lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Zniechęcić do siebie prawie wszystkich Polaków, a na pewno młode pokolenie.
główna
Dodano: 29.01.2018, 14:11:09   przez: zofia749
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 357  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(61)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
zofia749
2018-01-29 14:38:51
Ocena: 22(glosow:32)-+
Ależ ja z całego serca nie lubię żydów i jestem z tego dumna! Mam za co, to i nie lubię!!! Czy ustawowo mam żydów kochać, a Ruskich nie lubić? Podobno jest to wolny kraj, należy być rusofobem, a zabronione jest być antysemitą. Proszę sobie poczytać... Przecież syjonizm, jest to faszyzm w najczystszej postaci.

wiochmaster12356
2018-01-31 12:56:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
Brawo dla autorki! Dobry absurd. Chciałbym zwrócić uwagę na to że gdy nie lubimy np. cyganów, murzynów czy skośnookich to mowa jest o rasizmie. Natomiast bezczelne żydostwo niechęć do ich nacji uważa za większe ,,przewinienie'' i tworzy tu osobną kategorię zwaną ,,antysemityzmem''. Oni myślą że są narodem wybranym, lepszym od innych. Myślą że bożek jahwe(będący również idolem katolactfa) uczynił ich rasą panów. Określenie ,,goyim''- nie wyznający judaizmu, po hebrajsku oznacza ,,bestia''. Wstańcie wreszcie z kolan i nie dajcie żydom wodzić się za nos i wpędzać w poczucie winy!

mugol.sr
2018-01-31 10:01:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mix22
2018-01-31 08:46:41
Ocena: -1(glosow:1)-+
Z nimi jednak jest coś nie tak. Połowa świata ich nie lubi. Bo to wredne skąpe ludzie. A my im takie muzeum wybudowaliśmy.. w Austrii równane z ziemią są pozostałości obozów , zacierają ślady , teraz sobie wyobraźcie gdybyśmy my chcieli wyburzyć Auschwitz

antonsrocki
2018-01-30 22:07:41
Ocena: -3(glosow:7)-+
Zadziwiające, jak Kaczyńskiemu udało się zmanipulować ten nasz durny naród. Od kilku tygodni cała Polska czekała na reakcję PiS na skandal z ONR i oskarżenia (słuszne) o romans z brunatną frakcją. Ludzie (gorszy sort zwłaszcza) liczyli na zdecydowaną reakcję, rozliczenie. A tu co? PiS, w dniu pamięci o ofiarach Holokaustu wyjmuje i ogłasza stary projekt ustawy (tak, tak, od dwóch lat już o niej było wiadomo i wiadomo było co o niej uważa Izrael). Reakcja Izraela była do przewidzenia ale ciemny lud to kupił jak kupił o już Żyd jest najgorszy. W tym wszystkim wychodzi, że te ONR-y czy inne Fal

mugol.sr
2018-01-31 10:05:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Markkopolo
2018-01-31 11:05:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ten bal przebierańców, te swastyki, heilowanie... To zwykły, typowy zamydlacz oczu. Taki temat zastępczy, clikbait mający odwrócić uwagę właśnie od tej ustawy. Wskazać, że to my jesteśmy faszystami. I dalsze jego rozwinięcie przez tych pseudouczonych "ekspertów", że faszyzm i nazizm się w Polsce rozwija, ba, nawet już jej zagraża. Nie jest dla was dziwne, że teraz dopiero to wyciągnęli? Zdarzenie z maja ubiegłego roku? Żałosne to, jak i cała narracja mediów wokół tego incydentu.

hansje
2018-01-30 18:45:25
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Markkopolo
2018-01-30 18:34:06
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ja tam nie lubię chamstwa, ciepłej wódki i góralskiej muzyki. Wiem, jestem złym człowiekiem. A bym zapomniał, krupniku też nie lubię.

lolo88888888
2018-01-30 17:58:25
Ocena: 2(glosow:4)-+
Kur zapiał, a może to jest kolejna podpucha, żeby ukazać polaków jako antysemitów? LUDZIE nie dajmy się sprowokować! Używajmy argumentów w spokojny sposób,bez agresji i nerwów. PS a gdzie w takich sprawach jest Polskie MSZ? Jak zwykle ten sztuczny twór pobiera pieniądze a nic nie robi...

