Zaloguj przez FBZaloguj się  lub  Nowe konto
toggle menu
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Chorzowski  19-12-27, 23:40 Zgłoś
+ 274 -
Dodano: 2019-12-27, 23:40:15   przez: Chorzowski
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 274  Zgłoś nadużycie
35
share Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(74)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
ambroszpp
    Ocena: 10 (glosow:42)
2019-12-28 00:26:54
Dziewczyna to raczej powtarza, to co od kilkunastu lat mówią czołowe instytucje naukowe. A że zwróciła na siebie bardziej uwagę niż Akademie Nauk z 80 różnych krajów, mówiące że globalne ocieplenie istniej i jest wynikiem działalności człowieka, to już raczej wina mediów.

Pallandini
    Ocena: 1 (glosow:1)
2019-12-30 17:38:52
@blukutakus: No, to niech będzie o niedoukach: możesz wyjaśnić, co to takiego jest "niedouka"? Po jakiemu to? Bo po polsku, niedouku, liczba mnoga w celowniku (komu?czemu?) jest "niedoukOM". Wracaj do szkoły. Przerób na nowo deklinacje rzeczowników przez przypadki, niedouku.

blukutakus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-01-01 01:14:11
Zawsze to samo sami poloniści i to nie tacy zwykli tylko cwaniaczki bo nigdy nie odnoszą się do tego co tylko jak napisałem. Takie skutki polskiej edukacji. z pewnością poprawnie byś się wypowiedział tylko nie masz co powiedzieć.

Jokers746
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-12-30 13:57:58
No dobra. Powiedziała co miała powiedzieć ale teraz to robi show wokół siebie. Człowiek roku .... :D Nie wiem komu pogratulować. Naukowcy trąbią o tym od wielu lat ale są olewani. Wychodzi jakiś bachor - przez którego można nabawić się migreny i nagle wielki szum "o jeju o rany biedna planeta".

blukutakus
    Ocena: -3 (glosow:3)
2019-12-30 12:26:49
Nic nie jest takie na jakie wygląda i obawiam się ze rola tego dziecka jest zupełnie inna niż wam wsie wydaje. Pytanie kto z was wie Dlaczego ekologiczna energia jet lewacka a tradycyjna węglowa nie? a dlatego ze jest na odwrót to tradycyjna scentralizowana kontrolowana przez państwo jest lewacka a ekologiczna rozproszona nie. Przypominam zakłamanym niedouka lewackie jest jest to co narzuca ci coś i dąży do kontroli czyli nasz klasyczny system. a co do opinii tego dziecka o klimacie ma prawo do oceny jak każdy z nas i ja także mam prawo i widzę ze się zmienia.

simson943
    Ocena: 0 (glosow:4)
2019-12-30 00:53:16
Mala glupia pipa

krzysk85
    Ocena: 0 (glosow:10)
2019-12-29 21:28:46
Możecie "minusować" ile tylko chcecie, ten dziennikarz ma rację i żadne lewactwo tego nie zmieni, żeby niewiadomo jak głośno krzyczało, a ta gówniara powinna siedzieć w szkole i być pod opieką psychiatry bo jest chora, trzeba ją leczyć i jej współczuć, bo została wykorzystana przez tych, którzy zarabiają na pseudo-ekologii grube miliardy dolarów. Ludzie ci śmieją się z was, przytakujących i popierajacych ich praktyki, licząc pieniądze i podsycając waszą nienawiść do trzeźwo patrzących na rzeczywistość.

ambroszpp
    Ocena: -1 (glosow:9)
2019-12-29 21:59:10
Dzieci i młodzież w Szwecji podlegają obowiązkowi szkolnemu od 7 do 16 roku życia. Więc gówniara nie musi już chodzić do szkoły. Doucz się trochę. Bo każdy trzeźwo myślący i mający choć trochę wiedzy, śmiej się z takich jak Ty. Ci co negują antropogeniczne zmiany klimatu są w tej samej grupie, co płaskoziemcy i antyszczepionkowcy.

krzysk85
    Ocena: 2 (glosow:2)
2019-12-30 13:42:56
Właśnie widać skutki takiego podejścia do edukacji Szwecji, nauka do 16 roku - takich ludzi łatwo potem kontrolować. Ten kraj upada, wystarczy posłuchać wypowiedzi rodowitych, jeszcze trzeźwo myślących Szwedów. Swoją drogą sądząc po twojej wypowiedzi panie ambroszpp sam na pewno dłużej niż do 16 roku się nie kształciłeś.

