Zaloguj przez FBZaloguj się  lub  Nowe konto
toggle menu
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
maxicoveri  20-03-24, 23:04 Zgłoś
+ 239 -
Dodano: 2020-03-24, 23:04:41   przez: maxicoveri
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 239  Zgłoś nadużycie
154
share Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(54)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
hbdz
    Ocena: 11 (glosow:35)
2020-03-24 23:38:26
Nie ważne co by rządzący nie robili to i tak tylko będzie temat wyborów. Do tego czasu jest grubo ponad miesiąc i gdy k...wa nie będziecie siedzieć w domach to i tak zrobią wybory ale bez Was. Kwestia druga. Spuszczacie się jakby to miałabyć w tą niedzielę.

kristofs
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-04-01 12:48:13
czas zmienić dilera

MothersFan
    Ocena: 1 (glosow:5)
2020-03-28 12:22:59
Co by dobrego nie zrobili to i tak będzie źle. Jeżeli sytuacja się nie zmieni to wybory zostaną przeniesione, ale i tak jest to dla naszej durnej opozycji temat zastępczy, bo rząd PiSu podjął dobre decyzje o kwarantannie i zakazach zgromadzeń.

aserato123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-03-28 12:08:24
No to idź wpi... Na dwor jak chcesz a nie tu się zalisz.

casey.mysz
    Ocena: 0 (glosow:4)
2020-03-28 08:23:35
To roztropny przepis. Za każdym razem gdy krytykujesz mądrość - pogłębia się twoja głupota.

TakaSeJa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-03-28 04:17:44
Łazimy i zarażamy się nawzajem. Potem wszyscy pomrzyjmy przed wyborami. I jak wszyscy umra, to nikt na PiS nie zagłosuje, o. Mój plan jest genialniejszy

TakaSeJa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-03-28 04:20:48
Trzeba jeszcze nadmienić,że musimy się pośpieszyć z tym przemieszczaniem się i zarażaniem, aby do wyborów zdażyć wykitować

bingo73
    Ocena: 2 (glosow:4)
2020-03-27 18:06:21
Brednie osoby niemającej za dużo rozumu. Stan epidemii jest wprowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami (Konstytucja i ustawy) i jest podstawą do ograniczenia wolności przemieszczania się i spotykania. Nie przyjęty mandat skończy sie grzywną. Inna sprawa, że obecna sytuacja powinna zostać rozszerzona do stanu wyjątkowego, który nie tylko daje możliwość wprowadzenia ograniczeń, ale i część z nich narzuca automatycznie. A jednym z takich ograniczeń są wybory: stan epidemii pozwala na odwołanie wyborów, a stan wyjątkowy wymusza odwołanie wyborów. A że nie wszystkim zależy na odwołaniu wybor

Silencium
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-03-27 11:14:40
Art. 52 Konstytucji RP Zasada wolności poruszania się 1.Każdemu zapewnia się wolność poruszania się po terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz wyboru miejsca zamieszkania i pobytu. 2.Każdy może swobodnie opuścić terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 3.Wolności, o których mowa w ust. 1 i 2, mogą podlegać ograniczeniom określonym w ustawie. Dalej macie: Stan epidemii z ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi. Stan epidemii ma możliwość wprowadzania ograniczeń wolności poruszania się. Mandaty wystawione z art. 54. kw i 116 kw są w

koczkodanka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-03-27 09:10:09
Jasne. A sąd orzeknie przeciwko rządzącej władzy? Jak sędzia wyda taki wyrok to go okrzykną kasta i nie będzie pracował na następny dzień.

zzziutek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-03-27 06:00:41
A ja na to zacytuję co mawiała moja śp babcia. "Jak pan bóg chce kogoś ukarać, to najpierw mu rozum odbiera" :>

Robimax
    Ocena: 4 (glosow:6)
2020-03-27 00:09:12
Maxicover jak już tak potrzebujesz się przemieszczać to proponuję wycieczkę do Włoch. Jednego głąba mniej.

hans5000
    Ocena: -5 (glosow:19)
2020-03-26 22:08:35
komentarz usunięty przez użytkownika

ramzesx
    Ocena: 0 (glosow:12)
2020-03-26 23:40:12
Sam jestes dzbanem skoro nie rozumiesz, ze nie mozna uchwalac prawa niezgodnego z konstytucja. Zeby robic co sie chce, trzeba miec wiekszosc konstytucyjna a pis takiej nie ma, wiec musi sie poruszac w ramach konstytucji. A pis ogranicza prawa jak w stanie wyjatkowym ale go nie oglasza, bo nie chce przesunac terminow wyborow. PiS PO jedno zło.

