Zaloguj przez FBZaloguj si  lub  Nowe konto
toggle menu
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
g堯wna
diskorelax  19-09-13, 08:29 Zg這
+ 71 -
Dodano: 2019-09-13, 08:29:55   przez: diskorelax
 Oce:  Zag這suj na TAK!   Zag這suj na NIE!  | Ocena: 71  Zg這 nadu篡cie
6
share Udost瘼nij inaczej
Ukryj komentarze(75)Dodaj komentarze
Aby doda komentarz musisz si zalogowa
 Najwy瞠j oceniony komentarz:poka
diamondvp
    Ocena: 21 (glosow:53)
2019-09-13 09:44:46
Pedalstwo trzeba leczy nie promowa

StudentPrawa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-09-16 19:48:52
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

krzysiekul
    Ocena: -1 (glosow:1)
2019-09-16 08:52:58
Ale to co jest w tym og這szeniu, to chyba o wizycie na plebanii... a nie o LGBT :P

tata493
    Ocena: 0 (glosow:4)
2019-09-16 00:09:50
La pedalstwo !

nissin
    Ocena: -3 (glosow:3)
2019-09-15 11:16:57
"Ko軼i馧 upadnie z PiS - to historyczna zas逝ga Kaczy雟kiego. Wiele m闚i si ostatnio o zachowaniu Ko軼io豉 w naszych pisowskich czasach. Dziwne rzeczy si m闚i. Ot騜 z rewolucjami jest ju tak, 瞠 po nich przychodz kontrrewolucje. Jest akcja, jest reakcja. A jaka mo瞠 by reakcja na prostackie i skorumpowane rz康y sk徙ane w groteskowej i za貪anej propagandzie pysza趾owatego nacjonalizmu oraz wulgarnego socjalizmu? Taka jak na PRL, kt鏎ego re磨m PiS jest recydyw - jednoznaczny zwrot ku wolno軼i i Zachodowi." - polityka.pl

StudentPrawa
    Ocena: -2 (glosow:6)
2019-09-15 08:21:04
Przecie mamy wolno嗆 s這wa. Mog robi to co chc, nie tw鎩 interes.

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:2)
2019-09-15 12:32:02
StudentPrawaKanonicznego - nikt im tego nie zabrania, a skoro mamy wolno嗆 s這wa, to ka盥y mo瞠 to komentowa, jak chce. A interes to jak najbardziej m鎩, skoro rzecz dotyczy organizacji, kt鏎a miesza si bez przerwy do mojego 篡cia, wp造waj帷 na kszta速 prawa w tym kraju. Prawa, kt鏎e dotyczy wszystkich, nie tylko katolik闚. O drenowaniu wielkich pieni璠zy z bud瞠tu pa雟twa nie m闚i帷.

StudentPrawa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-09-16 19:44:02
@homo_sapines Ale ty mo瞠sz na wszystko plu i pisa. Chwa豉 tobie. Niestety prawie 99% populacji nie rozumie jak dzia豉 pragmatyzm. Tutaj s du瞠 pieni康ze w grze. A t walk tocz dwie religie: ko軼i馧 konserwatywny i ko軼i馧 progresywny. Dwie religie tocz o b鎩, o twoje przekonania ,o tw鎩 pogl康 na 鈍iat, ale ostatecznie o twoje pieni康ze. Nie ma pozycji neutralnej w tej wojnie.

StudentPrawa
    Ocena: -1 (glosow:1)
2019-09-16 19:51:15
Ty nie uciekniesz od wp造w闚 tych religii. Fanatyzm oboz闚 progresywnych i tych konserwatywnych jest promieniuj帷y na ca貫 spo貫cze雟two. To ,瞠 ty posiadasz pogl康y antyklerykalne, 鈍iadcz 瞠 chcesz (nawet bez 鈍iadomej decyzji) pod捫a za progresywizmem ,lub kulturowo okre郵any jako postmodernizm. Nie musisz si uto窺amia z t kultur, ale ka盥a decyzja w twoim 篡ciu (tw鎩 ma這 wa積y g這s, edukacja potomstwa itd.) b璠zie mia wyd德i瘯 tej religii.

Meneme
    Ocena: 4 (glosow:6)
2019-09-15 02:47:25
CZY TO POMO浩, NIE WIEM ALE TRZEBA Z WESOΘAMI WALCZY...

informatyk26
    Ocena: -5 (glosow:15)
2019-09-15 00:01:56
Modelowy przyk豉d jak si tresuje ciemnot. Najpierw wymy郵asz im problem, p騧niej nim straszysz. Na ko鎍u go rozwi您ujesz a ciemniaki nosz ci za to na r瘯ach.

artur.rozenek
    Ocena: 3 (glosow:5)
2019-09-14 23:56:52
gender, lgbt i pkk to przecie wszystko z jednego worka

art-b
    Ocena: 6 (glosow:16)
2019-09-14 23:23:07
Dajcie ju spok鎩 z tymi dewiantami LGBT, mnie nie przekonaj 瞠by mogli adoptowa dzieci.

acanek
    Ocena: -3 (glosow:5)
2019-09-14 22:11:22
Ju (s)KUR(w)JA zadba o WASZE dzieci i m這die - spu軼ie si na NI !