ambroszpp
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-12-30 18:51:08
komentarz usunięty przez użytkownika

ambroszpp
    Ocena: -1 (glosow:1)
2019-12-30 18:55:26
Tak, tak. Masz rację Szwecji już nie ma, kraj upadł, edukacja kuleje. Normalnie strach tam jechać. Tylko po jaką cholerę, nasi rodacy wciąż tam emigrują i jeżdżą do pracy? Czemu z niemal każdym Szwedem dogadasz się po angielsku, a w Polsce obcokrajowcy mają z tym problem? Krzysiu, możesz odpowiedzieć na tak kilka pytań. Tylko tak bez zawoalowania, bo ja jestem nieuk, po 8 klasach podstawówki.

krzysk85
    Ocena: 2 (glosow:2)
2019-12-30 20:03:41
Pewnie zamachy bombowe praktycznie co drugi dzień to nie jest zwiastun zbliżającego się upadku, strach nie tylko obywateli ale i tamtejszej policji przed wejściem do niektórych miast czy dzielnic to też jest oznaką dobrobytu, jeżeli jest tam tak wspaniale to też jedź tam z rodziną, tylko uważaj co mówisz do swoich dzieci bo bardzo łatwo można się ich tam pozbyć.

krzysk85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-12-30 20:10:47
Jak już pisałem, poczytaj wypowiedzi Szwedów, a nawet Polaków, którzy wyjechali tam na emigrację. Szwecja kiedyś była krajem dobrobytu, niestety zmieniło się to i cały czas zmienia na coraz to gorsze.

ambroszpp
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-12-30 22:22:32
Też taki jeden to tu pisał. Ponoć ostrzał z broni maszynowej, bombardowania, wybuchy mini i granatów są na okrągło. Normalnie gorzej niż w Syrii. Gdyby nie zasieki wzdłuż Bałtyku, Szwedzi by na pontonach do Polski płynęli. No, ale tego mi w TVN nie powiedzą.

ambroszpp
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-12-30 22:29:11
No i ja już na zgniłym lewackim zachodzie, swoje odpracowałem. Teraz ma stare lata, chcę posiedzieć w spokoju i dobrobycie w ukochanej ojczyźnie. W Szwecji byłem tylko raz, jakieś 2 lata temu. Ale to chyba było jeszcze przed jej upadkiem, bo całkiem miło i przyjemnie spędziłem tam krótki urlop.

krzysk85
    Ocena: -1 (glosow:1)
2019-12-30 22:32:19
Ale się uśmiałem, dobry jesteś, musisz kabaret założysz, najlepiej razem z Gretą :D

krzysk85
    Ocena: -4 (glosow:8)
2019-12-29 17:12:02
Ma facet rację i tyle.

BloodyFace
    Ocena: -4 (glosow:12)
2019-12-29 14:36:22
moze dlatego ze starzy jak ten facet zdechna za 10 lat wiec nic nie robia w tej kwestii i maja w doopie co bedzie za 50 lat

Bru_Net
    Ocena: -4 (glosow:16)
2019-12-29 14:33:27
Szkoda, że ta dziewczynka jest mądrzejsza od tego pyszałkowego barana.

pawelwiktor15
    Ocena: -2 (glosow:12)
2019-12-29 13:22:56
Akurat w tym przypadku koleś ma racje.

Kowallo32
    Ocena: -1 (glosow:19)
2019-12-29 12:44:49
Jak widze tego rozkapryszonego bahora to az mnie telepie. Gnoj drze morde robiac zadyme i zaslone dymna a lewackie media to rozdmuchuja. Ten swiat upadnie szybciej niz nam sie wydaje a doprowadza do tego wlasnie lewackie organizacje. Do lrwakow powinmo sie strzelac bez litosci.