pawellt
2018-01-30 21:46:03
Ocena: -5(glosow:5)-+
Autorka absurdu nie wygląda mi na tak wyrafinowaną żeby podpuszczać. Ona po prostu jest na tyle pusta i głupiutka, że chyba faktycznie "jest dumna że nienawidzi całego narodu". Sama raczej dała się podpuścić. Kiedyś w podobnym tonie młodzież z Hitlerjugend pisała o Polakach, Żydach czy ogólnie Słowianach. Jak widać głupota i ignorancja jest dziedziczna i historia lubi się powtarzać.

szparookacipa
2018-01-30 22:53:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
pawellt nie czytasz ze zrozumieniem a od Autorki sie odczep i jej nie obrażaj, bo ma rację! :P

pawellt
2018-01-31 07:44:42
Ocena: -3(glosow:3)-+
szparookacipa. Autorka to jakaś żałosna, zmanipulowana dziunia, a ze zrozumieniem to TY nie czytasz. Poczytaj komentarze (w tym moje) pod tym jedynym komentarzem jaki tu umieściła autorka (że jest dumna z tego, że nienawidzi całej nacji żydowskiej).

pawellt
2018-01-31 07:48:33
Ocena: -1(glosow:1)-+
..zresztą podejrzewam że sam jesteś autorką, bo konto założone wczoraj i wlazłeś tu własciwie żeby CO napisać? Że autorka ma rację, że nienawidzi wszystkich Żydów?? Są tak samo myślące oszołomy, które nienawidzą "wszystkich Polaków bo to złodzieje i brudasy" (jak cytat znanego polityka z Kanady). Podoba ci się taka retoryka i sianie nienawiści?? Historia z Podlasia z 1939 i 40 niczego cię nie nauczyła??

lolo88888888
2018-01-31 16:46:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
@pawellt mi chodziło o całą tą akcję, nie o absurd, z którym trochę się zgadzam. Żydki jak murzyni i muzole zrobili doskonałą broń z poprawności politycznej.

psx85
2018-01-30 14:40:45
Ocena: 0(glosow:4)-+
Admin przez upublicznienie tego mema na głównej miał już kilka niemiłych telefonów za pewnie

kumanek666
2018-01-30 14:20:13
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

adam.master
2018-01-30 11:55:53
Ocena: -7(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tomassii
2018-01-30 12:56:37
Ocena: 4(glosow:10)-+
O tobie cwe.lu jny u niemca w baraku na polu szparagow napewno mowia nieudaczny polaczek.

stoney
2018-01-30 11:48:41
Ocena: 2(glosow:14)-+
Najważniejsze że wstaliśmy z kolan! To nic że ustawka obowiązywać ma w Polsce a przypadki używania "polskich obozów koncentracyjnych" są w 99% poza granicami Polski, gdzie ustawa nie ma mocy prawnej. PiS dołożył do puszczy, TK, sądów (nie ważne czy słusznie czy nie) spór z Izraelem, który będzie teraz dzielnie wyjaśniać. Brawo!

rafirafi76
2018-01-30 13:17:09
Ocena: -4(glosow:10)-+
W związku ze sprawą zwróciłem uwagę na to, jak pięknie Adrian paluszkami wymachiwał przed kamerami, do "patriotów" na pewno trafił, a że momentami przypominał pewnego niespełnionego austriackiego malarza to mało ważne...

I-szyNos_wPL
2018-01-30 10:56:37
Ocena: -3(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora

OlaU
2018-01-30 10:58:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

OlaU
2018-01-30 11:06:37
Ocena: 2(glosow:18)-+
Właśnie o takich przygłupach jak I-wszy nos pisałam. Przy pogromie kieleckim szły hasła "każdy żyd to bolszewik". Zabijali masowo dzieci, kobiety, wszystkich. Dzisiaj półmózg jak ten wyżej wali "żyd to lewak". Niektórzy są za głupi żeby się czegoś nauczyć z historii. O Polakach też przygłupy (jak nos) mówią że to brudasy i złodzieje. W takim razie I-wszy nos jesteś złodziejem i brudasem. Generalizacja level kretyn

mariusz304
2018-01-30 10:49:24
Ocena: 2(glosow:10)-+
Ja bym raczej napisał: "Zadziwiające, jak w 24 godziny, udało się stać, wobec cywilizowanego świata, współwinnym holokaustu" Za prę dni obrotowy Rysio Czarnecki będzie odpowiadał na pytanie całej cywilizowanej Europy "who is a szmalcownik" i dlaczego Róża Maria Barbara Gräfin von Thun und Hohenstein nie powinna czuć się dotknięta. Bo "szmalcownik' to był taki fajny Polak ... Q-wa... PIS ... dziękuje ci!

