Zaloguj przez FBZaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
jurek1102  18-11-24, 17:36 Zgłoś
+ 164 -
Dodano: 2018-11-24, 17:36:51   przez: jurek1102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 164  Zgłoś nadużycie
65
share Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(99)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
bezkasku
    Ocena: 7 (glosow:13)
2018-11-25 11:31:06
Niewielki wierzący o równie niewielkim rozumku, uwierz, że nie każdy leczy klepaniem wierszyków. Uwierzyłeś w gadającego węża oraz w to, że zamiast wafelka chłop w sukience podaje ci kawał mięsa, to uwierz również w rzecz prawdziwą - są ludzie, którzy nie klepią wierszyków w celach magiczno - terapeutycznych.

redko
    Ocena: 1 (glosow:1)
2018-11-26 23:58:58
Post na poziomie 6 latka. Po co to komentować.

Lokinol
    Ocena: -4 (glosow:12)
2018-11-25 13:24:58
Bardzo prymitywne podejście do religii. Był taki okres w dziejach europy kiedy ludźmi nauki byli niemal wyłącznie mnisi i kapłani chrześcijańscy. Nazywamy ten okres średniowieczem. Przez laików okres ten uważany jest i nazywany "ciemne wieki". Jednak to wtedy w europie rozpowszechniło się mnóstwo wynalazków ułatwiających życie: chomąto, młyny wiatrowe, busola, druk, że wymienię tylko te najbardziej znane.

bezkasku
    Ocena: 4 (glosow:8)
2018-11-25 13:57:18
Tak, w tym samym czasie rzekomego postępu naukowego, działała święta inkwizycja, która paliła na stosach kobiety, które zajmowały się ziołolecznictwem, bo ta wiedza niosła choć odrobinę możliwości poprawy komfortu życia społeczeństwu. Te czynności, dziś uznane za naukowe, były przez kościół nazywane czarami. To o jakiej nauce i jakim postępie ty piszesz?!

bezkasku
    Ocena: 4 (glosow:4)
2018-11-25 14:00:01
Dodatkowo w średniowieczu istniał indeks ksiąg zakazanych, to kościół decydował, do jakich informacji mozna było mieć dostęp. Skutecznie również ograniczano możliwość nauki czytania i pisania warstwom biednym. Bo kościół uznał, że umiejętność czytania i pisania przez społeczeństwo szkodzi jego pozycji i utrudnia sprawowanie kontroli.

koreperytor12
    Ocena: 1 (glosow:5)
2018-11-25 14:06:00
tak, bo to tylko oni byli uczeni a motłoch ślepo im wierzył i zostało tak do tej poryJednak był taki ksiądz co się nazywał Kopernik i zrewolucjonizował pewne poglądy np że Ziemia jest okrągła,a nawet obecnie są ludzie twierdzący że to nie prawda.Znaczy się że mnisi otrzymali ten dar od boga ? Którego Manitou czy Spagetti ? Na świecie jest ok.5000 bogów i każdy jest prawdziwy w mniemaniu wyznawcy więc betonowi katolicy gdybyście żyli na bliskim wschodzie czcilibyście allacha.

Lokinol
    Ocena: 0 (glosow:2)
2018-11-25 17:35:19
bezkasku Nie zamierzam robić tu wykładu. Chcesz to poczytaj książki, poszukaj rzetelnych informacji. Przekonasz się że prawda nie jest tak oczywista jak ci się wydaje, a być może dostrzeżesz że twoja wiedza opiera się głównie na mitach a nie faktach.

TakaJednaM
    Ocena: 0 (glosow:0)
2018-11-26 15:34:29
Korek, czy ty masz choćby blade pojęcie, kim był Kopernik i na czym polegała jego teoria?

vallenty
    Ocena: -4 (glosow:8)
2018-11-25 12:14:22
Tak nauka sama bada wszechświat a religia się zastanawia hmmm . Religia to ludzie i podchodząc naukowo jeżeli parę miliardów ludzi wieży w jakiegoś Boga to według nauki tego nie ma . Autor postu chce zaistnieć w lewackim szambie bezduszności .

caleanka
    Ocena: 2 (glosow:8)
2018-11-25 12:45:41
Wiesz, że nazwanie kogoś "lewakiem" to komplement, a nie obelga? To tak, jakbyś nazwał kogoś człowiekiem rozumnym, myślącym i cywilizowanym. "Prawak" to czlwiek konserwatywny, przeciwny postepowi i zmianom, czyli zacofany...

kawalrafala
    Ocena: -7 (glosow:7)
2018-11-25 12:58:58
Wiemy ze jestes lewakiem, ale nie przypisuj sobie cech ktorych nie masz.

bezkasku
    Ocena: 2 (glosow:2)
2018-11-25 14:03:06
Miliardy much zjadają goowno. Jedzmy goowno, bo liczby nie kłamią i miliardy much nie mogą się mylić. Polecam zapoznanie się z eksperymentem Stephensona. Wiesz, do pewnego momentu miliardy ludzi na przestrzeni dziejów wierzyły, że Słońce krązy wokół Ziemii.. Skoro tyle osób było o tym przekonanych, to przecież musi to być prawda!

kawalrafala
    Ocena: -4 (glosow:4)
2018-11-25 15:28:11
Byles w kosmosie, widziales i wiesz z cala pewnoscia, czy WIERZYSZ W TO bo ktos Ci tak powiedzial? Jedno pytanie i jedna odpowiedz.

bezkasku
    Ocena: 1 (glosow:1)
2018-11-25 16:30:11
Nie byłem w kosmosie. Ale byli inni i mogą to potwierdzić z całą pewnością. Dlaczego? Bo mają na to obiektywne i namaalne dowody. A jakie ty masz dowody na istnienie swojego boga, poza tym, że ileś tam osób twierdzi, że on jest - ale jeszcze się nie zdazyło, aby choć jeden udowodnił jego istnienie. Choć jeden. Taki malutki, Jakieś mini światełko w tunelu. A tu nic!

bezkasku
    Ocena: 2 (glosow:2)
2018-11-25 16:53:24
A jeżeli już ktos sra we włąsne gniazdo, to właśnie ci, ktorzy wypasają na naszej krwawicy watykańskiego okupanta, który mącąc ludziom w głowach historyjkami o magicznym buku, zrozbił sobie z naszego kraju dojną kolonię do orabiania. Ci ludzi srają we własne gniazdo, bo zamiast o interesy włąsnego kraju i jego obywateli - dbają o interesy okupanta, którego jedynym celem jest ograbić naszych obywateli z jego majątku. Taka jest prawda o sraniu we włąsne gniazdo.

