Zaloguj przez FBZaloguj się  lub  Nowe konto
toggle menu
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
szatano999  20-05-26, 11:06 Zgłoś
+ 100 -
Dodano: 2020-05-26, 11:06:22   przez: szatano999
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 100  Zgłoś nadużycie
21
share Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(46)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Cyber69
    Ocena: 5 (glosow:5)
2020-05-26 13:19:58
Nie no bez jaj, tak serio?

grabcan
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-05-28 22:16:43
brak słów

themark
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-05-28 21:16:02
Kur@&#a ! To jest na serio !!? Powiedzcie że to fake ! Że ktoś sobie dla jaj to robi !!!!!

marcik8
    Ocena: 2 (glosow:2)
2020-05-28 16:29:06
Leszek Aviator w kapsule kosmicznej!

neurotyczny_jan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-05-28 15:55:31
obrzydliwy jest ten nocnik. to już lepiej postawić tam sławojkę.

vacarius
    Ocena: 2 (glosow:2)
2020-05-28 14:56:09
Czy prawaki muszą przed wszystkim klękać?

oloff
    Ocena: -6 (glosow:6)
2020-05-28 15:43:03
lepiej byłoby gdyby zamiast klękania były rozkładane dywaniki i faceci wypinaliby swoje odbyty do nieba, lewackim dewiantom na samą myśl cieknie ślina po brodzie a w wyobraźni ssą bez opamiętania ubogacenie kulturowe

tomi2000
    Ocena: 2 (glosow:2)
2020-05-28 16:03:21
Ty oloff jakiś dziwny jesteś. Jak się skrytykuje jedną z dwóch sekt, do których Ci blisko (tak wynika z komentarzy) czyli PiS i KK, to Ty zawsze wyjeżdżasz ze swoim "Nie, lepiej by było" i wrzucasz coś co robili ludzie, którzy już niewiele znaczą, albo ich w Polsce nie ma, nie było i nie będzie w znaczącej liczbie. A lepiej by było, gdyby ludzie nie byli prawakami, lewakami, katolami ani muzułmanami, tylko byli normalni. A klękanie przed kawałkiem drewna wyrzeźbionym w kartofla nie jest normalne

metiu6
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-05-28 16:29:05
oloff Nie dziwi ciebie to że nikt tu nie pisze o tych wynaturzeniach oprócz ciebie!I powiem ci ze masz niezłe fantazje patrzę że rajcują ciebie takie rzeczy!

oloff
    Ocena: -3 (glosow:3)
2020-05-28 17:48:13
metiu6 Nikt nie pisze ale wstawia wstawki opluwające tych którzy są najbardziej przeciwko takim wynaturzeniom to raz a dwa tonie fantazje tylko obserwacje np. parady gówności gdzie dwóch facetów uważa się za małżeństwo tylko dlatego że sobie grzebią w odbytach

oloff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-05-28 17:51:31
tomi2000 Piszesz … " i wrzucasz coś co robili ludzie, którzy już niewiele znaczą, albo ich w Polsce nie ma, nie było i nie będzie … nie wiem o jakich ludziach piszesz Piszesz również: … A lepiej by było, gdyby ludzie nie byli prawakami, lewakami, katolami ani muzułmanami, tylko byli normalni … to napisz jeszcze kto ma ustanawiać te normy czy ci co kiedyś z pod znaku bandyty Stalina Chegewary czy i innego Hitlera? Czy jakiś pedofil typu Cohn Bendit spod znaku tęczowej flagi

oloff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-05-28 17:52:43
tomi2000 i po trzecie piszesz: … A klękanie przed kawałkiem drewna wyrzeźbionym w kartofla …pominę chamstwo z twojej strony to hooj tobie i autorowi wstawki do tego kto przed czym klęka a szczególnie łachudrom uważającym że mają patent na obowiązujące normy. Spróbuj krytykować w podobny sposób muzułmanów czy żydów uważających np że goj to zwierzę stworzone n ludzkie podobieństwo tylko po to aby lepiej im służyło

Bru_Net
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-05-29 08:09:37
komentarz usunięty przez moderatora

