Zaloguj przez FBZaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 2018-01-07, 13:42:21   przez: ingelpingel
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 214  Zgłoś nadużycie
48
share Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(118)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
tczew
    Ocena: 35 (glosow:49)
2018-01-08 13:39:40
Pani Eliza poniekąd ma racje gdyż to Kamil Stoch wygrał zatem to jego zasługa. Istnieje tez druga strona medalu o wiele bardziej złożona albowiem: -Polska i Polacy musieli wybudować skocznię -Wyszkolić armię lekarzy, nauczycieli, psychologów etc aby Pan Stoch mógł i miał gdzie trenować -To właśnie Polacy finansują kardę - To tez właśnie Polacy i także Pani czynnie angażuje się w medialną oprawę reprezentacji ( zapewne nie za darmo)

AnonimowyPremier
    Ocena: 1 (glosow:3)
2018-01-11 07:42:47
komentarz usunięty przez moderatora

Chapacz
    Ocena: 5 (glosow:5)
2018-01-09 21:06:39
Tak, tak. Ale Kamil Stoch zapewne czuje dumę kiedy skacze, mając orła na piersi albo stojąc na podium słyszy Mazurka Dąbrowskiego.

hansje
    Ocena: -4 (glosow:8)
2018-01-09 18:44:51
komentarz usunięty przez moderatora

jacek.jacek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2018-01-09 14:00:39
komentarz usunięty przez moderatora

Liberte
    Ocena: 6 (glosow:6)
2018-01-09 07:28:38
Zwyczajnie nie wierzę... nawet skoki mi chcecie polityka spieprzyć. Czekam tylko kiedy się okaże, że Kubica się nie dostał do F1 bo w Polsce PiS rządzi, litości qutwa.

globus0024
    Ocena: 5 (glosow:9)
2018-01-09 00:23:45
płakać mi się chce jak czytam te wypociny... czy wy naprawdę wszyscy myślicie że takie wpisy są przypadkowe? nie... nie są przypadkowe... są ludzie w tym kraju którym bardzo zależy żeby nasz kraj się podzielił... a najlepiej żeby wybuchł wewnętrzny konflikt... bo podzielony kraj to słaby kraj... połakałem się ze śmiechu jak przeczytałem.. ciekawe co by było jakby Kamil powiedział że jest za PO. to by było że pokazałby że jest burakiem... bo każdy artysta. sportowiec powinien być z dala od polityki. a jeśli zaczyna się mieszać w politykę to poprostu szuka rozgłosu bo jest słaby w tym co robi

globus0024
    Ocena: 1 (glosow:3)
2018-01-09 00:29:26
A tacy goście jak Jarecki01, Maxicoveri czy Jurek1102 to zwykli chłopcy opozycji którzy są odpowiedzialni za podgrzewanie atmosfery... Jaki normalny człowiek ma czas na to żeby codziennie stworzyć 4 demoty i wrzucić je na taki portal jak ten? no taki który nie pracuje i właśnie za te demoty bierze wynagrodzenie

Arakiel666
    Ocena: 2 (glosow:4)
2018-01-09 04:11:26
Albo np taki kawalrafala. Kto normalny pisze tyle komentarzy na tym portalu? Ktoś kto nie pracuje tylko bierze za komentarze wynagrodzenie.

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:1)
2018-01-12 01:38:51
komentarz usunięty przez moderatora

Arakiel666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2018-01-12 04:33:21
Kawałsteryda już Ci udowadniam. Masz tu konto od 17 grudnia 2011. To jest jakieś 2187 dni. Napisałeś 14262 komentarzy. To daje ok 6,5 komentarza dziennie. I kto tu jest je^^ięty? ;-)

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:0)
2018-01-12 16:06:53
komentarz usunięty przez moderatora

Arakiel666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2018-01-12 20:24:08
Bo Ty żyjesz tym portalem :-D

jarecki01
    Ocena: -11 (glosow:13)
2018-01-08 19:45:03
Każdy wie, że Kamil nie lubi PISu, jak większość Polaków zresztą!