Maqusz
2018-01-30 10:33:50
Ocena: 5(glosow:5)-+
Ja chciałem dodać, ze określenie "antysemita" odnosi się także między innymi do arabów, którzy też należą do ludów semickich. W stosunku do Żydów bardziej pasuje antyjudaista:)

pawellt
2018-01-30 10:38:55
Ocena: -4(glosow:8)-+
A co z Żydami, którzy nie wyznają Judaizmu? 40% obywateli Izraela nie wyznaje Judaizmu. Z kolei syjonizm to tak samo skrajna postawa wśród Żydów jak u nas skrajny nacjonalizm, więc antysyjoniści też się nie da (bo nie każdy Żyd to Syjonista). A może lepiej zastanowić się JAKIM cudem można nienawidzić całej narodowości? Bo ktoś średnio inteligentny czuje, że to nie ma sensu :-) Autorka absurdu tylko tego nie ogarnia.

mariusz304
2018-01-30 10:51:05
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie "antysemita" odnosi sie wyłącznie do Żydów ... niezależnie od tego że Arabowie to też ludy semickie

pawellt
2018-01-30 10:54:27
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ależ ja wiem :-) Zresztą Amharowie mieszkający w Etiopii to też Semici. Napisałem tylko że to określenie z kilku powodów nie ma sensu.

OlaU
2018-01-30 10:16:48
Ocena: 1(glosow:11)-+
Ale się zleciała banda przygłupów. Może zaraz powtórzycie Pogrom Kielecki albo Jedwabne? W 1939 (zanim jeszcze weszły szwaby) Polacy wymordowali w Szczuczynie, Radziłowie kilkaset rodzin żydowskich. W tym kobiety i dzieci. Są świadkowie, są raporty IPN i historyków. Jest publikacja "Miasta śmierci". Tam też zaczęło się od propagandy "żyd-bolszewik". Autor absurdu to właśnie tak myśląca głupia pinda.

OlaU
2018-01-30 10:19:17
Ocena: 0(glosow:8)-+
..ciekawa jestem, czy gdyby np. Twoją córeczkę mającą 4 lata zarąbali siekierą, w tym całą rodzinę i wpierniczyli do ziemianek (jak w Szczuczynie), bo ktoś podpuścił takich matołów jak ty (żyd bolszewik, porywają dzieci, odprawiają czarne msze itp) to byś pisała takie brednie. Cały naród jest winien że trafią się jakieś szmaty? I u nich takie były i u nas.

OlaU
2018-01-30 10:24:28
Ocena: 0(glosow:12)-+
.. Kończąc temat. "Młode pokolenie" które nie daje się podpuszczać politykom, zna historię i ma trochę OLEJU W GŁOWIE nie neguje i nie obraża całej NACJI. Ty jesteś przykładem typowej, średnio-inteligentnej dziewczynki, którą łatwo zmanipulować i łatwo zagrać jej na emocjach.

endi75
2018-01-30 10:54:22
Ocena: 1(glosow:5)-+
.. ale też wie czym są proporcje: kilkaset a kilka milionów robi różnicę, nieprawdaż? Od siebie napiszę tylko, że w USA dopiero w 2016 otwarto muzeum na temat niewolnictwa i jakoś z tym żyją. Czas wojny rodzi w ludziach złe demony, często w wyniku "fejków", typu: "ktoś zjada dzieci". Oczywistym jest też , że dzisiejsza narracja rządzących, to faszyzm w czystej postaci, ty zaś stajesz po jednej ze stron i tyle w temacie.

