Zaloguj przez FBZaloguj się  lub  Nowe konto
toggle menu
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
A może ułatwienie decyzji ?
główna
koreperytor12  19-09-04, 08:46 Zgłoś
+ 193 -
Dodano: 2019-09-04, 08:46:03   przez: koreperytor12
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 193  Zgłoś nadużycie
20
share Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(61)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
czarekkat
    Ocena: 14 (glosow:16)
2019-09-04 10:05:39
No cóż, nie jest prawdą to co piszesz. "Niegranie" w piłkę nie jest tym samym co granie w piłkę i na pewno nie jest sportem. To po pierwsze. A co do drugiego to owszem jest wiele słabych, niesamodzielnych umysłów, które muszą sobie jakiegoś bożka znaleźć, ale wierz mi, że nie wszyscy są tak bezwolni i bezmyślni jak osoby religijne.

sickofsociety
    Ocena: 1 (glosow:1)
2019-09-06 15:13:58
Odbijamy piłeczkę: W tak razie według tego obrazka episkopat dopuszcza się dyskryminacji w społeczeństwie, do tego łamie prawo człowieka do wolnej myśli i wypowiedzi

flathamster
    Ocena: 2 (glosow:2)
2019-09-05 20:33:53
Jaki piękny strzał w kolano... szkoda, że się z tego jak zwykle wycofają.

broda28
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-09-05 15:35:12
ale nie cymbałom

vacarius
    Ocena: 1 (glosow:1)
2019-09-05 14:40:19
Kler strzela sobie w kopyto. W końcu ułatwia apostazje. Tylko ze po pół roku przyjdę do kościoła sprawdzić czy wykasowali wszelkie dane osobowe o mnie i o moich dzieciach! I czy gdy mówią ze w Polsce jest 90% katoli to mnie nie wliczają.

kravic
    Ocena: 3 (glosow:3)
2019-09-05 10:37:35
Na moje oko to raczej fejk. Choć muszę przyznać, że już mnie postawa kościoła/episkopatu zaczyna delikatnie mówiąc wnerwiać. Jestem katolikiem, chodzę co tydzień-dwa do kościoła i mam już serdecznie dość tego wszystkiego. W kościele-polityka (zawoalowana), na religii- z tego co pamiętam z czasów szkolnych te zajęcia były jedną wielką stratą czasu. Chciałem się zapisać na etykę (szk. średnia) to oczywiście była 2-3 godziny lekcyjne po zakończeniu pozostałych zajęć.. Tak szczerze? Wywalić religię do salek katechetycznych w parafiach. Kto chce to pójdzie bez przymusu. Są ważniejsze przedmioty.

beeveer
    Ocena: 8 (glosow:8)
2019-09-04 18:16:37
ojej, to moje dziecko będzie znowu pokrzywdzone. najpierw się nie ochrzciło, nie poszło do komunii, a teraz ominie je jakże wesoły akt apostazji....ale może rykoszetem ja dostanę? bo z tymi czarnymi hienami nie chce mi się użerać.

koreperytor12
    Ocena: 10 (glosow:12)
2019-09-04 11:21:47
religia nie jest nauką więc nie powinna być uczona w szkole.Od tego są salki katechetyczne czy kościoły.Kropka .

homo_sapiens
    Ocena: 3 (glosow:9)
2019-09-04 14:57:30
Polska coraz bardziej przypomina teokrację. Weźmy tylko temat szkoły: gdzieś do 3. klasy podstawówki chodziłem na religię do salki katechetycznej przy kościele. Potem ustrój się zmienił i wprowadzili religię do szkół (1 godzina tygodniowo przez resztę mojej szkolnej edukacji). Teraz (nie wiem od ilu lat) są już DWIE godziny tygodniowo (przynajmniej w podstawówkach). Jestem ciekaw kiedy episkopat przeforsuje wprowadzenie trzeciej godziny tygodniowo...

krrzysiek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2019-09-05 21:11:41
WF,plastyka, muzyka to też nie nauki, też nie powinny być w szkole matole, niech wszyscy biegają, bazgrolą i rzępolą poza szkołą

gruzawik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2019-09-05 22:24:52
krzysiu, bredzisz bez pojęcia.