Genialon
    Ocena: 4 (glosow:12)
2018-01-08 20:51:30
Tyle, że w wyborach okazało się być nieco inaczej, niż byłeś łaskaw stwierdzić.

jarecki01
    Ocena: -10 (glosow:10)
2018-01-08 22:03:19
Pis wybory wygrał niewielką różnicą i tylko dzięki małej frekwencji, przy okazji Polacy nauczyli się przez te 2 lata jednego, wszystko tylko nie pis!!!

Damein
    Ocena: -2 (glosow:2)
2018-01-08 22:15:46
zakładając, że Ci co nie głosowali na PIS ich nie lubią...to tak większość ich nie lubi:)około 40% poparcia z 50% frekwencji(upraszczam) to wychodzi, że 60% uprawnionych do głosowania ich nie lubi:) czyli jednak większość i to blisko większości konstytucyjnej;)

Liberte
    Ocena: 2 (glosow:2)
2018-01-09 07:34:40
Damein idąc Twoim tokiem rozumowania każde wybory wygrywa partia której większość nie lubi. Tak dla przypomnienia w 2011 r frekwencja wynosiła 48,92% PO wygrała wybory osiągając 39,18% poparcia wśród głosujących czyli ponad 60% biorących udział w wyborach nie lubi PO tak?.

arachnea
    Ocena: 7 (glosow:11)
2018-01-08 18:34:52
komentarz usunięty przez moderatora

Sigmal
    Ocena: 0 (glosow:6)
2018-01-08 18:17:12
Tygodnik "W Sieci" już kiedyś umieścił na okładce Stocha i rządowego tupolewa. Co więcej, nawet Antoni Macierewicz twierdził, że szachownica na kasku "to hołd złożony poległym w Smoleńsku". Wtedy Kamil Stoch sprawę komentował tak: Próbowano to wykorzystać politycznie, co nie było zgodne z moimi intencjami. Proszę osoby, które chcą coś interpretować w moim zachowaniu, by sprawdziły - co ja na ten temat myślę.

Sigmal
    Ocena: 0 (glosow:2)
2018-01-08 18:15:54
KAMIL STOCH "- Ten symbol przedstawia siłę, bojowość i znak lotnictwa, czyli latanie- mówił w wywiadzie po powrocie z igrzysk. Pomysł narodził się podczas sesji zdjęciowej w Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie.- Moja żona robiła zdjęcia, ja byłem modelem. Pozując przy którymś kolejnym samolocie ze znakiem polskiego lotnictwa pojawił się pomysł, żeby mieć taki znak na kasku."

Sigmal
    Ocena: -2 (glosow:2)
2018-01-08 18:14:06
KARNOWSKI-"W 2014 roku Kamil Stoch uczcił szachownicą na kasku polskich lotników. Tych z dywizjonu 303, ale i - to było wówczas jasne-z Tu-154M/101. Ten gest, w tamtym trudnym czasie, był równie ważny, i równie wielki, jak dzisiejszy tryumf"

kendus100
    Ocena: 1 (glosow:7)
2018-01-08 18:04:06
Tempa dzida.

spasiony
    Ocena: -2 (glosow:2)
2018-01-08 17:51:31
Poleciałby dalej ale zasada większości rodaków ( równaj w dół ) ściągnęła go w ten dół :). Tak wiele byśmy osiągnęli bez pieniactwa i partii w których są darmozjady i nieroby ( w większości ) bo zależy by ten dół był. im dobrze bo za jakiś czas wymienią stołkami, ludzie niech się szarpią:(

kawalrafala
    Ocena: -2 (glosow:2)
2018-01-08 23:39:50
komentarz usunięty przez moderatora

krzyzyk
    Ocena: 3 (glosow:11)
2018-01-08 17:39:35
komentarz usunięty przez użytkownika

tomic1
    Ocena: 4 (glosow:6)
2018-01-08 17:13:56
Na sukcesy Polski i Polaków składają się sukcesy indywidualne każdego z nas Polaków, a więc i Kamila Stocha. Tak samo, jak sukcesy Niemiec i Niemców, czy Francji i Francuzów! I w sumie jest bez większego znaczenia kto sponsoruje, czy wspiera, a nawet, czy sam zainteresowany utożsamia się ze swoimi korzeniami. W przypadku sportowców dochodzi jednak też taki czynnik, że to oni sami chcą reprezentować swój kraj. Nikt Stocha nie zmuszał do reprezentowania Polski i Polaków, ale skoro już z własnej woli nas reprezentuje to nie odbieraj nam prawa cieszyć się z jego sukcesów, jak z naszych własnych!

