lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 20.07.2019, 07:01:07   przez: ariel71
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 81  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(31)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
homo_sapiens
2019-07-20 12:58:22
Ocena: 12(glosow:24)-+
Czasem pojawiają się tu wstawki pokazujące mężczyzn lub nastoletnich chłopców wyglądających zbyt zniewieściale (lub w "niewłaściwym" ubraniu) według wstawiającego. Pod nimi często pojawiają się komentarze w stylu: "do gazu", "rozstrzelać", a w najdelikatniejszym wypadku "do wojska" lub "wynocha z Polski". Czyli są wśród nas ludzie, którzy - gdyby tylko mogli - mordowaliby innych za "niewłaściwą" fryzurę czy ubranie. Ci sami ludzie w komentarzach pod innymi wstawkami bronią Kościoła, religii i wygłaszają oracje o patriotyzmie. Jak to świadczy o Polakach?

Jarosław25400
2019-07-23 11:15:23
Ocena: -1(glosow:3)-+
Dokładnie tak działają ideolodzy LGBTQ.

Darth.Mietek
2019-07-22 10:17:19
Ocena: 2(glosow:4)-+
Prawie 80 mln ludzi musiało zginąć, żeby ludzie zrozumieli jak szkodliwy jest nacionalizm w połączeniu z religią i brakiem tolerancji. Spisano kartę praw człowieka, stworzono międzynarodowe organizacje stojące na straży tych praw i kiedy wydawało się, że może być tylko lepiej pojawio się pokolenie "Polaków katolików" kryte najwyraźniej nie pamięta historii i dało się skłócić dwóm facetom chorym na władzę. Bronicie pustych symboli, słów których znaczenia nie rozumiecie de facto przecząc hasłom które niesiecie na transparentach. Here we go again...

gurool
2019-07-22 08:45:41
Ocena: -1(glosow:1)-+
Na którym aktualnie levelu są zapaleni wyznawcy pisu? Na którym levelu są zapaleni wyznawcy po (m.in wstawiający)? Gdzieś ktoś kiedyś powiedział "lewaki i naziole pierwsi do odstrzału", coś w tym prawdy jest, ale lepiej nie odstrzelać dosłownie tylko lepiej by spacyfikować.

barcu
2019-07-21 13:57:47
Ocena: -4(glosow:8)-+
Na samym szczycie tej piramidy powinny być feministki

barcu
2019-07-21 13:56:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

arni90
2019-07-21 12:53:02
Ocena: 2(glosow:10)-+
masz racje lewaki są już na drugim/trzecim stopniu jeżeli chodzi o kościół katolicki

psx85
2019-07-21 12:42:14
Ocena: 2(glosow:8)-+
Negatywne komentarze.....no arelku sprawdź Twoje i swoich kolegów komentarze oraz wstawki od 2015 roku to może w końcu coś zrozumiesz razem z tymi co widzą tu tylko i wyłącznie problem onr oraz katolików.

dahomej
2019-07-21 12:26:33
Ocena: 1(glosow:5)-+
Czyli wypisz wymaluj wiocha i administratorzy.

dahomej
2019-07-21 13:17:23
Ocena: 3(glosow:5)-+
Minusami prawdy nie zmienicie.

AnonimowyPremier2
2019-07-21 13:55:35
Ocena: 0(glosow:4)-+
Prawda!

Manowarrior
2019-07-21 10:07:47
Ocena: -6(glosow:8)-+
Ostatnia fazo przybądź póki nie jest za późno

homo_sapiens
2019-07-20 12:58:22
Ocena: 12(glosow:24)-+
Czasem pojawiają się tu wstawki pokazujące mężczyzn lub nastoletnich chłopców wyglądających zbyt zniewieściale (lub w "niewłaściwym" ubraniu) według wstawiającego. Pod nimi często pojawiają się komentarze w stylu: "do gazu", "rozstrzelać", a w najdelikatniejszym wypadku "do wojska" lub "wynocha z Polski". Czyli są wśród nas ludzie, którzy - gdyby tylko mogli - mordowaliby innych za "niewłaściwą" fryzurę czy ubranie. Ci sami ludzie w komentarzach pod innymi wstawkami bronią Kościoła, religii i wygłaszają oracje o patriotyzmie. Jak to świadczy o Polakach?

