Zaloguj przez FBZaloguj się  lub  Nowe konto
toggle menu
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
AQQQ62  20-01-29, 10:07 Zgłoś
+ 94 -
Dodano: 2020-01-29, 10:07:38   przez: AQQQ62
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 94  Zgłoś nadużycie
29
share Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(75)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Bozz
    Ocena: 18 (glosow:24)
2020-01-29 16:12:39
Pomieszanie z poplątaniem i brak elementarnej wiedzy.

longi
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-02-02 13:46:27
Treści na wiocha czy demotywatory to zawsze przepuścić przez czternaście sit a i to jeszcze odcedzić i dopiero się zastanawiać nad przekazem. Katolicy przejęli nauczanie Jezusa a On właśnie, jako Syn Boga, zmienił niektóre przepisy a niektóre całkiem odrzucił. A że jest Synem Boga to miał od Niego taką władzę o czym sam (Jezus) o tym mówił. Żydzi, którzy nie przyjęli nauczania Jezusa, do dziś trwają w przepisach Tory i to w judaizmie, czyli u żydów, dopuszcza się (ale nie ma przymusu) kamienowanie, obrzezanie, składanie ofiar ze zwierząt, itp.

chudyBTM
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-02-01 15:56:09
Idiota to zbyt łagodne określenie

P1Z1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-02-01 12:21:52
Ty 2 tys lat pod lodem leżałeś? Słyszałeś już o Jezusie i Nowym Testamencie?

zen44-72
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-01-31 22:00:36
Nie zesraj sie

qw34rt
    Ocena: 3 (glosow:7)
2020-01-31 20:37:21
Ale samozaoranie :D Idąc tym tokiem myślenia to każda kobieta chcąca dokonać aborcji powinna być zabijana razem z dzieckiem bo "ginęły dwie osoby kobieta i dziecko". Co za bezmózg to pisał :D

art513
    Ocena: -2 (glosow:10)
2020-01-31 16:40:09
Przepis na glowna: -zrob kilka wstawek z naciaganymi lub pomieszanymi faktami -zaplusuj je ze swych innych kont -dodaj ze swoich kont komentarze jakoby wielu innych ludzi tak samo myslalo -tylko nie pomyl sie i nie skomentuj wlasnej wstawki/komentarza z tego samego konta (zdarzalo sie w przypadku powyzszego osobnika) -gotowe

Bru_Net
    Ocena: -5 (glosow:7)
2020-01-31 17:59:40
Ty tak robisz? Serio?

wwlosiu
    Ocena: 1 (glosow:9)
2020-01-31 16:26:25
A tak naprawde to po co ludzie tego boga wymyślili? Przecież wiara w tego sadyste nie ma sensu .

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:5)
2020-01-31 16:37:16
żeby innych za mordę w strachu trzymać.

Krzysztofd55
    Ocena: 4 (glosow:12)
2020-01-31 16:18:08
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
    Ocena: -2 (glosow:4)
2020-01-31 16:34:23
w zamian w ogień wrzucano od tej pory. zamienił stryjek siekierkę na kijek.

psykopunkz69
    Ocena: -1 (glosow:5)
2020-01-31 17:59:06
guzawik coś dla ciebie: Panie, Zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania, że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji. Odbierz mi chęć prostowania każdemu jego ścieżek. Użycz mi chwalebnego poczucia, że czasami mogę się mylić."- Tomasz z Akwinu

gruzawik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-02-01 18:02:12
to ten od wora nieczystości? i duszy wstępującej w płód w zalezności od jego płci? faktycznie, wart poważnego traktowania...

Smokwilus81
    Ocena: -2 (glosow:2)
2020-01-31 15:37:54
Dopuszczać= wola?? To nie matematyczne

Sqlek
    Ocena: 0 (glosow:6)
2020-01-31 15:32:49
Nie trzeba być w ciąży będąc ofiarą gwałtu, wystarczy wziąść tabletke dzien po i po problemie. Tak duzo lewica o tym mowi a nie rozumie prostego logicznego myslenia.

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-01-31 15:36:09
można braść, jak się ma receptę. w UK bez recepty. można? da się?

