lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
poczekalnia
Dodano: 16.07.2018, 11:22:39   przez: S221
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 42  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(37)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
budrysio
2018-07-16 13:49:22
Ocena: 2(glosow:6)-+
Ziemi się przeludnia więc ciągający za sznurki na tym świecie mają dwie możliwości regulacji populacji wojna lub wmówić, że szczepionki są be i epidemie przerzedzą populację

punys28
2018-07-17 07:06:36
Ocena: -1(glosow:1)-+
nie rób propagandy człowieku

ksiecia
2018-07-16 23:10:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

mietekpud2
2018-07-16 17:46:34
Ocena: -4(glosow:6)-+
Ale tym ludziom nie chodzi by nie szczepić swoich dzieci, tylko aby szczepić je szczepionkami o wysokiej jakości, a nie jakimś syfem z rtęcią i aluminium. Obecne szczepionki bardzo różnią się składem od tych sprzed 30-40 lat. Jest w nich mniej antygenów, a więcej konserwantów. Do tego kalendarz szczepień w Polsce jest wzięty z d... . W Niemczech nikt nie kuje dzieci zanim nie skończą kilku miesięcy. No, ale najlepiej nazwać ludzi domagających się jakości i ewentualnych odszkodowań od najgorszych. Wiadomo, gdy chodzi o miliardy złotych, to wszystkie chwyty dozwolone.

gruzawik
2018-07-16 22:28:42
Ocena: 1(glosow:3)-+
od lat 80tych nie ma w Polsce szczepionek z rtęcią.

ksiecia
2018-07-16 22:51:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
gruzawik oczywiście że nadal mają. Rtęć w szczepionkach ma nazwę tiomersal, aktualnie znajduje się w następujących szczepionkach: szczepionka przeciw błonicy D (30 j.m./dawkę - dla młodszych dzieci), szczepionka przeciw błonicy d (5 j.m./dawkę - dla starszych dzieci i dorosłych), szczepionka tężcowo-błonicza adsorbowana Td (50 µg/dawkę), szczepionka tężcowo-błoniczo-krztuścowa adsorbowana DTPw (50 µg/dawkę), Euvax B – szczepionka przeciw WZW B (50 µg/dawkę),

gruzawik
2018-07-16 23:04:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
zgadza się, mój błąd. rzecz jednak w tym, ze ta rtęć nie kumuluje się w organizmie a jest wydalana. związku zawartości rtęci nawet w starych szczepionkach i zaburzeń neurologicznych nie stwierdzono. żeby dostać odszkodowanie, to trzeba wykazać związek przyczynowo-skutkowy, a tego nikomu się nie udało. szczepionki z mniejszą zawartością lub bezrtęciowe to nowe, drogie szczepionki, więc żaden interes w podawaniu starych, i tak już sprzedanych przecież. jesz ryby morskie? ta rtęć się akumuluje... no i kwestia ważenia ryzyka i korzyści. swiat przed szczepieniami wyglądał trochę inaczej.

ksiecia
2018-07-16 23:09:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
Niestety nadal jesteś w błędzie. Poczytaj ale nie polskie publikacje. Poszukaj na stronach amerykańskich gdzie znajdziesz następujce informacje: „…karta charakterystyki bezpieczeństwa (MSDS) tiomersal opublikowana przez producenta, Eli Lilly and Company (Indianapolis, IN, USA), pokazuje, że „skutki narażenia mogą obejmować drętwienie kończyn, zmiany płodu, zmniejszenie przetrwania potomstwa i zmiany tkanki płucnej … u dzieci może powodować łagodne do ciężkiego upośledzenia umysłowego i łagodnymi do ciężkich zaburzeniami koordynacji ruchowej Tiomersal jes

gruzawik
2018-07-16 23:11:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
spośród szczepionek stosowanych w Polsce tiomersal obecny jest jedynie w szczepionce przeciw błonicy, tężcowi i krztuścowi (z pełnokomórkową komponentą krztuścową) produkcji Biomed Kraków. szczęśliwie tężec widziałem tylko raz, bez anatoksyny lub szczepienia nieodmiennie smiertelny.