grabcan
    Ocena: 2 (glosow:10)
2019-12-29 12:22:31
"Naukowcy" związani z IPCC i ONZ doszli do konsensusu klimatycznego - czyli ogólnego porozumienia się bez poparcia naukowymi faktami, opierającego się na teorii przyjętej za prawdziwą,że: dwutlenek węgla zbiera się na ok 6tys metrów budując barierę,która wpuszcza do atmosfery promieniowanie słoneczne,ale już go nie wypuszcza,przez co klimat się ociepla. Hmm, gęstość (ciężar) powietrza to 1.23g/cm3, gęstość CO2 to 1.98g/cm3. CO2 pokonał grawitację! IPCC nie wspomina również o cyklu kargonowym,czyli mieszaniu się CO2 z powietrzem i wchłanianiu się do gleby, oceanów,czy też przez rośliny.

grabcan
    Ocena: -3 (glosow:9)
2019-12-29 12:31:20
Dla IPCC CO2 oczywiście wisi sobie w powietrzu i ociepla klimat. Ignorują fakt,że ogromne jego ilości wchłaniają oceany. Dowodem na to jest choćby zmiana ich zakwaszenia: 1960r-zaw CO2 w pow 320ppm- pH-8.10, 2010r-zaw CO2 w pow 380ppm- pH-8.05. Oczywiście niewiemy jeszcze jaki będzie tego efekt,ale natura sama reguluje bilans węglowy,którego zawartość w atmosferze stale utrzymuje się na poziome 0,04%. Tak,tak CO2 to składnik śladowy i nie mamy zielonego pojecia jak jego zawartość wpływa na klimat, no ale mamy za to konsensus oparty na wygodnej teorii i kasa zaczyna płynąć

grabcan
    Ocena: -3 (glosow:9)
2019-12-29 12:38:34
Poza tym IPCC nie tłumaczy w kjaki sposób CO2 cudownie wpuszcza promieniowanie do atmosfery,ale już go nie wypuszcza? Nie mówią też o tym,że w prehistorii, co udowodniona na podstawie badań skorup lodowych na biegunach, ziemia widziała stężenia CO2 rzędu 4000ppm i 5000ppm, czyli ponad 10 razy wyższe niż dziś. Kto to wyprodukował? Ludzie 440 mln lat temu?? Poza tym wtedy to CO2 zatrzymywał promieniowanie,bo towarzyszyły tym ilościom CO2 okresy zlodowacenia. Znów udowodnione naukowo,ale nie usłyszysz tego od IPCC, ONZ i mainstreamu

grabcan
    Ocena: -2 (glosow:8)
2019-12-29 12:43:22
Nie twierdzę,ze produkcja CO2 to coś dobrego,wręcz przeciwnie,ale znów nie usłyszysz od IPCC że ludzie produkują mniej niż 1 (JEDEN) procent CO2 zawartego w atm. Pi*rdolenie,że to my jesteśmy odpowiedzialni za ocieplenie klimatu,to bzdura i terroryzm ekologiczny. Kiolejny sposób na kontrolowanie sppołeczeństw i dojenie z nich pieniedzy. Mieliśmy już dziury ozonowe i inne bzdety i nagle "naukowcy" ucichli i wszystko się rozeszło po kościach. Proponuję wyłączyć, TVP, TVN i inne marksistowskie newsweeki i włączyć myślenie.

ambroszpp
    Ocena: 3 (glosow:5)
2019-12-29 14:32:32
Można prosić o źródło tych rewelacji? Wystarczy cytat, a ja już sobie znajdę. Bo staram się znaleźć i jakoś nie potrafię. I od razu chciałbym Ci zwrócić uwagę, że nie chodzi o wypuszczanie promieniowania słonecznego, a o promieniowanie podczerwone. To są dwa różne zagadnienia. Dziura ozonowa to fakt naukowo udowodniony, wciąż ona jest. Ale dzięki protokółowi montrealskiemu, do którego przystąpiło 160 państw, gazy z grupy freonów zostały wyeliminowane z masowej produkcji. Dzięki temu dziura ozonowa ma całkowicie zniknąć do 2060 roku.

ambroszpp
    Ocena: 2 (glosow:2)
2019-12-29 15:44:27
CO2 gromadzi się "warstwą" ale ma to miejsce na wysokość powyżej 80 km od ziemi, w heterosferze. Jego stężanie sięga tam 3%. A dzieje się tak dlatego, że na wysokość ponad 80 km jest bardzo niskie ciśnienie i temperatura, przez co procesy konwekcji i dyfuzji są tłumione i gazy na tej wysokości nie mieszają się, tak intensywnie jak w homosferze.

