lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 06.06.2020, 05:12:05   przez: maxicoveri
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 112  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(35)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
stoney
2020-06-08 20:31:12
Ocena: 3(glosow:5)-+
Przecież ONI sami się licytują, problem w tym że PiS robi to w imieniu 43% głosujących za kasę 100% pracujących.

Pysialek8888
2020-06-08 21:47:36
Ocena: 2(glosow:2)-+
Porównywanie zbydlęconej mafii piSS do opozycji to jakiś żart

krzesio
2020-06-10 07:56:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Masz rację, i PiS i opozycja jest taka sama

Pysialek8888
2020-06-08 21:16:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

rogslaw
2020-06-08 20:23:51
Ocena: -3(glosow:3)-+
2 razy już mnie wyrzucił moderator za komentarz, ze WSZYSCY są równie chamscy i nie ma co się licytować na wyższość "lepszość" "spie....aj dziadu" nad "zarżnąć watahy". Widzę, ze coraz bliżej wyborów to stawka brunet Ci rośnie. Jak można się sprzedawac za 3 dychu. Honoru nie masz.

stoney
2020-06-08 20:31:12
Ocena: 3(glosow:5)-+
Przecież ONI sami się licytują, problem w tym że PiS robi to w imieniu 43% głosujących za kasę 100% pracujących.

rogslaw
2020-06-08 20:37:35
Ocena: -2(glosow:2)-+
Przez 8 lat to Ci drudzy robili to za 43% i za kasę 100% pracujących. Różnica może być tylko taka że Ci trochę tej kasy zabrali różnego typu złodzieją i wyłudzaczą

stoney
2020-06-08 22:45:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
Widzisz... i znowu się licytujesz, a fakty są takie że o złodziejach (złodziejom) i wyłudzaczach (wyłudzaczom) słyszeliśmy w expose Beaty, od tego czasu wymiar sprawiedliwości nie potwierdził szumnych zapowiedzi rozliczenia poprzedników.

rogslaw
2020-06-09 07:30:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
Też mnie przeraża to ze Ci co stanowią prawo są bezkarni. Może dlatego że to oni stanowią i nie wprowadzają zapisów mówiących ze jeżeli np Minister Finansów poprzez złe rozporządzenia czy zaniechanie doprowadzana do możliwości wyłudzeń podlega karze....Ale ukrócili złodziejstwo bo widać to na wpływach z podatku VAT. No wiadomo sobie to każdy sypie ile się da ale ja nie wierzę że moglibybyć kiedyś rządzący nieskazitelnie czyści bo zło i grzech jest w nas wszystkich! Poprostu zostaje licytacja kto zrobił więcej na + i kto mniej ukradł.

asmodeusz_1
2020-06-09 09:32:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie ma co się licytować, ale JEST co piętnować takie zachowania. Szkoda, że ty jesteś taki wielce oburzony, jak tylko ktoś piętnuje zachowania płynące z PiSu. Ciekawy rodzaj obiektywności. Tobie nie przeszkadza, że telewizja o najszerszym zasięgu odwala akcje jak w Korei Północnej i przedstawia cała tę sytuację na opak? Są na szczęście materiały na YT, można sprawdzić... natomiast funkcjonariusze TVP pokazują ten "wybuch" Kaczyńskiego jako REAKCJĘ na krzyki opozycji - które faktycznie były reakcją na jego słowa, czyli postawili wszystko na głowie. Ale nie, wszystko jest super, masz rację.

rogslaw
2020-06-09 12:08:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
asmoteusz_1 strasznie przeżywasz NIC nie znaczące z pkt widzenia historii zdarzenia. Jak myślisz - czy za 100lat ( a nie czekaj za 100dni) będzie ktoś o tym pamiętał. Albo myślisz, ze to będzie jaki punkt zwrotny, ze od tego wydarzenia coś zależy? losy Polski się zmienią. Zapewniam Cię ze NIE. Za to beznadziejne rządzenie przez 8lat ma wpływ na kolejne wiele lat. Czasu nie cofniemy. A bezmyślne napier...nie na jedną stronę bez porównania z druga sprawia wrażenie (mylne) że Ci drudzy są lepsi.