Arakiel666
    Ocena: 3 (glosow:3)
2018-11-25 17:28:13
Kawałprzygłupa widziales boga i wiesz z cala pewnością, że jest , czy WIERZYSZ W niego bo ktos Ci tak powiedzial?

kawalrafala
    Ocena: -2 (glosow:2)
2018-11-25 19:26:24
Wierze choc nie widzialem, tak jak ty rogata polrako wierzysz ze zienia krazy wokol slonca, choc z ziemi widzisz cos zupeönie odwrotnego, bo ktos ci tak powiedzial. Sam tego nie sprawdzisz i nie masz tez pewnosci ze ktos kto ci tak powiedzial nie oklamal cie, a jednak wierzysz w to. Na logike to jest to samo.

Gruber
    Ocena: 5 (glosow:9)
2018-11-25 12:07:53
Gdyby nie kościół, bylibyśmy o wiele bardziej zaawansowani naukowo. Przez wiele lat kościół uważał różne teorie naukowe za herezje i skazywał naukowców na więzienie. Ludzkość nie potrzebuje już żadnych panów w czarnych sukienkach dyktujących jak żyć

GuruPiczka
    Ocena: 3 (glosow:7)
2018-11-25 12:00:42
Religia jest przeciwnikiem postepu poniewaz tepa masa jest zdecywanie latwiej kontrolowac. Zaden myslacy czlowiek nie bedzie zwolennikiem koscialo i zadnej religi. Kazdy bog to wyssane z palca bzdury ludzi ktorym sie nie chce pracowac, wiec balamuca innych ludzi obiecankami cacankami dla kasy.

kawalrafala
    Ocena: -8 (glosow:12)
2018-11-25 11:14:42
Ty o kosmosie myslisz, a jak Cie plecy bola to nawet nie wiesz co Cie tam boli, a jak lekarz tez nie wie to klepiesz pacierze wielki ateuszu.

bezkasku
    Ocena: 7 (glosow:13)
2018-11-25 11:31:06
Niewielki wierzący o równie niewielkim rozumku, uwierz, że nie każdy leczy klepaniem wierszyków. Uwierzyłeś w gadającego węża oraz w to, że zamiast wafelka chłop w sukience podaje ci kawał mięsa, to uwierz również w rzecz prawdziwą - są ludzie, którzy nie klepią wierszyków w celach magiczno - terapeutycznych.

kawalrafala
    Ocena: -5 (glosow:7)
2018-11-25 11:41:18
A sa tez lekarze i naukowcy wierzacy, i jakos im to nie przeszkadza w pracy. Zakladaj kask, bo nie ma pewnosci ze jak upadniesz drugi raz to wszystko wroci na swoje miejsce. Moze byc tez gorzej.

GuruPiczka
    Ocena: 4 (glosow:6)
2018-11-25 12:02:03
Jak glupim mozna byc ty kawalkurafalali?

kawalrafala
    Ocena: -4 (glosow:6)
2018-11-25 12:04:50
Tak glupim jak ty a nawet göupszym, bo ci sie to poglebia. Tworzysz podwaliny dla zbadania czegos, co wydawalo sie bezdenne. To interesujace dla kazdego, w kim drzemie pierwiastek naukowca lub odkrywcy, szczegolnie dla psychiatrow.

bezkasku
    Ocena: 1 (glosow:1)
2018-11-25 14:06:43
I co z tego, że lekarze są wierzący? A jak ci robią operacje, to tną cię skalpelem na stole chirurgicznym - czy ciętą ripostą i recytowanymi wierszykami? Nawet wierzący lekarz leczy cię, stosując wiedzę naukową, oparta na badaniach, sprawdzoną, powtarzalną w różnych warunkach, którą da się sparametryzować, opisać sposób działania. Medycyna to nauka. I nawet jak lekarz prywatnie lubi się wyżyć artystycznie i czerpie radość z recytacji, to leczy cię stosując naukę.

kawalrafala
    Ocena: -4 (glosow:4)
2018-11-25 15:32:23
No widzisz, jedno nie przeczy drugiemu, co probuje zasugerowac autor wstawki.

bezkasku
    Ocena: 3 (glosow:5)
2018-11-25 11:04:29
No przecież powszechnie wiadomo, że podstawą każdej religii są dywagacje na temat używania genitaliów. Genitalia są meritum każdej religii, a nie tam jakiś bóg jeden czy drugi. Z jednym się nie zgodzę - religia wcale nie stanęła w miejscu. Na przestrzeni 2000 lat wiele się przecież zmieniło. Konsorcjum zwane KK wymyśliło przecież aby nagle i znienacka z Marii zrobić dziewicę, wymyślili sobie celibat, spowiedź na ucho oraz czyściec. Tak więc wiesz, jest progres.