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-05-29 08:13:13
Ludzie, którzy niewiele znaczą to m.in. OTUA, ci których nie ma w Polsce to rzesza uchodźców z bliskiego Wschodu. Normalni ludzie to tacy, którzy pogłębiają wiedzę, a nie wierzą w zabobony. I specjalnie dla Ciebie: Żydzi czy Muzułmanie, którzy są skrajnie religijni są jeszcze bardziej poj3bani niż skrajni katole

oloff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-05-29 23:34:25
OTUA Noblista mało znaczący ??? przecież dla niektórych to niemal Bóg ci których nie ma to uchodźcy ? a dzięki komu ich nie ma ??? żydzi czy muzułmanie czy atole skrajnie religijni ? a ci skrajnie niereligijni, a lewactwo skrajnie wykolejeni seksualnie ??? i ty oczywiście najlepiej wiesz w jakim kierunku powinno się tę wiedzę pogłębiać - gratuluję samozadowolenia

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-05-30 12:26:57
OTUA ma znaczenie symboliczne, nie jest nawet posłem. Uchodźców nie ma, bo nie chcieli tu przyjechać, bo socjal jeszcze za mały. A wiedzę niech każdy rozwija w takim kierunku jak chce, fizyki, medycyny, nawet teologii. Niech się też każdy modli do kogo chce, ale jak sejm się modli o deszcz, jednocześnie nie robiąc nic w walce ze zmianami klimatu, to nie jest kwestia mojego samozadowolenia

oloff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-05-30 13:20:27
Uchodźców nie ma, bo nie chcieli tu przyjechać, bo socjal jeszcze za mały. Czy ty czytasz to co piszesz a kto chciał narzucić limity ich przyjęcia a w razie ich ucieczki np. do Niemiec deportowano by ich z powrotem na nasz koszt ? zmień czasami źródło info. A co do wiedzy to czy tacy jak ty mają decydować co jest wiedzą a co zabobonem ??? A co do OTUA to masz rację że jest nikim ale pluje na Polskę nie mogąc się pogodzić że wiedza o tym że był sowieckim konfidentem wyszła na jaw. A co do klimatu to nigdy ci nie przyszło do głowy że zamiast go zmieniać powinno się te pieniądze przeznacz

oloff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-05-30 13:36:39
A co do OTUA to masz rację że jest nikim ale pluje na Polskę nie mogąc się pogodzić że wiedza o tym że był sowieckim konfidentem wyszła na jaw. A co do klimatu to nigdy ci nie przyszło do głowy że zamiast go zmieniać powinno się te pieniądze przeznaczyć raczej na przystosowanie się. Podaj mi jeszcze posiedzenie sejmu a którym modlono się o deszcz (źródło twojej informacji na ten temat).

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-05-30 14:02:13
Nie wiem dokładnie które to było posiedzenie Sejmu, nie mam też czasu ani ochoty szukać. To było lato 2015, marszałkiem był Marek Jurek. Wystarczy wpisać w Google "modlitwa o deszcz w Sejmie"

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-05-30 14:04:21
Oczywiście, że lepiej się przystosować, ale to trzeba robić a nie się modlić.

oloff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-05-30 18:09:46
Napisałeś wcześniej Niech się też każdy modli do kogo chce, ale jak sejm się modli o deszcz - to to znaczy sejm się modli ? mógłbyś przybliżyć czy tak będzie jak z uchodźcami ??? Czy jak w kaplicy w szpitalu lekarz się pomodli to znaczy że w szpitalu nie leczą tylko szpital się modli ??? A co do przystosowywania się to poszukaj a znajdziesz tylko wyłącz media sponsorowane przez obcy kapitał i pomyśl samodzielnie.

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-05-30 19:49:55
Praktycznie wyłączyłem media, Tobie też to radzę. Raczej dużo czytam. Jeśli lekarz się pomodli, żeby Bóg dodał mu siły, nie ma w tym nic złego. Jeśli dyrektor szpitala ograniczy liczbę łóżek i personelu z oszczędności, ale zarządzi wspólną modlitwę o zdrowie pacjentów, to w normalnym, świeckim państwie jest nie do przyjęcia. Koniec z mojej strony