gruzawik
2018-07-16 23:12:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pomimo profilaktycznego wycofania szczepionek zawierających nawet śladowe ilości tiomersalu w USA w 2000 r. (w oczekiwaniu na wyniki dużych badań epidemiologicznych wyjaśniających różne pojawiające się hipotezy), liczba przypadków autyzmu w USA nadal się zwiększa. Hipotezę o związku tiomersalu w szczepionkach z autyzmem badano także w innych dużych badaniach epidemiologicznych m.in. w Wielkiej Brytanii, Danii, Włoszech, a także w kolejnych badaniach w USA. Różne grupy badaczy, niezależnie od siebie, doszły do podobnych wniosków – dane epidemiologiczne nie potwierdzają takiego związku

ksiecia
2018-07-16 23:13:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie weszła całość. Tutaj dalszy ciąg: Tiomersal jest tak toksyczny, że w USA, jego zastosowanie jako składnika produktów do stosowania miejscowego antyseptyczne, pieluszka – wysypka i środków plemnikobójczych jest nielegalne od 1998 roku. A że dzieci są niezwykle wrażliwe na tiomersal udokumentowano od co najmniej 1977 (25). W tym samym roku przeprowadzono badania, w których dodawano tiomersal topologicznie do obszaru brzucha 13 dzieci z zakażonymi pępowinami, po czym 10 z nich zmarła.

gruzawik
2018-07-16 23:14:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
przyznaję, bezczelnie zerżnąłem z Medycyny Praktycznej:) strony internetowe zniosą wszystko...

gruzawik
2018-07-16 23:20:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
a droga podania to pies? do brzucha jakbym ci kwasku cytrynowego podał, to pewnie też byś zmarł/a. a doustnie pijesz, i nic. czy fakt zakażenia pępowiny miał znaczenie? czyli działanie teratogennie, spora róznica jednak. ktoś szczepi płody? 1 szczepionka zawiera, dopuszczona w Polsce. dopuszczona, nie obowiązkowa, są inne.

ksiecia
2018-07-16 23:21:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Grunt to nie trwać uparcie przy swoim tylko stale dążyć do poznania, wiedzy :) Sama nie miałam pojęcia póki nie doczytałam :) Dla wiedzy dodam jeszcze że zawartość rtęci w szczepionkach przeciw grypie przekracza znacznie normy. Szczepionka przeciw grypie ma „tylko” 25 mcg tiomersalu. Zasrzyk to 0,5 ml. Policzmy: 25 mcg / 0,5 ml = 25 mcg / 0.0005L = 250.000 mcg / 5L= 50000 mcg / L 1 mcg / L = 1 ppb, a zatem Zastrzyk zawiera 50.000 ppb Tiomersalu Pamiętaj, że 2 ppb [w Polsce jest to 1ppb] rtęci to dozwolona zawartość w wodzie pitnej, a coś co normalnie zawiera 200 p

ksiecia
2018-07-16 23:23:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
a coś co normalnie zawiera 200 ppb będzie oznaczone etykietą toksyczny odpad.

gruzawik
2018-07-16 23:24:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
doczytałaś GDZIE? w internecie? czyżby szczepienia przeciw grypie były obowiązkowe? czy zalecane dla grup ryzyka, gdzie akurat rtęć to najmniejszy problem? jako żródło wiedzy Medycyna Praktyczna chyba ujdzie? czy lepsze "amerykańskie strony internetowe"?

ksiecia
2018-07-16 23:27:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
internet sobie odstaw na bok bo tutaj niczego nie znajdziesz pożytecznego i rzetelnego. Poczytaj publikacje. Przejdź się do biblioteki medycznej i trochę poszperaj znajdziesz na ten temat bardzo dużo a nawet więcej niż byś chciał

gruzawik
2018-07-16 23:27:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
dzieciom podaje się szczepionkę donosową, w sprayu, gdybyś tak doczytała:) żaden zastrzyk. przynajmniej w moich okolicach. osobom starszym rtęć malowniczo wisi i powiewa, bo rozwój ich mózgów dawno się zakończył.