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-01-31 16:38:57
w czasch spisywania tego prawa tableki dzień po były dostępne na każdym straganie miedzy wielbłądzim nawozem na opał i daktylami obr,,nymi przez muchy. żaden problem:)

psx85
    Ocena: 3 (glosow:5)
2020-01-31 15:19:15
Prosto pisząc ogromna część Katolików zauważa ten cały nonsens związany z przykazaniami, obrzędami oraz istotą samej wiary, która zamyka umysł na nowe , dotąd niepoznane rzeczy. Sam KK nie chcąc tracić wiernych z czasem dostosowuje się do nowych trendów zachodzących w społeczeństwie i dlatego obecnie prawo kamienowania nie jest już praktykowane tak jak zabijanie niewiernych.

gabriezxc
    Ocena: -2 (glosow:6)
2020-01-30 17:55:14
Ale jesteś pustym dzbanem🤣🤣🤣🤣🤣

motorowy
    Ocena: -2 (glosow:12)
2020-01-29 18:11:07
kamienować należało nie kobietę w ciąży ale kochanków przyłapanych na cudzołóstwie. Jeśli zamierzasz tworzyć demoty przeciw wierze czy Kościołowi to zrób to chociaż uczciwie i nie manipuluj faktami. Niestety poziom na Wiocha.pl w pełni nawiązuje do nazwy portalu.

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:5)
2020-01-29 18:31:18
ale już nie należy? słowo boże się zdezaktualizowało?

ra0mir
    Ocena: -1 (glosow:5)
2020-01-31 15:47:54
@gruzawik: a możesz przytoczyć te słowo Boże? Tzn. który testament, która księga? Czy tak pier...lisz 3 po 3?

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-01-31 16:31:30
a co, bana na gugla dostałeś, i nie możesz sobie znaleźć miejsca o kamienowaniu takich czy innych? co za róznica gdzie? jedno słowo boże mniej aktualne i prawdziwe niż inne?

gruzawik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-01-31 17:08:21
pwt 22,20-24. wybacz, jesli forma zapisu niepoprawna, ale to i tak bez znaczenia: kamienowanko za niewierność. jak cię dziewczyna zdradzi, to powinieneś jej głowę kamieniem rozwalić, a nie zapomnij kolegów zawołać.

Bozz
    Ocena: 18 (glosow:24)
2020-01-29 16:12:39
Pomieszanie z poplątaniem i brak elementarnej wiedzy.

MarioZed
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-01-31 16:54:36
Ja bym powiedział wprost, że głupi jak but.

coyote33
    Ocena: 1 (glosow:9)
2020-01-29 13:49:31
Katole to banda ciemnych sku..wieli całe szczęście że z roku na rok jest ich coraz mniej.

pascuda
    Ocena: -2 (glosow:8)
2020-01-30 17:26:09
Ale wiedz że odpadają ci małej wiary a my radykałowie zostajemy i co byś nie zrobił i nie powiedział będziemy się za Ciebie modlić

Bru_Net
    Ocena: 1 (glosow:7)
2020-01-31 15:30:33
Tak, taka modlitwa sąsiada jak w dniu świra.

rage100
    Ocena: 4 (glosow:8)
2020-01-29 11:58:39
postaram się wytłumaczyć, Bóg który kazał kamieniować to Bóg starotestamentowy, żydowski, nie znający zbyt wiele litości z zasadą "ząb za ząb" - przeczytaj torę wchodzącą w ST. Następnie pojawił się Jezusicek z miłosierdziem, hasłem "niech pierwszy rzuci kamień" od tamtej pory chrześcijanie poróżnili się z żydami w sprawie kamieniowania, przynajmniej na papierze :)

gruzawik
    Ocena: -1 (glosow:7)
2020-01-29 14:00:15
dla każdego coś miłego: ponoć mówił też, że nie przyszedł starego znieść, tylko go wypełnić, a jeszcze że w ogień jako badyl suchy ludzie wrzucani będą(i wykrakał...), i że miecz między członków rodziny wniesie. jak komu miłe było skwierczenie na stosach i wypruwanie flaków, to też sobie odpowiedni akapit znalazł.

Bru_Net
    Ocena: -2 (glosow:6)
2020-01-31 15:41:42
Rage aaaa, to wytłumaczył... To żydowski Bóg kazał kamieniowac, a Jezus Polak tego zakazał. Wszystko jasne. Dzięki.

Gordon72
    Ocena: -3 (glosow:9)
2020-01-29 11:17:40
Ze wspomnień jego osobistego lekarza wynika, że Mao miał skłonności pedofilskie - Mao Zedong. Widzę że wy trzymacie się dokładnie doktryny waszego idola czy też wybieracie co wam pasuje ?