krrzysiek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2019-09-05 23:02:10
A co ty tu pierdzisz swoim zielonym pojęciem, dla was największa nauka to lewactwo tęczowe które byście z chęcią do szkół powtykali, a tu chu.j nie da rady, jesteście marginesem i zawsze będziecie w dupie

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2019-09-05 23:17:12
zacznijmy od WF, nieuku: nie da się wytrenowac zawodnika bez wiedzy zakresu fizjologii, anatomii, psychologii etc. o AWF słyszałeś może? bycie marginesem mi nie przeszkadza, to idioci zawsze stanowią masę. gratuluję samozaorania.

krrzysiek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2019-09-06 00:15:51
Cymbale, wioskowy filozofie, nic nowego nie odkryłeś, każdy przedmiot w szkole ma podstawy naukowe, najpierw czytaj ze zrozumieniem a później się wymądrzaj. Ty jesteś właśnie w masie marginesu społecznego, w mniejszości i zawsze będziesz miał wiatr w oczy chu.j w du.pę, ale tobie to nie przeszkadza

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-09-06 08:55:29
jakie podstawy naukowe ma religia?

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-09-06 09:07:33
to albo w masie, albo marginesu. po sposobie wypowiedzi zaś świetnie widać gdzie patologii społecznej szukać. masz ładne marzenia na mój temat, musisz coś sobie kompensować... kwiaty ci wyślę, może rafantynkę, bo żeby tak się zaorać znowu, to mistrzostwo świata i jakaś nagroda po prostu się należy.

krrzysiek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2019-09-06 23:42:18
Ty zaorany to masz mózg, kwiaty razem z rafandynką w dupę sobie wsadź, będzie ci pasować ciemna maso bez wyobraźni

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-09-07 06:44:04
co tam drób zagdakał?

krrzysiek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2019-09-07 09:32:35
Że chu.j ci w dupie zakrakał

AntyTheBill
    Ocena: 6 (glosow:6)
2019-09-04 10:22:15
Apostazję nie jest tak łatwo otrzymać. Ja już trzy podejścia robiłem. Ponoć w Anglii łatwiej, więc jeszcze przed brexitem spróbuję u nich.

pibi80
    Ocena: 5 (glosow:5)
2019-09-04 22:25:56
Apostazji nie można otrzymać. Można jej dokonać. Otrzymać to można anatemę. Ale to i tak jeden **uj, kogo obchodzi co te pedofile pier**olą.

bibi1212
    Ocena: -13 (glosow:17)
2019-09-04 09:39:34
Justysia ma problemy z logicznym myśleniem - pewnie nie chodziła na lekcje religii. Jakie są, takie są, ale są. Dlatego nie rozumie, że ateizm jest wiarą w nieistnienie Boga (w praktyce niemożliwy do realizacji, bo zaraz człowiek znajdzie sobie idola-bałwana, którego będzie wielbił - mniejsza o). Zatem szkoły ateistyczne, gdzie propaguje się wiarę w nieistnienie Boga nie mogą być świeckie. Będą wyznaniowe. Obecnie są świeckie, gdyż nie naucza się tam religii na siłę, a rodzice mogą sobie zorganizować nawet naukę ateizmu, jak w szkołach radzieckich.

czarekkat
    Ocena: 14 (glosow:16)
2019-09-04 10:05:39
No cóż, nie jest prawdą to co piszesz. "Niegranie" w piłkę nie jest tym samym co granie w piłkę i na pewno nie jest sportem. To po pierwsze. A co do drugiego to owszem jest wiele słabych, niesamodzielnych umysłów, które muszą sobie jakiegoś bożka znaleźć, ale wierz mi, że nie wszyscy są tak bezwolni i bezmyślni jak osoby religijne.

homo_sapiens
    Ocena: 3 (glosow:7)
2019-09-04 14:53:00
bibi - zgadzam się, że "ateizm jest wiarą w nieistnienie Boga", ale świeckość szkoły nie polega na tym, że uczy się ateizmu, tylko na tym, że sprawami religijnymi szkoła w ogóle się nie zajmuje i zostawia to rodzicom.