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-05-30 19:55:34
Przepraszam Cię najmocniej, jeszcze ostatni raz. O "Radiu Luksemburg" też mówiono, że to medium sponsorowane przez obcy, czy wręcz reakcjonistczny kapitał. Może się wkrótce okazać, że media, o których piszesz, to jedyne wolne i niezależne media w tym kraju. Zniewolenie nie musi przychodzić z zewnątrz. Hitler i Stalin byli dyktatorami również w swoich krajach. Sorry za porównanie, ale przykład musi być skrajny, żeby był wyrazisty

oloff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-05-30 22:45:59
czyli w sejmie zarządzono modlitwę dla wszystkich posłów ??? ty mnie czy siebie robisz w wała ???Wolne i niezależne media w Polsce sponsorowane przez Niemców czy Rosjan ... kpisz sobie poczytaj o tym jak SLD przywoziło pieniądze w walizkach ż od Putina a Tusk dostawał je w Reklamówkach od Niemców . Czy oni mogą dbać za te pieniądze o interes Polski czy raczej o tego kto im płaci . Nie mma czegoś takiego jak wolne niezależne i apolityczne media. Zawsze pracują dl tych kto im płaci. Zastanawiam się tylko czy ty naprawdę jesteś taki naiwny czy masz interes w pisaniu takich bzdur

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-05-30 23:20:53
Przepraszam Cię, czy mógłbyś tym razem Ty podać jakiekolwiek wiarygodne(!) źródło informacji o walizkach czy reklamówkach pieniędzy z Moskwy? Ja słyszałem o Macierewiczu ruskim agencie i o Konfederacji sponsorowanej przez Moskwę, ale bez przesady, psychiatra to normalny lekarz

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-05-31 00:18:36
Jeśli chęć mieszkania w normalnym kraju nazywasz naiwnością, to jestem naiwny. Bo interesu nie mam żadnego. Wszedłem w dyskusję, bo zależy mi na Ojczyźnie

oloff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-05-31 02:24:31
Co „słyszałeś” niewiele mnie interesuje Ja podaję Ci źródła tego oczy a pisałem wystarczy wpisać na wikipedi: „Moskiewska pożyczka” czy w przeglądacie: „KLD pieniądze” lub dokładniej książka pt „Niebezpieczne związki Donalda Tuska” A co do normalności pisałem już ci nie raz czy ty uważasz że masz monopol na normy obowiązujące w Polsce dlatego że uważasz że zależy ci na ojczyźnie????

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-05-31 09:44:19
Przeczytałem te Twoje "źródła" o pieniądzach KLD. Jeśli insynuacje Piskorskiego, który ma osobiste powody żeby się mścić, są dla ciebie źródłem, to wybacz, jedyne co mi pozostaje, to pogratulować Ci przenikliwości

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-05-31 09:55:05
To nie ja mam monopol na normy. Norma to norma. Żyjemy w świeckim państwie, a mimo to dziennikarz publicznej (już tylko z nazwy) TV dociekał dlaczego jeden z kandydatów na prezydenta nie posłał dziecka do I Komunii? Czy naprawdę uważasz że to normalne w środku Europy w XXI wieku?

oloff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-05-31 11:10:35
Co do pieniędzy dla KLD to iejest insynuacja poszukaj innych źródeł to się dowiesz dla ciebie określenie sejm się modli nie jest insynuacją ale jak ktoś napisze książkę i w publicznych wywiadach mówi (zresztą tak jak Piskorski) że nie może się doczekać aż Tusk poda go do sądu przed którym będzie mógł udowodnić że to co pisze to prawda to jest insynuacja a moim zdanie pytanie nasuwa się samo czego boi się Tusk że przez tyle lat nie poszedł z tym do sądu???

oloff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-05-31 11:24:21
Do ciebie wciąż nie dociera że normy ustalają ludzie i nie wszystko co ty uważasz za normalne musi takie być dla innych. Pytasz czy to normalne że dziennikarz pyta o chrzest dziecka a co w ty nienormalnego mógłbyś rzeczowo odpowiedzieć ???

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-05-31 12:24:33
O komunię. A co mu (dziennikarzowi) do tego. To są prywatne sprawy niemające żadnego przełożenia na to czy kandydat się nadaje czy nie. Czy gdyby kandydat wyznawał np Judaizm to dziennikarz miałby go pytać dlaczego syn jest nieobrzezany? A może pójdźmy dalej i zapytajmy, czy żona robi mu loda w sypialni. Nie wiem jak mógłbym bardziej rzeczowo odpowiedzieć na tak postawione pytanie. A normy ustalają przepisy, wg których jesteśmy świeckim państwem, nie wyznaniowym.