asmodeusz_1
2020-06-09 12:30:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jeżeli dla Ciebie praktyki rodem z państw pod rządami dyktatury nic nie znaczą, no to cóż, Twoja sprawa. Zrozum tylko, że to co TY OCENIASZ jako lepsze/gorsze to nie jest neutralna prawda, wspólna dla wszystkich Polaków. To, że TY twierdzisz, że teraz ludziom żyje się lepiej to jest Twoje zdanie - moje jest odmienne. Nie żyje mi się lepiej, ba, nie znam osobiście nikogo kto uważa, że żyje mu się lepiej pod rządami PiSu.

asmodeusz_1
2020-06-09 12:32:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Rząd, który uprawia politykę rozdawnictwa, to jest nic innego jak socjalizm. Krótkowzroczna polityka polegająca na rzucaniu ludziom ochłapów. Porównując do słynnej przepowiastki, jest to dawanie ludziom "ryby" zamiast "wędki". Nie oczekuję od rządu, że będzie mnie (ani nikomu innemu) dawał pieniądze. Oczekuję reform, które spowodują, że żadne "rozdawanie" pieniędzy nie będzie potrzebne. Czy poprzednie rządy były w tym zakresie skuteczne? Nie. Czy obecny jest? Również nie. Ale obecny rząd działa na szkodę, w mojej ocenie, poprzez zbyt wiele aspektów, mianowicie:

asmodeusz_1
2020-06-09 12:36:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Parszywą, zakłamaną propagandę w mediach o najszerszym zasięgu, ale przede wszystkim - rozdawnictwo, wszystkie te plusy i dodatkowe emeryturki, które mają na celu jedynie mydlenie ludziom oczu i kupowanie sobie ich głosów w wyborach. Nie wiem czego ty oczekujesz od rządu, ale ja oczekuję sprawnej służby zdrowia, sprawiedliwego i nieskomplikowanego systemu sądowniczego, przepisów SPRZYJAJĄCYCH zakładaniu i prowadzeniu działalności gospodarczej. Nie ma tutaj miejsca, żeby wypisywać w nieskończoność.

asmodeusz_1
2020-06-09 12:39:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Reasumując, jeżeli wybieramy między mniejszym a większym złem - wolę jakikolwiek inny rząd, który nie będzie robił nic (bo wówczas również nie szkodzi), ale nie będzie przy tym rozdawał pieniędzy w bezmyślny i bezproduktywny sposób. Rozwój społeczeństwa następuje poprzez rozwój klasy średniej, jeżeli zechciałbyś się zainteresować tematem, jest na ten temat wiele ciekawych materiałów do zgłębienia. PiS działa na szkodę klasy średniej, pompuję kasę w najniższe klasy społeczne, co jest praktyką socjalistyczną i destrukcyjną.

asmodeusz_1
2020-06-09 12:41:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
Takie jest moje zdanie. ZROZUM TO K*RWA, że MOŻNA mieć inne zdanie od Ciebie. Ja otwarcie napiszę, szanuję Twoje poglądy. Nie zgadzam się z Tobą absolutnie w niczym, ale akceptuję to, nie mam na to wpływu. Nie karzę Ci zmieniać światopoglądu, więc ty też uszanuj, że ja i miliony innych ludzi nie zmienią swojego i nie zaczną przyklaskiwać PiSowcom i TWOJEJ opinii na temat tego, jaki to teraz mamy dobrobyt, jako to ten rząd jest lepszy od wszystkich innych. Będę to zwalczał z całych sił, dopóki będę żył. Koniec kropka. Mimo wszystko pozdrawiam.

rogslaw
2020-06-09 16:00:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
Asmo-sorry że tak długo nie odpisałem, a widziałem że się opisałeś ale jestem tu osobnikiem gorszego sortu i mam max. 20komentarzy/24h. Wiele kwestii poruszyłeś o których długo by polemizował ale....zacznijmy od końca. Dlaczego nazywasz ODDAWANIE LUDZIOM części ich pieniędzy ROZDAWNICTWEM. To retoryka TVN i opozycji. Dlaczego uważasz że te pieniądze trafiają do niższej klasy społecznej. Klasa średnia i bogacze(nawet Petru czy Kamysz) też bierze 500+. Emeryci też z różnych klas pochodzą, obniżony ZUS służy przedsiębiorcą-teoretyczna klasa średnia, obniżony podatek do 17% prawie wszystkim, obniż