OFICER45
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-03-27 11:21:51
A czy mógłbyś podać nr tej uchwały???? Nie, bo takowa nie istnieje. Obecne zakazy są wydawane na podstawie rozporządzeń ministra zdrowia, więc są niezgodne z konstytucją....Abstrahuje od tego czy są słuszne czy nie, ale karać za nie nie można.

grabcan
    Ocena: 2 (glosow:10)
2020-03-26 21:52:08
wyjdź dzbanie na ulice, złap to choojostvo, yebniy w kalendarz i końcu nie trzeba już będzie oglądać twoich żałosnych wypocin

M123mirek
    Ocena: 4 (glosow:8)
2020-03-26 20:38:07
Sory ale g...no mnie wybory obchodza ale popieram siec koles na dupie i nie narazaj innych oki!!!!!!

a80siwy
    Ocena: 0 (glosow:8)
2020-03-26 20:30:55
maxiu nie słuchaj ich masz rację a żeby to udowodnić idź prosto na zakaźny

hamster78
    Ocena: 2 (glosow:10)
2020-03-26 20:15:52
Na twoją przypadłość medycyna jest bezsilna. Dlatego składam głębokie wyrazy współczucia wszystkim ludziom z twojego otoczenia i życzę im dużo zdrowia a tobie mimo wszystko trochę rozumu.

ripdanger1918
    Ocena: -2 (glosow:2)
2020-03-25 13:06:16
komentarz usunięty przez moderatora

gordonthompson
    Ocena: -7 (glosow:31)
2020-03-25 05:55:31
Dobrze gada, nie przyjmujcie mandatów i idźcie do sądu. Będzie wiecej pieniążków do budżetu od frajerów.

m1989w
    Ocena: -1 (glosow:3)
2020-03-27 08:28:04
płać mandaty które nie mają podstaw prawnych --brawo Ty

HybrydXXL
    Ocena: 7 (glosow:29)
2020-03-25 05:49:23
Jak ci panie mądry rodzinę pozarażają to zmienisz śpiewkę i będziesz napiep... że są winni bo nikogo z zarażanych nie zamknęli i pozwolili zarażać. Brawo

dosieci55
    Ocena: 1 (glosow:9)
2020-03-26 21:27:41
Jeśli zgodzimy się na obchodzenie prawa przez każdego komu to się podoba, doprowadzimy do anarchii, a wtedy żadne wirusy nie będą już miały znaczenia, bo byle banda dresów będzie mogła zlikwidować Ci rodzinę.

luc2233
    Ocena: 6 (glosow:22)
2020-03-25 05:17:10
Maxiu nawolywales by zamknąć kościoły a teraz z dup..a nie chcesz usiedzieć??

hbdz
    Ocena: 11 (glosow:35)
2020-03-24 23:38:26
Nie ważne co by rządzący nie robili to i tak tylko będzie temat wyborów. Do tego czasu jest grubo ponad miesiąc i gdy k...wa nie będziecie siedzieć w domach to i tak zrobią wybory ale bez Was. Kwestia druga. Spuszczacie się jakby to miałabyć w tą niedzielę.

suchotnica
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-03-27 23:59:32
Chyba, że każda gmina pójdzie za przykładem burmistrza jednej małej mieścinki na pomorzu zachodnim to temat wyborów może ulec zmianie ;)

waniasor
    Ocena: 8 (glosow:12)
2020-03-24 23:33:36
A epidemia koronawirusa to nie jest stan wyjątkowy , nie wprowadzają dlatego bo są wybory w maju😁

ripdanger1918
    Ocena: 0 (glosow:26)
2020-03-24 23:23:15
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:13)
2020-03-25 00:38:43
Który artykuł Konstytucji RP mówi o "stanie epidemiologicznym"?

ripdanger1918
    Ocena: 3 (glosow:19)
2020-03-25 01:16:49
komentarz usunięty przez moderatora

morb
    Ocena: 6 (glosow:12)
2020-03-25 01:39:26
@homo_sapiens Konstytucja odsyła do ustaw. art. 52 ust. 3. Wolności, o których mowa w ust. 1 i 2, mogą podlegać ograniczeniom określonym w ustawie.

starszypanzkotem
    Ocena: 2 (glosow:16)
2020-03-25 07:23:38
Konstytucja o tym nie mówi bo jeszcze pis nie zdąrzył napisać nowej, takiej pisowsko-złodziejskiej która znosi wybory i czyni tą KASTĘ królami Polski na zawsze, no i wprowadza ,,stan epidemiologiczny"