Oliolo
    Ocena: 7 (glosow:9)
2018-01-08 17:37:15
tylko, że lewactwo lepiej wie co ty lubisz i z czego powinieneś się cieszyć. A jak myślisz inaczej niż oni to cię obrażą, wyzwą od pisiorów, albo będą starali się cię ośmieszyć fejkami tworząc równoległą rzeczywistość

artur8225
    Ocena: 0 (glosow:8)
2018-01-08 17:12:26
Ja zawsze myślałem że sportowcy walczą dla swojego kraju , według mnie Reprezentacja Polski to grupa ludzi reprezentująca Polskie czyli nas Polaków , tak ze zwycięstwo Kamila jest naszym zwycięstwem i właśnie dla tego Kamil i obecni Polacy odśpiewali Mazurek Dąbrowskiego

nissin
    Ocena: -9 (glosow:9)
2018-01-08 16:57:49
Czy jest jakis bogaty i szanowany narod, posiadajacy dobrych sportowcow? Czy sport jest wykladnikiem powodzenia narodu? To tylko element szowinistycznej propagandy politykow.

nissin
    Ocena: -6 (glosow:8)
2018-01-08 17:11:00
Rosja jest tego przykladem, pompowali swoich sportowcow sterydami i co z tego wyiniklo? Tylko sie osmieszyli...I zostali wykluczeni.

zitto1
    Ocena: 9 (glosow:13)
2018-01-08 16:13:21
Gowno prawda!!! Na sukces sportowca pracuje cały sztab ludzi, a społeczeństwo w większości to sponsoruje, oczywiście bez jego morderczczej pracy, talentowi i jego umysłowi sukcesu by nie było ale mówienie że to zasługa tylko jego samego to kłam

nissin
    Ocena: -6 (glosow:8)
2018-01-08 16:53:08
Dzieki swojej pracy , zostaje milionerem... Jaka jest zasluga reszty narodu? To tylko propaganda powodzenia, utrzymujaca narod w dobrym humorze i dajaca politykom poparcie.

egon785
    Ocena: 0 (glosow:0)
2018-01-09 05:02:58
komentarz usunięty przez moderatora

nissin
    Ocena: -2 (glosow:8)
2018-01-08 15:45:50
Kolejny sukces polskiego narodu...Brawo, gratuluje a gdzie reszta i wiecej na poziomie Europy w dziedzinie nauki, przemyslu, ekonomii i kultury? Czy tylko na nartach potraficie skakac Polacy?

pawellt
    Ocena: -1 (glosow:5)
2018-01-08 15:50:45
Teraz kasa jest pompowana Rydzykowi i kolesiom z pis, a to co zostanie idzie na socjal dla nieudaczników - a nie do instytucji naukowych. Jaruś ma swoje priorytety. PIS to taka zakamuflowana komuna, tylko włażąca w dupsko klerowi. Prawica ZAWSZE miała szacunek do własności prywatnej. Wystarczy zobaczyć jaką ustawę przepchnęli odnośnie myślistwa.

wl666
    Ocena: 1 (glosow:9)
2018-01-08 14:59:44
Ja jestem ciekawy, co by się działo, gdyby nagle Kamil zadeklarował, że jest za PO...

nissin
    Ocena: -2 (glosow:10)
2018-01-08 15:48:55
Zostal by zgnojony przez platnych trolli PiSu...To polityka i propaganda Kaczynskiego, jeszcze z czasow PZPR i PRL.

