lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Wyemigrował, póki można
poczekalnia
Dodano: 08.08.2018, 01:22:52   przez: gruzawik
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 45  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(33)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
ystaszek
2018-08-08 06:24:35
Ocena: 4(glosow:8)-+
Może coś w tym jest, ale żeby fałszować wybory jak sie prowadzi w sondażach?! Po co? Nie róbcie propagandy! Majdanu się wam chce jak na Ukrainie?! Ja tam nie głosuje na nikogo, ale cenie sobie spokój i mam nadzieje że nie będzie tu takiego syfu! Zawsze można sprowadzić obserwatorów z ONZ czy skąd oni tam są i dopilnują całego tego bajzlu, jak by ktoś miał jakieś wątpliwości!

FredStandard
2018-08-08 10:59:43
Ocena: 0(glosow:6)-+
Zgadnijcie dla czego czepiają sie Sądu NAjwyższego? Bo ma kompetencje do uznania wyborów za nieważne.

Grzeloo
2018-08-08 08:27:24
Ocena: 2(glosow:6)-+
Skąd te wytyczne? A, united states holocaust... okej okej

gruzawik
2018-08-08 18:28:17
Ocena: -3(glosow:3)-+
a do rzeczy? coś nie pasi?

gordonthompson
2018-08-08 06:47:00
Ocena: -3(glosow:5)-+
Rozwój militaryzmu? OT albo przymierzanie się do kupowania złomu to rozwój?

gruzawik
2018-08-08 10:14:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
militaryzm a militaria to jednak co innego...

dyps
2018-08-08 10:26:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dyps
2018-08-08 10:28:41
Ocena: -1(glosow:5)-+
"Militaryzm jest często formą reakcji państwa na zagrożenie, choć często siły dążące do militaryzacji tworzą sztuczne zagrożenia lub rozdmuchują rzeczywiste do przesadnych rozmiarów aby uzasadnić nimi wydatki na zbrojenia" faktycznie co innego, ale sprawdź yntelygencie co to są militaria

gruzawik
2018-08-08 10:43:56
Ocena: 0(glosow:2)-+
a po co? militaryzm jest tematem, sprawy dotyczące wojskowości(militaria), jak zakupy uzbrojenia, organizacja, plany obronne lepsze bądź gorsze zarządzanie tym biznesem to nie militaryzm jak zauważyłeś, yntelygencie...

gruzawik
2018-08-08 10:59:43
Ocena: -2(glosow:2)-+
militaryzm: ideologia podporządkowująca życie kraju przygotowaniom wojennym i uznająca prymat władzy wojskowej. ideologia. jak się podejmuje decyzje z przyczyn ideologicznych, a nie racjonalnych, to się wyrzuca pieniądze w błoto na OT czy graty. ale w trąbkę dąć można, i to najważniejsze:)

dyps
2018-08-08 11:04:22
Ocena: 0(glosow:4)-+
właśnie nie yntelygencie mówiłem sprawdź co to są militaria "Militaria – wszelkiego rodzaju historyczne i kolekcjonerskie przedmioty związane z wojskiem i w niewielkim zakresie z dziedziną niewojskową (np. broń myśliwska)."

gruzawik
2018-08-08 11:06:15
Ocena: -1(glosow:1)-+
słownik języka polskiego polecam.

dyps
2018-08-08 11:06:57
Ocena: 0(glosow:4)-+
gordon dobrze napisał "Rozwój militaryzmu? OT albo przymierzanie się do kupowania złomu to rozwój?" kupowany przez nasz rząd złom to nie są militaria.

dyps
2018-08-08 11:08:12
Ocena: 1(glosow:3)-+
polecasz a nie znasz znaczeń słów których używasz o ironio...

gruzawik
2018-08-08 11:11:12
Ocena: -1(glosow:1)-+
to rozwój ideologii, nie rzeczywisty. mititaryzm to ideologia, a militaria to dziedzina całkiem realna.

gruzawik
2018-08-08 11:12:31
Ocena: -1(glosow:1)-+
sjp podaje takie znaczenia jakich używam, nie wiem, z czego ty korzystasz...

dyps
2018-08-08 11:15:25
Ocena: 1(glosow:3)-+
tylko że rozwój militaryzmu wiąże się jednak z rozwojem uzbrojenia wojska "tendencja w polityce wewnętrznej polegająca na rozbudowywaniu potencjału militarnego państwa do rozmiarów przekraczających znacznie rzeczywiste potrzeby obronne" więc nie wiem po co z tymi militariami wyskakujesz ?

gruzawik
2018-08-08 11:19:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
no przecież będą 2 okręty? OT po lasach biega. oni twierdzą, że to rozwój przecież. ze głupio? no to co, przecież decyzje ideologiczne takie bywają. nie odróżniasz rozwoju ideologii od rozwoju wojska? zeby faktycznie rozwijać militaria, a nie militaryzm, to trzeba mieć pieniądze:)

gruzawik
2018-08-08 11:27:24
Ocena: -1(glosow:1)-+
sjp podaje 2 znaczenia militaryzmu, udajesz, że nie wiesz które mam na myśli, celowo używając innego. dla militariów podaje raptem jedno, a tobie się udało skompromitować nie znajdując go, tylko podając opis sklepu w galerii:)

dyps
2018-08-08 11:32:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
Militaryzm ma trzy powiązane ze sobą znaczenia: tendencja w polityce wewnętrznej, agresywna polityka zewnętrzna, styl zachowania wszystko podaję z wiki "Militaria – wszelkiego rodzaju historyczne i kolekcjonerskie przedmioty związane z wojskiem" to też z wiki

dyps
2018-08-08 11:34:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
można ulepszyć uzbrojenie wojska, a nie militaria rozumiesz teraz ?