Gordon72
    Ocena: -3 (glosow:7)
2020-01-29 11:16:29
Ludzie tacy jak ja mają obowiązki tylko wobec siebie; nie mamy żadnych zobowiązań wobec innych. Należy kierować się wyłącznie rachubą własnych interesów, nie zaś chęcią podporządkowania się jakimś zewnętrznym kodeksom etycznym lub tak zwanym poczuciem odpowiedzialności. Ludzie tacy jak ja pragną destrukcji, ponieważ po zniszczeniu starego wszechświata powstanie nowy. O milionach zamordowanych przez jego politykę chłopów i biedaków, którzy poumierali z głodu, mówił: "Ich śmierć może przynieść korzyści. Ich zwłokami można użyźniać glebę". Ze wspomnień jego osobistego lekarza wynika, że Mao miał

pascuda
    Ocena: 0 (glosow:8)
2020-01-29 11:12:04
A słyszałeś może o kim takim jak Jezus pewnie nie bo to mało znana postać więc ten Jezus sam pozmieniał niekture prawa nie chrześcijańskie tylko żydowskie i gdy Żydzi nie chrześcijanie chcieli ukamienować kobietę to żekł ok ale tylkożucają ci co grzechów nie mają

Bru_Net
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-01-31 15:33:09
"żucają"? O Jezusie...

wordeck
    Ocena: 2 (glosow:4)
2020-01-29 10:46:32
Nie przed ślubem, tylko mężatki współżyjące z innym mężczyzną niż mąż. Dla jasności: musieli zginąć oboje, kobieta i ten mężczyzna. Kara nie obowiązywała, jeśli nie doszło do wytrysku. Doczytaj najpierw, zamiast powtarzać bzdury.

wordeck
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-01-29 10:49:53
To miało przede wszystkim zapobiegać konfliktom wewnątrzplemiennym, rozbijającym jedność Izraelitów. Nie możesz porównywać tamtej struktury społecznej do współczesnej.

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:5)
2020-01-29 10:50:15
to nie zmienia postaci rzeczy: w ciąży można być tylko jesli doszło...

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:5)
2020-01-29 10:51:28
słowo boze przestało obowiązywać, bo inna struktura społeczna?

wordeck
    Ocena: 2 (glosow:2)
2020-01-29 10:54:31
Nie działało to w drugą stronę, tzn. żonaty mężczyzna nie popełniał cudzołóstwa współżyjąc z inną kobietą, o ile nie była czyjąś żoną. To był grzech rozwiązłości, ale nie było grzechem posiadanie dwóch lub więcej żon.

wordeck
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-01-29 10:56:50
Gruzawik, doczytaj dokładnie w Księdze Powtórzonego Prawa. KK zmienił treść i znaczenie wielu przykazań.

gruzawik
    Ocena: 2 (glosow:6)
2020-01-29 11:03:53
wciąż nie zmienia to faktu, ze mozna i należy zabić ciężarną, czyli wg np. Twojej wykładni 2 osoby, w tym jedną zupełnie niewinną(prócz nielegalnosci). należy przywrócić oryginał?

Arakiel666
    Ocena: -1 (glosow:3)
2020-01-31 15:16:44
wordeck to fajnego macie tego boga.

gumbad
    Ocena: 1 (glosow:5)
2020-01-29 10:15:49
Bóg w religii, nie ma już nic do gadania. Klechy wierzą teraz w Mamonę, jest to siła przewodnia wiary.

homo_sapiens
    Ocena: -3 (glosow:9)
2020-01-29 10:15:29
Dlatego, że katolicy wybierają sobie z Biblii to, co dla nich wygodne. Jeśli coś jest niewygodne, to albo udają, że tego nie ma, albo twierdzą, że to metafora dostosowana do poziomu ówczesnych ludzi.

rage100
    Ocena: 0 (glosow:6)
2020-01-29 12:09:08
racja, mogliby być przynajmniej konsekwentni i kamieniować dalej, a tak nie ma konsekwencji i kamieniowania...ach ci katolicy

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:7)
2020-01-29 13:37:47
Fakt, konsekwencji im zabrakło, gdyż kamienowanie zamienili na znacznie bardziej postępowe palenie żywcem na stosie i już nie za współżycie przed ślubem, ale np. za niezależne od Watykanu poglądy albo za posiadanie przez kobietę czarnego kota. I robiliby to dalej, gdyby nie rozwój i osiągnięcia oświecenia, humanizmu, demokracji, wolnych mediów i społeczeństwa obywatelskiego.

