Zaloguj przez FBZaloguj się  lub  Nowe konto
toggle menu
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
A wy się dziwicie czemy wygrywają wstarym sporcie dla ci.t
główna
vacarius  18-07-05, 23:57 Zgłoś
+ 64 -
Dodano: 2018-07-05, 23:57:32   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 64  Zgłoś nadużycie
18
share Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(10)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
samezrp
    Ocena: 3 (glosow:3)
2018-07-08 22:21:55
Kiedyś takich zjadały smoki.

tadeks6
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-06-14 15:41:02
Rosja to stan umysłu

atomboy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-04-17 22:07:30
serio ? z Sosnowca jesteś? ile razy to jeszcze wleci, impulsy ci w telefonie dopiero wskoczyły na transfer XD

kocurxtr
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-02-25 20:39:30
bardzo dobre zobrazowanie poziomu intelektualnego typowego kacapa - ujemne IQ ...

flambu
    Ocena: 1 (glosow:1)
2019-10-12 12:11:21
pato

samezrp
    Ocena: 3 (glosow:3)
2018-07-08 22:21:55
Kiedyś takich zjadały smoki.

Osollo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-06-16 13:08:58
myslisz, że dlaczego nie ma smoków, to właśnie TACY je zjedli.

Gre1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2018-07-08 15:03:36
skoczyc spoko ale po co sie podpalac xDDDDDDDDDD

Valdi75014
    Ocena: 1 (glosow:1)
2018-07-08 14:49:11
Wszystko spoko ale po co?

DirtySanchez1121
    Ocena: -1 (glosow:1)
2018-07-08 14:38:11
wyzywanie fanów piłki nożnej od "ciot" na głównej? bardzo ładnie...

Shambler
    Ocena: 3 (glosow:15)
2018-07-08 12:27:33
Chyba tylko Ci co mają internet od wczoraj jeszcze tego nie widzieli.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Sąsiedzkie forum
  •  Dobra rada. Taka na czasie ...
  •  Norweska policja nie patyczkuje sie z gangsterami
  •  Bohater bez peleryny

kawusia facebook hopaj stars

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.