Oliolo
    Ocena: 1 (glosow:15)
2018-01-08 16:04:25
nie zadeklaruje, że jest z PO bo to, że jest sportowcem nie znaczy, że jest idiotą

egon785
    Ocena: 4 (glosow:8)
2018-01-08 16:08:27
komentarz usunięty przez moderatora

nissin
    Ocena: -2 (glosow:12)
2018-01-08 16:09:15
Znam wioche od lat, karzdy kto nie popieral PiSu, zostal zgnojony przez platnych pisiorow...

egon785
    Ocena: -1 (glosow:9)
2018-01-08 16:16:13
komentarz usunięty przez moderatora

nissin
    Ocena: -5 (glosow:7)
2018-01-08 16:32:25
@egon - Widocznie na to zaslugiwali...Podobnie jak reszta wiejskiego elektoratu PiSu. Czym jest obecnie polskie spoleczenstwo PiSu w Europie?

egon785
    Ocena: 2 (glosow:4)
2018-01-08 16:55:28
komentarz usunięty przez moderatora

nissin
    Ocena: -4 (glosow:4)
2018-01-08 17:04:06
@egon - Ja mam powody do dumy z osiagniec mojego narodu. A jak jest z Toba? Podaj wiecej przykladow niz jakis sportowiec...Jak z rozwojem Twojego narodu, ekonomia , opieka socjalna, sluzba zdrowia, kultura?

egon785
    Ocena: 2 (glosow:4)
2018-01-08 17:15:50
komentarz usunięty przez moderatora

nissin
    Ocena: -4 (glosow:4)
2018-01-08 17:21:19
Widze @egon ze identyfikujesz sie mentalnie z Macierewiczem, czy to kolega z Tworek?

egon785
    Ocena: 1 (glosow:3)
2018-01-08 17:26:16
komentarz usunięty przez moderatora

nissin
    Ocena: -3 (glosow:3)
2018-01-08 17:47:07
@egon - Szwecja w kazdym porownaniu, miedzynarodowym stoi wyzej niz Polska w kazdej dziedzinie, nawet w sporcie...

nissin
    Ocena: -1 (glosow:1)
2018-01-08 17:48:56
P.S. - Mimo ze ma tylko 10 milionow obywateli...

egon785
    Ocena: 1 (glosow:1)
2018-01-08 18:33:31
komentarz usunięty przez moderatora

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:2)
2018-01-08 23:45:45
komentarz usunięty przez moderatora

robcioRR
    Ocena: -1 (glosow:9)
2018-01-08 14:48:51
Ale tempa dzida....

herub
    Ocena: 2 (glosow:4)
2018-01-08 14:09:05
Skocznie w Polsce by?y wybudowane za komuny wi?c jak najbardziej podzi?kujmy Bierutowi ,Gomu?ce,Gierkowi,Wa??sie i Tuskowi to oni przyczynili si? do sukcesu Stocha.????????????.Jak widz? takie komentarze na poziomie intelektu ameby to nie wiem czy si? wysra? czy wyrzyga?.

tczew
    Ocena: 35 (glosow:49)
2018-01-08 13:39:40
Pani Eliza poniekąd ma racje gdyż to Kamil Stoch wygrał zatem to jego zasługa. Istnieje tez druga strona medalu o wiele bardziej złożona albowiem: -Polska i Polacy musieli wybudować skocznię -Wyszkolić armię lekarzy, nauczycieli, psychologów etc aby Pan Stoch mógł i miał gdzie trenować -To właśnie Polacy finansują kardę - To tez właśnie Polacy i także Pani czynnie angażuje się w medialną oprawę reprezentacji ( zapewne nie za darmo)

pawellt
    Ocena: 1 (glosow:7)
2018-01-08 15:48:31
W największym stopniu finansują go sponsorzy, a ci nie są gwoli ścisłości z Polski. Główny sponsor Stocha to firma Renault.

Wojtko82
    Ocena: 10 (glosow:10)
2018-01-08 13:27:47
komentarz usunięty przez moderatora

kowalski111
    Ocena: 5 (glosow:17)
2018-01-08 13:13:54
jej już nic nie pomoże......, no chyba że tylko jakiś szaman

jakub1975wawa
    Ocena: -6 (glosow:16)
2018-01-08 13:23:04
kretyn a w czym mu pomogli polacy? tenowałes może zaniego ? trzymałeś diete za niego młocie?

dorix
    Ocena: 6 (glosow:8)
2018-01-08 13:55:38
A kto utrzymuje obiekty płaci stypendium?