ksiecia
2018-07-16 23:30:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
mam dwoje małych dzieci i akurat w temacie szczepionek jestem obeznana. Na grypę nigdy się nie szczepiłam i nigdy nikomu z mojej rodziny tego nie będę polecała robić.

gruzawik
2018-07-16 23:35:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
niektóre z tych publikacji zostały zdemaskowane jako oszustwa, jak ta Wakefielda. od prawie 20 lat w USA szczepionki tiomersalem wycofano, i nic nie pomogło, jak wyżej. trzeba jeszcze rozumieć, co się czyta:) powtarzam pytanie: ktoś szczepi płody? kobiety w ciąży też z konieczności, tęzec jest śmiertelny, powtarzam. jak na razie ja operuję MP, a Ty stronami i bliżej nie okreslonymi publikacjami.

gruzawik
2018-07-16 23:39:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
masz 2je dzieci, toś pediatrię całą światową zakasowała? jak ci dzieci będą musiały immunosupresję z jakiegoś powodu przyjmować, to zobaczymy, co wybierzesz: prewencję, czy chlipanie nocne na szpitalnym korytarzu. też uważam, że zdrowych, w pełni sił nie ma potrzeby, zgodnie z resztą z zaleceniami. czytaj ze zrozumieniem. p.grypowe nie są przecież obowiązkowe, a dla chętnych i grup ryzyka.

gruzawik
2018-07-16 23:57:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
w temacie szczepionek jesteś obeznana? a można nazwę UM na którym dyplom odebrałaś? bo nawet w podanej MSDS mowa o toksyczności wdychania(jak to rtęć), przezskórnej, ale nie zastrzyku. a LD50 dla szczura to kilkadziesiąt mg/kg mc. albo łzesz, albo nie rozumiesz, co czytasz: mowa tam o powtarzalnej lub długiej ekspozycji na preparat inhalowany lub wchłaniany przezskórnie, w MSDS ani słowa o teratogenności, można sobie przecież MSDS znależć bez problemu. musiało Ci się Talidomidem pomylić chyba...

gruzawik
2018-07-17 00:52:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
bardzo wiele leków podlega utylizacji, nie można ich tak sobie spuszczać do zlewu, i co z tego? bardzo wiele jest silnie trujących przy niewłaściwej drodze podania, i znów, co z tego? bardzo wiele, a właściwie prawie wszystkie podane niezgodnie z zaleceniami okaże się szkodliwych, i co z tego? każde działąnie niesie ryzyko, rzecz w oczekiwanych korzyściach. obawiam się, że składu szczepionki p.ospie nie chcesz znać, a tymczasem ospa wybita, przy 1/3 prawie śmiertelności normalnie... i nikt już na ospę nie szczepi, bo i po co? i żadne tam lobby nie pomogło, zwykłe brednie.

mietekpud2
2018-07-17 10:36:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
Co do składu szczepionek, to ktoś dał do badania szczepionkę dla dzieci do laboratorium. Oczywiście powiedział, że to szczepionka dla zwierząt, bo laboratoria mają zakaz badania tych ludzkich. Skład okazał się "troszkę" odmienny od tego zawartego w ulotce.To mógł być oczywiście fejk, ale wszystko było nagrane, więc wg. mnie dość prawdopodobne.

gruzawik
2018-07-17 20:54:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
to czemu jeszcze nie pognał do prokuratury?

mietekpud2
2018-07-17 21:30:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
"to czemu jeszcze nie pognał do prokuratury?" Ano pognał. i co z tego. Tak samo jak setki rodziców z dziećmi, które po szczepieniach nagle podupadły na zdrowiu. Jakoś dziwnie oficjalne powikłania po szczepieniach zdarzają się w krajach zachodnich, a u nas jakoś oficjalnie ich nie ma. Proszę poczytać statystyki. Nie jestem przeciw szczepieniom, ale za tym aby robić to z głową, porządnymi szczepionkami, i kiedy jest potrzeba. I kiedy nastąpią komplikacje, żeby Państwo poczuwało się do odpowiedzialności, lub ścigało producenta.

