Zaloguj przez FBZaloguj się  lub  Nowe konto
toggle menu
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Loczini  19-06-20, 06:51 Zgłoś
+ 161 -
Dodano: 2019-06-20, 06:51:34   przez: Loczini
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 161  Zgłoś nadużycie
47
share Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(48)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
tebarek
    Ocena: 4 (glosow:8)
2019-06-20 08:18:50
ale był jego namiestnik błogosławiący ... i gott mit uns było

Muerte777
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-06-25 11:38:12
komentarz usunięty przez moderatora

harnas1986
    Ocena: -1 (glosow:3)
2019-06-21 22:35:24
Dobrze powiedziane

mosmag
    Ocena: -1 (glosow:7)
2019-06-21 22:31:45
Takie myślenie prezentują tylko ludzie niemyślący, a szatan zaciera ręce. Podczas jednych z egzorcyzmów mówił, że jego największym sukcesem jest wpajanie ludziom, że on, jak i piekło nie istnieją. A po śmierci jeest już za pózno na nawrócenie. Jeśli kochasz własne dziecko i chcesz jego dobra to wpajaj mu wiarę w Boga,

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2019-06-24 12:37:56
myślenie niemyślących... trochę się zagalopowało, co? niczego nie trzeba wpajać. należy pokazywać, co o świecie dziś wiadomo, mnie osobiście najbardziej mierzi w religii jej prymitywna wizja świata: pal sześć przemiany pierwiastków, śmierci pokoleń gwiazd, taniec atomów na nitkach elektroujemnści, katalizatory, białka adhezyjne, DNA, trendy i parcia środowiska... wszystko zostaje sprowadzone do prostackiego "bo tak". za trudne, zbyt złozone, hańbiące, żeby przyznać się do wspólnoty ze światem, i własnej niezupełnej, choć znikającej niewiedzy ostatecznego jego porządku, wór "BUK" wystarcza...

RamboStallone
    Ocena: 0 (glosow:2)
2019-06-21 22:18:26
Nic dodać nic ująć popieram w 100%.

mak667
    Ocena: 1 (glosow:3)
2019-06-21 19:57:33
A to pederaści mogą mieć dzieci?

Sebo30
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-06-21 14:54:20
Jak już poszło to po całości.

du-di
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-06-21 14:56:29
komentarz usunięty przez użytkownika

du-di
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-06-21 14:54:11
komentarz usunięty przez użytkownika

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:4)
2019-06-21 13:48:43
Profesor Migalski stwierdził niedawno, że Polacy to w większości konserwatywni socjaliści. Tacy potrafią się doskonale w życiu obejść bez wiedzy, zdrowego rozsądku i krytycznego myślenia. Opiekuńcze państwo i Kościół wystarczająco zaspokajają ich potrzeby. "Niech na całym świecie wojna, byle polska wieś zaciszna, byle polska wieś spokojna."

MrJopo
    Ocena: 2 (glosow:8)
2019-06-21 13:41:27
Kim Ty jesteś, że wiesz czego potrzebują dzieci ? Nikt nie nauczył Cię krytycznego myślenia i wydaje Ci się że masz prawo pouczać innych. Nie traktuj ludzi jak idiotów i swoje dzieci naucz tolerancji i szacunku dla innych. Bo Tobie brakuje

du-di
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-06-21 14:58:19
komentarz usunięty przez użytkownika

du-di
    Ocena: 2 (glosow:4)
2019-06-21 12:50:18
Trzy ostatnie wartosci to bezdyskusyjnie w zyciu niezbedne. Co do tych pierwszych, niech kazdy decyduje o sobie. Chrzest jak najbardziej ale w wieku 16 -18 lat kiedy zachodzi prawdopodobienstwo, ze mlody czlowiek, chcacy lub nie, przyjac chrzest jest swiadomy tego co wybiera. Katechizm, tak samo ale nie w szkole publicznej tylko jako zajecia pozalekcyjne - w pelni dobrowolne. Co do straszenia pieklem, kazde dziecko potrzebuje rozmowy, wsparcia a nie straszenia czymkolwiek.

grochodrzew
    Ocena: 2 (glosow:6)
2019-06-21 11:41:15
Na co nie pozwoli UE: 1. Na zdobycie wiedzy 2. Na nauke krytycznego myślenia 3. Na zachowania zdrowia. Pozdrawiam "białych czarnuchów". Post zniknie za:3, 2, 1, ...

sad_madman
    Ocena: 2 (glosow:4)
2019-06-21 11:24:20
Na 99 procent autor tego mema jest osobą która jak dorośnie to weźmie ślub kościelny. Znam wiele osób, które mają gdzieś Boga ale jak narzeczona powie, że chce iść w białej sukni do ołtarza to nagle się okazuje że nie ma problemu z przysieganiem na Boga w obecności rodziny.

marcoo7
    Ocena: -1 (glosow:1)
2019-06-21 11:54:16
Alento nie jest problem, jespi narzeczona chce slub koscielny bo jest osoba wierzaca to facetowi niewierzqcemu nie powinno to robic zadnej roznicy. Gorzej, jak oboje sa niewierzacy, a slub koscielny biora przez wzglad na presje rodziny.

