Zaloguj przez FBZaloguj się  lub  Nowe konto
toggle menu
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
... stąd taki wysyp telewizyjnych produktów.
główna
psx85  19-07-29, 11:56 Zgłoś
+ 89 -
Dodano: 2019-07-29, 11:56:11   przez: psx85
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 89  Zgłoś nadużycie
20
share Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(61)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
muchomorro
    Ocena: 4 (glosow:6)
2019-07-29 20:21:35
Wymagasz od idioty, żeby wiedział czym jest statystyka. Opanuj się!

nixon45
    Ocena: 2 (glosow:6)
2019-07-31 20:21:24
Kiedyś była dziura ozonowa i wycofywali stare lodówki, kasa się zgadzała to i dziura istniała, teraz raptem mamy ocieplenie klimatu, przez szkodliwe działanie c.o 2, trzeba piece zmienić, więc kasa będzie się zgadzać, później wyeliminują starsze auta, niewolnik będzie musiał kupić nowe, więc kasa będzie się zgadzać. A jak na to, nie naciągną już ludzi, to wymyślą inną apokaliptyczną wizję i kasa będzie się zgadzać , a głupi lud, będzie ślepo w to wierzył, jak cielak prowadzony na rzeź. Pozdrawiam!!!

NIEN0RMALNY
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-07-31 12:09:42
Czerwony kor europy jest przez ewolucję w komunizm albo od nadmiaru numerów xd Jeszcze nie wiem 😉

eceith
    Ocena: 0 (glosow:2)
2019-07-30 22:07:42
Tak, to jest manipulacja na ludziach którzy nie znają mapy hipsometrycznej Europy - w 2009 gradientem koloru przedstawiano jedynie wysokość npm. W 2019 nakłada się na to reprezentację temperatury, bardzo na miejscu w przypadku prognozy. Jest to niestety częściowo przezroczyste, więc środkowe górzyste Niemcy rozjaśniają kolor.

psx85
    Ocena: -2 (glosow:2)
2019-07-31 10:34:15
Nikt tu temu nie zaprzecza. Doszło do zmiany przedstawiania temperatur. Te same temperatury z czasem zostały podkoloryzowane. To, że mamy do czynienia z mapą hipsometryczną nie zmienia niczego o fakcie z poprzedniego zdania.

eceith
    Ocena: 1 (glosow:1)
2019-07-31 10:49:21
Na podstawie tej ilustracji nie można powiedzieć, czy temperatury zostały podkoloryzowane, bo wcześniej nie używano koloru do reprezentowania temperatury. Insynuowanie, że tak było jest manipulacją. Przedstawianie danych kolorem jest skuteczniejsze, stąd np. są mapy topograficzne, a nie tabele liczb, choć w takiej postaci zapisuje się dane.

psx85
    Ocena: -1 (glosow:1)
2019-07-31 11:04:42
„....wcześniej nie używano koloru do reprezentowania temperatury” i to jest właśnie to. Doszło do bardzo dużej zmiany w zakresie przedstawiania temperatury podczas znikomego wzrostu średniej temperatury ogólnie. To fakt nie manipulacja.

eceith
    Ocena: 1 (glosow:1)
2019-07-31 12:38:35
No i? Uważasz, że temperatury nie powinno się przedstawiać kolorem i mapa pogody w dalszym ciągu powinna głównie pokazywać wysokość npm czy też może gorąc powinien być przedstawiany niebieskim?

psx85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-07-31 13:34:06
Nie, nie uważam tak co do kolorów. Zauważam jedynie dokonanie takiego zabiegu i to akurat w momencie, kiedy pompuje się miliardy w szerzenie podważonej niejednokrotnie teorii na temat globalnego ociepleni. To wszystko.

eceith
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-07-31 13:58:36
To znaczy? Że jeśli naturalnie buja łódką na wodzie, to skakanie na łódce (emisja gazów cieplarnianych) nie ma wpływu na bujanie?

psx85
    Ocena: -1 (glosow:1)
2019-07-31 14:30:12
Niepotrzebnie komplikujesz sobie dość prosty temat.

