Zaloguj przez FBZaloguj się  lub  Nowe konto
toggle menu
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
TYGRYS-1984  19-11-17, 08:16 Zgłoś
+ 307 -
Dodano: 2019-11-17, 08:16:15   przez: TYGRYS-1984
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 307  Zgłoś nadużycie
18
share Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(51)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
FireCrow
    Ocena: 17 (glosow:25)
2019-11-17 10:07:36
Już dawno to powinno być zrobione. Sam wyjechałem z kraju 14 lat temu. Nie mam dokładnego wglądu w to co się dzieje w kraju, jedynie co to mogę mieć mniej więcej zarys a i tak będzie on zakrzywiony, bo zależy kto pisze jakiś artykuł, i która partia mu się bardziej podoba. Nie głosuję na żadne partie w Polsce, pomimo iż znajomi nakłaniali mnie kilka razy. Nie mieszkam w Polsce, więc nie wtrącam się w sprawy Polski. Proste.

nocny_narrator
    Ocena: 1 (glosow:1)
2019-11-20 04:14:52
Ostatnio byłem w konsulacie RP po paszport .czekam w kolejce a babka przedemna pytała się czy bez paszportu będzie mogla iść głosować, to miałem ochotę zaj... z otwartej w ten durny ryj

piczun
    Ocena: 1 (glosow:1)
2019-11-18 18:47:43
Ale jajcarze w tych stanach

maslanatomek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2019-11-18 14:16:06
w więzieniach najwięcej głosowało za PO. dlaczego oni mają prawo głosować?

zbycho6305
    Ocena: -4 (glosow:6)
2019-11-18 10:50:44
ty jesteś chyba z konfederacji oni chcą wszystkim odebrać prawo do głosowania tylko pany będą mogli głosować

ar2r13
    Ocena: 4 (glosow:8)
2019-11-18 10:34:49
Już to pisałem ale napiszę jeszcze raz "Mieszkam we Finlandii i nie głosowałem , nie poczuwam się aby głosować ponieważ nie mogę komuś wybierać władzy nie mieszkając w Polsce."

kubanos33
    Ocena: -5 (glosow:9)
2019-11-18 10:23:12
Nie ważne gdzie mieszkasz. Jeśli jesteś Polakiem to masz prawo a nawet obowiązek głosować. Ale idąc waszym dziwnym tokiem myślenia. Różne tuski i bienkowskie też w takim razie nie powinni mieć prawa do głosowania

Beznickowy
    Ocena: -7 (glosow:13)
2019-11-18 07:15:22
Czy autor pytania jest debilem? Może pójść krok dalej i odebrać prawo głosu elektoratowi PiS? Albo wprowadzić obowiązek glosowania na PO, bo do tego to sie sprowadza. Po to uczestniczymy w wyborach aby mieć do czego wrócić, bo zostawienie losu polski lebiegom które nie potrafiły nawet za chlebem wyjechać a jedyne co potrafią to ujadac z internetów byłoby dosyć nieodpowiedzialne. Dziękuję za uwagę.

No_stupidity
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-11-18 02:06:16
Ile osób na emigracji przeciwko PiS aby jeszcze mieli kiedyś do czegoś wrócić...... to lepszy?sort? wybrał i mamy to co mamy

robsen
    Ocena: 1 (glosow:5)
2019-11-18 02:01:12
To jest wielkie gówno i propaganda... Tylko w Chicago mieszka 1milion Polaków a do wyborów poszło niecałe 10tys, czyli raptem 1%. i tylko z tych 10tys na pis głosowało chyba 70%. czyli 7tys na 1milion

Toja1110
    Ocena: 0 (glosow:4)
2019-11-18 05:20:36
ojj tam.. chyba sie troszke rozpedziles.. zostaw ten temat.. tu na wiocha nie wytlumaczysz.. czy glosowales czy nie.. czy na pis czy nie.. tu dla tupiacych przyziemnych wiochowych krzykliwych troli nie wytlumaczysz.. oni wiedza jak nam sie zyje.. no przeciez ogladaja filmy na polsacie.. np. "Kevin sam w domu"..