OlaU
    Ocena: 1 (glosow:7)
2018-01-08 14:01:57
@dorix. Stypendium?? Stoch musi liczyć na sponsorów. Jego główny sponsor to Renault.

Rafgath
    Ocena: 0 (glosow:6)
2018-01-08 12:51:40
Ja pierd... jaki glupek. Potem sie dziwi ze ja clop bije.

caleanka
    Ocena: -11 (glosow:23)
2018-01-08 12:30:55
Kolejny wielki sukces Kaczynskiego i Rydzyka, jak rowniez calego elektoratu PiSu...

kumanek666
    Ocena: 4 (glosow:12)
2018-01-08 12:50:53
komentarz usunięty przez moderatora

kawalrafala
    Ocena: 2 (glosow:8)
2018-01-08 13:16:38
komentarz usunięty przez moderatora

kumanek666
    Ocena: -1 (glosow:21)
2018-01-08 12:27:04
komentarz usunięty przez moderatora

lougramm
    Ocena: -2 (glosow:16)
2018-01-08 11:52:42
komentarz usunięty przez moderatora

jacek.jacek
    Ocena: 2 (glosow:10)
2018-01-08 11:48:31
komentarz usunięty przez moderatora

adammmaster
    Ocena: -1 (glosow:3)
2018-01-08 11:39:03
komentarz usunięty przez moderatora

caleanka
    Ocena: 1 (glosow:13)
2018-01-08 11:58:55
Zapomniales o sponsorach...Grupa Lotos, Grupa Azoty i Renault (główny sponsor).

I-szyNos_wPL
    Ocena: -3 (glosow:19)
2018-01-08 11:34:06
komentarz usunięty przez moderatora

pawellt
    Ocena: -7 (glosow:11)
2018-01-08 11:57:37
Zupełnie jak twoja matka przychlaście

jakub1975wawa
    Ocena: -1 (glosow:9)
2018-01-08 13:28:04
obejrzyj jej zdjęcia na necie ona brzydka . Kogo wolisz może pawłowicz ci pasi głabie

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:13)
2018-01-08 11:31:46
"O tym, jak ważny jest sportowy sukces dla tonowania nastrojów w społeczeństwie, najlepiej przekonał się generał Jaruzelski. Przez kilka letnich tygodni 1982 r. Polacy prawie zapomnieli, że od pół roku żyją w kraju ogarniętym stanem wojny. Wystarczyło, że finałowy turniej España 82 przyniósł polskiej reprezentacji trzecie miejsce na świecie. Edward Gierek musiał wiedzieć, jaką ulgę czuł Jaruzelski, bo i jego ratowali z opresji sportowcy. A niewiele jest dziedzin, które można wykorzystać w propagandzie tak dobrze jak sport." - focus.pl

jark0
    Ocena: 2 (glosow:2)
2018-01-08 15:14:42
Tak, zrezygnujmy z udziału we wszystkich imprezach sportowych, przecież są tubą propagandową rządzących. Miało być rzeczowo a jak zwykle wyszło Ci żałośnie.

egon785
    Ocena: 0 (glosow:0)
2018-01-08 16:13:04
komentarz usunięty przez moderatora

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:10)
2018-01-08 11:23:15
komentarz usunięty przez moderatora

kumanek666
    Ocena: 4 (glosow:8)
2018-01-08 12:28:10
komentarz usunięty przez moderatora

doman800
    Ocena: -3 (glosow:13)
2018-01-08 11:20:27
komentarz usunięty przez moderatora

Oliolo
    Ocena: 5 (glosow:15)
2018-01-08 11:07:20
Pani Elizo, a ile osób pracowało na pani prace dziennikarskie, które pani wykorzystała bez zgody autorów? To był pani osobisty sukces czy praca zbiorowa? A to przecież nie był plagiat, tak?