Konrad29290
    Ocena: 10 (glosow:18)
2019-09-14 22:09:23
To akurat popieram, gdy ca貫 to LGBT to jaka degrengolada. Na ka盥ym kroku promowanie jakiego g闚na. Jaka r闚no嗆? Na tym 鈍iecie nie ma r闚nych.

borekpp
    Ocena: 4 (glosow:10)
2019-09-14 21:01:47
Geje , lesbijki niech sobie hasaj do woli w swoich paradach w Warszawie, a w Toruniu Rydzyk rz康zi i tutaj si r騜a鎍e odmawia, a nie paraduje z go造m ty趾iem.. To nie Warszawa, czy Gda雟k.. Tutaj do pacierza, a nie bezece雟twa w g這wie..

zmudziak2
    Ocena: 5 (glosow:9)
2019-09-14 20:53:56
Rozumiem, 瞠 jeden cyrk musimy tolerowa a na drugi cyrk tolerancji ju zabrak這 he he, 瞠nada

P1Z1
    Ocena: 9 (glosow:19)
2019-09-14 20:39:00
Stop peda這wania.

elbert
    Ocena: 3 (glosow:19)
2019-09-13 14:40:44
Wi璚ej geyuw w ko軼iele ni. Na marszu r闚no軼i

caleanka
    Ocena: 4 (glosow:12)
2019-09-13 16:49:00
Kto normalny idzie do seminarium?

ripdanger1918
    Ocena: 3 (glosow:7)
2019-09-13 16:51:22
caleanka nie podejrzewa貫m ci za uwa瘸nie geja z nienormalnego... ale po cz窷ci masz racj

caleanka
    Ocena: -2 (glosow:14)
2019-09-13 17:22:48
@ripdanger - Jezeli jestes katolikiem, to wiesz ze buk stworzyl czlowieka na swoje podobienstwo...rowniez ludzi o innej orientacji seksualnej. Zawsze byli i zawsze beda, moze nawet w Twojej rodzinie.

ripdanger1918
    Ocena: 3 (glosow:7)
2019-09-13 17:25:49
nie wiem co to buk i nie jestem katolikiem.... i nie wiem do czego bijesz bo ja pisa貫m o tym 瞠 obra瘸sz gej闚 kt鏎zy masowo wst瘼uj do seminari闚... mo瞠 adresata pomyli豉 ?

caleanka
    Ocena: -4 (glosow:12)
2019-09-13 17:27:35
P.S. - Im bardziej prymitywne grupy spoleczne, tym wiecej ksenofobii, antysemityzmu, homofobii i strachu przed wszystkim co inne, czego nie rozumieja i czego sie boja...

ripdanger1918
    Ocena: 0 (glosow:4)
2019-09-13 17:29:44
dlatego obra瘸sz gej闚 ksi篹y ?

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:6)
2019-09-13 17:40:58
Nie obrazam nikogo, tylko stwierdzam fakty, w tym zawirowaniu politycznym koalicji kosciola z PiSem, gdzie nagle przed wyborami grupy LGBT staly sie wrogiem spolecznym nr.1, podobnie jak emigranci przed ostatnimi wyborami. PiS zawsze przed wyborami znajdzie nowego wroga, zeby zjednoczyc prymitywny wiejski elektorat...tego prymitywnego spoleczenstwa, jakim stala sie Polska.

ripdanger1918
    Ocena: -3 (glosow:3)
2019-09-13 17:50:44
yyyy ? Czy ty czytasz to co piszesz i wiesz do czego si odnosisz ? Bo wygl康a 瞠 nie. Na komentarz o gejach w ko軼iele napisa豉 瞠 nikt normalny tam nie idzie, wi璚 de facto obrazi豉 gej闚. Piszesz z b喚dami i imputujesz co o czym nie by這 mowy. Wydaje mi si 瞠 masz problemy z odbieraniem bodzc闚 i kojarzenia fakt闚... nikt tu nic o "buku" mojej rodzinie czy o Pisie nie pisa... jeste chora z nienawi軼i i to za郵epia ci zdrowy rozs康ek... ojkofobia i katofobia si k豉nia, to si leczy !

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2019-09-13 17:58:14
@ripdanger - masz racje...

ripdanger1918
    Ocena: -1 (glosow:3)
2019-09-14 03:57:37
wiem... a czy ty wiesz o swojej nienawi軼i i obra瘸niu gej闚 katolik闚 ? oraz innych os鏏 przez swoje fobie ?

dyfuzor
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-09-14 22:50:16
To trafi' ca貫 setno sprawy

rage100
    Ocena: 5 (glosow:19)
2019-09-13 13:24:37
przejrzysz na oczy dopiero jak pope軟isz misgender za 20 lat i wsadz ci do pierdla za "mow nienawi軼i", bo faceta nazwa貫 facetem, w momencie gdy on si czuje kobiet. Na zachodzie to ju si dzieje. Trzeba by cynikiem albo ignorantem by wierzy, 瞠 ta ideologia si nie rozprzestrzeni dalej. Je鎍闚 nie bior

nissin
    Ocena: -1 (glosow:13)
2019-09-13 12:13:13
"Czarna zaraza" straszy potopem...mimo ze to wlasnie koscol jest zrodlem zacofania dla polskiego narodu od wiekow.

ripdanger1918
    Ocena: 5 (glosow:17)
2019-09-13 11:47:25
Przecie to czysta prawda, mamy na 鈍iecie potop ideologi kt鏎a jest ideologi nienawi軼i i wyklucze oraz seksualizacji dzieci oraz promowanie zbocze jak Sado-maso czy promowania problem闚 m這dych os鏏 takich jak problemy z okre郵eniem to窺amo軼i p販iowej. Sama spo貫czno嗆 LGBT kt鏎a jest po prostu homoseksualna czy biseksulana pr鏏uj z tym walczy ale niestety ta cz窷 kt鏎a jest chora z nienawi軼i lub po prostu s dewiantami skutecznie psuj im wizerunek...