Toja1110
    Ocena: 0 (glosow:2)
2019-11-18 05:32:38
a w Chicago mieszka niecale 3miliony ludzi.. gdzie Polacy uciekaja z miasta na przedmiescia.. nawet gdybys policzyl wszystkich w Chicagoland nawet z pochodzenia Polakow.. to nie wiem czy doliczysz miliona..ale nie wazne.. wyrok zapadl wydany przez slabych.. tchorzliwych.. wiecznie nazekajacych na swoj los.. leniwych.. krnabrnych.. zamiast pomyslec.. to wola ujadac.. zapraszamy.. juz bezwizowo.. chetnie nawet ci prace zaoferuje.. i zamiast zostac zgnieconym.. zarobisz.. i zaczniesz moze godnie zyc.. spokojniej?

hans5000
    Ocena: -3 (glosow:15)
2019-11-17 21:43:54
Chyba że będą głosować na PO prawda? Pamiętasz jak Polacy w UK głosowali na PO? Wtedy darłeś mordę?

tem101
    Ocena: 3 (glosow:3)
2019-11-17 21:22:35
Frekwencja za granicą jest wysoka, bo jest obliczona od ilości zarejestrowanych a nie wszystkich uprawnionych. Raczej na głosowanie idą ci, co się wcześniej rejestrowali.

grabcan
    Ocena: 3 (glosow:15)
2019-11-17 20:48:47
Każdy obywatel PL ma prawo głosować,bez względu na to gdzie w danej chwili przebywa,bo to gwarantuje mu KON-STY-TUC-JA. Lepiej niech opozycja ruszy doopą i głową jak przekonać do siebie większość,bo póki co ,to jest zbieranina przegrywów bez pomysłu na cokolwiek.

pibi80
    Ocena: 6 (glosow:8)
2019-11-17 22:29:38
Ale tu nie jest mowa o tym, co gwarantuje obecnie konstytucja, tylko o tym, co powinna gwarantować. Jeśli od pół wieku mieszkasz na innym kontynencie to jakie masz prawo decydować o kształcie kraju tych, którzy nie spie****lili za granicę za dobrobytem?

grabcan
    Ocena: 0 (glosow:2)
2019-11-18 17:09:23
pibi80, aha, o tym co powinna gwarantować ,aby zadowolić pewną część społeczeństwa kosztem pozbawienia równouprawnienia i swobód innej części obywateli? Czy gdyby okazało się,że wiekszość Polaków na obczyżnie (stale czy tymczasowo) głosowała na POKO,czy lewicę to też byś wznosił ten postulat? Chhyba nie,a przynajmniej na to wskazuje mem i dyskusja wokół niego. Jeszcze raz,każdy obywatel musi mieć takie same,równe prawa i tyle,na tym polega demokracja i równość. Gdyby POKO miała pomysł na wybory i przekonanie do siebie ludzi,,nie było by problemu

pibi80
    Ocena: 2 (glosow:2)
2019-11-18 22:28:50
Oczywiście, że bym wznosił ten sam postulat. Zawsze go wznosiłem, bo nie widzę sensu aby komuś innemu dom meblować.

danzby
    Ocena: 0 (glosow:6)
2019-11-17 20:31:34
mieszkam na stale za granica i popieram,

muchomorro
    Ocena: 1 (glosow:1)
2019-11-18 19:12:25
A ja nie popieram. Płacę wciąż w Polsce mnóstwo różnego rodzaju podatków i posiadam tam nieruchomości. Chcę móc współdecydować co się z nimi dzieje.

pazur1111
    Ocena: 2 (glosow:2)
2019-11-17 20:26:34
ale Was tam w polszy w ch...a robia. Musieli pokazac ze gdzies ich ktos popiera bo bynikt nie uweirzyl ze wygrali to doj..ali tym na wygnaniu

Krzysztofd55
    Ocena: 0 (glosow:12)
2019-11-17 16:59:24
Jakby zagłosowali na PO to by pewnie było ok?!

martin987
    Ocena: 5 (glosow:11)
2019-11-17 12:45:03
To ze na emigracji nie znaczy ze na zawsze na niej pozostanie. Odebrac prawo do glosowania ludziom z IQ ponizej sredniej - poparcie dla PIS spadloby do zera

muchomorro
    Ocena: 2 (glosow:6)
2019-11-17 17:52:11
Nie ma szans, bo autor mema by nie mógł głosować ...

Robimax
    Ocena: -1 (glosow:3)
2019-11-18 08:22:05
A może zabrać tylko gejom, feministkom i tym co mają podwójne obywatelstwo? Pier....cie , bo wygrali ci ,ktorych nie lubicie.

x2d2
    Ocena: 6 (glosow:6)
2019-11-17 11:07:32
Nie nie odebrać bo to jest nie tolerancja. A może zastanowić się czy prawo do głosu powinni mieć tylko ci którzy płacą podatki w kraju lub poza krajem są krócej niż 2 lata .

robertw977
    Ocena: 3 (glosow:11)
2019-11-17 10:18:20
A tym co głosowali na PO w UK też odebrać prawa głosu czy zostawić?

roman2272
    Ocena: 3 (glosow:5)
2019-11-17 11:26:34
Wszystkim.

starszypanzkotem
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-11-18 07:00:02
komentarz usunięty przez użytkownika

starszypanzkotem
    Ocena: 0 (glosow:4)
2019-11-18 07:03:05
Tego typu pytanie może postawić jedynie pisowski młotek głosujący, sprzedawczyk 500- :) taki jak krzysio kilka komentarzy wyżej.