rogslaw
2020-06-09 18:54:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
żony wiek emerytalny też wszystkim służy itd. i kolejne pytanie na które (wszystkie) chciałbym żebyś przynajmniej sobie odpowiedział. Czy jakby PIS nie rządziło to wiadomo "rozdawnictwa" by nie było to więcej byś miał pieniędzy, albo np deficyt byłby mniejszy. Jeżeli uważasz że tak to uzasadnij najlepiej liczbami. Kolejne pytanie czy większość społeczeństwa składa się jakoś dodatkowo w to rozdawnictwo? Niszowa cześć ma dodatkowe podatki. Bankowy większość (nieporównywalny z Belką!). Wszyscy dopłacają w większej inflacji ale to są nieporównywalne liczby! Napisz skąd wzieli na to pieniąd

asmodeusz_1
2020-06-10 09:17:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pieniądze płacone w podatkach są pieniędzmi państwa, a nie ludzi. Chodzi mi o samą logikę i mechanizm. Oczekuję, że państwo będzie zarządzane w taki sposób, że taka forma rozdawnictwa (trzymam się tego określenia) nie będzie po prostu potrzebna. Uważam to za działanie na szkodę, gorsze niż - jak wspomniałem - brak jakiegokolwiek innego działania. Oczywiście, wszyscy dostają, ale tylko dla najniższych warstw stanowi to realną wartość, tylko oni czują, że robi im to jakąś różnicę i dlatego głosują na PiS. Ci którzy nie potrzebują a biorą, no to cóż - to jest zwykłe marnotrawstwo.

asmodeusz_1
2020-06-10 09:21:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
Czy bez tego i przy innej władzy byłby mniejszy deficyt? Nie da się tego określić, jeżeli partia "X" rządziłaby mądrze, to tak. To jest wróżenie z fusów. Dla mnie po prostu taka sytuacja jest nie do zaakceptowania. W kraju, w którym ludzie boją się iść do lekarza, gdzie powszechnym jest łożenie lekarzowi łapówy do ręki, żeby liczyć na jako-taką opiekę, gdzie sprawy w sądach ciągną się latami a ogromna ilość ludzi żyje po prostu w ubóstwie - to nie jest żadne rozwiązanie. Ich decyzje są stricte populistyczne. Obniżony ZUS jest korzyścią - niedużą ale jednak - tylko dla malutkich firm, na ogół

asmodeusz_1
2020-06-10 09:23:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
jednoosobowych. Dla małych, średnich, czy dużych przedsiębiorstw, to jest nic. Obniżony CIT? To jest podatek najmniej chyba istotny, bo jego wysokość przedsiębiorca i tak "reguluje" odpowiednią polityką względem kosztów i przychodów. Natomiast 1% niższy PIT... no to jest różnica 50zł na 5000zł brutto. Serio, ceny wszystkich towarów i usług poszły tak w górę, że to się niweluje do zera, a nawet "na minus". Ja nie wiem, może Ty odczuwasz że jest inaczej, ale ja za tę samą kwotę co kilka lat temu kupuję znacznie mniej towarów. Wszystko drożeje w BARDZO wysokim tempie i ludziom mydli się oczy

asmodeusz_1
2020-06-10 09:26:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
plusami i minimalnie niższymi podatkami. A to właśnie z tych "plusów" to wszystko wynika, bo zamiast zrobić to mądrze, ci wolą odbierać i oddawać, dodatkowo robiąc z tego szopkę. Ja nie porównuję danej rządzącej partii do innych partii. Oceniam rząd. Obecny. Robię to teraz, robiłem jak rządziło PO i jak rządziło SLD. Żaden rząd w wolnej Polsce nie był jeszcze "dobry", ale obecny uważam za najgorszy, właśnie przez to co napisałem. To co Ty uważasz za korzyść, ja uważam za skrajną niekorzyść. Będę głosował więc przeciwko PiSowi dopóki nie pojawi się jakaś realna alternatywa i po raz pierwszy

asmodeusz_1
2020-06-10 09:29:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
w życiu pójdę na wyboru i zagłosuję "na", a nie "przeciw". Chociaż nie wiem czy dożyję tego w tym kraju, w którym do polityki idzie się po to, żeby się nachapać, obsadzić rodzinę "na stołkach" i porobić sobie układy. PS. niższy wiek emerytalny popieram, chociaż mam co do niego ogromne obawy. Ja nie wierzę, że ZUS przetrwa do czasu aż sam będę musiał przejść na emeryturę. Jeżeli nie dojdzie do rewolucji systemu, to się rozsypie jak domek z kart wedle wszelkich prognoz ekonomistów (już od lat, nie tylko za tego rządu).