GuruPiczka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2018-11-25 12:03:18
Zmiany moze tak, ae progres? Raczej regres, ale bez nerw KK(K) sie konczy

koreperytor12
    Ocena: 3 (glosow:7)
2018-11-25 10:29:29
nie rozumiem naukowców astronomów lekarzy i im podobnych którzy wierzą w jakichkolwiek bogów.To jest straszne.

kawalrafala
    Ocena: -5 (glosow:9)
2018-11-25 11:18:15
Straszne to jest wierzyc ze sie jest zwierzeciem powstalym z kilku pierwiastkow, ktore przed miliardami lat zostaly ozywione w prazupie i ewoluowaly... To jest tak absurdalne, ze nawet rachunek prawdopodobienstwa przemawianna korzysc istnienia Boga-Stworcy.

malgolina
    Ocena: 5 (glosow:5)
2018-11-25 11:29:11
Lub wysokorozwiniętej pozaziemskiej cywilizacji, która też mogła nas stworzyć ;)

bezkasku
    Ocena: 1 (glosow:1)
2018-11-25 11:40:51
Jeżeli chodzi o dowody naukowe, to żaden nie przemawia za istnieniem boga - stwórcy. A mieszanie w to rachunku prawdopodobieństwa jest nawet zabawne. Czy możesz rozwinąć tę kwestię?

Sealtiel
    Ocena: 3 (glosow:7)
2018-11-25 11:51:15
bezkasku, nie otrzymasz merytorycznej odpowiedzi od zwolennika kreacjonizmu twierdzącego że kości dinozaurów to podrzuca Szatan, ewolucja to brednie a wszechświat powstał 5000 lat temu.

kawalrafala
    Ocena: -3 (glosow:5)
2018-11-25 12:02:40
Wy wierzycie ze NIC wybuchlo i stworzylo WSZYSTKO doskonale zharmonizowane. Jaka jest szansa na to? Jednokomorkowy organizm jest bardziej zlozony niz najprecyzyjniejsza maszyna na ziemi, a wy wierzycie, ze czlowiek "wyewoluowal" z jednokomorkowca, ktory kiedys powstal w ww. "prazupie". Nie chce mi sie przerzucac szyderstwami, bo wasza religia ateistyczna mocno w was siedzi.

GuruPiczka
    Ocena: 2 (glosow:4)
2018-11-25 12:06:18
I tu jest rownica, my nie wierzymy, my sie uczymy o tym. To sie nazywa edukacja ktory ty zakonczykes ewidentnie na trzeciej klasie podstawowki. Nauczyli cie modlic sie i taka tepa masa zostales, kawalkupizzzdy XD

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:1)
2018-11-25 12:08:23
Rafał, prawda jest taka, że każdy zwolennik w swojej teorii może się mylić, nikt z nas nie udowodni jak było naprawdę, pozostaje jedynie wiara w jedną z wersji stworzenia.

kawalrafala
    Ocena: -3 (glosow:3)
2018-11-25 12:11:27
Mylisz sie w dwoch kwestiach. Po pierwsze, jestem wyksztalcony raczej nie gorzej niz ty. Po drugie, wy wierzycie w nieistnienie Boga, poniewaz nie macie na to zadnych dowodow. Wiara to wiara, a ateizm jest religia pokrewna satanizmowi (mam na mysli wydanie Laveya czy jak sie ten wasz guru z piczki nazywa).

kawalrafala
    Ocena: -4 (glosow:6)
2018-11-25 12:14:45
Czlowiek sie moze mylic, Bog nie. Wierzymy, ze Pismo Swiete jest Slowem Bozym, bo jakis fundament trzeba miec. Jesli ktos uwaza ze Biblia jest kolejna mitologia to nie ma o czym w tej kwestii rozmawiac, bo sie rozmijamy juz na poczatku ;)

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:1)
2018-11-25 12:25:32
Co więc decyduje o tym, że zakładamy, że Bibilia nie jest kolejną mitoligią? Nasza wiara?

TakaJednaM
    Ocena: -1 (glosow:3)
2018-11-25 12:31:50
Bezkasku - twój komentarz to kieruj raczej do Pascala (jednego z twórców rachunku prawdopowobieństwa).

Sealtiel
    Ocena: 2 (glosow:2)
2018-11-25 13:18:47
Nic wybuchło? Nieco nagiąłeś. Nie nic, tylko jakaś super skondensowana cząsteczka czy coś takiego. Tego nie wiemy, ale badamy. 2000 lat temu ludzie nie wiedzieli dlaczego słońce wschodzi i też twierdzili że bozia sobie przesuwa (nadal w to wierzysz?) I tak, biblia to kolejna mitologia, a raczej zbiór legend zebranych i skompilowanych z wielu kultur, które notabene istniały na długo przed "stworzeniem", no ale to też Szatan.

koreperytor12
    Ocena: 2 (glosow:2)
2018-11-25 13:44:42
@kawał... a to że zostałeś ulepiony z gliny nie jest straszne ?

bezkasku
    Ocena: 2 (glosow:2)
2018-11-25 14:10:47
Nie "nic" wybuchło, lecz energia w połaczeniu z materią. A to nie jest nic - to bardzo wiele. Blisko masz, przejedź się kiedyś do obserwatorium do Piwnic, tam ci genialnie chłopaki opowiedzą, jak rzekomo z niczego caly czas rodzą się nowe galaktyki. Ty to nazywasz "nic" bo po prostu brakuje ci wiedzy w tej dziedzinie. I dla ciebie, jeżeli coś nie jest kawałkiem metalu, z którego można coś zrobić, kawałkiem kamienia, czymś, czego nie widzisz gołym okiem, to jest to dla ciebie "nic". Tymczasem drobnoustrojów takich jak wirusy też nie widzisz - a one istnieją.

bezkasku
    Ocena: 2 (glosow:2)
2018-11-25 14:14:36
Powietrza też nie widzisz - a nim oddychasz. Nie pisz więc, że wszechświat powstał "z niczego". Powstał z czzegoś, czego ty rozumem nie ogarniasz i nie potrafisz nazwać. Ogarnia i nazywa natomiast nauka i potrafi to wyjaśnić. Taka jest róznica miiedzy nauką,która potrafi tego dowieść - a wiarą w magię. Nauka ma dowody - a ty jedynie przekonanie "moja prawda jest najmojsza" i tak musi być BO JA W TO WIERZĘ, choć absolutnie nie dam rady tego udowodnić. I mimo, że ja tego nie udowodnię, to ktoś jest głupi tylko dlatego, że nie wierzy w to, co ja wierzę. To twoje rozumowanie.