Grzeloo
    Ocena: -5 (glosow:11)
2019-12-29 12:05:50
Z dziurą ozonową nie wyszło to się za dwutlenek węgla czepili, ważne żeby człowieki żyły w strachu

nissin
    Ocena: 1 (glosow:7)
2019-12-29 13:00:56
"Dziura ozonowa - historia sukcesu. Otóż dziura wciąż istnieje, a to, że przestała rosnąć jest wielkim sukcesem nauki i społeczności międzynarodowej. Ostrzeżeni przez naukowców politycy zgodzili się na wspólne działanie, a sprawnie wprowadzone regulacje pozwoliły na uniknięcie katastrofy. Dokumenty zostały ratyfikowane przez wszystkie kraje świata, które tym samym zobowiązały się do stopniowego wycofania z produkcji substancji niszczących ozon, przede wszystkim freonów." - naukaoklimacie.pl

ElKocuro
    Ocena: 3 (glosow:11)
2019-12-29 11:19:03
Ale prawica musi mieć ból dupy skoro podciera się niemieckim dziennikarzem (o zgrozo bo polskiego pochodzenia) hahahahaha. Żałosne bo to dziecko cytuje ekspertyzy naukowców a nie sama prowadzi badania ale to wie nawet średnio wykształcona ameba.

Genialon
    Ocena: 1 (glosow:5)
2019-12-29 14:00:08
Tu właśnie masz rację. Naukowiec to człowiek żyjący z grantów tudzież uprawiania nauki, sam niekoniecznie mądry. Nie należy mylić go z uczonym, bo to przeciwny biegun.

Pysialek8888
    Ocena: 2 (glosow:10)
2019-12-29 11:07:35
ALe pedofile mogą w sutannach nauczać dzieci a żydowski gej ze swojej ubeckiej willi może nauczać o rodzinie?

Genno_Laskolnyk
    Ocena: 4 (glosow:8)
2019-12-29 10:47:32
Przypominam "prawactwu" (czymkolwiek jest prawactwo lub lewactwo) dla przykładu, że jednym z katolickich patronów polski jest zmarły w wieku 18 lat Stanisław Kostka.

RzonatyWonsz
    Ocena: -1 (glosow:9)
2019-12-29 10:44:40
ja nie wiem jak to jest u innych, ale ja sobie czytam w necie i oglądam np discovery i inne programy tego typu i słyszę... że orbita ziemi zmienia się się od bliskiej kołowej do wydłużonej o około 5-6% co 400 tys lat i trwa to około 45-50 milionów lat. W tym cyklu planety zmieniają swoją atmosferę, ocieplają się, marzną, na jowiszu przesuwa się słynna burza - ta ciapa w inne miejsce, na marsie w lecie nagle odnotowano -2 stopnie w południe do tego jądro słońca coraz zimniejsze jest a jego atmosfera się ociepla... gdzie tu nasza robota? Ktoś wywąchał sianko w tym całym ocieplaniu klimatu

gotoxy
    Ocena: -3 (glosow:11)
2019-12-29 10:33:41
Klimat się zmienia i ociepla, ale to zaczęło się dużo wcześniej niż ostatnie przegrane wybory lewicy. Tylko wcześniej lewicy to nie przeszkadzało.

psykopunkz69
    Ocena: -3 (glosow:19)
2019-12-29 10:11:21
To, że klimat się zmienia jest widoczne gołym okiem. Problem w tym, że lewactwo jak mantre powtarza, że to wina tylko i wyłącznie człowieka, a każdy kto nie jest ignorantem wie, że to nie prawda. Możliwe, że się do tego dokładamy, ale nie można mówić, że to wina tylko i wyłącznie człowieka, bo to zwyczajnie bzdura.

Genno_Laskolnyk
    Ocena: 3 (glosow:9)
2019-12-29 10:44:33
To, że jesteś ignorantem to akurat udowodniłeś wielokrotnie. Zajmij się lepiej obroną czarnych pedofilów bo to temat dla ciebie.

psykopunkz69
    Ocena: -2 (glosow:6)
2019-12-29 11:18:41
Widzę dupa dalej szczypię... Biegnij po kolegów i stawiaj lewackie plusy, pedrylu.

