Zaloguj przez FBZaloguj się  lub  Nowe konto
toggle menu
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
W Polsce by nie przeszło
główna
TYGRYS-1984  19-09-19, 07:20 Zgłoś
+ 312 -
Dodano: 2019-09-19, 07:20:19   przez: TYGRYS-1984
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 312  Zgłoś nadużycie
29
share Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(43)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
gordonthompson
    Ocena: 15 (glosow:19)
2019-09-19 10:55:29
Powinno być "próba włamania z bronią w ręku oraz próba zabójstwa domowników skończyły się dla trójki nastolatków fatalnie". A jest właściciel zabójca i potrójne morderstwo. Socjotechnika i do tego siermiężna.

all4you_9
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-10-15 22:27:36
I takie sprawy nawet nie trafiają do sądu w USA, przesłuchanie, dochodzenie, decyzja prokuratora, jest pan wolny.

Big_Misieg
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-10-14 21:16:47
Poczekamy az przed ktoryms z tych madrali stanie ktos z pistoletem(oby nie musieli zaznac tego uczucia) i wtedy niech sie wypowiedza...

anubisgd
    Ocena: 0 (glosow:2)
2019-10-14 17:59:28
przecież to jest normalne w każdym normalnym kraju a w pospolitej rzeczy po prostu trzeba zwłoki w kwas wrzucić i tyle.

bomba1233
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-10-13 23:48:09
u nas za stawianie oporu włamywaczowi dostał byś karę więzienia... najlepiej pomóc mu się okraść !!!

sprytek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2019-10-13 19:16:18
DZIĘKI BOGU TO NIE POLSKA BO DOSTAŁ BY DOŻYWOCIE.

durer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-10-13 17:54:07
Jakie morderstwo? Dobrze zrobił, ochronił dom i rodzinę, też tak zrobie jakby co.

harakir7771
    Ocena: 2 (glosow:4)
2019-10-13 15:43:11
u nas nawet jak użyjesz noża to masz przekichane, najlepiej włamywaczy prać poduszką, aż się poddadzą i uciekną.

viochman1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2019-10-13 15:36:25
Znajdzie się zawsze jakiś mędrek ws. interpretacji: NIE ZABIJAJ. A sam to interpretuje, bo zakłada, że dotyczy to ludzi, a dlaczego np. nie wszy? Przecież jasno jest napisane: "nie zabijaj"! Podając ten debilny przykład, mam nadzieję, że przez mędrków zostanie zrozumiany. Stary testament wyjaśnia to szczegółowo m.in. po to, aby byle mędrek dopatrzył się szerszego kontekstu.

AnonimowyPremier2
    Ocena: 3 (glosow:13)
2019-09-19 17:31:36
Lewactwo się oburza bo człowiek się obronił i znów debata o broni... Jesteście chorzy? Żal wam 3 bandytów? Kto wie co robili wcześniej i co jeszcze mogliby zrobić. Proponuję wszystkim zjebom żeby masowo podawali swoje dane i adresy w mediach społecznościowych z dopiskiem, że nie zamierzacie się bronić i żeby napastnicy to uszanowali i przychodzili nieuzbrojeni z torcikiem i piwkiem. Albo żeby was nie budzili.

koreperytor12
    Ocena: 1 (glosow:5)
2019-09-19 14:23:50
to Misiewicza jak się włamał do kwatery Nato też można było odstrzelić ?

waniasor
    Ocena: 6 (glosow:6)
2019-09-19 12:45:22
I tak powinno być u nas własność prywatna jest świętością, więc należy złodziejski margines usuwać szybko i skutecznie jak Ameryce :):):)

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:2)
2019-10-13 15:23:36
Potwierdzam. Tak samo jeśli rząd będzie chciał cokolwiek nacjonalizować, czyli jak oni mówią "repolonizować"

gsk08_15
    Ocena: 0 (glosow:2)
2019-09-19 12:03:40
Dobra, kolor skóry wszystko wyjaśni. Dlaczego? ponieważ mimo zniesienia dyskryminacji rasowej, dalej to tkwi w pamięci.