eceith
    Ocena: 1 (glosow:1)
2019-07-31 14:50:54
"proszę postaraj się trochę bardziej i napisz przynajmniej co jest nieprawdą i dlaczego. Jakie z moich zdań jest nieprawdziwe i udowodnij dlaczego. " psx85

psx85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-07-31 15:58:00
aaaa to o łódce to Twoja próba podważenie moich wypowiedzi ? Wybacz, ale w moim przekonaniu to niczego nie zmienia w głównym temacie jakim jest zabawa w kolory przy tych samych temperaturach. Co do topiku do którego razem z pozostałymi automatycznie się przenosisz czyli wpływu człowieka na ocieplenie klimatu planety to musisz zrozumieć, że ja wysłuchałem dwóch stron ze sfer naukowych i wybrałem logikę tych, którzy nie przyjęli miliardów za swoje podpisy pod pewnymi teoriami. To wszystko.

eceith
    Ocena: 0 (glosow:2)
2019-07-31 16:50:27
Mam uwierzyć, że firmy należące do największych na świecie, czyli koncerny paliwowe, nie przeznaczyły miliardów na propagandę, że używanie ich produktów nie wpływa na klimat? No wysłuchałeś argumentów obu stron, to w jaki sposób emisja gazów cieplarnianych nie wpływa na klimat?

psx85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-07-31 20:09:28
Musisz pojąć najpierw że nic koncernom paliwowym nie grozi z prostej przyczyny - są nadal niezbędne. Nikt tu nie chce wygaszania rafinerii lub zmniejszania wydobycia ropy. Na pierwszy ogień idą najpierw kopalnie węgla czyli źródła energii bardzo biednych i biednych państw. Poza tym skoro te koncerny płacą na propagandę to przedstaw proszę np. jakie największe ośrodki badania klimatu wspierają te koncerny paliwowe, które ich niby opłacają ? Z tego co ja widzę aż 97% naukowców(co jest kompletną bzdurą) twierdzi, że ocieplenie klimatu to tylko nasza wina. Tu masz swoją propagandę, której szukasz.

eceith
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-07-31 22:47:05
"Nikt tu nie chce wygaszania rafinerii lub zmniejszania wydobycia ropy." O planach gospodarki 0 emisyjnej też nie słyszałeś. Płacą na propagandę, w tym za takie obrazki jak wyżej, wciskające, że mapa wysokości to mapa temperatur. To, że 97 % naukowców twierdzi, że globalne ocieplenie to nasza wina, świadczy, że większość naukowców jest uczciwa. 4 raz: "proszę postaraj się trochę bardziej i napisz przynajmniej co jest nieprawdą i dlaczego" w twierdzeniu, że emisja gazów cieplarnianych wpływa na klimat.

psx85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-08-01 17:18:34
„mapa wysokości to mapa temperatur” jak to mapa wysokości to kiedy do Holandii w góry śmigasz ? Z kim ja w ogóle pisze jaaa. Plan gospodarki 0 emisji niestety znam i niestety pogrąży on biedne kraje jeszcze bardziej, a te najbogatsze, które na pomysł oczywiście wpadły i przy okazji wydzielają najwięcej CO2 będą sami siebie kontrolować, a innym na to nie pozwolą. To takie oczywiste, jednak dzięki takim jak Ty nie muszą się o nic martwić. Informacyjne gówno którym straszą od dekad działa nadal wspaniale.

akr69
    Ocena: 3 (glosow:5)
2019-07-29 15:20:26
Jak idziesz raz na jakis czas poimprezowac na jedem wieczor to jest usmiechniete sloneczko a jak zbyt czesto chlejesz w ciagu to masz czerwonego ryja:) reasumujac rozchodzi sie nie o jednostkowe rekordy ciepla, zimna a o srednia tempetature np. w ciagu roku. Moze byc tak ze srednia jest mocno zawyzona mimo braku owych rekordow.

akr69
    Ocena: 0 (glosow:6)
2019-07-29 15:28:43
A srednia pnie sie w gore i z tego wymikaja "anomalia" pogodowe czyli zmiany klimatyczne, to jest skomplokowama ukladanka gdzie po przesunienciu jednego elementu tak do konca nie przewidzisz konsekwencji mimo zaprzegniecia komputerow do obliczen i symulacji

muchomorro
    Ocena: 4 (glosow:6)
2019-07-29 20:21:35
Wymagasz od idioty, żeby wiedział czym jest statystyka. Opanuj się!