Genno_Laskolnyk
    Ocena: 1 (glosow:7)
2019-12-29 11:22:20
Co wpis to głupszy. Widzę, że teraz biegasz po moich postach i próbujesz się odegrać za to, że zmasakrowałem cię jak suczkę. Spoko biegaj pimpusiu.

psykopunkz69
    Ocena: -4 (glosow:4)
2019-12-29 13:18:37
Ja latam po twoich? To ty tu przylazłeś i nie odnosisz się do tego co napisałem, tylko atakujesz moją osobę, pederasto.

Genno_Laskolnyk
    Ocena: -2 (glosow:6)
2019-12-29 13:57:50
Zdecyduj się w końcu pedofilu czy pederasto bo się gubię. A co do Twojego debilnego komentarza, to na erupcję wulkanów niewiele możemy poradzić, ale na zmianę zachowania ludzi w stosunku do zmian klimatu i np zmniejszeniu zanieczyszczenia już tak. Ale taki pseudo prawacki ignorant jak ty jest za głupi żeby to zrozumieć. łatwiej atakować lgbt, Gretę albo edukację seksualną, niż ruszyć tyłek i zrobić coś dla klimatu.

psykopunkz69
    Ocena: -2 (glosow:2)
2019-12-29 14:36:50
A ty co zrobiłeś dla klimatu?

Genno_Laskolnyk
    Ocena: 0 (glosow:2)
2019-12-30 12:29:23
Przede wszystkim nie zaprzeczam jak duży wpływ na zmiany ma człowiek.

nissin
    Ocena: -4 (glosow:16)
2019-12-28 09:28:22
"Według raportów opublikowanych przez Greenpeace i WWF Polska 45 proc. Polek i Polaków jest niezadowolonych z dotychczasowej polityki państwa dotyczącej ochrony środowiska, a aż 76 proc., dostrzegając zagrożenia wynikające ze zmian klimatycznych, popiera odejście od produkcji energii z węgla w Polsce. Naukowcy zaś alarmują, że mamy do czynienia z szóstym globalnym wymieraniem życia na Ziemi. Co na to politycy?" - newsweek.pl

marek172
    Ocena: 0 (glosow:10)
2019-12-28 13:23:59
chlopie uzyj swojego mozgu..ten newsweek to prawie jakbys ogladal tvp...a dziwne ze nie nawiazujesz do sondazy zleconych przez kurskiego... te wszystkie organizacje to beda tego bronic gdzie wiecej kasy im daja...powiedz mi ilu pseudo ekoludkow przywiazalo sie do pociagu z odpadami z elketrowni atomowych z niemiec jak przeworzono je do Rosji - ponoc takie praktyki z transportami sa zakazane..!a dlaczego niemcy do 2022maja wygasic wszystkie atomowe elektrownie??juz widze jak wszystkie wasze potrzeby zaspokaja OZE...hm...

nissin
    Ocena: -3 (glosow:13)
2019-12-28 14:02:36
ONR/MW/Korwin/Rydzyk/Kaczynski, to jedyne zrodla ktore mowia prawde wiejskiemu badziewiu, dlatego Polska nadal jest zadupiem wschodniej Europy, obecnie rolniczy kraj taniej sily roboczej, "Chiny Europy".

nissin
    Ocena: -3 (glosow:21)
2019-12-28 09:19:42
Nareszcie "prawactwo" znalazlo godny autorytet...w walce z 16 letnia dziewczynka, ktora chce wzbudzic swiadomosc cywilizowanego spoleczenstwa o negatywnych zmianach klimatycznych.

psykopunkz69
    Ocena: -1 (glosow:9)
2019-12-29 13:15:37
Greta uważa, że na świecie umiera coraz więcej ludzi z powodu zmian klimatu. Co innego twierdzą ubezpieczalnie. Komu wierzyć, 16 letniej dziewczynce, której rodzice od urodzenia mówią, że ta zaraz się utopi i spłonie jednocześnie, czy instytucją, które zajmują się tym zawodowo?

michalng
    Ocena: 2 (glosow:2)
2019-12-29 15:31:17
Nie wierz ani jej ani im. Poczytaj, zdobądz wiedze i uzywaj rozumu. To nie jest kwestia wiary, nie religia tylko naukowa wiedza. MAsz naprawde duzo dobrej jakosci zródeł. np raport Sir Andrew Haines'a dla WHO albo ONZetowski 'Emissions Gap Report 2018'.