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:5)
2019-09-13 12:18:09
"promowania problem闚 m這dych os鏏" - co to takiego? Na czym to polega?

ripdanger1918
    Ocena: -1 (glosow:5)
2019-09-13 15:59:31
doczytaj zdanie do ko鎍a...

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:4)
2019-09-13 19:32:32
Da貫m Ci szans jako si z tego wykr璚i, ale widz, 瞠 idziesz w zaparte. Czy m闚ienie o problemach starych os鏏 jest tak samo z貫 i zepsute, jak m闚ienie o problemach m這dych?

ripdanger1918
    Ocena: 0 (glosow:2)
2019-09-14 03:46:30
no nie po po prostu doczytaj zdanie do ko鎍a :D czego nie rozumiesz ? Masz komentarz wy瞠j po prostu czytaj "D:

ripdanger1918
    Ocena: -3 (glosow:3)
2019-09-14 04:00:46
nie r鏏 z siebie g逝paka po prostu wyrwa貫 zdanie z kontekstu, jak rozumiesz co to znaczy po prostu doko鎍z zdanie i b璠ziesz mia odpowiedz na swoje plebsowe pytanie

Johnfromhell
    Ocena: 0 (glosow:6)
2019-09-14 20:16:27
Potop ideologii nienawi軼i i wyklucze - wypisz, wymaluj ko軼i馧 katolicki. 'seksualizacja dzieci' - jako ma貫 dziecko nie wiedzia貫m co to jest masturbacja do momentu a na katechezie ksi康z nie zacz掖 t逝maczy co to jest grzech nieczysto軼i. 'lgbt jest po prostu homoseksualny czy biseksualna' - to we mo瞠 sprawd sobie co oznacza ostatnia litera tego skr鏒u. Twoje wywody to jest belkotliwa zbitka przek豉ma i nonsensow.

ripdanger1918
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-09-16 02:41:56
Spoko my郵 co chcesz... Wed逝g mnie sprawa jest oczywista, nie ma 瘸dnych dowod闚 瞠by go kto zmusza a rodzina wydaj si po prostu mocno wierz帷a skoro wi瘯sza po這wa by豉 w ko軼iele na r騜nych stanowiskach. Ludzie w tych czasach byli du穎 bardziej wierz帷y ni teraz.

homo_sapiens
    Ocena: 2 (glosow:10)
2019-09-13 11:45:36
I jeszcze spotykaj si pod pomnikiem Kopernika! Tego samego, z kt鏎ego osi庵ni璚iami Ko軼i馧 walczy, jak dzi z LGBT i gender. Profanacja pomnika wielkiego cz這wieka!

ripdanger1918
    Ocena: -3 (glosow:11)
2019-09-13 11:49:32
Nie wiem jak 陰czysz LGBT z Kopernikiem :D ale chyba ty nie sapiens. Ko軼i馧 ko軼io貫m ale du穎 os鏏 nie wierz帷ych czy samych homoseksualist闚 ( wierz帷ych i nie wierz帷ych) ma problem z t band zbocze鎍闚 kt鏎a zaleg豉 si w tej spo貫czno軼i i j wypaczy豉 i nie ma to nic wsp鏊nego z tym czym ten ruch by wcze郾iej.... Z tym trzeba walczy a nie promowa, bo same osoby homoseksualne na tym cierpi w du瞠j cz窷ci.

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:5)
2019-09-13 12:13:30
Nie wiem, gdzie Ty widzisz 陰czenie LGBT z Kopernikiem. Zobaczy貫 te 2 s這wa w jednej wypowiedzi i tak Ci wysz這? Brak umiej皻no軼i czytania ze zrozumieniem nazywa si wt鏎nym analfabetyzmem.

rage100
    Ocena: 0 (glosow:6)
2019-09-13 13:31:29
homo_sapiens Ty wydajesz si by rozgarni皻ym go軼iem, dlatego podejmuj temat. Naprawd nie dostrzegasz szale雟tw zwi您anych z ideologi LGBT ? Gdzie uczucia i emocje bior prymat nad nauk i faktami (?) Przecie narzucanie pogl康u, 瞠 jest ponad 50p販i nie ma nic wsp鏊nego z tolerancj czy szacunkiem.

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:3)
2019-09-13 15:11:01
rage - W Polsce tych szale雟tw jeszcze nie dostrzegam. Nie uwa瘸m, by istnia豉 "ideologia LGBT". To s ludzie i r騜ne ich stowarzyszenia, nie zawsze m闚i帷e jednym g這sem. Ideologi ochrzci ich KK i "prawicowe" media, bo tak 豉twiej z nich robi wroga. Oczywi軼ie, 瞠 ponad 50 p販i to jaka aberracja, ale z drugiej strony pogl康, 瞠 cz這wiek mo瞠 by tylko K lub M te z nauk nie ma nic wsp鏊nego. Tak twierdzi Biblia, nie nauka. Amerykanie niedawno wykopali cia這 Kazimierza Pu豉skiego i okaza這 si, 瞠 mia zar闚no fizyczne cechy m瘰kie jak i kobiece (np. szkielet).