psx85
    Ocena: -3 (glosow:9)
2019-07-30 15:27:48
Podsumowując wasze wszystkie wypociny niczego konkretnego stwierdzić nadal nie potraficie. Sprawa tyczy zmiany koloru zielonego na czerwony przy podobnych temperaturach. Temat dość niewygodny,stąd ucieczka do bliźniaczego tematu.Eksperci,dzięki którym dziś piszecie co piszecie oraz myślicie jeszcze w latach 70 ostrzegali epoką lodowcową (sprawdźcie wiek tych ekspertów i ich wykłady,aby się czegoś więcej dowiedzieć niż to co serwują Wam media).Ziemia w okresie Jurajskim było o 15 stopni cieplejsza.Od lat wiemy,że temperatury Ziemi zawsze się wahały i nikt nie jest w stanie przewidzieć klimatu.

psx85
    Ocena: -1 (glosow:3)
2019-07-30 15:29:22
Wiele lat wcześniej mieliśmy globalne ocieplenie i epoki lodowcowe zanim ludzie wymyślili silnik spalinowy. Wielu naukowców oskarża innych naukowców o sprzedawanie się za ogromne dotacje rządowe, by ich nazwisko znalazło się w branżowym czasopiśmie i by zostali zaproszeni na konferencje organizowane przez ONZ...."Kiedy wydasz miliardy dolarów na dofinansowanie badań, zazwyczaj dostajesz to, za co płacisz" Nawet KK wspiera walkę z rzekomym globalnym ociepleniem, a ptrząc na tą największą firme na świecie licząca tylko na kasę wszystko by się zgadzało.

psx85
    Ocena: 1 (glosow:5)
2019-07-30 15:49:05
Podsumowując moją wypowiedź. Wystarczy sprawdzić, przeliczyć i określić kto zarobi najwięcej na 'globalnym ociepleniu' , a kto najwięcej straci. Ucierpią najbiedniejsi to oczywiste, a zarobią najbogatsze kraje, które totalnie przypadkowo pompują miliardy w szerzenie tych kłamstw.

akr69
    Ocena: -1 (glosow:3)
2019-07-30 18:19:08
Postep wraz z konsumpcjonizmem galopuje coraz szybciej, cieszymy sie wszelkimi dobrami zapominajac co z tym wyeksplotowanym "dobrem". Ilez mozna tego wywiezsc do trzeciego swiata, zatopic w Baltyku, zakopac w Zgierzu. Punkt krytyczny notorycznie jest przesuwany po przez pogarszanie norm czystosci, halasu. Zawsze mozma sie wyprzec problemu/odpowiedzialnosci, Sadzicie ze czlowiek dalej jest malowplywowym organizmem na tej planecie?-

psx85
    Ocena: 0 (glosow:4)
2019-07-30 21:55:08
Nikt tu nie umywa rąk od popełnionych błędów przez człowieka kosztem natury (praktycznie każdy kraj np. w Europie wprowadza nowe rozwiązania energetyczne, wprowadza silniki elektryczne usprawniane z roku na rok czy prowadzi odnowy lasów itp.) Takie coś istnieje i z czasem zatacza większe kręgi. Tu podważa się jedynie pewne teorie,które w świecie nauki spotkały się z sensownie opisanym sprzeciwem od wielu szanowanych ludzi nauki o naszym klimacie. Zabawne,że kilku rzuciło się na temat i do teraz nie potrafią wyjaśnić skąd te anomalia kolorów w grafice powyżej.

psx85
    Ocena: 0 (glosow:4)
2019-07-30 22:01:16
muchomorro - gdybyś nie był idiotą wiedziałbyś,że klimat i jego zasada działania trwa i zmienia się od miliardów lat i jest zbyt długa, aby określać ją lub przewidywać na podstawie 'statystyki' w tabelce, która tworzy się od koło 100 lat.