bibi1212
    Ocena: -3 (glosow:5)
2019-09-19 11:45:33
Widać nic nie wiesz o religii katolickiej, poza dezinformacją szerzoną w koło przez wrogów Polski i Polaków. Katolik ma OBOWIĄZEK chronić siebie, swoją rodzinę, otoczenie, naród, państwo. O ile siebie może jeszcze warunkowo poświęcić i dać się zabić, to nie wolno mu nie bronić rodziny i osób powierzonych. Oczywiście z użyciem wszystkich dostępnych i racjonalnie koniecznych środków. To znaczy, że do dziecka w sadzie nie będzie strzelał, ale kijem może mu przyrżnąć, a z bandytą uzbrojonym ma nie negocjować, tylko go zastrzelić. Niestety praktyka prawna w Polsce (bo prawo w zasadzie nie)

homo_sapiens
    Ocena: 2 (glosow:4)
2019-09-19 15:09:26
Jestem za pełnym prawem do obrony swojej i swojego mienia, łącznie z uśmierceniem napastników. Tylko, że ja nie jestem katolikiem i nie mam z tym problemu. A katolicy to podobno chrześcijanie. A w dekalogu judeochrześcijańskim (abstrahując od pewnych różnic, które nie mają tu znaczenia) stoi jak wół: "NIE ZABIJAJ". Tam nie ma nic o przypadkach, kiedy można, a kiedy nie można zabijać. Jest krótko i wyraźnie. Więc cała ta teoria o dopuszczalności zabijania pokazuje tylko hipokryzję kleru, który traktuje Biblię dosłownie tylko wtedy, gdy mu tak wygodnie.

m_a_c_i_e_k_85
    Ocena: -1 (glosow:1)
2019-09-20 02:26:35
Księga Wyjścia 22;2,3 (Jeżeli w nocy ktoś przyłapie złodzieja na włamaniu i zada mu cios, tak że ten umrze, to nie poniesie winy za przelanie jego krwi. 3 Ale jeśli stanie się to po wschodzie słońca, to będzie winny przelania jego krwi). Co do dekalogu to właściwe tłumaczenie jest ,, Nie morduj,, A także zaraz po dziesięciu przykazaniach (Księga Wyjścia) wyraźnie jest napisane, że ,,A gdyby ktoś podstępem zabił bliźniego swego i nawet od ołtarza mego oderwiesz go by ukara śmiecią,,

homo_sapiens
    Ocena: 2 (glosow:2)
2019-09-20 13:30:48
maciek - nie chce mi się tego sprawdzać, ale jeśli te cytaty są prawdziwe, to tylko pokazuje, jak absurdalna jest Biblia.

m_a_c_i_e_k_85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-09-20 14:12:05
Dlaczego absurdalna?

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:2)
2019-10-13 15:28:27
Tylko czy księga wyjścia to nie czasem Stary Testament? A rzymskiego chrześcijanina obowiązuje nowy. Po to, wg Waszej wiary Chrystus przyszedł na Ziemię, żeby Wam powiedzieć, że nie oko za oko, tylko kochaj bliźniego jak siebie samego. To ja mam Wam prawilnym katolikom tłumaczyć?

viochman1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-10-13 18:30:47
tomi2000 - tyś mędrek. Kochaj bliźniego swego...: tego co wymagasz od siebie, wymagaj od innych ORAZ nie wymagaj od innych tego, czego od siebie nie wymagasz. Gdyby ktoś niezbicie wykazał, że jutro coś mi strzeli do łba i dokonam rabunku i zabiję ludzi, to dziś palnąłbym sobie w łeb (można znaleźć lepszy przykład, ale ile zająłby opis!). Jaką miłość mam czuć np. do psychopaty, który wkracza do mojego domu z zamiarem wyrżnięcia rodziny? Moim obowiązkiem jest bronić rodziny i siebie. Osoba widzi tu oko za oko ?

