już tych wrzutek z fragmentami ciał kobiet. A to dupa, a to cycek, a to uśmiech itp. Czy onanisci nie mogą iść z tym na redtube? Chyba gdzieś została zatracona idea tego portalu, no chyba że ideą autora jest to abym patrzył z politowaniem na te cycki.

bahamut24
2019-04-13 12:26:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
Popieram, portal upadl a idea gdzies sie zagubila. Obecnie najwieksza szanse na glowna maja wstawki tego typu, wstawiane przez onanistów, niektorzy limit dzienny wykorzystuja na wstawki. W prawdziwym zyciu kobiety nie maja , cycka i cipki nigdy nie widzieli wiec sie zaspokoic musza reka, razem z adminem.

gsk08_15
2019-04-13 12:27:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
Co sie dzieje z cyckami babci Petroneli gdy pochyla sie nad grządką marchewki?

Arakiel666
2019-04-13 12:31:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dokładnie. Zaraz będzie w komentarzach wysyp onanistów jarających się tą wstawką.

przemek1986kk
2017-12-12 18:02:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
ile trwa ten filmik, bo dzień sie konczy

Marcus2012
2017-12-11 23:50:24
Ocena: -1(glosow:1)-+
Bosze!! Jestem w raju

amenhotep
2017-12-11 16:35:08
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dwa argumenty, którym nie oprze się żaden facet...

Antoch
2017-12-11 10:06:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
Fajne ;)

CZYCHACZ
2017-12-11 09:51:27
Ocena: 4(glosow:6)-+
Ciekawe ilu dostrzegło "lokówkę", która stoi na szafce obok lampy?

thomaass
2017-12-11 10:26:29
Ocena: 0(glosow:4)-+
Zapewne żaden facet :P

Pantocrator
2017-12-11 09:36:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
To są klasyczne fale materii de Broglie’a,
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Bez ściemy
  •  Bieda...
  •  Obserwacja zamkniętej strefy
  •  Przyszłość
Z człowieka chorego na padaczke
główna
Dodano: 2018-08-31, 09:47:19   przez: maxicoveri
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 93Skomentuj (53) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.