beeveer
    Ocena: 6 (glosow:6)
2019-09-04 18:35:41
a ja nie rozumiem, czemu katolicy mają tak ograniczone mózgi, że każdemu muszą wciskać jakąś wiarę. nie można wierzyć w coś czego nie ma. ani tym bardziej udowodnić tego. boga nie ma, a właśnie wiara to pogląd że istnieje coś, czego nie ma. a jeśli powiesz mi jeszcze, że wierzysz ze w czasie mszy ciasteczko zmienia się w prawdziwe mięso - uczciwie powiem ze jesteś pier...nieta

gruzawik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2019-09-04 22:33:10
jak rozumiem przekonanie o nieistnieniu jednorożców jest wiarą w ich nieistnienie? ciężko odróżnić przekonanie wypływające z obserwacji i logiki od wiary ugruntowanej na chciejstwie?

homo_sapiens
    Ocena: -1 (glosow:1)
2019-09-04 23:45:01
gruzawik - nie najlepszy przykład. Gdyby jednorożce istniały, to jako zwierzęta dość duże byłyby łatwo widoczne a po śmierci zostawałyby ciała. NAWET, gdyby to były niewidzialne jednorożce, jako istoty materialne oddziaływałyby z otoczeniem. Bóg natomiast z założenia jest niewidzialny i niematerialny. Poza tym postulat istnienia Boga odpowiada (nie twierdzę czy poprawnie czy nie) na pewne pytania, na które inaczej nie ma odpowiedzi (np. skąd wziął się stan początkowy wszechświata, tuż przed Wielkim Wybuchem). A na co odpowiada postulat istnienia jednorożców?

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2019-09-05 06:34:57
po co komu dziewice:) wycofywanie się na pozycje niewiedzy i ukrywanie bogów właśnie tam najlepiej swiadczy o absurdalności tego pomysłu. zawsze tak jakoś wychodzi, że boskość nigdy w świecie obserwowalnym i wyjaśnialnym, tylko gdzieś dalej. czy nie powinno być tak, ze im więcej o swiecie wiadomo, tym wyraźniej bóstwo i jego działalność widac? tymczasem dawniej za byle chmurą, płomieniem czy krzakiem, a dziś już poza WW trzeba sięgać, żeby transcendencji doznać. a ponoć wszystko jego sprawką, więc oddziałowuje jak najbardziej. inaczej modły prosiebne nie mają sensu.

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-09-05 06:43:24
a tak serio odpowiada na ten sam postulat: pragnienie bajki. to niech będą krasnoludki: czemu mleko kisnie, skoro nikt nie szcz do niego? rzecz w czym innym: niewiara w byty wewnętrznie sprzeczne, a nie poparte niczym prócz checi ich istnienia, bo miałoby rzekomo nadawać sens światu, różni się zasadniczo od wiary w nie: podstawami. co innego tradycja i wpojenie, a co innego szacowanie prawdopodobieństwa. kwanty, choć zachowuja się sprzecznie z naszą humanoidalną logika, bez wątpienia istnieją, mozna je badać, obserwować, zwazyć, polizać... tymczasem bóstwa ni huhu.

homo_sapiens
    Ocena: -2 (glosow:2)
2019-09-05 12:56:56
Mam wrażenie, że dla Ciebie "Bóg" to postać z mitologii judeochrześcijańskiej. Dla mnie taka forma bóstwa jest pewnie tak samo absurdalna jak dla Ciebie. Dla mnie "Bóg" to coś bardziej w sensie panteizmu lub deizmu, a nie bóg osobowy, występujący w większości religii. Wcale nie twierdzę, że tak rozumiany Bóg istnieje (bo tego nie wiem), ale przynajmniej jest znacznie mniej absurdalny niż Bóg osobowy. "Czy nie powinno być tak, ze im więcej o swiecie wiadomo, tym wyraźniej bóstwo i jego działalność widac?"...

homo_sapiens
    Ocena: -2 (glosow:2)
2019-09-05 13:04:41
... Nauka daje poszlaki zarówno za jak i przeciw istnieniu Boga. Podam Ci jedną "za" (konkretnie za tym, że wszechświat jest tworem zaplanowanym a nie przypadkowym): jak pewnie wiesz w fizyce i chemii występuje wiele stałych (prędkość światła w próżni, stała Plancka, ładunek elektronu itp. itd., są ich setki). Gdyby te stałe miały zupełnie inną wartość, wszechświat jaki znamy, nie mógłby istnieć - np. cała materia rozproszyłaby się nie tworząc żadnych struktur, albo np. zbiłaby się w jedną wielką zupę wodoru, helu i litu. Pytanie: dlaczego stałe mają taką wartość a nie inną?