homo_sapiens
    Ocena: -1 (glosow:3)
2019-09-13 15:21:45
rage - poza tym nawet je郵i uzna, 瞠 z gender i LGBT wynikaj jakie zagro瞠nia (tak jak z poprawno軼i polityczn, kt鏎a sama w sobie nie jest z豉, ale staje si niebezpieczna, gdy przekracza granice absurdu), to w moim przekonaniu Ko軼i馧 stanowi ZNACZNIE wi瘯sze zagro瞠nie. I je郵i gender i LGBT s zagro瞠niem, to przede wszystkim s nim dla interes闚 KK, bo g這sz sprzeczne tezy. Takim samym zagro瞠niem by造 kiedy odkrycia naukowe, Konstytucja 3 maja czy r闚nouprawnienie kobiet.

homo_sapiens
    Ocena: -1 (glosow:3)
2019-09-13 15:27:22
rage - uwa瘸m za skandaliczne pewne sceny, do jakich dochodzi na marszach r闚no軼i na Zachodzie (w Polsce chyba jeszcze tego nie ma). Ale jeszcze bardziej skandaliczna i gro幡a jest powszechna indoktrynacja religijna w polskich szko豉ch, czy coraz 軼i郵ejszy sojusz Ko軼io豉 z PiS.

ripdanger1918
    Ocena: -3 (glosow:5)
2019-09-13 16:09:41
Hej, tak postawi貫 nazwisko Kopernik z LGBT po jednej stronie a Ko軼i馧 po drugiej to wyt逝macz co mia貫 na my郵i ? Kopernik by mocno wierz帷 osoba i by kanonikiem w Fromborku... W Polsce mamy ju szale雟twa i nienawi嗆 jaka p造nie z tej niebezpiecznej ideologi jak np obra瘸nie ludzi oraz uczu religijnych. Oczywi軼ie dzia豉 to w drug stron... Jeszcze tylko mi powiedz bo to rozbawi貫 mnie do 貫z :D "okaza這 si, 瞠 mia zar闚no fizyczne cechy m瘰kie jak i kobiece (np. szkielet)." :D oczywi軼ie 瞠 kobieta i m篹czyzna maj szkielet i tak to jest wsp鏊na cecha hahahah

homo_sapiens
    Ocena: -1 (glosow:3)
2019-09-13 19:28:46
rip - sk康 wiesz, 瞠 "Kopernik by mocno wierz帷 osob"? Tak Ci powiedzia jego duch, kt鏎ego wywo豉貫? Mo瞠 jeszcze powiesz, 瞠 wszyscy ksi篹a byli i s "mocno wierz帷ymi osobami"? Astronomowie w dawnych czasach powszechnie stawiali horoskopy. My郵isz, 瞠 dlatego, 瞠 wierzyli w astrologi, czy mo瞠 dlatego, 瞠 tego oczekiwali od nich w豉dcy i arystokracja, kt鏎zy sponsorowali uczonych? Co do szkieletu, to gratuluj popisania si wiedz! Szkielet m瘰ki r騜ni si od szkieletu 瞠雟kiego, np. miednic. Tylko pewnie zaraz spytasz, co ma wsp鏊nego miednica ze szkieletem, ech...

ripdanger1918
    Ocena: -1 (glosow:3)
2019-09-14 03:52:44
To 瞠 kanonikiem by Kopernik m闚i historia, tak m闚i historycy w dziesi徠kach przypadk闚 i tak m闚i pisma z tych czas闚... Ja m闚i o faktach a nie o domys豉ch, nie wiem czy ka盥y ksi康z wierzy i mnie to nie obchodzi bo sam nie jestem wierz帷y. Co do szkieletu to doczytaj co za g逝poty napisa貫 a potem gadaj, bo sam napisa貫 cia這 "Kazimierza Pu豉skiego i okaza這 si, 瞠 mia zar闚no fizyczne cechy m瘰kie jak i kobiece (np. szkielet)" a ta dywagacja zosta豉 upubliczniona 1 kwietnia w prima aprilis przez osoby zwi您ane z filmem fabularnym kt鏎y tydzie p騧niej mia premier.

ripdanger1918
    Ocena: -1 (glosow:1)
2019-09-14 03:55:42
W dodatku to domniemania i nie ma na to 100% dowod闚 a samo badanie nie ma nigdzie swojej publikacji i jest anonimowa... wychodzi na to 瞠 to fake news bo nigdy praca na ten temat nie zosta豉 opublikowana na 瘸dnych 豉mach ani nie sprawdzono przez nikogo, tylko przez osoby produkuj帷e film o Pu豉wskim par dni po prima aprilis...

homo_sapiens
    Ocena: 2 (glosow:2)
2019-09-14 09:00:54
Je郵i twierdzisz, 瞠 "mocna wiara" Kopernika to fakt wynikaj帷y z bycia ksi璠zem, a nie domys, to mo瞠 jeszcze powiesz, 瞠 faktem jest, i wszyscy policjanci to osoby uczciwe i nigdy nie 豉mi帷e prawa? "Kopernik by mocno wierz帷 osoba" - "fakt historyczny" - to tak a propos rozbawiania do 貫z.

ripdanger1918
    Ocena: 1 (glosow:1)
2019-09-14 12:37:57
To jest uznany fakt przez historyk闚 a nie wymysl homo sapiens na portalu z absurdami... Tym si r騜ni to stwierdzenie od twoich domys堯w...

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:1)
2019-09-14 17:13:25
Historycy nie zajmuj si dywagacjami w stylu "co autor mia na my郵i". Faktem historycznym jest np. to, 瞠 by ksi璠zem czy to, 瞠 zajmowa si astronomi, a nie kwestie typu jak g喚boka lub p造tka by豉 jego wiara, albo jakie uczucia wywo造wa u niego widok padaj帷ego 郾iegu. Jak wida, nie rozumiesz tak oczywistych rzeczy i nawet nie zdajesz sobie sprawy z tego, jak si kompromitujesz w dyskusji.

ripdanger1918
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-09-14 17:37:48
Ale ja nie pisz o jego wierze 瞠 to fakt naukowy tylko o tym kim by :D nie wiem jak ty po陰czy貫 te rzeczy... a to 瞠 by bardzo wierz帷 osob to po prostu czysta logika, skora wi瘯szo嗆 rodziny by這 w ko軼iele i on sam wybra t drog.