dyps
2018-08-08 11:37:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
czyli militaryzm wpisuje się w kupowanie złomu ale ten złom to nie są militaria.

gruzawik
2018-08-08 11:49:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
teraz zapewne rozumiesz, dlaczego wolę podręczniki fachowców, jak sjp, od viki z internetu... rozwijać ideologię, czego usiłujesz nie zrozumieć, z niejakim powodzeniem nawet, można w ogóle niczego nie kupując, prócz ładnych mundurków. po raz nie wiem który: mowa o ideologii. dotarło tym razem? rozwój wojska wcale za tym iść nie musi. para w gwizdek. ideologie tak mają...

gordonthompson
2018-08-08 11:56:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
Rozumiem to, że chodzi Ci o retorykę rządu w temacie wojska, ale wypada, żeby ideologia była poparta sensownymi czynami, bo inaczej to d.upa i śmiech, a nie militaryzm:)

gruzawik
2018-08-08 12:09:43
Ocena: -1(glosow:1)-+
niby śmiech, ale poczekaj... zaczyna się od gębowania, a kończy stertami trupów. adolek też zaczynał skromnie, bo raz, że kryzys, a 2 że traktaty, ale jak podrósł to pokazał, że realnie też można.

dyps
2018-08-08 12:11:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
gruz; zgadzam się że można rozwijać ideologie nie rozwijając uzbrojenia. Tylko że ta ideologia jasno stawia na uzbrojenie, musimy się przed kimś bronić lub atakować więc potrzebne będzie więcej wojska i broni. Co mają do tego militaria o których piszesz ?

gordonthompson
2018-08-08 12:23:59
Ocena: 2(glosow:2)-+
Pożyjemy, zobaczymy - jak powiedział ślepy:) Ale nie wydaje mi się, żeby doszło do czegoś takiego jak mówisz. Powiedz szczerze - wyobrażasz sobie jak PiS miałby zrobić powtórkę z Adolfa?

gruzawik
2018-08-08 12:52:27
Ocena: -3(glosow:3)-+
nie, to się nie uda raczej w najbliższej perspektywie, są za ciency na takie coś. ale nic dobrego z tego też nie wyniknie. będzie bieda, syf i beznadzieja. ja to już widziałem, w dzieciństwie. adolek się rozpruł na dużą skalę, ci jednak zawsze mogą uprzyjemnić życie na małą skale, tworząc kraj, w którym nie da się żyć.

gruzawik
2018-08-08 12:55:56
Ocena: -1(glosow:1)-+
ideologia świetnie się ma stosując działania pozorne:) nie chodzi o reagowanie na faktyczne zgrożenie militarne, tylko o propagandę, a do tej starczą 2 przechodzone krypy. także żadnych militariów realnie rozwijać nie trzeba, a z nierozumnych decyzji wychodzi raczej zwijanie, do militarystycznej propagandy będzie pokropek i orkiestra, i gitarra.

ystaszek
2018-08-08 06:24:35
Ocena: 4(glosow:8)-+
Może coś w tym jest, ale żeby fałszować wybory jak sie prowadzi w sondażach?! Po co? Nie róbcie propagandy! Majdanu się wam chce jak na Ukrainie?! Ja tam nie głosuje na nikogo, ale cenie sobie spokój i mam nadzieje że nie będzie tu takiego syfu! Zawsze można sprowadzić obserwatorów z ONZ czy skąd oni tam są i dopilnują całego tego bajzlu, jak by ktoś miał jakieś wątpliwości!

gruzawik
2018-08-08 10:48:04
Ocena: -2(glosow:2)-+
zapewne masz rację, że mogą spokojnie sobie nie fałszować, jak posmarują jeszcze trochę patolę i kler, to może nie będzie trzeba. szczególnie, że nie głosujesz, byle chlebuś w kątku móc przeżuwać. tymczasem chlebuś się skończy, a syf będzie jeszcze gorszy, bo zawsze takie są konsekwencje takich systemów.

bubek666
2018-08-08 02:20:36
Ocena: -4(glosow:10)-+
Wszystko idzie w tę stronę niestety. To się już w pale nie mieści. Urodziłem się w PRL-u i przerzyłem moje dzieciństwo w stanie wojennym. I to się normalnie wraca...

gruzawik
2018-08-08 03:27:21
Ocena: -6(glosow:8)-+
właśnie mam takie samo wrażenie...

diamondvp
2018-08-08 05:55:22
Ocena: 2(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Czekamy, czekamy ale już widać, że się doczekamy
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
  •  Dokładnie tak! Jechać z tymi PiSowskimi qrwami ...
  •  Dokładnie tak!
Z człowieka chorego na padaczke
główna
Dodano: 31.08.2018, 09:47:19   przez: maxicoveri
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (63) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0