lalecznik
2019-07-20 23:13:04
Ocena: 4(glosow:10)-+
Dlatego trzeba się wypisać zarówno z religii, jak i nacjonalizmu. Religii pozbyłem się w wieku 25 lat. Resztek nacjonalizmu 20 lat później. Na pytanie - kim jesteś - odpowiadam - człowiekiem :)

AnonimowyPremier2
2019-07-21 14:03:34
Ocena: 4(glosow:8)-+
Jako ateista myślę że mam dystans do ubu stron. Według mnie w internecie jest więcej nagonki na kościół niż środowiska homo i więcej prób przedstawiania tegoż środowiska w dobrym świetle względem kościoła. Agresja do homoseksualistów jest wynikiem ich prób uzurpacji sobie praw i zmian w kulturze. Znam kilku gejów, ale nie biegają z gołymi d.. na paradzie twierdząc że to OK.

homo_sapiens
2019-07-21 14:14:36
Ocena: 1(glosow:5)-+
AP2 - "w internecie jest więcej" - to tak jakbyś napisał "w prasie jest więcej" - wszystko zależy od tego, jaką prasę (strony internetowe) czytasz. A na pewno nie czytasz wszystkich, żeby móc przedstawić dokładne statystyki. A jakie to straszne prawa próbują uzurpować sobie homoseksualiści? Dostęp do informacji medycznej, związki partnerskie, prawo dziedziczenia, ochronę prawną przed przemocą i dyskryminacją... no, to ostatnie rzeczywiście godzi w prawa pozostałych (sarkazm).

AnonimowyPremier2
2019-07-21 15:17:44
Ocena: 0(glosow:4)-+
Mówię o złośliwych memach, komentarzach. Oczywiście że nie śledzę wszystkich bo to nie możliwe. Dlatego napisałem że "według mnie" tak to wygląda. O wszystkim co piszesz można załatwić jednym papierkiem. Wystarczy dać komuś pełnomocnictwo i o ile wiem to w spadku możesz uwzględnić kogokolwiek chcesz, bez względu na to czy jesteś mężem, czy konkubentem albo nawet obcą osobą.

homo_sapiens
2019-07-21 16:15:03
Ocena: 2(glosow:2)-+
AP2 - a jesteś pewny, że podatek od spadku jest taki sam w wypadku małżonków jak formalnie obcych ludzi? A dlaczego związek osób tej samej płci ma być traktowany od strony urzędowej inaczej niż związek osób różnej płci? Przeszkadza Ci to, bo mi nie? Co do "jednego papierka", to legalizacji związku w oczach państwa polskiego w ten sposób nie załatwisz, o to właśnie się rozchodzi, żeby to umożliwić. A w jaki sposób "papierek" ma zapewnić ochronę prawną przed przemocą i dyskryminacją, tak jak ze względu na np. religię czy narodowość?

AnonimowyPremier2
2019-07-21 16:35:10
Ocena: 1(glosow:5)-+
Trzeba sobie odpowiedzieć z czego ta przemoc wynika. Nic nie mam do gejów, znam paru normalnych. Ale jak widzę w metrze pólnagiego pedzia z umalowaną mordą to sam mam ochotę dać w pysk. Agresja nie bierze się znikąd. Normalni homoseksualiści cierpią z powodu pojebów, ktorym wydaje się że tolerancja równa się akceptacja wszystkiego...

homo_sapiens
2019-07-21 18:42:56
Ocena: -1(glosow:1)-+
AP2 - to tak samo, jakbyś pytał o genezę agresji wobec Żydów. Znajdzie się długa lista mniej lub bardziej sensownych powodów. I według Ciebie z tego ma wynikać usprawiedliwienie przemocy wobec tej grupy narodowej?

AnonimowyPremier2
2019-07-21 19:06:08
Ocena: -2(glosow:2)-+
Wybacz, ale nie będę argumentował czegoś czego nigdy niepraktykowałem. Ale idąc tokiem Twojego myślenia to można zastanowić się nad agresja AK'owców wobec niemieckiego okupanta. "Z powodu mniej lub bardziej sensownych powodów.." Czym zatem usprawiedliwiać można waszą nienawiść do kościoła i religii wielu narodów?