asmodeusz_1
2020-06-10 09:42:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
Oczywiście, ja się tu skupiam na "plusach" itp., ale mam masę innych zarzutów wobec tego rządu. Zrobienie szczujni z TVP, kłanianie się Rydzykowi (dla mnie ten człowiek powinien siedzieć w więzieniu) i pompowanie w niego pieniędzy, obniżenie znaczenia Polski na arenie międzynarodowej, "nagrody" i "dofinansowania" które tajemniczo dostają posłowie i firmy ich rodzin (tak, to nie tylko PiS), totalny nepotyzm we wszystkich bez wyjątku spółkach państwowych. Mówienie o rzekomej walce z komuną, a sami mają w swoich szeregach komuchów i wiedzie im się świetnie (Piotrowicz chociażby).

rogslaw
2020-06-10 10:01:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pieniądze Państwa są pieniędzmi Ludzi!! Państwo to MY. Bogaty jak dostanie "zapomogę" w postaci 500+ to jak traktuję ja jako ulgę podatkową i się może lepiej poczuć. Załóżmy sporo wpłacił- Państwo mu trochę oddało. Od Państwa trzeba mieć więcej wymagań np takich aby zachęcało to rozwoju nie tylko gospodarczego ale tez demograficznego chyba że wszystko jedno czy znikniemy z map świata. Powinno tez wyrównywać poziom ludzi. Im biedny bogatszy tym więcej wyda i więcej sprzeda/wyświadczy usług i zarobi bogatszy. Byt wszystkich polaków jest wzajemnie powiązany ze sobą. Biuedniejsi i słabsi poczuli ż

rogslaw
2020-06-10 10:11:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
ktoś wreszcie o nich pomyślał. Do tej pory jak już coś było to dla bogatszych. Teraz jest raczej dla wszystkich ale nie dla wszystkich po równo. Wydaje mi się ze porównujesz te rządy z rządami innej partii ale nierzeczywistej tylko wyidealizowanej. Wiadomo, że tamta będzie lepsza. Tylko że jej NIE MA. Porównuj realnie czyli z tymi co będą rządzić jak PIS nie wygra. Mniejszy ZUS ma pomóc właśnie mniejszym, słabszym jak im przychody spadną. Po co bogatemu pomagać! Deficyt da się porównać z poprzednimi latami i zobaczysz że mimo "rozdawnictwa" jest mniejszy niż był jak nic nie rozdawali. I chyba

rogslaw
2020-06-10 10:21:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
to jest w tym najważniejsze! Że to NIE jest na dodatkowym kredycie!!. Ja pisałem ze niweluje się wszystko co dali-nie tylko ten 1%. Z tymi podwyżkami to tak źle nie jest chyba ze patrz się na pojedyncze produkty. CIT ma bardzo bardzo duże znaczenie dla Polskich firm płacących u nas podatki a nie np na Cyprze. Serio. Reszta co piszesz to kłamliwa retoryka TVN. Dlaczego Rydzyk ma siedzieć, a grodzki za koperty od pacjentów, a Nojman. W czym realnie mamy obniżone notowania międzynarodowe? Z puli chcą dawać nam najwięcej. O emeryturach to poczytaj co tusk z nimi zrobił w 2008/2009roku.

asmodeusz_1
2020-06-10 11:18:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
No nie zgadzam się z tym. Dla mnie to co piszesz, to jest koncepcja państwa opiekuńczego, czyli zwykły komunizm. Państwo to nie jest Robin Hood, żeby zabierać bogatym i dawać biednym. Nie na tym powinno to polegać. Zgadza się, to o czym piszę to jest wyidealizowana partia. Obecnie taka nie istnieje. Sposób sprawowania władzy przez PiS jest - DLA MNIE, podkreślam - najgorszy, z możliwych. 500+ miało niby powodować przyrost demograficzny, a go nie powoduje. Dlaczego więc program jest kontynuowany? Możemy tak w nieskończoność, ani ja nie zmienię zdania, ani ty.