ambroszpp
    Ocena: 1 (glosow:1)
2019-12-29 21:47:52
psykopunkz69 jacy to ubezpieczyciele twierdzą, że ludzi coraz mniej umiera? Jakieś źródło można prosić, czy to znowu jakiś zdanie wyrwane z kontekstu. Przykładowo w ubiegłym roku ludność Polski stopniała o ponad 22 tysiące. Rok 2018 był zarazem szóstym z kolei, kiedy wystąpił ujemny przyrost naturalny, podał GUS. Nawet 500+ nie pomaga. Podobnie jest w innych krajach UE, gdyby nie emigranci liczba ludności w Europie by malała. W 2018 roku na terenie UE zanotowano 5,3 mln zgonów i 5 mln narodzin.

podlas2
    Ocena: 4 (glosow:16)
2019-12-28 09:00:49
O zmianach klimatycznych naukowcy pisali od lat. A co Broder ( neonazista z AfD, autorytet dla polskich prawicowców) zrobił dla ochrony Ziemi ? To, że dzieci nie chcą oddychać zatrutym powietrzem tylko dobrze o nich świadczy. To, że Broder fałszuje przekaz Grety i ekologów świadczy doskonale o jego moralności . I moralności jego propagatorów.

marek172
    Ocena: -4 (glosow:14)
2019-12-28 07:23:19
Ludzie co wy gadacie..Hmm naukowcy..ok ale za krótko żyją i za mało wiedzą o istnieniu planety ziemi w układzie!!!odpowiedzcie mi na pytanie skąd węgiel 1000m pod ziemia??to działalność człowieka??!tutaj inne czynniki mają znaczenie na to jaki mamy klimat!! Dziwi mnie to że już nigdzie nic nie słyszę o ciągle zmniejszajacej się dziurze ozonowej..dlaczego Ci sami naukowcy milczą????!!!!masonska propaganda ..!!

ogrodnik66
    Ocena: -1 (glosow:7)
2019-12-28 07:30:03
a stolec był

homo_sapiens
    Ocena: 4 (glosow:12)
2019-12-28 07:31:56
Jesteś pięknym przykładem hipokryty: "naukowcy za krótko żyją i za mało wiedzą o istnieniu planety ziemi", ale za to Ty żyjesz wystarczająco długo i wiesz wystarczająco dużo, by stwierdzić, że "tutaj inne czynniki mają znaczenie na to jaki mamy klimat". Brawo!

marek172
    Ocena: -4 (glosow:6)
2019-12-28 07:34:21
Ogrodnik oplacany naukowiec...co na gow.no mówi papu..ech..

marek172
    Ocena: -4 (glosow:6)
2019-12-28 07:38:25
Homo sapiens naukowcy mówią że węgiel powstał z organicznych materiałów..ja się tylko pytam jak wziął się 1000-1300m i głębiej pod ziemia...odpowie mi ktoś???Bo ja hipokryta nie wiem A tutaj widzę na wiocha.pl jest pełno naukowcow A odpowiedzi dalej nie mam...!!słucham jak jesteście tacy mądrzy...

ogrodnik66
    Ocena: 0 (glosow:4)
2019-12-28 07:41:33
marek nie dramatyzuj za chwilę dostaniesz placebo. pozdrów macierewicza

marek172
    Ocena: -1 (glosow:5)
2019-12-28 07:51:33
Głupoty gadać każdy potrafi A dyskusji na argumenty brak.. nawiazujesz do polityki i jakiegoś nieudacznika Macierewicza A nie potrafisz mi na proste pytanie odpowiedzieć...żałosne to..