AnonimowyPremier2
2019-07-21 19:13:55
Ocena: 2(glosow:2)-+
W czym kilka milionów żydów jest lepsza od miliarda chrześcijan?

homo_sapiens
2019-07-21 21:20:25
Ocena: 2(glosow:2)-+
AP2 - jaką "waszą nienawiść"??? Do kogo to pytanie, bo na pewno nie do mnie?

AnonimowyPremier2
2019-07-21 23:35:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
Sorry że personalnie to ująłem. Pisząc komentarz miałem na myśli użytkowników(którzy są tu większością) "wojujących" memami i komentarzami z chrześcijaństwem. Czasem skracam coś sobie w głowie i wydaje mi że wszyscy powinni mnie zrozumieć. To gwoli wyjaśnienia :) Możemy wrócić do kłótni?

AnonimowyPremier2
2019-07-21 23:58:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
P.S. Sorry. Nie odpowiedziałem na Twoje wcześniejsze pytanie. Tak, masz rację (Szczerze mówiąc musiałem sprawdzić jak to prawnie wygląda) osoby takie płacą podatek. Wydaje mi się jednak że lepiej było dla Polaków, gdyby zmienić ten przepis dla wszystkich, a nie jakiejś wybranej grupie... Podobnie z resztą przywilejów...

homo_sapiens
2019-07-22 08:27:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
Z tego, co zauważyłem, wynika, że te memy i komentarze, o których piszesz, nie tyle walczą z chrześcijaństwem (choć takie też się oczywiście zdarzają), co raczej z wynaturzeniami i parodią chrześcijaństwa. Poza tym czy krytyka (szczególnie uzasadniona) to od razu "walka"? A co do podatku, to naprawdę uważasz, że lepiej, by budżet państwa kładł łapę na części spadku, jakie dziecko otrzymuje po zmarłych rodzicach, czy jedno z małżonków po drugim? Ja bym to raczej nazwał złodziejstwem w majestacie prawa.

AnonimowyPremier2
2019-07-22 22:41:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
W odwrotną stronę kolego. Uważam że jeśli ktoś nam coś daje, przepisuje to gówno państwo powinno z tego dostać. Bez wzgledu czy to obca osoba, fundacja, partner lub rodzina. Dochodząc do jakiś dóbr musieliśmy od nich płacić podatki, co postanowię zrobić z moją własnością państwo powinno g... obchodzić. O to mi chodziło kolego.

homo_sapiens
2019-07-22 23:23:27
Ocena: 2(glosow:2)-+
No to przynajmniej w tej sprawie się zgadzamy.

gordonthompson
2019-07-20 11:20:03
Ocena: 1(glosow:11)-+
Onr i Antifa są już na poziomie "ataki fizyczne".

Krasnolistka
2019-07-20 10:18:59
Ocena: -5(glosow:9)-+
"Warto pomyśleć"? Odsuń trochę klawiaturę, bo pochlapiesz hipokryzją.

MindanaoMDP
2019-07-20 09:46:08
Ocena: 3(glosow:15)-+
To teraz wiem do czego zmierza autor wstawiając negatywne komentarze na temat użytkowników 500 plus. I sadząc z kontekstu jest juz na 3 poziomie.

daw152
2019-07-20 07:59:57
Ocena: 3(glosow:11)-+
Proste a zarazem prawdziwie i przykładu daleko nie trzeba szukać (Hitler po przejęciu władzy tak właśnie zaczął eksterminację żydów) lecz aby tak się stało "trzeba dać złu dać wolną rękę"
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Czekamy, czekamy ale już widać, że się doczekamy
  •  Same quot;komplementy" dla pRezydenta Dudy...
  •  Znajdzie się sposób, żeby wystrychnąć Du*ę na ...
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
Amigo się doigrał
główna
Dodano: 17.08.2018, 19:15:42   przez: Lubiesza
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 139Skomentuj (16) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0