Zaloguj przez FBZaloguj się  lub  Nowe konto
toggle menu
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
silversurfer...  20-07-07, 00:23 Zgłoś
+ 123 -
Dodano: 2020-07-07, 00:23:01   przez: silversurfer...
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 123  Zgłoś nadużycie
10
share Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(46)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
sxc611
    Ocena: 6 (glosow:20)
2020-07-07 00:44:02
Moze Duda czytal odpowiedzi przeznaczone dla Trzaskowskiego?

jk1970
    Ocena: 2 (glosow:2)
2020-07-10 10:11:42
Coś mi się wydaje, że Biedroń ma "bul" dupy.

krzychu2301
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-07-10 05:00:24
duda 43% - pedał 2,5% jeżeli już mamy rozsądzać kto jest wyżej w rankingu

Genno_Laskolnyk
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-07-10 09:00:17
jeżeli dobrze cię rozumiem, to napisałeś, że duda to w 43% pedał? Skąd takie wnioski ?

covid-19
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-07-10 00:32:44
komentarz usunięty przez moderatora

Pysialek8888
    Ocena: 0 (glosow:4)
2020-07-09 22:10:45
Maliniak z berełe kornhauser w poniedziałek będzie spueprzał do putina tylkonten jego chory z nienawisci łeb będzie mu podskakiwał :)

xdarksacrificex
    Ocena: 2 (glosow:2)
2020-07-09 21:10:43
Jak dla mnie debaty powinny być organizowane przez wszystkie telewizje które chciały by wziąć udział. Nie było by sytuacji że ustawione pytania, bo tak jak każdy kandydat udzielał by odpowiedzi na przemian tak dziennikarze każdej telewizji zadawali by swoje pytania także na przemian.

punys28
    Ocena: -1 (glosow:5)
2020-07-09 20:36:12
Żenujące są ucieczki obu kandydatów przed debata. Powinni obowiazkowo odbyć wspólna normalna debatę w przeciwnym razie wypad z kampanii kandydatury odwolane. Robią dziecinadę a z ludzi stado patrzących na to baranów. I to za wasze - nasze pieniądze. Bez debaty ? Skandal.

oloff
    Ocena: -2 (glosow:2)
2020-07-09 20:43:12
dowiedz się co kodeks wyborczy mówi o debatach prezydenckich i nie pisz bzdur

starszypanzkotem
    Ocena: 0 (glosow:4)
2020-07-09 21:27:31
oloff a co kodeks wyborczy mówi o drukowaniu kart wyborczych bez podstawy prawnej? Ty taki obeznany to może wyjaśnisz!!!

oloff
    Ocena: 0 (glosow:4)
2020-07-10 00:23:35
a c wg krzykaczy KON STY U CJA konstytucja mówi o zbieraniu podpisów w trybie niekonstytucyjnym i czy wg nich te podpisy i kandydatura takiego klienta są ważne?

silversurfer2003
    Ocena: 1 (glosow:3)
2020-07-10 01:41:16
Na łamaniu konstytucji to akurat chyba PiS i Prezydent Duda znają się najlepiej...

Genno_Laskolnyk
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-07-10 09:02:22
Oloff, cytuję "Telewizja Polska Spółka Akcyjna, zwana dalej "Telewizją Polską", ma obowiązek przeprowadzenia debat pomiędzy przedstawicielami tych komitetów wyborczych w wyborach do Sejmu lub w wyborach do Parlamentu Europejskiego w Rzeczypospolitej Polskiej, które zarejestrowały swoje listy kandydatów we wszystkich okręgach wyborczych, a w przypadku wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej - pomiędzy kandydatami." - ale kandydaci już nie mają obowiązku w niej uczestniczyć.

oloff
    Ocena: 0 (glosow:2)
2020-07-10 09:19:24
odpowiedziałem pumys28 że tylko Trzaskowski uciekł przed debatą bo to co on zorganizował na pewno debatą nie było więc co ci się nie zgadza

starszypanzkotem
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-07-10 13:45:21
Nie odpowiada się pytaniem na pytanie, niby taki mądry jesteś a nie potrafisz odpowiedzieć na tak proste pytanie!!!

