Zaloguj przez FBZaloguj się  lub  Nowe konto
toggle menu
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Gdy kobiety walczą o legalne usunięcie ZARODKA ,chorego bądź, tego co je zabije po porodzie...
główna
Gall Anonim  20-04-16, 21:30 Zgłoś
+ 57 -
Dodano: 2020-04-16, 21:30:28   przez: Gall Anonim
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 57  Zgłoś nadużycie
0
share Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(23)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Kicktrue
    Ocena: 9 (glosow:19)
2020-04-16 21:51:55
Niewyobrażalna wielka jest pustka w głowie śmiecia który to pisał

Stach47
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-04-20 16:50:30
A co z tymi co ruchać się nie chciały, a zostały wyruchane na siłę, trepie?

Stach47
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-04-20 16:49:05
A co z tymi, co się ruchać nie chciały, a zostały wyruchane na siłę, trepie?

onogrzmot
    Ocena: -1 (glosow:3)
2020-04-20 09:09:12
@Exsillum W Polsce nie ma zadnego kompromisu a nauka dokladnie jest ci w stanie pokazac, kiedy ksztaltuje sie system nerwowy zarodka, kiedy zaczyna reagowac na bodzce, kiedy w formie refleksu i kiedy zaczyna sie ksztaltowac forma swiadomosci. To, ze ty spales na lekcjach biologii nie oznacza, ze robil to kazdy inny. W pierwszym trymestrze nie ma mowy o tym, zeby zarodek cokolwiek odczuwal. Zreszta w cywilizacji znakomita ilosc ciaz usuwa sie farmakologicznie w okolicach 8-10 tygodnia. Bajki o rozrywaniu i zasysaniu plodow to produkt wyobrazni naszych kochanow "obroncuf rzycia".

Exsilium
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-04-20 15:20:23
Najlepiej kogoś obrażać i osądzać. Naucz się czytać ze zrozumieniem i dopiero wtedy odpowiadaj. Zostawmy jednak na boku Twoje braki w edukacji bo nie o to tu chodzi.

Exsilium
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-04-20 15:23:51
Mówię sprawdzam: wskaż mi NAUKOWE źródło, które mówi wprost od którego momentu zarodek staje się istotą ludzką. To o czym Ty piszesz to są biologiczne fakty i nie nikt nie neguje, że nauka jest w stanie je potwierdzić. Jednak to od kiedy mówimy o istocie ludzkiej to już kwestia etyki. Czyli od momentu uzyskania świadomości, pierwszego uderzenia serca, pierwszego nerwu pozwalającego odczuwać, od zygoty, od pierwszego słowa, od 18 roku życia? To jest już kwestia umowna. Tak więc czekam aż wskażesz naukowe, nie filozoficzne, źródło w którym ten problem jest rozwiązany. Powodzenia!

Tajson233
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-04-19 18:04:36
Nie rozumiem aborcji od tak na widzi mi się! Tylko zagrożenie życia,albo gwałt!w innym przypadku to poprostu je..na fanaberia i brak odpowiedzialności tfu!

Tajson233
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-04-19 18:02:57
Za błędy powinno się ponosić konsekwencje!Aborcja owszem,ale tylko w sytuacji gwałtu,albo kiedy ciąża zagraża zyciu matki!lenka 18 ciąża to nie za duża bluzka ze możesz od tak się rozmyślić!jest tyle możliwości antykoncepcji ze normalnie myślący odpowiedzialny czlowiek wie co robić by uniknąć ciąży!to nie średniowiecze

onogrzmot
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-04-20 09:03:08
Zadna antykoncepcja nie jest skuteczna w 100% a w Polsce nawet tabletki "po" czasami ciezko dostac..

Exsilium
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-04-20 15:35:23
@onogrzmot Jeśli człowiek dopuszcza się czynności seksualnych, to musi wziąć pod uwagę ryzyko. Masz rację nie ma 100% pewnej metody i osoba współżyjąca powinna to ryzyko wziąć na klatę. To tak jakbyś założył własną działalność, wziął kredyt i zbankrutował. Sądzę że Twoje tłumaczenie że chciałeś spróbować, ale konsekwencji nie chcesz ponieść zbytnio by banku nie obchodziło. Podobnie z seksem - musisz być odpowiedzialny za swoje czyny.