OlaU
2018-01-30 10:57:23
Ocena: 1(glosow:5)-+
endi75. Ja staje po stronie nie negowania całego narodu, bo to właśnie prowadzi do takich "akcji" jak w mniejszej skali Szczuczyn, Radziłów, czy Jedwabne. W większej - holokaust, czy prześladowanie dowolnych mniejszości narodowych. Jeśli dla ciebie "fakt skali" uzasadnia nienawiść do całej nacji to gratuluję.

endi75
2018-01-30 11:48:01
Ocena: 0(glosow:4)-+
Po prostu wiem o co chodzi drugiej stronie. Polacy boją się, że jest nagonka na Polaków. W 2016 roku w Niemczech było około 500 marszów neonazistów i co? i nic. U nas jedna nagrana impreza i robi się z nas na cały świat rasistów. Polacy czują się zaszczuci tymi atakami na CAŁY naród. I tacy ludzie jak autor tego obrazka wykorzystują ten fakt. Do Twojej wypowiedzi: "... to gratuluję" - nie lubię takich ludzi jak Ty, którzy oceniają pod swoją modłę. Lubię dyskusję, ale nie lubię gdy ktoś w tej dyskusji mnie obraża. Bez odbioru.

tomassii
2018-01-30 12:52:51
Ocena: -1(glosow:1)-+
Polowa na marszach w niemczech to policyjni agenci. Kiepski przyklad.

OlaU
2018-01-30 12:56:23
Ocena: -1(glosow:3)-+
endi74. Jakie obraża??? Jeśli dla Ciebie fakt, że ktoś jest przeciwny negowaniu całego narodu (jak neguje "żydów" autor absurdu) to "stanie po drugiej stronie po prostu", to raczej Ty obrażasz mnie. Właśnie przez takich jak autor absurdu i takie "usprawiedliwiające myślenie" jak Twoje, dochodziło w przeszłości i dochodzi teraz do różnych agresywnych sytuacji na tle antysemickim, antypolskim. Po różnych stronach barykady. Relatywizujesz.

Johnfromhell
2018-01-30 13:35:30
Ocena: 0(glosow:4)-+
W pełni popieram. Niestety Polacy nie posiadają obecnie wiedzy na temat tego jak dużo zła nasi rodacy wyrządzili Żydom w czasie wojny. Samo szmalcownictwo, które było powszechnym zjawiskiem, doprowadziło do tysięcy ofiar żydowskich, w tym dzieci. Jest to niewygodna prawda, z którą nowy przepis na walczyć. Ustawa nie dotyczy tylko tzw. polskich obozów zagłady ale każdej formy przypisywania Polakom współodpowiedzialności za zbrodnie wojenne. I to jest skandal bo nie byliśmy Narodem bez winy i byli wśród nas mordercy i donosiciele i wcale nie były to jednostkowe przypadki.

davidstar
2018-01-30 16:09:44
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
2018-01-30 16:14:51
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pawellt
2018-01-30 21:40:32
Ocena: -2(glosow:2)-+
davidstar. Widzę  że niezłe brednie wypisujesz jakichś "dwóch prawach". Ty masz jakieś pojęcie o systemie prawnym w Izraelu, czy prawie religijnym w Judaizmie?? Przecież to jakiś propagandowy bełkot. A to że byli też zdrajcy Żydzi (capo) to żadna nowina. Tak samo byli Polacy, mordujący Żydów (Jedwabne, Radziłów), czy wydający Żydów za kasę (słynni "szmalcownicy"). Tyle że obwinianie za to CAŁEGO narodu to kretynizm. A w Izraelu Żydzi-zdrajcy też byli skazywani. Nie kłam człowieku.

pawellt
2018-01-30 21:42:56
Ocena: -2(glosow:2)-+
....A już o "poświęcaniu przez Żydów własnych dzieci" to takiej głupoty dawno nie czytałem. Kto wam to pisze? Jakiś matoł-ideolog z ONR?? :D Kiedyś próbowano Żydów odhumanizować. Nazywali ich brudasami, nie-ludźmi. Łatwiej było takich zabijać. Tak samo robili Niemcy z Polakami. To że ty dzisiaj próbujesz podobnie (ta sama retoryka) oznacza, że bez względu na czasy i wnioski z historii, zawsze będą istniały takie bydlęta jak ty.

davidstar
2018-01-30 23:53:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

umyjmydlo
2018-01-30 03:06:22
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

chlewnia666
2018-01-29 20:39:08
Ocena: 3(glosow:9)-+
to wcześniej ktoś ich lubił? żyd zawsze był i będzie mendą

mariusz304
2018-01-30 10:52:12
Ocena: -2(glosow:8)-+
Tak jak Polak złodziejem i pijakiem?