oloff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-07-10 19:06:34
silversurfer2003 więc napisz kto zbierał podpisy łamiąc konstytucję???

silversurfer2003
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-07-10 21:17:02
Oloff Za rękę nikogo nie złapałem. A nawet jesli, co Ty porównujesz? Zbieranie głupich podpisów do jawnego, wielokrotnego łamania konstytucji? Do tego śmiejąc się nam wszystkim w twarz...

oloff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-07-10 22:12:13
a t co na razie tylko sędzią czy już całym trybunałem konstytucyjnym jesteś uprawnionym do orzekania o tym kto i kiedy złamał konstytucję ???

silversurfer2003
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-07-10 23:35:29
Sam wspomniałeś o zbieraniu podpisów przez Trzaskowskiego, czym złamał konstytucję...Ty możesz orzekać, kto i kiedy złamał konstytucję? Widzę, że dyskusja nie ma sensu.

oloff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-07-11 00:46:52
a kto napisał pierwszy o łamaniu konstytucji wdinając się do mojej rozmowy z gościem o niku starszypanzkotem ???

silversurfer2003
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-07-11 03:32:12
Przepraszam. Nie wiedziałem, że prowadzicie jakieś prywatne rozmowy...

oloff
    Ocena: 2 (glosow:8)
2020-07-09 20:22:57
ograniczony umysłowo autor wstawki nie chce wiedzieć że w Lecsznie odbyła się konferencja prasowa kandydata natomiast w Końskich debata prezydencka (co wyraźnie reguluje kodeks wyborczy) a to kto co przegrał dowiedział się z kłamliwych Polskojęzycznych mediów opłacanych z obcego kapitału

starszypanzkotem
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-07-09 21:28:55
No co ty, Amerykanie to nasi przyjaciele.

silversurfer2003
    Ocena: -1 (glosow:3)
2020-07-09 22:15:40
Ograniczony umysłowo Oloff nie potrafi chyba czytać. Niech Oloff wskaże, w którym miejscu napisane jest, że Arena Prezydencka była debatą. Poza tym, Kodeks Wyborczy, biorąc pod uwagę faworyzowanie Dudy, ustawki ze statystami, bezsensowne pytania, dzięki Telewizji Polskiej można wsadzić sobie w d#pę.

oloff
    Ocena: 0 (glosow:4)
2020-07-10 00:19:18
Dz.U.2019.684 t.j. | Akt obowiązujący Wersja od: 31 marca 2020 r. Art. 120. [Debata telewizyjna] § 1. 31 Telewizja Polska Spółka Akcyjna, zwana dalej "Telewizją Polską", ma obowiązek przeprowadzenia debat pomiędzy przedstawicielami tych komitetów wyborczych w wyborach do Sejmu lub w wyborach do Parlamentu Europejskiego w Rzeczypospolitej Polskiej, które zarejestrowały swoje listy kandydatów we wszystkich okręgach wyborczych, a w przypadku wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej - pomiędzy kandydatami. Czas debat nie jest wliczany do czasu antenowego, o którym mowa w art. 117 i art. 119.

silversurfer2003
    Ocena: -1 (glosow:1)
2020-07-10 01:39:05
Oloff wiem, czym jest Kodeks Wyborczy. Chodzi mi o to, że sciek i bagno, jakim jest TVP, pozbawia sensu prowadzenia takiej debaty. Faworyzowanie jednego z kandydatów, zadawanie niewygodnych pytań względem drugiego itd. Co było ostatnio podczas "debaty"? Czytanie z promptera, podstawieni "mieszkańcy" Końskich. Znając życie, gdyby Trzaskowski wziął udział w debacie, pytania byłyby inne. A Duda i tak by je znał i miałby przygotowane odpowiedzi. Po co myślisz wydali 2 miliardy złotych na TVP. Mają Telewizję Publiczną na własność. Dlatego też Kodeks Wyborczy ma się nijak do rzeczywistości.