przemek5d
    Ocena: 5 (glosow:13)
2018-01-08 10:50:33
Miarą sportowego sukcesu jest ilość cieszących się z niego ludzi. Gdyby tak nie było osiągnięcie Stocha było by porównywalne do wygrania przeze mnie meczy z Barceloną w Fifie. I tak to jest sukces wszystkich Polaków

serekwaniliowy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2018-01-08 10:46:39
komentarz usunięty przez użytkownika

koles154
    Ocena: -3 (glosow:3)
2018-01-08 10:40:03
komentarz usunięty przez użytkownika

koles154
    Ocena: -3 (glosow:21)
2018-01-08 10:38:37
Kamil jest reprezentantem Polski a nie swojego domku. I jest dumny ze swojego narodu. Doskonale sie ta wypowiedz nadaje w kategorii WIOCHA i WSTYD, żydowskie szczekanie

pawellt
    Ocena: 8 (glosow:16)
2018-01-08 10:47:08
Każdy z kim się nie zgadzasz to żyd? Matka cię tak wychowała katoliku od siedmiu boleści?

julia11111
    Ocena: 0 (glosow:20)
2018-01-08 10:33:19
Pani Elizo!Kamil Stoch to Polak ,czy to się pani podoba czy nie!Reprezentuje Polskę,Polaków!pochodzi z polskich gór,jest w Polskim Związku Narciarskim i pani lewackie próby propagandowe nic tu nie wskórają!!!Z pani punktu widzenia(lewackiego)należy podzielić Naród żeby można było łatwiej nim rządzić-wasze slogany-równość płci,rasizm itp.są tylko po to!!!Tak naprawdę macie to w dupie i wam kasa ma się zgadzać!!!!!

psx85
    Ocena: 0 (glosow:18)
2018-01-08 10:25:04
Sam Stoch twierdzi inaczej, ale co tam. Najpierw lewacka logika.

matys601
    Ocena: 2 (glosow:8)
2018-01-08 11:25:49
Więc zastanów się lepiej w takim wypadku, czy Kamil dzieli również na lewaków i lepszy sort?

psx85
    Ocena: 1 (glosow:3)
2018-01-08 13:01:11
Na pewno śmieje się z tych idiotów z pod sejmu w Wigilię i Nowy Rok. Dzielę Ci co utracili władzę, bo inaczej władzy odzyskać nie mogą. Proste jak budowa cepa.

steve6
    Ocena: 1 (glosow:9)
2018-01-08 10:21:08
Powiedziała ELiza "plagiat" Michalik

modoc
    Ocena: 3 (glosow:15)
2018-01-08 10:20:50
Słychać lewackie wycie. ZNAKOMICIE

ajot
    Ocena: -1 (glosow:13)
2018-01-08 10:17:45
typowe kodziarskie skowytanie, śmierdzi lewackim ścierwem

Zordon9999
    Ocena: -9 (glosow:23)
2018-01-07 21:01:28
komentarz usunięty przez użytkownika

koreperytor12
    Ocena: 2 (glosow:16)
2018-01-08 08:22:49
komentarz usunięty przez moderatora

kawalrafala
    Ocena: -6 (glosow:8)
2018-01-08 11:26:39
komentarz usunięty przez moderatora

matys601
    Ocena: 3 (glosow:5)
2018-01-08 11:34:08
przesadzasz Zordon, przypominam że nawet Orban był za!

kawalrafala
    Ocena: -3 (glosow:7)
2018-01-08 13:23:27
komentarz usunięty przez moderatora

matys601
    Ocena: 2 (glosow:2)
2018-01-08 13:54:40
aż boję się zatem zapytać co zrobi strategiczny buntownik podczas kolejnego głosowania ws. Polski. Z tymi strategami jednak nigdy nic nie wiadomo.

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:3)
2018-01-08 14:53:41
komentarz usunięty przez moderatora

matys601
    Ocena: 1 (glosow:1)
2018-01-08 15:22:30
ja tego nie kupuję, pomyśl że przecież wedle tej samej zasady którą przytaczasz nasz rząd wie o świecie i sąsiadach tylko tyle ile powie opozycja danego kraju i ile napiszą w mediach. Poważnie to kupujesz?