gruzawik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2019-06-21 12:10:11
to jezus miecz w rodzinę wnosił, normalni ludzie mają to w du.ie, jeśli babci sprawi przyjemność.

homo_sapiens
    Ocena: 2 (glosow:2)
2019-06-21 13:40:19
sad_m. - osoba niewierząca czy wyznająca inną religię MOŻE wziąć ślub kościelny z katolikiem. Kościół ma na to specjalną procedurę. I nie znaczy to, że nagle stają się katolikami.

zwierzak250477
    Ocena: -1 (glosow:1)
2019-06-21 14:50:39
Nie generalizuj ziomeczku. Ja jestem osobą niewierzącą, moja żona też, a ślub braliśmy kościelny. Dlaczego? Aby sprawić przyjemność rodzicom. Było nam to kompletnie obojętne czy papier podpisze mi czarodziej z Kościoła czy baba z Urzędu, ale jeśli dla rodziców była ważna akurat wersja magiczna, to dlaczego nie iść im na rękę? Dwa miesiące później przeszliśmy procedurę apostazji.

sad_madman
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-06-21 16:29:56
Dla wszystkich piszących o specjalnej procedurze - Ameryki nie odkryliscie. Podczas mszy niektóre jej aspekty są inne np. przysięga jest okrojona. Poza tym aby z tego skorzystać trzeba być innej wiary albo po akcie apostazji.

sad_madman
    Ocena: 1 (glosow:1)
2019-06-21 16:34:01
@zwierzak A jakby rodzice powiedzieli, że dziecko powinno być ochrzczone? Dla mnie to jest szczyt hipokryzji aby przysiegać na Boga mimo, że się w niego nie wierzy. Jeżeli ktoś jest ateistą to niech się tego trzyma a nie robi coś bo mu mamusia kazała...

zwierzak250477
    Ocena: 0 (glosow:2)
2019-06-21 18:37:15
Mamusia niczego nie kazała, ale wiem że w ten sposób zrobiłem rodzicom przyjemność. Impreza była dla nich, nie dla mnie. Co do dziecka, mój syn ochrzczony nie jest i nie będzie, chyba że skończy lat 18 i sam zdecyduje.

brumby
    Ocena: 2 (glosow:8)
2019-06-21 10:48:20
Drodzy lewacy - z jednej strony tyle gadacie o wolności wyboru i sumienia a z drugiej zakazujecie ludziom bycia religijnym... Zdecydujcie się...

FireCrow
    Ocena: 0 (glosow:4)
2019-06-21 11:02:35
Jeśli ktoś nie wierzy w boga i nie wyznaje żadnej religii, to nie znaczy, że od razu lewak. W drugą stronę też to działa. Popatrz na PiS, niby teoretycznie partia prawicowa, a w większości to stare komuchy...

rage100
    Ocena: 1 (glosow:3)
2019-06-21 12:24:29
FireCrow pisowi można zarzucić, że są socjalistami i rozdają pieniądze, ale nazywać ich starymi komuchami, to już kalka bez pokrycia. Wymień tych komuchów, tylko tych starych co to tworzą większość w pisie (?)

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:3)
2019-06-21 13:37:41
brumby - pokaż mi, gdzie tu ktoś komuś "ZAKAZUJE bycia religijnym".

vallenty
    Ocena: -2 (glosow:12)
2019-06-20 20:53:55
Nie bedziesz mi mówił co moje dziecko potrzebuje to wiem ja rodzic a nie jakiś wioskowy przygłup .

sad_madman
    Ocena: 0 (glosow:2)
2019-06-21 11:28:21
Dla mnie to jest jeden z normalniejszych komentarzy. Rodzic wychowuje dziecko wg swojego światopoglądu i jeżeli jest wierzący to wychowuje je w wierze. Dlaczego miałoby być inaczej? Jeżeli miałoby być inaczej to dlaczego ateiści mieliby wychowywać dzieci na ateistów a nie np. pogan?

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2019-06-21 12:11:20
trochę trudno to pogodzić z obecnością religii w szkole...

Grzeloo
    Ocena: -4 (glosow:4)
2019-06-20 18:33:59
A masturbacji??? zapominałeś o masturbacji!

pascuda
    Ocena: 1 (glosow:7)
2019-06-20 13:37:27
a ty skąd wiesz czego potrzebują moje dzieci

antony
    Ocena: -3 (glosow:3)
2019-06-20 11:57:56
hitler był okultysta i gott mit uns było nie oznaczało katolickiego boga tylko ze hitler był bogiem ot tyle na tamet tego boga przeczytajcie dzieniki oswiecimskie tam był plan exterminacji słowian opracowany chyba w 3 dzieniku nie pamientam ale zmniejszona liczba do 2 milionów polaków jak poprzez brak pomocy medycznej brak lekarst i jedyna pomoc w aborcji i oczywiscie wysokie podatki i reszte głodem wykonczyc jak to Stalin zrobił na Ukrainie

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2019-06-20 12:54:48
i gdzie w tym zdrowy rozsądek, wiedza...