luc2233
    Ocena: -3 (glosow:7)
2020-01-29 10:10:41
Rozróżniasz stary testament od nowego???raczej wątpliwe

homo_sapiens
    Ocena: 2 (glosow:14)
2020-01-29 10:16:34
10 przykazań jest w Starym Testamencie. Zatem według Ciebie katolików nie obowiązują?

luc2233
    Ocena: -2 (glosow:4)
2020-01-29 10:20:58
Zobowiązuje i jest tam nie zabijaj.

koreperytor12
    Ocena: 2 (glosow:6)
2020-01-29 10:23:26
aha, ważny jest ten który wam pasuje.Śledząc oba ,ten ważny czy ten nieważny tzw. testament przepełniony jest krwawymi opowieściami o cudzołożeniu morderstwach, prowokacjach za strony litościwego boga,który na każdym kroku żąda od wybrańców dowodów na jego uwielbianie.

skandynaw
    Ocena: 2 (glosow:2)
2020-01-29 10:28:57
*(niepotrzebne skreślić)

luc2233
    Ocena: -2 (glosow:6)
2020-01-29 10:33:50
Mała podpowiedź dla was bo chyba nadal nie czacie różnicy. W Polsce obowiązuje Chrześcijaństwo. Różnice foczytajcie yntelygenci

homo_sapiens
    Ocena: 2 (glosow:6)
2020-01-29 10:34:00
luc - więc na jakiej podstawie wybierasz sobie to ze ST, co obowiązuje i to, co nie obowiązuje katolika?

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:7)
2020-01-29 10:35:50
Oooo! "W Polsce obowiązuje Chrześcijaństwo" - a gdzie to jest stwierdzone? W Konstytucji, jakiejś ustawie? Może chociaż w przepisach sanitarno-epidemiologicznych albo BHP?

luc2233
    Ocena: 1 (glosow:7)
2020-01-29 10:49:52
Hmmm 966 Chrzest Polski...nie pamiętam by od tego czasu Polska zmieniała główną religię

gruzawik
    Ocena: 4 (glosow:4)
2020-01-29 10:52:59
i wybijanie zębów za niedotrzymywanie postu. zapraszam do gabinetu:)

skandynaw
    Ocena: 1 (glosow:5)
2020-01-29 10:55:32
homo_sapiens daj sobie na luz oni i tak są przekonani że Jezus był polakiem

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:6)
2020-01-29 11:05:57
luc - a więc głową państwa polskiego nie jest wcale jakiś tam prezydent tylko "Matka Boska", bo w XVII wieku król Jan Kazimierz oficjalnie mianował ją królową Polski? Ty to masz genialne argumenty chłopie.

homo_sapiens
    Ocena: 2 (glosow:2)
2020-01-29 11:08:29
luc - a powiedz mi jeszcze jedną rzecz - skoro w Polsce "obowiązuje" chrześcijaństwo, to jakie są sankcje karne dla tych, którzy nie stosują się do tego "obowiązku"?

luc2233
    Ocena: 0 (glosow:6)
2020-01-29 11:25:47
Widzisz homo, zarzucasz chrześcijanom coś co właśnie robisz, wybierasz to co ci wygodne. Ale spoko, zniżę się do twojego poziomu. Mamy wolność religii zagwarantowaną w konstytucji (coś co ponoć dopiero teraz jest gwałcone co jest bzdurą). Napisałem że główną religią, widać za trudne wyrażenie. Nie, głową Polski nie jest matką boską. Przy okazji od kiedy prezydent skoro twierdzicie że namiestnik z Żoliborza...sami sobie zaprzeczacie

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:6)
2020-01-29 12:14:02
luc - "Napisałem że główną religią, widać za trudne wyrażenie" - rozumiem, że możesz nie pamiętać, co napisałeś 2 godziny wcześniej, ale średnio inteligentna osoba przynajmniej by to sprawdziła, więc przypomnę Ci: "W Polsce obowiązuje Chrześcijaństwo". Dokładnie to napisałeś o 10:33:50. A skoro "Mamy wolność religii zagwarantowaną w konstytucji", to po co było to gadanie o "obowiązującym w Polsce chrześcijaństwie"?

luc2233
    Ocena: 0 (glosow:4)
2020-01-29 12:33:44
Homo ulatwie ci bo nadal udajesz głupka... Avatar Szyderca luc2233 2020-01-29 10:49 Usuń Ocena: 0 (glosow:4) Hmmm 966 Chrzest Polski...nie pamiętam by od tego czasu Polska zmieniała główną religię...jest tam napisane główna religia cZy nie ma???stąd wniosek. Czytasz co chcesz.