rogslaw
2020-06-10 11:45:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Możesz to nazywać Państwem opiekuńczym ale to powoduje TEŻ korzyści gospodarcze. Więcej pieniędzy na rynku spowodowało większy popyt który spowodował z kolei wzrost inflacji ale także wzrost produkcji który z kolei spowodował zmniejszenie bezrobocia/ zwiększenie wpływów z podatków w tym też ZUS/ zmniejszenie wydatków na zasiłki a to z kolei na zmniejszenie deficytu. Nie istnieje i nie będzie istniała - to utopia. 500+ spowodowała wzrost demografii. Sam sprawdzałem z danymi GUS i ich prognozami. I to jest fakt. Natomiast spadek urodzeń jest spowod. zmniejsz. się ilością kobiet w wieku rozrodczy

asmodeusz_1
2020-06-10 12:01:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Na wszystko masz odpowiedź. Źródła, z których korzystasz najwyraźniej podają takie informacje, są inne źródła które przedstawiają temat inaczej. Wzrost demograficzny NIE JEST wyższy niż nawet 10 czy kilkanaście lat temu (w zależności od okresu), kiedy to programu 500+ nie było. Nie przekłada się to w żaden sposób. Nie zgadzam się dosłownie z żadnym Twoim argumentem, no ale co zrobić. Spadek bezrobocia następuje od dłuższego czasu ze względu na sytuację demograficzną, a nie na zależność, którą przytoczyłeś. To nie jest mój wymysł. Ja kończę dyskusję, ta wymiana zdań nie ma najmniejszego sensu.

rogslaw
2020-06-10 12:24:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
No to źródło GUS. Jak znasz inne źródła to podaj. Dzietność (uważane za najlepszy wskaźnik). 1955-3,6, 1980-2,3, 2000-1,37, 2005-1,24, 2015-1,29, 2018-1,45. Widać, że 2005-2015 (10lat) wzrost o 0,05; 2015-2018 (3lata)-wzrost o 0,16. A teraz bezrobocie-to samo źródło (z pamięci bo nie chce mi się ponownie szukać)-2008r-10,4%; 2015rok-11,9%. Przez całe rządy PO dwucyfrowo i lekki wzrost. 2015-2020 spadek z 11% z hakiem na 5,4%. Różnica jest ewidentna! Jak masz inne dane to podaj źródło-sprawdzimy. Uciekłeś w typowym momencie dla osoby odpornej na argumenty! Do błędów też trzeba umieć się przyzn

asmodeusz_1
2020-06-15 08:57:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie chodzi o to co mówią te statystyki tylko JAK JE interpretujesz i KOMU lub CZEMU przypisujesz za to zasługi. Idąc Twoim tokiem myślenia, to skoro w 1955 roku rodziło się prawie 2x więcej dzieci niż dajmy na to w 2017, to ja mówię, że PiS doprowadził nas niemalże do zagłady demograficznej. A nieznaczny przyrost, który podajesz jest znikomy. Natomiast o bezrobociu już Ci napisałem wcześniej co sądzę. Przed niczym nie uciekam, po prostu dyskusja z Tobą nie ma sensu, bo CHCESZ rozumieć pewne zjawiska tak a nie inaczej i nic nie przekona Cię do zmiany zdania.

rogslaw
2020-06-08 20:22:28
Ocena: -1(glosow:1)-+
2 razy już mnie wyrzucił moderator za komentarz, ze WSZYSCY są równie chamscy i nie ma co się licytować na wyższość "lepszość" "spie....aj dziadu" nad "zarżnąć watahy"

Bru_Net
2020-06-08 20:04:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

rogslaw
2020-06-08 19:33:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

rogslaw
2020-06-08 19:19:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  To katotalib. Czy spodziewaliśmy się czegoś innego?
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
  •  George Carlin, z dedykacją dla Rezydenta @AndrzejDuda
  •  Za karę
główna
Dodano: 26.08.2018, 00:32:44   przez: MarcinBENOLbk
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 117Skomentuj (14) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0