gruzawik
2018-07-18 00:13:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
możesz podać te statystyki? bo badania wykazały jak wyżej. pognał, i nic nie udowodnił, dziwne, przecież wystarczy ekspertyza, i po ptokach... byle laborant potrafi okreslić ilość i obecność metali w próbce, odczynnik grupowy, miareczkowanie, i gotowe. widac takie mundrości internetowe, dla niespełna rozumku. opcje masz dwie: albo światowy spisek, albo lipa na resorach. wybieraj... pewno, ze warto się upominać o lepsze, ale jest jeszcze kwestia kosztów, a tymczasem w PL opieka nad noworodkiem drakońsko obcięta, podobnież profilaktyka przeciwzawałowa, a gdzie nowoczesne leki...

gruzawik
2018-07-18 00:19:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
oczywiście, ze powikłania oficjalnie sa też w PL, jest to normalne ryzyko. co innego jednak rumień, co innego brednie o autyźmie czy innych takich, jak wyżej znowu. raptem jedna zawiera rtęć, i to etylowaną, nie metylowaną właśnie. co, świat medyczny się zmówił żeby wszystkich oszukiwać? MP kłamie, a internetowa mamunia prawdę z dziećmi na kolanach wyczytała? kup odczynników grupowych, próbówek, podręcznik chemii i zrób analize, zadna sztuka, zapewniam, Iszy rok studiów. dziwne, że się nikt tak z inzynierią nie wykłóca. albo z fizyka... a nie, czekaj, sa płaskoziemcy:)

gruzawik
2018-07-18 00:28:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
a delikwent poczuje się do odpowiedzialnosci, jak nie zaszczepi i dzieciak zachoruje ciężko, albo i umrze? pójdą rodzice do paki za brak opieki? bo możliwości powikłań są podane, wiadomo też, jakie są skutki nieszczepienia. weź, nie porównój "kogoś", jakichś "statystyk" do rzetelnej wiedzy. albo podaj źródła, tylko uczciwie, nie jak ta nieszczęsna mamunia, rzekomo z 2ką dzieci zwiedzająca biblioteki medyczne, i bredząca o MSDS, którego się nawet przeczytać jej nie chciało. ktoś, gdzieś, coś... jakie to cięzkie powikłania i po czym mozesz mi tu podać? konkretnie. i jak częst

budrysio
2018-07-16 13:49:22
Ocena: 2(glosow:6)-+
Ziemi się przeludnia więc ciągający za sznurki na tym świecie mają dwie możliwości regulacji populacji wojna lub wmówić, że szczepionki są be i epidemie przerzedzą populację

Sealtiel
2018-07-17 06:50:20
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

hektor27
2018-07-16 12:49:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

arachnea
2018-07-16 12:46:11
Ocena: 4(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
2018-07-16 23:22:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dziecko z tyfusem cie podnieciło że się tak unosisz?

aleczka11111
2018-07-16 12:43:35
Ocena: -1(glosow:13)-+
Puknij się w głowę wrzucasz coś i nie wiesz do końca o co chodzi ,szczepionki są dobre ale nie 7 w jednej i takie które zawieraja metale ciężkie które nam bardzo szkodzą poczytaj trochę więcej a nie wklejasz zdjęcie i myślisz że wszystko wiesz u nas coraz więcej jest obowiązkowych szczepień gdzie w innych krajach jest inaczej .nie pozdrawiam

Capolip
2018-07-16 12:41:23
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

thyr
2018-07-16 12:02:30
Ocena: 0(glosow:10)-+
Powiedz mi drogi kolego skoro to jest tak istotna dla ciebie sprawa to dlaczego nie sprawdza się tabunów najeźdźców (jewropa w tym i erpe) kontem szczepień tylko bierze się ich ile wlezie i relokuje gdzie się da ? Skoro są (nieszczęśliwymi ) tak wielkim zagrożeniem dlaczego się to ignoruje ?

thyr
2018-07-16 12:09:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Powinno być ( nieszczepieni )
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zakopane wreszcie odkopane. Padł bastion PiSu ...
  •  Bardzo dobre pytanie ...
  •  Bolesna prawda
  •  Takie skojarzenia mam:
Zobacz jak zareagowali kierowcy. Wielka klasa!
główna
Dodano: 13.06.2018, 02:56:46   przez: zwidi
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 630Skomentuj (54) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0