Jarosław69580
    Ocena: -1 (glosow:1)
2019-11-18 23:07:18
robertw977 Cico są w UK są w Polsce conajmniej parę razy w roku ci z USA raz na parę lat, "mówi ci to coś"?

Zubkownik
    Ocena: -5 (glosow:13)
2019-11-17 10:12:08
Wygnała ich na tułaczkę za chlebem świetlana polityka gospodarcza POprzedników gdy bezrobocie było dwu cyfrowe i ŻADNYCH perspektyw. Przy okazji każdych wyborów dziękują odpowiednio głosując za tę tułaczkę po świecie.Dziwi was to?

LaRambla
    Ocena: 3 (glosow:7)
2019-11-17 13:22:04
Mieli prawie 5 lat żeby wrócić. Wg mnie głosować powinni tylko ci,którzy płacą podatki w Polsce obywatele Polski.Wowczas ani kler ani Polonia nie decydowałyby za nas.

Toja1110
    Ocena: -2 (glosow:6)
2019-11-17 18:06:12
LaRambla.. nie pyskuj mi tu.. bo ciocia z Ameryki paczki i pieniazkow nie wysle.. ty prosty plytki czlowieku.. ciebie nie obchodzi czy glosowalem..32tys zadeklarowalo chec glosowania w USA z czego moze 91% wg tvn poszlo do wyborow.. z czego 59% glodowalo na PIS ale to ze te 29tys co chcialo glosowac to tylko 0.5% polonii w USA.. ciebie nie obchodzi.. nie obchodzi cie tez.. ze Polska przetrwala ostatni swiatowy kryzys ekonomiczny.. dzieki wlasnie kasie slanej od polonii na obczyznie.. teraz macie swoje 500+.. my nie wtykamy palcow w wybory.. ale meczy nas juz ciagle wyciaganie rak.

bialymis81
    Ocena: 2 (glosow:6)
2019-11-17 20:18:44
Twoja spadaj do toiToja , skoro tak im się podoba w Polsce to zapraszam do powrotu. Nie mieszkam nie głosuje!!

Toja1110
    Ocena: -2 (glosow:4)
2019-11-17 20:35:15
misiu.. ty slodki pysiu.. zrozum wreszcie.. ze glosowali tylko ci co jezdza tam i spowrotem na dorobek.. a nie ci co sa na stale..

starszypanzkotem
    Ocena: 1 (glosow:5)
2019-11-17 22:03:43
Goowno prawda, głosują na pis bo to za rządów pisu Polska stała się frajerem która płaci grube miliony USA ..uj wie za co!!! Dla nich jak i Trumpa to po prostu biznes.

FireCrow
    Ocena: 17 (glosow:25)
2019-11-17 10:07:36
Już dawno to powinno być zrobione. Sam wyjechałem z kraju 14 lat temu. Nie mam dokładnego wglądu w to co się dzieje w kraju, jedynie co to mogę mieć mniej więcej zarys a i tak będzie on zakrzywiony, bo zależy kto pisze jakiś artykuł, i która partia mu się bardziej podoba. Nie głosuję na żadne partie w Polsce, pomimo iż znajomi nakłaniali mnie kilka razy. Nie mieszkam w Polsce, więc nie wtrącam się w sprawy Polski. Proste.

kornas1988
    Ocena: 2 (glosow:6)
2019-11-17 10:29:47
O w końcu nareszcie głos rozsądku

Wojda_lwo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2019-11-17 23:11:13
Większość ludzi w Polsce wie tylko to, co im pokażą media. No i od tego, które media oglądają/czytają/słuchają zależy ich poparcie. To samo wydarzenie jest przedstawiane z różnymi komentarzami i od tego komentarzu zależy, co ktoś "sam sądzie na ten temat"

FireCrow
    Ocena: 1 (glosow:1)
2019-11-18 00:20:38
Czyli podążając Twoim tokiem myślenia, większość ludzi nie ma żadnej perspektywy co do kosztów życia codziennego, typu żywność, paliwo, wypad do kina, ich własne zarobki?... O to mi chodzi. Nie mam odniesienia względem rzeczy podstawowych, jak się na prawdę żyje w Polsce. A to też ma duży wpływ na moją decyzję. A że bajzel wielki wszędzie, to wiem, ale co tu nowego, jak w polityce te same mordy od ponad 30 lat?