Genno_Laskolnyk
    Ocena: 0 (glosow:2)
2019-09-05 18:27:40
Ateizm to nie wiara w brak boga, tylko brak wiary w boga. To dwa kompletnie różne terminy. Tak jak "nie chodzenie na ryby" nie jest hobby. "Pytanie: dlaczego stałe mają taką wartość a nie inną?" Bo mają i tyle, nie ma to nic wspólnego z bogiem.

homo_sapiens
    Ocena: -1 (glosow:1)
2019-09-05 20:50:30
GL - "Bo mają i tyle" - gratuluję! Właśnie popisałeś się intelektem na poziomie moherowych babci, które w ten sam sposób uzasadniają katolickie "prawdy wiary".

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-09-05 21:07:45
gdyby było wiadome, że inne są niemożliwe, to dajmyż na to. ale i też niekoniecznie: ryby mają taki a nie inny kształt, bo inne nie są stabilne w swoim środowisku. znamy jeden Wszechswiat, za to wiadomo, że inne sa możliwe jak najbardziej, polecam Tegmarka, choć w wielu punktach się z nim nie zgadzam. i cóż, że życie ma taki a nie inny sposób istnienia na ziemi? inne formy mają być niemożliwe, bo te są stabilne? już raz takie rozumowanie było postulowane, i padło jak długie, gdy się za krzem wzięto powazniej. jaki sens nazywania bogiem czegoś nieosobowego? równie dobrze mozna ubóstwić prunt...

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-09-05 21:16:51
inne ustawienia stałych również mogą być stabilne, historia nauki to raczej ciąg detronizacji, niż swierdzeń wyjątkowości, i tego bym raczej się spodziewał. pal 6 dowolne pojmowanie religii, bardziej czy mniej wysublimowane. nic mi do tego, póki "moja religia zabrania MI...", a nie "moja religia zabrania TOBIE...". byle w ten sposób, bez złodziejstwa, krycia występków, przymusu, to wolnoć Tomku w swoim domku. Twoje pojmowanie religii znacznie się rózni od powszechnego, i ja o powszechnym. musi byc przykre tak do wspólnego wora być wrzucanym. w nadziei nieśmiertelności? sensu?

homo_sapiens
    Ocena: -1 (glosow:1)
2019-09-05 22:23:46
Oczywiście, że inne kombinacje mogą być stabilne, ale istnieje też nieskończenie wiele kombinacji niestabilnych (np. takie, w których oddziaływania między nukleonami są zbyt słabe, by utworzyć jądra atomowe) i pytanie, dlaczego akurat to jedna z tych stabilnych funkcjonuje w naszej rzeczywistości. Dlaczego Bóg nieosobowy jest bez sensu? Dla mnie Bóg będący wszechświatem (panteizm) lub Bóg-architekt nieingerujący w swoje dzieło (deizm) mają znacznie więcej sensu niż miłosierny i sprawiedliwy Bóg ludobójca, który ciągle wtrąca się w życie jakichś bakterii (ludzi).

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-09-05 22:30:48
porzućmy infantylną koncepcję osobową, i nie wracajmy juz do tego, dobrze? podobnie martwym mozna być na znacznie więcej sposobów niż zywym, a jakoś nikt rozumny boskiej ręki w biologii nie postuluje, ani z tego ograniczenia jej nie wyprowadza. zwyczjnie już za dużo wiadomo. taka ucieczka wiary w niewiadome musi skończyć się klęska z racji poszerzania obszaru wiedzy. dlaczego siły natury deifikować? co to daje? poczucie bezpieczeństwa? sensu? nadzieję nieśmiertelności? niczego nie wyjaśnia przecież, tylko odsuwa pytanie oczko dalej, samemu domagając się wyjaśnienia.