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:0)
2018-01-12 01:44:22
komentarz usunięty przez moderatora

ridan
    Ocena: 2 (glosow:28)
2018-01-07 20:15:19
komentarz usunięty przez moderatora

MimiAyres
    Ocena: 0 (glosow:8)
2018-01-08 10:35:53
"...aby zaprzeczyć, że sukces polskiego sportowca jest sukcesem Polski..." albo "...aby twierdzić, że sukces polskiego sportowca nie jest sukcesem Polski...". Bo jeśli zaprzeczasz, że coś nie jest, to tym samym twierdzisz, że jest. Innymi słowy: zaprzeczam, że nie jesteś debilem :)

oryginalgabber
    Ocena: 0 (glosow:20)
2018-01-07 18:51:51
Święta prawda. Kamil sam tyrał na swoj sukces!!!

dudus54
    Ocena: 5 (glosow:21)
2018-01-07 15:23:54
wg, tej idiotki to Kamil jest "z tego kraju"

ridan
    Ocena: 2 (glosow:20)
2018-01-07 19:55:18
komentarz usunięty przez moderatora

lubeeelskie
    Ocena: 6 (glosow:16)
2018-01-07 14:20:07
Nie, ten "chłopak", a ten mężczyzna. On nie jest dzieckiem. Prawda feministki? :D :D :D

Salis1609
    Ocena: 11 (glosow:59)
2018-01-07 14:17:55
komentarz usunięty przez moderatora

marcoo7
    Ocena: 2 (glosow:6)
2018-01-08 12:01:25
Daj spokój, to tylko skomlenie uposledzonych KODomitow.

koreperytor12
    Ocena: -2 (glosow:34)
2018-01-07 14:12:40
komentarz usunięty przez moderatora

ingelpingel
    Ocena: 5 (glosow:31)
2018-01-07 14:15:26
Bardzo dobre spostrzeżenie, ci z po zagarniali wszystko dla siebie.

koreperytor12
    Ocena: -4 (glosow:26)
2018-01-07 14:31:22
komentarz usunięty przez moderatora

ingelpingel
    Ocena: 7 (glosow:19)
2018-01-07 14:41:22
Pracują a nie kradną. To jest różnica. Wiesz mam nadzieję co to znaczy?

ridan
    Ocena: 0 (glosow:14)
2018-01-07 19:53:10
komentarz usunięty przez moderatora

koreperytor12
    Ocena: -4 (glosow:14)
2018-01-08 09:11:56
komentarz usunięty przez moderatora

piotrek_12346
    Ocena: -3 (glosow:11)
2018-01-08 10:16:24
@ingelpingel; przypomnieć ci 19 baniek za propagandę partyjną dla kolesi z rządu? Przypomnieć ci ogromne dotacje dla łojca rydzyka?

pawellt
    Ocena: 1 (glosow:11)
2018-01-08 10:43:47
ingelpingel przygłupie. A SKOK'i? A dotacje milionowe na fundacje córki Macierewicza? A miliony na Rydzyka? A rekordowe nagrody dla administracji rządowej i najwyższe w tym roku (od kilku lat) podwyżki cen energii?? Pisiory w okradaniu, kolesiostwie i niszczeniu kraju JUŻ prześcignęli platfusów. Żyj dalej propagandą TVPIs...

ingelpingel
    Ocena: 1 (glosow:3)
2018-01-08 18:50:47
Nie spinać się platfusy! Nie wybielać ZŁODZIEI Z PLATFORMY bo to zalatuje paserą wy wsioki o tępych umysłach :DDD

kowala27
    Ocena: 7 (glosow:27)
2018-01-07 13:44:49
Przez osiem ostatnich lat, Polki i Polacy ... Jak to dobrze już nie słyszeć tej żenady.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  No właśnie ... Jak długo jeszcze ?
  •  Nie spodziewali się.
  •  Prawi i sprawiedliwi w realu,
  •  Podobno lekceważycie muzykę Krzysztofa Krawczyka?
główna
Dodano: 2018-08-20, 15:16:54   przez: zwidi
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 246Skomentuj (101) | Zgłoś nadużycie
22
share Udostępnij inaczej

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.