muchomorro
    Ocena: -1 (glosow:5)
2019-07-31 00:38:15
psx - tak jak pisałem: jesteś idiotą, który nie ma pojęcia czym jest i jak działa statystyka. Udowadniasz to z każdym postem. Nie trzeba więcej.

marcoo7
    Ocena: 2 (glosow:4)
2019-07-31 07:18:08
Przeciez tu statystyka nie ma nic do rzeczy. To ze klimat sie zmienia to fakt, tak samo jak to ze zmienia sie odkad istnieje ziemia i nie mamy na to wiekszego wplywu.

psx85
    Ocena: -1 (glosow:1)
2019-07-31 10:44:49
muchomorro - Powtarzasz się w wyzwiskach i niczego nowego do tematu wnieść nie potrafisz... jak to przystało na człowieka z niewiedzą.

muchomorro
    Ocena: 0 (glosow:2)
2019-07-31 13:36:43
Przyganiał kocioł. Dalej nie udowadniasz, że masz pojęcie czym jest statystyka, a skupiasz się cieniasie na odbijaniu piłeczki. Tego się nie da udowodnić, bo posty, które tu wysmarowałeś dobitnie świadczą, że nie wiesz o czym mówisz, a twoje "wydajemisię" jest dla ciebie najważniejszym argumentem. Typowy narcyz. Pomijam, że też ignorant ...

muchomorro
    Ocena: 1 (glosow:3)
2019-07-31 13:41:11
marcoo7 - jak ktoś nie wie czym się zajmuje i jak się ją inerpretuje, to dla niego nie ma. Nigdy też nie zrozumiesz zmian wokół siebie. Ich tempa, narastających ekstremów, rosnących wartości skrajnych, kształtowania się zmian na przestrzeni czasu, itd, itp. Nigdy nie zadałeś sobie trudu zrozumienia tej nauki i pewnie jesteś z tych co to uważają, że statystycznie ty i twój pies macie po 3 nogi. Rozmawiał dziad do obrazu... Zajmijcie się lepiej klikaniem minusów i plusów.

psx85
    Ocena: -1 (glosow:1)
2019-07-31 14:50:19
muchomoro - Nie wiem czy zauważyłeś, ale połowa Twoich obecnych wypowiedzi to nic innego jak wyzwiska. Pomimo starań i chęci trudno doszukać się w Twoich wypocinach także jakichkolwiek informacji na dany temat. Plujesz ogólnikami z których kompletnie nic nie wynika, prócz Twojego ograniczenia się do własnej, nieomylnej wiedzy. Jeszcze 40 lat temu Twoi od statystyk przestrzegali przed epoką lodowcową... tyle właśnie znaczą Twoje statystyki.

muchomorro
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-08-01 00:33:32
psx - argumenty można przedstawiać komuś kto je zrozumie. W twoim przypadku, to tylko nazywanie rzeczy po imieniu. Ty napisałeś "A srednia pnie sie w gore i z tego wymikaja "anomalia" pogodowe ..." itd. OMFG - nic więcej nie uda ci się zrobić, by przekonać nas, że idiotą nie jesteś. Ty nie odróżniasz pogody od klimatu. Wyżej napisałem marcoo7 jakie wartości należy prześledzić i niestety, ale da się już teraz przewidzieć, że w niedługim czasie, pewne miejsca na ziemi będą nie do zamieszkania z powodu gorąca. W innych wymrze masa gatunków i to skutków tego nie sposób przewidzieć.

muchomorro
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-08-01 00:41:26
To, że ty ze swoim kompem nie jesteś tego w stanie przewidzieć nie oznacza, że się nie da. Jest pewne, że niektóre miejsca w Australii, w których mieszkają ludzie, w ciągu 35 lat będą nie do zamieszkania. Temperatury maksymalne biją kolejne rekordy z roku na rok. Nigdy w historii średnia temperatura nie narastała tak szybko. Itp, itd. Zadaj sobie trud i poszukaj sam i poczytaj o tym jak przebiegają statystyki zmian klimatu w zbadanych przez człowieka okresach czasu, albo choć w tym odkąd ludzkość mierzy temperaturę i nie licz, że ci to ktoś w poście wytłumaczy ignorancie jeden.

gsk08_15
    Ocena: 1 (glosow:3)
2019-07-29 13:19:56
Jak się liczy gradobicie, czy w litrach na metr kwadratowy czy w centymetrach też na metr kwadratowy?

psx85
    Ocena: -1 (glosow:3)
2019-07-29 13:42:23
Gradobicie to nie deszcz. Jest wyjątkiem od reguły. Robi szkody, a dopiero później nawadnia. Liczenie tego nie ma większego sensu.