bezkasku
    Ocena: 1 (glosow:1)
2018-11-25 14:19:15
A co do samej świętej księgi, to oczywiście jest to tylko mitologia, taka sama jak każda inna mitologia. Jeżeli twierdzisz, znaczy że twierdzisz, że dwoje nagusów rozmawiało z wężem o jabłkach, że jakiś mędrzec uderzył laseczką w fale i morze się rozstąpiło, że ktoś rozmawiał sobie z płonącym krzewem, tak po prostu, bo to normalne, że krzewy mówią. Jakiś pan zamienił wodę w wino, a kobieta która urodziła kilkoro dzieci, w tym jedno nieślubne, nadal była dziewicą. No tak było, w książce napisali! A świat powstał jakieś 6000 lat temu w 7 dni.

bezkasku
    Ocena: 2 (glosow:2)
2018-11-25 14:23:02
Dziwne, że trudno ci uwierzyć mimo dowodów, że człowiek powstał na drodze ewolucji - ale bezrefleksyjnie wierzysz, że POWSTAŁ Z GLINY! Ewolucja niemożliwa - powstanie człowieka z gliny żywego i zaawansowanego organizmu jak najbardziej możliwe. Mało tego, można się rozmnażać bez narządów płciowych, przez żebra. Nie, no normalne,, wyjmujesz człowiekowi żebro i masz nowego człowieka. I co ciekawe, oboje od razu to dorosłe osobniki. Idźmy dalej. Skoro biblia to nie mitologia - a prawda, to jakim cudem powstała ludzkość? Z 2 ludzi?

bezkasku
    Ocena: 2 (glosow:2)
2018-11-25 14:26:29
Adam i Ewa nie mieli tak w ogóle ślubu kościelnego. Mieli 2 synów. Było 3 facetów i jedna kobieta. Dopuszczali się kazirodztwa? Gdybyśmy założyli, że biblia to mitologia - to wiedzielibyśmy, że to uproszczenia literackie, stosowane w każdej mitologii. Historia barwna jak i mity greckie. Ale skoro ty uważasz, że to prawda - to wyjaśnij, jak to możliwe. Jak to możliwe, że jakiś starszy pan ulepił jednego człowieka z gliny, drugiego sobie rozmnożył z żebra, oni się rozmnożyli dając 2 osobniki męskie, porozmawiali sobie z gadającym wężem - i mamy ludzkość.

bezkasku
    Ocena: 1 (glosow:1)
2018-11-25 14:30:42
To tyle w temacie mitologiczności biblii. A co samej religii, to jako gorliwy wyznawca katolicyzmu powinieneś wiedzieć, jakie są 3 filary twojej wiary. Jednym z nich jest dogmat o nieomylności papieża. Doczytaj w katechizmie. Dogmat ten mówi, że wszytsko to, co ustanowi papież, (a zatem człowiek omylny jak każdy inny), jest równie święte jak to, co wcześniej zapisano w świętej księdze. Na mocy dogmatu o nieomylności papieża, powstała nagle wiara w czysciec, choć w Biblii nie ma o tym mowy, czy wiara w dziewictwo matki Jezusa (bo Biblia też o tym nie mówi).

bezkasku
    Ocena: 3 (glosow:3)
2018-11-25 14:34:16
Tak samo jak w Biblii nie ma słowa o kulcie świętych (to tez wymysł jednego z papieży), czy o modlitwach do kamienia, deski, płótna. To też komercyjny wymysł jednego z papieży. A czemu o tym piszę? A temu, że wszystkie te papieskie postanowienia powstały w celach wyłacznie komercyjnych. Na czyśćcu można było sporo zarobić, biorąc do ludzi pieniądze za wymodlenie zmarłym bliskim uwolnienia od czyśćca, skąd rzekomo jest jeszcze powrót. Ot, biznesik się kręci. Tak samo zarabia sie na każdym innym zabobonie. Nauka oddala ludzi od kościoła i zabiera im zyski. Oto wielka tajemnica wiary!

kawalrafala
    Ocena: -3 (glosow:3)
2018-11-25 15:44:21
Biblie znam na tyle by nie wierzyc w kult swietych i w wieczne dziewictwo Maryi oraz w czysciec, gdyz sa to dogmaty niebiblijne a nawet z nia sprzeczne. Tak samo jak ewolucja, tyle w temacie. Chcesz mozesz sobie wierzyc w slowo ludzkie, a ja bede wierzyl w Slowo Boze i juz. Jednak ja nie osmieszam wyznawcow ateizmu jako pierwszy, a oni agresywnie probuja osmieszyc chrzescijan. Bo ulepienie czlowieka z gliny jest niemozliwe dla Boga ktory moze wszystko tylko postanowil sie nie wtracac i dlatego nie jest studnia zyczen. Ale powstanie zycia - wiec i czlowieka ze skaly - plus miliardy lat - to juz

kawalrafala
    Ocena: -2 (glosow:2)
2018-11-25 15:50:14
...to juz nauka. Nie mam pytan w takim razie. Robia nas w ciula odnosnie historii sprzed kilkudziesieciu lat, a wy chcecie odtwarzac to co mialo miejsce (rzekomo) miliardy lat temu, przy zalozeniu niezmiennosci warunkow srodowiskowych, i to nazywacie nauka a nie wiara. Wielki wybuch mial dac poczatek czasowi, przestrzeni i materii. Przed nim nie bylo rzekomo nic. Skad zatem wziela sie materia kiedy jej nie bylo, gdzie byla wczesniej skoro nie bylo ani czasu ani przestrzeni? Dziekuje za taka nauke. To co najwyzej hipotezy i kolejne mity a nie nauka. Dziekuje za uwage.