oloff
    Ocena: -1 (glosow:3)
2020-07-10 09:23:03
akurat w tym miejscu prawo było tworzone jeszcze za rządów PO gy na nawet w TVP był realizowany program TVN-u i szechteriady więc do kogo pretensja a oceny typu ścieki bagno zostaw sobie da nich.

silversurfer2003
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-07-10 13:57:27
Oloff Telewizja Polska to teraz telewizja jednej partii. Czytałem bodajże o przedwczorajszym, głównym wydaniu Wiadomości. Od dawna nie oglądam tego cyrku. Cały czas przewijały się dwa tematy: wychwalanie Dudy pod niebiosa i jazda na Trzaskowskiego. Tak samo wyglądałaby debata. Popraw mnie, jeśli się mylę.

oloff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-07-10 19:02:55
silversurfer2003 TVP zawsze była telewizją rządową(czytaj państwową) za poprzednich parti nie było inaczej poczytaj o zwolnieniach z TVP za rządów PO jak przejmowali władzę, różnica taka że PIS nie przyjmuje pieniędzy z obcych państw tak jak SLD czy Tusk (źródło książka pt"Niebezpieczne związki Donalda Tuska") przynajmniej oficjalnie. W debacie Duda Komorowski nie było inaczej jak piszesz tylko na korzyść Komorowskiego. Różnica między Dudą a Trzaskowskim jest taka że Duda nie bał się niewygodnych pytań. A żeby było ciekawiej to kodeks wyborczy w miejscu określającym debatę był tworzony za PO.

silversurfer2003
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-07-10 21:32:48
Oloff Poniekąd się z Tobą zgadzam. Ale nie porównywał bym TVP za PO i obecnie. Teraz to jest po prostu przegięcie. Kupili ich za 2 miliardy... pseudo dziennikarze, by zachować swoje posady gotowi są powiedzieć wszystko. Sposób, w jaki przedstawiany jest Trzaskowski, jest po prostu żałosny. Trzaskowski to, Trzaskowski tamto. Wcześniej wszystko było winą Tuska, teraz jest Trzaskowskiego. Przykładów są ostatnio setki. Za wypadki autobusów obwiniają Trzaskowskiego. Pierwszy wypadek - politycy PiS są już na miejscu, Trzaskowskiego nie ma. Kierowca naćpany, wina Trzaskowskiego, bo niemiecka firma i

silversurfer2003
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-07-10 21:39:40
Zatrudnia ćpunów. W takim razie, kto zatrudnia kierowców SOP? Za wypadki z ich udziałem odpowiedzialny jest zatem PiS. Co do debaty, Trzaskowski już raz wziął w niej udział. Więc tchórzem do końca bym to nie nazywał. A czego boi się Duda? Niewygodnych pytań, na które nie będzie potrafił odpowiedzieć? Też jest ponoć taki odważny, chce być prezydentem wszystkich Polaków. Na Arenie Prezydenckiej było wiele redakcji. Był też lokalny przedstawiciel TVP. Wiem, zaraz zaczniesz mówić o kodeksie. Ale skoro Duda jest taki odważny i wygadany, dlaczego boi się wychylicć nos ze swojego podwórka?

oloff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-07-10 22:28:28
A czego Duda miałby się bać to przecież Trzaskowski nie wziął udziału w debacie prezydenckiej (zgodnie z kodeksem wyborczym) w zamian za to zwołał swoją konferencję prasową kłamliwie nazywając to debatą. A co do wychylania nosa pisałem ci że nie bał się wziąć udziału z Komorowskim na zasadach obowiązujących w PO a Trzaskowski się sfajtał. Piszesz "Ale nie porównywał bym TVP za PO i obecnie" no pewnie za PO było jeszcze gorzej nie miałeś alternatywy jak teraz TVP lub npTVN wtedy wszędzie był TVN nawet na TVP.