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:2)
2019-09-14 20:14:46
Naprawd zdumiewaj帷e, 瞠 trzeba komu tak oczywiste rzeczy t逝maczy... "to 瞠 by bardzo wierz帷 osob to po prostu czysta logika" - nie, to tylko Twoje domys造. Z faktu, 瞠 "wi瘯szo嗆 rodziny by這 w Ko軼iele" nie wynika, 瞠 kto jest wierz帷y (a tym bardziej, 瞠 bardzo czy nie bardzo). Podobnie z byciem ksi璠zem. Tego dowodz cho熲y przypadki znanych os鏏, kt鏎e odesz造 ze stanu duchownego. A kto jak kto, ale Kopernik najlepiej zdawa sobie w闚czas spraw z tego, jakie brednie Ko軼i馧 g這si.

marcoo7
    Ocena: -1 (glosow:3)
2019-09-14 20:41:44
ripdanger daj spokoj, szkoda Twojego zachodu. Z lewakami i pederastami sie nie dyskutuje.

ripdanger1918
    Ocena: -1 (glosow:1)
2019-09-15 04:35:37
Wiem 瞠 ci篹ko ale zastan闚 si jak kto jest ksi璠zem i wybiera to drog to znaczy 瞠 jest osob bardzo wierz帷 prosty logiczny wniosek.. domys造 to s twoje od Pu豉wskiego po przez imputowanie Kopernikowi... bredzisz ch這pie po prostu bredzisz a to co bredzisz nie ma 瘸dnego pokrycia w faktach... Domys造 twoje nie maj zaczepienia i s tylko domys豉mi..... wiara w boga i wierzenie nie musi by zwi您ania w ko軼io貫m o kt鏎ym nie wspomina貫m...

Veinara
    Ocena: 0 (glosow:2)
2019-09-15 10:41:27
@ripdanger1918 "jak kto jest ksi璠zem i wybiera to drog to znaczy 瞠 jest osob bardzo wierz帷 prosty logiczny wniosek" Wi瘯szego 瘸rtu nie s造sza豉m. Wiesz po co w tamtych czasach ososby wydaj帷e publikacje naukowe wst瘼owa造 do stanu duchownego lub dawa造 datki na ko軼i馧? 疾by ich nikt nie oskar篡 o herezj i nie zar帳a na ulicy. To by這 taktyczne wyj軼ie. Na tej samej zasadzie Polska przyj窸a chrzest. Nie dlatego,瞠 nasi poga鎍y przodkowie byli wielce wierz帷y ale po to by nas inne chrze軼ija雟kie kraje nie napad造 pod pozorem nawracania.

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-09-15 10:47:07
W przeciwie雟twie do Ciebie, ja niczego Kopernikowi nie imputuj. Co do Pu豉wskiego, podwa篡貫 informacj, kt鏎 kiedy znalaz貫m i nie mam teraz czasu, 瞠by szuka 廝鏚e i to weryfikowa. "jak kto jest ksi璠zem i wybiera to drog to znaczy 瞠 jest osob bardzo wierz帷" - BZDURA! Cho熲y dlatego, 瞠 w tamtych czasach powszechne by這 to, 瞠 o drodze 篡ciowej cz這wieka nie decydowa on sam, tylko jego rodzice. W arystokratycznych rodzinach istnia造 np. zasady typu "czwarty syn zostaje biskupem" i nikogo nie obchodzi這, co on o tym my郵a.

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-09-15 10:51:35
Poza tym zaw鏚 ksi璠za by dla wielu os鏏 niezwykle atrakcyjny, gdy wi您a si z wielkim autorytetem, w豉dz, 豉twym i wygodnym 篡ciem (jak na 闚czesne warunki).

diamondvp
    Ocena: 21 (glosow:53)
2019-09-13 09:44:46
Pedalstwo trzeba leczy nie promowa

homo_sapiens
    Ocena: -2 (glosow:8)
2019-09-13 11:43:53
- Powiedzia 簑l spod budki z piwem. Co z tego, 瞠 wed逝g wsp馧czesnej medycyny to niemo磧iwe i bezsensowne? 真le spod budki z piwem wiedz lepiej.

nissin
    Ocena: -3 (glosow:9)
2019-09-13 12:21:54
Wczesniejsze komentarze @diamondvp, swiadcza o jego poziomie intelektualnym...pasuje idealnie do elektoratu PiS/ONR/MW.

marcoo7
    Ocena: -1 (glosow:5)
2019-09-14 22:52:38
Homos z nissinem, powiedzcie chlopaki - wachaliscie juz sobie jajka, czy to dopiero przed wami? :)

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:2)
2019-09-14 23:42:23
marcoo - ile ty masz lat, bo z poziomu wypowiedzi wnioskuj, 瞠 jakie 13 +/-2? Sugeruj, by jeszcze przez kilka lat ucz瘰zcza na lekcje j瞛yka polskiego, zanim zn闚 we幟iesz si za pisanie komentarzy w necie. Mo瞠 dzi瘯i temu b璠ziesz mia co sensownego do powiedzenia.