caleanka
    Ocena: 1 (glosow:7)
2019-12-28 10:07:25
"Dziura ozonowa - historia sukcesu. Otóż dziura wciąż istnieje, a to, że przestała rosnąć jest wielkim sukcesem nauki i społeczności międzynarodowej. Ostrzeżeni przez naukowców politycy zgodzili się na wspólne działanie, a sprawnie wprowadzone regulacje pozwoliły na uniknięcie katastrofy. Dokumenty zostały ratyfikowane przez wszystkie kraje świata, które tym samym zobowiązały się do stopniowego wycofania z produkcji substancji niszczących ozon, przede wszystkim freonów." - naukaoklimacie.pl

ambroszpp
    Ocena: 5 (glosow:5)
2019-12-28 11:13:18
Jakbyś nie był ignorantem i byłbyś naprawdę byłbyś ciekaw, skąd węgiel 1 km pod ziemią to byś sam poszukał. Węgiel powstawał w bagnistych ekosystemach zagłębień jezior, delt rzek lub nisko położnych terenów na skrajach lądów z prehistorycznych roślin. Po obumarciu dostawały się pod powierzchnię mokradeł, gdzie w środowisku bez obecności tlenu nie mogły rozłożyć się drogą naturalnych procesów biologicznych. Kolejne procesy geologiczne przykryły warstwy pochodzenia biologicznego innymi materiałami - często działo się to nagle, za sprawą różnego rodzaju katastrof. Świadczą o tym często bardzo os

ambroszpp
    Ocena: 4 (glosow:6)
2019-12-28 11:19:14
ostre przejścia między pokładem węgla a przyległą skałą. Masa początkowo podobna do torfu stopniowo dostawała się na większe głębokości. Za sprawą zwiększającego się ciśnienia i temperatury była z niej wypierana woda i inne substancje a w ten sposób wzrastała ilość węgla. Masa początkowo podobna do torfu stopniowo dostawała się na większe głębokości. Za sprawą zwiększającego się ciśnienia i temperatury była z niej wypierana woda i inne substancje a w ten sposób wzrastała ilość węgla.

marek172
    Ocena: -3 (glosow:7)
2019-12-28 13:30:14
brawo ambroszpp...to kiedys byly katastrofy??bez ingerencji czlowieka??niemozliwe....widzisz lasy rosliny kiedys byly na powierzchni, roznego rodzaju zjawiska sprawily ze wymarly nie tylko rosliny ale i niektore zwierzeta...odpowiedziales sobie ile czlowiek znaczy na ziemi...nie mowie ze mamy nie dbac o nature ale dla niektorych to juz choroba.... tak caleanka dzieki freonowi, ktory byl stosowany w zamknietych istalacjach teraz dziura ozonowa sie zmniejsza...rece opadaja...

ambroszpp
    Ocena: 2 (glosow:2)
2019-12-28 14:17:32
Katastrofy geologiczne, trzęsienia ziemi, różne osuwiska ziemi mamy do dziś, niektóre nawet dzięki działalności człowiekowi. Zmiany klimatu były i będą ale następowały w przeciągu tysięcy lat. Obecne zmiany obserwujemy na przełomie kilku dekad. Gazy z grupy freonów były stosowane nie tylko w układach zamkniętych, które prędzej czy później się musiały rozszczelnić, ale były też używane w sprejach. A jeśli uważasz, że człowiek ma zerowy wpływ na Ziemię, to spójrz na tamę Trzech Przełomów, która przez zgromadzenie olbrzymiej ilości wody, zmieniła minimalnie oś obrotu i prędkość obrotową Ziemi.

jakub1975wawa
    Ocena: 0 (glosow:8)
2019-12-28 03:55:35
Moze dlatego tak sie dzieje gdyż zaden dorosly czlowiek do tej pory nie widzial 10 stopni celjusza i kwitnacych fiołków za oknem w grudniu?

Paawel321
    Ocena: 2 (glosow:6)
2019-12-28 03:13:59
Krótko mówiąc stwierdził że foka się myli nie podając żadnych argumentów. Idąc jego logiką dziecko które widzi pożar nie może powiedzieć że się pali bo naczytało się o straży pożarnej, tylko naukowcy mają prawo powiedzieć że się pali.

akr69
    Ocena: -3 (glosow:5)
2019-12-28 02:09:39
Stary a glupi, dziad nie kapuje ze ten rozwrzeszczony dzieciak to tylko wabik na zaistniale problemy zwiazane z klimatem.

marek172
    Ocena: -3 (glosow:9)
2019-12-28 07:30:06
Chłopie jakie problemy z klimatem.. to sa uronione problemy człowieka..ziemia się ociepla od początku swojego istnienia...zamiast przeznaczać kasę na jakieś sztucznie stworzone problemy to lepiej dajcie jeść milionom glodujacym ludziom..!!!człowiek jedynie czym może zagrozić tej cudownej planecie to broń atomową....