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-10-13 20:22:59
Nie neguję Twojego, ani niczyjego prawa do obrony. Drażni mnie tylko, że niektóre środowiska podkreślają moc swojej wiary, jednocześnie wycierając sobie gębę Biblią, cytując ją, ale mieszając Stary i Nowy Testament, żeby pasowało do ich tezy. Świadkowie Jehowy robią podobnie

bibi1212
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-09-19 11:32:49
Dokładnie. Manipulator powinien odpowiadać.

bibi1212
    Ocena: 1 (glosow:1)
2019-09-19 11:31:37
Jakie potrójne morderstwo. Jeśli już to zabójstwo. To nie on jest odpowiedzialny, tylko włamywacze i jeszcze jemu należy się odszkodowanie za kłopoty. Przykro to pisać, bo jednak zginęli ludzie, a każdego szkoda.

gordonthompson
    Ocena: 15 (glosow:19)
2019-09-19 10:55:29
Powinno być "próba włamania z bronią w ręku oraz próba zabójstwa domowników skończyły się dla trójki nastolatków fatalnie". A jest właściciel zabójca i potrójne morderstwo. Socjotechnika i do tego siermiężna.

Brauza
    Ocena: 3 (glosow:5)
2019-09-19 10:38:19
A za użycie słowa "morderstwo" w tej sytuacji pismak powinien odpowiadać przed sądem.

GrzesiekACM
    Ocena: -4 (glosow:8)
2019-09-19 09:25:48
Tyko debil może chcieć takiego dostępu do broni w Polsce jak jest w USA. Przypomnę że w USA od roni palnej rocznie ginie blisko 40 tysięcy osób w tym ponad 1300 dzieci!!! Dodatkowo jest bardzo duży procent przestępstw popełnianych z bronią palną. Liczby rannych idą w setkach tysięcy. Szczerze napiszcie jak waszym zdaniem nazwać osobę która chce tego w Polsce

kornas1988
    Ocena: 4 (glosow:10)
2019-09-19 09:50:36
W Polsce najlepiej dac się okraść czy zabić bo jak zareagujesz siła go oskarża ciebie i pobicie czy zabójstwo bo taki chory jest system sprawiedliwości . Prosty przykład z Łodzi wracam z roboty kolo 22 podchodzi dwoch lepkow chca kase telefon i dostają wpie...l i uciekają a ja dalej czekam na autobus do domu mija 10 min autobusy nie ma ale za to jest duży radiowóz te pobite dwa lepki i oskarżenie o próbę kradzieży i pobicie

Brauza
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-09-19 09:25:29
A to ci rasista :D

koreperytor12
    Ocena: -6 (glosow:12)
2019-09-19 09:11:11
a jak antyterroryści siłą wtargną przez pomyłkę do twojego mieszkania (bywały takie przypadki) to też będziesz ich mógł zabić bez poniesienia konsekwencji ? Postępowanie tego "obrońcy domowego miru" zasługuje na potępienie i karę.

kornas1988
    Ocena: 2 (glosow:6)
2019-09-19 09:23:15
Czemu ? Facet bronił siebie i domu przez intruzami . Cholera wie kto to mógł być . W Polsce to napewno już by siedział dożywocie bo tu karą się obywatela poszkodowanego jeśli stanie w obronie siebie czy innego na ulicy

Leszy
    Ocena: 2 (glosow:2)
2019-09-19 11:16:11
Tak. Bedę mógł ich zabić. Bycie antyterrorystą to niebezpieczne zajęcie, można zginać przez swoją pomyłkę, tak samo jak bycie saperem.

bibi1212
    Ocena: 1 (glosow:1)
2019-09-19 11:38:38
Na skutek nagminnego wchodzenia służb do domów w Stanach bezprawnie, uchwalono prawo, że właściciel może ich wybić do nogi bez jakiejkolwiek odpowiedzialności karnej. I nic nie pomogły protesty policji. A to dlatego, że ta nagminnie łamała i naciągała prawo włamując się bezprawnie do domów. Może to ich prawo jest przegięte dając zbyt duże uprawnieni właścicielowi, ale w porównaniu z przegięciem w Europie, szczególnie w Polsce, to pryszcz.