bezkasku
    Ocena: 1 (glosow:1)
2018-11-25 15:57:21
Nie ogarniasz kolejnej rzeczy. Ateizm to nie jest religia. To po prostu niewiara w żadnych bogów. Niewiara nie tworzy religii. Niewiara po prostu odrzuca istnienie bóstw i tyle. Ty twierdzisz, że jakieś cudowne bóstwo jest i uprawiasz kult tego bóstwa oraz jesteś przekonany o mocy sprawczej tego bóstwa o jego możliwoości ingerencji w prawa natury oraz w jego moc ożywiania martwej materii - ale nie masz absolutnie żadnego dowodu naukowego, który by potwierdzał możliwość tych zjawisk. A ja po prosty twierdzę jedynie, że natura sama się rządzi własnymi prawami

bezkasku
    Ocena: 1 (glosow:1)
2018-11-25 16:01:16
i ze prawa tej natury dają się badać, powtarzać,udowadniać. Po prostu nie wierzę, że jakiś starszy pan na chmurce bawi się gliną i wychodzi mu z tego człowiek. Po prostu w to nie wierzę - i nie uprawiam z tego powodu kultu czegokolwiek. Nie ubieram tego w religię. Po prostu szanuję naukę i jej powtarzalność i namacalnośc. Jeżeli ty twierdzisz, że podsumowanie treści biblii jest wyśmiewaniem się - to znaczy, że ty również masz wątpliwości co do prawdziwości i ze odstrzegasz ten absurd.

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:1)
2018-11-25 16:03:22
Czego tez nie umiesz udowodnic, tak wiec Twoja niewiara istnienie Boga jest faktycznie wiara w Nieistnienie, bo nie masz zadnego argumentu zeby udowodnic ze prawa natury nie zostaly ustanowione przez jej Stworce. Ja Ci nie kaze wierzyc w Boga tylko domagam sie nazywania rzeczy po imieniu - ateizm to religia, wiara w brak obecnosci Boga, bo udowodnic sie nie da ani w jedna, ani w druga strone.

bezkasku
    Ocena: 1 (glosow:1)
2018-11-25 16:04:26
No sam powiedz, czy w Biblii dwoje nagusów rozmawiało sobie z wężem - czy nie rozmawiało? Czy inny bohater wziął kij, uderzył nim w morze i morze się rozstąpiło tak, że przeszedł suchą nogą przez morze? Czy tam faktycznie jest napisane że ktoś rozmawiał z płonącym krzewem? Czy tam jest napisane, że człowiek w ciągu chiwili przemienił wodę w wino? Jeżeli ja pisze, że tak tam jest napisane - a ty twierdzisz, że ja się c ciebie wyśmiweam - to znaczy, że sam widzisz, że czytasz bajki, i wierzysz, że to możliwe. Ja tylko podsumowuję, co tam jest napisane. A są piękne malownicze mity!

kawalrafala
    Ocena: -2 (glosow:2)
2018-11-25 16:07:15
A zasada powstawania zycia z niczego zostala obalona juz w 19 wieku bodaj przez Pasteura, ale reki nie dam sobie uciac za to. Dlatego byly wam potrzebne te miliardy lat, zeby bajke o przemianie zaby w ksiecia uwiarygodnic. Tak to widze.

bezkasku
    Ocena: 1 (glosow:1)
2018-11-25 16:07:48
I teraz to porównaj. Mity greckie - Zeus pod postacią łabędzie uwodzi piękną kobietę. Ty uważasz, że to bajka. A jednocześnie wierzysz,że dwoje nagich ludzi spokojnie rozmawiało sobie z wężem na temat jabłek... Ty widzisz różncę - a ja nie widzę różnicy. Bo zarówno bóg Olimpu przemieniony w łabędzia, jak i mitologiczn duch zła przemieniony w węża, to tylko barwne opowoeści literackie.

bezkasku
    Ocena: 1 (glosow:1)
2018-11-25 16:10:27
Gdzie była materia? W innej części kosmosu. To nie tak, że jej nie było. Była cały czas - tylko w innym miejscu. Kiedyś czytałem dowcipy i jeden mnie rozbawił? Skoro tlen odkryto dopiero niedawno, to czym luudzie wcześniej oddychali? :D To był tylko dowcip - ale pasuje do twojego rozumowania. Szkoda, że ty tak na poważnie. Napawdę zadziwia mnie fakt, że w XXI wieku można odrzucić zdobycze nauki i to, co już zostało udowodnone nie jeden raz i wierzyć, że człowiek powstał z gliny, bo ulepił go sobie starszy pan...

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:1)
2018-11-25 16:11:16
Generalnie to tak jest tam napisane. Jest tez napisane cos wiecej - ze w czasach ostatecznych przyjda uczeni i beda mowic, ze nie ma Boga, a to beda tak naprawde ludzie zaslepieni i glupi. To wlasnie bylo o takich ludziach jak Ty. I jeszcze wiecej mozna tam wyczytac, m.in. o olbrzymach, o czym nauka milczy bo nie pasuja do wizji australopiteka i innych niby jaskiniowcow, bo niby skad olbrzymi jak nasi "przodkowie" byli mniejsi i przytarbieni

bezkasku
    Ocena: 1 (glosow:1)
2018-11-25 16:13:59
Tak trudno ci uwierzyć, że ludzie żyją sobie spokojnie i nie potrzebują do tego żadnej religii? Tak bardzo potrzebujesz potwierdzenia słuszności swojego działania, że potrzebujesz każdemu wmówić, że każdy potrzebuje jakiejkolwiek religii? Nie, ateizm to żadna religia. Żyję w zgodzie z prawem, z ludżmi, z nauką i jestem szczęsliwym człowiekiem, mając świadomośc, że moim życiem kieruje ja - a nie starszy pan na chmurce. Poczytaj trochę psycologię. Każdy, kto nie jest pewny swojego wyboru, usułuje do niego przekonać innych, aby w ten sposób poczuć, że ma rację. :

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:1)
2018-11-25 16:16:51
A Biblia mowi o olbrzymach i skad sie wzieli. Ty mowisz o nauce, ktora co 30-50 lat jest weryfikowana a ja o czyms, co od tysiecy lat jest niezmienne, a nauka potrafi to potwierdzic - prawdziwosc Boblii. Tylko ze lobby naulowe jest mocno zateizowane, wiec widzisz... Odcisk podeszwy w weglu (30 mln lat przed czlowiekiem?) lub zloty lancuch w bryle wegla - o tym mowie. Nauka o tym milczy. Koniec tematu, bo to jak rozmowa z gluchoniemym o muzyce.