pienek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2019-11-18 07:33:29
Bo ci się nie chce i będziesz miał czyste sumienie że nie głosowałeś,bo tam głosować to nieraz trzeba pojechać ponad setkę kilometrów,stracić kupę czasu a ty janusz jesteś.

all4you_9
    Ocena: -1 (glosow:1)
2019-11-18 19:49:18
Nie chcesz, nie głosuj, ale nie decyduj za innych. Dziś emigranci, jutro bezrobotni, pojutrze emeryci, na końcu wszyscy których dochody są poniżej 1mln zł roczne. Chcecie państwa feudalnego i cofnąć się do średniowiecza? Po za tym jak chcecie odebrać prawo głosu emigracji? Trzeba konstytucję zmienić, PiSowi trochę brakuje, a o opozycji nie wspomnę.

kornas1988
    Ocena: 1 (glosow:1)
2019-11-19 06:01:58
All4you tak trzeba odebrać prawo wyborcze ludzia co nawet przez chwilę nie myślą o powrocie do Polski a wybierają nam rząd czy prezydenta . Przed wyborami byłem na robocie w Niemczech i robiliśmy sufity napinane w domku jedno rodzinnym u Polaków . Co ciekawe było ich w jednym domku 3 rodziny i każde stwierdziło ze do Polski nie wracają bo drogo bo ujowo ale na PiS zagłosują tak żeby inni Polacy mieli jeszcze gorzej . No myślałem ze ich chyba zayebe tam na miejscu

FireCrow
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-11-19 17:42:40
kornas1988 i to jest januszostwo pełną gębą. A takich w UK też jest od cholery. Mieszkają na kupie, robią za grosze w fabryce, bez ambicji, ale jeśli mają okazję spieprzyć komuś innemu życie, to to zrobią, nie ważne jakim kosztem

kornas1988
    Ocena: 1 (glosow:1)
2019-11-20 18:10:56
Fire dokładnie tak sami nie mają w życiu żadnych ambicji itp to spiwddola życie innym

leniubumelant
    Ocena: 0 (glosow:4)
2019-11-17 09:39:46
Jednym przykładem chcesz zmieniać zasady? Popatrz na wyniki, tylko w USA. A jak bys chciał wiedzieć dlaczego to wyjechali zaraz po tym jak u nas komunizm padł i mają informacje gazetowe więc dla nich Kaczyński w pamięci ten co był między innymi w solidarności i jest aktualnie u władzy a dotego dodaj trochę patriotyzmu którego nauczyli się w Stanach że nasze i tylko nasze i masz ich mentalność i powód głosowania na pis

MTeresaJP
    Ocena: -3 (glosow:5)
2019-11-17 09:00:22
Nie ja jestem za tym, żeby teraz wracali do tego raju .... Btw jeśli się jest obywatelem USA nie można mieć innego obywatelstwa, ciekawe jak ta wiara z Chickago głosuje ...

Toja1110
    Ocena: 1 (glosow:3)
2019-11-17 18:29:48
ale ktos ci naklamal.. obywatelstwo Amerykanskie zrobilem jakies 15lat temu.. nikt nigdy nie pytal abym zrzekl sie obywatelstwa Polskiego.. ktos ci glupot naopowiadal.. i to jest ta wiedza wlasnie o nas na obczyznie..

grabcan
    Ocena: 0 (glosow:2)
2019-11-17 20:50:45
Prawo amerykańskie nie zabrania obywatelom USA posiadania równorzędnie obywatelstwa innego kraju. Tak samo jest w prawie polskim.

MTeresaJP
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-11-18 17:34:15
Cóż, moja ciotka mieszkająca tam od 1981 roku jest innego zdania niż wy

muchomorro
    Ocena: 1 (glosow:1)
2019-11-18 19:16:35
Twoja ciocia jest oczywistym debilem, widać pokrewieństwo zobowiązuje. Bana na google masz? Sam znam kilka osób z podwójnym obywatelstwem, w tym amerykańskie.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  To już dziś. Wszystko się zgadza
  •  Niestety...
  •  Kozaki
  •  Idąc na dyskoteke
Chyba nie powinien go budzić.
główna
byciek2  18-06-08, 17:05 Zgłoś
+ 94 -
Dodano: 2018-06-08, 17:05:55   przez: byciek2
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 94Skomentuj (5) | Zgłoś nadużycie
5
share Udostępnij inaczej

kawusia facebook hopaj stars

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o.,Netsprint S.A. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.