Fisiel52
    Ocena: 1 (glosow:5)
2019-09-15 02:38:13
Czego ty cz這wieku nazywasz go "簑lem spod budki z piwem" ?? To ,瞠 kole ma inny pogl康 ni ty nie oznacza , 瞠 musisz go od razu wyzywa. Generalnie nie popieram onr/lgbt/pis/po i innego tego typu dziadostwa - jestem po prostu normalny, ale nie mam zamiaru ogl康a facet闚 w bikini krzycz帷ych "r闚no嗆". Wida jak "tolerancje" reprezentujesz ,skoro wyzywasz od razu kogo o innych pogl康ach. Nast瘼nym razem wpierw si naucz tego s這wa , p騧niej go u篡waj.

Genno_Laskolnyk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-09-15 09:07:52
Problem z leczeniem "pedalstwa" polega na tym, 瞠 najwi瘯sza organizacja zrzeszaj帷a "pedalstwo" czyli ko軼i馧 katolicki, nie chce si do tego przyzna. Wi璚 jak leczy kogo kto nie chce si podda leczeniu?

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-09-15 10:54:55
Fisiel - nie nazwa貫m go tak za pogl康y, ani nawet za g逝pot, tylko za u篡te s這wnictwo i mentalno嗆, kt鏎a wi捫e si z u篡waniem takiego a nie innego s這wnictwa.

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-09-15 10:56:39
A jakby nie wiedzia Fisiel, to informuj, 瞠 s這wo "pedalstwo" jest obra幢iwe.

marcoo7
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-09-16 22:48:46
Ty sie homo nie denerwuj, ty lepiej powiedz co cie laczy z nissinem. Wachales mu juz jajka, czy nie? Zaspokoj moja ciekawosc ;)

logan21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-09-19 12:46:23
@marcoo7 Ty jak piszesz o jakich "w帷haniach" to musisz to zna z autopsji, bo normalny cz這wiek by o tym nie pomy郵a, a tym bardziej o to pyta.

bohun2006
    Ocena: 0 (glosow:4)
2019-09-13 08:58:26
powinno byc ,"przyjdz na glosowanie zanim bedzie za pozno"

kornas1988
    Ocena: 4 (glosow:12)
2019-09-13 08:38:20
Bardziej to brzmi jak zaproszenie do ksi璠za na parafi dla dziewczynek i ch這pc闚 .

bibi1212
    Ocena: 1 (glosow:11)
2019-09-13 08:58:05
O widz obsesja na temat seksu z dzie熤i i ksi篹mi nie daje spokoju. Wszystko z chusteczk si kojarzy?

kornas1988
    Ocena: -1 (glosow:9)
2019-09-13 09:15:45
To ksi篹a i wiernym wszystko z jednym si kojarzy
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Bac闚ka i zagroda
  •  Kici kici
  •  Kiedy to by造 reklamy
  •  Zaufajcie praktykom ...
g堯wna
Biskup6  18-06-30, 16:22 Zg這
+ 87 -
Dodano: 2018-06-30, 16:22:47   przez: Biskup6
 Oce:  Zag這suj na TAK!   Zag這suj na NIE!  | Ocena: 87Skomentuj (2) | Zg這 nadu篡cie
0
share Udost瘼nij inaczej

kawusia facebook hopaj stars

Wszystkie absurdy w serwisie s generowane przez u篡tkownik闚 serwisu i jego w豉軼iciel nie bierze za nie odpowiedzialno軼i.
Je瞠li uwa瘸sz, 瞠 kt鏎e zdj璚ie wykorzystano bez twojej zgody to mo瞠sz skorzysta z linku "Zg這 nadu篡cie" kt鏎y znajduje si pod ka盥ym zdj璚iem.
X

POLITYKA PRYWATNO列I SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNO列I

Na naszych stronach u篡wamy technologii plik闚 cookie w celu personalizowania tre軼i i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam spos鏏 technologi t wykorzystuj r闚nie Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. kt鏎zy tak瞠 chc serwowa reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie u篡wane s do przechowywania informacji o zalogowanym u篡tkowniku w zwi您ku z czym nie jest mo磧iwe zalogowanie si do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatno軼i. U篡tkownik kt鏎y nie loguje si na stronie a jedynie j przegl康a mo瞠 wy陰czy u篡wanie plik闚 cookie dla naszej witryny. Zapoznaj si z poni窺zymi informacjami przed przej軼iem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowi您uje Rozporz康zenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os鏏 fizycznych w zwi您ku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep造wu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (okre郵ane popularnie jako "RODO"). RODO obowi您ywa b璠zie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a wi璚 tak瞠 w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach reguluj帷ych przetwarzanie danych osobowych, kt鏎e b璠 mia造 wp造w na wiele dziedzin 篡cia, w tym na korzystanie z us逝g internetowych.