kornas1988
    Ocena: 2 (glosow:6)
2019-09-19 08:42:13
I dobrze u nas też tak powunno być a nie ze hak mnie napada i się sam obronie to jeszcze mnie mogą oskarżyć za pobicie czy właśnie jak ktoś ni się wlsmie do domu to nie mogę mu zrobić krzywdy bo tak samo będzie a jak bym go zabil to w ogóle już bym siedział . Chory jest nasz system sprawiedliwości żeby bronić przestępcy

kanapkazpasztetem
    Ocena: -6 (glosow:10)
2019-09-19 07:51:13
komentarz usunięty przez moderatora

Brauza
    Ocena: 5 (glosow:13)
2019-09-19 08:42:00
Rozumiem, że nie widzisz różnicy pomiędzy wejściem do sadu a włamaniem.

GrzesiekACM
    Ocena: 2 (glosow:4)
2019-09-19 09:31:57
Brauza kradzież jabłek z kogoś sadu to tez włamanie na jego posesje.

Brauza
    Ocena: 0 (glosow:2)
2019-09-19 10:37:17
Owszem, ale jest istotna różnica pomiędzy wejściem na (nawet ogrodzoną) posesję a włam do domu, w którym śpi rodzina. Z sadu uciekną,przyłapani w domu mogą skrzywdzić osobę, której jedyną winą była np. chęć napicia się wody.

Roobson1910
    Ocena: -5 (glosow:17)
2019-09-19 07:37:29
Zabicie trzech osób to jest tragedia, a nie powód do szacunku. Szczególnie w kraju, który uważa się za katolicki. Amen

Brauza
    Ocena: 3 (glosow:7)
2019-09-19 09:27:50
Oczywiście, że jest to tragedia, ale spowodowali ją sami włamywacze. Sami ściągnęli to nieszczęście na siebie oraz na człowieka, który bronił swojego domu i rodziny.

Roobson1910
    Ocena: -4 (glosow:6)
2019-09-19 10:07:47
Brauza. Teoria zawsze jest prosta. Praktyka już nie bardzo. Włamywacze byli, są i będą. Teraz nie chodzą na włam z bronią. Ale jak by wiedzieli, że każdy kto jest w domu może do nich strzelać, to pewnie by broń brali ze sobą. I jakoś do mnie nie dociera, że to napadnięty zaskakuje napadającego. Raczej jest odwrotnie. Amen

ambroszpp
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-09-19 10:12:09
komentarz usunięty przez użytkownika

gordonthompson
    Ocena: 4 (glosow:4)
2019-09-19 10:42:11
Roobson, problem wtym, że jeden z tych nastolatków miał broń. Mało tego, strzelał pierwszy. Mimo tego, że właściciel został zaskoczony to obronił się dzięki temu, że posiadał broń. Ale zawsze znajdą się barany potępiające tego, który się bronił i żałujące tych "dzieci". Także tego, amen.

Brauza
    Ocena: 0 (glosow:4)
2019-09-19 11:10:23
Praktyka też może być prosta. To włamywacz zmusza nas do działania w obronie życia, zdrowia i mienia, więc cała wina za wszystko, co wydarzy się w następstwie jego działań spada na niego. Amen, czy jak to tam mówią żydowiercy.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •   Pan elektryk uczy ...
  •   Miszczu robi szoł ...
  •  Coś w tym jest
  •  Kiedy przesadzacie
główna
zwidi  18-08-20, 15:16 Zgłoś
+ 111 -
Dodano: 2018-08-20, 15:16:54   przez: zwidi
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 111Skomentuj (72) | Zgłoś nadużycie
9
share Udostępnij inaczej

kawusia facebook hopaj stars

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o.,Netsprint S.A. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.