Lenka18
    Ocena: 0 (glosow:4)
2020-04-19 17:33:57
Każdy sam powinien decydować o swoim ciele, niestety ale wiele osób nie zdaje sobie sprawy jakie zmiany w organizmie powoduje ciąża i poród. Według mnie aborcja powinna być całkowicie legalna, jeśli do powstania ciąży potrzebne są 2 osoby to dlaczego jedna z nich ma ponosić dużo większe konsekwencje.

Exsilium
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-04-20 04:39:59
Proponuję w takim razie podać do sądu matkę naturę za brak równouprawnienia płci.

Exsilium
    Ocena: -2 (glosow:2)
2020-04-20 04:42:56
W momencie kiedy pozwalasz na penetrację własnie decydujesz sama o swoim ciele. To tak jakby przekraczać prędkość na drodze, po czym po zatrzymaniu policjantowi tłumaczyć że to Twój samochód i tylko ty decydujesz jak go używasz. A mandat? Jaki mandat? Niewiele osób zdaje sobie sprawę jakie zmiany wprowadza on w portfelu, według Ciebie rezygnacja z mandatu powinna być całkowicie legalna.

muttley13
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-04-19 16:23:52
A wystarczy że wszyscy mężczyźni poddadzą się wazektomii lub zaczną żyć w celibacie i problem aborcji sam się rozwiąże. :)

Exsilium
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-04-20 04:44:06
Albo dziewczyny przestaną puszczać się na lewo i prawo ;)

Bru_Net
    Ocena: 4 (glosow:6)
2020-04-19 13:38:30
komentarz usunięty przez moderatora

andrzejandrzej
    Ocena: -2 (glosow:2)
2020-04-19 15:22:25
Ciekawą masz teorię.

malaguti
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-04-19 13:32:55
Intelektualna ameba !

FED0RA
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-04-17 00:23:51
komentarz usunięty przez moderatora

Kicktrue
    Ocena: 9 (glosow:19)
2020-04-16 21:51:55
Niewyobrażalna wielka jest pustka w głowie śmiecia który to pisał

Exsilium
    Ocena: -6 (glosow:14)
2020-04-19 13:10:25
Napisał to bardzo wulgarnie. Jednak prawda jest taka iż wiele feministek walczy o usuwanie zarodka na życzenie. Nie z gwałtu, nie z powodu choroby płodu, nie z powodu zagrożenia życia matki. Chcą mieć możliwość beztroskiego obcowania płciowego, bez konsekwencji, bez ryzyka. Hasło "Moje ciało, moja sprawa" nie bierze pod uwagę życia które dopiero co powstało. Zarodek nie jest częścią ich ciała. Nauka nie potrafi dokładnie wskazać kiedy zarodek to już człowiek, wszystkie ustalenia są umowne, jest to kwestia bardziej etyki niż nauki.

rapp
    Ocena: 2 (glosow:4)
2020-04-19 15:24:26
Ale PiSS chce u nas zrobić to samo co jest bodajże w Chile. Zostałaś napadnięta i zgwałcona przez grupę bandytów? Pobili cię i okaleczyli? No to w ramach zadośćuczynienia urodzisz jeszcze dziecko z tej "imprezy". Masz owszem prawo umrzeć przy porodzie ale nie waż się poronić bo trafisz na 15 lat do pierdla za zabójstwo. Badania wykazały, że płód jest nieodwracalnie uszkodzony i umrze kwadrans po porodzie? Masz to nosić przez 9 miesięcy i zamiast się cieszyć to masz myśleć o tym co z ciebie wyjdzie, czy przy okazji cię zabije w ile pożyje. Ale nie będzie aborcji. Tego chcesz?

Exsilium
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-04-20 04:35:31
@rapp wyluzuj. Nie jestem totalnym przeciwnikiem aborcji. Uważam że kompromis, który obecnie mamy jest dobry. Nie zmieniałbym tego w żadną stronę. Moim poprzednim wpisem chciałem pokazać jeszcze drugą stronę medalu. Tak jak PIS jedzie po bandzie, to i niektóre feministki jadą po drugiej bandzie.

Lepekq
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-04-16 21:35:51
komentarz usunięty przez moderatora
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Popieram
  •  Dziwny
  •  RELIGIA -
  •  Idiotów z nas robią.
Finał dość zaskakujący, więcej szczęścia niż rozumu.
główna
torna  18-07-20, 15:00 Zgłoś
+ 108 -
Dodano: 2018-07-20, 15:00:44   przez: torna
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 108Skomentuj (12) | Zgłoś nadużycie
14
share Udostępnij inaczej

kawusia facebook hopaj stars

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.