Czym s dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub mo磧iwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu tak dan jest Tw鎩 adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane s przez witryn tylko gdy u篡tkownik zdecyduje si na rejestracj w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych us逝g, przetwarzane b璠 wy陰cznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzaj帷y dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wy陰cznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane b璠 do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofni璚ia, ograniczenia lub innych dzia豉 z Twojej strony ograniczaj帷ych t zgod.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane b璠zie przetwarza OF.PL Sp. z o.o z siedzib w Dabrowie G鏎niczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, je郵i wyrazisz im zgod, ale mog by one r闚nie powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W ka盥ym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyra幡ie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na og馧 w przypadku wsp馧pracy z podwykonawc (np. agencj marketingow) lub us逝godawc (np. dostawc us逝g przechowywania danych). W ka盥ym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazuj帷ego z odpowiedzialno軼i za ich przetwarzanie. Dane mog by te przekazywane organom publicznym, o ile upowa積iaj ich do tego obowi您uj帷e przepisy i przedstawi odpowiednie 膨danie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowi您uje si nie przekazywa Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysy豉nia ofert marketingu bezpo鈔edniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach u篡wamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych s逝膨cych do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udost瘼nianych tre軼i i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten spos鏏 technologi t wykorzystuj r闚nie nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Sp馧ka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o.,Netsprint S.A. oraz inne firmy kt鏎e tak瞠 chc serwowa reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urz康zeniu ko鎍owym (tj. Tw鎩 komputer, tablet, smartphone itp.), kt鏎e przegl康arka wysy豉 do serwera przy ka盥orazowym wej軼iu na stron z tego urz康zenia, podczas gdy odwiedzasz r騜ne strony w Internecie.

Witryny stosuj cookies, w celu:
- 鈍iadczenia us逝g,
- dostosowania zawarto軼i Witryn do urz康zenia ko鎍owego U篡tkownika, zapami皻ywania indywidualnych ustawie U篡tkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpiecze雟twa, poprzez kontrol nadu篡 w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepsza funkcjonalno嗆 Witryn,
- utrzymania sesji U篡tkownika (dotyczy Witryn z opcj logowania si U篡tkownik闚), aby U篡tkownik nie musia, na ka盥ej stronie Witryny ponownie wpisywa loginu i has豉,
- umo磧iwienia korzystania z podstawowych funkcjonalno軼i Witryn (np. zapami皻ywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywr鏂enia na "膨danie" U篡tkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosowa do preferencji U篡tkownika tre軼i reklam oraz tekst闚 wy鈍ietlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu 豉twego zarz康zania plikami cookie, nale篡 wybra preferowan przegl康ark i post瘼owa zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam tak瞠 informacj o tym jak zmieni ustawienia przegl康arki, by ograniczy lub wy陰czy funkcjonowanie plik闚 cookies itp. oraz jak usun望 takie pliki z Twojego urz康zenia.

Z Polityk Prywatno軼i Google mo積a zapozna si tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotycz帷ymi gromadzenia i wykorzystania danych mo積a zapozna si tutaj.
Z Polityk Prywatno軼i TVN S.A. mo積a zapozna si tutaj.

Pliki cookies zwi您ane z badaniem efektywno軼i kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobieraj dane wykorzystuj帷 oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP u篡tkownik闚 witryny, przez co rozumie si zapewnienie u篡tkownikowi ca趾owitej anonimowo軼i.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przys逝guj Ci nast瘼uj帷e uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partner闚:
- 膨danie dost瘼u do Twoich danych
- 膨danie sprostowania Twoich danych
- 膨danie usuni璚ia Twoich danych
- 膨danie przetwarzania Twoich danych
- 膨danie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- 膨danie niepodleganiu decyzji opartej wy陰cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powy窺ze przys逝guj tak瞠 w przypadku prawid這wego przetwarzania danych przez administratora.
U篡tkownik witryny mo瞠 przegl康a, usuwa, modyfikowa oraz przenosi dane w opcjach przegl康arki jak r闚nie mo瞠 tam wybra opcj wy陰czenia stosowania plik闚 cookie dla witryny.

U篡tkownik witryny posiadaj帷y zarejestrowane konto na witrynie mo瞠 uzyska dost瘼 do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma mo磧iwo嗆 przegl康ania oraz modyfikacji danych. Poniewa nie jest mo磧iwe logowanie si do serwisu bez wyra瞠nia zgody na poni窺z Polityk Prywatno軼i u篡tkownik posiadaj帷y zarejestrowane konto kt鏎y nie wyra瘸 zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamkn望 swoje konto. Zamkni璚ie konta jest r闚noznaczne z usuni璚iem zwi您anych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamkn望 konto nale篡 zalogowa si na witryn (wyra瘸j帷 tymczasowo zgod na Polityk Prywatno軼i tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamkni璚ia konta) oraz wys豉 膨danie zamkni璚ia konta korzystaj帷 z formularza kontaktowego do kt鏎ego odno郾ik znajduje si na dole strony. Mo積a tak瞠 wys豉 wiadomo嗆 z adresu e-mail kt鏎y jest powi您any z kontem u篡tkownika na witrynie. Po weryfikacji 膨dania konto zostanie zakmni皻e a przetwarzane dane usuni皻e.

Wyjasnienia odno郾ie Twoich praw zwi您anych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajduj si w ich politykach prywatno軼i do kt鏎ych linki podano w akapicie powy瞠j.