Sir_Gorg
    Ocena: 1 (glosow:3)
2019-07-29 14:28:48
W kilogramach albo tonach :-D

Lkjhgf2
    Ocena: -2 (glosow:10)
2019-07-29 12:01:04
Oczywiscie, ze czuje sie manipulowany. Jakis debil zestawil mape zachmurzenia i mape temperatury i udaje cwaniaka. Nastepnym razem porownaj metry z kilogramami!

psx85
    Ocena: 0 (glosow:6)
2019-07-29 12:20:59
Z moich informacji po przetłumaczeniu z języka niemieckiego wynika, że tak zmieniło się przedstawianie pogody w ich „jedynce” i oby dwa zdjęcia przestawiają temperatury (zauważyłeś to prawda ?) , gdzie dziś w tej samej TV przedstawia się osobno mapę zachmurzeń i mapę temperatur i w przypadku tej drugiej stosuje się czerwono ciemne kolory czego wcześniej nie robiono.

Lkjhgf2
    Ocena: -1 (glosow:5)
2019-07-29 12:44:43
Spiski, wszedzie spiski... Pamietam czasy gdy pogodynka przyklejala znaczki z chmurkami do mapy na magnesiki a teraz jest komputerowo i animowane, to dopiero manipulacja w przedstawianiu prognozy.

psx85
    Ocena: 1 (glosow:3)
2019-07-29 13:03:38
Jak sami znowu widzisz ( a nie przyznasz)ta z 2009 roku wygląda na bardziej komputerową, animowaną niż ta z 2019 gdzie ograniczono się tylko do nadto rzucającego sę w oczy koloru krwisto czerwonego (Afryka stosując taki zabieg w swojej pogodzie musiałaby być ciągle czarna) Podsumowując - jakieś konkretne kontrargumenty padną z Twojej strony ?

Lkjhgf2
    Ocena: 2 (glosow:6)
2019-07-29 13:18:13
Kontrargumenty na co? Na to ze niemce zmienili pokazywanie pogody? No, zmienili. Tak to juz jest, ze co jakis czas wprowadza sie zmiany, dla wygody, dla odswiezenia ramowki, albo zeby przekazac wiecej informacji. Tu jedna plansze rozbili na dwie bardziej szczegolowe to wszystko. I pokazuja mape niemiec a nie afryki.

psx85
    Ocena: 1 (glosow:5)
2019-07-29 13:33:05
Kontrargumenty czyli np. to jak próbowałeś podważyć na początku jednym takim twierdząc, że jedna to mapa zachmurzeń, a druga temperatur i się szybko z tego wycofałeś i już twierdzisz, że niemce jednak zmienili pokazywanie pogody. Może inaczej, bo się z lekka miotasz. Mamy te same temperatury, a mapki są koloru zielonego i czerwonego. Jak myślisz po co taki zabieg ?

Lkjhgf2
    Ocena: 2 (glosow:4)
2019-07-29 13:43:10
Masz calkowita racje przekonales mnie. Zauwazylem takze jeszcze jedna ciekawostke, mianowicie w 2009 w niemczech byly blyskawice na 1/3 kraju, oraz zolta promienista kropa na srodku zielonej reszty. Do tego przez 10 lat na mapie wyroslo kilka miast, ktorych nie bylo wtedy. A w Freitag temperatura jest zaznaczona na bialo w calym kraju.

psx85
    Ocena: 0 (glosow:4)
2019-07-29 13:59:11
Drugi raz zauważasz to samo, a mianowicie oddzielenie mapy zachmurzenia od mapy temperatur z biegiem lat. Niczego to nie zmienia i spokojnie dziś mogliby tą samą mapę temperatur pozostawić, jednak musiał być cel dla takiego znacznego zabiegu wizualnego ,ponieważ stopnie Celsjusza są te same, jednak to jak się je przestawia to już zupełnie inna sprawa.