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-09-05 22:42:58
mało tu miejsca, polecam "Bóg urojony" Dawkinsa. dobrze tam wyjasnia mechanizm psychologiczny trwałosci wiary. spróbuję w skrócie: dzieci są podatne na informację i zachowują ją utrwaloną, odporną na wpływy póxniejsze. toteż wpojenie za młodu "weźmisz czarno kure..." owocuje potem irracjonalnym lękiem przed porzuceniem fałszywego sądu wpojonego za młodu. jeśli nie osoba, to równie dobrze mozna siły atomowe ubóstwiać, tylko jaki w tym sens dopiero? i jaka przesłanka ku temu, ze w ogóle istnieje? istnienie jakiegoś stabilnego układu? no i co z tego? istnienie ameb nie dowodzi, też stabilnych.

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-09-06 01:48:37
Przyznam Ci niewątpliwie rację w tym, że mało tu miejsca. Na zakończenie taka drobna uwaga o poszerzaniu obszaru wiedzy. Kiedyś czytałem o pewnej matematycznej hipotezie dotyczącej tego, co było przed Wielkim Wybuchem. Szczegółów już nie pamiętam, ale to było coś w stylu: dwie 14-wymiarowe podprzestrzenie zderzają się w 17-wymiarowej nadprzestrzeni i tak dochodzi do WW. No i teraz z punktu widzenia możliwości weryfikacji i dowodzenia, ta hipoteza nie różni się niczym od tej: Bóg tak chciał. Pewne obszary pewnie zawsze pozostaną poza możliwością poznania, np...

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-09-06 01:59:09
... co było przed WW, czy istnieje "życie" po śmierci, czy istnieją równoległe rzeczywistości, wszechświaty itp. Czy jakieś religijne fantazje mogą na te tematy mówić prawdę? Prawdopodobnie nie, ale 100% pewności mieć nie możesz. Nawet rachunek prawdopodobieństwa podpowiada, że wśród tysięcy hipotez wziętych "z sufitu" mogą znaleźć się przypadkowo hipotezy słuszne.

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-09-06 09:03:45
tak, ale też i nie: mnóstwo hipotez jest opartych na matematyce, weryfikowalnych przez przeliczenie. jest taka metoda z Newtona, już też nie pamiętam szczegółów. jest jakaś działająca teoria oparta na założeniu religijnym? jakby nie, jak dodtąd, to skąd nagle wyskakuje? i skąd ta rozpaczliwa ucieczka aż tak daleko? hipotezy nieweryfikowalne są bezwartościowe. ani niczego nie wyjaśniają, ani nie przewidują... można sobie w co się tam chce wierzyć, niedowodliwie, byle na własny koszt to hobby uprawiać, to wszystko gra:)

Genno_Laskolnyk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-09-06 19:19:41
Homo, to był skrót myślowy, żeby się nie rozpisywać, ale ok, myśl co tam sobie chcesz. Generalnie można by na przykład zadać pytanie dlaczego Zakaz Pauliego mówi, że w atomie nie mogą istnieć dwa elektrony mające takie same wartości wszystkich czterech liczb kwantowych. Dlaczego tak jest? Bo tak działa wszechświat. Ale z drugiej strony można by zapytać dlaczego wszechmogący absolut (projektant) projektuje skrajnie nieprzyjazne środowisko dla życia i pośród 300 tryliardów gwiazd wybiera jedną wokół której są warunki dla rozwoju życia. Nie nazwałbym tego inteligentnym projektem.

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-09-06 20:19:29
niedokładnie z Darwina: zdaje się niemożliwe, by dziełem opiekuńczego i dobrego stwórcy mógł być świat istot, których miliony zginęły w najokropniejszych męczrniach głodowych lub choroby, wyżarte od środka przez pasożyty, w kłach drapieżców, a wszystko w czasie krótszym, niż potrzeba do przeczytania tego zdania. biologia ma już swoją teorię wszystkiego, działającą, bezbożną całkowicie, i nikt rozumny już w niej bogów nie mysli umieszczać, jak fizyka się takiej dorobi, gdzie wtedy miejsce na boskość? i po co komu ona?

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-09-06 23:28:05
Naprawdę nie musicie mnie przekonywać, że postulat dobrego, opiekuńczego i miłosiernego stwórcy jest absurdalny. Jeśli jakiś stwórca istnieje, to raczej na pewno nieobdarzony takimi cechami. W ogóle jest dla mnie zdumiewające, jak wielka część ludzkości bierze za pewnik "boskie prawdy" głoszone przez ludzi żyjących kilka tysięcy lat temu, których wiedza nie przekraczała zazwyczaj tego, gdzie najlepiej wypasać owce.