bezkasku
    Ocena: 1 (glosow:1)
2018-11-25 16:17:18
Ja nikogo nie przekonuję do ateizmu, bo prawda zawsze obroni się sama. Ty możesz wierzyć, albo udawać, ze wierzysz, że jakiś starszy pan weźmie sobie kawałek gliny i zrobi z niej człwieka. Dlaczego? Bo tak napisali w starej książce. Tak więc musi to być prawda! Bo ksiązka pisana 6000 lat temu przez pasterskie ludy bliskiego wschodu, zastępuje nam prawa fizyki, biologii, chemii - tak tam piszą, to 100% prawda. Tak na zakończenie - skoro dla tego rzekomo istniejącego boga nie ma rzeczy niemozliwych, to coś się chłopina ostatnio rozleniwił, nie uważasz?

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:1)
2018-11-25 16:20:56
Ale ja nie nalegam. Chcialem jedynie powiedziec, ze Jezus umarl za Twoje grzechy po to, bys mogl zostac zbawiony i osiagnac zycie wieczne, tak bys nie musial juz za nie placic jesli w Niego uwierzysz, bo On pomiosl ofiare doskonala i zaplacil raz - jedyny Niewinny za wszystkich winnych. To moj obowiazek jako chrzescijanina poinformowac Cie o tym, a nie bede zmuszal bo Bog dal Ci wolna wole ;) pozdrawiam.

bezkasku
    Ocena: 1 (glosow:1)
2018-11-25 16:22:20
Biblia mówi o olbrzymach... I skąd się wzięli... I oczywiście tak jak tam napisano, to tak naprawdę było. No to biblia też mówi o tym, skąd się wzięlo wino. Po co ludzie wymyślili proces destylacji - skoro biblia mówi, że wystarczy wziąc wodę, coś pomamrotać i jest wino. No tak biblia mówi, więc jest to dowód naukowy, że tak było. Biblia mówi, ze człowiek pochodzi z gliny. To może zamiast regularnie starać się z żoną o drugiego potomka, powinniśmy jechać na wieś po glinę? Przeciez biblia tak mówi, musi być prawda.

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:1)
2018-11-25 16:23:25
Tez tak mysle ze sie rozleniwil, a to bylo po potopie. Nieuwaznie czytales co wtedy powiedzial. Widzisz, tam jest wiele odpowiedzi na wazne pytania. Moze i Ty znajdziesz tam cos waznego ;)

bezkasku
    Ocena: 1 (glosow:1)
2018-11-25 16:24:24
Biblia też mówi o tym, że Mojrzesz przez 40 lat błąkal się po pustyni ze swoimi ludźmi. A tymczaem miał do pokonania dystans,który normalnie się w kilka dni przechodzi. No ale jak biblia mówi, że to jest marsz na 40 lat, to musi być prawda. Pewnie przez ten patyk, co to nim morze rozstąpił.

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:1)
2018-11-25 16:25:39
Bog to umie, bo Jego Slowo ma moc sprawcza. Porownujac swoja niemoc do Jego potegi uwlaczasz Mu.

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:1)
2018-11-25 16:27:49
Biblia tez mowi dlaczego bladzil - bo jego lud nie zaufal Bogu, dlatego kilkudniowego marszu nie mogli pokonac w 40 lat. Tondowod na potege Boga w porownaniu do ludzkich smiesznych mozliwosci.

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:1)
2018-11-25 16:30:10
I dlatego nikt nie moze udowodnic istnienia Boga ani nieistnienia. Po prostu patrzymy na to samo a widzimy to kazdy z innej perspektywy, i nie znajdziemy punktu wspolnego tutaj. Dobrego dnia zycze zatem, pozdrawiam.

bezkasku
    Ocena: 1 (glosow:1)
2018-11-25 16:36:22
No to żeś się, chłopie, zaorał! Czyli nie ma ŻADNYCH dowodów - jest jedynie "bukt tak kciau", "buk jest wielki i może wszysko", "jesteś za gupi aby zrozumieć buka", "nic ci nie muszę udowadniać, bo obrażasz buka". I tak się kończy każda dyskusja. Zero merytorycznych argumentów, zawsze się kończy "bo moja racja jest najmojsza i jedyna prawdziwa". W takim razie poza eksperymentem Stephensona, polecam ci jescze książkę Aronsona, akapit o skecie wierzącej w UFO. Tam opisane sa dokładnie reakcje takie jak twoja oraz wyjaśnione sa ich przyczyny.

bezkasku
    Ocena: 1 (glosow:1)
2018-11-25 16:38:49
Wiesz, że to wszystko już było? I to nie jeden raz było? Ty myślisz, żeś wymyślił coś wyjątkowego - a tymczasem to wszystko już było. Oczywiście masz prawo wierzyć w co tam sobie wymyslisz i co lubisz. Jedni wierzą w różowe jednorożce i mają do tego prawo, inni w jakieś mzimu i tez mają do tego prawo. Każda religia opisuje sobie świat po swojemu, dlatego mamy tyle barwnych mitologii, czasami nawet fajnie to poczytać.

bezkasku
    Ocena: 1 (glosow:1)
2018-11-25 16:41:46
Ale kiedy dorosły człowiek z wypiekami na twarzy usiłuje przekonac innego dorosłego czlowieka, że naprawdę ludzkość powstała od jednego egzemplarza ulepionego z gliny i drugego z żebra tego pierwszego, że dwoje nagusów w ogrodzie gawędziło z węzem i że ludź patykiem rozstąpił morze, rozmawiał sobie z krzewem albo przemienił sobie wodę w wino - to przestaje być zabawne. Żarty żartami, ale jeżeli ktoś naprawdę twierdzi, że to było, bo tak podaje stara ksiązka - mimo, że nauka nie raz to wykluczyła, to rozmowa traci poważny charakter.

bezkasku
    Ocena: 1 (glosow:1)
2018-11-25 16:43:45
Gdybyśmy sie mieli opierać na dowodach powtarzalnych, na badaniach naukowych i prowadzić akadmicką rozmowę na argumenty merytoryczne, to miałoby to sens, bo z debaty akademickiej wychodza czasami naprawdę ciekawe rzeczy. Jeżeli natomiast ktoś twierdzzi, że dowody naukowe nie są pitrzebne, bo przecież "buk tak kciau, więc tak jest, bo stara ksiązka tak mówi" - to naprawde trudno zachować powagę.