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-01-29 13:29:37
No to obowiązuje w Polsce to chrześcijaństwo, czy od 2020-01-29 10:49 już nie obowiązuje? Bo wygląda na to, że się z tego durnego zdania okrakiem wycofujesz. Wiesz, wystarczyłoby napisać po prostu: "ok, napisałem coś głupiego, cofam to" i nie byłoby sprawy.

koreperytor12
    Ocena: 2 (glosow:2)
2020-01-29 15:13:22
@luc nigdy nie było nic takiego jak "chrzest Polski" a wiara w te banialuki tylko świadczy o ciemnocie społeczeństwa wyrośniętego z biedy.Na szczęście młode pokolenie już nie daje się indoktrynować.

luc2233
    Ocena: -2 (glosow:4)
2020-01-29 15:15:35
W Polsce nadal wiodącą religią jest chrześcijaństwo...a że niektórzy nie rozróżniają kwadratu od prostokąta...cóż to tyle jeśli chodzi o wasze wyimaginowane problemy

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-01-29 15:52:55
wiodącą? w czym? złodziejstwie, kłamstwie i kradzieży? bo jesli w czym innym, to skąd blady strach przed referendum w jakiejkolwiek sprawie światopoglądowej i wprowadzeniem podatku koscielnego? od razu byście się policzyli, "wiodący". jest was ok 17%. mniej więcej tyle jednocześnie wyznaje podstawowe dogmaty wiary. to dane episkopatu.

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-01-29 15:55:00
stanowienie szariatu, macanie dzieci bezkarnie, okradanie kasy to problemy wyimaginowane? knajak byłeś, jestes, i nie zanosi się na zmianę...

psykopunkz69
    Ocena: -1 (glosow:5)
2020-01-29 16:36:58
Homo, widzę, że jako ateista aktywnie udzielasz się pod prawie każdą wstawką o religii i Bogu, i odnosisz się ze sobą jak byś był fachowcem w temacie. Powiedz nam zatem jaką szkołę teologii skończyłeś i jakie konkretnie wykształcenie w tym temacie posiadasz? Bo chyba nie jesteś tym "wojującym ateistą".

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-01-29 16:58:47
psy - nigdzie nie znajdziesz ani jednej mojej wypowiedzi, w której twierdzę, że jestem ateistą, ale śmiało - próbuj. Daj znać, jeśli coś wygrzebiesz. Nigdzie też nie twierdziłem, że jestem fachowcem w kwestiach religii. Jeśli odniosłeś takie wrażenie, to już Twój problem.

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-01-29 17:03:01
psy - dopiero teraz zauważyłem Twoje pytanie we wstawce Locziniego i udzieliłem Ci tam odpowiedzi.

luc2233
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-01-29 18:22:11
Gruzawik bardzo dużo masz racji w tym co piszesz. Niestety nadal w Polsce pokutuje przekonanie że ślub kościelny i inne "rytuały" trzeba przyjąć bo co ludzie powiedzą. Stąd stwierdzenie że nadal chrześcijaństwo jest dominującą religią.

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-01-29 18:38:44
ja myślałem, że chrześcijaństwo to światopogląd, a nie wypełnianie rytuałów... ale i to się kończy: już zaledwie 80% ochrzczonych, a 25 lat temu było 97. a ile z tych nowochrzczonych dzieci tylko pro forma, żeby babci nie wqrviać? także ta dominacja mocno papierowa. wygląda to jak ofensywa, ale tak naprawdę to odwrót na pozycje betonu: nielicznego, ale utwardzonego. odcina to wątpiących, letnich, krytycznych czy jak ich tam zwać, znacznie liczniejszych i coraz bardziej zniesmaczonych. pycha kroczy przed upadkiem...

Arakiel666
    Ocena: 2 (glosow:2)
2020-01-31 15:18:09
luc tzn, że stary testament jest do du...?
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Muzyczna kompilacja
  •  Ten czas się
  •  Taka prawda
  •  Bijące serce
Jak się araby bawią za kasę z ropy, a pisowcy za kasę z podatków
główna
vacarius  18-06-09, 09:11 Zgłoś
+ 76 -
Dodano: 2018-06-09, 09:11:27   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 76Skomentuj (10) | Zgłoś nadużycie
4
share Udostępnij inaczej

kawusia facebook hopaj stars

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o.,Netsprint S.A. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.