Wysublimowany
2018-01-29 18:40:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

MaciejM1974
2018-01-29 16:42:55
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ch..j im w patcha łby.

Asp_Kulson
2018-01-29 16:42:19
Ocena: -1(glosow:7)-+
No i co z tym zrobi minister sprawiedliwości zioberek? Jak ukarze żydów?

zofia749
2018-01-29 14:38:51
Ocena: 22(glosow:32)-+
Ależ ja z całego serca nie lubię żydów i jestem z tego dumna! Mam za co, to i nie lubię!!! Czy ustawowo mam żydów kochać, a Ruskich nie lubić? Podobno jest to wolny kraj, należy być rusofobem, a zabronione jest być antysemitą. Proszę sobie poczytać... Przecież syjonizm, jest to faszyzm w najczystszej postaci.

pawellt
2018-01-30 10:07:51
Ocena: -1(glosow:7)-+
A dlaczego uważasz że wypowiedzi kilku populistycznych polityków z Izraela to "zdanie wszystkich Żydów"? Dajesz się podpuszczać jak dziecko? Jak nasi politycy coś chlapną to też ma to być z automatu "zdanie Polaków"?? Nie upraszczasz trochę? Rozumiem, że do kościoła też nie chodzisz? W końcu Jezus był Żydem. Św. Paweł i autorzy Ewangelii to też Żydzi. Einstein też był Żydem. Jakaś awersja do fizyki kwantowej też u Ciebie występuje?

pawellt
2018-01-30 10:09:41
Ocena: -2(glosow:4)-+
.. no i jeszcze jedno. "Bycie dumnym" że się nienawidzi jakiejś nacji "po całości" to już nawet nie ignorancja. To jakaś głupota albo kompleksy. Kilka lat temu jeden z polityków partii populistycznej w Kanadzie napisał na twiterze, że "nie lubi Polaków, bo to złodzieje i brudasy". On też prezentuje takie myślenie jak twoje. Człowieczku.

mariusz304
2018-01-30 10:53:52
Ocena: 3(glosow:7)-+
Inaczej mówiąc jesteś Antysemitką.

piskiller
2018-01-30 10:56:01
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

endi75
2018-01-30 11:54:38
Ocena: 2(glosow:4)-+
obnoszenie się z tym "nielubieniem", okazywanie tego publicznie - to już podchodzi pod sianie nienawiści. Chory mózg masz kobieto.

koreperytor12
2018-01-29 14:19:20
Ocena: -13(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Zordon9999
2018-01-29 20:45:06
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

koreperytor12
2018-01-30 08:46:44
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

OlaU
2018-01-30 10:22:33
Ocena: -1(glosow:5)-+
Zordon9999. Na ten tępy łeb się lecz półmózgu. Pewnie w niedzielę pójdziesz do Kościoła i będziesz słuchał jak ksiądz czyta Nowy Testament? (Ewangeliści to byli Żydzi. Jezus urodził się Żydem. Połowa wybitnych naukowców, jak Jung, Freud, Einstein, Bohr - to byli Żydzi). Negując całą narodowość pokazujesz jakim jesteś gamoniem i prostakiem.

mariusz304
2018-01-30 11:09:27
Ocena: -3(glosow:5)-+
Zordan palancie w awatarze masz niemieckie obozy a drzesz japę "Jude raus" . zapytam: czy ty w tym ogolonym czerepie masz mózg ?

tomassii
2018-01-30 12:55:17
Ocena: -3(glosow:7)-+
zordon, bezmozga malpo. jedz do izraela i to wykrzycz smi.eciu pseudoprawicowy!

Sealtiel
2018-01-30 18:51:17
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Mastalerek zmiótł Błaszczaka
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
  •  Opinia o Jarosławie Kaczyńskim,
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
Gdy koledzy mówią łap to nie mów żeby rzucali
główna
Dodano: 05.07.2018, 00:57:09   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 30Skomentuj (14) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0