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:1)
2018-11-25 19:30:28
Ty jestes jak ten Murzyn z zapadlej wioski w Afryce. Ktos Ci mowi ze istnieje cos takiego jak Internet, a Ty powatpiewasz bo uniesz tylko chatke z goowna zbudowac i to jest dla Ciebie teraz najlepsze co mozesz zrobic, bo zyjesz w swoim swiecie i tylko ten swiat znasz. To na dzide nie sciagniesz wi-fi, wiec mowisz komus ze tego nie ma. Ja Internetu nie widzialem ale korzystam z niego, i nie umiem Ci powiedziec dokladnie jak dziala ale wiem ze jest. Taks parabola...

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:1)
2018-11-25 19:49:03
Porownal bym Cie tez do takiego Eskimosa, ktory cale zycie widzial snieg i w swoich warunkach jest naprawde dobry - umie przezyc, zapolowac... Jako dziecko slyszal o krajach, gdzie chodzi sie bez ubran bo jest bardzo goraco ale on znak tylko snieg i jak sorobowal, to mu tylko giry zmarzly. I teraz ktos inny mu mowi o jakims miejscu gdzie jest tak cieplo ze chodzi sie w szortach, a on - a slyszalem te bajke juz kiedys, ale tego sie nie da zrobic bo juz probowalem. Po prostu nie miesci sie to w jego rozumie. Taki wlasnie Eskimos jest w Tobie.

TakaJednaM
    Ocena: 1 (glosow:1)
2018-11-25 22:27:25
Bezkasku, sprawdziłeś już tego Pascala? Po pierwsze, to wybitny uczony. Po drugie, jeden z twórców rachunku prawdopodobieństwa. Po trzecie, żarliwie wierzący. Jego lektura może wyprostować mnóstwo z twoich straszliwie naiwnych poglądów.

niissin
    Ocena: 1 (glosow:1)
2018-11-26 10:42:36
bezkasku jako typowy ateista z pewnością skorzysta z przysługującego mu prawa odmowy wolnego w dniu 25 i 26 Grudnia i przyjdziesz do pracy. Bo przecież nie obchodzisz katolickich świąt. Nie pojedziesz do rodziny nie zasiądziesz do stołu z żoną z dziećmi. No przecież nie chcesz wyjść na hipokrytę tylko grzecznie pójdziesz do pracy. Szef na pewno się ucieszy.

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:0)
2018-11-26 11:47:07
Jaka tam zona. Ateusze maja konkubiny jak ich bliscy kuzyni, pawiany. Pawiany maja czerwone dvpy, a ateusze tez czesto maja czerwony kolor, to pewnie cechy atawistyczne w kontekscie nie zakonczonej jeszcze ewolucji.

caleanka
    Ocena: 4 (glosow:6)
2018-11-25 10:26:55
Religia zawsze stoi na poziomie wiernych...

caleanka
    Ocena: 1 (glosow:5)
2018-11-25 10:54:12
" "Kościół to największa machina wyzysku". "Każdy człowiek rozumny powinien doznawać grozy na myśl o tej sekcie". Wmawia się ludziom cierpienie jako wartość, by na ich niedoli ciągle zarobkować. Nie pozwala im się na logiczne myślenie, bo mogliby urwać się z łańcucha. Kościół to najbogatsza instytucja na świecie! "Gdzie panuje kościół, tam panuje nędza".Religia to najokrutniejsza polityka, jaka kiedykolwiek nawiedziła ten świat. Polityka ta zawiera w sobie cel nadrzędny: marnowanie innych po to, by łatwo na nich zarabiać. Religia to obrzędowość, powierzchowno

caleanka
    Ocena: 2 (glosow:4)
2018-11-25 10:56:14
- powierzchowność, kumulacja niewyobrażalnej ilości kłamstw. To manipulacja. Samo chrześcijaństwo, tak podające się za pierwsze i czyste, jest w istocie zbiorowiskiem rozmaitych religii starszych. Średniowiecze to najdłuższa epoka, epoka, w której dobrze się mieli tylko "kościelni dostojnicy" - epoka, która nie wniosła w dorobek cywilizacyjny dosłownie nic." - racjonalista.pl

kawalrafala
    Ocena: -3 (glosow:5)
2018-11-25 12:20:28
Ty stoisz na poziomie swojej religii, a jest nia ateizm. Warcholstwo, wichrzycielstwo, sr@nie we wlasne gniazdo, czlowiek jako malpa bez nadmiernego owlosienia - oto twoje dogmaty. Twoje komentarze to glownie cytaty, czyli nie masz za wiele do powiedzenia. O jalies specjalne wyksztalcenie kierunkowe tez cie nie posadzam, ale zabierasz glos w kazdej dyskusji, a na niczym sie nie znasz... Przykre to troche, tak po ludzku to mi cie zal.

caleanka
    Ocena: 3 (glosow:5)
2018-11-25 12:29:16
@kawaldebila - Pewnie nawet tego nie zrozumiesz ale mozna wierzyc we wlasny rozsadek i osiagniecia nauki, logicznie i kreatywnie myslec, zamiast wierzyc bezkrytycznie w jakies bajki...