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-05-31 12:35:34
To do ciebie nie dociera, że norm nie ustalają ludzie tylko prawo. W państwie wyznaniowym można być ukaranym za niewłaściwe podejście do religii, bądź ateizm, a w państwie świeckim nikogo to nie ma prawa obchodzić w co kto wierzy, a wierzący nie mają prawa narzucać swojej wiary innym.

oloff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-05-31 21:28:50
Piszesz ... To do ciebie nie dociera, że norm nie ustalają ludzie tylko prawo. .. więc napisz kto ustala prawo i co bierzesz? A co do loda to jeśli pytanie o to jest wg ciebie nienormalne to sporo jest nienormalnych co pytali i interesowali się w ( w tym dziennikarzy ) o to co z Clintonem robiła Lewinski Myślec że dla nich to ty jesteś nienormalny a było ich sporo, ps. prezydent a więc i kandydat nie jest osobą prywatną tylko publiczną nawet w czasie prywatnym.

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-06-01 08:06:04
Prawo oczywiście ustala ustawodawca, czyli ludzie. Ale dopóki nie ustalił, że Polska jest krajem wyznaniowym, to jest świeckim. Tak jak z konstytucją, trzeba przestrzegać tej, która jest. A z Clintonem przykład nietrafiony. Clinton molestował Monicę, kiedy był jej przełożonym. Na to jest paragraf nawet w Polsce. Żebyś dobrze zrozumiał, Clinton był jak proboszcz a Monica jak ministrant

oloff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-06-01 14:44:47
z tego co piszesz wynika że normy nie ustalają ludzie ale prawo, ale prawo ustalają ludzie czy ty czytasz to co piszesz ? A teraz napisz kto ustala co to jest państwo świeckie ??? A co do Clintona to podaj źródła w których jakikolwiek sąd orzeka o tym że molestował Lewinski.A co do proboszcza to czy chociaż próbowałeś coś z tym zrobić np. zgłosić do prokuratory czy to oczernianie innych tylko po to aby odwrócić uwagę od tego co robi z tobą twój stary. BZebyś dobrze zrzumieał jeśli wiesz inic z tym nie robisz i nie zgłaszasz to jesteś tak samo winny.

oloff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-06-01 14:46:17
a co do konstytucji to powiedz to temu co zbiera podpisy pod swoją kandydaturą łamiąckonstytucje.

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-06-01 17:10:03
Widzę, że jak każdy Pisowiec nie rozumiesz co się do ciebie pisze, w końcu puszczają ci nerwy i zaczynasz jakieś gadki o tym co robi ze mną mój ojciec (już ci pisałem, że nie mam starego). Nie wiem zresztą czego się spodziewałem, wszyscy wiedzą, że pis popierają niewykształcone prostaki, nie wiem dlaczego myślałem, że akurat mnie się trafił do dyskusji wyjątek

oloff
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-06-01 20:17:01
widzę że ty nie rozumiesz nawet tego c sam piszesz a brak argumentów i logiki zastępujesz epitetami czy tak właśnie nie robią prostaki?

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-06-01 20:24:22
Kiedy kolejny raz zaprosiłeś do dyskusji mojego ojca, zrozumiałem, że nie mam o czym z tobą rozmawiać

oloff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-06-01 22:53:53
Ty możesz zapraszać do dyskusji cudze dzieci czyli ministrantów ? i nie masz o czym rozmawiać co nie przeszkadza ci obrażać.

mar83iusz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-05-28 13:33:47
Nie wiem co tam widzą klęczący ale jedno z drugim nie ma nic wspólnego. Fejk.

Bru_Net
    Ocena: 2 (glosow:2)
2020-05-28 13:26:52
komentarz usunięty przez moderatora

Strefa_zgniotu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-05-26 21:59:11
komentarz usunięty przez moderatora

kocurxtr
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-05-26 19:29:16
Brzozofile...

Cyber69
    Ocena: 5 (glosow:5)
2020-05-26 13:19:58
Nie no bez jaj, tak serio?

szatano999
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-05-26 14:45:21
Nie bluźnij!!! Lechofobie!!!
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pierścionek zaręczynowy
  •  Bez komentarza.
  •  Tak powstały słynne utwory
  •  Analiza poparcia dla PiS
Potem kobieta nie używająca lusterek.
główna
Biskup6  18-06-04, 18:13 Zgłoś
+ 121 -
Dodano: 2018-06-04, 18:13:54   przez: Biskup6
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 121Skomentuj (40) | Zgłoś nadużycie
9
share Udostępnij inaczej

kawusia facebook hopaj stars

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.