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:6)
2020-03-25 08:33:45
rip - w każdym cywilizowanym kraju ustawy nie mogą byś sprzeczne z Konstytucją. W każdym cywilizowanym kraju istnieje sąd konstytucyjny, który rozstrzyga, gdy są co do tego wątpliwości (a na te wskazują profesorowie prawa i konstytucjonaliści). Rozdział Konstytucji poświęcony stanom nadzwyczajnym (bodajże XI) wymienia 3 takie stany i nic (poza parciem na datę wyborów) nie stało na przeszkodzie, by skorzystać z jednego z nich w tej sytuacji, albo korzystając z poparcia opozycji zmienić Konstytucję, dodając czwarty do listy.

homo_sapiens
    Ocena: 2 (glosow:6)
2020-03-25 08:37:51
rip - gdyby było, jak piszesz, to nic nie stałoby na przeszkodzie, by większość sejmowa uchwaliła w dowolnym momencie ustawę, która wprowadza stan nadzwyczajny związany z niewydolnością gastryczną kota Słońca Narodu, ograniczającą prawa i wolności obywatelskie.

homo_sapiens
    Ocena: -1 (glosow:5)
2020-03-25 08:54:45
morb - tak, ale art. 52 ust. 3. dotyczy tylko dwóch artykułów: "1. Każdemu zapewnia się wolność poruszania się po terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz wyboru miejsca zamieszkania i pobytu. 2. Każdy może swobodnie opuścić terytorium Rzeczypospolitej Polskiej." Ustawa wprowadza znacznie więcej ograniczeń. Można było to wszystko zrobić, jak należy, ale kilka lat rządów PiS pokazało już, że najwyższym aktem prawnym w Polsce jest widzimisię prezesa, a pseudo-TK w razie czego wszystko przyklepie.

homo_sapiens
    Ocena: 4 (glosow:8)
2020-03-25 09:15:49
I żeby było jasne - nie piszę tego, bo jestem przeciwny ograniczeniom. Wręcz przeciwnie, uważam, że wszelkie ograniczenia postulowane przez epidemiologów powinny być ustanowione w czasie epidemii. Ale powinny być wprowadzone zgodnie z prawem, żeby później jacyś cwaniacy (których w Polsce nie brak) nie mogli w sądzie skutecznie dochodzić anulowania kar za złamanie zakazów.

ripdanger1918
    Ocena: 1 (glosow:7)
2020-03-25 13:05:14
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
    Ocena: -2 (glosow:4)
2020-03-25 14:03:39
rip - ja tylko cytuję profesorów prawa, więc to najwyraźniej oni nie rozumieją - w przeciwieństwie do Ciebie - zasad działania prawa w państwie.

homo_sapiens
    Ocena: -1 (glosow:5)
2020-03-25 14:07:15
"reszta cywilizowanych państw na świecie zrobiła dokładnie to samo na mocy prawa." - i w dodatku jesteś ekspertem od prawa we wszystkich cywilizowanych państwach świata - szacun. Mam tylko nadzieję, że nie taki z Ciebie ekspert jak z Ziobry i jego kolegów, którzy twierdzili, że we Francji sędziów wybierają politycy, po czym zostali zmieszani z błotem za elementarną niekompetencję przez francuskich profesorów prawa.

ripdanger1918
    Ocena: 3 (glosow:5)
2020-03-25 14:54:33
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:6)
2020-03-25 15:27:45
Proszę: np. Marcin Matczak, doktor habilitowany nauk prawnych, profesor UW. Ja mam udowadniać jakąś tezę??? Tzn. tezę, że jesteś wybitnym ekspertem prawa we wszystkich cywilizowanych państwach? O nie mój drogi. Tezę to Ty wygłosiłeś: "Tak działa świat i kraje cywilizowane. (...) zrobiła dokładnie to samo na mocy prawa." Więc jeśli ktoś ma coś tu udowadniać, to Ty. Ja ekspertem, w przeciwieństwie do Ciebie, nie jestem. A to pytanie o orzeczenie "Trybunału" to była kpina, żart czy dowcip?

ripdanger1918
    Ocena: -1 (glosow:5)
2020-03-25 16:02:56
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-03-25 16:34:08
Gratuluję samozaorania - doktor habilitowany to i tak znacznie więcej niż magister, a to właśnie magistrowie prawa z Ziobro i jego świtą na czele trąbią od kilku lat, że zmiany w wymiarze sprawiedliwości są zgodne z Konstytucją (choć nie są Trybunałem Konstytucyjnym). A kogo prezydent powołał na szefa TK? Panią MAGISTER, która wsławiła się tym, że więcej przesiedziała na zwolnieniach i urlopach niż w pracy, a gdy już łaskawie wydała wyrok, to zazwyczaj był on zmieniany w apelacji, gdyż "sędzia I instancji nie zapoznała się z materiałem dowodowym".