goblin83
    Ocena: 1 (glosow:3)
2019-07-29 21:06:12
komentarz usunięty przez użytkownika

psx85
    Ocena: -1 (glosow:5)
2019-07-30 16:05:12
goblin83 - Niepotrzebnie się ograniczasz do kilku dni w Niemczech z przed 10 laty. Takie zabiegi zmiany kolorów mapek to nie tylko sprawa niemieckich mediów. Co to tych chłodniejszych dni w Niemczech, które to niby mają o czymś niby świadczyć w skali roku to przypomnę tylko,że w USA do dzisiejszego dnia najcieplejszym rokiem z najwyższa średnią temperaturą był rok 1934. Niepotrzebnie też wrzucasz tu inne tematy, gdzie tak naprawdę nie potrafisz poradzić sobie z tym pierwszym, który omawiamy.

goblin83
    Ocena: -3 (glosow:3)
2019-07-30 21:27:06
komentarz usunięty przez użytkownika

psx85
    Ocena: 0 (glosow:2)
2019-07-30 21:39:32
"Globalne ocieplenie" mówi o globalnej skali jak co. Widzisz sam,że przed 1910r. w Europie padały zbliżone rekordy, które dziś pobijamy 1-2 stopniami. To samo można powiedzieć o krajach w których odnotowywano najniższe temperatury niższe niż te 100 lat temu i to podczas globalnego ocieplania się.

goblin83
    Ocena: 0 (glosow:2)
2019-07-30 21:57:14
komentarz usunięty przez użytkownika

psx85
    Ocena: 0 (glosow:2)
2019-07-30 23:03:20
Sięgam po informacje najczęściej w języku angielskim to pomaga i poszerza możliwości. Prof.Steven Mosher, prof.Zbigniew Jaworski, Daniel Rosenfeld lub najprościej ‚ List of scientists who disagree with the scientific consensus on global warming’ Oni tylko nie biorą kasy, a ich kwalifikacje są takie same.

psx85
    Ocena: 0 (glosow:2)
2019-07-30 23:15:50
USA wydało 50 mld. dolarów na badania mające udowodnić, że efekt cieplarniany został wywołany przez człowieka. Przeciwnicy teorii swoje budżety musieli zamknąć w sumie 19 mln dolarów i to wszystko w jedyne 10 lat. Zgadni ilu naukowców przekonasz za 5 MILIARDÓW rocznie, a ilu za 1,9 miliona dolarów rocznie. To też fakt , ale nikt o tym nie mówi, a Twoje wiarygodne źródła obstawiam z Ameryki.

informatyk26
    Ocena: -1 (glosow:3)
2019-07-31 08:41:43
"Działalność człowieka jest dominującą przyczyną współczesnego ocieplenia klimatu, a nauka ma na to niezbite dowody" - oficjalne stanowisko Polskiej Akademii Nauk z 10 grudnia 2018. psx85 weź sobie coś poczytaj niepropagandowego na ten temat bo już takie głupoty piszesz że aż żal to czytać.

psx85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-07-31 10:52:41
informatyk26 - proszę postaraj się trochę bardziej i napisz przynajmniej co jest nieprawdą i dlaczego. Jakie z moich zdań jest nieprawdziwe i udowodnij dlaczego. Z miłą chęcią podeślę na priv źródła w języku angielskim. Propaganda to bardzo dobre określenie tego co dzieje się w świecie nauki odnośnie globalnego ocieplenia. Stąd takie a nie inne podziały.

informatyk26
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-07-31 15:55:18
psx85. Na początek średnia temperatura w Jurze nie była wyższa o 15 stopni względem obecnej tylko o 3. Piszesz też że temperatura zawsze się wahała i nie jesteśmy w stanie przewidzieć klimatu. Bzdura, z pomocą fizyki jesteśmy w stanie przewidzieć w pewnych widełkach i te widełki dla obecnej emisji wynoszącej 35 milionów ton CO2 rocznie jest prognozowane na 2-5 stopni do roku 2100. Obrazowo rzecz ujmując zrobimy sobie na Ziemi klimat jurajski w 100 lat co naturalnie mogłoby zajść w 100 tysięcy lat.

informatyk26
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-07-31 16:25:34
Emisja średnio wynosi około 5 ton na mieszkańca więc naturalnie chodziło mi o miliardy ton a nie miliony.