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-09-07 06:48:48
postulat stwórcy jakiegokolwiek należałoby uprawdopodobnić jakoś. panteizm najbardziej sensowny, tylko ze też podstaw brak, żeby prądem, dajmy na to, się zachwycać. siły natury fajne, ok, ale oddawanie im czci, to trochę jak chłostanie morza:) argument "skądś się toto wzięło przecież" zawsze padał, dlaczego teraz nie miałby?

krrzysiek
    Ocena: -3 (glosow:3)
2019-09-07 10:54:42
Narada wiejskich filozofów, nie "zesrajta" się tylko tymi "mundrościami"

rage100
    Ocena: -5 (glosow:5)
2019-09-04 08:56:53
fake news z tą apostazją

koreperytor12
    Ocena: 13 (glosow:15)
2019-09-04 09:11:56
fejk,nie fejk ale czy to nie przymus dzieci do chodzenia na religię kiedy jest ona w środku zajęć a nie na pierwszej czy ostatniej lekcji ?

bibi1212
    Ocena: -10 (glosow:10)
2019-09-04 09:45:29
Każda wiara wymaga wyrzeczeń, ateizm również. Zatem nie ma łatwo, zajęcia religii, którą wyznaje większość mogą być w środku zajęć, a ateizmu niekoniecznie. Chyba na odwrót byłoby coś nie tak?

AntyTheBill
    Ocena: 6 (glosow:8)
2019-09-04 10:24:21
@bibi1212 ateizm nie jest religią. Wpieprzanie religii w środek lekcji nie spowoduje zwiększenia liczby wierzących. Spowoduje za to liczbę wkurzonych.

rage100
    Ocena: -2 (glosow:4)
2019-09-04 13:08:52
korepeptytorze jestem się w stanie zgodzić pod jednym warunkiem, skoro szkoła wolna od wszelkiej maści religii i ideologii to od LGBT również, zero pontoniarzy w szkołach

koreperytor12
    Ocena: 2 (glosow:2)
2019-09-04 14:00:25
podaj jakąś szkołę w której są lekcje z lgbt

rage100
    Ocena: -1 (glosow:1)
2019-09-04 17:03:57
Warszawska karta LGBT zobowiązuje do takich zajęć w szkołach, tak więc szkoła wolna od religii i ideologii LGBT, czy tylko od religii ?

koreperytor12
    Ocena: 1 (glosow:3)
2019-09-04 19:29:07
ponawiam pytanie

martin987
    Ocena: -2 (glosow:2)
2019-09-04 19:57:53
korepetytor12, jesli jest okienko miedzy lekcjami to dlaczego dziecko nie mogloby w tym czasie pojsc do biblioteki?

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-09-04 22:34:35
a dlaczego miałoby?

martin987
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-09-05 01:29:41
Bo to wiedza w zasiegu reki, w przeciwienstwie do religii

koreperytor12
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-09-05 09:09:57
szkoła ma uczyć dzieci a nie żeby dzieci się same uczyły.Wtedy byłaby nie potrzebana panie martin

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-09-05 23:00:51
oczywiście, że lepiej w bibliotece, ale dlaczego nie dla wszystkich biblioteka, tylko banialuki zamiast wiedzy w takim razie?

rage100
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-09-06 09:50:09
korki również ponowię pytanie, szkoła wolna od ideologii LGBT i religii, czy tylko od religii ?

gruzawik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2019-09-06 11:16:14
mogę się w końcu dowiedzieć, co to jest "ideologia lgbt"?

krrzysiek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2019-09-06 23:58:00
ideologia lgbt to jest taki światopogląd i przekonanie, że np. jak ktoś by ci zasadził kutasa w dupę to by to było tak samo dobre jak ty byś zasadził swojej żonie w waginę. Służy ona ludziom o tożsamych poglądach do objaśniania otaczającego ich świata którzy natarczywie głoszą ją i wpajają innym o odmiennych poglądach
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiedyś to były czasy
  •  To fakt
  •  Suskiemu się dostało
  •  A te oszołomy

kawusia facebook hopaj stars

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o.,Netsprint S.A. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.