homo_sapiens
    Ocena: -1 (glosow:5)
2020-03-25 16:40:04
Przypominam też, że TK w Polsce faktycznie przestał istnieć, o czym trąbi od lat WIELU profesorów prawa, na czele ze Strzemboszem, Łętowską, Zollem, Stępniem, Safianem, Rzeplińskim i konstytucjonalistów (tu już sam możesz sobie wygooglać nazwiska). Raz, że pani prezes została powołana w skandaliczny sposób tylko dlatego, że podczas wyboru prezesa sędziowie "pisowscy" rzucili zwolnieniami lekarskimi, przez co nie było kworum i prezesa wskazał prezydent. Dwa, że orzekają sędziowie, którzy nie mają prawa orzekać, tzw. "dublerzy", co stwierdził TK zanim przejąło go PiS.

ziomber2
    Ocena: -2 (glosow:4)
2020-03-25 16:47:52
w całym tym wątku wypowiedzi w 100% podzielam opinię @homo_sapiens. Nie można ograniczać konstytucyjnych wolności obywatelskich bez wprowadzenia stanu wyjątkowego w obliczu którego niewątpliwie stoimy. Nie wiem tylko czemu jeszcze po tylu latach ludzie nie nauczyli się rozróżniać rozsądku i logiki, która w tym przypadku każe siedzieć w domu, od politycznego ru**ania w du*ę przez nie wprowadzenie stanu wyjątkowego i chęć przeprowadzenia wyborów...

ripdanger1918
    Ocena: 0 (glosow:6)
2020-03-25 17:21:13
komentarz usunięty przez moderatora

ripdanger1918
    Ocena: 0 (glosow:4)
2020-03-25 17:25:24
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:4)
2020-03-25 20:21:09
"Stan Epidemi mocą dekretu stanowi że można wprowadzać takie niedogodności i jest to zgodne z konstytucją koniec kropka." - to nie żaden fakt, tylko opinia - Twoja. TK formalnie potwierdza lub odrzuca zarzut niezgodności, a nie ustala fakt niezgodności. Jeśli dziecko rozwiąże zadanie domowe, to w momencie rozwiązania nabiera ono przymiotu prawidłowego lub nieprawidłowego, a nie dopiero wtedy, gdy nauczyciel je sprawdzi i oceni, choć to nauczyciel formalnie rozwiązanie akceptuje lub nie.

homo_sapiens
    Ocena: -1 (glosow:3)
2020-03-25 20:22:12
Jeśli większość sejmowa uchwali ustawę, że Polska jest monarchią, a Jan Kowalski dożywotnim królem, to też powiesz, że to zgodne z Konstytucję, bo TK nie orzekł niezgodności?

ripdanger1918
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-03-25 23:39:48
komentarz usunięty przez moderatora

ripdanger1918
    Ocena: -2 (glosow:2)
2020-03-25 23:44:28
komentarz usunięty przez moderatora

Robimax
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-03-27 00:17:05
Rip nie polemizuj z analfabetami. Jak wszystko mu wyłożysz jak na talerzu to ci co najwyżej odpowie że w konstytucji nic nie napisali o koronawirusie albo że z pisiorami nie rozmawia , taki to yntelygent.

adasienko
    Ocena: 3 (glosow:9)
2020-03-24 23:21:03
Jeb..ć tego co to wymyślił, ale generalnie to dla Twojego dobra. Pozdrawiam

ziomber2
    Ocena: 0 (glosow:6)
2020-03-25 16:56:00
Nie Adaś, nie można tak podchodzić. Teraz dla wygody jeb**sz ty, ale zaraz oni wyje**ą nas wszystkich przeprowadzając wybory bez wyboru, bez opozycyjnych kandydatów, bez kampanii z jedną i jedyną słuszną opcją... Pomijam już fakt, że przed pandemią opozycja dała ciała i już wcześniej w zasadzie nie istniała w tej kampanii, ale nie może tak być, że są wybory bez wyboru bo nie znasz kandydatów bo oni nie mają jak się pokazać... Wyobraź sobie, że AD (zakładam, że to Twój kandydat) znika, na kogo wtedy zagłosujesz? Znasz ich? Jak podejmiesz decyzję?
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Taki to z niego bohater ...
  •  Tak to jest z tym celibatem...wśród klechów!
  •  Tyle powinno się dawać czarnej mafii
  •  Ręce opadają
Jak się araby bawią za kasę z ropy, a pisowcy za kasę z podatków
główna
vacarius  18-06-09, 09:11 Zgłoś
+ 76 -
Dodano: 2018-06-09, 09:11:27   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 76Skomentuj (18) | Zgłoś nadużycie
9
share Udostępnij inaczej

kawusia facebook hopaj stars

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.