Zgoda
Je瞠li nie wyra瘸sz zgody na przetwarzanie Twoich danych wy陰cz obs逝g cookie na naszej witrynie lub je瞠li jeste zarejestrowanym u篡tkownikiem wy郵ij wiadomo嗆 z 膨daniem zamkni璚ia konta tak jak opisano powy瞠j.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla os鏏, kt鏎e maj dosy absurdu jaki szerzy si w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obra瘸, ani narusza czyich d鏏r.
Je瞠li komu nie podoba si nasza idea to przepraszamy i nie zach璚amy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie s dodawane przez u篡tkownik闚 serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialno軼i.
Za wszelkie Materia造 dodane na stron odpowiada tylko i wy陰cznie osoba kt鏎a go doda豉. Je瞠li znajdziesz swoj w豉sno嗆 na profilu innej osoby, skontaktuj si z ni osobi軼ie. Redakcja Wiochy nie b璠zie rozstrzyga豉 kto jest w豉軼icielem materia堯w, poniewa nie ma do tego ani 鈔odk闚 ani uprawnie. Od tego jest s康 i tam nale篡 kierowa oskar瞠nia dotycz帷e kradzie篡 zdj耩, film闚 czy innych materia堯w pami皻aj帷, 瞠 fa連zywe oskar瞠nie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszaj帷ego prawo mo積a wys豉 informacje o takim naruszeniu korzystaj帷 z linku "Zg這 nadu篡cie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje s rozpatrywane przez administrator闚 strony w ci庵u 48 godzin od momentu zg這szenia. Domagaj帷 si usuni璚ia zdj璚ia nale篡 przes豉 orygina zdj璚ia lub w inny spos鏏 potwierdzi prawa do materia逝. Tylko zg這szenia zawieraj帷e takie po鈍iadczenia b璠 uznane za wiarygodne w my郵 artyku逝 14 Ustawy o 安iadczeniu Us逝g Drog Elektroniczn. W przypadku uznania wiarygodno軼i zg這szenia dost瘼 to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby doda absurd najpierw musisz si zarejestrowa w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako u篡tkownik zarejestrowany wymaga wyra瞠nia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajduj帷ej si poni瞠j Polityce Prywatno軼i.

Absurdy mo積a dodawa w o鄉iu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
鄉ieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien by opatrzony opisem i komentarzem bez u篡cia wulgaryzm闚 i s堯w og鏊nie uznawanych za obra幢iwe. Opis i komentarz powinien ubawi u篡tkownik闚 strony do 貫z.
Na stronie u篡tkownicy mog umieszcza materia造, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adres闚 internetowych oraz danych osobowych u篡tkownik闚, kt鏎e dopu軼i造 si absurdu. Dane mo積a pozostawi jedynie w przypadku dzia逝 "Wiocha w polityce" pod warunkiem, 瞠 dotycz os鏏 wykonuj帷ych funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie b璠帷e wioch (w szczeg鏊no軼i zatytu這wane: "Mo瞠 to nie wiocha" lub podobnie) b璠 usuwane. To samo dotyczy absurd闚 prosz帷ych o g這sy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdj耩 pornograficznych, reklam, zdj耩 przerobionych w celu obra瘸nia os鏏 na nich si znajduj帷ych, zdj耩 nawo逝j帷ych do przemocy, zdj耩 roznegli穎wanych dzieci.

Dodatkowo usuni皻e mog by absurdy:
- powtarzaj帷e si lub bardzo podobne a nie wnosz帷e nic warto軼iowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawid這wo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez u篡tkownik闚 serwisu. Im wy瞠j oceniony jest dany absurd, tym wi瘯sza ma szanse na trafienie na stron g堯wn.
Dop鏦i dodany absurd znajduje si w poczekalni, mo瞠sz zmieni jego opis, lub komentarz. Ka盥y absurd mo瞠 by oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych u篡tkownik闚 serwisu. Zawsze b璠ziesz wiedzia co inni o nim s康z.
Absurdy nisko ocenione przenoszone s do archiwum. Postaraj si aby Tw鎩 absurd zosta jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny mo瞠 ograniczy ilo嗆 mo磧iwych do dodania przez jednego u篡tkownika materia堯w zar闚no og鏊nie jak i w konkretnej kategorii. W szczeg鏊no軼i dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez u篡tkownik闚 nie mog zawiera adres闚 internetowych oraz by obra幢iwe dla innych u篡tkownik闚 strony lub os鏏 trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materia造 musz by zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usun望 wpis. Administrator witryny mo瞠 zablokowa u篡tkownika, kt鏎y nie stosuje si do regulaminu, na okre郵ony czas lub bezterminowo. Blokowane s tak瞠 konta zak豉dane jedynie w celu zak堯cania korzystania ze strony innym u篡tkownikom poprzez ich obra瘸nie, powielanie tych samych wpis闚 lub inne zachowania niezgodne z ide strony.  

Ka盥y u篡tkownik mo瞠 przekszta販i swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- ca趾owity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ U玆CIA TOKENA
- je瞠li nie jeste trollem to mo瞠sz doda 2 RAZY WI犴EJ komentarzy
- mo瞠sz doda 2 RAZY WI犴EJ absurd闚 dziennie
- konto u篡tkownika wyr騜nione ikon przy absurdach, komentarzach oraz w karcie u篡tkownika


Regulamin mo瞠 w ka盥ej chwili zosta zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunk闚 prawnych i technicznych o czym u篡tkownicy zostan poinformowani. Poprawki estetyczne (wygl康, kolor, liniatura, poprawienie b喚du stylistycznego itp) nie s uznawane za zmian regulaminu.
Maj帷 na wzgl璠zie dobro wi瘯szo軼i U篡tkownik闚, redakcja Wiochy z przyjemno軼i i bardzo skutecznie wsp馧pracuje z wszelkimi organami 軼igania (policja, prokuratury, s康y) w celu eliminowania dowcipnisi闚, podszywaczy i fa連zywych "w豉軼icieli zdj耩", psuj帷ych reputacj, dobry klimat i mi陰 atmosfer zabawy.


Obowi您kiem ka盥ego u篡tkownika jest znajomo嗆 aktualnego regulaminu.
Zak豉daj帷 sw鎩 Profil potwierdzasz, 瞠 bezspornie i w pe軟i 鈍iadomie zgadzasz si ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatno軼i.



AKCEPTUJ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.