oloff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-07-10 22:40:24
A co do wypadków to chyba przedstawiciel miasta odpowiedzialny jest za to z kim i jaką podpisuje umowę czy nie ma już Polskich firm , ale Polskie firmy trzeba doprowadzać do bankructw tak jak było przy budowie autostrad za PO za to właśnie sitwa Trzaskowski Tusk dostaje kasę z Niemiec czy słyszałeś kiedykolwiek aby prezydent miasta zaskarżył do sądu orzeczenie korzystne dla miasta a niekorzystne dla mafi reprywatyzacyjnej tak jak zrobił to Trzaskowski ??? Jak by został prezydentem Polski to zaskarżałby ustawy czy decyzje korzystne dla Polski tak jak mu przeszkadza CPK czy przekop mierzei.

silversurfer2003
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-07-10 23:59:36
Oczywiście, że Duda nie bał się debaty w TVP. W końcu był u siebie. Tak, tak Kodeks Wyborczy. Co do wypadków. W 2019 roku odnotowano 74 wwypadki i kolizje z udziałem SOP. 43 zdarzenia to wina kierowców dawnego BORu. MSWiA odpowiada zatem za osoby, które zatrudnia. A tak btw za PO chociaż autostrady budowali.

oloff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-07-11 00:53:45
w czasie debat Dudy z Korowskim rządziło PO, po zrobieniu czystki w TVP więc raczej Duda nie był u siebie i się nie bał tak jak Trzaskowsi teraz. Jaśniej już chyba się nie da.

oloff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-07-11 00:58:58
I przy budowie tych autostrad jakimś dziwnym trafem Polskie firmy bankrutowały bo im Tusk nie wypłacał pieniędzy a zagraniczne budowały najdrożej w europie też mi interes.

silversurfer2003
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-07-11 03:43:46
Chodziło mi o tegoroczną debatę. Tak poza tym, jest cisza wyborcza. Pogadamy później.

oloff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2020-07-13 20:57:30
a ja porównałem Trzaskowskiego do Dudy gdy był w takiej samej sytuacji jak Trzaskowski obecnie

wartberg
    Ocena: 2 (glosow:8)
2020-07-09 19:25:47
A dewiant z wypadającym odbytem przegrał w pierwszej turze. Nawetinni dewianci na niego nie głosowali...

starszypanzkotem
    Ocena: 1 (glosow:1)
2020-07-10 13:48:30
Nie ma to jak katolik pisowiec bijący swoją żonę i dzieci!!!

harnas1986
    Ocena: 0 (glosow:16)
2020-07-07 04:50:31
Ciekawe co Trzaskowski obiecał Biedroniowi w zamian za poparcie?

a308273
    Ocena: 3 (glosow:7)
2020-07-07 07:15:14
Że PAD nie będzie prezydentem?

sxc611
    Ocena: 6 (glosow:20)
2020-07-07 00:44:02
Moze Duda czytal odpowiedzi przeznaczone dla Trzaskowskiego?

bubek666
    Ocena: 0 (glosow:8)
2020-07-07 05:02:41
A może idź już spać pisowski trollu?

el_dziki
    Ocena: 4 (glosow:10)
2020-07-07 07:07:36
Czyli przyznajesz, że to ustawka tvpis..., nawet chcieli ustawiać P. Rafałowi odpowiedzi.

a308273
    Ocena: 1 (glosow:5)
2020-07-07 07:16:44
A więc pisiorki przyznają, że to ustawka. Samozaoranie level elyta pis.

andrzejandrzej
    Ocena: -1 (glosow:7)
2020-07-09 19:35:05
Tak, tak bo szary popieracz PiSu wie kiedy jest ustawka. Inteligencja opozycji level master.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Po 3 latach związku
  •  Teraz zapłaci.
  •  Śledztwo trwa
  •  Gwiazda chce rozgłosu
główna
vacarius  18-07-15, 01:52 Zgłoś
+ 84 -
Dodano: 2018-07-15, 01:52:07   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 84Skomentuj (8) | Zgłoś nadużycie
36
share Udostępnij inaczej

kawusia facebook hopaj stars

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.