Lkjhgf2
    Ocena: 0 (glosow:2)
2019-07-31 20:05:07
Przestancie juz tlumaczyc psxowi gdzie sie pomylil bo to nie ma sensu. Kilka postow wyzej sam go wypunktowalem splynelo to po nim jak po kaczce. Facet po prosfu wierzy, ze oznaczanie temperatury dodatkowo kolorem to spisek. Bo kiedys tak nie robili.

psx85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-07-31 21:39:36
informatyk26 - czy o 15 czy 3 ciężko udowodnić kto ma rację w wyliczeniach. Mogło być np. 7 tego na 100% nie wiemy. Wiemy natomiast, że była na pewno wyższa, a więc niepokojące zmiany temperatury na Ziemi nie są żadną anomalią pogodową. Co do fizyki i obliczeń z tym związanych to nie zastanawia Ciebie fakt, że rocznie przez pogodę i jej wybryki tracimy miliardy i giną tysiące i jednocześnie PRZEWIDUJEMY jej stan w 2100 roku i jesteśmy tego pewni?Chiny,USA,Rosja,Indie,Niemcy, Japonia to te kraje tworzą ponad połowę emisji całego CO2. Czemu płacić mają wszyscy tak samo ?

psx85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-07-31 21:42:44
Lkjhgf2 - Proszę o jedno. Przytocz miejsca w których mnie „wypunktowałeś”

informatyk26
    Ocena: 1 (glosow:1)
2019-07-31 22:45:35
psx85 W tym momencie to podważasz ostatnie 200 lat badań geologicznych. Temperaturę jaka można ocenić np. po osadach i wysokości poziomu morza. 3 stopnie czy 15 to różnica miedzy ciepełkiem a globalną katastrofą. Jeśli twierdzisz że 15 to podaj link do źródła (tylko jakieś poważne, bez oszołomów, szarlatanów i lobbystów). Pomyliła ci się też pogoda z klimatem. Przewidywanie pogody dłużej niż ze 2 tygodnie w przód praktycznie mija się z celem (za dużo zmiennych). Klimat jest średnią i taką średnią można wyliczyć w dłuższym okresie np 100 lat ale dalej też wyliczenia robią się niepewne.

informatyk26
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-07-31 22:59:28
Świat raczej nie skończy się w roku 2100 i 2-5 stopni więcej tylko temperatura będzie rosła dalej. Jak dobijemy po 200-300 latach do 10 stopni to w Polsce zrobi sie klimat jak teraz w Egipcie. Później może juz pójść z górki, stopią się do reszty czapy lodowe i lod przestanie odbijać światło słoneczne, zgnije materiał w wiecznej zmarzlinie i uwolni co2 i metan, uwolni się metan z klatratów metanu na szelfach oceanicznych i kolejne 10 stopni dostaniemy gratis z procesów naturalnych. Takie temperatury były w czasie wymierania permskiego, największego ze wszystkich wymierań. Polecam poczytać na te

muchomorro
    Ocena: 1 (glosow:1)
2019-08-01 00:45:19
Życie jako takie się obroni. Będzie inne, ale jakieś będzie. Patrząc na przypadki jak psx85 i kilku innych, to ciężko oprzeć się wrażeniu, że świat nic nie straci na końcu ludzkości.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiedy żonie przypomni się co zrobiłeś 2 lata temu
  •  Kochana żona kasy męża nie ukradnie
  •  Historia pewnego przechodnia
  •  Kochana żona kasy męża nie ukradnie
Czyli dowody na brak ewolucji.
główna
endriu343  18-08-02, 22:04 Zgłoś
+ 70 -
Dodano: 2018-08-02, 22:04:49   przez: endriu343
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 70Skomentuj (2) | Zgłoś nadużycie
2
share Udostępnij inaczej

kawusia facebook hopaj stars

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o.,Netsprint S.A. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.