kawalrafala
    Ocena: -2 (glosow:2)
2018-11-25 15:54:52
Mozna wierzyc we wlasny rozsadek, ale nie wiadomo czy twoj rozsadek istnieje. Mimo to wierzysz w to ze istnieje, choc powszechnie jestes tu znany jako wioskowy przyglup oplacany przez lewackie organizacje, sr@jacy we wlasne gniazdo. Czlowiek rozsadny postepuje z rozsadkiem, no a tutaj u ciebie... az zal komentowac.

bezkasku
    Ocena: 1 (glosow:3)
2018-11-25 16:51:02
Człowiek rozsądny postępuje rozsądnie. Używa rozumu i analizuje. A człowiek nierozsądny przeczyta w życiu 1 ksiązkę i to nie do końca, a w tej ksiązkce mu napisali, że to norma, że węże gadają, że krzewy gadają, że wino robi się z wody, a ludzi z gliny. I oczywiście żadne dowody za tym nie przemawiają, ale on uważa, że tak jest. Bo nie używa rozsądku - tylko z lenistwa i wygody wykorzystuje utarte schematy, które zwalniają go z samodzielnego myślenia. Taka panowie, między wami różnica.

kawalrafala
    Ocena: -2 (glosow:2)
2018-11-25 19:32:27
Ty sie naprawde musiales wyebac bez kasku na jakis kamien kiedys. Bardziej Ci to zaszkodzilo.

Hudaserty
    Ocena: 0 (glosow:4)
2018-11-25 10:10:14
komentarz usunięty przez moderatora

vacarius
    Ocena: 3 (glosow:9)
2018-11-24 18:45:20
Bo religie to odbicie ludzkich słabości tych najgłupszych. A nauka jest ponad te słabości.

psykopunkz69
    Ocena: -4 (glosow:4)
2018-11-25 10:32:35
A konkwistadorzy, gdy podbijali nowe ziemię na sztandarach nieśli nazwisko karl Marx xD. Każdy kto wierzy, że wiara w Boga to wiara w jakąś nadprzyrodzoną postać jest głupcem, a każdy kto z tego tytułu gardzi religią też jest głupcem. Wiara to siła sprawcza i tylko takie jej postrzeganie ma jakikolwiek sens, ale takie puste głowy jak twoja nawet nie dopuszczają do siebie takiej myśli, bo żyją dogmatami.

Sealtiel
    Ocena: 2 (glosow:4)
2018-11-25 11:48:09
psykopunkz69 mimo szczerych chęci nie potrafię zrozumieć tej wypowiedzi. Co ma konkwista do Marksa? Wiara w Boga to chyba jednak wiara w jakąś postać? Vacarius napisał zresztą nie o wierze, a o religiach.

psykopunkz69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2018-11-25 18:07:27
To miał być taki sarkastyczny żart skierowany do vacariusa i ty jako postronny nie musisz go rozumieć, vacarius jako marksista i antyteista zrozumie. Czytałeś dalszą część mojego kom. czy celowo pominąłeś jego treść. Pomyśl.

lalecznik
    Ocena: 4 (glosow:6)
2018-11-24 18:31:16
Religia jest elementem władzy. Od czasów plemiennych na czele stał wódz, a wspierał go szaman. Decydentów religijnych interesuje takie czy inne odkrycie jedynie pod względem wykorzystani do pełnienia władzy lub jako jej zagrożenie. A sprawy płci, seksualności, a właściwie jej kontrolowanie, jest jednym ze skuteczniejszych metod sprawowania władzy, tej w sensie mentalnym, która władza świecka nie do końca potrafi/chce się zajmować.

TakaJednaM
    Ocena: -1 (glosow:3)
2018-11-24 19:56:04
To teraz odpowiedz sobie, kto w dzisiejszym świecie naprawdę kontroluje seksualność.

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2018-11-25 10:40:20
komentarz usunięty przez moderatora

caleanka
    Ocena: 5 (glosow:7)
2018-11-25 11:01:29
@Taka - "Ty puszcz@lska szm@to" to nie zwykłe wyzwisko, lecz narzędzie kontroli kobiet. Kontrolują nie tylko mężczyźni, bo i kobiety niewybrednie komentują łóżkowe zachowania swoich rywalek, żeby osiągnąć swoje cele. Komentarze odnoszące się do moralności kobiet mają zawstydzać, ośmieszać, piętnować i wywoływać poczucie winy, a przez to sterować ich życiem." - 7dni.pl

koreperytor12
    Ocena: 2 (glosow:2)
2018-11-25 14:10:06
@Taka.... lekarz z klauzulą sumienia

TakaJednaM
    Ocena: 0 (glosow:0)
2018-11-25 16:03:27
Korek, jeśli w twoim świecie ludzką seksualnością rządzi lekarz z klauzulą sumienia, to radzę ci odwiedzić planetę Ziemia. Zadziwisz się tym, co tu napotkasz.

koreperytor12
    Ocena: 0 (glosow:0)
2018-11-27 09:05:06
@taka owaka,no to zamiast u ginekologa zamów wizytę u proboszcza.

ariel71
    Ocena: 3 (glosow:9)
2018-11-24 17:46:16
Jakie stoi w miejscu, wręcz przeciwnie, zapie*dala do tyłu. W naszej historii mamy sporo przykładów że to główny hamulcowy postępu i największy kolaborant oraz sprzedawczyk narodu (mówię tutaj o niektórych hierarchach kościelnych). Ci hierarchowie do dzisiaj ryją podkop pod naszą ojczyzną i wypaczają ideologię wiary oraz zaufanie do samej instytucji.

bezkasku
    Ocena: 2 (glosow:4)
2018-11-25 11:07:41
Rozbiory to tak właściwie zasługa kościoła.Kim byli targowiczanie, którzy sprzedali nasz kraj? A tak się składa, że biskupami byli. dla kasy, dla wpływów nas sprzedali i to dzięki kościołowi polskiemu straciliśmy niepodległość. Nazywajy rzeczy po imieniu.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Śniadanko
  •  27 urodziny Radia Maryja
  •  A to się żonka
  •  Złota myśl

kawusia facebook hopaj of.pl

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o.,Netsprint S.A. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.