TommyAtommy
    Ocena: -1 (glosow:3)
2019-06-21 12:22:32
A od kiedy okultyzm gryzie się z katolicyzmem? W Brazylii prawie każdy katolik para się równocześnie magią. A i w Polsce katolickich wielbicielek pisemek typu "Wróżka" nie brakuje. Więc Adolf Hitler był najnormalniejszym w świecie austriackim katolikiem-okultystą.

gruzawik
    Ocena: -2 (glosow:2)
2019-06-21 14:15:47
katolicyzm sensowności okultyzmu nie neguje, wręcz ze straszenia okultyzmem żyje.

plokijuty
    Ocena: -7 (glosow:9)
2019-06-20 08:26:45
Wiele dzieci myśli krytycznie o sobie. Myślą, że do niczego się nie nadają. A potem depresja a nawet samobójstwa.

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2019-06-20 08:54:10
ideał szczęśliwego idioty?

tebarek
    Ocena: 2 (glosow:4)
2019-06-20 08:20:16
100/100 ... wystarczy decydent w sutannie

kkk777
    Ocena: -5 (glosow:15)
2019-06-20 07:49:19
Nie Ty będziesz decydował o dobru mojego dziecka.

elpapiotr2
    Ocena: 2 (glosow:6)
2019-06-20 10:27:39
To dziecko, jak dorośnie, samo zdecyduje o sobie, tak?

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:3)
2019-06-21 10:35:48
On nie decyduje, ani niczego Ci nie narzuca. Wyraża tylko swoją opinię.

motorowy
    Ocena: -3 (glosow:9)
2019-06-20 07:42:05
Niemcy w 1939 kierowali się wiedzą, zdrowym rozsądkiem, prawem ale nie było w tym Boga.

tebarek
    Ocena: 4 (glosow:8)
2019-06-20 08:18:50
ale był jego namiestnik błogosławiący ... i gott mit uns było

Carat
    Ocena: 3 (glosow:7)
2019-06-20 08:19:18
A wszechobecne "Gott mit uns"? Może potrzebujesz przetłumaczyć? Natomiast polemizowałbym na temat zdrowego rozsądku, a zwłaszcza prawa.

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:4)
2019-06-20 08:29:49
i wiedzy. nie wiem, co z wiedzą ma wspólnego twierdzenie, ze jakieś narodowości to ludzie w mniejszym stopniu niż inne.

motorowy
    Ocena: -3 (glosow:5)
2019-06-20 08:52:37
Niemcy księży, którzy byli przeciwni, jako pierwszych wysłali do obozów koncentracyjnych, prawo jakie uchwalili (Niemcy) nakazywało umieszczanie Słowian w obozach i mordowanie całych wiosek itd, zdrowy rozsądek nakazywał im (Niemcom) ekstremalne okrucieństwo. Nie przykładajmy kalki naszego myślenia do poglądów ludzi wychowanych w innej kulturze, wierzeniach, mentalności. W Chinach Mao też była wiedza, zdrowy rozsądek, prawo, krytyczne myślenie i miliony ofiar torturowanych, zagłodzonych, skazanych na niewolnicza pracę w ZSSR podobnie

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:5)
2019-06-20 09:01:15
niczego takiego nie było, a niedostatki wiedzy, prawa, rozsądku przedstawiasz jako ich obecnosć, bezczelnie. ani pierwszych, ani praw dowolnych nie można sobie uchwalać, jak sądzą niektórzy, bo wtedy nie ma to nic wspólnego z wiedzą i rozsądkiem. żaden rozsądek nie nakazywał nikomu okrucieństwa, tylko jego brak właśnie. rozsądek zastosowany do gazowania ludzi wbrew wiedzy nowszej niż paleolit cierpienie miał za produkt zbędny, żadne epatowanie cierpieniem nie zmieni przeciwrozsądkowego pomysłu adolka. dlaczego mamy nie przykładać? boby się okazało, że to ostatnie podrygi długiej tradycji mordu

gruzawik
    Ocena: 3 (glosow:3)
2019-06-20 09:52:22
nie zauważasz też, że maoizm czy stalinizm cechy kultu religijnego mają, choć oficjalnie uzywają ateizmu do tępienia pierwotnych wobec tych systemów wierzeń. kult jednostki, czerwona książeczka, nieomylny wódz...
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dobra rada. Taka na czasie ...
  •  Dotarło oficjalne pismo
  •  Dorzuciłbym oczyszczanie Polski z brudu...
  •  No nie ma ...
Z człowieka chorego na padaczke
główna
maxicoveri  18-08-31, 09:47 Zgłoś
+ 96 -
Dodano: 2018-08-31, 09:47:19   przez: maxicoveri
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 96Skomentuj (45) | Zgłoś nadużycie
32
share Udostępnij inaczej

kawusia facebook hopaj stars

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.