akr69
    Ocena: 1 (glosow:1)
2019-12-28 09:59:02
Tu nie chodzi tylko o dewagacje jaki wplyw ma czlowiek, istotne jest przeciwdzialanie skutkom owych zmian. Daleko szukac nie trzeba, Polska, kraj idealny pod wzgledem geograficznym, ta idylla po przez dzialania czlowieka i jak zaniechania prowadzi na krawedz egzystencji. Wysuszanie kraju nabiera tempa, polityka hydrologiczna to istna wiocha. Wystarczy pare lat mniejszych opadow i jestesmy w doopie. Ale spoko damy rade, jakos to bedzie, aleluja i do przodu;)

caleanka
    Ocena: -2 (glosow:4)
2019-12-28 11:05:14
@marek - To wlasnie ludzie i przeludnienie, jest najwiekszym zagrozeniem Planety Ziemia.

lukasz111183
    Ocena: 1 (glosow:1)
2019-12-29 21:43:09
marek172 W czasie 60 sekund na Świecie: O około 1 600 osób powiększyła się ludzkość (2030 10mld!!!) Około 2 473 t żywności zostało zmarnowane Około 38 osób zmarło z głodu Około 444 000 t ziemi uprawnej zostało wymytej do mórz i oceanów Ookoło 70 ha zmniejszyła się powierzchnia gleby uprawnej na ZiemiOkoło 38 ha lasów zostało wycięte Około 67 540 t dwutlenku węgla zostało wyemitowane do atmosfery Około 15 ton plastiku trafiło do mórz i oceanów I Ty mi mówisz, że jedyne co zagraża planecie to atom,

muchomorro
    Ocena: 0 (glosow:6)
2019-12-28 01:30:37
Stary cap, co lubi wygodnie pożyć i puka już w wieko trumny od wewnątrz, obawia się, że ktoś mu przykręci kranik hedonistycznych przyjemności. Tak ja to widzę. I nie dziwi mnie, że nie w smak mu takie "pyskate" małolate, które całe życie mają wciąż przed sobą i mają o co walczyć.

homo_sapiens
    Ocena: 3 (glosow:11)
2019-12-28 00:48:20
Idiotyczne porównanie, bo nikt tej dziewczynie nie daje do obliczenia procesów atmosferycznych czy klimatycznych. Dziewczyna mówi tylko głośno to co cicho mówią naukowcy. Tym bardziej absurdalne słowa, że padają z ust DZIENNIKARZA. "Na Uniwersytecie w Kolonii studiował socjologię, gospodarkę narodową, prawo, statystykę i psychologię społeczną, lecz nie ukończył studiów. (...) Jest autorem książek poświęconych kulturze żydowskiej, historii Żydów w Niemczech, (...)". Jakim prawem pisał o historii Żydów, skoro nie skończył (ani nawet nie zaczął) studiów historycznych? Co za hipokryta!

ambroszpp
    Ocena: 10 (glosow:42)
2019-12-28 00:26:54
Dziewczyna to raczej powtarza, to co od kilkunastu lat mówią czołowe instytucje naukowe. A że zwróciła na siebie bardziej uwagę niż Akademie Nauk z 80 różnych krajów, mówiące że globalne ocieplenie istniej i jest wynikiem działalności człowieka, to już raczej wina mediów.

michalng
    Ocena: 2 (glosow:4)
2019-12-28 00:06:21
Polskiego pochodzenia ? Powaznie. A kandydatem na prezesa Centralnej Rady Żydów był zapewne przez pomyłke ;-)

marek172
    Ocena: -4 (glosow:8)
2019-12-28 00:05:58
Brawo Henryk popieram w 100%..!!!
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jak w szybki, domowy sposób
  •  Chemia
  •  Dla wszystkich Życzenia Świąteczne
  •  Holecka wolałaby zapomnieć o nagraniu sprzed lat.
główna
benek  18-07-08, 14:36 Zgłoś
+ 61 -
Dodano: 2018-07-08, 14:36:12   przez: benek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 61Skomentuj (11) | Zgłoś nadużycie
2
share Udostępnij inaczej

kawusia facebook hopaj stars

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o.,Netsprint S.A. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.